Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reklaamiagentuur" - 22 õppematerjali

thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

Eesti Reklaamiagentuuride Liitu (ERAL) kuuluvad suurimad reklaamipakkujad Eestis. Nende hulka kuuluvad järgnevad ettevõtted: AD Angels, Adell Taevas Ogilvy, AGE McCann, Artwerk, Brilliant, Creatum, DDB Eesti, Direct Group, DreamGrow Digital, Ecwador, Euro RSCG Idea, Inorek & Grey, Kala Ruudus, Kontuur Leo Burnett, Must Muna, Refleks, San Korpus JWT, Smile Design & Advertising, Zavod BBDO, Tank, TBWA Guvatrak, The Divison ja Vatson Wunderman. AGE McCann on Eesti vanim täisteenust pakkuv reklaamiagentuur. Ta kuulub maailma suurimasse reklaamiketti McCann Erickson ning ettevõte on aastate jooksul üks kõige enam auhindu saanud Eesti agentuur. Reklaamiagentuuri idee kohaselt uuritakse põhjalikult reklaamitavat toodet, tarbijat ja konkurente, vaadatakse kriilise pilguga üle iga infokild ja filtreeritakse tohutu informatsiooni hulgast välja see, mis tegelikult oluline on. (AGE McCann 2011) Lisaks telereklaamile, loob reklaamiagentuur raadio-, väli, digimeedia-, disaini ja kampaaniareklaame

Majandus → Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Asko Künnap - referaat

teistele õpetanud, et disainer ei tohi ennast tekstile peale suruda. Kuid siin olen ma kõik vastupidi teinud.» 4 Haridus ·· 1989­1995 Eesti kunstiakadeemia, tootedisaini ja graafilise disaini eriala ·· 1991­1992 Oslo kunstiakadeemia, sisearhitektuuri eriala Töö: ·· 1991­1993 vabakutseline disainer ja illustraator ·· 1993­1994 ajakiri Magneet, kujundaja ja küljendaja ·· 1994­2003 reklaamiagentuur Zoom, kunstiline juht ·· Alates 2003 reklaamiagentuur Rakett, kunstiline juht 5 Kokkuvõte Asko Künnap luuletaja, kujundaja, illustreerija, sündinud 1971. Künnapi luulekogu "Ja sisalikud vastasid (kolmes kirjas)" pälvis kirjanduse aastapreemia ja sisaldas ka autori leiutatud kirjastiili "Kosmos ". Künnap paistab silma ideede lennukuse ja mõtte värskusega ka reklaami alal

Eesti keel → Eesti keel
34 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Hannes Võrno

Korporatsioon Saatus’e nime all ajalehe Post absurdi koomiksiseeriaid „Perekond Vismaritega“, „Tiduga“ ja „Libiido“ • Koomiksitandemi seeriat „Perekond Vismarid“ avaldati 247 korral ka ajalehes „Liivimaa Kuller“ • 2002 aastal valiti parimaks meessaatejuhiks ja 2008 aastal Eesti kõigi aegade parimate telesaatejuhtide esikümnesse Töötanud • 1991-1992 Majandusministeerium ja Eesti Erastamisagentuur • 1994-1995 AS Baltika • 1995-1997 reklaamiagentuur Zavod • 1997-1998 ERA Pank ja kindlustusselts Polaris (pressiesindaja) • 1998-2008 TV3 saatejuht („Kahvel“, „Kes tahab saada miljonäriks?“) • 2008-2011 Kanal 2 saatejuht („Tõehetk“, „Ilus ja valus“, „Hannes Võrno Q“, „20 aastat hiljem“) • 2011-2015 Kaitseväe Staabi ja Sidepataljoni teavituskompani ülem „Missioon. Ühe missiooni päevikud“ • Kirjutas Maagiline Ruum • 2016 • Autobiograafiline • Võrno avab raamatuga enda kuuekuulist elu

Ühiskond → Ühiskond
2 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Reklaami analüüs "Ajab vanad kadedaks"

Reklaamiagentuur Tabasco Rademarile tehtud talvejalatsite reklaam "Ajab vanad kadedaks" Antud reklaam haarab retsipiendi tähelepanu oma efektse disaini ja loovusega. Samuti on pealkiri väga tabav ja huvitav. Reklaam jääb silma oma hästi õnnestunud illustratsiooni ja sõnumiga, mis kokku moodustavad ühtse terviku. Figuuri tunnuseks on esileulatuvus, ümbritsev kontekst toob figuuri hästi esile. Reklaamitav toode on keskpunktis ja jääb silma, tekib tunne nagu ese oleks käeulatuses. Visuaalselt on reklaam pilkupüüdev ja kiiresti mõistetav, samuti väga huvitav ja tabav. Sõnumi põhiapelleeringuks on atraktiivsus, maitsekus. „Ajab vanad kadedaks” viitabki sellele, et uued talvejalatsid on paremad, ilusamad, väljendavad maitsekust ning on kadestamisväärsed. Toote reklaam on unikaalne ja huvitava kontrastiga. Võrdlus vanade jalanõudega, mis kujutavad endast kadedat ussi ja tigedat krokodilli on väga efektne. Tegemist on väga huvitava lahendus...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
18 allalaadimist
thumbnail
3
doc

TEENINDUSÜHISKOND JA MINU ARUSAAM SELLEST

Teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand. Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel. Teenused võivad olla kas isikule suunatud, näiteks arst või kino, või objektile suunatud, näiteks reklaamiagentuur või valveteenus. Teenindus on protsessikeskne mittemateriaalsete tegevuste seeria kliendi ja teenindaja vahel klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb kehtestavale, isiksust arvestavale käitumismallile ja ,,veaolukordade" lahendamise paratamatusele klienditeenindaja poolt. Põhimõted teenindamisest: Teenindus on niisugune kaup, mida klient ei saa kunagi sõrmedega katsuda ega kellelegi teisele näidata. Teeninduse tootmine ja kulutamine toimub üheaegselt, seda

Majandus → Klienditeenindus
37 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Innovatsiooniprotsessi analüüs

elluviimiseks. Siin on ühendatud vajaminev kasulikuga. Inimestel on võimalus väikese liigutusega kaitsta oma lähedast ja teda ka ühtlasi rõõmustada ning teha kasvõi jõulukink. Ma leian, et see idee on neil ääretult hästi välja kukkunud ning ka eeltöö on olnud põhjalik. Ülemineku etapp Ülemineku etapis alustatigi veebilehe tegemisega, mis on valminud kolmepoolse koostöö tulemusena Maanteeameti, reklaamiagentuur Age McCanni ja RSA kindlustuse vahel. Kui olin uurinud intervjuus Kerstin Siimiga, et milliseid tõrkeid või ebaõnnestumisi Maanteeametil tekkis seoses veebilehe tegemisega või selle käivitamisega siis selgus, et kõik läks plaanipäraselt ning enne veebilehe avalikustamist eelnes testperiood. Kui veebileht oli kasutusvalmis alustati selle reklaamimisega. Maanteeamet andis erinevatele telekanalitele intervjuusid ning ka linnadesse paigaldati vastavaid plakateid.

Majandus → Loovus ja innovatsioon
92 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turundus

Reclamare ­ karjuma, hüüdma Reklaami eripära · Sõnumi edastamise kulud maksab tellija · Sõnumi vastuvõtjaga ei kontakteeruta vahetult · Sõnum on mõeldud sihtturu informeerimiseks ja mõjutamiseks · Sõnum sisaldab teavet firma ja selle toote kohta Reklaam erineb avaliku arvamuse kujundamisest tasulise ja isiklikust müügis ebaisiklikkuse poolest 3 osapoolt: reklaamija, kes pakub oma tooteid. Reklaamiagentuur ja reklaamikanali valdaja Tähtsus Firmale · Maine parandamine · Töötajatefirmapatriotismi suurendamine · Läbimüügi ja kasumi suurendamine · Aitab siseneda uutele turgudele · Uue toote ja margi tuvustamine · Firma teiste toodete toetamine · Konkurentide tõrjumine · Lojaalsete tarbijate säilitamine · Kaotatud tarbijate tagasivõitmine

Majandus → Majandus
12 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaam

teadustasid kaubanduslikke uudiseid ja kutsusid rahvast ostma. 12. sajandi alguses kaubandus elavnes ning turgudele ilmus omaette asjamehi, kes tutvustasid ja kiitsid müüdavaid tooteid. Oluliselt avardas reklaami võimalusi trukikunsti areng. 1593. a ilmus Inglismaal esimene pildiga müürileht. 19. sajandil kaasnes tööstuse kiire arenemisega reklaami enneolematu levik. 1842. aastast peale on Pariisis püstitatud kuulutustulpi. 1846. aastal avati USAs esimene reklaamiagentuur. Fotolitograafia leiutamisega 1890. aastal pandi alus mitmevärvilise reklaamiplakati arenguks. Kasutusele voeti uued tehnikavahendid (n. film, noonvalgus, raadio, televisioon). 1928. aastal saadeti New Yorgis eetrisse esimene raadioreklaam. Tänapäeval võib reklaami kohata kõikjal ning tal on oluline osa inimese tarbimiskäitumise mõjutamisel. Reklaami taga on ärihuvi levitada ja informeerida inimesi, mingis mõttes see

Meedia → Meedia
127 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turundus

Reclamare – karjuma, hüüdma Reklaami eripära  Sõnumi edastamise kulud maksab tellija  Sõnumi vastuvõtjaga ei kontakteeruta vahetult  Sõnum on mõeldud sihtturu informeerimiseks ja mõjutamiseks  Sõnum sisaldab teavet firma ja selle toote kohta Reklaam erineb avaliku arvamuse kujundamisest tasulise ja isiklikust müügis ebaisiklikkuse poolest 3 osapoolt: reklaamija, kes pakub oma tooteid. Reklaamiagentuur ja reklaamikanali valdaja Tähtsus Firmale Maine parandamine Töötajatefirmapatriotismi suurendamine Läbimüügi ja kasumi suurendamine Aitab siseneda uutele turgudele Uue toote ja margi tuvustamine Firma teiste toodete toetamine Konkurentide tõrjumine Lojaalsete tarbijate säilitamine Kaotatud tarbijate tagasivõitmine

Majandus → Turundus
11 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Filosoofia HHF3080 - Kodutöö 6 Aristoteles

logos ilma kogemusteta ning tunnetab üldist, aga üksikut selles ei tea, läheb haige ravimine sageli luhta, kuna ravitav on üksik. Üldise teadjaid peetakse targemateks kogenutest, kuna teadmised ja asjatundlikkus kuuluvad rohkem üldise kui kogenud juurde. Järelikult tarkus tuleneb kõikide puhul rohkem teadmistest. Näiteks ärimehel on üldised teadmised majandusest ja ärist ning ostab imehästi suhelda ja seeläbi ennast/oma tegevust ka reklaamida, kuid tema alluvuses töötav reklaamiagentuur oskab ainult head reklaami teha. II 1. Põhjus on: a) “see asja sisu, millest ta tekib” – asja tekkimisel/loomisel on põhjuseks see, millest ta tekkinud/loodud on. Näiteks kui ehitaja ehitab maja, on maja tekkinud ehitusel vaja läinud ehitusmaterjalidest, ehk ehitusmaterjalid on põhjuseks. b) „vorm ehk ideekujund, aga see on asja olemuse määratlus“ – Näiteks nagu oktaavi puhul 2 suhe 1 ja arv üldse.

Filosoofia → Filosoofia
9 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Laps ja tubakas

Seetõttu oli filmi eesmärk vähendada noortes soovi suitsu proovida või takistada nende muutumist regulaarseteks suitsetajateks. See peab edastama mitte ainult infot, vaid tekitama suitsetamise vastu vastikustunde. Et panna noored huviga filmi vaatama, ei tohi see olla etteaimatavalt ,,õpetlik". Film peab köitma nii vormi kui teostusega, tekitama emotsioone ja diskussioone. ,,Suitsu" idee on välja töötanud reklaamiagentuur Utopia, pakkudes zanriks õudusfilmi, kus segunevad splatter-stiil, ja absurdikomöödia. Kasutatud on nii suuri liialdusi, et selle vaataja tajub peagi, et tegemist ei ole realistlike tegelaskujudega. Peategelane dr Suits tegutseb oma ,,patsientidega" nagu suitsetamine inimorganismiga, hävitades süsteemselt organeid ja elundkondi, tekitades vaatajas vastikustunnet.

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

Näiteks firma Meedium Marketing pakub järgnevaid sotsiaalmeedia teenuseid: · Sotsiaalmeedia strateegiate loomine ja elluviimine · Sotsiaalmeedia koolitused (nt. blogimine, Twitteri ja Facebooki kasutamine ettevõtetele, wikide loomine ja haldamine) · Sotsiaalmeedia turunduskampaaniate läbiviimine Globaalset reklaamitulu kasvu veab internetireklaam Rahvusvaheline reklaamiagentuur ZenithOptimedia ütleb oma prognoosis, et tänavu suurenevad reklaamikulutused enim online-reklaamis. Pärast üllatavalt tugevat 2010. aastat, kus ülemaailmsed reklaamikulutused kasvasid 4,9 protsenti, prognoosime me kolmel järgneval aastal reklaamikulutuste aastast kasvu vahemikus 4,6 ­ 5,2 protsenti, kirjutas agentuur oma koduleheküljel eelmise aasta lõpus. 2008. aasta taseme peaks reklaamiturg saavutama 2012. aastal.

Majandus → Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
10
xls

Inglise keel: 500 sõna majanduserialadele

10 accounting records raamatupidamise dokumendid 11 accumulated debt kogunenud võlg 12 adequate supply piisav varustamine 13 adulterate võltsima 14 advance ettemakse 15 advantage of secrecy salajasuse eelis 16 advertising reklaamindus 17 advertising agency reklaamiagentuur 18 adviser konsultant, nõuandja 19 aid toetus, abi 20 alimony alimendid, elatsraha 21 allocated reserveeritud 22 amortization kulumine, amortisatsioon 23 amount of funds rahaliste vahendite hulk 24 appendicies lisad, kaasaanded 25 application avaldus

Keeled → Erialane inglise keel
38 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

ja kiitsid müüdavaid tooteid. 14. ja 15. sajandil hakkasid levima mitmesuguseid ameteid sümboliseerivad embleemid. 1593. a. ilmus Inglismaal esimene pildiga müürileht, millel oli teade tuletõrjepumba müügi kohta. 1631. a. hakati Prantsusmaa ajalehes Gazette avaldama kuulutusi. 19. sajandil kaasnes tööstuse hoogsa arenguga reklaami enneolematu levik. Alates 1842 aastast on Pariisis püstitatud kuulutustulpi. Esimene reklaamiagentuur avati 1846. aastal USAs, mis esialgu tegeles rohkem vahendamisega ja reklaampindade müügiga, hiljem pakkus aga kõikvõimalikke reklaamiteenuseid. Mitmevärviliste reklaamplakatite reklaamplakatite teke on seotud fotolitograafia leiutamisega 1890. aastal. Avardunud turgudel kujunes reklaam omaette tööstusharuks, sest tootjal oli tooteid tutvustamata üha keerulisem tarbijaga suhelda. Kasutusele võeti uued tehnikavahendid nagu film, neoonvalgustus, raadio, televisioon jne

Muu → Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majandusarvestuseks

Kaupade hindamise ja võrdlemise tulemusel tehaksegi valik. Ostu tegemisel on suunatud ka müüate tegevus; kaupluste kujundus jne. Alles pärast kauba tegelikku tarbimist esinevad rahulolu või rahulolematus e. ostujärgne hinnang. Reklaami mõiste ja olemus Esimesed reklaamiilmingud esinesid juba siis, kui kaupa hakati vahetama. Reklaam on sõnum, kuid iga teade ei ole reklaamiteade. Reklaami eripära seisneb selles, et: 1) sõnumi koostab firma spetsialist või reklaamiagentuur 2) reklaam edastatakse reklaamikanali kaudu (meedia) 3) sõnumi edatamise kulud maksab teenija kinni 4) sõnum lähetatakse sihtturul paljudele inimestele Reklaam on tähtis nii ettevõttele kui ühiskonnale. Tähtsus ettevõttele: 1) maine parandamine 6 Majanduse arvestus 2) üldsuse heasoovlikkuse suunamine 3) firma töötajate ......... suunamine 4) uuele turule minek 5) konkurentide tagasihoidmine

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
159 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuulu...

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
152 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

Reklaami efektiivsuse mõõtmine on veidi komplitseeritud seetõttu, et ei osata eristada reklaamist tulenevat osa käibe suurenemises. Andmed efektiivsuse kohta on aluseks uute kampaaniate kavandamisel. 7. Reklaamitöö organiseerimine Reklaamitöö organiseerimise vorme on kolm: 1) firma reklaamiosakond – täidab kõiki funktsioone, mis on seotud reklaamimisega; 2) universaalne reklaamiagentuur – kavandab ja evitab kampaania algusest lõpuni; 3) spetsialiseerunud reklaamiagentuur – pakub üksikuid reklaamiteenuseid (modelle, fototöid, disaini ning reklaamiplakateid). 7.5 MÜÜGI SOODUSTAMINE 7.5.1 Müügi soodustamise olemus Müügi soodustamine on lühiajaline müüki elavdav tegevus, mis stimuleerib tarbijat ostma ja vahendajat müüma. Müügi soodustamine täiendab reklaami ja isiklikku müüki, jäädes oma positsioonilt nende

Majandus → Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend. Kui tegemist on lühiajalise turundusplaaniga, siis tuleb ilmtingimata lähtuda ka varem püstitatud pikaajalistest turunduseesmärkidest. Neljandaks sammuks on eesmärkide saavutamiseks sobiva strateegia väljatöötamine. Strateegiad peaksid arvestama firma...

Majandus → Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

12. sajandi alguses kaubandus elavnes ning turgudele ilmus omaette asjamehi, kes tutvustasid ja kiitsid müüdavaid tooteid. 14. ja 15. saj. hakkasid levima mitmesuguseid ameteid sümboliseerivad embleemid. Oluliselt avardas reklaami võimalusi trükikunsti areng. 1593. a. ilmus Inglismaal esimene pildiga müürileht, millel oli teade tuletõrjepumba müügi kohta. 1631. a. hakati Prantsusmaal üllitama ajalehte Gazette, kus avaldati juba mõningaid kuulutusi. 1846. a. avati esimene reklaamiagentuur USA-s. Fotolitograafia leiutamisega 1890. a. Pandi alus mitmevärvilise reklaamplakati arenguks. (Bachmann 1994:15-16) 8 II REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA LÄHTEALUSED. 2.1 REKLAAMI PSÜHHOLOOGILINE OLEMUS. Reklaami kaheks peamiseks motiiviks on informeerida inimest kauba või teenuse olemasolust, omadustest ja tingimustest selle kättesaamiseks, ning mõjutada inimest tarbima just seda kaupa/teenust

Psühholoogia → Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhend Äriplaan ja turundusplaan Turunduse planeerimise protsess Turundusplaan Turundusplaani kokkuvõte Situatsioonianalüüs Eesmärgid ja strateegiad Turundusmeetmestik Turunduseelarve Turunduse organisatsioon Turundusplaani lisad Järjest tiheneva konkurentsi tingimustes ei saa ükski ettevõtte või ettevõtja loota, et kui tal on oskus midagi toota, siis ilmtingimata leidub toodetule ka ostja. Konkurentsitihedal ja tarbijakesksel turul suudab pikaaegselt edukas olla ainult see, kes lähtub oma tegevuste kavandamisel turunduskontseptsioonist. See tähendab, et kõigepealt määratakse kindlaks see, mida tarbijad vajavad ja soovivad, ning seejärel kohandatakse tootmine ja turundusmeetmestik vastavaks nendele lähteandmetele. Turundus on väga lai mõiste. Ettevõtte turundustegevus hõlmab endas nii turu-uuringuid, turusituatsiooni analüüsi, toote kujundamist, hinnapoliitikat, turustuskanalite valikut, müüki, toetusmeetmei...

Majandus → Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

Keelekasutus on peamine inimsuhtluse vahend. Uuritakse, mida keelega teha saab ja miks neid asju tehakse. Keele abil väljendatakse arvamusi, hoiakuid ja püütakse teiste omi mõjutada, luuakse identiteete teistele ja endale, suhteid inimeste ja rühmade vahel. Kõne või tekst on osa suhtlussituatsioonist ja laiemast ühiskondlikust või kultuurilisest kontekstist. Suhtlussituatsioon on laiem mõiste kui pelgalt vestlus, nt ajaleht vs lugeja, linnavalitsuse reklaamiagentuur vs tarbija. Keeleanalüütikud peavad keelekasutust keskkonnast sõltuvalt ning keelekasutus mõjutab ka ise keskkonda. Pelgalt teksti analüüsides võime välja lugeda palju teksti tegijate, vastuvõtjate ja nende ühiskondliku kultuuri kohta. Kriitiline lingvistika ei tähenda kritiseerimist, vaid vaatab tekstist väljapoole, mida keelega tehakse, nt võimusuhete esiletoomine. „Kriitiline“ tähendab alternatiivile viitavust, küsimuste tekkimist. Miks keelekasutus on selline, nagu see on

Filoloogia → Foneetika
30 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Ühendkuningriigist internetiturunduse arengus 2-3 aastat maas (Tüll 2010). Selle õppematerjali eesmärk on anda organisatsiooni turunduse, kommunikatsiooni, suhtekorralduse ja mainekujundusega tegelevatele inimestele, samuti nendes valdkondades õppivatele tudengitele vajalikud teadmised e-turunduse ja e-suhtekorralduse kohta – vastused küsimustele, millised kanalid valida, mida, kuidas ja kellele seal teha ning kuidas aru saada, kas alltöövõtjad (veebiagentuur, reklaamiagentuur, kommunikatsioonibüroo, IT-firma jt) teevad head tööd. Ma ei luba, et pärast selle materjali läbilugemist saab kohe vingeks e-turundajaks või sotsiaalmeedia spetsialistiks, küll aga on siia kokku kogutud vajalikud teadmised alustamiseks, teatav raamistik, palju kasulikke nippe ning inspiratsiooni, et sel teemal ennast edasi harida ja tegutseda. Lisatud on ka Eesti näiteid ja praktilisi ülesandeid. Eesti autorilt ja Eesti näidetega on

Majandus → Turundus
45 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun