Elukogemus on soeng, mille saate siis, kui olete kaotanud oma juuksed Mis on kogemus? Selle defineerimine pole just kergemate killast, kuid siiski teavad kõik, millest on jutt. Igaüks omandab oma esimese kogemuse varastel elusekunditel, viimase aga oma elutee lõpus. Seega võib öelda, et kogemused käivad meie jälgedes ja meie nende jälgedes terve elu. Nad õpetavad meid kogu aeg, samal ajal püüame me neilt pidevalt õppida me käiksime nagu ülikoolis, täpsemalt eluülikoolis, mille üheks õppejõuks on kogemus. Kogemused on meie elu lahutamatuks osaks. Nendele tuginedes teeme peaaegu kõik oma otsused. Mõni kasutab selleks ainult oma kogemustepagasit, teised aga ka muude ühiskonnaliikmete omi. Kuigi teiste inimeste kogemusi kasutades ei tunne me nende tegelikke tagajärgi, on need siiski tähtsad täisväärtuslikuma elu poole liikudes. Hiina vanasõnagi ütleb : ,,Kui tahad teada, kuhu tee viib, küsi neilt, kes vastu tulev...
Kuidas kindlustada, et meeste pilgud oleks sinule naelutatud? Vtmesnadeks on sdelev puuder ja seksikalt lohakas soeng. REKLAAM Yahoo! Shopping vahendab juukse- ja meiginuanded, mis kindlalt meeste thelepanu tmbavad. Kasuta suitsusilmade tegemiseks sinist silmavrvi Vaheta oma mustades ja hallides toonides silmameik meresinise vastu, et teha pehmemaid suitsusilmi. Kanna vrvi nii laule kui alumisele ripsmejoonele. Vlguta mehele oma seksikat naeratust Naeratus on alati lollikindel viis mehe thelepanu vitmiseks. Rhuta oma pski helendava psepunaga ja nita talle oma ilusat naeratust! Lisa dekolteele sdelust
Viimane juuksesalk kõrva ees võib keerata aste väiksema läbimõõduga rullile. Lühemate juuste korral saadakse loki tulemus ilusam, kui juuksed on keeratud väiksema läbimõõduga rullile. Viimase rulli võib keerata ka taha suunatud kohevusega. Kukla keskosale keeratud soengurullid Analoogiliselt keeratakse soengurullid vasaku kõrva tagusel ja kõrva ees olevale osale. Klassikaline rullikeeramisskeemi järgi keeratud soengurullid Klassikaline rullikeeramisskeem Valmis soeng Vertikaalne soengurullide keeramisskeem . Eelteadmised Selline soengurullide keeramisskeem sobib poolpikkadele või pikkadele juustele. Sellise rullikeeramisskeemiga saab kujundada erinevaid soenguid, näiteks "Banaanisoeng" või pikkadele juustele spiraallokiline soeng. Erinevate tööde tegemisel juuksuritöös kasutatakse juuste jaotamisel jaotusjoontena A- ja B-telge. A-telg on otsejaotus, mis algab juuksekasvupiirist otsmikult pea keskelt
Impeeriumi ajal muutus oluliseks isikukultus ning hakati järgima keiserliku perekonna rikkalikku ja dekadentlikku stiili. Juuksed: lokkis juuksed. soengud rikkalikud, kihilised, lainelised, palmitsemine, parukad (maal elavate orjade omad). Ka meestel olid pikad juuksed. Kaunistati diaaridega, vääriskividega, peapaeltega, ripatsitega. 3.Muistne Egiptus Freskodel, urnidel ja kirstudel olevad maalingud tõestavad, et juuksur oli selle ajastul aukohal. Riietus, soeng, habe, peaehe olid seisuse ja auastme tunnuseks. Jõukamatel olid omad isiklikud juuksurid, kes neile personaalseid visiite tegid, hoides oma töövahendeid ja kõike asjasse puutuvat rikkalikult kaunistatud kastides. Parukate (inimjuustes, lambavillast) ja juuste seadmine oli orjade tööks. Et parukatel oleks kaunis must värvus, tooniti neid indigoga. Moodsateks juuksevärvideks olid must, tumepruun, punane ja neid värviti basmaga. (pildil kujutatud Egiptuse printsess) 4
püksid, satiin ja nahkdetailid, lillelised lipsud. Peale seda kui 1962 ilmutasid biitlid oma kuulsa hiti Love Me Do tulid moodi ka biitlitele omased pikad soengud. Polnud ime, et vanem generatsioon torises, et 60ndatel nägid tüdrukud välja nagu poisid ja vastupidi. 1966 kerkis esile Twiggy, kellest sai absoluutne 60ndate moe superstaar. Äärmiselt saleda ja miniatuursena oli ta ideaalseks modelliks miniseelikutele ja kleitidele. Poisilik soeng ja tumedad suured silmad ning lummavad fotod olidki sündinud. 1960ndad mõjusid pöördeliselt modellide kehakujule. Üleöö muutus nende silmatorkavalt elegantne ja kaheldamatult naiselik, varasemast küll pisut kõhnem figuur suurte pärani silmade ja vormitute jäsemetega kiitsaka ja pikakoivalise tüdruku omaks. Modellide lapselikku süütust rõhutati saamatute, pea kummargil poosidega. Tõeline murrang moes oli mini
Oma referaadis räägin juuksuri töö ajaloolisest kujunemisest, soengu ajaloost Eestis ja lisan mõned huvitavad pildid töövahenditest Head lugemist. Ajalugu Juuksurite tekkimise esimesed märgid pärinevad egiptusest umbes V aastatuhat eKr.Nii kummaline kui se ka poleks tekkisid soengud primitiivses ühiskonnas varem kui riided, tuhandeid aastaid on inimesed pööranud suurt tähelepanu juuse ilu ja nende hooldamisele.Kauges minevikus soeng ei kaunistanud ainult juukseid vaid tähendas ka eriala, sotsiaalset staatust,kodakonsust ja omas suurt tähtsust poliitilises vaates. Orjad ja teenijad punusid juustest kaheksa patsi ja sidusid need ühele poole kaela. Nende juuksestiil pidigi eralduma muust rahvast, kuna orjad ja teenijad mingisugust väärtust ei omanud. (Sptimes) Preestrid oma kommete kohaselt raseerisid juuksed ära. Iga kolme päeva tagant raseerisid nad kõik oma ihukarvad; nii kulmud kui ka ripsmed. Preestrid olid
21.sajandi noored • Riietus GANGSTER RIIETUS NAISTE VABAAJA RIIETUS • Soeng • Suhtlusportaalid • slängid
endale nimeks ,,Lõvilakk" ja ,,Puudel". Need nimed viitasid otseselt nende loomade väljanägemisele. Kuna Louis XIV oli väga lühikest kasvu, siis selle varjamiseks hakkasid parukad kasvama ka kõrgustesse (3) Parukaid hakati eristama ka vastavalt seisusele. Vaimulikel olid keskmise tiheduse ja ümara kujuga parukad, kõrgetel ametnikel kõrged, kandilise kujuga. Sõjaväelaste parukad seoti tagant lindiga kinni. (3) 17. sajandi 60. aastast levis naiste seas tanuga teostatud kõrge soeng, mis püsis moes kolmkümmend aastat. Preili Angelique de Fontange`i juuksed puhus tuul jahi ajal sassi. Ta võttis vääriskividega ehitud sukapaela ning sidus juuksed pealaele kokku. Kuna kuningale selline song meeldis, siis asuti teda otsekohe jäljendama. Fontanges`ina tuntuks saanud soeng sai peagi uue abivahendi, traadist raami, mis hoidis 15-20cm kõrgusel lokikuhilaid üleval. (3) 1.2 Riided Materjalidest kasutatud siidi, sametit, pitsi, linast ning raskeid kangaid
Eeskujud ja moeloojad Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Nancy Cunard Coco Chanel Marlene Dietrich Clara Bow Soengud Lühike ja poisilik soeng Pärast aastakümneid lokitange, kähardamist, juuksenõelu jne hakkasid naised aduma juuste lõikamise mõttekust. Värvimine muutus sel perioodil erakordselt populaarseks, eriti hennaga. Katsetati ka vesinikülihapendit,paljud värvid olid üsna ohtlikud ja inimsed said neist sageli mürgituse. Soengud Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level
Vahvlilokid olid sel aastakümnel püsinähtus ning populaarsed olid ka peenikesed patsid, millega koos kasutati kangast punutud patse. Etnilised stiilid afrosoengust rastade imiteerivate väikeste patsideni olid moehullus, ja naistelt oodati ainult eksperimenteerimist. Juustele oli see värvikas kümnend, popid olid punakad toonid, eelkõige erksad, väga kunstlikud värvid, ja tagasi oli ka henna. Tänavapilti ilmus jälle ka triibutamine, enamasti küll pleegitamisena, ning soeng nägi välja, nagu oleks kristallsuhkrune kamm läbi juuste tõmmatud.Järguline lõige tuli kõikvõimalikes variantides! Kihilised soengud erineva pikkusega salkudest, mis olid laialt levinud 1970ndatel, nägid välja, nagu oleks ühendatud kaks soengut: pealmine juustekiht lühike ja alumised pikad. 8 Kasutatud allikad http://www.retrowaste.com/1970s/fashion-in-the-1970s/ http://www.theblogazine
9. näokuju 10. kõiki näos olevaid defekte (suured kõrvad, eemale hoidvad kõrvad, kõrge laup, pikk kael, suur nina jne ) 11. kliendi stiil (riietus ,välja nägemine) 12. vanus 13. kuhu kavatseb klient soenguga minna 14. õhtusoengu puhul on vajalik teada ka kliendi riietust 15. püüda tabada kliendi karakterit ja üldist olemust 16. arvestada prillide ja muude eriliste ehetega (kõrvarõngad, kaela ehted, õlasallid) 17. figuur 18. make up Kindlasti tuleb teada, kaua peab soeng vastu pidama ja kas tuleb arvestada ka eriliste ilma oludega või mõne muu ebamugavusega 6 3. Näokujud Eristatakse 5 tüüpi näokujusid: 1. kolmnurkne nägu 2. neljakandiline nägu 3. ristkülikukujuline nägu 4. ümmargune nägu 5. ovaalne nägu 3.1. Kolmnurkne näokuju · Omab laia otsaesist ja kitsast lõuga. Kontrast lõua ja põsesarnade vahel on suur ja
nõudeid. Kammimine, lokkimine ja juuste värvimine oli koolitatud orjade töö. Moes olid kuldkiharad. Värviti juukseid taimejuurtega, riisi, jahuga, kuldpulbriga. Lokiti juukseid metallpulgaga mida nimetati KALAMIS. Muistses Kreekas olid ESIMESED JUUKSURID KEDA KUTSUTI JUUKSETANGIDE JÄRGI KALAMISTRITEKS. Neid hinnati kõrgelt Sotsiaalne kuuluvus soengute järgi. Meeste juuksed olid lokitud ja langesid pikkadena seljale ja õlgadele. Jumal Zeusi soeng: lokitud salgud, mis langesid vertikaalsete ridadena Patsisoeng: algas kõrva tagant ja ümbritses kahe rõngana pead. 5 Täiustus pidevalt juuksurikunst. Erinevad lainete viisid: spiraalsed, torujad Apollo seos: pikkadest lokkis salkudest tehtud soeng mis oli seatud pealaele Aleksander Makedoonia soeng: järguline, lokitud ja kaunilt seatud
Das Haare- juuksed, die Frisur- soeng, das Augen- silmad, die Nase- nina, der Zähne- hambad, das Kinn- lõig, der Hals- kael, das Das Haare- juuksed, die Frisur- soeng, das Augen- silmad, die Nase- nina, der Zähne- hambad, das Kinn- lõig, der Hals- kael, das Gesicht- nägu, das Ohren- kõrvad, der Mund- suu, die Lippen- huuled, der Bart- habe, der Körper- keha, die Brüste- rinnad, die Gesicht- nägu, das Ohren- kõrvad, der Mund- suu, die Lippen- huuled, der Bart- habe, der Körper- keha, die Brüste- rinnad, die
Moekunst Kaheksakümnendate sõnum oli tarbimine ja stiilne oli olla jõukas. Ei pidanud olema rikas, et jõukas välja näha, kuid rahast oli igal juhul abi. Riided · Bikiinid · Aluspesu · Tänavariietus · Teksased · Liibuv riietus · Kostüümid · Botased Aksessuaarid · Kübara tagasitulek · Disaineri päikseprillid · Paksude sarvraamidega prillid · Laps Soengumood · Moes oli kohev soeng · Eelistati blonde toone · Noored kandsid juukseid pikkade ja lahtistena · Juuste triibutamine · Lühikesed punksoengud Meik · Matt · Vähe värve · Loomulikkus · Tugevalt piiritletud suu ja silmad · Paksud kulmud · Jumestuskreem Meeste mood: ülikond · Klassikaline ülikond oli · Populaarne oli smoking lihtne ja korrektne. · Domineerisid · Oli avaramaid ja koekirjalised kangad,
Mina sooviksin töötada salongis,kus saaksin ennast pidevalt arendada ja oma oskusi täiendada. Oma töökohalt ootan kaasaegseid töövahendeid ja mõnusat õhkkonda. Juuksuri töötool Kliendi juustepesu tool Maniküüri töökoht Hinnakiri Naiste juuksepesu (juuste pesuta) 10 Naiste juukselõikus+juuste pesemine+föönisoeng 12/14/16 Laste juukselõikus 6 Tukalõikus 3 Juuste pesemine+ kuivatus 3/5/7 Soeng+ juuste pesemine 7/9/11 Ülespandud soeng 16 Keemiline lokk 20/22/24 Keemiline lokk+ lõikus 23/25/28 Juuste värvimine 20/22/25 Juuste värvimine+ lõikus 23/25/28 Juuste värvimine mitme värviga 22/24/27 Juuste värvimine mitme värviga+ lõikus 25/27/30 Juuste värvimine salguti 20/22/25 Juuste värvimine salguti+ lõikus 23/25/28 Kõik hinnad sisaldavad juuste kuivatamist Maniküür 8 Maniküür lakiga 10 Püsivärviga ripsmete/kulmude värvimine 3 Kulmude kujundamine 0,50
Peigmehel tuleb puid lõhkuda, pruudil(minul) last(nukku) mähkida, minu perekonnanimi õhupallidega ära saata, kurepesa alla valge lint siduda jnejne. Pidu oleks koos tantsu, tralli, naljakate mängude jms. Minu unelmatepulma päevaplaan: · Äratus kell 9.00 millele järgnevad viimased tunnid vallalisena. Sellest ajast ei näe peigmees mind enne, kui juba kirikus. 9.00 10.00 teen viimaseid ettevalmistusi pulmadeks ja kontrollin, et kõik ikka tehtud oleks. · Soeng 11.00 - soeng võiks olla umbes selline, lihtne ja ilus. · Meik 12.00 mis peaks olema heledates toonides, selline mahe, peaks sobima kleidiga. · Maniküür 12.30 · Kodus oleksin uuesti 13.30 kus panen selga pulmakleidi. · 14.30 algab laulatus, kirikus kuhu on kogunenud külalised, umbes kuuekümne ringis. · 16.00 oleme abielus millele järgnevad õnnitlused, piltidega tegemine. · 16.30 läheme pulma rongkäiguga edasi peokohta. · 17
mõjukaimaks ansambliks rokkmuusika ajaloos. Jimi Hendrix saatis ansambli laiali 1969. aasta juunis eelkõige halvenenud suhete tõttu basskitarrist Noel Reddingiga. Hendrix asutas uue ansambli Band of Gypsys, kuhu ta kutsus Billy Coxi ja Buddy Milesi. Hiljem oli ka tal bänd nimega ,,Band of Gypsys" kellega nad esinesid Woodstocki muusikafestivalil. Jimi mood ja elu. Hendrix on väga hästi tuntud oma soengu ja riidestiili poolest. Riided olid tal väga värvilised ja funky'd ning soeng oli lokkis ja üles pööratud ehk afro-soeng. Hendrix oli tuntud ka kui LSD tarvitaja , kuigi ta seda ise eitas. Ta olevat suitsetanud ka kanepit ja tarvitanud amfetamiini. Alkoholijoobes olevat Hendrix olnud agressiivne. 3. mail 1969 arreteeriti Hendrix Canadas lennujaamas , kuna tal oli väike kogus heroiini ja marihuaanat, kuid ta vabastati peale 10,000 $ arve maksmist. Hendrix olevat ka tuuride ajal maganud sadade naistega. Jimi surm... Jimi suri 18
Vaimulikel oli nn ,,Hispaania" parukas, mis oli keskmise tiheduse ja ümara kujuga, kõrgete ametnike oma oli suur ja kõrge ning kandilise kujuga, sõjav'elaste oma seoti tagant lindiga kinni. Üle Louis XIV noorukipõlve pidutsemiseperioodil ,,noorenesid" ka daamid, kandes kas lapselikku käharpead või õlgadeni ulatuvaid juukseid, mis olid tagant lindiga seotud. Omal kohal olid ka spiraalidena keerduvad lokid. 17. sajandi 60. Aastast levis fontange (pr) tanuga teostatud kõrge soeng, mis püsis moes kolmkümmend aastat. Preili Angelique de Fontange`i juuksed puhus tuul jahi ajal juuksed sassi. See kaunitari ei hirmutanud, ta võttis vääriskividega ehitud sukapaela ning sidus juuksed pealaele kokku. Kuningale see meeldis ja otsekohe asuti teda jäljendama. Soengukunstnik kui elukutse kerkis esile Louis XV ajal, tänu tema armukesele Madame de Pompadourile. Parukameistrid olid hinnatud, juuksurid mitte. Tekkisid nn stiilipeod
aastad täiesti uue maailmakorra sündi, ja paljud ajaloolased nimetavad seda 20.sajandi tegelikuks alguseks. Kuna palju mehi oli hukkunud või invaliidistunud, siis ei lootnud paljud naised enam kunagi abielluda ning algas fläpperite vabameelsete noorte naiste ajastu. Naiste motoks oli elupõletamine ja nad trotsisid kõiki tavasid: meikisid end avalikus kohas, suitsetasid sageli pika sigaretipitsiga, mis oli ülimalt sokeeriv. Nende tõeline tunnusmärk oli lühike soeng. Ühe hoobiga heideti korsett kõrvale ja moodi tuli vabalt langev särkkleit. Kleidil oli lihtne varrukateta ülaosa ja alla viidud vöökoht, ning esimest korda ajaloos paljastati jalad. Terve aastakümne oli moes pottkübar, mis sügavalt pähe surutuna eeldas ajale iseloomulikku Lühikest juust . . Sama iseloomulikud olid pahkluu kohal nööbitavad kingad ja keskelt ahenevad ning alt laienevad kontsad. Juuksemood Nagu eelnevalt maintud, oli
kaasaaegselt (kunstnikud, vahendid, looming) ning ühtlasi olen moest väga huvitatud. Näitus oli perfektne moe- ja kunstihuvilisele tüdrukule. Teos, mis kõnetas mind kõige rohkem, oli kindlasti Britt Samosoni “Polish drip”. Teose kõrval ega ka internetis ei ole tehnikat kahjuks maintud, kuid eeldan töö tausta põhjal, et tegemist on akrüülvärviga. Tähelepanu äratas esimesena lillakates toonides modelli nägu. Tüdruku näoilme, soeng, riietus ja poos meenutavad mulle modellitöö peidetud külgi ja telgitaguseid. Teos võib väljendada visandamisel või pildistamisel tütarlapse tundeid: pinge, väsimus ja suur tahtejõud maailmas edasi jõuda. Näiteks musta värvi lõua juurest alla voolav vedelik võib tähendada kurnavat tööd, jooned näo peal võivad väljendada maski, mille taha tüdruk oma tundeid peidab ning soeng ja väljakutsuvalt ehitud kõrv näitavad modelli tugevat iseloomu.
kujutatud inimese põsed nad on näost erinevat värvi (oranzid, roosad, helesinised, punased, lillakad) ning ümmargused, kuid sobivad ideaalselt pildi meeleollu. Inimese riided on kujutatud samuti väga minimalistlikult ja ilma eriliste detailideta, domineerib ka nurgelisus. Inimeste naha värvus on väga erinev: kollane, tumeroosa, lilla, sinine. Ka inimeste huuled on ebatavalist värvi nad on kas pruunid, sinised, või roosad. Kujutatud inimestel pole kõrvu ning soeng on väga lihtne ja juuksed on musta värvi. Kõige enam avaldasid mulle muljet Laura Laine tööd. Nende eripära peitus selles, et Laura kasutab oma joonistustes ebastandartseid inimeste keha tüüpe näiteks ülipeenikesi ja väga piki käsi ja jalgu ning ka väga lohvakaid ja piki juuksed. Igal joonistusel on erinev soeng ja juuksed on alati kõige silmapaistavad ja erilisemad. Erinevalt Anu Samarüütlel-Longi
Kreeka linnriik: Ateena Sisukord Ateena ajaloost Peloponnesose sõja algus Soloni reformid 594 eKr Ateena demokraatlik linnriik Sõja kulgemine Ateena mereliit Perikles 495 - 429 eKr Ateenas elavad inimesed Sokrates 469-399 eKr Rõivastus ja soeng Aischylos Sophokles 496-406eKr Kasutatud materjal Ateena ajaloost Ateena linnriik tekkis 8.saj. eKr 7.saj. eKr hakati tegema hõbemünte 594 eKr Soloni reform 560 eKr kehtestas Peisistratos kehvtalupoegade toetusel türannia 508 eKr kaotati aristrokraatia eelisõigused Pärsia sõda 500-459 eKr Ateena ajaloost
RIIDED Klassitsismi ajastul muutusid riided tagasihoidlikumaks, kõik ei olnud enam nii kaunistatud Ampiirstiilis riided: vöökoht kõrgel rinna all, avar dekoltee, puhvvarrukad, musliinkleit, värvilised paelad, kindad, sallid. Jalanõud õhukesed Mehed kandsid põlvpükse, pikkade sabadega kuube, veste JOSEPHINE DE BEAUHARNAIS Dikteeris Prantsusmaal moodi JUUKSED NAISED 18. sajandit iseloomustab naistel lopsakas, lahtiste lokkidega soeng. Neoklassitsismist inspireeritud pehmema soengumoe juurde käis 19. sajandil sageli ka juuksevõrk (caul). See oli valmistatud tavalisest või siidniidist ja tihti oli sellel siidist vooder ja kalliskivid kaunistuseks Victoria ajastu naise au ja uhkus olid tema juuksed. Tegelikult olid need kohutavas seisukorras, lokitange kasutati väga palju ja juukseid rikuti ning kõrvetati nendega. Naised ei lõiganud oma juuksed kunagi, välja arvatud ainult tõsise haiguse korral JUUKSED NAISED
Blondid kiharad olid Muistses Kreekas haruldased ning, et sellist väljanägemist saavutada pleegitati juukseid kaaliumkloriidi, vee -ja kummelitõmmise seguga. Sel eesmärgil kasutati ka peenestatud riisi ja jahu. Eriti pidulikel sündmustel kaunistati juukseid kuldpulbriga Kreeka ühiskonna arenedes hakati ka inimeste sotsiaalset kuuluvust määrama soengute järgi JUUKSED NAISED Kreeka naiste soengud olid varasemal perioodil lihtsad. Ajapikku läks soeng keerukamaks, hakati lokkima, karkasse kasutama, juukseid kinnitati ka juuksesidemetega Sparta naised kandsid seljal patsi, ateenlannad seadsid juuksed kuklale sõlme Klassikalisel ajajärgul kammiti juuksed keskelt lahku, seati lainetesse ja keerati kuklas sõlme. Sõlm meenutas koonust. Periooditi muutus selle asukoht, kord oli ta kinnitatud kukla keskele, teinekord langes kaelale Kasutati erinevaid lokkimise tehnikaid. Laubaäärsed juuksed sätiti paksudeks rõngakujulisteks lokkideks
- vanus - keskealine - eakas - vana - kasv - väike - keskmine - pikk kehaehitus - kõhn - - täidlane - paks - nägu - ovaalne - ümmargune - piklik - kahvatu - tõmmu - päevitunud - silmad - helesinised - sinised - rohelised - pruunid - hallid - ilmekad - pilus - ripsmed - tumedad - heledad - pikad - lühikesed - tihedad - värvitud - kulmud - peenikesed - laiad - nina - sirge - kongus - nöbinina - suur - kartuli - huuled - peenikesed - täidlased - paksud - juuksed - pikad - lühikesed - tumedad - heledad - sirged - lokkis - kastanipruunid - mustad - hallid - tihedad - vävitud - kiilakas () - pruunide juustega - soeng - habe - tume - hele - tihe - punakas
· Vest · Külma ilma korral jalas sokid, muidu paljad jalad puukingades · Uhkete soengute asemel · Kadusid parukad ja lokid, Soeng siledaks kammitud juuksed asemele tulid nn. Tituse soeng · Moekad mehed kandsid põskhabet IV Uus ajaarvamine V Suhtumine vanakorraaegsesse kultuuri pärandisse 1. Miks rahvas hävitas kultuuri ja teaduse saavutusi?
Ära lobise. Õpi selgeks oskus ennast kuulata Kuula iga sulle esitatud küsimust hoolega, vajadustel esita täpsustav küsimus Jälgi oma vestluspartnerit Hoidu eelarvamustest Ära pea tööandjat sotsiaaltöötajaks Esmamulje tekib 4 sekundi jooksul, muuta on seda väga keeruline, mõnikord ka võimatu. Visuaalne esmamulje moodustub: Näoilme Kehakeel Riietus Hoolitsetus Positiivsus Kehakeele sõnad Silmside Kehahoid Zestid Miimika Hääle valitsemine Riietus, soeng, ehted Distantstsoonid Silmside On vajalik veenvaks esinemiseks. Kui on silmsidega raskusi, siis harjuta peegli ees endale silma vaatamist. Sirge kehahoiak Me näitame oma kehahoiakuga, mida mõtleme ja tunneme, see peegeldab meie vaimset hoiakut. Kuid me võime oma kehahoiakut parandades parandada oma vaimset hoiakut. Käed Kui ollakse ebakindel, siis käed alustavad oma elu, st närveerides me ei märka, mida teevad meie käed. Väldi käte rinnale risti asetamist
.....................4 1.2 Naiste riietus..............................................................................................................................6 1.3 Laste riietus................................................................................................................................6 1.4 Jalanõud.....................................................................................................................................7 1.5 Sõjamehe riietus ja soeng..........................................................................................................7 1.5.1 Sõja jalanõu........................................................................................................................7 2. Ajalugu.............................................................................................................................................9 Kokkuvõte..................................................................................
eeskujuks. Lihtrahvalikult hakati üksteise poole pöörduma sina-vormiga. Koos aadliga hääbus ka toretsev rõivamood: meestel muutus rõivastus lihtsamaks, hakati kandma pikki pükse ning lihtsaid kuubesid. Naistel aga kujunes populaarseks lihtne kleidimood. Kadusid suured puuderdatud ja keeruliste kujunditega parukad, mistõttu jäid parukameistrid sootuks tööta. Naised hakkasid juukseid lihtsalt sirgeks kammima, samal ajal kui meestel läks moodi niinimetatud Tituse soeng (lühike soeng ettekammitud juustega) ning bakenbardid. Moodi tuli ka sõna voorus, mida kasutati inimeste ellusuhtumise muutmiseks. Ühelt poolt mõeldi vooruse all uut kõrgemat moraali ning lõpu tegemist vana aja kerglastele kommetele ja liiderdamisele. Heaks eeskujuks seati kaine ja karske ellusuhtumine. Väga suurt rõhku pandi prostituutide kaotamisele tänavatel ja sõjaväes (kuna sõjavägi liikus palju, siis sellega käis kaasas ka palju lõbunaisi)
Teksariideid (pükse, seelikut, kleiti). Valget pluusi ja musta seelikut (teenindaja riietus, lisa vest vm siis on ok). Jalanõudest on sobivad kinnised, paraja kontsaga kingad Sukad valitakse ihu värvi, ei kasutata erksaid värve, mustreid, kaunistusi (üks paar sukkpükse on alati kotis varuks) Argipäevased ehted on tagasihoidlikud (kuni 13) Käed ja küüned on hoolitsetud; ei sobi sinine, roheline, must, kuldne ja hõbedane küünelakk. Hommikul tuleb leida aega teha soeng ja meik. Ettevaatust tugevalõhnalise parfüümiga päevasel ajal! Lipsukandja meelespea: Lipsu hoitakse riidepuul või lamavas asendis. Lipsusõlm avatakse selle kaelast eemaldamisel ja kaela pannes tehakse alati uus sõlm Lipsud üldjuhul ei talu märgpesu Lipsu ei triigita, lipsu servad peavad olema ümara kujuga Õige pikkusega lips ülatub pükste värvlini, kuid ei tohi katta püksirihma pinnalt. Viisakas meesterahvas: Märkab daami rasket kotti ja aitab seda kanda.
Rõhutati kuklaosa Õhtusoeng Tukk ümara või terava joonega Parukad Juuksevärvid - Lausa virsik, Magus mesi, Õrnroosa Twiggy ja Vidal Sassoon Lühike jõmpsikasoeng 1960ndate aastate juhtfiguur five-point-cut Meik Suured värvitud silmad, kahvatu nahk ja suured heledad pruntis huuled Valeripsmed Põsepuna Ripsmetušš Jalgade meik Meestemood Raketipüksid ja veidi lahtinööbitud triiksärk Väljakasvanud soeng Biitlite moodi Kaelaside https:// www.youtube.com/watch?v=dH DmrwzUOwo
moodi väga kõvasti. Selle aja mehelikemaks meesteks olid ErnestHemingway, Charles Lindbergh ja F. Scott Fitzgerald. Mehe tegi mehelikuks määratletud õlad, kitsad puusad, kvaliteetsest vastupidavast kangast riided nagu nahk, vill ja puuvill. Riietuse juurde käisid loomulikult ka aksesuaarid. Nendeks olid standard pikkusega lips, kaabud, mis olid erinevates stiilides ja kõige tähtsamaks oli klassikaline must-valge või must lakk-king. Juuksestiiliks oli lühike ära kammitud soeng, mis oli tehtud juuste tooniku või rasvaga. Naised hakkasid elu nautima ja ei hoolinud enam tavadest. Nad hakkasid end avalikus kohas meikima, suitsetasid ning nende tunnusmärgiks oli lühike soeng. Moes ei olnud enam korsett vaid vabalt langev särkkleit, mis paljastas ajaloos esimest korda jalad. Moes oli ka pottkübar, pahkluu kohal nööbitavad kingad ja keskelt ahenevad ning alt laienevad kontsad. Juustevärvimine hennaga muutus samuti väga populaarseks. 20-ndate moe ideaaliks sai
suhtlusvahendid: Teenindussuhtlus tähendab enamat kui vaid verbaalne suhtlemine. Klient tajub, millised on teenindaja hoiakud. Kuidas teenindaja temasse suhtub. Milline on tema meeleolu ja valmisolek teenindamiseks jne.. Klienditeenindaja kehakeele suhtlusvahendite hulka kuuluvad: Hääletoon, kõnekiirus; Miimika, silmside; Pealiigutused, seismis-ja istumisviis; Poosid, zestid; Liikumisviis, vahemaa klientide vahel; Riietus, soeng, ehted, lõhn jne.. Kehakeelega väljendatakse oma suhtumist ja hoiakut teise inimesse. Kehakeel on alateadlik me ei suuda seda igal ajahetkel jälgida. Kui sõnad on viisakad, aga kehakeel ütleb muud, siis tegelik sõnum ongi ,,miski muu". Enesekehtestamine Kehakeel on tihedalt seotud ka enesekehtestamisega. Klient märkab seda, kui teenindaja on oma tegevustes ebakindel. Klient saab edukalt oma paha tuju ebakindla
Ajalugu Emo sai enda algse vormi aastal 1985. Zanri algatajaks loetakse Guy Picottot ja Ian MacKaye'd. Nende mõlema asutatud bändid panid aluse Washington D.C. algsele emo scene-ile, millest said mõjutatud paljud. Sajandivahetuse ajaks oli emo stiil saanud ülemaailmse tähelepanu osaliseks. Mood Emo välimuse stereotüüp - liiga kitsas sviiter, sassis pisut väljakasvanud soeng, paksude raamidega prillid, harilikust kulunumad teksapüksid.
· ei tohtinud olla paks, ei tohtinud olla peen · kanti puidust kombasid sobiva pikkuse saavutamiseks, kontsakingade eelkäijad · riietus pidi olema harmooniline ja moodustama terviku · kärtsud värvid moest läinud · kasutati palju siidi ja sametit · eriti kallis must värv · eriti peen läbitikitud siid · taskurätid · kaasavaras ,Fatsoleto' · ampiirstiilis, rind kinni seotud kleidid · mistahes blondi varjundiga juuksed · soeng kaunistatud pärlite ja paeltega · spetsiaalkübar ,Solna' · erinevad viisid juuste pleegitamiseks · pihikust, seelikust ja erinevatest vahetatavatest varrukatest koosnev komplekt · pihik muutub tasapisi korsetiks · palju kive ning ehteid MEHED : · kandsid riiete all rõngassärki, kuna kardeti kallaletunge · noored kandsid seda mis moes, vanad seda, mis kallis · lopsakad mantlid · noortel meestel lühike pluusi osa · tuunikast arenes särk
juurde tulevad 6-9 inimest,tihti töötajad töötavad eraldi üks teisest,näiteks täna oli salongis ainult mu tuttav teist töötajad polnud. Nende salongi stiil on kollane(Seinad),valge(Lagi) ja hall(Põrand) Nendel on eraldi ruum,kus nad pesevad juuksed klientidele ja joovad kohvi,kahjuks sellest ruumist ma ei saanud pilti teha. Sain teada ka nende hinnad Lühikeste juuste lõikamine-8 eurot Keemilised lokkid-25 eurot Habe lõikamine-6 eurot Meeste soeng “Siil“-15 eurot Salongi töötajad ootavad teid,teie tutavaid ja sõbraid nende salongi. Sisukord 1.Salong Kohtla-järvel 2.Nimetus JUUKSUR 3.Analüüs Sissejuhatus Antud töö sisuks on juuksuri salongi analüüs.Eesmärgiks on saada parem ettekujutus juuksurisalongi sisustuse peamisest nõuetest ja suunata tähelepanu kõigile tähtsatele elementidele,mis mängivad juuksurisalongi igapäevatöös olulist rolli.
Matilda oli imelaps, temasugune väike tüdruk käis juba raamatukogus raamatuid laenutamas.Ükskord pani Matilda oma isa kaabu sisse liimi. Ja kui isa selle pähe pani ei saanud ta seda ära, ja pidi selle endalt peast ära lõikama. Isa soeng sai väga kannatada.Matilda läks kooli viie ja poole aastaselt. Preili Mesi imesras, sest nii väiksed lapsed ei saa ju nii varakult kooli. Matilda õppis koolis vägha hästi. Talle meeldis hirmsasti lugeda. Ükskord lüges Matilda ameeriklase raamatud ja kui isa seda nägi, sai ta maruvihaseks ja rebis selle raamatu tükkideks. Kuid siis tahtis Matilda oma isale kätte maksta. Ta teadis et tema sõbral on papagoi, kes oskavat rääkida. Matilda üüris
pikendas oma lühikest kasvu. Parukaid hakati eristama ka vastavalt seisusele. Vaimulikel olid keskmise tiheduse ja ümara kujuga parukad, kõrgetel ametnikel kõrged, kandilise kujuga. Sõjaväelaste parukad seoti tagant lindiga kinni JUUKSED NAISED Louis XIV noorukipõlve perioodil ,,noorenesid" ka daamid, kandes kas lapselikku käharpead või õlgadeni ulatuvaid juukseid, mis olid tagant lindiga seotud XVII sajandi 60. aastast levis tanuga teostatud kõrge soeng, mis püsis moes kolmkümmend aastat - Preili Angelique de Fontange`i juuksed puhus tuul jahi ajal sassi. See kaunitari ei heidutanud, ta võttis vääriskividega ehitud sukapaela ning sidus juuksed pealaele kokku. Kuningale see meeldis ja otsekohe asuti teda jäljendama. Fontanges`ina tuntuks saanud soeng sai peagi uue abivahendi, traadist raami, mis hoidis 15-20cm kõrgusel lokikuhilaid üleval MEIK NAISED Meik oli suhteliselt napp. Tähtsaim oli naha valge värv, mis saavutati
a - karkassiga rõivastus - esimesed silmuskoelised sukid - rikkalikult kaunistatud - kroogitud kraed Naised: - sale vöökoht - särk, korsett, seeliku korkass, kleit, matel kleit - kleidil ei olnud volti - kõrge krae - gofreeritud kätised ja krae Soengud: - rikkalikult kaunistatud ülespandud juuksed Hispaania renessanss - tanu - "tontiljo" soeng Mehed: - särk, puhvpüksid, sukkad, vammus - sõjamehilik rõivastus - pilud, kitsas valge rüüs - laiad kaelakroogid - pirni kujuga püksid - pealmine riie on lõigatud pikiribadeks - kõrged kitsa äärega peakatted - teravaninalised kontsata kingad 1618. a BAROKK Rõivastus 1618-1648 - kadus korsett 1600. a - elegantne ja mõõdukas - pehmed pitskraed
o Hea suhtleja · Sisekujundus o Rokokoo stiil tuleneb sõnast rocaille (=merekarp). Sellest saab põhiline kaunistuselement o Orvand o Pastelsed värvid o Suured peeglid o Hiinapärased motiivid eriti tarbekunstis o Portselan samuti kasutusel hiinapärased motiivid o Iseloomulik armastuse teema, vahepeal isegi pornograafia · Omapärane on ka rokokoo-ajastu mood o Tüüpiline soeng hästi kõrge (1-1,5)m o Mehed muutuvad naiselikuks o Barokiajastu sõjakangelane asendub lühikeste pükstega naiseliku ja eputava mehega · Skulptuuris oluline armastuse teema o Vormid pehmemad, õrnemad ja ümaramad o Edme BOUCHARDON "AMOR ENDALE HERAKLESE NUIAST VIBU TEGEMAS" · Maalikunstis peetakse rokokoo stiili algatajaks o Antoine WATTEAU
Üldine termin ehk populaarne stiil 1900-1910 Väga naiselik ja graatsiline Lopsakas siluett S-kujuline figuur Ideaaliks küps naine Korsetid Karusnahk Aksessuaarid Vabamad soengud 1910-1920 Moes oli tunda sõja mõju. Värvirikas riietus Mundrid Põlvedeni ulatuvad kleidid, seelikud Hobble skirt Lühikesed juuksed 1920-1930 Lühike soeng Ilma varrkukateta kleidid Paljastati jalad Pottkübar Juuste värvimine Poisilik, sportlik välimus Fläpperite ajastu 1930-1940 Lahk juustes Naiselikkus taastus Veidi pikemad juuksed Kleidil diagonaallõige Paljas selg Mugavus Mustrilised kangad Sukahoidjad-püksid 1940-1950 Õlapaelteta õhtukleidid Platvormkingad Kõrge värvliosaga püksid Püsilokid Kunstripsmed
· Kaelas rätik · Vest · Külma ilma korral jalas sokid, muidu paljad jalad puukingades · Uhkete soengute · Kadusid parukad ja Soeng asemel siledaks lokid, asemele tulid nn. kammitud juuksed Tituse soeng · Moekad mehed kandsid põskhabet Prantsuse revolutsiooni tagajärjed: Positiivsed: · Prantsusmaal kadus feodaalkord, mis õõnestas õõnestas feodaalkorda terves
äris, kus tegi eraviisiliset õmblejatööd · Moulinsis esines lauljana Rotonde varietees Uus mood · poisilik stiil (nooruslik, sihvakas, poisilik figuur, lühikesed juuksed, mugavad riided) · lihtsus ei tähenda vaesust · võltsitud juveelidest ehted (ehted ilu ja elegantsi, mitte rikkuse demonstreerimiseks) Looming · pakkus välja esimese rannariiete komplekti (1913) · kardiganjakk (1918) · pikad naiste püksid, lühike soeng (1920) · karusnahkse voodriga palitu; oma lõhnaõli (1921) · plisseeritud seelik, vihmamantel, õlakud (1924) · sportlikud riided II Maailmasõda · avatuks jäi lõhnakauplus · isiklik kohtumine W.Churchilliga (eesmärk veenda teda Saksamaaga separaatrahu sõlmima) · arreteeriti sakslasest armukese tõttu · naastes 1954 Sveitsist, olid elemendid funktsionaalsed (taskutega seelikud, pikkade sangadega kotid) Fakte
Teenused koos kuni 45 . Massaaz 16 - 25 , Kehahooldused, 5. Pruudisoeng 20-30 , hindadega 25 , Depilatsioonid jms Maniküür/ pediküür, Solaarium/ Pidulik- ja rullsoeng 10- spraypäevitus, Infrapunasaun 4 kuni 15 . 20 , Lihtne soeng ja 10/tund, Aurusaun - 15 /tund pesu 10 6. Töötajate arv 1 kuni 5 1 kuni 5 16 kuni 15 7. Käibe suurusjärk 1 kuni 1 000 000 1 kuni 1 000 000 3 000 001 - 10 000 000
Lugupeetud kuulajad, meid kõiki siinviibijaid seob asjaolu, et esineme oma kõnega teiste ees. Järg on jõudnud minuni. Räägin teile järgneva 34 minuti jooksul komplimentidest.. miks neid teha. See, millest ma kohe kõnelema hakkan, on väike meeldetuletus, et enne kui midagi välja öelda, peaks mõtlema. Mis on kompliment? Kompliment on meelitus või siis meelitav ütlus. Näiteks, sul on ilusad silmad või sul on väga kena soeng. Miks komplimente teha? Komplimendid teevad rõõmsaks, niiet hea moodus kaaslasi rõõmustada. Väga meeldiv on kui keegi märkab su head tuju, uut soengut või mõnda riideeset, mille alles oled ostnud. Aga teinekord on teisiti. On komplimente, mis ei ole siirad ja soojad, vaid kuidagi üleolevad, õelad või kadedust täis. On komplimente, mille mõte on tegelikult inimest solvata
19902000 mood ÜHEKSAKÜMNENDAD Koodsõnaks individuaalsus Kandja valis mida, kuidas või millega kanda Narko look Moevalik suur, saadi inspiratsiooni eelnevatelt kümnenditelt Inimesed olid kursis koguaeg moemaailma tegelaste ja nende toimetamistega Naised · Supermodellid ja kõrgmood · Neoon värvid, särk püksis stiil, suured kampsunid, tsärgid, pusad, nuku kleidid, mantlid koos võlts karusnahaga. · Teksad ja teksajakid muutusid tumedaks · Liibuvad teksad + kaboi saapad, pearätt, säärised Hipi stiil 95/96 disko stiil Must riietus Disainer rõivad(Chanel, Armani, Gucci, Chanel) Õrnad toonid Fliisjakk, maikad, union jack Casual chic Muu Papud, kaboisaapad, tennised, platvormkingad, jelly shoes, varbavaheplätud, jooksutossud Peavõru, pearätt, kuldehted Ülitumedad huuled Strigid Soeng Meg Ryan Jennifer Aniston Tumedad juuksed Kiilaspäisus Hobusesabad Mehed Flanell särgid Villa...
Karl Gustav Kärner, Ludvig Leis, Joonas Sisask 9.a Muutuste põhjused Sõja lõpp, majanduskasv Tehnika ja teaduse edasiareng Inimeste soov osta ja kogeda uusi asju, soov vabadust ja elust rõõmu tunda Muutused toodetes Üha enam tuli müügile uusi tooteid, mida võis inimestele pakkuda: Elektrilised kodumasinad(tolmuimeja, külmkapid, pesumasinad jne), mehaanilised tööriistad, samuti raadiod ja hiljem televiisorid Tänu televiisoritele, sai suurema tõuke ka filmikunst Tänu toodetele muutus ka kodu sisemine välimus Reisimine ja transport Kasutusele tulid üha kiiremad ja mugavamad transpordi vahendid: autod, bussid, rongid ja suured reisilaevad Tänu sellele oli inimestel palju mugavam sõita ühest punktist teise Vaba aeg Rohkem tekkis nii meestel kui naistel sõja järgsel ajal vaba ...
8. Paolina on kujutatud lamavas asendis(lamab enda paremal küljel ja kergelt nõjatub oma paremale käele). Ta nägu on mõtlik, arvan et ta vaatab midagi ning on seejärel mõttesse vajunud. Arvan, et sel naisel on puhkemomet, kuna ta on väga mugavas asendis(lamab enda paremal küljel ja kergelt nõjatub oma paremale käele). 9.Kujutatud on suhteliselt noort ~30 aastast naist. Ta keha on suhteliselt paljas, ainult riie ümber puusade (aktifiguur). Naisel on ka käevõru ja väga uhke soeng, mis näitab, et ta on pärit kõrgemast perekonnast. Arvan , et ta on sel pildil üsna õnnelik, kuna tema suunurgad on ülespoole. Kuntsnik on saavutanud meeleolu uhke asendi ja suursuguse naise välimusega. Naine on väga sarmikas ja meeleliselt värske. Detaile on skulptuuris vähe. FUNKTSIONAALNE TEAVE: 10. Praktiline (n. templi kaunistus - metoop, friis jne, hauareljeef, mälestusmärk, kultuskuju, pühendkink). 11.Antud skulptuur tekitas minus mingisugust huvi 19
rohkem progressiivse rock suunas, Jejune, The Get Up Kids ja The Promise Ring läksid järgnevate albumitega rohkem soft-rocki rada. Kuna aga emo maine jäi enamikele neist bändidest külge, siis on tekkinud palju arusaamatusi, kust jookseb piir emo ja muu sarnase muusika vahel. Mood Emo subkultuurist rääkides räägitakse tihti ka sinna juurde kuuluvast moest. Emo välimuse stereotüüp on siis: liiga kitsas sviiter, sassis pisut väljakasvanud soeng, paksude raamidega prillid. Enamasti mitte puhtad, segunenud pruunikates toonides värvid, retro stiilis kitsas ning kulunud logoga t-särk ja harilikust kulunumad teksapüksid. Emo stiili kohta on öeldud tihtipeale, et see on mood, mis taotleb täiesti mittemoekas olemist. Seda eriti üheksakümnendate keskpaigas, mil emo mood oli täielik vastand kõigele sellele, mis noorte seas populaarne on. Emosoeng kui selline sai laiemale avalikusele tuntuks Refusedi videos ,,New Noise" aastal 1998
Tartu Mitteverbaalne suhtlus ehk kehakeel Minu tugevused: Vahemaa suhtlevate inimeste vahel: Tavaliselt kui ma inimestega räägin siis hoian piisavalt vahet, et saaks mugavalt suhelda. Hääletoon: On samuti piisavalt kõva ja piisavalt vaikne. Oleneb olukordadest ja inimestest. Kuid enamasti siiski kui hoogu satun muutub hääletoon veidi valjemaks. Seismis- ja istumisviis: Oleneb olukorrast, kasutan nii seismist kui istumist. Riietus, soeng, ehted, lõhn: Hoian enda välimuse igapäevaselt ja täiesti kindlalt alati puhta ja korralikuna. Seda ainult võibolla välja arvatud puhkepäevadel kodus kui pole vaja kusagile minna ega kedagi külla oodata. Aga see ei tähenda, et ma kodus olen räpakas või minu kodu pole puhas ja korralik. Ma lihtsalt pole võibolla nii hoolitsetud kui muidu. Liikumisviis: Närvis olles hakkan kas rääkides kätega vehkima, edasi-tagasi kõndima või siis kohapeal jalga raputama-liigutama