Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"siseturundus" - 10 õppematerjali

siseturundus – protsess, millega taotletakse töötajate toetust ettevõtte eesmärkidele ja toimimisviisidele ning julgustatakse neid ettevõtte eesmärke propageerima.
thumbnail
7
doc

Siseturundus

Joosep Kruusmaa Pärnumaa Kutseharidus keskus PK-09 Joosep Kruusmaa Siseturundus Lühiuurimus Juhendaja: Külli Sorin 2011 1 Joosep Kruusmaa Sisukord Sisukord ................................................................................................................................. 2 Sisemine turundus.......................................................

Majandus → Turundus
30 allalaadimist
thumbnail
10
doc

SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES

võrreldes eeltingimusi oma ootustega. Sisemine turundustegevus on oluline kindlasti kõigis tegevusvaldkondades, kuid eriti oluline on see kindlasti teeninduse alal. Antud töös on vaadeldavad teemad tuginevad osaliselt finantsteenuste sektorile ja pangandusele, tuues välja vastavasisulisi näiteid ja soovitusi. 3 Strateegiline planeerimine Turunduse seisukohast vaadatuna on siseturundus üks võimalik vahend firma strateegiate elluviimise kindlustamiseks ­ vahend juhtkonna otsuseid teadvustada ning personali firma eesmärkide elluviimisega siduda. Siseturunduse eesmärk on panna töötajad uskuma ja mõistma: · firma äriideed, · pikaajalisi eesmärke, · strateegiaid, · organisatsiooni, · firma süsteeme. Suur osa strateegilise planeerimise analüüsist panganduses hindab tarbija praegust arvamust pangast, tema toodetest, teenustest ja konkurentidest

Majandus → Turundus
38 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes

paremini teenindada, valib välja sobivad tooted ja programmid, millega valitud turgusid teenindada ning ärgitab organisatsioonist igaühte mõtlema kliendile ja teda teenindama" (Kotler, 2003, 7-8). Viimane osa Philip Kotleri turunduse definitsioonist viitab just siseturundusele, mis võib öelda, et on kogu ettevõtte süda, mis hästi toimides paneb kogu organisatsiooni endaga ühes rütmis hingama. Sten Argos, Soov Kirjastuse juht on öelnud: ,, Hea siseturundus aitab luua firmas positiivse sisekliima, mis annab firmale konkurentsieelise üksköik millises ärivaldkonnas. Alles siis, kui töötaja näeb hoolivust tööandja poolt, suudab ta seda ka ettevõtte klientidele siiralt välja näidata" (Äripäev, 12.12.2006). Järgnevalt kirjeldan ettevõttesisese turunduse valdkonda kuuluvaid kolme põhilist teemat, mis on omavahel tihedalt seotud ja täiendavad üksteist. Personal, kui ettevõtja ideede realiseerija

Majandus → Turunduse alused
101 allalaadimist
thumbnail
6
docx

INTERNETI TURUNDUS VS TRADITSIOONILINE

eelnevalt analüüsides, ning kasutab reklaami, et teavitada tarbijat antud toote või teenuse kohta. (Vikipeedia, 2018) Viies käsitlus sai alguse 21. sajandil ja seda kutsutakse tervikliku turunduse kontseptsiooniks ehk nisiturunduseks. Selle kohaselt on turunduses kõik aspektid olulised. Toote või teenuse turundamisel lähtutakse laiast ja integreeritud perspektiivist. Tervikliku turunduse kontseptsiooni neli osa on: suhtlusturundus, siseturundus, integreeritud turundus ja sotsiaalne turundus. (Vikipeedia, 2018) 2. TURUNDUSE MÕISTE Turundus ehk inglise keeles marketing on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused müüja eesmärkidega. (Vikipeedia, 2018) Turundust kirjeldatakse kui erinevate tegevuste juhtimist, võttes arvesse tarbijate soove ja vajadusi ning neid rahuldades nii, et ettevõte sellest kasu saaks. Turunduse põhimõte

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Siseklienditeeninduse analüüs

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Sotsiaaltöö ja rehabilitatsiooni korralduse eriala AÜSR1 SISEKLIENDITEENINDUSE ANALÜÜS -------------------------- EESTI NÄITEL. Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2012 SISUKORD Siseklienditeeninduse analüüs .........................................................................................1 -------------------------- EESTI NÄITEL.............................................................................1 SISUKORD.......................................................................................................................2 Sissejuhatus.......................................................................................................................3 I.sISEKLIENdi teenindus.........................................................................

Majandus → Klienditeenindus
144 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Turundus alused

9. Korralada tasuta kursuseid 10. Sotsiaal media ( Facebook , twitter jne) 11. Partneritega kohtumine 12. Potentsiaalsete klientidega tutvumine 13. Ühiskondlikult aktiivne 14. Oma seisukoha tagamine 15. Läbiteiste inimeste enda müümine 16. Kliendi suhete hoidmine 17. Analüüs - Turundus juhtimis kategooria 18. Segment - Turundus juhtimis kategooria 19. Toote arendus 20. Plaan 21. Üritused 22. Nõudluse tekitamine 23. Sisemine turundus 24. Siseturundus 25. Tarbija mäng ­ Kui loositakse välja mingi auto või mingi reis 26. Kohustus mäng ­ Kui tarbijal võidab midagi kui täidab firma eesmärgi ( rimi kleepsud) 4P´s 1.Toode 2.Jaotus- kuidas toode jõuab tarbijani 3.Hind- millise hinnaga müüme kaupa 4.Toetus- kuidas toetame tagant oma müüki ( reklaam ; üritused ; kliendisuhted( soodustused ) ; kampaaniad) Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.

Majandus → Turundus
6 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

rahuldatud ja seda just kõige positiivsemalt. Selleks, et tarbijal jääks ettevõttest hea mulje siis tuleb oma töötajaid hästi motiveerida, et nad suudaksid oma positiivsust klientidele edasi anda. Tarbijakäitumist mõjutavad psühholoogilised protsessid, kuna tarbijad tunnevad vajadust toote üle ning nad leiavad tee kuidas antud vajadused saaksid lahendatud tehes rahalisi otsuseid (kas üldse osta toodet ja kui osta siis mis brändi ja kust). 45. Milles seisneb siseturundus ja miks see on eriti oluline teenuste puhul? Tervikliku turunduse üks tähtis komponent on sisemine turundus, mille aluseks on põhimõte "müü oma toode kõigepealt maha oma töötajatele ja küll nemad aitavad seda siis ka klientidele müüa". Sisemise turunduse - nii nagu ettevõte tahab oma kliente kaasata, informeerida ja lojaalseks muuta, tahab ta seda ka oma töötajate puhul (oluline kaasata müügiinimesed, klienditeenindajad, tootearendajad jne)

Majandus → Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

2 · planeerib või aitab kaasa püüdlustele mõjutada või muuta avalikkuse hoiakuid ja seisukohti soovitud suunas Personalijuhtimise põhivaldkonnad Personalitöötajad, -spetsialistid ja -juhid tegutsevad järgmistes personalijuhtimise põhivaldkondades: · Personali planeerimine Värbamine ja valimine Hindamine Arendamine Karjääri planeerimine Tasustamine ja motiveerimine Siseturundus, muudatuste juhtimine Sisekommunikatsioon Töötervishoid ja töökaitse Töösuhted Personali arvestamine PR-spetsialisti töövaldkonnad · tööandja või kliendi reputatsiooni kaitsmine ja maine parandamine; · infoliikumise korraldamine firma sees ja väljas, sh. kriisiolukorras; · avalikkuse tähelepanu tõmbamine vajalikule teemale, subjektile, objektile;

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine .....................................................................................

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

hinnangut võimalikult kohe pärast teenindusprotsessi ja teha seda pidevalt. Kõik klientidelt edastatud ideed, tähelepanekud või ettepanekud on meile väärtuslikuks infoks, kuidas oma teenindustaset veelgi parandada ja mida teisiti teha. Tagasiside saamise võimalused : a. küsitlused b. ankeedid c. tagasisidelehed ettevõttes d. mailidküsitlused e. otsene info tarbijatelt f. jmt 80. Siseturundus Siseturunduse ülesanne on kujundada eranditult kõigis ettevõtte töötajates klientidele orienteeritud hoiak. Siseturunduse all mõeldakse turundustoiminguid, millega mõjutatakse töötajaid nii, et need on motiveeritud tegema tööd parimal võimalikul viisil. Õnnestunud siseturunduse nähtavaks väljenduseks on töötajate rahulolu ja ühine püüdlemine ettevõtte eesmärkide ja kliendi rahuolu saavutamise poole.

Turism → Turismiettevõtlus
114 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun