Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"konkurentsieelised" - 92 õppematerjali

thumbnail
22
docx

X ettevõtte turundusstrateegia

.........................8 5.3Reklaam............................................................................................................. 8 5.3.1VKG kunsti ja spordi heaks...........................................................................8 5.3.2Kaljo Kiisa nimeline stipendium....................................................................8 5.3.3Eesti Energia reklaam võrdluseks.................................................................9 5.4VKG GRUPPi Konkurentsieelised.........................................................................9 5.4.1Eesti Energia konkurentsieelised................................................................10 Kasutatud allikad...................................................................................................... 10 1 Ettevõttest 1.1 Üldinfo Viru Keemia Grupp (VKG) on Eesti põlevkivitööstuse, elektritootmise ja

Majandus → Turunduse alused
27 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Turunduse keskkond

huvigrupid vahel, kes kõik on hinnavõtjad. Puuduvad ● Makrokeskkond - jõud, mis mõjutavad turule sisenemise ja turult väljumise mikrokeskkonda ning pakuvad turunduse takistused. Müüjad ja ostjad omavad võimalusi ja ohte: demograafilised, täielikku informatsiooni hindade kohta. majanduslikud, tehnoloogilised, poliitilised,● Konkurentsieelised - ettevõtte ökoloogilised ja kultuurilised tegurid pakutava toote või teenuse omadused, ● Monopolistlik konkurents - turul on mida ettevõtte konkurendid kas ei suuda suur hulk tootjaid, kes kõik toodavad pakkuda või pakuvad seda halvemal sarnast, ent mingil määral eristatud toodet, tasemel. Näiteks kvaliteet, disain, pakend, mis võivad küll teineteist asendada, aga ei kasutamise lihtsus, lisateenused, turundus,

Majandus → Turunduse alused
86 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Innovatsioon loeng 3, 5, 6

Loeng 3: Innovatsioon on üldjuhul seostatud ühe ettevõtte majandustegevuses mingi uuendusega, mis annb sellele ettevõttele konkurentsi eelise. Tema toode, teenus on parem kui konkurentidel ja tänu sellele ettevõte teenib ka rohkem raha. 1. Miks spetsialiseeruvad ettevõtted erinevates riikides erinevatesse valdkondadesse? Majandusteaduses ehk majanduspoliitikas on kaks täiesti erinevat arusaama sellest kus spetsialiseerumised või konkurentsieelised tulenevad. Ühelt poolt on meil klassikaline majandusteadus, mille idee seisneb selles, et kui me vaatame miks ettevõtte toodavad erinevaid asju erinevates piirkondades, siis on näha, et looduslik ja geograafiline keskkond soodustab ühes piirkonnas näiteks veini tootma ja teises mitte. Ja on mõistlik, et need geograafiliselt erinevate piirkondade riigid omavahel kauplevad. Ettevõtjad keskenduvad sellel mis on nende keskkonnas füüsiliselt, geograafiliselt, loodusvaraliselt olemas.

Majandus → Innovatsioon
67 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Ekspress Grupp - referaat

...........................................................................2 1.Tutvustus..................................................................................................................................3 2. Tähtsamad sündmused............................................................................................................4 3.Ülesehitus.................................................................................................................................5 4. Konkurentsieelised..................................................................................................................6 5. Strateegia.................................................................................................................................7 6.Kokkuvõte................................................................................................................................8 7.Viidatud allikad.................................................................................

Majandus → Majandus
52 allalaadimist
thumbnail
22
odp

Meretransport

Meretransport Tallinna Transpordikool V2E Gertu Kinks Jennye Lillinurm Ranno Kirsi Eesti meretranspordi ja sadamate konkurentsieelised(1) Eestis asub Läänemere suurim sadam, kui arvestada nii kauba kui reisijatevedu Eestis asuvad Läänemere sügavaimad sadamad, mis saavad vastu võtta ka suuri ookeanilaevu Eesti sadamad on lihtsalt laevatatavad aastaringselt Eestis asub Euroopa kõige idapoolsem meresadam, 25 kilomeetrit Venemaa ja Euroopa liidu vahelisest piirist Muuga sadam Eesti meretranspordi ja sadamate konkurentsieelised(2) Eesti vetes on lihtne navigeerida Eesti sadamatesse on laevadel juurdepääs lihtne ja turvaline Eesti sadamates asuvad Euroopa efektiivseimaid terminalid, kaupade ümberlaadimine toimub ...

Geograafia → Geograafia
21 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Tarnestrateegiad

LOGISTILINE STRATEEGIA Logistika põhieesmärk on logistilise strateegia abil luua klient. Logistika abil on võimalik luua ettevõttele konkurentsieelised. Ettevõtte konkurentsieelised, kindlustada turg ja maksimeerida seeläbi kasum. Logistilise strateegia eesmärk on saavutada konkurentsieelis firma olemasolu kindlustamise, äritegevuse laiendamisele kaasaaitamise ja kulusäästlikkuse parandamise kaudu. Seda võib saavutada , kas odavaimal viisil, st kliendi teenindustase jääb muutumatuks ja minimeeritakse tegevus- kui ka kapitalikulusid või kui muutumatute kulude taseme juures pakutakse paremat teenindust.

Logistika → Logistika alused
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani Struktuur

- eesmärgid ­ saavutatavad ja mõõdetavad ; ajaliselt piiratud, realistlikud ja konkreetsed 5. Tooted ja teenused - üksikasjalik tootekirjeldus ja tootmisprotsessi või tegevuse kirjeldus - ülevaade vajaminevatest hoonetest, ruumidest, seadmetest - tootmise maksumus ja hinnakujunduse alused - toote/teenuse edaspidine arendamine ja nomenklatuuri muutmine 6. Turuanalüüs - turu ja klientide ning nõudluse kirjeldamine toote järele - toote konkurentsieelised ja hinnatase - turu maht ja stabiilsus - alanüüsitakse konkurente ja sihtgruppi ning turuosa suurust - kirjeldatakse ettevõtte potensiaalseid kliente: hulk, vanus, sugu, elukoht, harjumused 7. Turundus - turundusplaan (ärieesmärk, saavutused (praegused ja tulevased), tegevused) - turundusstrateegia (toote/teenuse reklaam, müügikanalid 8. Finantseerimine - ettevõtte käivitamiseks vajalik finantseering ja rahastamisallikad

Majandus → Ettevõtlus
59 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Transport

5) Miks oli televisiooni ja raadiosaadete tegemine ja edastamine NSV ajal riigi kontrolli all? Et inimeste meelsust muuta ja propagandat teha. 6) Milliste teenuste osutamisel on eriti oluline osata keeli ja tunda erinevaid kultuure? Teenuste, eriti rahvusvaheliste äriteenuste osutamisel. 7) Millised tegurid soodustavad teenuste ülemaailmastumist? Üha suurem kauplemine teenustega, edusammud telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia vallas, rikaste rahvusvaheliste firmade konkurentsieelised vaeste kodumaisete firmade üle, valitsuse suutmatus takistada välismaiste teenuste sissetungi. 8) Kuidas on transpordi areng mõjutanud ettevõtete paiknemist ja majanduse arengut? Ettevõtete paiknemine on muutunud hajusamaks, majanduse arengon kiirenenud. 9) Milliste looduslike eelduste poolest erinevad Rotterdami ja Tokyo sadamad? Rotterdamil on suur tagamaa, mida teenida. See paikned olulise jõe suudmes, arenenud riikide keskel, seal liigub väga palju kaupu.

Geograafia → Geograafia
129 allalaadimist
thumbnail
3
doc

KONKURENTSIANALÜÜS

konkurente oleks olemas, ning mis oleks konkurentide pakkumises erinevat. Koostöös turuuuringu firmaga Advisio piiritletakse konkureerimisvaldkond, laiemas tähenduses juhtmevaba elektriautode laadimisjaamade rajamine, kitsamalt taastuvenergia juhtmevaba süsteemi elektriautode laadimisjaamade rajamine. Uuringu eesmärk: Leida peamised juhtmevaba elektriautode laadimisjaama rajamisettevõtted, selgitada välja nende tugevused ja nõrkused võrreldes AS Elwoga, ning tuua välja AS Elwo konkurentsieelised. Metoodika: sekundaarsete andmete annalüüs. Konsultant teostab iseseisvalt uuringu. KONKURENTSIANALÜÜSI TULEMUS Ülevaade üldisest konkurentsiolukorrast: Juhtmevaba elektriautode laadimisjaama ehitajate turg on väga kontsentreeritud. Tarbijate ostujõud on väga varieeruv, ning turul tegutsevatel ettevõtetel oleks suhteliselt suur tegutsemisvabadus, kuna Eestis pole siiamaani isegi katsetatud juhtmevabu elektriautode laadimisjaamu. Teisalt on sellisele

Ühiskond → Ühiskond
15 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Lihtsustatud äriplaan

............................................................................................................5 3.1. Konkurents.................................................................................................................. 5 3.1.1. Otsesed konkurendid ­ iseloomustus...................................................................5 3.1.2. Eeldatavad konkurendid ­ iseloomustus..............................................................5 3.1.3. Ettevõtte konkurentsieelised ja strateegia ........................................................... 5 4. TURUNDUSSTRATEEGIA .............................................................................................6 4.1. Püsiklientuur, nende osakaal müügist, maksetingimused........................................... 6 4.2. Müügi- ja turustamiskanalid.......................................................................................6 4.3. Hinnakujundusstrateegia, võrdlus konkurentidega..............

Majandus → Majandus
399 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Huvitav ettevõte - TurBliss

.........................................................4 1.2. TurBliss’i äriidee...........................................................................................................5 1.3. TurBliss’i tooted............................................................................................................6 2. KONKURENTS......................................................................................................................7 2.2. TurBliss’i konkurentsieelised........................................................................................7 2.3. TurBliss’i edasised plaanid...........................................................................................7 KOKKUVÕTE............................................................................................................................9 VIIDATUD ALLIKAD.............................................................................................................10

Majandus → Ettevõtluse alused
12 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ettevõtluse tunnikontroll nr. 2

See tähendab, et tegutsetakse avalikkuse huvisid silmas pidades. 3. Osaühing on äriühing, millel on osadeks jaotatud osakapital. Osaühing vastutab oma kohustuste täitmise eest kogu oma varaga. 5.Mida sisaldab ja milles seisneb konkurentsi analüüs?:Konkurentsianalüüs annab täpse ülevaate konkurentsisituatsioonist vaadeldaval turul. See vastab küsimustele, kes on suurim konkurent turul, mis on konkurentide eelised, millised on meie konkurentsieelised jne 6. Eestis kehtib: Tulumaks- 20%, käibemaks- 20%, sotsiaalmaks- 33%. 7.Ettevõtja on palgatöötajale- Tööandja 8.Äri põhieesmärk on- Teenida tulu 9.Miks kirjutatakse äriplaan ja millest see koosneb? Selle eesmärk? Seda koostatakse, sest see annab võimaluse kavandada tegevusi, läbi mängida stsenaariume, loob ideede vahel seoseid ja hiljem on olemas tegevuskava. Koosneb: Visioonist, missioonist, eesmärkidest. Eesmärk ongi see, et sellele hiljem toetuda äri luues. 11

Majandus → Majandus
4 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Strateegia

ülesanne. Peavad olema arusaadavad, reaalsed, sobivad, saavutatavad, paindlikud, mõõdetavad, motiveerivad Tegevusvaldkond ja keskkond: Tegevusvaldkond määrab ära organisatsiooni strateegia ja konkurentsi tingimused Keskkond on atmosfäär organisatsiooni, tema tegevusvaldkonna ja teiste tegevusvaldkondade ümber. SWOT analüüs: Strenghts- tugevused:oskused, mis annavad konkurentsieelised, võimaldavad katta nõrkused, kasutavad ära võimalusi, võimaldavad vastu seista ohtudele Weaknesses- nõrkused:puudused, mis vajavad parandamist; faktorid, mille teadasaamine annab konkurentidele eelise Opportunities- võimalused: väliskeskkonna olukord või muudatused, mis tugevuste olemasolul on võimalik strateegiliseks võiduks pöörata Threats-ohud:vaenulikud väliskeskkonna muudatused, millele on võimalik tegevuste olemasolul vastu seista

Majandus → Juhtimine
20 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

Kui palju ja millise kvalifikatsiooniga, milliste oskustega ja haridusega inimesi vajatakse? 4.1.8. Kuidas on korraldatud töötajate koolitus? 4.1.9. Kirjeldage palgakorralduse aluseid/tasustamise süsteemi. 4.1.10. Millised on planeeritud väljaõppe, koolitus ja palgakulud nii töötajatele kui ka juhtkonnale? V Tooted /teenused Ülesanne nr. 5. Koostage pakutavate toodete/teenuste detailne kirjeldus. Tooge välja toodete/teenuste konkurentsieelised. Kui Teie äriidee seisneb mingi täiesti uue toote või teenuse pakkumises, siis tuleks seda kirjeldada võimalikult üksikasjalikult, sest tulevased investorid ei ole enamasti sellega sama tuttavad kui Teie. Kui tegemist on tuntud toote või teenusega, võib kirjeldus olla lühem. Esmalt kirjeldage ettevõte põhitoodet/teenust, seejärel kõrvaltooteid/lisateenusi. 5. Toodete/teenuste kirjeldus. 5.1. Milline on Teie toode (või teenus) ? 5.2

Majandus → Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
17
doc

JALGRATASTE TARNEAHELA ANALÜÜS VELOPLUS OÜ ETTEVÕTTE NÄITEL

analüüsivale küsimusele. Need on: · Tarneahela koosseis, ettevõtete suurus, kasumlikkus ja läbirääkimisvõim · Tarneahela ettevõtete konkurentide arv ning selle mõju nende osalusele · Kaubavoogu geograafiline ja ajaline kirjeldus · Tarneahela ettevõtete omavaheline koostöö · Veloplus OÜ iseloomustus ja selle suhted tarnijate ja klientidega · Veloplus OÜ tarnijate valiku alused · Veloplus OÜ konkurentsieelised ning konkurents tarneahela sees · Veloplus OÜ logistikastrateegia ja tarneahela nõudlus · Nõudluse dünaamika mõju ulatumine tarneahela alguse lülidele · Jalgrataste tarneahela tegutsemismudeli analüüs 3 1. TARNEAHELA KOOSSEIS, ETTEVÕTETE SUURUS, KASUMLIKKUS JA LÄBIRÄÄKIMISVÕIM Jalgrataste tarneael saab alguse jalgratta tootjatest, kes tulevad igal hooajal välja uute jalgratta mudelitega

Majandus → Globaalse tarneahela juhtimine
133 allalaadimist
thumbnail
8
docx

TALLINKI turundusplaan

11.2017 Tallink 15/39* Linda Line 25 Viking Line 11 Eckerö Line 12 *odavaim ja kalleim hind Kaudsed konkurendid: Kõik reisifirmad, bussifirmad ja lennufirmad, mis opereerivad samadel sihtkohtadel. 7. Konkurentsieelis, toote/teenuse unikaalsus Tallinki peamised konkurentsieelised on kaasaegne laevastik, lai liini valik, suur turuosa ja tugevad kaubamärgid ning vastavus rangetele ohutus-, turva- ja keskkonnanõuetele. 8. Turundusstrateegia ● Kasutada kõiki ressursse tõhusalt ● Tugevdada turupositsiooni igas piirkonnas ● Suurendada klientide arvu läbi reklaamide ja kampaaniate ● Teha konkurentsivõimelisi hinnapakkumisi konkurentide klientidele ● Suurendada klientide rahulolu

Majandus → Majandus
76 allalaadimist
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

Kui palju ja millise kvalifikatsiooniga, milliste oskustega ja haridusega inimesi vajatakse? 4.1.8. Kuidas on korraldatud töötajate koolitus? 4.1.9. Kirjeldage palgakorralduse aluseid/tasustamise süsteemi. 4.1.10. Millised on planeeritud väljaõppe, koolitus ja palgakulud nii töötajatele kui ka juhtkonnale? V Tooted /teenused Koostage pakutavate toodete/teenuste detailne kirjeldus. Tooge välja toodete/teenuste konkurentsieelised. Kui Teie äriidee seisneb mingi täiesti uue toote või teenuse pakkumises, siis tuleks seda kirjeldada võimalikult üksikasjalikult, sest tulevased investorid ei ole enamasti sellega sama tuttavad kui Teie. Kui tegemist on tuntud toote või teenusega, võib kirjeldus olla lühem. Esmalt kirjeldage ettevõte põhitoodet/teenust, seejärel kõrvaltooteid/lisateenusi. 5. Toodete/teenuste kirjeldus. 5.1. Milline on Teie toode (või teenus) ? 5.2

Majandus → Äriplaan
76 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

2.2 ETTEVÕTTE AJALUGU JA ÜLEVAADE TEGEVUSKOMPLEKSIST 2.3 ÜLEVAADE INVESTEERINGUTEST JA FINANTSEERIMISALLIKATEST 3.0 TOOTED JA TEENUSED 3.1 TOODETE JA TEENUSTE KIRJELDUS 3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo 4.3 PEAMISED KONKURENDID 4.4 OHUD, RISKID, VÕIMALUSED 5.0 MÜÜGI- JA TURUNDUSPLAAN 5.1 ETTEVÕTTE KONKURENTSIEELISED 5.2 TURUNDUSSTRATEEGIA 5.2.1 Ettevõtte toodete ja teenuste positsioneerimine 5.2.2 Hinnastrateegia 5.2.3 Promotsioonistrateegia 5.3 MÜÜGISTRATEEGIA 5.3.1 Müügiprognoos 5.3.2 Müügiorganisatsioon 6.0 TEOSTUSE PLAAN 6.1 PEAMISED PLAANI TEOSTUSE ETAPID 7.0 ORGANISATSIOONI STRUKTUUR 7.1 JUHTKOND 7.2 PERSONALIPLAAN 8.0 FINANTSPLAAN 8.1 OLULISED EELDUSED JA FINANTSPROGNOOSIDE ANALÜÜS 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK

Majandus → Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Teenindusmajandus

Avalikud teenused, mille kulud kaetakse riigi eelarvest: haridus, arstiabi, televisioon, raadio, looduskaitsealad, politseiabi, piirivalve jne A.t, mille eest maksab kohalik omavalitsus: koolimajandamine, ühistransport, teedekorrastus, valgustus, haljastus, raamatute laenutus vms, sotsiaalabi Teenuste üleilmastumist soodustavad: üha suurem kauplemine teenustega; edusammud telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas; rikaste rahvusvaheliste firmade konkurentsieelised vaeste kodumaiste firmade ees; valitsuste suutmatus takistada välismaisete teenuste sissetungi Transport ja transpordiliigid Transport kui maj.haru jaguneb kaheks: 1)kaubavedu- logistika ja laomajandus on allharud. 2)inimeste vedu. Transpordi areng- agraarühiskonnas enamasti hobuste jt veoloomadega, väikelaevad;tööstusajastul suurenesid veomahud, kanalite ehitus, maanteed, Suurbritannia, Saksamaa, Prantsusmaa, USA; raudtee levik 19

Geograafia → Geograafia
7 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

eelduste analüüs, prognoosid  Ettevõtte hetkeolukorra analüüs  Ettevõttesiseste tugevuste ja nõrkuste analüüs; potentsiaalsed ohud ja võimalused; olemasolevate ressursside analüüs  Turunduseesmärgid  Ettevõtte eesmärgid ja selle allüksuste üldeesmärgid; turunduseemärgid, nt turu, toote, kliendisegmentide jne  Turundusstrateegia  Segmenteerimine; sihtsegmentide valik; positsioneerimine; konkurentsieelised  Taktikaline tegevuskava  4P või 7P juhtimine; kliendisuhete juhtimine  Finantsprognoosid  Eelarve ja kuluprognoosid; müügiprognoosid; kasumlikkuse või kahjulikkuse prognoos  Kontroll  Personali vastutusvaldkondade määramine, sisemine turundus, tähtaegade, mõõtühikute jms määramine 11. Mis on bränd?  Tänapäeval tähendabki bränd enamasti tunnuste kombinatsiooni, st

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Teenindus

Teenuste globaliseerumine Veondus (on kõige kauem olnud ülemaailmne), side ja kaubandus, ehitus, pangandus, tootmises tarbitavad teenused (autohooldus). Teenuste globaliseerumst soodustavad: · suurem kauplemine teenustega · Edusammud telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas · Rikaste rahvusvaheliste firmade konkurentsieelised vaeste Üha kodumaiste firmades · Valitsust suutmatus takstada välismaiste teenuste sissetungi Ka teenuste osas toimub ränne odava tööjõuga maadesse, eriti Indiasse. Turismiga seotud teenused on ka odava tööjõuga riikides. Transport Tegeleb kaupade ja inimeste veoga ühest kohast teisse. Jaguneb

Geograafia → Geograafia
48 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Äriplaan väliskino rajamiseks

V Konkurents Konkurentsi pakub kinobuss, mis sõidab mööda Eestimaa väikeseid kohakesi ringi. Lisaks filmi vaatamisele, õpetab ta ka filmi tegema ning muid filmi põhitõdesid. Konkurentsi eeliseks on suur ekraan, millist Eestis veel pole. Aga suurimaks eeliseks on just autokino. Sellist teenust ei paku keegi Eestis ja ma usun, et just seda teenust tahavad inimesed kõige rohkem, sest see on eestlaste jaoks uudne. Loodava välikino konkurentsieelised on väljatoodud allpool esitatud SWOT-i analüüsis SWOT-i analüüs Tugevused/S Nõrkused/W 1. Uudne tehnika. 1. Kallis tehnika tingib ka kallima pileti 2. Autokino. hinna. 2. Hetke majanduseis. 3. Inimeste jaoks võõras ja harjumatu

Majandus → Ettevõtlus alused
218 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Teenindusmajandus

) Nõudlus teenuste järele kasvab pidevalt (äriteenuste pidev kasv, heaoluriikides ka vaba isikuteenuste kasv ­ kõrgem töötasu, rohkem vaba aega) Teeninduse struktuur Lõuna riikides ­ turism, kaubandus, toitlustus, majutus jt. Põhja riikides ­ pangandus, kindlustus, reklaamiteenused jt. Suurem osa teenuseid on äriteenused. Teenuste rahvusvahelistumine Üha suurem kauplemine teenustega. Edusammud telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas. Rikaste rahvusvaheliste firmade konkurentsieelised vaeste kodumaiste firmade ees. Valitsuste suutmatus takistada välismaiste teenuste sissetungi. TÖÖLEHELT 4. Teine pool Tänavavalgustus, teede korrashoid, huvialaringid, sotsiaalabi, toimetulekutoetused, haljasalade korrashoid, lasteaiad, vanadekodud, KOV rahastamine jne. Transport Transport ja side Seotud kõikide majandusharudega. Toimimiseks vajalik arenenud infrastruktuur. Transport jaguneb: 1. Inimeste ja kaupade veoks 2

Geograafia → Geograafia
38 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Kordamine füüsika KT-ks: TEENINDUSMAJANDUS

Avalikeks teenusteks nimetatakse teenust, mis korraldatakse inimestelt ja ettevõtetelt kogutud maksuraha eest. Riigieelarvest kaetakse haridus, riigikaitse, arstiabi Kohalik omavalitsus: ühistransport, teede korrashoid 2. Nimeta tegureid mis soodustavad teenuste üleilmastumist? Üha suurem kauplemine teenustega. Edusammud telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas. Rikaste rahvusvaheliste firmade konkurentsieelised vaeste kodumaiste firmade ees. Valitsuse suutmatus takistada välismaiste teenuste sissetungi. 3. Kuidas jaguneb transport, loetle transpordi liigid, oska kanda kaardile tähtsamad sadamad, kanalid, lennuväljad ????? Transport jaguneb kaubaveoks(logistika, laomajandus) ja inimeste veoks. Meretransport, siseveetransport(kanalid), raudteetransport, autotransport, lennutransport, torutransport.

Füüsika → Füüsika
1 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

..................................................... 8 4. ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS ................................................................................................ 10 5. TURG .................................................................................................................................................. 11 6. KONKURENTS..................................................................................................................................... 12 7. KONKURENTSIEELISED ....................................................................................................................... 15 8. TÜÜPKLIENDI PROFIIL ........................................................................................................................ 15 9. TOOTMISPROTSESSI KIRJELDUS ........................................................................................................ 17 10. ASUKOHA VALIK.........................................................................

Majandus → Majandus
69 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

Sissejuhatus Õpimapp on koostatud väikeettevõtluse eriala, õppeaines ,,Turunduse alused". Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World. Turunduse areng Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke. Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind ...

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Kuidas koostada äriplaani

· Kirjeldatakse nõudlust sarnase toote/teenuse järele turul: kui suur on turunõudluse kogumaht, milliseks peaks kujunema ettevõtte turuosa. · Hinnatakse nõudluse sesoonsust: kas on sesoonne või ei, kuidas planeeritakse "üle elada" kõrghooaja väline aeg. · Kirjeldatakse turul valitsevat hinnataset, ehk millise hinnaga samalaadse kvaliteediga samalaadset toodet/teenust turul müüakse. · Tuuakse välja toote/teenuse konkurentsieelised. Hinnatakse, kas toodet on võimalik müüa hinnaga, mis tagab ettevõttele kasumlikkuse. Konkurents Kirjeldatakse ettevõtte põhilisi konkurente. · Kirjeldatakse, kes on konkurendid (kui konkurentide arv ei ole suur, siis mõistlik oleks konkurentide nimekiri välja tuua). · Antakse ülevaade konkurentide käibest ning tegutsemisajast turul. · Kirjeldatakse konkurentide toodangu sihtgruppi, turuosa suurust ja turunisi.

Varia → Kategoriseerimata
47 allalaadimist
thumbnail
51
ppt

Turundus

Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi: turundusuuringuid, toote kujundamist, jaotuskanalite valikut, ...

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Geograafia tööstus ja teenindusmajandus

mida kaetakse riigieelarvest, avalikke teenuseid mida katab kohalik omavalitsused? Avalikud teenused: neid korraldab riik või omavalitsus inimestelt ja ettevõtetelt kogutud maksuraha eest. riik: haridus, riigikaitse, arstiabi kohalik omavalitsus: ühistransport, teede korrashoid 2.Nimeta tegureid mis soodustavad teenuste üleilmastumist? üha suurem kauplemine teenustega edusammud telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas rikaste rahvusvaheliste firmade konkurentsieelised vaeste kodumaiste firmade ees valitsuste suutmatus takistada välismaiste teenuste sissetungi 3.Kuidas jaguneb transport, loetle transpordi liigid, oska kanda kaardile tähtsamad sadamad, kanalid,lennuväljad? transpordi liigid (tabel) Suurimad sadamad: Antwerpen, Rotterdam, Hamburg, Los Angelas, Shanghai, Hongkong, Singapur Suurimad lennujaamad: Pariis, London, Frankfurt, Los Angelas, Chicago, Dallas, Tokyo Suurimad kanalid: Panama kanal, Suessi kanal 4

Geograafia → Globaliseeruv maailm
21 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Äri planeerimise kordamisküsimused

1) Mõisted: ettevõtja - on isik, kes tegutseb äris kasu saamiseks ja kannab sellesse ärisse tehtud isiklike investeeringute kaotamise finantsilist riski , ettevõte - on iseseisev majandusüksus, mille kaudu ettevõtja tegutseb; koosneb asjadest, õigustest ja kohustustest mis on määratud ettevõtte tegevuseks; ettevõttel on omaette vara, mis on lahus omanike ja teiste organisatsioonide varast; vara kasutatakse ettevõtte tegevuse eesmärkidel; omaette juhtimine, arvepidamine, tootmine, töötajate värbamine, müük jne, ettevõtlus - on järelikult see, millega ettevõtja tegeleb, ettevõtlikkus - 2) Ettevõtete suuruse liigitus - Mikroettevõte 0 kuni 9 töötajat; Väikeettevõte 10 kuni 49 töötajat; Keskmine ettevõtte 50 kuni 249 töötajat; Suurettevõte 250 ja enam töötajat 3) Väikeettevõtlus ja startup ettevõte – Väikeettevõteteks nimetatakse: suhtelist väiksust (tööstusharu või turu suhtes), omanikepoolset juhtimist, sõltumatust. Startup ettevõte – mää...

Majandus → Ärijuhtimine
18 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Arengufond

tase ei võimalda Eestil konkurentsivõimelisena püsida. Muutusel avatusele on tagajärjed, millega majanduspoliitika planeerimisel tuleb arvestada. Avatud majandus tähendab ülemaailmset konkurentsi, mis ei esine ainult eksporditurgudel. Ettevõtted kohtavad üha tugevamat konkurentsi ka koduturgudel. Senini on Eesti ettevõtted suutnud madalate tööjõukulude tõttu rünnakuid tagasi lüüa. Majanduse kasvades ja palkade tõustes need konkurentsieelised kaovad (Sjöholm2002).3 1 http://www.postimees.ee/120106/esileht/majandus/188563.php, , Eesti Arengufondi seaduse eelnõu 2 http://www.postimees.ee/120106/esileht/majandus/188563.php Eesti Arengufondi seaduse eelnõu 3 Eesti teadus- ja arengutegevuse strateegia 2002-2006. 2001a. EAS Ekspordiagentuuri tellitud eksportööride uuring kinnitab, et Eesti ettevõtete kriitilisemad probleemid on madal efektiivsus ning puudulik tootearendus (Eksportööride...2002)

Sotsioloogia → Sotsioloogia
30 allalaadimist
thumbnail
6
doc

KÜSK analüüs

rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond ja eelarveks perioodil 20072013 on 1,46 mld krooni. Tähtajaks laekunud taotlustest koostatakse pingerivi, millest parimaid rahastatakse kokku kuni 200 miljoni krooni ulatuses. Toetuse eesmärgiks on muuta Eesti eri piirkonnad atraktiivsemaks ettevõtjate, investorite, kvalifitseeritud tööjõu ja külastajate jaoks, kõrvaldades arengupotentsiaali kasutamist takistavad tegurid ja arendades välja piirkonnale omased konkurentsieelised. Külastuskeskkonna arendamiseks eraldatavad summad on samuti väga soliidsed, kuid sobivaks võivad osutuda vägagi erinevad ideed: Toetatakse: kohalikku turismi ja puhkemajandust arendavaid projekte, mis on eeskätt suunatud külastajatele; sh toetatakse projekti objekti turundustegevusi, regulaarürituste käivitamist, piirkondlike koostöövõrgustike ja partnerluste väljaarendamist jms.

Majandus → Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Konkurents ettevõtluses

TTÜ EESTI MEREAKADEEMIA Merendusteaduskond Sadamamajandamine ja meretranspordi juhtimine Mikro- ja makroökonoomika Konkurents ettevõtluses Referaat Õppejõud: Maret Güldenkoh Üliõpilane: Anna Koltsova Tallinn 2015 1 Sisukord Konkurentsi mõiste ja olemus.................................................................................3 Konkurendid............................................................................................................ 3 Millist infot on vaja teada konkurentidest?.............................................................4 Konkurentsieelis..................................................................................................... 4 Konkurentsivormid ja nende tunnused......................................

Majandus → Konkurents
42 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Äriplaan eksam

ja konkreetsed. 5. Tooted ja teenused - kirjeldatakse üksikasjalikult oma toodet või teenust ning tootmisprotsessi või tegevust; - antakse ülevaade vajaminevatest hoonetest, ruumidest, seadmetest; - tuuakse välja tootmise maksumus ja hinnakujunduse alused; - selgitatakse, kuidas on plaanis oma toodet või teenust edaspidi arendada ning nomenklatuuri muuta. 6. Turuanalüüs - kirjeldatakse turgu ja kliente ning nõudlust toote järele, - tuuakse välja oma toote konkurentsieelised ja hinnatase; - hinnatakse turu mahtu ja stabiilsust; - analüüsitakse konkurente ja nende sihtgruppi ning turuosa suurust; - kirjeldatakse oma ettevõtte potentsiaalseid kliente: hulk, vanus, sugu, millises piirkonnas elavad, missuguste harjumustega jne. 7. Turundus - koostatakse turundusplaan, kus kirjeldatakse oma ärieesmärki, pannes paika, mis ajaks midagi tahetakse saavutada ning samuti tegevusi, mis viivad eesmärkideni;

Majandus → Ärijuhtimine
48 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuulu...

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
151 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Hipoteraapia turu-uuring

Mõnedel on sisetingimused, mida kõigil ei ole. Mõningal juhul ka terapeudi haridusest tulenevad erinevad lähenemisnurgad muudavad unikaalseks. Mida nad teevad hästi, mida halvasti? Mida suurem ettevõte, seda vähema aega ja personaalsust kliendi jaoks. Kas sellel ärialal on tulevikus oodata konkurentsi tugevnemist või nõrgenemist? Terapeutide endi hinnangul konkurents nõrgeneb, kuna uusi ratsutamisterapeute koolitatakse väga vähe. Millised on toote konkurentsieelised sihtturul? 17 Väga unikaalne toode ja vähe spetsialiste Eestis. 18

Majandus → Turunduse alused
93 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

4 sihtotstarbeliseks kasutamiseks. Toote eriomadused tõstavad toote hinda, kuid aitavad ka toodet konkurentide omast eristada ja annavad ostjale valikustiimuli. Hea stiil toob toodet paremini esile. Pakendist on tänapäevases turunduses saanud toote väga oluline koostisosa. Ostja jätab hea toote ostmata, kui pakend ei ole ilus ja ei ärata tähelepanu. (www.e-ope.khk.ee) Toote kolmas tasand loob konkurentsieelised. Kõige sagedamini moodustub toote kolmas tasand tarbijakasu ja -mugavusi lisavatest teenustest toote juurde. Tootel ja teenusel on mitmeid ühiseid jooni aga ka erinevusi. Toode on esemeline, ladustatav, on enne müüki demonstreeritav ning kõige tähtsam tunnus: valmistatakse ilma kliendi kohalolekuta. (www.e-ope.khk.ee) Teenus on immateriaalne, ei ole ladustatav, seda on enne osutamist raske demonstreerida ning osutatakse kliendi ja teenindaja interaktsioonis.

Majandus → Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

või teenuse hankimiseks; · hinnaga seotud meetmed peavad kliendi jaoks tähendama rahulolu ja heameelt, vahetades raha kliendi jaoks millegi väärtuslikuma vastu; · turunduskommunikatsiooniga seotud meetmed peavad andma sihtturule täielikku info toote või teenuse kohta, aitama kliendil aru saada tema vajadustest ja aktiveerima ettevõtte toodete või teenuste müüki. 117. elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks. 118. Turundusplaan aitab määrata konkurentsieelised ning juurutada organiseeritud lähenemise turunduse planeerimisele. Tegemist on dünaamilise (mitte staatilise) dokumendiga. 119. 120. Turundusplaan ja keskkond 121. Turundusplaan peab olema koostatud kindlale turule ja reaalseid tingimusi silmas pidades. Seetõttu on eriti oluline, et väga hästi orienteerutaks turunduskeskkonnas, milles tegutsetakse. 122. Hästi on võimalik tunda turunduskeskkonda aga ainult siis, kui on põhjalikult

Majandus → Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

1.Äriplaan 1.1 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED. Äriplaan on planeerimise protsessi tulemusel saadav kirjalik dokument. - Planeerimine on sisuliselt ettevõtte tuleviku kavandamine. Planeerides otsime vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiirest? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaani koostamiseks on mitmeid võimalusi: 1. ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 1 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengu...

Majandus → Majandus
585 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Majanduspoliitika

sõltumata vigadest, infokohustus müüjale. 12. Konkurentsi mõiste, konkurentsiaspektid ja ­vormid Konkurents on subjektide püüdlemine eesmärgi (ühise ressursi) poole olukorras, kus ühe edu tähendab teise ebaedu. Konkurentsiaspektid: o Konkurentsil on tagajärjed, turutulemused o Konkurents näitab ennast turuprotsessi kulgemises, osaliste turukäitumises o Konkurents toimib sedavõrd, kuivõrd on olemas vajalikud ja piisavad konkurentsieelised (eelkõige turustruktuur) Horisontaalne konkurents - tootekonkurents, hõlmab ettevõtteid, kes on ühe ja sama toote või teenuse pakkujateks. Vertikaalne konkurents - seondub ettevtete äripartnerite majanduspositsiooniga Konkurentsivormid: o Markidevaheline (interbrand) o Margisisene (intrabrand) o Firmasisene o Firmadevaheline 13. Konkurentsi erinevad teoreetilised käsitlused ja nende lähtekohad

Majandus → Majandus
201 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Kaupluse müügitöökorraldus

ISEISESEIVTÖÖ -Paaristöö- Tartu linna kaubandusettevõtete asukohtade analüüs äritüüpide lõikes Kasutatud kirjandus: Kuidas kaubelda 21.sajandil? Teadlik turundus (Kuusik ja Virk) Kaubandusturundus (Jüri Sepp) www.innove.ee -kutseharidus- materjalidõppematerjalidHulgi ja jaekaubandusKaubanduse erialade RÕK ­Kaubandus põhimõisted ja- seosed (http://www.ekk.edu.ee/vvfiles/0/Kaubandus_web.pdf ) Väljatõrjumisteooria · Lähtub sellest, et uued kaubandusettevõtted tulevad turule agressiivse hinnapoliitikaga ja äratavad sellega ostjate tähelepanu. Ilmumine- uus kaupmees ilmub turule kaupade madalate hindadega, madalate kasumite ja piiratud sortimendiga. Haavata saamine- vastavalt kaubanduse kasvule hülgab uustulnuk nishi turu madalal tasemel, loovutades selle uutele madala hinnaga müüjatele. Kasvamine-konkurentsi toimel avab uustulnuk uusi kauplusi, täie...

Ehitus → Müüritööd
76 allalaadimist
thumbnail
18
docx

F BRS Aastatöö

ÕF BRS Anti Bertel, Merko Susik, Ott Reppo Pärnu-Jaagupi Gümnaasium 11. klass Juhendaja: Mari Suurväli 2012/2013 Õpilasfirma BRS asutamise dokumendid Õpilasfirma BRS asutamiskoosoleku protokoll Pärnus 10. Oktoober 2012 Osa võtsid: Anti Bertel, Ott Reppo, Merko Susik Koosolekut juhatas: Anti Bertel Protokollis: Ott Reppo Päevakord: 1)Õpilasfirma toote või teenuse valimine 2)Õpilasfirma tegevjuhi valimine 3)Õpilasfirma nime valimine 4)Õpilasfirma algkapitali suuruse määramine 5)Õpilasfirma põhikirja kinnitamine 1. Kuulati ära Anti Berteli ettepanek toote valimiseks. Otsustati: hakata pakkuma 3D origami tooteid 2. Õpilasfirma tegevjuhi kandidaatideks esitati Anti Bertel ja Merko Susik .Toimus salajane hääletamine. Otsustati: salajase...

Majandus → Arenguökonoomika
21 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Interneti levik maailmas

Kogu info loengute ja harjutustundide kohta on süsteemis olemas. Lisaks on kõik tunniplaanid kättesaadavad internetis ning ainete deklareerimine käib ka kooli internetipõhises süsteemis. See aga teeb tudengi elu lihtsamaks. Interneti kasulikkus ettevõtetele ja internet turunduses Väga palju on räägitud sellest, et internet mängib suurt rolli ettevõtete konkurentsitingimuste parandamisel. Kaasaegne infotehnoloogia aitab luua ettevõtetele konkurentsieelised, mis võimaldab juhtimist parendada mitmes valdkonnas, näiteks kulude kokkuhoius. Mitmed uuringud on näidanud, et internet on kõige sobivam teabe hankimise allikaks väliskeskkonna kohta. Internet võimaldab tänapäeval palju asju ka kodus ära teha. Väga palju on suurenenud äritehingute maht just interneti kaudu. Väga lihtne on interneti teel leida ka endale sobiv töötaja, vaadates näiteks tööotsijate poolt üles riputatud cv-sid (nt aadressidelt

Majandus → Turundus
74 allalaadimist
thumbnail
12
docx

SÕJANDUSLOGISTIKA JA LOGISTIKA AJALUGU

Samas võib väita, et logistikat selle praktilises tähenduses hakati tähtsustama Jaapanis sõjajärgsetel aastatel ning pealesõjajärgne Jaapani majanduslik õitseng on paljuski tänu võlgu logistiliste põhimõtete laialdasele kasutusele nii ettevõtete kui riiklikul tasandil. Osaliselt on logistika areng Lääneriikides tingitud Jaapani majanduslikust ekspansioonist kohalikele turgudele alates 1960-ndatest. 1970-80-ndatel muutusid jaapanlaste konkurentsieelised USA turul niivõrd märkimisväärseteks, et ameeriklased olid sunnitud hoolikalt analüüsima jaapanlaste tootmismeetodeid ja kasutama neid ka oma tootmise ajakohastamisel. Logistika varase ja laialdase rakendamise põhjus Jaapanis on lihtne: Riigil puuduvad materiaalsed ressursid ning ta on tähtsamatest tooraine ja tarbijaturgudest geograafiliselt eraldatud. Praktiliselt kogu tootmises kasutatav tooraine tuleb sisse vedada ja pärast valmistoodang kaugetele sihtturgudele toimetada

Logistika → Logistika
33 allalaadimist
thumbnail
12
docx

SÕJANDUSLOGISTIKA JA LOGISTIKA AJALUGU

Samas võib väita, et logistikat selle praktilises tähenduses hakati tähtsustama Jaapanis sõjajärgsetel aastatel ning pealesõjajärgne Jaapani majanduslik õitseng on paljuski tänu võlgu logistiliste põhimõtete laialdasele kasutusele nii ettevõtete kui riiklikul tasandil. Osaliselt on logistika areng Lääneriikides tingitud Jaapani majanduslikust ekspansioonist kohalikele turgudele alates 1960-ndatest. 1970-80-ndatel muutusid jaapanlaste konkurentsieelised USA turul niivõrd märkimisväärseteks, et ameeriklased olid sunnitud hoolikalt analüüsima jaapanlaste tootmismeetodeid ja kasutama neid ka oma tootmise ajakohastamisel. Logistika varase ja laialdase rakendamise põhjus Jaapanis on lihtne: Riigil puuduvad materiaalsed ressursid ning ta on tähtsamatest tooraine ja tarbijaturgudest geograafiliselt eraldatud. Praktiliselt kogu tootmises kasutatav tooraine tuleb sisse vedada ja pärast valmistoodang kaugetele sihtturgudele toimetada

Logistika → Logistika
6 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Innovatsioon vastused

1.Innovatsiooni liigid: tooteinnovatsioon-muutused asjades (tooted/teenused), mida organisatsioon pakub (nt. iPad, pehme helkur, uus toode, toodete muutmine, mitmekesistamine ja kohandamine), protsessiinnovatsioon-muutused nende loomise ja kätte toimetamise moodustes (nt. iTunes, uus tootmisviis, tootmismeetodite uuendamine, uued tehnoloogiad), Positsiooniinnovatsioon-muutused toodete/teenuste turule toomise kontekstis, Paradigmainnovatsioon-muutused organisatsiooni tegevust raamivates ja selle aluseks olevates mõttemallides. Organisatsiooniinnovatsioon (nt. Intelleo, muudatused ettevõtte struktuuris, organisatsiooni- ja personalijuhtimine, koostöövõime), turundusinnovatsioon (nt. rahvuspapud, uus müügimeetod, uus disain, hanked, uued turunissid) 2.Innovatsiooni erinevus suurfirmades võrreldes väikefirmadega-suured ja spetsialiseerinud firmad peavad suutma õppida ja muutuda vastuseks uutele ja sageli ettenägematutele võimalustele ja oht...

Ühiskond → Ühiskond
67 allalaadimist
thumbnail
9
doc

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND

Missugune info on saadaval konkureerivate ettevõtete finantsolukorra kohta? Juhul, kui teie ettevõte on edukas eksportija, siis mis laadi konkurentsiga tuleb teil sihtturul kokku puutuda? Kas antud tooteid/teenuseid võib millegagi asendada? Kas need asenduskaubad on turul tunnustatud? 3.3.2 Eeldatavad konkurendid - iseloomustus Missuguseid muudatusi on konkurentsikeskkonnas oodata? Kas on teada potentsiaalseid uusi konkurente, kes plaanivad turule tulemist 3.3.3 Teie konkurentsieelised ja strateegia Kuidas teie ettevõte end konkurentsis määratleb? Toodangu kvaliteet, hind, madal valmistoodangu maksumus, levitamis/turustamismeetodid, reklaam? Mis on teie ettevõtte ja selle toodete/teenuste põhilised eelised? Kas need eelised on turul tunnustatud? Kas nad vajavad jätkuvat toetust turustamisringkondade poolt? Kas need eelised on püsivad või ajutised? Mida on selleks ette võetud, et neid eeliseid alal hoida? 4.0. TURUNDUSTRATEEGIA 4.1

Majandus → Majanduse alused
28 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan: Majutusteenust pakkuv firma ’’Sõrad ja Sarved’’

Rohkem muret pakub see, et meie teenust tõmmatakse pooleks, ehk inimesed ise lähevad kuhugi metsa küttima, või inimesed valivad teise majutuse metsas ja ei pruugi meie teenust vajada. Sama teenust otseselt pole, aga on samad tooted mida ka meie pakume, ehk siis jahtimistarbed. Samad tooted mida meie tellime välismaalt, võivad ka teised samad firmad sissetuua välismaalt, ja nii kaoks ka meie 1 osa parimast jahinduspaigast. Konkurentsieelised: Kvaliteet: Meil on parimad välismaalt, ekspertide ja proffide käealt tulnud tooted, mis garanteerivad teile parima jahinduse, mugavuse, ja efektiivsuse. Disain: Tooted on disanitud, et jahinduses püssid oleksid kergemad, seljakotid hästi varustatud parimaga aga samas stiilsed. Pakend: Pakendame oma tooteid alati ökonoomsetesse pakenditesse mis on taaskasutusest tulnud, ehk hoiame siiski loodusliku poole peale kasutamise lihtsus

Majandus → Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

Teenust juba pakutakse turul, kuid Ristil oleks see esimene remonditöökoda, kus töid teostavad vastava väljaõppe saanud mehaanikud, kes tagavad teie sõidukile korraliku hoolduse ja garantii. 8.2 Tootearendus Ettevõttet on plaanis arendada, lisades ajapikku juurde erinevaid remonditöid, mida algselt pole võimalik olnud teha. Uuendame pidevalt diagnosikaseadmete ja muu tehnika tarkvara. Ideid võtame konkurentidelt ja teistelt firmadelt, kellega on meil sarnane tegevusala. 8.3 Konkurentsieelised Konkurentsieeliseks on see, et meie teostatavad tööd on kvaliteetsed, samuti kasutame kvaliteetseid varuosi, mis on vastupidavad ja testitud. Maksta saab klient nii sularahas kui ka kaardiga. Ärikliendid saavad ka arved, mida tasuavd ülekandega. 9. TOOTMINE/TEENINDAMINE. Tootmine ja teenindamine etappide kaupa: 1. Klient saab meie kohta informatsiooni internetist või sõpradelt/tuttavatelt 2. Helistab, tuleb kohale või kirjutab ­ saab kokkulepitud aja 3

Muu → Uurimustöö
29 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Põhjalik äriplaan

ÄRIPLAANI VORM Sten Lippur Läänemaa 2013 1. Äriplaani kokkuvõte Sten Lippur Filming OÜ eesmärk on pakkuda kasutajasõbralikku ning kõrgkvaliteetset filmimis- ja striimimisteenust üle kogu Eesti. Hetkel on sarnast teenust pakkuvaid ettevõtteid Tartus, Pärnus ja Tallinnas, aga nemad pakuvad oma teenust vaid oma kodulinnas. Filmimisteenust pakutakse eelkõige ürituste korraldajatele ja ettevõtetele, aga teenust pakutakse ka kõikidele teistele, kes seda teenust vajavad. Filmigrupp pakub nõustamist ja planeerimist ning ürituse filmimist. Hiljem on võimalik tellida lisatasu eest monteerimist. Tellija saab kogu materjali ettevõtte logoga mälupulgale. Ettevõtluse alustamiseks andis tõuke ettevõtja visioon endale ise töökoht ning eestlastele rohkem elamusterohket filmijäädvustust luua. Kuna teised ettevõtted pakuvad teenust vaid enda kodulinnas, siis tuli mõte luua filmigrupp, kes pakub teenust terves Eestis. Sten Lippur Filming ...

Majandus → Ettevõtlus alused
85 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun