Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaani koostamise juhend (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on ettevõtte tegevusvaldkond?
  • Mida ta kliendile pakub?
  • Kuidas ta oma tooteid pakub toote eripärad eristuvus konkurentidest?
  • Kes on ettevõtte sihtgrupid javõi sihtturud?
  • Miks ta peaks külastamiseks valima piirkonna kus taotleja tegutseb?
  • Miks ta peaks tarbima just taotluse esitanud ettevõtte turismitoodet?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Turundusplaani koostamise juhend #1 Turundusplaani koostamise juhend #2 Turundusplaani koostamise juhend #3 Turundusplaani koostamise juhend #4 Turundusplaani koostamise juhend #5 Turundusplaani koostamise juhend #6 Turundusplaani koostamise juhend #7 Turundusplaani koostamise juhend #8 Turundusplaani koostamise juhend #9 Turundusplaani koostamise juhend #10 Turundusplaani koostamise juhend #11 Turundusplaani koostamise juhend #12 Turundusplaani koostamise juhend #13 Turundusplaani koostamise juhend #14 Turundusplaani koostamise juhend #15 Turundusplaani koostamise juhend #16 Turundusplaani koostamise juhend #17 Turundusplaani koostamise juhend #18 Turundusplaani koostamise juhend #19 Turundusplaani koostamise juhend #20 Turundusplaani koostamise juhend #21 Turundusplaani koostamise juhend #22 Turundusplaani koostamise juhend #23 Turundusplaani koostamise juhend #24 Turundusplaani koostamise juhend #25 Turundusplaani koostamise juhend #26 Turundusplaani koostamise juhend #27 Turundusplaani koostamise juhend #28 Turundusplaani koostamise juhend #29 Turundusplaani koostamise juhend #30 Turundusplaani koostamise juhend #31 Turundusplaani koostamise juhend #32 Turundusplaani koostamise juhend #33 Turundusplaani koostamise juhend #34 Turundusplaani koostamise juhend #35 Turundusplaani koostamise juhend #36 Turundusplaani koostamise juhend #37 Turundusplaani koostamise juhend #38 Turundusplaani koostamise juhend #39 Turundusplaani koostamise juhend #40 Turundusplaani koostamise juhend #41 Turundusplaani koostamise juhend #42 Turundusplaani koostamise juhend #43 Turundusplaani koostamise juhend #44 Turundusplaani koostamise juhend #45 Turundusplaani koostamise juhend #46 Turundusplaani koostamise juhend #47 Turundusplaani koostamise juhend #48 Turundusplaani koostamise juhend #49 Turundusplaani koostamise juhend #50 Turundusplaani koostamise juhend #51
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 51 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 176 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gerlydem Õppematerjali autor
Turundusplaan

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

tootmisele ja müügile ning turundustegevuse terviklik, kompleksne planeerimine jäetakse tahaplaanile. Põhjenduseks tuuakse sageli see, et on ju juba koostatud äriplaan ja turundusplaani ei ole seetõttu vaja. Kuid selle väitega võib nõustuda ainult osaliselt. Need kaks ettevõttele väga vajalikku plaani on ainult teatud osades sarnased. Seetõttu on sellel, kes omab korraliku äriplaani tunduvalt kergem alustada turundusplaani koostamisega. Alljärgnev joonis püüab selgitad nende kahe plaani omavahelist seost. Äriplaan ja turundusplaan Nagu jooniselt näha, on turundusest ka äriplaanis juttu, kuid tunduvalt üldisemalt, kui turundusplaanis. Sageli on ettevõtte turundusplaan isegi mahukam, kui äriplaan, kuna sisaldab väga põhjalikku käsitlust selle kohta, kuidas on kavandatud ettevõtte turundustegevus. Korralikult koostatud turundusplaan võib olla ettevõttele mitmeti vajalik:

Turundus
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad

Turundus
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend

Majanduse alused
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
7
docx

Turg Turundus Konkurents

TURG Nõudlus – sisaldab tarbija soovi ja maksevalmidust. Kui inimesel on soov, aga ta ei ole nõus maksma, siis nõudlust EI OLE Soovid on vajaduste kohandatud väljendused. (Kohandaja kultuurikeskkond – kui eestlane tahab süüa, siis liha ja kartulit!) Kui inimene tahab süüa, siis turundus kujundab, mida täpsemalt süüa. Vajadus on inimeste sisemine tegur millegi järele. Vajaduste käsitlus – Maslow’ vajaduste hierarhia Eneseteotstusvajadus Tunnustusvajadus Armastus- ja kuuluvusevajadus Turvalisusvajadus Füsioloogilised vajadused TURG – traditsiooniliselt füüsiline koht, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks-müügiks Nõudluse mõistest – potentsiaalsete ja praeguste tarbijate hulk, kes soovivad ettevõtte tooteid osta ning ka nende eest tasuda.

Kategoriseerimata
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tootekontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Tootekeskne • Fookus: Toote omadused • Vahendid: innovatsioon, tootearendus ja kvaliteet • Eesmärk: Kasum kvaliteedilt Müügikontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Firmakeskne • Fookus: Tooted • Vahendid: müük ja reklaam • Eesmärk: kasum käibe kasvult Turunduskontseptsioon lk 15 • Lähtealus: Turg • Fookus: Tarbija vajadused ja soovid • Vahendid: Juhitud turundus (4p mudel) • Eesmärk: kasum kliendi rahulolult Sotsiaalse turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Ühiskond • Fookus: Tarbija ning ühiskonna vajadused ja soovid • Vahendid: 4P, suhtekorraldus, ühiskondlik vastutus • Eesmärk: kasum rahulolult, eelistustelt Suhtlus(suhte)turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Klient • Fookus: Kliendivajaduste ja soovide tundmine • Vahendid: turndus vastavalt kliendile

Turundus
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus MÕISTED 1. Selgita mis on 4P? TOODE(product), HIND(price), JAOTUS(place), PROMOTSIOON(promotion) 2. Selgita mis on 7P? 4P mudelile on lisatud inimesed (personnel), protsess (process) ja tõendus (physical evidence) 3. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Juhtimisfilosoofia , mis aitab firmal leida õigeid kliente, õppida tundma klientide vajadusi ja leida õigeid vahendeid klientideni jõudmiseks. 4. Kirjelda tarbija ostuprotsessi.  Eelarve planeerimine  Toote valimine  Kaupluse valimine  Brändi ja stiili valimine  Makseviisi valimine

Turunduse alused
thumbnail
14
docx

Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

organisatsioon saavutab konkurentsieelise. Turundusstrateegia hõlmab otsuseid ja tegevusi, mis aitavad ettevõttel täita turunduseesmärke ning rahuldada klientide väärtusnõudeid. 2. TURUNDUSSTRATEEGIA KUJUNDAMINE 2.1. Turundusstrateegia olemus ja tähtsus Turundusstrateegia on turundusloogika, mille kaudu äriüksus loodab saavutada oma turunduseesmärke. Turundusstrateegia koosneb otsustest, mis on seotud firma turunduskulutuste, turundusmeetmestiku koostamise ja turundustegevuse suunamisega sinna, kuhu arvatakse arenevat keskkonda ja konkurentsi." (P. Kotler). ,,Turundusstrateegia koosneb viiest komponendist: turu segmentimine, toote positsioonimine, turundusmeetmestik, turule sisenemine ja õige ajastatus." (M. Greenley) Varasematel aegadel mõtles arendus välja, tootmine tegi valmis, turnudus turundas ja müük müüs. Oli selge tööjaotus ja firma juhtfiguur juhtis kogu protsessi. Turundajale anti eelarve ja ta ostis selle eest reklaami

Ettevõtluskeskkond




Meedia

Kommentaarid (1)

Gloriell6 profiilipilt
Gloriell6: ok
18:31 10-10-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun