Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"kliendilt" - 180 õppematerjali

thumbnail
13
docx

Kliendirahuloluuuring

Kadri Plaks Kliendirahulolu uuring Turu-uuringud-projekt Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 71/81 Juhendaja: Marge Täks Tallinn 2013 Sisukord: Sissejuhatus...................................................................................................................3 Uurimismeetod .............................................................................................................4 Küsitlusleht...................................................................................................................6 Uuringu tulemused......................................................................................................11 Kokkuvõte..................................................................................................................18 Sissejuhatus: Klient on oluline osa teenindusettevõtja argipäevas. Klient on see, kes tellib teenuse ja kellele tee...

Ainetöö
77 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Wifi (2002)

Võrgulahendused Nagu juba mitmel korral mainitud on WLAN tooted saadaval nii punktist punkti kui ka punktist mitmesse punkti reeglistiku jaoks. Kui teenusepakkuja seisukohalt vaadata siis temal on ükskõik millise variandi klient valib. Teenusepakkuja saab oma raha igal juhul kätte kliendilt . Kliendi jaoks on aga hinnavahe küllalt suur ja tihtipeale ei otsustata oma vajadustest lähtuvalt vaid vaadatakse kõigepealt üle oma finantsvõimalused. Lisaks kahele reeglistikule on võrgu väljaehitamiseks füüsilisel kujul veel omakorda mitmeid võimalusi. Kõigepealt peaks teenusepakkuja endale selgeks tegema, kas minna turule lauspealetungiga või lähtuda iga kliendi soovist ja vastavalt sellele järk järgult oma võrk välja arendada. Lauspealetungiga on kasulik...

Informaatika
92 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Network üldiselt

· server - toimib teenindajana Lisaks failide kopeerimisele saab: · lasta FTP serveril faile pakkida · kasutada makrosid tihtiesinevate FTP käsujadade sisestamiseks · manipuleerida serveri failisüsteemis Ühenduse loomine ja lõpetamine Vaatame konkreetsete näidete varal, kuidas klient ja server saavad faile vahetada. Serveriga ühenduse võtmiseks peab kasutaja teadma serveri nime ja tavaliselt omama seal ka kasutajatunnust. Seansi algul küsitakse kliendilt kasutajanime ja parooli. bash~$ ftp ftp> open ftp.zoo.tartu.ee Connected to ftp.zoo.tartu.ee. 220 ftp.zoo.tartu.ee FTP server (Version wu-2.4.2-VR16(1) Sun May 9 20:10:03 CDT 1999) ready. Name (ftp.zoo.tartu.ee:priit): 331 Password required for priit. Password: 230 User priit logged in. Remote system type is UNIX. Using binary mode to transfer files. ftp> Nüüd olete serverisse sisse saanud ja võite toimetama hakata....

Arvutiõpetus
85 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Arvutivõrgud

Http protokolli sisu: Protokoll ­ sõnavahetus serverite vahel mingite reeglite järgi. HTTP ­ näiteks telnet www.tpt.edu.ee 80 HTTP kasutab järgmisi käske: GETHTTP/1.0 anna fail (selle annab klient) HEAD konkreetsest failist tagastab meta informatsiooni (inf serveri kohta) POST võta vastu fail PUT kasutatakse info edastamiseks kliendilt serverile DELETE kasutatakse failide kustutamiseks (kasutus on piiratud) LINK kasutatakse ressursside kokkuliitmiseks (tekitab seose) UNLINK rebib seose lahti. Kasutatakse lokaalvõrkudes. Veakoodid: 100-199 konkreetse programmi tagastatav informatsioon 200-299 teie päring on positiivse resultaadiga töödeldud 300-399 toimub ümbersuunamine et informatsiooni saada...

Arvutiõpetus
188 allalaadimist
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

Klient kritiseerib eelkõige ainelist poolt, seega kliendirahulolu saavutamiseks tuleks suurt rõhku panna inimlikule poolele ehk siis klient andestab kergemini apsaka, mis on tingitud dokumentides tehtud vigadest, tähtaja möödalaskmisest või tehnilisest veast, küll aga ei andesta klient isiklikku solvangut. Kuigi haavumine on väga tihedas seoses inimese enesehinnanguga, ei saa käitumismallide valikul, sellist seost arvestada. Meie teenindajana ei saa kliendilt nõuda tasakaalus enesehinnangut ja selle puudumist ette heita. Ainelist möödalaskmist on kergem parandada kui inimlikku. Seega peab klienditeenindaja jätma kliendile positiivse teeninduselamuse. Eeltoodust selgub, miks meie rõhuasetus on psühholoogial ehk siis teeninduse inimlikul küljel. Teenindusprotsessis ei ole ettevõttel kasu töötajast, kelle teadmised on küll kõrged, kuid teenindusvalmidus ja oskus suhelda madal. Kuigi öeldakse, et klientide rahulolu sõltub kõige...

Kommunikatsioon
552 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Auditeerimise alused

d) ) isiklikud ja peresuhted ­ audiitor peab olema auditeerimisel kindel, et isiklikud või peresuhted ei mõjuta tema sõltumatust. Probleem võib tekkida kui auditeeritavas ettevõttes töötavad olulistel ametikohtadel audiitori lähisugulased või pereliikmed. e) kaubad ja teenused ­ audiitor, tema abikaasa ning ülalpeetavad võivad kliendilt kaupu ja teenuseid vastu võtta ainult teiste ostjatega võrdsetel tingimustel. Audiitor ei tohi vastu võtta külalislahkust ja kingitusi, mis võiksid mõjutada tema sõltumatust Tasu Auditeerimise eest võetav tasu ei tohi sõltuda töö lõpptulemusest. Tasu arvestamisel võiks arvesse võtta audiitori oskustest ja teadmistest; auditeerimisel osalevate isikute koolituse tasemest ja kogemustest; iga spetsialisti poolt...

88 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

Laod .................................................................................................................4 2. Kauba mahalaadimine.....................................................................................10 3. Hoiuühikute moodustamine............................................................................ 12 4. Vastuvõtukontroll............................................................................................ 13 5. Kauba paigutamine hoiukohtadele...................................................................17 6. Väljastustellimuste komplekteerimine.............................................................18 7. Saadetiste pakkimine........................................................................................21 8. Saadetiste loovutamine.....................................................................................22 9. Saad...

Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
16
rtf

Nõustamise alused

suhe on kõige tähtsam : loomulikkus, mitte- omav soojus, täpne empaatia, hoiakute edasi andmine kliendile tingimusteta aktsepteerimine ja respekt kliendi suhtes, lubavus, hoolivus ja nende Tehnikad on sekundaarsed terapeudi hoiakute suhtes. Tähtsad on aktiivne kuulamine ja kuulmine, tunnete peegeldamine, ja selgitamine. Piirangud: võimalik oht peitub terapeudi anonüümsuses; eeldab kliendilt väga suurt verbaalset võimekust. Liiga vähe tähelepanu minevikule. Kognitiivne teraapia: A.Beck Inimese emotsionaalsed reaktsioonid (ka negatiivsed) ei ole põhjustatud mitte konkreetsest sündmusest, vaid isiku poolt sündmusele omistatud tähendusest. Inimeste mõtted, kujutlused ja hoiakud sündmuse kohta on need, mis panevad erinevaid inimesi sarnastes olukordades täiesti erinevaid emotsioone tundma (Beck, Ellis, 1977)....

Psühholoogia
434 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

Krediitkaardi andmed- märgitakse üles klendi krediitkaardi andmed ja pannakse paika tühistamistähtaeg. Kui klient ei ilmu tehakse talle arve nagu tavaliselt tarbitud teenuste puhul. Tagatud tellimused tuleb hoida kliendi kasutuses väljaregistreerimisaja lõpuni. Tagatud tellimus kaitseb hotelli mitteilmuvate külastajate eest, teinud tellimuse, kuid ei ilmu kohale, ega tühista seda. Sellisel juhul nõuab hotell kaotatud toa müügitulu kliendilt välja. Tagamata tellimused on: Ettemaksuta Garantiikirjata Lepinguta Neid hoitakse kuni kella 18.00-ni kui tellimuskirjas pole märgitud teisiti. 10. Grupihinnad ja korporatiivsed hinnad? Gruppihinnad - on rühmahind.rühm, ametlikult 15 inimest, aga võib ka vähem kui see on kirja pandud. Saabuvad koos, lahkuvad koos. Identsed teenused ja toad igale rühma liikmele. Pakutakse lepingupartneritele, on seotud letihinnaga, mingi % letihinnast odavam. Summa...

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

Tubade arvu võrreldakse tellimuse vormi andmetega Toa tüüp- kantakse tellimusest üle. Külastajate arv- inimeste arv ei pruugi olla sama, mis voodikohtade arv toas. Maksmisinfo- Allkiri- andmete õigsust kinnitatakse allkirjaga. Seejärel võib regristreerimiskaarti kasutada lepinguna kleindi kulude tasumiseks. Vastuvõtutöötaja allkiri- kinnitab,et andmed on üle kontrollitud Ettemaks- kui kliendilt on nõutud deposiitmakset, peab summa kajastuma kliendiandmetes. Kui klient saabub hotelli kantakse see kleindi arvele ettemaksuks. Toanumber- kui klient ei ole juba tellimust tehes esitanud oma soove mõne konkreetse toa suhtes, paigutab vastuvõtutöötaja kleindi sobivasse tuppa regristreerimise käigus. Toa hind- kui tellimus on tehtud, on hinnakokkulepe juba olemas. Juhukliendi puhul määratakse hind kindlaks regristreerimiseprotsessi käigus. 46...

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kuidas toetab infotehnoloogia minu ettevõtte äristrateegiat

Allhankijatele ei pea jooniseid saatma enam posti teel, vaid piisab kui tead partneri e-posti aadressi. Las vaatab ise, kas ja kuidas neid välja prindib. Projekteerimisele järgneb ehitushinna arvutamine. Suure tõenäosusega juhtub, et lauakalkulaatoril samu arve mitu korda summeerides saame iga kord eri tulemuse. Ja kui vahepeal juhtub veel mõnelt ärritunud kliendilt telefonikõne tulema, siis tuleb jälle otsast alata. Seda muret pole aga siis, kui ehitushinna arvutab selleks loodud arvutiprogramm. Eelarvestaja hooleks jääb vaid joonistelt ehitusmahtude arvutamine ja andmete sisestamine. Nii toimib see praegu. Aga ka siin oleks arenguruumi: Kui kasutatavad programmid omavahel ühilduksid, siis võiks projekteerija saata joonised ehitusfirma arvutisse. Paari käsklusega...

Arendustegevus
89 allalaadimist
thumbnail
79
doc

Majandusanalüüs

Kui ettevõte oma tootega ei erine millegi poolest konkurentidest, siis peab ta turuhinnaga tootmiseks ja võimaliku kasumi saamiseks kärpima oma kulusid. Kui aga toode on konkurentide omast parem, siis ei ole turuhinnal nii suurt tähtsust ja on rohkem võimalusi oma toote hinda ise määrata. Igal juhul peab kliendilt küsitav hind alati olema kõrgem või vähemalt võrdne arvestusliku omahinnaga ehk katma ettevõtte kulud. 2. Hinnastrateegia olemus, seda mõjutavad tegurid Hinna määramine on strateegiline otsus, millel võib olla kaugeleulatuv mõju. Hinnastrateegia ongi ettevõtte pikaajaline suund hinnakujundamise valdkonnas. Seega sõltub ettevõtte edukus paljuski valitavast hinnastrateegiast. Liiga madalad hinnad ei kata kulusid, liiga kõrged aga vähendavad müügimahtusid. Mida selgemalt...

Majandus
888 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Pakkimine

1.3.2.2. Konteinerite kasutamine, eelised ja puudused Konteinereid kasutatakse peamiselt meretranspordis ja kombineeritud vedude puhul, mil üks vedaja on laevakompanii. Vähe kasutatakse konteinereid rahvusvahelistel autovedudel, kuna · Konteineri üür on kõrgem haagise üürist; · Raske on leida koormat mõlemas suunas. Autodega veetakse konteinereid peamiselt kliendilt sadamasse ja sadamast kliendile. Lennukitel on kasutusel selleks kohandatud konteinerid. Raudteel kasutatakse standardiseeritud ja ka eri mõõtmetega konteinereid. Konteinerites veetakse nii mass-, aluse- kui ka tükikaupa. Konteinerite teisaldamine sadamates ja raudteejaamades toimub kiiresti, mistõttu nende käsitsemiskulud on suhteliselt väikesed. Nt. võtab 100 konteineri mahalaadimine konteineriveolaevalt sadamas aega 3 tundi....

Logistika
129 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Finatsraamatupidamine

3 1. Rahvusvahelised arvestusmudelid...................................................................................... 3 2. Raamatupidamisarvestuse rahvusvaheline harmoniseerimine ja standardiseerimine.........4 II RAAMATUPIDAMISES KASUTATAVAD ARVESTUSMEETODID..............................8 3. Ostjatelt laekumata arvete hindamise meetodid..................................................................8 4.Varude arvestuse meetodid ......................................................................................... 11 5. Materiaaalse põhivara soetusmaksumuse mahaarvestuse e. amortisatsiooni arvestuse põhimõtted ja meetodid.........................................................................................................15 III MAJANDUSAASTA ARUANDE KOOSTIS J...

Finantsraamatupidamine
842 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Masaccio

Samuti on arvatud, et Masolino plaanis oma reisi juba algusest peale, kuid enne oli tal vaja partnerit, kes lõpetaks ära nende ühised tööd pärast lahkumist. Mõned tööd, mis olid duol juba lõpetatud, hävisid tulekahjus aastal 1771., meie teame neist vaid läbi hilisemate kroonikate. Masaccio jättis 1426. aastal oma freskod lõpetamata, et hakata tegelema teiste tellitud töödega, mis arvatavasti tulid tellimusena samalt kliendilt . Samuti on arvatud, et Felice Brancacci majanduslik kitsikus ei võimaldanud enam maalijale maksta ning seepärast otsis maalikunstnik tööd mujalt. 1427. aastal tuli Masaccio tagasi Santa Maria del Carmine kirikusse tööle, et alustada Theophiluse poja ülestõusmist, kuid nähtavasti jättis ta selle lõpetamata. Samuti on arvatud, et see maal on saanud suurel määral kahjustada, kuna maalil kujutati portreesid...

Kunstiajalugu
27 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Kulinaaria

2. Köögitöökorralduse oskused ja teadmised (oma töökoha ja köögitoimingute korraldamine, menüüde koostamine, toidu hinna kalkuleerimine, toidu säilitamine, laomajanduse põhimõtted). 3 Toitlustusteeninduse ja müügitöö alased oskused (erinevate lauatüüpide, teeninduse ja serveerimise reeglid, kliendi vajaduste väljaselgitamine ning kliendi nõustamine, kliendilt tagasisideme vastuvõtmine, edastamine ja analüüsimine, kassadokumentide vormistamine, arvestuse ja aruandluse põhimõtted). 4. Hügieenialased teadmised ja oskused (toiduohutuse ja toidu kvaliteedi tagamise nõuded, isikliku hügieeni nõuded, toidumürgistuse tekkepõhjused ja nende vältimine, puhastus- ja koristusvahendid ning nende kasutamine). Hotellide ja restoranide sektoris peavad tööandjad koka oskustest kõige olulisemaks rahvusliku ja...

Kokandus
52 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Psühholoogia koolieksami kordamisküsimused

2. Korrelativsed uurimused- Korrelatsioon näitab, kui tugevasti kaks nähtust omavahel seotud on. 3. Eksperiment- eksperimentide käigus luuakse teatav miniatuurne reaalsus ja kontrollitakse seda. 6. Psühholoogi tööeetika ja probleemid Psühhoteraapias on vaja, et klient avaks ennast ravi käigus. Selleks peab nõustaja olema usaldusväärne ja objektiivselt klienti julgustama. Kõike kliendilt kuuldut tuleb hoida saladuses. Psühholoogi eetikakoodeks- 1. Katseisikutele tuleb tagada privaatsus. 2. Uurimustes osalemine peab olema vabatahtlik. 3. Vabatahtlik osalemine peab toimuma informeeritud nõusolekul. 4. Inimesele ei tohi eksperimendist tekkida mingit kestvat häda. Teine eetiline probleem on katsed loomadega. Umbes 7-8% psühholoogilistest uuringutest tehakse loomadega. Küsimus on selles, kas tohib inimeste heaolu pidada loomade omast...

Psühholoogia
177 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Majanduse suur konspekt

ETTEVÕTLUSE OLEVUS 1) Ettevõtluse funktsioon 2) Ettevõtja isiksuse omadused 3) Äriplaani olemus 4) Erastamise kontseptsioon Eesti Vabariigis 1) Ettevõtluse funktsioon Kõik inimesed ettevõtjaks ei sobi, 20% sobib ettevõtjateks. Miks kõik ettevõtjaks ei saa? ­ kardetakse oma vara kaotada (risk), igal kuul tuleb dokumente saata, ise ei juleta saata. Ettevõtja on suurem egoist kui tavainimene. Surdokamber ­ ülivaikne ruum. Millised on kõige suuremad egoistid? ­ näitlejad, sportlased, õpetajad jne. Ettevõtlus on elamisviis. Turumajanduses on kaks peamist isiklikku tegurit ­ oma võimetest ja valmidusest neid arendada ja nende rakendamise nimel pingutada, oskustest oma võimeid lülitada vastavasse turunisi, oskus ­ mida teha?, kus teha?, millega teha? Et ettevõtjaks saada ja olla, on vaja järgmisi baasteadmisi, esiteks: ettevõtja asutamine, käitamine, majandustegevuse korraldamine, kontroll. Käitamine ­ üks riskantsemaid. Muutuvad hinnad, turu...

Majandus
210 allalaadimist
thumbnail
398
ppt

ELEA Organisatsioon

Kliendi nõustamine SPd annavad tihti tasuta nõuandeid see, et nõuanne on tasuta, ei vabasta teda veel "arukalt hoolikas" olemast võiks ennast kaitsta sellega, et nõu antakse tingimusel, et E ei vastuta sellest tuleneva eest. Speditööri õigustest Kauba hoidmise kulud vahel jääb väliskaubandustehind katki ja klient kaotab huvi kauba vastu. Kauba mittevastuvõtmisest tulenevad hoiukulud on õigus kliendilt sisse nõuda. Purunenud pakend tegutseda tuleb ka ilma instruktsioonideta selle nimel, et kaitsta kaupa Õigus kaubale Spl on õiguslik alus hoida kaupa oma valduses kuni talle on makstud. Kui loovutab valduse kaotab õiguse. Paljudes maades ei pea hoidma oma käes, võib hoiustada oma arvel. Kui hoiustaja on kauba kliendile kätte andnud, kaotab E õiguse kaubale oma tasu katteks. Sple tasu maksmine...

Logistika
56 allalaadimist
thumbnail
33
pdf

Finantsjuhtimine: Pangandus

LÜHIAJALINE FINANTSPLANEERIMINE 7.1. Raha juhtimise mudelid Rahakonto juhtimine on saanud ettevõtetes väga aktuaalseks teemaks. Põhjus on selles, et üleliigse raha hoidmine kontol on suure alternatiivkuluga. Raha tasub hoida vaid niipalju, kui seda on jooksvaks äritegevuseks vaja1. Kui on arvata, et rahavajadus lähiajal suureneb, siis ei ole mõtet nn üleliigset raha dividendidena välja maksta, vaid lühiajaliselt investeerida. Suured ettevõtted saavad raha juhtimisel kasutada ajutiselt üleöödeposiiti. Selle miinimumsummaks on Eestis enamasti 1 miljon krooni. Lisaks võib raha panna ka rahaturufondi osakutesse. Ajutiselt üleliigse raha investeerimisega kaasneb risk. Finantsjuhi ülesandeks on leida kompromiss riski ja tulususe vahel. Riski maandamiseks võib kasutada ka tähtajalist hoiust. Paljud ettevõtted õigustavad suurt rahavaru ett...

Finantsjuhtimine
205 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun