Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"hotelliteenindaja" - 15 õppematerjali

thumbnail
2
rtf

Hotelli teenindus

* Tulemus Hotelliteenindaja saab ettevalmistuse tööks hotelli majapidamises, toitlustuses ja vastuvõtutöös. Hotelliteenindaja: koostab külaliste saabumise plaane, valmistab ette saabujatele tube, teenindab erineva kultuuritaustaga külalisi, teostab broneerimise, sisse- ja väljaregistreerimise protseduure, arveldab erinevate maksevahenditega. Väga oluline on hea meeskonnatöö-, väljendus- ja keelteoskus, teenindusvalmidus. Õpingute käigus saab ettevalmistuse, et sooritada hotelliteenindaja I taseme kutseeksam. * Võimalused tööturul Hotelliteenindaja töötab majutusteenust pakkuvas ettevõttes: hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. Hotelliteenindajana on võimalik edasi areneda näiteks vahetusevanemaks, majapidamis-, teenindus-, müügi- või vastuvõtujuhiks, peaadministraatoriks. * Edasiõppimise võimalused Rakenduskõrghariduse tasemel: hotellimajanduse erialal Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis ,

Turism → Hotelliteenindus
28 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

KOKK

KOKK Eriala jaguneb: Dieetkokk Click to edit Master text styles Keetja Second level Kokk Third level Fourth level Laevakokk Fifth level Peakokk Restoranikokk Ülemkokk Koka tööülesanded on: Click to edit Master text styles menüüde koostamine, Second level Third level toiduainete ettevalmistamine Fourth level ning toitude valmistamine Fifth level köögitöö korraldamine ja t...

Toit → Kokk
11 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Töö on lahutamatu osa elust

On inimesi, kes lähevad tööle klienditeenindajaks, sest neil on vaja seda tööd, kuid ei tööta seal pühendatult. Klienditeenindaja käitumine on väga tähtis tööl, kui käitutakse ebaviisakalt, siis on ka kliendid nördinud. Kliendid ei ole milleski süüdi, kuid töötaja mitte tahtmine töötada, rikub tujusid teistel ja ka ettevõte mainet. Oman ise ka kogemust töötamises, töötasin kolm suve. Alguses olin giid ja kaks järgmist suve olin hotelliteenindaja. Mõlemas töös on tähtis end täielikult pühendada tööle, sest siis tuleb kõige paremini töö välja. Suheldes inimestega olin sõbralik ja naeratasin, mis muidugi meeldis inimestele ja nad suhtusid minusse palju paremini. Viivi Luik kirjutas oma artiklis sügavamõttelise lause, mida ta oli kuulnud tuttavalt. Orjad teevad sellepärast, et nad peavad, vabad inimesed teevad sellepärast, et nad ise tahavad. See on igaühe omaenda otsus, kas ta tahab olla ori või vaba inimene

Eesti keel → Eesti keel
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Sõbralik Majutusteenindus

tagada oma klientidele suur rahulolu, leida uusi töötajaid. Ja paljut muudki. Ja, muidugi seda kõike selleks, et edasi areneda ja paremuse poole püüelda. Tänapäeval on palju koole loodud, mis koolitavad välja aina uusi teenindajaid ja seda ka aina parema koolitus programmidega. Näiteks üks neist on just meie koolimaja : Tallinna Teeninduskool. Õpilased saavad lõpetades endale erinevad teeninduspaberid näiteks puhastusteenindaja, müügiesindaja, hotelliteenindaja või majutusteenindaja ja lisaks sellele ka kaheteistkümne klassi hariduse. Just tänu sellele saavad ka mõned kooli lõpetanud endale töökoha just keskonnasõbralikus asutuses ning hea praktika juba õppimis ajal. Paljud ettevõtted pakuvad ka ökoturismi ning majutavad kliente just sellistesse kohtadesse, mis on keskonnasõbralikud. Eestis on selline ettevõte nagu ,, Eesti Energia ,, . Kolmandaks rühmaks on muud märgid, näiteks ökoturismi märgid , põllumajandus märgid ja

Loodus → Keskkonnaõpetus
12 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Sissejuhatus erialasse

metallitöö õpetamine. · 1950-ndail aastail algas ka põllumajanduslike erialade õpetamine. · 1960-ndail aastail kandis kool vaheldumisi nii linna- kui maakutsekooli nime, kus õpetati lukkseppi, maalreid, müürseppi, elektrikke ja traktoriste · 1970-ndail aastail tuli õppeplaani ka keskharidus ja avati kodumajanduse-käsitöö- loomakasvatuse erialarühmad tütarlastele. · 1989 alustati esmakordselt õpetamist keskkooli baasil - vastu võeti hotelliteenindaja õpperühm. · 1990. aastast oleme Kuressaare Ametikool. · Aastast 1992 alustas Saaremaal tööd teine kutseharidust andev kool - Upa Põllutöökool, mis hiljem nimetati ümber Saaremaa Kutseõppekeskuseks. · 1996 aastal loodi Kuressaare Ametikooli t äiskasvanute koolituse osakond, mis paari aasta pärast arenes arendus-turundusosakonnaks. · 1998 aastal liideti Saaremaa Kutseõppekeskus Kuressaare Ametikooliga. · Alates 1999

Ehitus → Üldehitus
59 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Toiduallergia

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS HOTELLITEENINDAJA Älis Saadjärv TOIDUALLERGIA Referaat Toitumisõpetuses Pärnu 2010 Lastel esinevad allergilised haigused on sagedamini põhjustatud toiduainetest-allergeenidest. Harvem täheldatakse toiduallergiat täiskasvanutel. Viimast on mõnikord väga raske kindlaks teha, mistõttu toiduainete osatähtsus allergeenidena on kindlasti suurem. Eelsoodumuse korral võivad mitmesugused toiduained, eelkõige toidus leiduv valk, põhjustada allergilise reaktsiooni. Näiteks seedehäirete puhul võib puudulikult lõhustunud valk peensooles imenduda ja põhjustada organismi ülitundlikkust. Organismi sensibiliseerumine võib tekkida üksikute, mitmete või paljude toiduainete suhtes. Sageli esineb toiduallergiaga isikutel kõrgenenud tundlikkus õietolmude, ravimite ja vesikirbupuru (akvaariumi kalade toit) suhtes. Toiduallergia tekib sageli varases lapseeas, enamasti siis, kui laps...

Toit → Toitumisõpetus
35 allalaadimist
thumbnail
10
doc

HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS

Kuressaare Ametikool Toitlustuse ja majutuse õppesuund Majutusteenindus Annika Orussaar HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS Hotelliteenindaja lõputöö Juhendaja: Kai Laht Kuressaare 2013 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 VASTUSKIRI............................................................................................................. 3 HINNAPAKKUMINE................................................................................................... 5 KOKKUVÕTE........................

Turism → Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
7
doc

VIRSIK, NEKTARIIN JA PASSION

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS HOTELLITEENINDAJA Älis Saadjärv VIRSIK, NEKTARIIN JA PASSION Referaat Toiduaineõpetuses Pärnu 2010 VIRSIK ladina keeles: Prunus persica inglise keeles: peaches vene keeles: itaalia keeles: pesco prantsuse keeles: pêcher soome keeles: persikka rootsi keeles: persika saksa keeles: Pfirsich Kirjeldus Virsik on väga hinnatud puuvili nii kauni välimuse kui mahlase viljaliha meeldiva maitse tõttu. Virsiku pind on karvane, ühel küljel on madalam või sügavam vagu ja varrepoolses otsas süvend. Enamasti on koor rohekaskollane, erkkollane kuni punane, päikesepoolsel küljel on tavaliselt punane laik. Virsiku viljaliha on valge kuni kollane, mõnedel sortidel ka punane, mahlane, magus ja aromaatne. Luuseeme on 3­4 cm pikk, ovaalne, rõmeline, väga kõva kestaga ja sisaldab palju Nende jaoks, kelles virsiku karvane pind külmajudinaid tekitab, püütakse aretad...

Toit → Toiduainete õpetus
16 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Kulinaaria

Kulinaaria Erialase info otsimine internetist OLULISED MOMENDID KOKAL § Valmistab ja serveerib toite § On täpne ja puhas § Teenindus-ja suhtlemisvalmis § Aastas prognoositav palgakasv kuni 8% TÖÖ ISELOOM Kokad on erialase haridusega spetsialistid, kelle ülesandeks on mitmesuguste erinevate toitute valmistamine ja toiduainete töötlemine. Nad vastutavad suuresti toitlustuskoha käekäigu ja maine eest. Peakokad ja kokad valmistavad toite, abitöölised ja toiduainete ettevalmistajad aga assisteerivad neid. Tavaliselt kokad mõõdavad, segavad ja valmistavad roogasid vastavalt toiduretseptile. Kokad lähtuvad oma töös nõudest, et toit peab olema täisväärtuslik, andma organismile küllaldasel hulgal kõiki vajalikke aineid. Töö käigus kasutavad nad erinevaid potte, panne, mitmesuguseid ahje ja muud vajalikku köögiinventari. Suurtel toitlustuskohtadel on tihti paljude erinevate roogadega menüüd. Köögitoimkonnas on seetõt...

Toit → Kokandus
52 allalaadimist
thumbnail
7
docx

EESTI HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL (analüüs)

Eesti Hotellikool tegi koostööettepaneku Eesti Hotellide ja Restoranide Liidule (EHRL) ja Eesti Turismifirmade Liidule (ETFL) ellu viia kutsekooli loomise ideed. 1996. aasta aprillis kirjutasid EHRL ja ETFL koos AS Eesti Hotellikooliga Maltal toimunud ühisnõupidamisel alla kavatsuste protokollile asutada kutseõppeasutus.Õppetöö algas 16. septembril 1996, 2 õpperühmaga kus oli 1 hotellimajanduse õpperühm õppeajaga 2 aastat hotelliteenindaja eriala omandamiseks ja 1 turismiala õpperühm samuti 2 aastase õppeajaga, reisikonsultandi eriala omandamiseks. EHTE pakub rakenduskõrgharidust, kutseharidust ja täienduskoolitust turismi valdkonnas, täpsemalt reisikorralduse, majutuse ja toitlustuse alal. Lisaks pakub EHTE toitlustusteenuseid kohvikus ja catering ­teenuseid kaubamärgi all EHTE-Catering ning viib läbi Eesti toidukultuuriga seotud arendus- ja koolitusprojekte kaubamärgi all Eesti Kulinaariainstituut.

Majandus → Turunduse alused
34 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

Hotelliteenindaja ei tohi anda mitte mingit informatsiooni hotellis majutujate kohta, kui majutuja ise ei ole avaldanud teist soovi. Majutusettevõtte töötajatel keelatud komenteerida ettevõttes nähtut ja kuuldut väljaspool majutusasutust. 41. Informatsiooni turvalisus majutusettevõttes? Täidetud registreerimiskaardid samuti muud dokumendid isikuandmetega panna kliendi nähes vastavasse lukustatavasse kappi või sahtlisse. Hotelliteenindaja ei tohi anda mitte mingit informatsiooni hotellis majutujate kohta, kui majutuja ise ei ole avaldanud teist soovi. Majutusettevõtte töötajatel keelatud komenteerida ettevõttes nähtut ja kuuldut väljaspool majutusasutust. 42. Majutusettevõtte vara turvalisus? 43. Majutusettevõtte personali turvalisus? 44. Arveldamise turvalisus majutusettevõttes? Kaardimakse ­ teenindaja peab kontrollima, kas kaart vastab hotellis aktsipteeritava kaardi

Turism → Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Hügeeniõpetus

Õpetatav aine: HÜGIEENIÕPETUS Õppeaine maht tundides : 32A, 8 IsT Õpetatavad erialad : kokk, pagar-kondiiter, toidukaupade müüja, kelner-ettekandja, hotelliteenindaja, müügiassistent. Mooduli eesmärk: Moodul võimaldab õpilasel: · Omandada teadmisi hügieeninõuetest, mis tagaksid toiduohutuse · Mõista hügieenireeglitest kinnipidamise vajalikkust · Omandada teadmisi toidu säilitamisest · Omandada teadmisi toidu saastumise võimalustest, saastumise vältimisest · Omandada teadmisi toiduga levivatest haigustest, mõista nende ohtlikkust · Õppida tundma mikroorganismide, toidukahjurite kasvu ja paljunemist mõjutavaid tegureid · Omandada teadmisi käitlemisettevõtete ­ ja ruumide kohta esitatavatest nõuetest. Õppematerjali teemad: 1. Sissejuhatus ainesse - toiduhügieeni õppimise vajalikkus, mõisted ja määratlused. 2. Mikroorganismid ja toiduained: temperatuuri mõju mikroorganismidele, mikroorganismide levik. Bakterid, viirused,seened 3....

Toit → Toiduhügieen
44 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

rooms/client/meriton/hotels/78/checkin/12.03.2014/checkout/13.03.2014/rooms/1/adults/1 /children/0 6. Viide 6. Vene restoran Balalaika http://www.meritonhotels.com/vene_restoran/ 7. Viide 7. Eesti Kunstimuusem http://www.kumu.ee/et/naitused 8. Viide 8. Meritoni veekeskus http://www.meritonhotels.com/veekeskus/ 9. Viide 9. Väikebussient http://vaikebussirent.ee/hinnakiri/buss-mercedes-benz-20/ 10. KOKKUVÕTE Käesolevas hotelliteenindaja I kutseeksami kodutöös oli ülesandeks planeerida ja koostada hinnapakkumine majutusele, koolitusruumile, toitlustusele ja lisateenustele Eesti erinevate personalijuhtide koolitus- ja puhkeväljasõidu korraldamiseks, valides ise hotell, seal pakutavad teenused, menüüd ning pakkuda ideid hotellist väljasõiduks meelelahutuslikul eesmärgil. Minu valitud hotelliks oli Meriton Grand Conference & SPA.

Turism → Turism
39 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

mõistetakse kõikide eelpool nimetatud majutusteenust pakkuvate ettevõtete teenindustöötajat. Hotelliteenindaja lähtub oma töös erineva kultuuritaustaga külaliste vajadustest ja soovidest ning tegutseb ja käitub vastavalt eetilistele, esteetilistele ja muudele sotsiaalselt heakskiidetud normidele. Hotelliteenindaja peab tundma majutusettevõtte poolt pakutavaid teenuseid, oskama neid tutvustada ja müüa. Hotelliteenindaja valdab külalise sisse ja väljaregistreerimise protseduure, omab ülevaadet reserveerimise põhimõtetest ning oskab arveldada erinevate maksevahenditega. Hotelliteenindaja teab majutusstatistika põhimõtteid, oskab koostada külaliste saabumise plaani ja vastavaid aruandeid ning organiseerida saabujate tubade ettevalmistamist. Teab toiduvalmistamise aluseid ja oskab valmistada lihtsamaid toite. Tunneb

Turism → Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

selles, et teenindajatele ei meeldi klientidega suhelda, kuigi reaalsuses oleks see võimalus oma tööd mitmekülgsemaks muuta. Arvamus, et suhtlemine ja müümine on kasulikud, kuna aitavad vältida töörutiini tekkimist, on kahetsusväärselt vähe levinud. Pigem tuleks aidata inimesi kogeda tänulikke ja rahulolevaid emotsioone kui istuda ühe koha peal ning Hotelliteenindaja pakkus pulmareisile tulevale lugeda minuteid tööpäeva lõpuni. Küsimus on paarile kõige odavamaid tubasid, tunnetamata selle kliendi erilisemaid soove. initsiatiivis. Eesti teenindaja küsib väga harva kliendilt, milline on täpselt tema soov, kas ta soovib toodet testida või oma ostule veel midagi lisaks saada. Mida ja kuidas teha teisiti, kui siiani tehtud

Majandus → Teenindus
102 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun