Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Valerie Preston-Dunlop (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest liikumine sündis?
  • Milline tantsija suudab konkreetset tööd tantsida?
  • Midagi enamat kui lihtsalt keha ja instrument?
  • Kuidas see suhe - side esitaja liikumimaterjali heli ja ruumi vahel - töötab?
  • KUIDAS TANTS KOMMUNIKEERUB?
  • KUIDAS SIIS TANTSKOMMUNIKATSIOON TOIMUB?
  • Mida see tähendas?
  • Mida ma edastan selle tööga?
  • Milliseid ootusi ja seaduspärasusi ma murran või lõhun?
  • MIS ON TANTSUIDEE?
  • Mis on koreograafia sisu?
  • Kui kõrvale jätta lugu siis mis jääb alles?
  • Midagi on see sama tants ka siis?
  • Mitmeid idee tähendusvarjundeid?
  • Kuidas tantsijad kogevad seda mida nad teevad laval?
  • Mis emotsioonid?
  • Miks muretseda fenomenoloogilise kogemuse pärast?
  • Kuidas tantsijad tulevad toime nende liikumistega mida nad tantsivad?
  • Kuidas see tegelaskuju hingab?
  • Kus ja millal tegevus stseen toimub?
  • Millist energiat vajab see roll või karakter meeleolu?
  • Kuidas aga interpreteerida abstraktset materjali kus narratiiv puudub?
  • Mis teda töös liikumistega huvitab ja milleks ta seda tööd teeb?
  • Miks mitte Kas puuetega inimesed tohivad tantsida?
  • Miks me kasutame sotsiallset suhtlust?
  • Kuidas me suhtleme?
  • Kui kaugele ja kui palju pöörata?
  • Kuidas me neid tantsime?
  • Kuid miks ka mitte selline võimalus?
  • Kuidas sellega mõtestatult manipuleerida?
  • Mitmed tantsud saavad alguse küsimusest MIS ON TANTS?

Lõik failist

Valerie
Preston –Dunlop (10.-11. 04.2007 Tallinn)
 
METACHOREOLOGICAL PERSPECTIVES (hõlmab kogu tantsukunsti uurimist tervikuna )
ETHNOCHOREOLOGY
(etnose, rahvaga seotud tantsuloome)
ARCHCIOHOREOLOGY
(koreograafilised nn.väljakaevamised, vanade tööde taastamine, n.
„Kevadpühitsus“, „ Fauni pärastlõuna“ taastamine säilinud
kirjutiste või muude materjalide alusel jne., ka folkloorne
materjal)
Grammar and Synthax (art of forms , mental, emotional contact, ideas )-
grammatika ja lauseõpetus, uurib tantsuvorme, vaimset ja
emotsionaalset sidet loomingu ja selle autoritevahel, loojate ideid.
CHOREUTICS
(spacial forms, grammar on what they are based of)
EUKENETICS
( study of rythms, dynamics , frazing)
Polyrythmic
movements (rythmic in the legs , the other rythm in the arms)
Body is not just a flesh – political , gender etc. Cathegories
TRIADIE
PERCEPTION – tekib - performer, choreographer, audience suhtest . In
post-modern world CREATIVE PERFORMER
PROCESS versus PRODUCT (post-moderni ajastul tõuseb esiplaanile protsess,
selle käik ja loomingulised töömeetodid)
PERFORMATIVE
(You whant to bring the audience in, communication)
DANCE AS THEATRE MEDIUM : Tants koosneb peamiselt 4 meediumi koostoimest,
millest tähtsaim on liikumine: PERFORMER – MOVEMENT – SOUND – SPACE
BINOCULAR VISION (binokkel, kaks nägemist üheaegselt):
PHENOMENAL EXPERIENCE (pre-reflective, wow- factor , virtuosity, colours ,
sound..kõik see, mis tekitab vaatajas tunde, et etendus oli imeline ,
vaimustav, lummav , haarav jne.)
SEMIOTIC
EXPERIENCE (signs) – tantsusemiootika uurib märkide kasutamist
tantsukunstis.
Theatre
act – both combined. Teatris kombineeruvad mõlemad- nii
emotsionaalne vastukaja etendusele (wow -factor) kui ka semiootiliste
märkide oskuslik kasutamine
CHOREOLOGICAL ORDER (on movement itself). Koreoloogiline järjestus – kuidas keha
toimib (N: tõmbudes kokku, järgneb sellele vabanemine, kui liigume üles, järgneb sellele liikumine alla jne. -liikumise loogiline

Vasakule Paremale
Valerie Preston-Dunlop #1 Valerie Preston-Dunlop #2 Valerie Preston-Dunlop #3 Valerie Preston-Dunlop #4 Valerie Preston-Dunlop #5 Valerie Preston-Dunlop #6 Valerie Preston-Dunlop #7 Valerie Preston-Dunlop #8 Valerie Preston-Dunlop #9 Valerie Preston-Dunlop #10 Valerie Preston-Dunlop #11 Valerie Preston-Dunlop #12 Valerie Preston-Dunlop #13 Valerie Preston-Dunlop #14 Valerie Preston-Dunlop #15 Valerie Preston-Dunlop #16 Valerie Preston-Dunlop #17 Valerie Preston-Dunlop #18 Valerie Preston-Dunlop #19 Valerie Preston-Dunlop #20 Valerie Preston-Dunlop #21 Valerie Preston-Dunlop #22 Valerie Preston-Dunlop #23 Valerie Preston-Dunlop #24 Valerie Preston-Dunlop #25 Valerie Preston-Dunlop #26 Valerie Preston-Dunlop #27 Valerie Preston-Dunlop #28 Valerie Preston-Dunlop #29 Valerie Preston-Dunlop #30 Valerie Preston-Dunlop #31 Valerie Preston-Dunlop #32 Valerie Preston-Dunlop #33 Valerie Preston-Dunlop #34 Valerie Preston-Dunlop #35 Valerie Preston-Dunlop #36
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 36 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor k0nn Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
odt

Russell Leon Adamson

Võnnu Keskkool Russell Leon Adamson Referaat Koostaja: Gerta Aruste, 10.klass Juhendaja: Riina Võikar Võnnu, 2010 Sisukord: · Sissejuhatus lk 2 · Russell Leon Adamsoni elulugu lk 3 · Russell Leon Adamsoni tantsud lk 4 · Russel Leon Adamsoni õppetöö lk 5 · Russell Leon Adamsoni koreograafia lk 7 · Russell Leon Adamson Eestis lk 9 · Kokkuvõte lk 10 · Lisa 1 Pilt lk 11 Sissejuhatus Koreograafia on kunst teha tantse. Koreograafia eesmärgiks on koguda ja korraldad liikumise korda ja mustrit .Sõna koreograafia tähendab "tantsu-kirjalikult", nimetus tuleneb kreekakeelsest sõn

Psühholoogia
thumbnail
11
doc

Tants, kui kehakultuuri osa

TANTS, KUI KEHAKULTUURI OSA Sisukord: Sisukord lk.2 Sissejuhatus lk.3 Tantsu ajalugu lk.4 Miks tants on hea? Lk.7 Tantsuliigid lk.9 Kokkuvõte lk.11 Kasutatud kirjandus lk.12 1 Sissejuhatus ,,Tantsida tähendab elada!" Isadora Duncan Mõeldes tantsust, mõtlen ma liikumisvajadusest, eneseväljendusest läbi liikumise - inimese ühest põhivajadusest, millega paljudel meist on tihe seos. Tants on hämmastav viis tunnete ja kehaliseks väljenduseks. Keha ja meele võimas koostöö aitab eemalduda igapäeva muredest, maandada stressi. Paljude arvamustel on inimese keha ja vaim ühenduses. Läbi musikaalse liigutamise on tants üheks teraapia vormiks. Liigutuste protsess ja muusika mõjul edendab isik emotsionaalset, tunnetuslikku ja füüsilist integratsiooni, mille tulemusel mõjutatakse tundeid, keha füüsilist toimimist, emotsionaalseid seisundeid ja isik leiab palju kindlama tasakaalu ja sisemise rahu. Tantsimis

Kehaline kasvatus
thumbnail
6
odt

Ülevaade Eesti tantsudest

Referaat Ülevaade Eesti tantsudest Tartu 2012 Sissejuhatus Tants on olnud aegade hämarusest alates inimese eluavalduste saatja, unistuste, soovide, palvete, tahtmiste ja loitsude omapärane väljendusvahend. Ta pidi tagama jumalate armulikkust, sõja- ja jahiõnne, ettevõtmiste kordaminekut. Tants oli tseremoonia, oli rõõmu ja kurbuse, armastuse ja vihkamise väljendusvorm, riituse ja kombetalituste koostisosa. Standardtantsud Tantsuvõistlustel tantsitakse kahte valssi ­ aeglast ja viini valssi. Aeglane valss, mida kutsutakse ka inglise valsiks, on poole aeglasem kui viini valss. Aeglast valssi õpetatakse Eestis tavaliselt juba esimeste tantsude seas, sest kuna tempo on aeglane, on neid samme lihtne õppida. Mõned tantsuõpetajad peavad seda tantsu ka standardtantsude alguseks, mõned arvavad, et alguseks on siiski aeglane fokstrott, mida Eestis standardtantsudest alles viimasena õpetatakse. Viini valssi õpivad ka juba algaja

Koreograafia
thumbnail
25
docx

Tantsimine ning selle alarühmad

Rakvere Reaalgümnaasium Natali Slabospitskaja ESTEETIKA- JA TANTSUKOOLI MINEVIK, OLEVIK NING TULEVIK Juhendaja: Sirje Kiviaru Rakvere 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS Käesolev uurimistöö kõneleb tantsimisest Esteetika- ja tantsukoolis. Teema valikut saab põhjendada 11-aastase tantsukogemuse põhjal. Esteetika- ja tantsukool on Rakvere üks suurimaid tantsustuudioid ning ka see oli ajendiks sellel teemal. Kuna on tantsitud erinevaid stiile ja tantsutreenerid on alati olnud vastutulevad, siis mõistetav, et just see teema sobib ideaalselt. Tantsivad inimesed on heas vormis, sirge seljaga, muretumad ja rõõmsameelsemad. Tants teeb inimesed ilusamaks Tants on mitmete omaduste poolest üks parimaid viise ennast vormis hoida nii vaimselt kui füüsiliselt. Uurimustöö eesmärgiks seadsime teada saada, mida tants üldse tähendab, kuidas Esteetika- ja tantsukool

Sport
thumbnail
43
pdf

TANTSIJA FÜÜSILISE VIGASTUSE MÕJU ELUKUTSELE SOMAATILISTE TREENINGSÜSTEEMIDE NÄITEL

TARTU ÜLIKOOLI VILJANDI KULTUURIAKADEEMIA Etenduskunstide osakond Tantsukunsti eriala IV kursus Alar Orula TANTSIJA FÜÜSILISE VIGASTUSE MÕJU ELUKUTSELE SOMAATILISTE TREENINGSÜSTEEMIDE NÄITEL Seminaritöö Töö juhendaja: Raido Mägi, tantsukunsti spetsialist Kaitsmisele lubatud..................................... Viljandi 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS..............................................................................................................................3 1. TANTSIJATE TÜÜPVIGASTUSED JA NENDE TEKKEPÕHJUSED....................................5 2. VIGASTUSE PREVENTSIOON................................................................................................9 2.1 Pilatese tehnikast lähtuvalt.......................

Tantsimine
thumbnail
11
doc

Referaat erinevatest tantsustiilidest

Võistlustants Võistlustants ehk tantsusport on spordiala, kus võisteldakse nn peotantsu tantsimises. Võistlustants on spordiala, mida Rahvusvaheline Olümpiakomitee tunnustas ametlikult 8.septembril 1997.a. teatades, et ta aktsepteerib võistlustantsu kui spordiala. Eesmärgiks on muuta võistlustants olümpiaalaks. Tänapäeval kümme tantsitavat tantsu jagunevad Ladina-Ameerika ja standardtantsudeks. Standardtantsud on aeglane valss, tango, Viini valss, aeglane fokstrott ja quickstep. Ladina-Ameerika tantsud on samba, tsatsa, rumba, Paso doble ja dzaiv. Euroopasse jõudis võistlustants tänu Prantsusmaale. Pärast I Maailmasõda oli Prantsusmaa üheks tooniandvaks maaks Euroopa kultuurielus. Prantslased olid need, kes võtsid kiiresti omaks uuendused nii kunstis, muusikas, riidemoes kui ka tantsus. Pariis oligi tolleaegsete kunstide keskuseks. Eelmise sajandi algusaastail tulid just Pariisi kaudu Euroopa tantsupõrandale uu

Kehaline kasvatus
thumbnail
15
odt

Erinevad tantsustiilid

ERINEVAD TANTSUSTIILID Referaat Marleen Breemet Kärdla Ühisgümnaasium 10B 2012 Sisukord Sisukord......................................................................................2 Sissejuhatus.................................................................................3 1.Võistlustantsud.........................................................................4 1.1.Ladina-Ameerika tantsud......................................................4 1.1.1.Samba.........................................................4 1.1.2.Cha-Cha......................................................5 1.1.3.Rumba.........................................................5 1.1.4Paso Doble...................................................5 1.1.5.Jive...........................................

Uurimistöö alused
thumbnail
10
doc

Ladinaameerika tantsud

Tallinna Kunstigümnaasium Ladina-Ameerika tantsud Tallinn 2008 SISUKORD Lk. 2 Sisukord 3 Sissejuhatus, Tantsu ajalugu 4 Tants ja muusika, Riietus 5 Tantsuvõtted, Tsa-tsa-tsaa, Samba 6 Salsa 7 Tango, Rumba 9 Kasutatud kirjandus 2 LADINAAMEERIKA TANTSUD Ladina-Ameerika tantsud on Ladina-Ameerika maadest (Brasiilia, Argentiina, Colombia, Boliivia, Kuuba jt) pärinevad tantsud, mis tihti sulatavad endasse erinevate rahvaste kultuurimõjusid. Paljud neist tantsudeks on saanud ülemaailmselt populaarseks seltskonna- ja võistlustantsudena. Tuntumad on bachata, lambada, mambo, merengue, rumba, salsa, samba, tsa-tsa (cha-cha-cha). Vähem tuntud Ladina-Ameerika tantsude hulka kuuluvad näiteks boogaloo, boolero, bossa nova, carimbó, charanga, conga, cumbia, forró, maxixe, pachanga, rueda de casino jpt. SISSEJUHATUS Seltskondlik tantsimine, peaks pak

Sport/kehaline kasvatus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun