Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaani koostamise juhend (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millal turundusplaan on koostatud?
  • Kes on koostaja?
  • Millist ajaperioodi hõlmab analüüsiosa?
  • Milliste toodete ja milliste sihtturgude jaoks antud turundusplaan on koostatud?
  • Milleks plaan on koostatud?
  • Mida soovitakse saavutada?
  • Millised on põhilised turundusstrateegiad?
  • Millist informatsiooni otsiti ja mille kohta andmeid koguti?
  • Millised on sisesed teisese informatsiooni allikad?
  • Millised on välised teisese informatsiooni allikad?
  • Millist esmast ehk primaarset informatsiooni on kogutud ja analüüsitud?
  • Kes olid andmete edastajad?
  • Milliseid esmase info allikaid kasutati?
  • Kes informatsiooni kogus?
  • Kes ja kuidas informatsiooni töötles?
  • Kes andmeid analüüsis ja järeldusi tegi?
  • Kui kiiresti ja millisel määral turg kasvab või kahaneb?
  • Kui palju võiks olla pakutavale kaubale ostjaid?
  • Millisel määral?
  • Kuidas need ületada kavatsetakse?
  • Millest sõltub õnnestumine ja läbilöömine antud turul?
  • Palju on sihtturul konkurente?
  • Milliste vahendite ja meetoditega on võimalik sihtturuni jõuda?
  • Milliseid marketingistrateegiad antud turul põhiliselt kasutatakse?
  • Kui suur arv potentsiaalseid kliente ostab pakutava toote teilt ja mitte konkurentidelt?
  • Kuidas kavatsetakse laiendada oma ostjaskonda?
  • Kui suur on sihtrühm?
  • Milline on tarbijate ettekujutus ideaalsest tootest?
  • Kuidas hangib sihtgrupp informatsiooni konkreetse toote kohta?
  • Kui lojaalsed on kliendid?
  • Millest see tuleneb?
  • Mis võib mõjutada toodete valikut?
  • Kus sooritatakse ostud?
  • Kui pika vahemaa on kliendid valmis maha sõitma et osta konkreetset pakutavat toodet?
  • Kes ostab Mida vajatakseostetakse?
  • Millal ostetakse?
  • Miks ostetakse Kuidas ostetakse?
  • Kui palju on otseseid konkurente sihtturul?
  • Palju on kaudseid konkurente?
  • Kes nad on Mida nad pakuvad?
  • Palju on potentsiaalseid turule sisenejaid?
  • Millised on konkurendi tugevad ja nõrgad küljed?
  • Mida teevad konkurendid paremini?
  • Mida teeb teie firma paremini konkurentidest?
  • Mille poolest erinevad tooted?
  • Milliseid tootega seotud otsuseid on vaja vastu võtta?
  • Milline hind tuleks määrata?
  • Kus ja kuidas tuleks turustada?
  • Kuidas tuleks suhelda tarbijatega veenmaks neid pakutavat ostma?
  • Mis see siis ikkagi on mida toodetakse ja pakutakse?
  • Milline on toote imago?
  • Millisena tarbijad seda näevad?
  • Mis on võtmetegurid?
  • Kestvus Tingimused?
  • Milliseid teenuseid täpsemalt pakutakse?
  • Mis tingimustel?
  • Kes neid teenuseid pakuvad?
  • Missugused on tasumise ja krediiditingimused?
  • Milline on tarbijate ettekujutus õiglasest hinnast?
  • Milline on ülempiir millest rohkem ei maksta?
  • Milline on turul olevate konkureerivate analoogtoodete keskmine hind?
  • Milline võib olla tulevikuhind?
  • Milline on nõudlus?
  • Kuidas toimib firma hinnakujundussüsteem?
  • Kuidas jälgitakse turuhindu?
  • Kuidas tehakse allahindlusi?
  • Millist põhilist hinnakujunduse meetodit kasutatakse?
  • Millistel tingimustel võetakse ette hinnakujundusmeetodite ümbervaatamine?
  • Kuivõrd oluline on konkurentide hinna jälgimine?
  • Kui hinnatundlikud on põhilised tarbijad?
  • Kellele hinnasoodustusi pakutakse?
  • Missuguseid hinnasoodustusi pakutakse?
  • Mis tingimustel?
  • Missugustele kogustele missugused hinnasoodustused kehtivad?
  • Millal kasutatakse hooajalisi hinnasoodustusi?
  • Kui suur on siis hinnasoodustus?
  • Kellele pakutakse?
  • Mille eest pakutakse?
  • Mis tingimustel?
  • Mille alusel hindu diferentseeritakse?
  • Kellele ja milliseid hindu pakutakse?
  • Milliseid turustuskanali süsteeme kasutatakse?
  • Milliseid nõudmisi esitatakse turustuskanali liikmetele?
  • Mille alusel turustuskanali liikmeid valitakse?
  • Millised tingimusi turustuskanali liikmetele esitatakse?
  • Millised piirangud püstitatakse?
  • Millised on iga turusutskanali liikme funktsioonid?
  • Millised on nõuded jaotussüsteemi struktuurile?
  • Kuidas tooted turustussüsteemis liiguvad?
  • Milliseid transpordivahendeid kasutatakse?
  • Kuidas kaupu ladustatakse?
  • Milline on tellimuste käsitlemise süsteem?
  • Milline on klientide teenindamise süsteem?
  • Millised on toetuse eesmärgid?
  • Millisel turul millal ja mida tahetakse saavutada?
  • Kellele toetustöö suunatakse?
  • Millist reageeringut või tagasisidet soovitakse saavutada?
  • Kellele müüakse?
  • Kuidas leitakse potentsiaalseid ostjaid?
  • Kuidas neile lähenetakse?
  • Milliseid isikliku müügi meetodeid kasutatakse?
  • Palju on müügiinimesi?
  • Milline näeb välja müügiprotsess?
  • Milliseid abimaterjale on võimalik kasutada?
  • Millised on müügitoetuse eesmärgid?
  • Kellele müügitoetust soovitakse suunata?
  • Milliseid toetusvahendeid kasutatakse?
  • Milliseid toetusvahendeid kasutatakse?
  • Milliseid toetusvahendeid kasutatakse?
  • Kui suurele hulgale ostjatele ollakse valmis müügitoetust jagama?
  • Kuidas neid kavatsetakse ületada?
  • Millisel ajavahemikul müügitoetust läbi viiakse?
  • Kuidas preemiad välja loositakse?
  • Kuidas võitjaid teavitatakse?
  • Kellega Millistel alustel?
  • Kes müügitoetuse kampaania läbiviimist koordineerib?
  • Kui palju ollakse valmis müügitoetusele kulutama?
  • Milline on eesmärk?
  • Kellele tegevus suunatakse?
  • Kes avalike suhete organiseerimist koordineerib?
  • Kuidas saab avalike suhete korraldaja informatsiooni?
  • Kuidas ja millist informatsiooni kommunikeeritakse?
  • Milliseid kanaleid kasutatakse?
  • Milliseid meetmeid kasutatakse?
  • Milliseid vahendeid kasutatakse?
  • Millised on reklaami eesmärgid?
  • Millise tegevuse reklaam peaks esile kutsuma?
  • Mida tahetakse öelda?
  • Mida peaks reklaamisõnumis rõhutama?
  • Milliseid omadusi soovitakse esile tõsta?
  • Milline funktsioon peaks reklaamisõnumil olema?
  • Millised on reklaami taotlused?
  • Kellele reklaam on suunatud?
  • Kes on sihtgrupp?
  • Kuidas neid ületada kavatsetakse?
  • Kes töötab välja täpsema reklaamikontseptsiooni?
  • Millise reklaamiagentuuriga tehakse koostööd?
  • Millistel tingimustel ta valitakse?
  • Kes suhtleb reklaamiagentuuriga?
  • Kes töötab välja meediakontseptsiooni?
  • Millise meediaagentuuriga tehakse koostööd?
  • Milles koostöö seisneb?
  • Millise reklaamikanali kaudu sõnum edastatakse?
  • Millised on kindlad nõuded reklaamile mida tuleb ilmtingimata järgida?
  • Kuidas ja kes teeb reklaamile eel- ja järelteste?
  • Millal kulutada Ajaline jaotus?
  • Millele kulutada?
  • Kust üldse tulevad turunduse finantsvahendid?
  • Millest nad on sõltuvuses?
  • Millise organisatsiooniga on tegemist?
  • Milline on firma üldine organisatsiooniline struktuur?
  • Milline on turunduse funktsioon ettevõttes?
  • Kui suur on firma kogu tooteportfell?
  • Mitmel turul tegutsetakse?
  • Millistel turgudel tegutsetakse?
  • Millise orienteeritusega on turundus-organisatsioon?
  • Kuidas erinevad osakonnad üksteisega suhtlevad?
  • Millisel tasandil suhtlemine toimub?
  • Millisel tasandil võetakse vastu millised turundusotsused?
  • Kes määrab põhieesmärgid?
  • Kes teeb igapäevaotsuseid?
  • Kust ja kellelt saadakse informatsiooni otsuste tegemiseks?
  • Kes milliseid ülesandeid täidab?
  • Kes koostab eelarveid?
  • Mille alusel neid koostatakse?
  • Kes planeerib ellu viib kontrollib?
  • Milliseid spetsialiste kasutatakse väljaspool firmat?
  • Milliste firmade teenuseid?
  • Kes kellele allub ja aru annab?
  • Kes kellele infot jagab?
  • Kes seda infot töötleb kes kasutab?
  • Kuidas valitakse turunduspersonali?
  • Kuhu kui palju ja keda vajatakse juurde et saavutada järele jäänud eesmärgid?
  • Milliste meetoditega kindlustatakse inimeste püsivus ja lojaalsus?
  • Milliste vahenditega kindlustatakse inimeste soov areneda?
  • Milliseid meetodeid firma kasutab inimeste arendamiseks?
  • Milliste vahenditega meelitatakse uusi töötajaid firmasse?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Turundusplaani koostamise juhend #1 Turundusplaani koostamise juhend #2 Turundusplaani koostamise juhend #3 Turundusplaani koostamise juhend #4 Turundusplaani koostamise juhend #5 Turundusplaani koostamise juhend #6 Turundusplaani koostamise juhend #7 Turundusplaani koostamise juhend #8 Turundusplaani koostamise juhend #9 Turundusplaani koostamise juhend #10 Turundusplaani koostamise juhend #11 Turundusplaani koostamise juhend #12 Turundusplaani koostamise juhend #13 Turundusplaani koostamise juhend #14 Turundusplaani koostamise juhend #15 Turundusplaani koostamise juhend #16 Turundusplaani koostamise juhend #17 Turundusplaani koostamise juhend #18 Turundusplaani koostamise juhend #19 Turundusplaani koostamise juhend #20 Turundusplaani koostamise juhend #21 Turundusplaani koostamise juhend #22 Turundusplaani koostamise juhend #23 Turundusplaani koostamise juhend #24 Turundusplaani koostamise juhend #25 Turundusplaani koostamise juhend #26 Turundusplaani koostamise juhend #27 Turundusplaani koostamise juhend #28 Turundusplaani koostamise juhend #29 Turundusplaani koostamise juhend #30 Turundusplaani koostamise juhend #31 Turundusplaani koostamise juhend #32 Turundusplaani koostamise juhend #33 Turundusplaani koostamise juhend #34 Turundusplaani koostamise juhend #35 Turundusplaani koostamise juhend #36 Turundusplaani koostamise juhend #37 Turundusplaani koostamise juhend #38 Turundusplaani koostamise juhend #39 Turundusplaani koostamise juhend #40 Turundusplaani koostamise juhend #41
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 41 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-10-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 94 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katlinvil Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend

Majanduse alused
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tootekontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Tootekeskne • Fookus: Toote omadused • Vahendid: innovatsioon, tootearendus ja kvaliteet • Eesmärk: Kasum kvaliteedilt Müügikontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Firmakeskne • Fookus: Tooted • Vahendid: müük ja reklaam • Eesmärk: kasum käibe kasvult Turunduskontseptsioon lk 15 • Lähtealus: Turg • Fookus: Tarbija vajadused ja soovid • Vahendid: Juhitud turundus (4p mudel) • Eesmärk: kasum kliendi rahulolult Sotsiaalse turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Ühiskond • Fookus: Tarbija ning ühiskonna vajadused ja soovid • Vahendid: 4P, suhtekorraldus, ühiskondlik vastutus • Eesmärk: kasum rahulolult, eelistustelt Suhtlus(suhte)turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Klient • Fookus: Kliendivajaduste ja soovide tundmine • Vahendid: turndus vastavalt kliendile

Turundus
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

Sissejuhatus rahvusvahelisse turundusse Rahvusvaheline turundus - vahendite kogum, millega ettevõte püüab pakkuda toodet või teenust teatud riigi turu või selle osa klientide vajaduste rahuldamiseks mingis kindlas poliitilises, kultuurilises ja majanduslikus keskkonnas. Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus);

Rahvusvaheline turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad HÜVED (benefits).

Turundus
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

· otsesed konkurendid (pakuvad sama toodet/teenust samal turul); · kaudsed konkurendid (pakuvad asendustoodet/teenust samal turul või sama toodet/teenust teisel turul); · potentsiaalsed (kavatsevad hakata rahuldama klientide samu vajadusi kui teie ettevõte). Äriplaanis kirjeldatakse reeglina otseseid ja potentsiaalseid konkurente. Konkurentsi peatüki lõpuks too välja ettevõtte konkurentsieelised (kvaliteet, disain, pakend, kasutamise lihtsus, lisateenused, turundus, hinnakujundus jms) Konkurentsi peatükis võrreldakse enda ettevõtet teiste ettevõtetega, kes otseselt või kaudselt konkureerivad samal turul. Otsene konkurent pakub sama toodet või teenust, mis teiegi. Kaudne konkurent pakub mõnd erinevat toodet või teenust, kuid see rahuldab kas osaliselt või täielikult samu kliendi vajadusi, mis teie toode. Potentsiaalsete konkurentide loomist alles planeeritakse.

Äriplaan
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu.............................................................................................

Ainetöö
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

·tarnijaid ­ teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; ·tarbijaid; ·konkurente; ·konkurentsisituatsiooni; ·huvigruppe ­ rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. 9. Milles seisneb turunduse tähtsus? Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke. Turundus on tähtis kuna turundus stimuleerib nõudlust; turunduskuludel on suur määr müügihinnale; turunduses on hõivatud suur osa töötajatest; turundus on kasutatav kõik võimalikes organisatsioonides; turundus toetab: tootmist, vahendamist ja tarbimist; turundus

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun