Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Personaalarvutite riistvara ja arhitektuur (3)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kellele milline protsessor?
  • Milleks neid on vaja?
  • Milleks seda vaja on?
  • Milliseid seadmeid saab arvutiga ühendada läbi selle liidese?
  • Kuidas adapterile seletada mida ta joonistama peab?
  • Mida poes küsida?
  • Milliste kuludega arvestada?
  • Mis on Normal Mode LBA ja Large Mode ?
  • Mis on nende erinevus?
Vasakule Paremale
Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #1 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #2 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #3 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #4 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #5 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #6 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #7 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #8 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #9 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #10 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #11 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #12 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #13 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #14 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #15 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #16 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #17 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #18 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #19 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #20 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #21 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #22 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #23 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #24 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #25 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #26 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #27 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #28 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #29 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #30 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #31 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #32 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #33 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #34 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #35 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #36 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #37 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #38 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #39 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #40 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #41 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #42 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #43 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #44 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #45 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #46 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #47 Personaalarvutite riistvara ja-arhitektuur #48
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 48 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-03-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 145 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor theuser Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
142
doc

Arvutite riistvara

Eesti Mereakadeemia Informaatika ja arvutitehnika õppetool INFORMAATIKA - I Arvutite riistvara (loengukonspekt) Koostas: J.Pääsuke Tallinn 2001-2004.a. Sisukord 1. Sissejuhatus............................................................................................................................4 1.1. Arvutite (personaalarvutite) ajaloost...............................................................................5 1.2

Arvutid
thumbnail
50
doc

Exami materajal

Arvuti riistvara matemaatilised alused · Kahendsüsteem Digitaalseadmetes teostatavate arvutuste ja muu infotöötluse kiirus, täpsus ja arusaadavus sõltub suuresti seadmes kasutatavast arvutussüsteemist. Digitaaltehnikas domineerib kahendsüsteem nii iseseisva süsteemina kui ka teiste arvusüsteemide realiseerimise vahendina ja seda järgmistel põhjustel: Füüsikalise realiseerimise lihtsus tehete sooritamise põhimõtteline lihtsus funktsionaalne ühtsus Boole'i algebraga, mis on loogikalülituste peamine matemaatiline alus. Kahendsüsteem kuulub positsiooniliste arvusüsteemide hulka nagu kümnendsüsteemgi. Kahendarvu kohta nimetatakse bitiks. Vasakpoolseim koht on kõrgeim bitt ja parempoolseim madalaim bitt. · Boole funktsioonid ja nende esitus Digitaalseadmete realiseerimise matemaatiliseks aluseks on valdavalt kahendloogika ja kahendfunktsioonid. Kahendfunktsioone saab esitada olekutabelite abil, kus 2 n (n- argumentide väärtuste võimalike kombinatsioonide

Arvutid
thumbnail
76
doc

Arvutid I eksami materjal

EKSAMIKÜSIMUSED 2005 Sisukord Sisukord............................................................................................................................................1 Arvuti riistvara matemaatilised alused ............................................................................................ 4 Kahendsüsteem............................................................................................................................4 Boole funktsioonid ja nende esitus..............................................................................................4 Diskreetne aeg..........................................................................................

Arvutid i
thumbnail
74
pdf

Arvutid 1 eksam

EKSAMIKÜSIMUSED 2005 Sisukord Sisukord ..................................................................................................................................................... 1 Arvuti riistvara matemaatilised alused ...................................................................................................... 4 Kahendsüsteem .............................................................................................................................. 4 Boole funktsioonid ja nende esitus................................................................................................ 4 Diskreetne aeg ............................................................

Arvutid i
thumbnail
19
docx

Moodul 1 – Info- ja sidetehnoloogia (IST) mõisted

Andmetöötluses kasutatavad infovõrgud, Interneti-ühenduse erinevad võimalused. Info- ja sidetehnoloogia (IST) olemus, näited selle praktilistest rakendustest igapäevaelus. Arvutite kasutamisega seotud tervise-, ohutus- ja keskkonnaprobleemid. Arvutite kasutamisega seotud olulised turvaprobleemid. Arvutite kasutamisega seotud olulised juriidilised küsimused, mis puudutavad autoriõigust ja andmekaitset. 1.1 Riistvara 1.1.1 Mõisted 1.1.1.1 Termini ,,riistvara" tähendus. Riistvara (hardware). Arvuti füüsilised komponendid ­ kuvar, protsessor, mälu, kettadraivid, modem, printer, klaviatuur, hiir, juhtmed, pistikud jms. Arvuti, raal, kompuuter ­ programmeeritav masin. Arvuti kaks peamist omadust on: arvuti reageerib kindlaksmääratud käskudele alati kindlal viisil arvuti suudab tegutseda etteantud käskude jada ehk programmi alusel

Arvutiõpetus
thumbnail
10
docx

Arvuti riistvara ja printerid

Arvuti riistvara ja printerid Riistvara: Iga arvuti riistvara koosneb järgmistest osadest: *sisendseadmed (klaviatuur, hiir, skänner, mikrofon) *töötlusseadmed (keskseade, välismälud) *väljundseadmed (monitor ehk kuvar, printer, valjuhääldid) Korpused, nende tüübid ja toiteplokkide standardid : Korpused jagunevad: Korpuste tüübid: FULLTOWER AT (vanem standard) MINITOWER ATX (uuem standard)

Arvuti õpetus
thumbnail
38
docx

Arvutid kordamisküsimused

lisanditega luminofoori punkti Ekraani taga enne luminofoori on mask (Shadow mask) mis garanteerib, et elektronkiir langeb ainult õigele punktile aga mitte ka naabritele. Samas langeb osa elektron kurest ka maskile ja seega väheneb heledus 11. Protsessori üldstruktuur Arvutis säilitatakse programme (käskude jada) ja andmeid mälus kahendkujul (0-de ja 1-de jada). Põhiliselt on kasutusel von Neumanni tüüpi arvuti arhitektuur, kus nii käsud kui ka andmed asuvad samas mälus. Eksisteerib ka Harvardi arhitektuur kus on eraldi mälu käskudele ja andmetele. Kogu programmi täitmine eeldab pidevat andmevahetust protsessori ja mälu vahel. Protsessorisse loetakse käske ja andmeid ning mällu kirjutatakse resultaate (andmeid, mitte käske). Sisend ja väljund ei pruugi toimuda üldjuhul läbi protsessori vaid võib olla teostatud ka otse mälu ja sisend-väljund seadmete vahelise andmevahetusena.

Arvutid i
thumbnail
100
docx

Arvutite eksam

29. Käsuformaadid : 0, 1, 2, 3 ja 1,5 aadressiga arvutid. 30. Arvuti mälu klassifikatsioon. Doris - 30-32 31. Siinide juhtimine - katkestusteta süsteem, katkestustega süsteem ja prioriteedid. 32. Pinumälu (Stack) - realiseerimine ja kasutamine TAUSTAVÄRVIGA KÜSIMUSED ON VASTAMATA!!! Hannes 34 - 36 33. Püsimälud : ROM, PROM, EPROM, EEPROM ja Flash. 34. Siirete ennustamine (Branch prediction): vajadus, meetodid. 35. Spetsialse riistvara realiseerimine. VASTUSED 1. Protsessori struktuur : käsuloendur, käsuregister, käsu dekooder, juhtautomaat ja operatsioonautomaat. Protsessor · Protsessori üldstruktuur Protsessori ja mälu osa andmetöötluses: Arvutis säilitatakse programme (käskude jada) ja andmeid mälus kahendkujul (0-de ja 1-de jada). Põhiliselt on kasutusel von Neumanni tüüpi arvuti arhitektuur, kus nii käsud kui ka andmed asuvad samas mälus

Arvutid



Lisainfo

Päris mahukas konspekt

Meedia

Kommentaarid (3)

stenmar profiilipilt
stenmar: tõsiselt põhjalik ja keerulisemadki asjad on lihtsalt lahti seletatud ,-huvitav lugemine igatahes...
20:52 15-09-2010
porku profiilipilt
porku: Tundub päris hea.
18:17 15-11-2009
LeaVatsel profiilipilt
katniss mälder: mahukas (Y)
12:29 10-09-2011





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun