Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Matemaatika õpe erivajadustega lastele (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kellele õpetatakse?
  • Mida õpetatakse?
  • Kuidas õpetatakse?
  • Mis värvi on need ringid?
  • Millised on rohelised ringid vastus suured Millised on punased ringid?
  • Millised veel on ühe suurused?
  • Milline ring on kõige üleval ja mis värvi ta on?
  • Kus on sinine ring?
  • Mis sa arvad kumb on raskem?
  • Mitu lehte on nüüd maas Kuidas me saime neli lehte?
  • Mitu punast lehte kukkus maha?
  • Mitu lehte on nüüd siis maas?
  • Palju ja mitmekesiseid näitlikke vahendeid Millised need võiksid 1 klassis olla?
  • Mitu lehte on nüüd maas Kuidas me saime neli lehte?
  • Mitu kollast lehte oli maas?
  • Mitu punast lehte kukkus maha?
  • Mitu lehte siis nüüd on maas?
  • Millisele arvule me peame lisama ühe?
  • Mitu ringi kokku on?
  • Mitu ruutu mahub selle ristküliku peale?
  • Mis numbrit ta näitab 3 Ta palub kolme kommi Mitu kommi ta palub?
  • Mis arvu me saime?
  • Palju me võtsime soola?
  • Kui lapsed lõpetavad esemete loendamise küsib õpetaja "Mitu?
  • Mida laps saaks võtta kätte ja kõrvale tõsta Näiteks "Loenda mitu pliiatsit siin on?
  • Millal sa lõpetad?
  • Mitu õuna on nüüd korvis kokku?
  • Mitu õuna jäi korvi?
  • Kes istub sinu kõrval?
  • Kes istub sinu ees taga?
  • Kes on esimene vasakult poolt?
  • Kes on teine kolmas?
  • Mitu on kokku Kui neil aga on vaja vastata küsimusele "Mitmes?
  • Kus on 5 õpilast Kes on esimene vasakult?
  • Mitmendal kohal rivis on Kalle?
  • Kus on ringe rohkem?
  • Kus vähem Miks?
  • Kummas reas on liigne ring?
  • Kummas reas on ringe puudu?
  • Kumb arv on suurem 2 või 1?
  • Kumb arv on väiksem 2 või 1?
  • Miks 2 on suurem kui 1?
  • Palju kui alumises?
  • Palju kui ülemises?
  • Palju kui on pirne?
  • Palju kui on õunu?
  • Mitu vihikut siin pakis on 7 vihikut Mitu ümbrispaberit on nende jaoks vaja?
  • Palju kolmnurki Mitu kolmnurka sa võtsid?
  • Mitme ühelise võrra on 6 suurem?
  • Mitme ühelise võrra on 5 väiksem kui 6?
  • Mitu pulka on ühes kümnelises kimbus?
  • Millise arvu moodustasime?
  • Mitu ühelist on selles arvus mitu kümnelist?
  • Mitu pulka on kokku?
  • Mitu ühelist on selles arvus mitu kümnelist?
  • Kui palju on laual raha?
  • Mitu pulka me võtsime?
  • Mitu ühelist on selles arvus?
  • Millise arvu järel on arvude reas arv 11?
  • Mitu õuna ostis ema kokku?
  • Mitu on Seda teavad ja siis õp lisab veel ühe õuna ja küsib palju siis on?
  • Mitu muna ema ostis?
  • Mitu muna ema ostis?
  • Mitu pliiatsit on kolmes karbis kokku?
  • Mitu kuubikut ma jaotasime?
  • Mitmeks osaks me jaotasime?
  • Mitu pliiatsit ta pani kummassegi karpi?
  • Mitu lehekülge luges tüdruk?
  • Mitu käpikut on ühele lapsele vaja?
  • Kui palju kordi võeti kaks õuna?
  • Palju lehti kokku saite?
  • Mitu paari on lehti?
  • Mitu paari kirsse on ülemises reas?
  • Kui palju on alumises reas ära loenda?
  • Milline on ülesannete vastus?
  • Milliseid arve korrutati esimeses ülesanded?
  • Millisele arvule korrutati esimeses ülesandes?
  • Milles seisneb nende ülesannete sarnasus?
  • Milles nende erinevus?
  • Kui palju on palle kokku?
  • Millise korrutamisülesande saame koostada?
  • Mitu palli on kokku?
  • Millise korrutusülesande saame koostada?
  • Mitu õuna on reas?
  • Kui palju on ridu milles on kaks õuna?
  • Palju on õunu kokku?
  • Kuidas kirjutad?
  • Mitu õuna on ühes veerus?
  • Kui palju on veerge milles on 3 õuna?
  • Palju on õunu kokku?
  • Kuidas kirjutad?
  • Kui sa algul lugesid kahe kaupa aga pärast kolme kaupa?
  • Palju on lauaserviisis taldrikuid kui seal on 6 suurt ja 6 väikest taldrikut Millise tehtega saame seda teada?
  • Kuidas leida vastust sellele tehtele?
  • Kuidas Kati jagas apelsinid?
  • Mitu pliiatsit on kummaski klaasis Õpetaja esitab õpilastele küsimusi Kui palju pliiatseid oli?
  • Kuidas jaotati Mitme kaupa pandi pliiatseid klaasidesse?
  • Mitu õuna on mõlemas korvis?
  • Kui palju oli õunu?
  • Mida tehti õuntega?
  • Mitmeks võrdseks osaks jagati?
  • Mitu kommi saab igaüks?
  • Mitu kala oli suures akvaariumis?
  • Mitmesse kaussi Igasse kaussi saadi 5 õuna Mitu kaussi täideti õuntega?
  • Mitmendas reas Sinust vasakul istub Kalle?
  • Kui lahutame arvust 15 kõik ühelised ühe kümnelise?
  • Kui palju on õunu?
  • Kui palju kordi võeti kaks õuna?
  • Mitu õuna on Peetril?
  • Miks hakatakse uurima kõige raskemast?
  • Kuidas õpetada eraldama antud otsitavast?
  • Mitu kommi jäi Arvole?
  • Mida Arvo kommidega tegi?
  • Mida tuleb leida?
  • Mitu seent leidsid poisid kokku?
  • Mitu seent lapsed korjasid?
  • Mis vahe on matemaatilisel jutukesel ja tekstülesandel?
  • Kellest oli juttu?
  • Millest oli juttu?
  • Miks mida me ei tea?
  • Midagi kellegimillegi kohta täpselt?
  • Kuidas me seda arvutame?
  • Kuidas me seda arvutame?
  • Mitu kg õunu korjati kolme päevaga?
  • Mitu kg õunu korjati teisel päeval?
  • Mitu kg õunu korjati kolme päevaga?
  • Mitu otra koristati põldudelt?
  • Millise skeemiga lahendada?
  • Mitu õuna on neil kokku?
  • Mitu õuna jäi järele?
  • Mitu õuna on kausis?
  • Mitu õuna jäi kaussi?
  • Mida Henri algul tegi?
  • Mitu tegevust Henri sooritas?
  • Millised tegevused?
  • Mitu küsimust saab Henrile esitada?
  • Mis on esimese ülesande küsimus?
  • Mis on teise küsimus?
  • Mida me ei teadnud teise ülesande puhul kohe?
  • Milliseid ajalehti sa teadloed?
  • Mis ajalehte su kodus loetakse?
  • Kust ajalehti osta saab?
  • Mis sa arvad kus ajalehti trükitakse?
  • Millest oli jutt?
  • Kus neid trükiti?
  • Missugust ajalehte trükiti kõige rohkem?
  • Missugust ajalehte trükiti kõige vähem?
  • Mida sa said teada täpselt?
  • Midagi kirjutama?
  • Kuhu pean noole vedama?
  • Mida peame tegema?
  • Mida millega me jagame?
  • Mida on siis rohkem?
  • Mitu korda rohkem ?
  • Mitu TPM trükiti?
  • Mida peame veel leidma?
  • Mida millega korrutame?
  • Mida trükiti vähem?
  • Mitu LL trükiti?
  • Mitu ajalehte trükiti kokku?
  • Mitu Tartu postimeest trükiti?
  • Mitu linnalehte trükiti?
  • Mitu ajalehte trükiti Kokku?
  • Mida sinult küsiti?
  • Mida sa said teada?
Vasakule Paremale
Matemaatika õpe erivajadustega lastele #1 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #2 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #3 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #4 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #5 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #6 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #7 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #8 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #9 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #10 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #11 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #12 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #13 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #14 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #15 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #16 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #17 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #18 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #19 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #20 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #21 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #22 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #23 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #24 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #25 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #26 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #27 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #28 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #29 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #30 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #31 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #32 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #33 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #34 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #35 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #36 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #37 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #38 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #39 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #40 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #41 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #42 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #43 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #44 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #45 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #46 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #47 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #48 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #49 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #50 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #51 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #52 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #53 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #54 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #55 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #56 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #57 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #58 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #59 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #60 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #61 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #62 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #63 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #64 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #65 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #66 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #67 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #68 Matemaatika õpe erivajadustega lastele #69
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 69 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 188 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ere Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
78
doc

Õpiraskuste psühholoogia

Vastutav õppejõud: Kaili Palts Kordamisküsimused eripedagoogika bakalaureuseeksamiks (2013) ÕPIRASKUSTE PSÜHHOLOOGIA (SHHI 03.009) 1. Õpiraskuste käsitlused. Esimene definitsioon aastast 1968.  National Advisory Committee of Handicapped Children (USA): "Children with SLD exhibit a disorder in one or more of the basic psychological processes involved in understanding or in using spoken or written language. These may be manifested in disorders of listening, thinking, talking, reading, writing, spelling, or arithmetic. - They include conditions which have been referred to as perceptual handicaps, brain injury, minimal brain dysfunction, dyslexia, developmental aphasia, etc…

Eripedagoogika
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

Üldpedagoogika ehk pedagoogika üldised alused annavad enamasti ülevaate kasvatuse ajaloost, ped.uurimismeetoditest, kasvatuse eesmärkidest ja hariduskorraldusest. Didaktika ehk õpetamisteadus vastab küsimusele mida ja kuidas õpetada, käsitleb õppesisu ja –meetodite küsimusi. Kasvatusteooria käsitleb üldjuhul kasvatuse põhimõtteid, meetodeid ja vorme. Pedagoogiline psühholoogia on kui kasvatusteaduse psühhologiseeritud käsitlus. 2. Õppe- ja kasvatustöö organiseerimise põhietapid ja eesmärgistamine. Gage/Berlineri õppeprotsessi mudel ja sellest lähtumine ped.psüh. teemade käsitlemisel. GAGE / BERLINERI õppeprotsessi mudel eristab õppeprotsessi korraldamises viit funktsionaalset etappi: 1.Eesmärkide kindlaksmääramine 2.õpilaste eripära mõistmine ja arvestamine Enne õpetamist 3.õppimise ja õpimotivatsiooni mõistmine ja nende teadmiste rakendamine 4

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
68
doc

Kõnetegevuse psühholoogia

Kõnetegevuse psühholoogia 1)loeng ­ SISSEJUHATUS Termin ise pärineb Moskva koolkonnast. Ljontev 3. oli looja sellel eriepdagoogikal? ,,Psühholingvisika ja emakeeleõpetus" ­ võta see raamat!! Üks ülesanne on arendada lapse kõnet. Milles see aga seisneb? Kuidas sa mõistad seda? Nt sõnavara laiendamine: nt selleks suhtle lapsega, Mis teadmised on 3-aastasel koerast ja mis teadmised on koerast vanemal/õpetajal. ET laps kutsub koera kutsuks, vanem aga koeraks. Sna tähendust on paljude aasatte jooksule

Pedagoogika
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma

Üldpsühholoogia
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk

Karjäärinõustamine
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info

Teadus



Lisainfo

Eripedagoogika bakaeksami kordamisküsimused, -vastused.

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun