Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on uuritava lapse arendamist vajavad kõnelised oskused?
  • Milliseid sidusa kõne osaoskusi on vaja uuritava lapse puhul arendada?
  • Kuidas arendada vajalikke sidusa kõne osaoskusi uuritaval lapsel?
  • Mida tüdruk sellest õnnetusest õppis?
  • Mida sa soovid Laps labidat Uurija see ei ole labidas ju Mis need on siin?
  • Misasja mida on liiga palju?
  • Mida see elevant siin müüs?
  • Mida vanatädi tundis kui poiss ta püsti aitas?
  • Mida räägitakse?
Vasakule Paremale
Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #1 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #2 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #3 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #4 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #5 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #6 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #7 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #8 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #9 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #10 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #11 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #12 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #13 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #14 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #15 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #16 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #17 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #18 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #19 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #20 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #21 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #22 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #23 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #24 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #25 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #26 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #27 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #28 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #29 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #30 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #31 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #32 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #33 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #34 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #35 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #36 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #37 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #38 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #39 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #40 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #41 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #42 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #43 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #44 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #45 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #46 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #47 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #48 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #49 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #50 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #51 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #52 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #53 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #54 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #55 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #56 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #57 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #58 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #59 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #60 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #61 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #62 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #63 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #64 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #65 Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel #66
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 66 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-03-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 77 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Diana.P Õppematerjali autor
tegevusuuring sidusa kõne arendamisest spetsiifilise kõnearengu puudega lapsel.
Töö juurde kuuluvad kõnearendustundide protokollid, lisa 8.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
404
pdf

SIDUSA KÕNE ARENDAMINE SKAP LAPSEL: TEGEVUSUURING ÜHE LAPSE NÄITEL

TARTU ÜLIKOOL SOTSIAAL- JA HARIDUSTEADUSKOND ERIPEDAGOOGIKA OSAKOND Diana Pabbo SIDUSA KÕNE ARENDAMINE SKAP LAPSEL: TEGEVUSUURING ÜHE LAPSE NÄITEL Magistritöö Lisa 8 Juhendaja: Marika Padrik (PhD) eripedagoogika Tartu 2014 Hea lugeja, Käesolev metoodika on koostatud seitsme aastase alakõne III astmel oleva lapse tekstiloomeoskuste arendamiseks

Pedagoogika
thumbnail
16
docx

Kirjaliku kõne uurimine ja hindamine

Kirjaliku kõne uurimine ja hindamine (Maris Juhkam, täiendused: Kaja Pastarus) KIRJALIKU KÕNE UURIMINE JA HINDAMINE Sissejuhatus Lapse üks olulisematest ülesannetest koolis on kirjaliku kõne (inglise keeles literacy skills) omandamine ehk lugema ja kirjutama õppimine. Koolis (ja teatud määral juba enne kooli) toimub suur osa teadmiste omandamisest tekstide lugemise kaudu, lugemisoskus on vajalik igas ainetunnis (loodusõpetus, matemaatika, muusika jne). Kirjutamise tähtsaim funktsioon on mõtete/teabe edasiandmine kirjalikul kujul. Ka enese kirjalik väljendamisoskus (kirjutamine, sh õigesti kirjutamine) on igas ainetunnis vajalik. Seega lugemise ja kirjutamise oskusest

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
10
doc

Keel ja kõne

KEEL JA KÕNE 1. Mis on keel ja mis on kõne? Keel on elav ja arenev nähtus, mille inimpõlv edastab teisele, vahend, mida kasutatakse kõnelemisel ja verbaalses tunnetustegevuses(K.Karlep). Mati Hint määratleb keelt kui kui keelevõimet ja keeleoskust- keel on selle võime igakordne kasutamine. Kõne on keele kui vahendi kasutamine, mõtte kujundamine ja sõnastamine keele abil. 2 põhifunktsiooni- suhtlemine ja üldistamine. 2. Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava §18 valdkond. Eesmärk: 1) tuleb toime igapäevases suhtlemises;

Eesti keel
thumbnail
53
docx

Eesti keele õpe erivajadustega lastele I konspekt

Eesti keele õpe erivajadustega lastele I 1. Eesti keel kui õppeaine – olulised põhimõtted õpetamisel Eesti keele kui õppeaine ülesanded sõltumata koolitüübist:  Arendada kõiki kõnevorme ja kõnefunktsioone (teabevahetus, reguleeriv-planeeriv, tunnetuslik). Kõne kirjalik vorm (lugemine ja kirjutamine) tuleb vajaduse korral kujundada koolis algusest (laps ei pea kooli astudes lugeda ja kirjutada oskama, kuigi seda oodatakse).  Teadvustada (seda küll erinevas mahus sõltuvalt koolitüübist) spontaanselt kasutatavat keelt: anda teadmisi keelest ja kujundada metakeelelised analüüsioskused.  Anda teadmisi emakeele kaudu. Olulisemad on koduloolised teadmised ning

Eripedagoogika
thumbnail
35
docx

Kõnetegevuse psühholoogia konspekt

(kommunikatsiooniteooria) ning keeleteaduses semantika ja pragmaatika areng. Nimetatud keeleteaduse seisukohad kajastuvad suurepäraselt H. Õimu töödes. Kognitiivse psühholingvistika iseloomulikud jooned on järgmised: • Peamine üksus uurimisel on ütlus, mida käsitletakse suhtlemissituatsiooni komponendina. • Kõneaktis uuritakse kõiki reaalselt esinevaid operatsioone (nii keelelisi kui psühholoogilisi), eristatakse keelelisi ja metakeelelisi operatsioone. • Lapse kõne arengut selgitatakse tema kognitiivse arengu ja suhtlemise koosmõju seisukohalt. Psühholingvistika on noor teadus ja ühtlasi piirteadus. Seetõttu on üle võetud paljud psühholoogias, keeleteaduses ja teistes lähedastes teadustes kasutatavad uurimismeetodid. Küll aga arvestatakse eksperimendi korraldamisel ja tulemuste analüüsil psühholingvistika metodoloogiat (mida otsime?). Paljudel juhtudel pakuvad ühe ja sama eksperimendi tulemused huvi mitmele teadusele

Eripedagoogika
thumbnail
21
doc

Psühholingvistika kujunemise eeldused

uus piirteadus/interdistsiplinaarne-kasutab mitmeid teadusi, esitati erinevaid küsimusi. Sh siis ka psühholoogia. Psüholingvistika 4.slaid- vt slaide ka. Pragmaatika <-> Semantika Keeleteaduse huviorbiidis oli MIS? Mis üksused? Psühholoogia huviorbiidis KUIDAS? Kuidas mõte jõuab kõneni?Kõneprotsess? Mida me teeme kui me kuulame ja üritame aru saada? Probleemid- ei uurinud mõlemat korraga. Ei vaadatud suhtlusakti tervikuna, vaid ainult kõne mõistmist, ei arvestanud keele rolli kõne kui vahendi väljendamisel. KEEL JA KÕNE EI OLE SÜNONÜÜMID!! Kõnemehhanism- aju roll kõneprotsessis (kuidas me kõne mõistame) + mis roll on ajul keelega seoses. Millised probleemid võivad tekkida kui midagi on kõnemehhanismis valesti? Keeleteadlastest: L.Stserba- oli see, kes pakkus välja ühe uurimismeetodi- verifitseerimine. (õige ja vale keelendi määramine). See on uurimisviis ja võte, mida saab kasutada laste õpetamisel. Lapsele esitatakse

Pedagoogika
thumbnail
18
docx

Õpiraskuste psühholoogia

VAA-t. areng, mis iseloomustub oskuste kahjustumisega arengu vältel, Jean Piaget millega kaasneb kõikide ● Pakkus välja arenguetapid, mille ka intelligentsuse tasandite – intellekti arengu probleemidega isikud tunnetuse, kõne, motoorika ja läbivad samas jrk, aga aeglasemalt ning ei sotsiaalse suhtlemise madal tase. jõua formaalsete operatsioonide perioodi. IQ taseme ja kohanemisvõime hindamiseks tuleb ● Madalama intellektiga isikute oskused ei kasutada standardiseeritud teste, milles on ole pidevad – lapsed võivad kord osata ja

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
10
docx

Kõnetegevuse psühholoogia 3. seminar

Teema: kõne funktsioonid Mis on kolme kõne vormi erinevused funktsioonide ja vahendite osas? Suulise kõne peamiseks funktsiooniks on partnerite vahetu suhtlemine. Kõne on süntaktiliselt vähe hargnenud, oluline on intonatsioon, paralingvistilsed vahendid.Kasutatakse enimkasutatavaid sõnu, esineb sõnakordust ja palju asesõnu. Mõistmist soodustab situatsioon. Sisekõne peamiseks funktsiooniks on oma tegevuse planeerimine ja reguleerimine ning vaimse tegevuse teenindamine. Sisekõne areneb suulise kõne baasil ja on sellega võrreldes veelgi vähem hargnenud. Ei vaja täpset artikuleerimist, toetub ainult kujutlestele sõna hälikkoostisest.

Eesti keel




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun