Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"turunduseelarve" - 26 õppematerjali

thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

Mis on turundusstrateegia ja too näiteid strateegilistest valikutest? Turundusstrateegia on äriloogika, mille abil ettevõte saavutab püstitatud eesmärgid. Edukas turundus tugineb organisatsiooni tugevuste ja võimaluste ärakasutamisel ning probleemide vältimisel. Näited: strateegiad võivad olla nii turundusstrateegiad (nt otsida laienemisvõimalust uutele turgudele) ja tootestrateegiad (nt vähendada teenuste omahinda ja/või parandada kvaliteeti) 12. Millised on turunduseelarve osad? Ettevõtte üldeesmärgid, eelmise aasta kasum, käive ja klientide arv ja kuhu soovitakse järgmisel aastal jõuda. Sihtgrupid, tooted, kõige olulisem turundussõnum. Turundusplaani eelarve iga kuu kohta koos turunduskanalitega. 13. Mis on kaubamärk? Nimeta kaubamärgi eriliigid. Kaubamärk on graafiliselt kujutatav tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku identsest või samasse valdkonda kuuluvast kaubast või teenusest.

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
19
doc

äriplaan

Kanepi 2008 1 Sisukord Lühikokkuvõte ............................................................................lk 2 Üldandmed .................................................................................lk 3 Missioon, visioon, eesmärk ..............................................................lk 4 Teenus, turg, konkurents .................................................................lk 5-6 Turundusstrateegia ja turunduseelarve .................................................lk 7 Tootmise/teeninduse planeerimine ......................................................lk 8 Sisustus .....................................................................................lk 9-10 Projekti maksumus .........................................................................lk 11 Töökohustused, juhtimine, vastutus ......................................................lk 12 Palgad ...................................................

Majandus → Majandus
868 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Turunduse olemus

Turunduse seitse müüti · Turundus on vaid suurte ja rikaste ettevõtete pärusmaa. · Turunduseelarve on mõttetu kulu. · Turundusteenused on liiga kallid. · Ettevõttes töötab juba piisavalt hea turundusspetsialist. · Hea toode müüb ennast ise. · Ettevõttel on juba niigi suur käive. · Toote hinda saab määrata vaid omahinnast lähtudes. VÕTMESÕNAD · turg · turundus · turu segmenteerimine · sihtgrupid · positsioonimine · turundusmeetmestik · turundusstrateegia Turukonjuktuur

Majandus → Turundus
44 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Annika Allik 11b TKoG Äriplaani kokkuvõte · Äriplaan on vaja luua selleks, et ette planeerida äri tuleviku · Äriplaani kohandatakse muutuvatele tingimustele · Vajalik selleks, et oleks olemas tegevuskava, millest otsuste langetamisel lähtuda · Vajalik selleks, et ette näha ja nö läbi mängida erinevaid situatsioone, et nendega oskaks arvestada · Selle abil saab hinnata ettevõtte edusamme, võrrelda planeeritud eduga · Selle abil investor otsustab, kas ettevõttesse tasub investeerida · Laenuandja saab otsustada, kas ettevõte suudab tasuda intresse ja laenu tagasimakseid · Äriplaan koosneb: *Lühikokkuvõttest *Äriidee *Missioon *Visioon *E...

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

7. Mis on strateegiline turundus? - Strateegiline turundus on analüüsidele orienteeritud protsess. (Vajaduste analüüs, turu segmentimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentsi analüüs ja turundusstrateegia väljatöötamine) 8. Mis on taktikaline turundus? - Taktikaline turundus on konkreetse tegevuskava paikapanemine. (Sihtsegmentide valik, eesmärkide täpsustamine, turundusmeetmestik, turunduseelarve ja ajakava, teostus ja kontroll) 9. Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse? Turundusaudit on: turunduse hetkeolukorra analüüs, mis loob võimaluse jälgida ning kontrollida ettevõtte turundusprotsesse ning hinnata nende tulemuslikkust. Ülevaade organisatsiooni: - sisemistest teguritest - organisatsiooni tugevad ja nõrgad küljed seoses selle ressursside, töö resultatiivsuse ja

Muu → Turunduskommunikatsioon
29 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta. Turg ehk see, kus tarbija ettevõtte tooteid või teenuseid ostab. Turunõudlus ehk see, kui palju ostjad ettevõtetelt ostavad ja on potensiaalselt valmis ostma. 4

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

eegi kalin Turundusvõimalus Turundusvõimalus line te e turundusmeetmes turu hindamine turu tik ndu ndu s konkurentsianalü s turunduseelarve üs ja ajakava turundusstrateegi a teostus ja kontroll väljatöötamine 7) Mis on turundusmeetmestik (marketing mix)? Defineeri mõiste. Selgita lühidalt, mis on turundusmeetmestiku komponendid? Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida rakendatakse sihtturu mõjutamiseks.

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

Milliseid järeldusi oleks vaja teha ja kellele neid andmeid edastada. Tihtipeale koostatakse lisaks turundusplaanile veel ka eraldi reklaamiplaan, mis lisatakse turundusplaani lisasse. 5. TURUNDUSE EELARVE Üks oluline küsimus turundusplaani paika pannes on ka see, kui palju mingi tegevuse peale tuleks raha eraldada või kui palju on seda üldse võimalik kulutada. Selleks, et omada võimalikult täpset ülevaadet olemasolevatest võimalustest tuleb paika panna korralik eelarve. Turunduseelarve peaks läbimõeldult ja kindlasti ajastatult koostama kogu konkreetses plaanis käsitletava ajaperioodi kohta ­ seda eelkõige seetõttu, et vältida finantsvahendite kohest ja vaid ühes kohas ära kasutamist. Eelarve jaotus tuleb hästi planeerida, sest kui eraldada teatud tegevuseks liiga vähe raha, siis võib see osutuda lihtsalt raiskamiseks, kuna antud summadega polegi võimalik püstitatud eesmärki korralikult saavutada

Majandus → Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turunduse alused

turundusvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga) konkurentide analüüs (konkurendi eelise leidmine) turundusstrateegia ja kujundamine Bostoni maatriks ühik arengufaas e. kasvufaas kasvufaas aeg 2. taktikaline turundus - konkreetne tegevuskava etapid: sihtsegmentide valik eesmärkide valik eesmärkide täpsustamine turundusmeetmestik turunduseelarve ja ajakava teostus ja kontroll VANA STRATEEGILINE TURUNDUS UUS STARTEEGILINE TURUNDUS tegeleb turundusosakond ühendab töö väärtuse uurimise, rõhk sekkumisturundusel loomise ja pakkumise alal rõhk uute klientide leidmisel rõhk nõusolekuturundusel rõhk üksikutel tehingutel

Majandus → Turunduse alused
7 allalaadimist
thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

turundusvõimaluste hindamine, konkurentsianalüüs, turundusstrateegia välja töötamine Taktikaline turundus(konr tegevuskava paikap.): sihtsegmentide valik, eesmärkide täpsustamine, turundusmeetmestik, turunduseelarve ja ajakava teostus ja kontroll ¤ Üldiselt võttes on turunduse eesmärk juhtida turundusmeetmestikku, mis klassikalises käsitluses sisaldab 4P-d: toodet, hinda, müügikohta ja edustust. Väärtusloomele orienteeritud turundusprotsess algab strateegilise turundusega ja lõpeb taktikalise turundusega. Väärtuse valimine (strateegiline turundus): turu segmenteerimine turu fookuse valik

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Milliseid järeldusi oleks vaja teha ja kellele neid andmeid edastada. Tihtipeale koostatakse lisaks turundusplaanile veel ka eraldi reklaamiplaan, mis lisatakse turundusplaani lisasse. 5. TURUNDUSE EELARVE Üks oluline küsimus turundusplaani paika pannes on ka see, kui palju mingi tegevuse peale tuleks raha eraldada või kui palju on seda üldse võimalik kulutada. Selleks, et omada võimalikult täpset ülevaadet olemasolevatest võimalustest tuleb paika panna korralik eelarve. Turunduseelarve peaks läbimõeldult ja kindlasti ajastatult koostama kogu konkreetses plaanis käsitletava ajaperioodi kohta ­ seda eelkõige seetõttu, et vältida finantsvahendite kohest ja vaid ühes kohas ära kasutamist. Eelarve jaotus tuleb hästi planeerida, sest kui eraldada teatud tegevuseks liiga vähe raha, siis võib see osutuda lihtsalt raiskamiseks, kuna antud summadega polegi võimalik püstitatud eesmärki korralikult saavutada.

Majandus → Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Catweesi Turuuuring

Leo Burnett OÜ ja kus valmivad turundusjuhi tellimusel kõik peamised kujundused, copyid kampaaniatele jne. Teine oluline koostööpartner turundusjuhile on Honda Balticu OÜ, kes on kogu Baltikumis Honda ametlik maaletooja. Lisaks neile kahele olulisele koostööparnerile on igapäevased koostööpartnerid meediaagentuur (Mediabroker OÜ) ja Newton Marketing OÜ (WWW haldus). "Catwees OÜ aastase turundusplaani ja turunduseelarve esitab iga aastaselt juhatusele turundusjuht. Plaan sisalda tegevusi auto-moto valdkonna jaoks. Lisaks Catwees OÜ oma kampaaniatele teeb Honda Baltic regulaarseid müügi-, imago-, uute mudelite kampaaniaid. Kampaaniad ei ole kattuvad ja see on Honda maaletooja tugi müügiedendamisele". 1.2. Turg Lähtuvalt viimaste aastate üldisest majanduskasvust tabas ka autoturgu iga-aastane varasemate müügirekordite löömine, mis jõudis kõrghetk 2008.a. sügisel, kuid pärast 3

Majandus → Turundus
80 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

 Kõigi brändikontaktide juhtimine  Erinevat liiki kommunikatsioonitegevuste ühtne ja tõhus juhtimine  Ühtsel strateegial põhinevad sõnumid (lävivad jooned on innovatiivsus ja kliendi kasutaja kogemus)  Kasutatakse erinevat liiki kommunikatsioonikanaleid (massmeedia, personaalsed kanalid jne) „Inside out“ planeerimine Käibe/kasumi eesmärk  kulud  müügikasumi eesmärk  turunduseelarve  sihtturg  kommunikatsiooniplaan  täideviimine ITK planeerimise protsess Sihtrühmade määramine  kommunikatsiooni eesmärgid  strateegia: sõnumid ja pakkumised  kontaktpunktid  vahendid  eelarved/ajastus  efektiivsuse analüüs Sihtrühmade valiku alused  Kliendid on peamine tuluallikas organisatsioonidele  Turunduskommunikatsioon on investeering kliendibaasi väärtuse kasvatamiseks

Varia → Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

7. Mis on strateegiline turundus? Analüüsile orienteeritud protsess.  Vajaduste analüüs  Turu segmentimine  Turundusvõimaluste hindamine  Konkurentsi analüüs  Turundusstrateegia väljatöötamine 8. Mis on taktikaline turundus? Konkreetse tegevuskava paika panemine.  Sihtsegmentide valik  Eesmärkide täpsustamine  Turundusmeetmestik  Turunduseelarve ja ajakava  Teostus ja kontroll 9. Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse? Turundusaudit on turunduse hetkeolukorra analüüs, hõlmastes nii tegevusvaldkonna, kliendi-, konkurentsi- kui ka tooteanalüüsi. Kasutus:  Detailne ettevõttesisene ja –väline situatsioonianalüüs  Minevikus püstitatud eesmärkide saavutatuse hindamine ja praegused turundustegevused

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Kristo Tõnissoo AÜEP 2 TURUNDUSSTRATEEGIA KUJUNDAMINE Referaat Juhendaja: Lektor Heldur Heinsoo Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks valisin turundusstrateegia kujundamine kuna äri- ja turundusplaane vajavad nii alustavad kui tegutsevad ettevõtted. Edukas organisatsioon peab tundma oma sise- ja väliskeskkonda, turunduse planeerimine hõlmab endas teabe kogumist ja analüüsimist nii turul toimuva kui ka organisatsiooni enda kohta. Turg koosneb suurest hulgast tarbijatest ja igal on neist erinevad nõudmised nii tootetele kui teenustele Tootjatel on võimatu kohanduda iga tarbija personaalsetele vajadustele, sestap tuleb analüüsida, kas pakutava toote/teenuse turg on hetero- või homogeene ning kui spetsiifiliseks saab pakkuja ostjate suhtes minna. Turundus...

Majandus → Ettevõtluskeskkond
134 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs, turundusstrateegia analüüs. Taktikaline turundus Konkreetse tegevuskava paikapanemine, keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus.) turunduseelarve, ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. Üldiselt võttes on turunduse eesmärk juhtida turundusmeetmestikku, mis klassikalises käsitluses sisaldab 4P-d toodet, hinda, müügikohta ja edustust (product, place, price, promotion) ning luua tarbijatega pikaajaline vastastikuline kasumlik suhe, mitte lihtsalt müüa oma toodet. Meetmestikuga

Majandus → Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

SWEDBANK AB TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI Koostaja: Gerili Narusing, K17 KÕ Rakvere 2017 1 SISUKORD 1ÄRIIDEE KIRJELDUS............................................................................................................3 2ÄRIPLAANI EESMÄRK.........................................................................................................4 2.1Ettevõtte missioon ja visioon.............................................................................................4 3ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS...............................................................................................5 4INFRASTRUKTUUR...............................................................................................................8 5SWOT-ANALÜÜS...................................................................................................................9 6RISKIANALÜÜS....

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:  strateegiline turundus – analüüsile orienteeritud protsess (tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, konkurentide analüüs);  taktikaline turundus – keskendub konkreetse tegevuskava paikapanemisele (pannakse paika turundusmeetmestik – toode, hind, jaotus, toetus – ja turunduseelarve ning ajakava). Turunduse kohta on loodud väga palju mõisted. On ka markantsemaid, N.: Turunduseta äri on kui poisi silmapilgutus pimedas, ei näe seda tüdruk ega keegi muu; Turundus on kõik jne. jne. 1 Turunduses on olulised kaks aspekti – VAJADUS JA VAHETUS.

Majandus → Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

105. 7.1 SWOT ANALÜÜS (ettevõtte võtmekompetentsused) 106. 7.2 ETTEVÕTTE KULUDE JA HINNA KONKURENTSIVÕIMELISUS 107. 7.3 ETTEVÕTTE EES SEISVAD STRATEEGILISED PROBLEEMID 108. 8. TURU-UURING (kui on teostatud) 109. 9. JÄRELDUSED JA ETTEPANEKUD, sh turunduseesmärgid, turundusstrateegia, tegevuskava 110. 10. TULEMUSTE MÕÕTMINE JA KONTROLL 111. 11. TURUNDUSEELARVE 112. 12. Lisad 113. 114. 115. Turundusplaan 116. Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks välja töötatud juhendeid TURUNDUSMEETMESTIKU · tootega seotud meetmed on need, mis lõpptulemusena peavad tekitama kliendi rahulolu ning toote või teenuse abil rahuldama kliendi vajadusi; · müügikohaga seotud meetmed peavad tagama kliendi jaoks parimad võimalused toote

Majandus → Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Äriplaani koostamine

8. KONKURENTS Konkurentide kirjeldus, nende iseloomulikud jooned, eelised-puudused. Teie eelised konkurentide ees? Kui kerge on potentsiaalsetel konkurentidel tulla samasse valdkonda tegutsema? Konkurentsiuuringu kõige olulisemaks tulemuseks on oma ettevõtte konkurentsieeliste leidmine. NB! Konkrentsieelis ei pruugi olla igavene. Milline võiks olla teie ettevõtte tegevusplaan eeliste säilitamiseks? 9. TURUNDUSSTRATEEGIA Siin planeeritakse turundustegevus ja saadakse orienteeruv turunduseelarve. Kuidas plaanite reklaamitegevust? Reklaami 5M-i! Millised on muud müügitoetusvahendid ja meetodid? Milliseid müügikanalid oleksid kõige efektiivsemad? (kauplus, hulgimüük, müügiagendid, internet...?) Kas korraldate müüki ise ilma jaotuskanaleid kasutamata? Müügi asukoht? Koostage kogu turundustegevuse eelarve kuude lõikes aasta kohta. 10. JUHTIMINE JA PERSONAL

Majandus → Majandus
185 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

on hea võimalus ettevõtet pidevalt reklaamida ja teha erinevaid loosimisi, et kliente meelitada ettevõttesse. Ettevõtte koduleht 23 hangitakse ettevõtte omanike tutvusringkonna kaudu tasuta, kodulehe loomisega kaasneb domeeni registreerimise kulu. Kuna ettevõtte peamised kliendid on kohalikud elanikud, siis tuleb reklaami teha kohalikus raadios ja kohalikes lehtedes. Käivitusfaasis ei ole ettevõtte turunduseelarve kuigi suur ja põhirõhk on seatud sotsiaalmeedia ja tasuta turundusreklaami ärakasutamisele ettevõtte turundustegevuses. 24 5.5 Turundusmeetmestik Tabel 7. Turundusmeetmestik Faas Tarbija käitumine Meetmed Info otsimine Info otsimine internetist Luua informatiivne ja atraktiivne mitmekeelne koduleht kohvikule ning

Majandus → Äriplaan
783 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

....................................................................................32 Turundusstrateegia ........................................................................................................32 Turundusprogramm........................................................................................................34 Tegevuskava ning finantsaruanded ja -prognoosid ................................................................37 Tegevuskava ja projekti turunduseelarve.......................................................................37 Finantsprognoosid..........................................................................................................38 Tulemuste kontroll ja riskide analüüs......................................................................................39 PROJEKTI LÕPETAMINE..........................................................................................................41

Muu → Ainetöö
175 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. Turunduse objektideks on tooted, teenused, üritused, kogemused ja elamused, inimesed, kohad, omandiõigused, organisatsioonid, informatsioon, ideed ja tõekspidamised. 2. Nõudlusega seotud põhimõisted: vajadus , soov, nõudlus, turg Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Soov – on vajaduste kohandatud väljendused. Tihti on kohandajaks

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik...

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti konte...

Majandus → Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

b. Eelneva alusel turunisside ja segmentide valimine; c. Iga nisi ja segmendi jaoks turundusprogrammi koostamine, nende programmide elluviimine ja kontrollimine; d. Organisatsiooni ettevalmistamine turundusprogrammide ja tegevuste edukaks elluviimiseks (siseturundus). Põhinevad strateegilistel eesmärkidel, konkreetsed, ühemaajalised, detailsed, näitavad kuidas jõuda strateegiliste eesmärkide elluviimiseni 82. Turundusplaan ja turunduseelarve Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. Turundusplaane koostatakse nii isiklikuks tarbeks (et oleks alus oma tegevuse analüüsimiseks) kui ka finantseerimisorganisatsioonidele ettevõtte eesmärkide elluviimise võime tõestamiseks. Ükski plaan ei kõrvalda äritegevusega seotud riske, kuid aitab neid kindlasti vähendada/maandada.

Turism → Turismiettevõtlus
114 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun