Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida ootab klient teenindajalt?
  • Mida ootab klient teenindajalt?
  • Mida ma teen selles rollis olles?
  • Miks ma just seda teen?
  • Kuidas täpselt ma teen?
  • Mis siis kui minu tegevus ei anna soovitud tulemust?
  • Kes kuidas ja miks just nii suhtleb?
  • Kes täpselt Mis täpselt?
  • Kuidas just täpselt nimelt?
  • Kuidas tead et ei tohi peab?
  • Mis juhtub kui siiski teha?
  • Millega võrreldes pikem odavam rikkam?
  • Millest aru saad et on odavam rikkam töökam?
  • Kuidas sa tead et ma mõtlen et ?
  • Kuidas ma sulle tunde tekitasin?
  • Kuidas see tähendab seda?
  • Kuidas reis möödus Kuidas Te ennast tunnete?
  • Miks te kohe ei öelnud?
  • Kui kaua see juba kestnud on?
  • Mis teie raamatupidamises üldse toimub?
  • Kuidas seda tagada?
  • Kuidas ta selles veendub?
  • Kellaajast telefonis õigesti aru?
  • Kuidas sel juhul algab järgmine suhtlemine?
  • Kelle probleem see on?
  • Miks siis närvi minemine halb on?
  • Millal kuidas kuhu täpselt ?
  • Milline on hea teenindaja?
  • Millal ma seda teha jõuan?
  • Kuidas teenindaja saab klienti ärritada vihastada eemale peletada?
  • Kuidas siis öelda?
  • Kuidas teenindussituatsiooni lõpetada?
  • Mida Millal Missugune?
  • Kes on klient teenindaja jaoks?
  • Missuguste põhimõtete vastu eksitakse sagedamini?
  • Mida ja kuidas teha teisiti kui siiani tehtud?
Vasakule Paremale
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #1 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #2 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #3 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #4 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #5 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #6 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #7 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #8 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #9 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #10 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #11 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #12 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #13 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #14 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #15 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #16 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #17 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #18 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #19 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #20 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #21 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #22 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #23 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #24 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #25 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #26 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #27 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #28 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #29 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #30 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #31 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #32 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #33 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #34 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #35 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #36 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #37 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #38 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #39 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #40 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #41 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #42 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #43 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #44 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #45 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #46 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #47 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #48 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #49 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #50 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #51 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #52 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #53 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #54 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #55 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #56 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #57 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #58 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #59
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 59 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 102 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor PolinaUit Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

Kuressaare Ametikool Sirje Pree 2001 / 2006 Sisukord Sirje Pree Suhtlemispsühholoogia 2 Sisukord SISUKORD Sisukord ............................................................................................... 3 Sissejuhatus ......................................................................................... 5 Kas suhtlemisoskus on vajalik? ............................................................. 7 Kontakt ............................................................................................... 12 Pertseptsioon ehk isikutaju ................................................................. 15 Välistunnuste taju ........................................................................... 24

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info

Teadus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

Klienditeenindus ja teeninduskultuur 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused · Teeninduslik hoiak Teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi).

Klienditeenindus
thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 1 2 Teeninduse kaks poolt Klienditeeninduse moodustavad

Klienditeenindus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus.

Turismiettevõtlus
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi



Lisainfo

klienditeenindus

Meedia

Kommentaarid (1)

Marina1987 profiilipilt
Marina1987: annab hea ülevaade

00:47 13-03-2013





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun