Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida ootab klient teenindajalt?
  • Mida ootab klient teenindajalt?
  • Mida ma teen selles rollis olles?
  • Miks ma just seda teen?
  • Kuidas täpselt ma teen?
  • Mis siis kui minu tegevus ei anna soovitud tulemust?
  • Kes kuidas ja miks just nii suhtleb?
  • Kes täpselt Mis täpselt?
  • Kuidas just täpselt nimelt?
  • Kuidas tead et ei tohi peab?
  • Mis juhtub kui siiski teha?
  • Millega võrreldes pikem odavam rikkam?
  • Millest aru saad et on odavam rikkam töökam?
  • Kuidas sa tead et ma mõtlen et ?
  • Kuidas ma sulle tunde tekitasin?
  • Kuidas see tähendab seda?
  • Kuidas reis möödus Kuidas Te ennast tunnete?
  • Miks te kohe ei öelnud?
  • Kui kaua see juba kestnud on?
  • Mis teie raamatupidamises üldse toimub?
  • Kuidas seda tagada?
  • Kuidas ta selles veendub?
  • Kellaajast telefonis õigesti aru?
  • Kuidas sel juhul algab järgmine suhtlemine?
  • Kelle probleem see on?
  • Miks siis närvi minemine halb on?
  • Millal kuidas kuhu täpselt ?
  • Milline on hea teenindaja?
  • Millal ma seda teha jõuan?
  • Kuidas teenindaja saab klienti ärritada vihastada eemale peletada?
  • Kuidas siis öelda?
  • Kuidas teenindussituatsiooni lõpetada?
  • Mida Millal Missugune?
  • Kes on klient teenindaja jaoks?
  • Missuguste põhimõtete vastu eksitakse sagedamini?
  • Mida ja kuidas teha teisiti kui siiani tehtud?
Vasakule Paremale
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #1 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #2 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #3 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #4 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #5 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #6 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #7 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #8 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #9 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #10 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #11 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #12 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #13 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #14 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #15 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #16 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #17 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #18 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #19 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #20 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #21 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #22 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #23 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #24 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #25 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #26 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #27 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #28 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #29 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #30 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #31 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #32 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #33 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #34 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #35 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #36 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #37 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #38 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #39 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #40 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #41 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #42 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #43 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #44 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #45 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #46 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #47 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #48 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #49 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #50 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #51 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #52 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #53 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #54 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #55 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #56 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #57 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #58 Teenindussuhtlemine – kliendikesksus #59
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 59 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 102 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor PolinaUit Õppematerjali autor
klienditeenindus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

selgitustöös, olen kohanud arusaama: teie tehke neist koolitusel loovamad töötajad, mul on olulisemad küsimused vaja lahendada. Tuleb siiski tunnistada, et töötajate loovus areneb ka olukorras, kus reeglid on ülemäära ranged ­ kuid siis on tegemist üsna selgelt vastupanu-loovusega. Loov lähenemine jätab teenindaja kliendile kauaks meelde Tegin kord kohvikus aega parajaks inimeste jälgimisega. Minu tähelepanu köitis kahe teenindaja suhtlemine klientidega. Mõlemad olid silmatorkavalt kenad, korrektse välimusega ja viisakad. Üks neiu paistis silma selge ja konkreetse sõnakasutuse ning soravate seletustega menüü sisu kohta. Samas tundus tema olemises tubli ports reserveeritust ja liigset pingutatust. Panin talle mõttes nimeks neiu Tubli. Teine näitsik näis aval ja suhtlemisvalmis, tihti kostis laudade juurest tema säravat naeru. Kuulsin, kuidas minu kõrvallauas istujad küsisid talt infot, mida ta ei teadnud, kuid lubas:

Sotsiaaltöö
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

14 Hoolitsus ja osavõtlikkus · Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu 15 Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine 16 Parandamine · Teenindajate ettevalmistus teha õigeid otsuseid ja oskus iseseisvalt tegutseda ebameeldiva juhtumi või ootamatuse puhul 17 Firma maine · Firma nimetus ja reputatsioon · Ausus, klientide huvide igakülgne arvestamine · Agressiivse müügi aste · Teenindajate personaalsed omadused · Töötajate omavahelised suhted 18

Klienditeenindus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

14 Hoolitsus ja osavõtlikkus · Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu 15 Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine 16 Parandamine · Teenindajate ettevalmistus teha õigeid otsuseid ja oskus iseseisvalt tegutseda ebameeldiva juhtumi või ootamatuse puhul 17 Firma maine · Firma nimetus ja reputatsioon · Ausus, klientide huvide igakülgne arvestamine · Agressiivse müügi aste · Teenindajate personaalsed omadused · Töötajate omavahelised suhted 18

Suhtlemisõpetus
thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

arusaadavas terminoloogias töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine 15 16 Parandamine Firma maine · Teenindajate ettevalmistus teha õigeid · Firma nimetus ja reputatsioon otsuseid ja oskus iseseisvalt tegutseda · Ausus, klientide huvide igakülgne ebameeldiva jjuhtumi või ootamatuse puhul p arvestamine

Klienditeenindus
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

..............................................12 4.Kliendi ootused..................................................................................................... 14 5.Suhtlemine.............................................................................................................15 5.1. Kuulamisoskus....................................................................................................................................................15 5.2. KEHAKEEL ehk mitteverbaalne suhtlemine.....................................................................................................17 5.3. VERBAALNE ehk sõnaline suhtlemine.............................................................................................................21 6.Kontakti alustamine ja lõpetamine........................................................................26 7.Käitumine kriisisituatsioonides.............................................................................28 7.1

Kommunikatsioon
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses Emotsionaalset intelligentsust esines minu töös igapäev. Kuna olen töötanud kaua klienditeenindajana, siis oskan ennast vastavalt vajadusele häälestada. Tunnen, et ma olen hea suhtleja ja tänu sellele minu koostöö juhiabiga sujus hästi. Meie kahest inimesest koosnev meeskond töötas suurepäraselt. Oluline on meeskonna harmooniline koostöö, avatud suhtlemine, teiste ära kuulamine, oma arvamuse väljendamine. Arvan, et mida väiksem on firmas olev kollektiiv seda rohkem hoitakse ja austatakse üksteist. Seda lihtsam on oma tundeid teadvustada, ennast motiveerida ja teiste inimeste emotsioonidega toime tulla. Motiveerimine OÜ Vilde Kaubanduses Materiaalsed: palk; preemia; soodustused; hea sisekliima; 3 Mittemateriaalsed: töökorraldus; töösisu;

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

......................................9 6.Isiklik arvamus..........................................................................12 7.Klienditeenindaja kutse-eetika..................................................14 8.Kasutatud kirjandus..................................................................15 2 1. Teeninduskultuur Teeninduskultuuri moodustavad teenindamine, suhtlemine ja ettevõtte väljakujunenud tavad ja iseloom. Teeninduskultuur on osa kogukultuurist ning see mõjutab inimeste elukvaliteeti. Kvaliteet on suhe nõudmiste ja tegelike saavutuste vahel, erinevus selle vahel, mida me ootame ja mida me saame. Iga klient ootab head teenindamist, kõrget teeninduskultuuri. Kliendi teenindamiskvaliteet oleneb tehnilisest kvaliteedist, tegutsemise kvaliteedist, teistest klientidest ja kaudsetest teguritest. Kogu teeninduskvaliteedi moodustavad oodatud

Klienditeenindus
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

· Ruumi sobib hästi taustmuusika, mis mõjub rahustavalt ja neutraalselt. Oluline on, et sõnum oleks positiivse sisuga, sellepärast ei sobi raadioprogrammid. · Teenindajate positiivne suhtumine kliendisse ruumis. Hea kommunikatsioon · Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse selgitamine arusaadavas terminoloogias · Kliendi tähelepanelik kuulamine · Selge eneseväljendus · Loomulik ja sundimatu suhtlemine · Selge ja täpne eneseväljendusoskus · Kuulamisoskus · Oskus infot anda ja hankida · Oskus luua ja lõpetada kontakti · Vestluse juhtimisoskus · Kehtestamisoskus · Konfliktiga toimetulekuoskus Hea kuulaja · Pühendab kliendile kogu tähelepanu ­ on osavõtliku poosi ja näoilmega, väldib väliseid segajaid, hoiab pilkkontakti ja silmade ühist kõrgust, mugavat suhtlemisdistantsi, kasutab sobilikku kehakeelt

Klienditeenindus




Meedia

Kommentaarid (1)

Marina1987 profiilipilt
Marina1987: annab hea ülevaade

00:47 13-03-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun