Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeenindus ja teeninduskultuur (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kelle jaoks?
  • Kuidas mismoodi?
  • Millal missugune?
  • Kuidasmillega saan saaksin Teid aidata?
  • Millegakuidas saaksin kasulik olla?
Vasakule Paremale
Klienditeenindus ja teeninduskultuur #1 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #2 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #3 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #4 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #5 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #6 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #7 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #8 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #9 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #10 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #11 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #12 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #13 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #14 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #15 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #16 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #17 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #18 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #19 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #20 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #21 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #22 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #23 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #24 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #25 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #26 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #27 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #28 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #29 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #30 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #31 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #32 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #33 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #34 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #35 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #36 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #37 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #38 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #39 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #40 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #41 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #42 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #43 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #44 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #45 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #46 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #47 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #48 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #49 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #50 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #51 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #52 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #53 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #54 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #55 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #56 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #57 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #58 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #59 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #60 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #61 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #62 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #63 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #64 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #65 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #66 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #67 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #68 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #69 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #70 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #71 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #72 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #73 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #74 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #75 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #76 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #77 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #78 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #79 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #80 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #81 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #82 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #83 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #84 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #85 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #86 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #87 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #88 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #89 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #90 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #91 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #92 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #93 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #94 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #95 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #96 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #97 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #98 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #99 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #100 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #101 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #102 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #103 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #104 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #105 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #106 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #107 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #108 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #109 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #110 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #111 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #112 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #113
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 113 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-06-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Vaarikas10 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner

Klienditeenindus
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

teenindada? 5 Defitsiidimajanduse "värvilised" turud ·Roosa turg ·Valge turg ·Hall turg ·Must turg Mõjutavad siiani teenindajate hoiakuid 6 Müügiedu mõjutegurid Oskused 25% Teadmised 13% Hoiakud 48% Muud tegurid 14% (Churchill, Ford, Walker, 1990; 453) 7 Teeninduskultuur · Teeninduskultuur on osa olmekultuurist, mille järgi tehakse otsus kogu riigi või rahva kultuuritaseme üle (pole ühe firma eraasi) Teeninduskultuur = teenuse/ toote kvaliteet + teenuse/ toote kvantiteet + isiksust arvestavad hoiakud 8 Teeninduse kvaliteet · Mida klient saab suhtlemisel teenust pakkuva firmaga · Kuidas see miski talle kätte tuleb · Erinevatel klientidel on erinevad ootused · Mõõdupuu ­ kliendi rahulolu!

Suhtlemisõpetus
thumbnail
5
odt

Kliendi nõustamine

Teeninduskultuur · Teeninduskultuur on osa olmekultuurist, mille järgi tehakse otsus kogu riigi või rahva kultuuritaseme üle (pole ühe girma eraasi) Teeninduse kvaliteet 1. Mida klient saab suhtlemisel teenust pakkuva firmaga · Kuidas see miski talle kätte tuleb · Erinevatel klientidel on erinevad ootused · Mõõdupuu ­ kliendi rahulolu Usalduväärsus · Positiivne õhkkond ja meeldiv esmamulje · Teenindatakse õigesti juba esimesel korral · teenindatakse õigel ajal Kiire reageerimine · Teenindatakse kohe ja kiirest Kompetentsus · Teenindaja teadmised ja oskused, sh tegevust toetavate töötajate teadmised ja oskused · kohustuste täitmine vastavalt kehtestatud standarditele Kättesaadavus · Võimalus kontakteeruda telefoni teel · Lühike ooteaeg teenuse saamiseks · hea asukoht · mugavad lahtiolekuajad Vasttulelikkus ja viisakus · Viisakas ja lugupidav käitumine · Sõbralik

Klienditeenindus
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

Õpimapp Klienditeenindus Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. Erinevad kliendirühmad Klientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: · täpselt määratleda "oma" kliente, nende vajadusi, soove, ootusi · õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides) · pakkuda oma kliendirühmade vajadusi ja soove rahuldavaid tooteid /

Klienditeenindus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

olulisim tegur, mis mõjutab väliskliendisuhete mõistnud tema olukorda ning vajadusi, alles siis kvaliteeti mõjuvad soovitused tõsiselt võetavatena. (vt Kliendi tüübid) Teeninduse (ja paljuski organisatsiooni taset) saavad kliendid kirjeldada ainult läbi tunnete, mis neil tekkisid asutuse esindajaga suheldes. Efektiivne klienditeenindus nõuab järjepidevat käitumist igalt töötajalt (kes kliendi silmis ongi asutus). Tavapäraselt mõistame kliendi all inimest, kes tuleb asutusse väljastpoolt. Tegelikult pole sugugi vähem olulised asutusesisesed kliendisuhted, milles organisatsiooni kõik töötajad osalevad teenindaja ja kliendi rollides: sekretärid pakuvad sekretäriteenust, koristaja puhastusteenust, raamatupidaja raamatupidamisteenust jne.

Teenindus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks.

Sotsiaaltöö
thumbnail
8
docx

KLIENDITEENINDUSE UURIMUS

................ KUTSEHARIDUSKESKUS ........................ ....................... KLIENDITEENINDUSE UURIMUS Uurimustöö Juhendaja: ................. ............... 2010 SISUKORD 1. ERINEVAD KLIENDIRÜHMAD KAUBANDUSES.......................................................................................3 1.1 Klientide rühmitamine 1.2 Demograafilised tunnused 1.3 Geograafilised tunnused 1.4 Psühholoogilised tunnused 2. ERINEVAD KULTUURITAUSTAGA KLIENDID JA NENDE TEENINDAMINE......................................................................................4 2.1 Kultuuridevahelised erinevused 2.2 Vestluskäitumine 2.3 Ajakäitumine 2.4 Ruumikäitumine 2.5 Erinevate kultuuride vaheline suhtlus 3. RASKETE NING ERIVAJADUSTEGA KLIENTIDE TEENIN

Klienditeenindus
thumbnail
12
docx

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused

Kõiki tuleb kohelda erinevalt kuid hästi. Nt isiksust mittearvestav on raha ulatamine..kuidas!! Süsteem on inimese jaoks! 24. Mis juhtub kui teenindaja kohtleb klienti kui indiviidi? Ehk näota olevus ilma arvamuseta, kelle ei ole õigust ei kõnes ega füüsilisel tegevuses ennast teostada ja valikuid teha. Kliendi kaotamine. Kliendi IQ alahindamine. Erand vaimupuudega in. 25. Kliendikeskus? Klientidele ja teenindusele orienteeritud organisatsiooni südameks on teeninduskultuur. Kl.keskne on org. Kus teenindusmõttelaadile ja ­kultuurile tuginev töökorraldus tagab nii sise kui välisklientide hea teenindamise ja rahulolu. 26. Vahendikeskus? Ei lähtuta inimesest. Ei püüta analüüsida kuidas oleks võimalik asju organiseerida nii et kl ei tunneks ebamugavust. Nt meil on...kodulehel. 27. a) inimene süsteemi jaoks ­ teenindaja tuleb kl juurde alles siis kui too hakkab midagi nõudma. Kaubad peidetud, teenindajad ükskõiksed (Nõukogude ajad)

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun