Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"otseturundus" - 44 õppematerjali

otseturundus – tegevused, mis on seotud posti, telefoni, e-posti või muu otsese vahendi kaudu toote/teenuse pakkumisega või klientidele turundussõnumi edastamisega.
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

(K. Kerem). Oluliseks nähtuseks meediakeskkonnas on see, et aina enam ettevõtteid hakkab rakendama integreeritud turunduskommunikatsiooni põhimõtteid, mis tuginevad laiemale kommunikatsioonivahendite kompleksile. Integreeritud turunduskommunikatsioon on laiahaardelise kommunikatsiooniplaani loomise protsess, kasutades selleks ühendatuna mitmeid erinevaid toetusvõimalusi (sponsorlus, otseturundus , müügiedendus, suhtekorraldus), mis tõmbavad paljusid ettevõtteid eemale traditsioonilisest massimeediareklaamist, et saavutada lisaväärtust ja tarbijatele suunatava sõnumi järjepidevust. Media House´i arendusjuht Hanno Kindel möönab, et 1990. aastatel komeedina esile kerkinud integreeritud turunduskommunikatsiooni mõiste on tänapäeval varju jäänud, kuid iga turundaja kasutab neid iseenesest mõitetavalt koos. (6)....

Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus ja kommunikatsiooni auditi läbiviimine Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus Maailmas üldiselt tunnustatud suhtekorralduse planeerimise ja elluviimise mudel on neljaosaline: · probleemide defineerimine · planeerimine ning programmi koostamine · suhtekorraldustegevus · programmi hindamine, tagasiside kogumine. Kõik mudeli osad on võrdselt tähtsad, kuid kogemusele tuginedes võib väita, et nn kodutöö tegemine on tegelikult programmi õnnestumise võti. Kahjuks on igapäevaelus just see etapp tihti vaeslapse osas ning nii nagu teistelgi elualadel tormatakse ka suhtekorraldustegevuses "pea ees tulle" teadmata, milline on tegelik probleem ning mida arvavad sihtgrupid, kellega suhelda tuleb. Seega on ettevalmistustöö tähtsust raske ülehinnata. Mitmesugused analüüsid ja uuringud, mida ettevalmistuseks kasutatakse, ei ole vajalikud mitte ainult...

Suhtekorraldus
203 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Hinna marginaal- see osa hinnast, mis edasimüüja lisab tootjalt ostetud kauba hinnale otsa. Kasumilävepunkt - punkt kus müügist laekuvad tulud ning tehtavad kulud on võrdsed Promotsioon - moodus, kuidas ettevõtted püüavad saavutada oma reklaami- ja turunduseesmärke. Promotsiooni vormideks on: Reklaam, isiklik müük, müügitoetus, suhtekorraldus ning otseturundus . Igal promotsiooni vormil on spetsiifilised tööriistad. Nt reklaam hõlmab trükiseid, raadiot ja televisiooni ning väliseid reklaamikandijaid. Isiklik müük hõlmab presentatsioone, nn tasuta lõunaid ning ergutusprogramme. Müügitoetusel on vahendiks auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused, demostratsioonid ning jaemüügis toimuvad väljapanekud. Otseturundus hülmab katalooge, telefonikõnesid, müügiesitlusi jms. Reklaam - igasugune makstud, mitteisiklik ideede...

Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

Müügitoetuse planeerimine Milliseid müügitoetusvahendeid võiks kasutada järgmiste toodete puhul? Põhjendage oma arvamust. 1) Juuksuriteenus-avalikud suhted ja reklaam 2) Televiisor-reklaam, müügi soodustamine 3) Beebitoit-reklaam, müügi soodustamine 4) Näts-reklaam, müügi soodustamine 5) Reisipakett-isiklik müük ja otseturundus , müügi soodustamine 6) Muusikakeskus-reklaam 7) Pastakas-reklaam 8) Lilled-otseturundus ja reklaam 9) Mööbel-reklaam ja otseturundus, müügi soodustamine 10) Raamatud-otseturundus ja reklaam, müügi soodustamine Müügitoetuse planeerimine. Valige välja üks toode. Kirjeldage, milliseid müügitoetusvahendeid ning reklaamikanaleid Te kasutaksite. Põhjendage oma arvamust....

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
21
odt

Lõpueksami baasainete märksõnad- vastused

Tulemusena kujunevad ühesuguste soovidega tarbijarühmad, kes reageerivad sarnaselt erinevatele turunduslikele mõjuritele (toode, reklaam, hind, ostujärgne teenindus jms). 5. Positsioneerimine - Positsioneerimine on protsess, mille abil tooted/teenused saavad oma asukoha tarbijate teadvuses, sõltuvalt nende eelistest võistlevate toodete suhtes. 6. Sihtturundus / otseturundus ­ sihtturundus, mille korral tehakse kindlaks tarbijate grupid (segmendid), kellest turg koosneb ja kujundatakse turundusmeetmed vastavalt valitud grupile (sihtrühmale). Postulaat ­ enam ei ole toodet, mis võrdväärselt rahuldaks kõigi vajadusi ja soove. 7. Massturundus ­ massturundus, mis põhineb masstootmisel ja ­ turustamisel. Toode paisatakse turule lootuses, et seda ostetakse. Toode kõigile ja mitte kellelegi. 8...

Ettevõtlus
203 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis.............................................................7 4.1 Bännerreklaam...

Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
28
ppt

Äriturundus

odavam Tarned hilinevad Vigased müügiprognoosid Ebareaalselt lühikesed tarneajad Ostuprotsessi astmed Probleemi tunnetamine Toote tüübi ja kvaliteedi määramine Spetsifikatsioon Müüja otsimine Ettepanekute analüüs Ettepanekute hindamine Ost Ostujärgne käitumine Ärituru turundusmeetmestik Toetus ­ 41% Toode ­ 30% Hind ­ 19% Jaotus ­ 10% Ärituru toetusmeetmestik Isiklik müük Müügisoodustused Suhtekorraldus Reklaam Otseturundus Üritusturundus 15 nippi ärikliendi veenmiseks 1. Määra kliendile firmas konkreetne kontaktisik. Ärikliendi otsuseid pole võimalik umbisikuliselt mõjutada. 2. Oluline on osta teenust ettevõttest, kes on ka sinu klient ­ paremini läbi rääkida, kui oled talle ostja. 3. Leia aeg, mil räägite kliendiga mitte ainult hinnapakkumisest, vaid ka tema ärist. Kliendid väärtustavad seda, kui firma juhid leiavad aega nende kuulamiseks....

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

12 SISSEJUHATUS Oluliseks nähtuseks integreeritud turunduskommunikatsiooni põhimõtteist, mis tuginevad laiemale meediakeskkonnas on see, et aina enam ettevõtteid hakkab rakendama kommunikatsioonivahendite komplekse. Integreeritud turunduskommunikatsioon on laiahaardelise kommunikatsiooniplaani loomise protsess, kasutades selleks ühendatuna mitmeid erinevaid toetusvõimalusi (sponsorlus, otseturundus , müügiedendus, suhtekorraldus), mis tõmbavad paljusid ettevõtteid eemale traditsioonilisest massimeediareklaamist, et saavutada lisaväärtust ja tarbijatele suunatava sõnumi järjepidevust. Media House´i arendusjuht Hanno Kindel möönab, et 1990. aastatel komeedina esile kerkinud integreeritud turunduskommunikatsiooni mõiste on tänapäeval varju jäänud, kuid iga turundaja kasutab neid iseenesest mõitetavalt koos....

Majandus
58 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Ökoturism

Eespool mainitule tuginedes, et ökoturismi turundus on üsna keeruline, on Tabelis 2 välja toodud võimalused, mis aitavad turustajatel tagada nende tegevuse käigus keskkonnasõbraliku hoiaku. Selgitatud on ka miinuskohad (Wearing 2009: 183) ehk mille arvelt oleks võimalik saada juurde uusi kliente. Tabel 2. Ökoturismi võimalused ja miinused (Samas: 183-190). otseturundus , mis on suunatud vaid keskkonnaga tegelevatele organisatsioonidele; Võimalused reklaam e-kirjade teel ainult huvigruppidele; õppematerjali jagamine toetudes ökoturistide soovile ennast harida; holistiline lähenemine. giidide halvad teadmised; koostöö põliselanikega on minimaalne; puudub selgitav õppematerjal;...

Giidindus
18 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kinnisvaraturundus konspekt eksamiks

Erinevad kanalid on näiteks: - klassikaline meediareklaam (trükireklaam; ajalehereklaam, ajakirjad; välireklaam; ringhäälingureklaam ­ raadio ja tele) - müügi edendamine (materjalid jm, mis anname kliendile; sageli levitavad jaotusmaterjale ka partnerid, nt laenuhaldurid) - avalike suhete korraldamine (jõuab nende inimesteni, kes reklaame ei loe) - isiklik suhtlus - otseturundus - osalemine messidel ja näitustel - sündmusturundus - multimeediakommunikatsioonid; sotsiaalmeedia (FB, blogid, Youtube, foorumid) - muud turunduskommunikatsioonikanalid, nt sponsorlus (pigem brändi kui objekti keskne) Tuleb teha mõistlik valik, kõiki kanaleid ei pea kasutama. Kuid need, mida kasutada, peaks omavahel haakuma ning mitte omavahel vastu käima. Isiklik vs massikommunikatsioon. Isiklik müük on kallim (kontakti hind kallis), samas tihtipeale tulemuslikum...

Kinnisvara hindamine
65 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

Sissejuhatus rahvusvahelisse turundusse Rahvusvaheline turundus - vahendite kogum, millega ettevõte püüab pakkuda toodet või teenust teatud riigi turu või selle osa klientide vajaduste rahuldamiseks mingis kindlas poliitilises, kultuurilises ja majanduslikus keskkonnas. Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus); D tarbekaubad - paralleelselt nii rahvusvaheline kui rahvuslik (näiteks: vaba aja rõivastus, koduelektroonika või toidukaubad, kirjastustegevus); D teenused - valdavalt rahvuslik (näiteks: solaariumid, juuksur, kosmeetika); D mitme erineva maa turgudel tegutsev firma on paremini kaitstud riigisiseste turukonjunktuuri kõikumiste eest - vähenevad äritegevuse riskid; D arenenud k...

Rahvusvaheline turundus
189 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

Kliendi eluaegne väärtus = (kõigi lojaalsete klientide ostude summa)/lojaalsete klientide arv Eluaegset väärtust kasutatakse: x olemasolevatele klientidele kontsentreerumiseks x enim- ja vähimtasuvate klientide erinevuste selgitamiseks x eri kliendirühmadele erinevate strateegiate koostamiseks x teatud kliendirühma tasuvaimasse rühma viimiseks. 25 7. OTSETURUNDUS 7.1. Otseturunduse olemus Algtähenduses on otseturundus toote liikumine tootjalt tarbijani ilma vahendajata. Kotleri järgi on otseturundus interaktiivne turundussüsteem, mis kasutab ühte või mitut meediumit saavutamaks mõõdetavat vastukaja ja/või tehingut mistahes paigas. Otseturunduse eesmärgiks on teenida ettevõttele kasumit müües tooteid olemasolevatele ja võimalikele klientidele tõhusa isikliku suhtlusega. Otseturundus tähendab klientidega suhete loomist ja säilitamist, vahetut suhtlust, suunamist tegutsemisele, kiiret tagasisidet...

Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

27. Mis on reklaam? Reklaam on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi (Wells, Burnett, Moriarty). 28. Mis on suhtekorraldus? Suhtekorraldus on planeeritav ja pidev tegevus loomaks ja säilitamaks häid suhteid ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ja tema sihtrühmade vahel. 29. Millised on promotsiooni vormid? Müügitoetuskampaaniad Reklaam Suhtekorraldus Otseturundus Isiklik müük 30. Turundusuuringute roll ja olulisus turunduses Turundusuuring on informatsioonil põhinev funktsioon, mis seob tarbijat, klienti ja üldsust turundajaga. Rolliks on erineva informatsiooni süstemaatiline ja oblektiivne identifitseerimine, kogumine, analüüsimine ja levitamine, et täiustada/parandada otsusste vastuvõtmist ja probleemide lahendamist ning turunduse võimaluste leidmist....

Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine...

Ainetöö
174 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

Kaasaegsed turunduse käsitlused ­ TERVIKLIK TURUNDUS SISEMINE TURUNDUS ­ nii nagu ettevõte tahab oma kliente kaasata, informeerida ja lojaalseks muuta, tahab ta seda ka oma töötajate puhul rakendada (oluline on kaasata müügiinimesed, klienditeenindajad, tootearendajad jne) INTEGREERITUD TURUNDUS ­ kõik turundustegevused ­ toode ja hinnakujundus -> kommuni-katsioon (reklaam, müügitoetus, üritused, avalikud suhted, otseturundus , isiklik müük) -> jaotuskanalid -> SIHTTURG SOTSIAALSELT VASTUTUSTUNDLIK TURUNDUS ­ tarbijate vajaduste rahuldamine, samal ajal võimalikult minimeerides ümbritsevale keskkonnale tehtavat kahju SIHTTURUNDUS ­ parnerlus kõigi ettevõtte osapooltega (kliendud, hankijad, vahendajad jne) -> kliendisuhete juhtimine põhineb headel kliendiandmetel; -> väärtuspõhine juhtimine põhineb turunduse kui investeeringu käsitlemisel;...

Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

o Müügitoetus ­ lühiajaline tegevus, millega püütakse inimesi tooteid ostma o Suhtekorraldus ­ ühiskonnaga heade suhete hoidmine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja ürituste korraldamise kaudu. Ka kätkeb see ettevõtte identiteedi loomist ning kriisikommunikatsiooni. o Otseturundus - suhtlemine valitud klientuuriga individuaalselt telefonitsi, tavakirju, e-posti faksi interneti ja teist teid pidi · Integreeritud turunduskommunikatsioon ­ ettevõtted kooskõlastavad oma kommunikatsiooni, et edastada selget, järjepidevat, ja kaasahaaravat sõnumit ettevõttest ja tema toodetest. Ühendab kõik kommunikatsiooni terviklikuks kampaaniaks. Tulemuseks on järjepidevam sõnum ning suurenenud mõju läbimüügile. · Kommunikatsiooniprotsess...

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon

Lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma. · Suhtekorraldus (publik relation). Ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega. Ka kätkeb suhtekorraldus ettevõtte identiteedi loomist ning kriisikommunikatsiooni ­ negatiivse ja kahjustava info käsitlemist. · Otseturundus (direct marketing). Suhtlemine hoolikalt valitud individuaalsete klientidega, et saavutada kohene tegutsemine ning arendada pikaajalist kliendisuhet. Otseseks suhtlemiseks kliendiga kasutatakse telefoni, tavakirju, e-posti, internetti ja teisi vahendeid. Iga promotsiooni vormil on spetsiifilised tööriistad. Näiteks reklaam hõlmab trükiseid, raadiot, televisiooni ning väliseid reklaamikandjaid. Isiklik müük hõlmab presentatsioone, nn...

Turundus
58 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Turunduse olemus

Turundaja ülesandeks on koondada turundustegevused ning panna kokku täielikult integreeritud turundusstrateegia, et luua, vahendada ning viia väärtus tarbijateni. Integreeritud turundus ­ siia alla lähevad kõik turundustegevused toode, hinnakujundus, kommunikatsioon (reklaam, müügitoetus, üritused, avalikud suhted, otseturundus , isiklik müük), jaotuskanalid. Terviklku turunduse kontseptsioon Sotsiaalse turunduse põhimõttest on välja arenenud roheline turundus. Rohelise turundusega paralleelselt kasutatakse ka termineid keskkonna turundus, ökoturundus ja ökoloogiline turundus Sotsiaalset vastutustundliku turunduse põhimõtteks on tarbijate vajaduste kasumlik rahuldamine, samal ajal võimalikult minimeerides ümbritsevale keskkonnale tehtavat kahju....

Turundus
19 allalaadimist
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turu...

Majanduse alused
158 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

identifitseeritav Isiklik müük ­ müügipersonali poolt läbiviidud toore tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük Müügitoetus ­ Lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma Suhtekorraldus ­ Ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega Otseturundus ­ Suhtlemine hoolikalt valitud individuaalsete klientidega, et saavutada nende kohene tegutsemine ning arendada pikaajalist kliendisuhet. Kasutatakse telefoni, tavakirju, e- posti, faksi, Internetti jpm. 30. Turundusuuringute roll ja olulisus turunduses...

Turundus
65 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun