Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kliendisegmendid" - 13 õppematerjali

kliendisegmendid on jagatud kaheks (EM – edasimüüja, LK – lõppklient) ja ära on toodud kliendisegmentide osatähtsuse muutus müügikäibes.
thumbnail
3
docx

Kruiisiturism

ka Läänemere piirkond, millest on saanud reisijate arvult kolmas kruiisiturg maailmas ja mis on üheks kiireimini kasvavaks kruiisipiirkonnaks kogu maailmas. Ka Tallinn kuulub Läänemere regiooni alla ja 2009. aasta kruiisihooaeg tõi siia 302 kruiisilaeva 415 000 kruiisituristiga. Tulevikustsenaariumi järgi võiks ennustada Läänemere regioonile reisijate arvu suhtes kasvu ­ vanuse poolest on Läänemere kruiisiturist maailma keskmisest vanem, seega värskemad kliendisegmendid on praegu Kariibi ja Vahemere järel alles hakkamas huvituma Läänemere regioonist. Kruiisireiside pikkused on varieeruvad ­ puhkusekruiiside pikkus ulatub mõnetunnistest lühikruiisidest rohkem kui 100 päeva kestva ümbermaailma kruiisideni. Eelistatuimaks kruiisireisi pikkuseks 7,2 päevane kruiis Teine oluline tulevikutrend on lühemate, 2-5 päevaste kruiiside kasv, mis sai alguse juba viimaste aastate vältel. Trend johtub maailma üldisest turismitrendist, et tarbijad eelistavad

Turism → Turism
14 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kliendilojaalsuse käsiraamatu kokkuvõte

Lojaalsus kui truudus mingile kindlale objektile. Kliendiosa ­ kui suurt protsenti ühest kohast (näiteks) tarbekaupu hangitakse. Ettevõttel 2 raha sissetoomise võimalust: müük(kliendid) ja finantsid(tehingud finantsinstrumentidega) Kliendilojaalsuse universaalset mõõdikut ei eksisteeri. Lojaalsuse erinevad tasemed: kognitiivne ­ afektiivne ­ konatiivne ­ käitumuslik lojaalsus. Kõrgete kliendikulude strateegia ­ kõrgete barjääride seadmine klientidele(sisenemisel või väljumisel) Sidumine ­ näiteks telefonioperaarotitel Madalate kliendikulude strateegia ­ lojaalsuse soosimine Unikaalne väärtuspakkumine ehk eripärane toode on kõige lihtsam kognitiivse lojaalsuse alus. Afektiivne lojaalsus ­ emotsioonipõhine lojaalsus, klient tajub et see sobib talle. Ei analüüsita tundeid/arvamusi. Positiivne hoiak firma suhtes. Suur roll naudingul ja meeldivusel. Allumatus vastuargumentidele. Emotsioonidest pelgalt ei piisa hoida klienti lojaals...

Majandus → Analüüsimeetodid...
34 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Estraveli turundusplaan

Turundus reisibüroos Estravel AS Grete Jakobson Katriin Mats TH2 1. Reisibüroo Estravel AS on Eesti ja Baltikumi suurim reisibüroo. 20. tegevusaasta jooksul on Estravelis loodud 11 esindust Eestis, filiaal Lätis ja tütarettevõte Vilniuses. Estraveli omanik on Soome suurim reisibüroo Suomen Matkatoimisto (SMT), mis kuulub Finnairi kontserni. Estraveli reisibüroos on turunduse roll suur ja ettevõtte tegeleb igapäevaselt turundustegevustega. Selleks on ettevõttes eraldi loodud turundusosakond, mis koosneb seitsmest meeskonnaliikmest. Turundustiimis on peale turundus-ja kommunikatsioonijuhi veel turundusspetsialist, kelle ülesandeks on peamiselt kampaaniad läbi viia ja assisteerida nende ettevalmistamist, lojaalsusprogrammide juht, kes tegeleb püsiklientuuriga ning v...

Turism → Turismiturundus
348 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

Üldjoontes võib öelda, et ööklubi teeininduskulturil arenguruumi jagub. Eelkõige peab arvestama, et tegu ei ole kõige lihtsakoelisema teenindusettevõttega kus saab rakendada kõiki teeninduskvaliteedi norme ülihästi. Kuna tegemist on ööklubiga siis peab arvestama pikkade järjekordade, tülikate klientide, suure rahvamassi ning kainest kuni äärmusliku joobeastmeni inimestega. Kuid sellegipoolest, kui jätta kõrvale veidi isemoodi töökeskkond ning suhteliselt varieeruvad kliendisegmendid, peaks ettevõte suutma tagada hea klienditeeninduse igasugustes tingimustes. Tulenevalt teenindajate suhteliselt madalast teenindusvalmidusest peaks ettevõte kaaluma töötajate motivatsioonipaketi väljatöötamist. Iga teenindaja on ettevõtte esindaja ning teenindussoov ja -valmidus peaks tekkima teenindaja enda initsiatiivil. VIIDATUD ALLIKAD 1. Heli Tooman 2003. Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad. Tallinna

Majandus → Ettevõtluskeskkond
75 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Turismi vormid

KURESSAARE AMETIKOOL Toitlustuse õppesuund TTP-10 Marite Vendel TURISMI VORMID Iseseisev töö Kuressaare 2011 Turism on suur äri. See on reisimine väljaspoole oma tavalist elukeskkonda meelelahutuse, äri või muu eesmärgi nimel ning sellise reisimisega kaasnevate teenuste tarbimine ja osutamine. Reisida võib väga erineval moel ja viisil. Igal reisijal on reisile minekuks oma motiivid. Reisida võib lähemale ja kaugemale, reaktiivlennuiga või jalgsi, sihtkohaks võib olla suurlinn või tundraavarused. Erinevaid turismiteenuseid on sadu ja tuhandeid. Et kogu selles segadikus kuidagi orienteeruda on püütud erinevaid turismivorme defineerida ja lahti mõtestada, grupeerida. Rääkides turismivormidest räägime näiteks maaturismist, taluturismist, loodusturismist, suusaturismist, kultuuriturismist, kruiisiturismist, mereturismist, spaaturismist, äriturismist, seksiturismist. Seda loetelu võib jätkata ve...

Turism → Eestimaa tundmine
60 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

- Kui kliendisegmentide nimetusi tuleb palju, on enne nende iseloomustama asumist mõttekas välistada kliendid, kellega ettevõte kindlasti ei taha tegeleda. - Seejärel tuleb asuda kliendisegmente kirjeldama, töö käigus võib sarnaseid segmente ühte liigitada (ühtsena kirjeldada) ja erisuste korral mitmeks grupiks lahutada. - Pärast kliendisegmentide profiilide koostamist saab hinnata nende atraktiivsust ja välja valida prioriteetsed kliendisegmendid (nt esmased ja teisesed sihtsegmendid). Näide. OÜ Agentuur kliendisegmentide kirjeldus Kliendi- Segmendi segmendi Segmendi iseloomustus trendid (sh nimetus nõudlus) Sissetuleva turismi (sh preemiareiside) korraldamine

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

potentsiaalsetel konkurentidel teie toodet või teenust kopeerimast. Kas toodet on keeruline jäljendada? Patendieelis? Kui kaua teie konkurentsieelis kestab? Jne. ● Suhtlus-, turustus- ja müügikanalid - Vastab küsimusele milliste kanalite kaudu jõutakse ettevõttega uute klientideni. Selle punkti määratlemine vähendab riski tulemusteta reklaamida. Turundust tehes on kanalite valik kõige olulisem aspekt, sest vaja on jõuda kindla sihtgrupini. ● Kliendisegmendid - Määratleb peamise klientide sihtrühma ja üldise kliendibaasi kellele ettevõte oma toodet või teenust pakub. Oluline on peamine sihtrühm raamistada võimalikult täpselt, sest mitme teise ärimudeli segmendi edukus sõltub sihtrühma tundmisest. Lisaks tasub selles punktis mõelda kliendisuhete loomisele ning sellele kuidas neid hoida, Arvustused, Püsikliendi programmid, infokirjad, suhtlusvõrgustikud. Kas

Majandus → 10. klassi majandus
4 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Samamoodi on oluline näidata töötajatele ka nende enda seost kasumlike kliendivajaduste rahuldamise näol. Erinevad osakonnad peavad nägema oma rolli ettevõtte edu tagamisel ja tarbijate soovide rahuldamisel. See roll võib seisneda oma töökohustuste kvaliteetses ja pühendunud täitmises või ka lihtsalt vabal ajal sõprade-tuttavatega suheldes turuinfo kogumises ja ettevõtte sõnumite levitamises. 11. Tooge välja erinevad ettevõttele strateegiliselt tähtsad kliendisegmendid. Põhjendage nende tähtsust. Strateegiliselt tähtsateks klientideks on: · Suure prognoositava kliendi elueaväärtusega kliendid ­ aitavad parandada ettevõtte kasumlikkust · Suure ostumahuga kliendid ­ toodavad käivet ja aitavad kogustega hoida ühikukulusid madalal · Arvamusliidrid ­ teatud klientide omamine tõstab usaldusväärtust · Inspiratsiooniallikad ­ parandavad ettevõtte äriprotsesse ja annavad ideid uuteks toodeteks (kaeblejad)

Majandus → Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

majanduskeskkonnale. Isiklike suhete kaudu on paljusid asju võimalik kergemini läbi viia ja saavutada, - Enamus ettevõtted on väikese või keskmise suurusega, milles on kergem läbi viia organisatsioonilisi muudatusi, - Rahvusvaheliste kontsernide tütarettevõtetel on võimalik jälgida oma emaettevõtte tegevusest saadud kogemusi ja õppida vigadest, Takistavad faktorid: - Eesti väiksus. Erinevate firmade kliendisegmendid on väikesed, mistõttu ei saa rakendada ühte universaalset mudelit, vaid CRM mudel tuleb kohandada paljude väikeste segmentide jaoks, - Eesti tarbija on hinnatundlik. Kliendid ei ole valmis parema klienditeeninduse eest lisa maksma, - Organisatsioonilised takistused. Töötajad ei ole omaks võtnud mõttemalli, et lähtuda tuleb kliendi soovist. Arvatakse, et teatakse kliendi eelistusi neid küsimata.

Majandus → Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
124
pdf

Kiirlaenuturg – analüüs ja ettepanekud

juhul peaks see nii nagu Soomeski kehtima üksnes teatud summast (Soomes 2000 eurot) väiksematele laenudele. Suuremate summade puhul on laenuandja riskid suuremad ning ta on juba ise piisavalt motiveeritud adekvaatset maksevõime hindamist läbi viima. Tarbijakaitseameti järelevalve tõi esile, et laenuvõtja tausta kontrollitakse põhjalikumalt alates 900 eurost. Arvestada tuleb, et kõrge riskiga kliendisegmendid võivad seeläbi kaotada juurdepääsu laenurahastamisele ja teatud tasemest väiksemad laenusummad võivad turult kaduda. Laenuandjad võivad proovida teatud osa krediidiga seotud tasudest nihutada kõrvallepingutele, nt kohustades klienti avama tema juures arve (kui tegemist on kommertspangaga) või tema käest ostma laenukindlustuse. Suureneda võib ka ebaseadusliku laenuandmise osakaal, mis tingib vajaduse tõhustada järelevalvet, sh

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muut...

Majandus → Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

8. Teenindus ja müük Teenindus ja müük on omavahel tihedalt seotud. Oskuslik teenindus viib paremate müügitulemusteni. Teenindus on tegevus, mis on seotud ostukohaga ja ostu tegemisega. Tegevis mida osutatakse pärast ostu tegemist. Täiendav tegevus. Teenindaja poolsed täiendavad omadused. Hea müük võrdub hooliv teenindus ehk teenindaja uurib välja kliendi soovid ja üritab neile parimat lahendust leida. 9. Klientide segmendid Segmentimise käigus luuakse kliendisegmendid. Kliendisegment on ligilähedaste vajadustega tarbijarühm, mis reageerib sarnaselt teatud turundusmeetmetele. Püsiklient , juhuklient, endised kliendid, potensiaalsed kliendid. Kliendisegmendid võivad olla loodud ka vanuse, hariduse, elukoha, pereseisu jmt põhjal. Enamasti ei saa igale rühmale pakkuda erinevat asja ja nii tuleb luua suuremad ja kompaktsemad segmendid. 10. Klientide vajadused ja ootused Nagu on inimesed erinevad on ka nende vajadused ja ootused erinevad

Turism → Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

organisatsioonidele tõsiseks väljakutseks. Tarneahela arendamisel tuleb kaaluda strateegiaid klienditeeninduse, nõudluse ja logistika vaatenurkadest. Lähtuvalt klienditeeninduse vaatenurgast otsustatakse, kuidas vastata klientide soovidele ja millist teenindustaset erinevad kliendisegmendid ootavad. Lisaks on vaja arvutada klienditeeninduse kulud. Nõudluse rahuldamise strateegiaga tegelemisel uuritakse, millised toot- mismahud ja laosaldod vastavad kõige paremini nõudlusele ja milliseid jaotuskanaleid kasutades suudetakse täita kõige paremini tarbijate ootusi.

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun