Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"suhteturundus" - 24 õppematerjali

suhteturundus on turundus suhete ja suhtevõrgustike kaudu ning nende interaktsioon/koostoime. Suhteturundus teeb ettepaneku keskenduda 4P asemel 30R-le (relationship), mis hõlmab ettevõtte kõikvõimalikke suhteid alates tarbijatest ja lõpetades õigusaktidega.
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

Avalikud suhted Suhtekorralduse kujunemislugu Mis on suhtekorraldus? · Suhtekorraldus on kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate sihtgruppide vahel; see on kindel planeeritud ja pidev jõupingutus rajada ning säilitada head tahet ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ning tema sihtgruppide vahel (F. Seitel, 1996) · 1923.a. oli suhtekorralduse isa E.Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust kui avalikkusele antavat veenmiseks suunatud informatsiooni, et korrigeerida suhtumist ja tegusid ning jõupingutusi, et vastastikku integreerida organisatsiooni suhtumisi ja tegevusi organisatsiooni avalikkuse omadega. E. Bernay hakkas terminit kõige aktiivsemalt kasutama ja nimetas end esimesena suhtekorraldusnõu...

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
3
doc

E-TURUNDUSE ROLLI HINDAMINE TÄNAPÄEVA TURUNDUSPRAKTIKAS

ning kolmandik ettevõtetest antud praktikat suisa nõrgaks. Esile kerkisid mitmed erinevad turundusliikide kombinatsioonid, millest eriti tuleks välja tuua tugevat positiivset korrelatsiooni ja koos esinemise täheldamist suhteturunduse ja võrkturunduse ning e- turunduse ja võrkturunduse osas. Tugev positiivne seos oli ka andmebaasipõhise ja e- turunduse vahel ning suhteturunduse ja e-turunduse vahel. Negatiivselt korreleerusid kõigist kombinatsioonidest vaid tehinguturundus ning suhteturundus, aga ka tehinguturundus ja võrkturundus. Ülejäänud kombinatsioonid esinesid väiksema positiivse korrelatsiooniga. Üheks oluliseks järelduseks on, et kuigi e-turundus ei olnud ettevõtete jaoks tollal määrava rolliga, kasutati seda vähem või rohkem toetavana kõigi teiste turundustüüpide kõrvalt. Näeme ühtlasi ka, et e-turunduse mõttes leiti seega tihe seos selle kooskasutamise osas nii andmebaasipõhise turunduse, suhteturunduse kui ka võrkturunduse suhtes.

Majandus → Turundus
91 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest1: küsimused ja vastused

a. Klientide mõjutamine b. Ettevõtte individuaalsete eesmärkide saavutamine ühiste turundustegevuste kaudu. c. Protsess, mille eesmärk järjepidevalt võimalikult paljusid tooteid Küsimus 14 Kes töötas välja neli turunduse komponenti ehk 4P-d? a. Neil H. Borden b. Jerome McCarthy c. Dr. E. D. Jones Küsimus 15 Mis on väärtuspakkumine? a. Tarbija ootuste ületamine b. Lisaväärtusega toode või teenus c. Brändide väärtustamine Küsimus 16 Mis on suhtlusturundus ehk suhteturundus? a. Koostöö kliendihuvide rahuldamiseks b. Märksõnadeks on kliendid, kanalid ja partnerid. Oskus luua ja hoida püsivat kliendisuhet c. Tegeletakse kliendile orienteeritud töötajate värbamise, treenimise ja motiveerimisega Küsimus 17 Nimeta turundusuuringute meetodid. a. Uurimisteemade ja uurimisobjektide meetodid b. Kvantitatiivsed ja kvalitatiivsed meetodid c. Esmased ja teisesed meetodid Küsimus 18

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
11 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

Küsimus 1 Suhteturundus on: a. koordineeritud turunduskommunikatsioon kaubanduskeskustes. b. pikaajaliste kasumlike kliendisuhete loomine ja hoidmine. c. organisatsiooni ja selle töötajate vaheline suhtlemine. d. meeste ja naiste vaheliste suhete mõju ostuotsustele. Küsimus 2 Tarbija sissetulek on tarbijakäitumise a. välimine mõjur b. sisene mõjur Küsimus 3 Positsioneerimine on turundustehnika, millega üritatakse a. hinnata segmendi atraktiivsust ning ettevõtte äritegevust antud segmendis. b. välja selgitada, mida inimesed tahavad osta ning kui tähtis on ost tarbija jaoks. c. sihtturu jaoks luua toote, brändi või organisatsiooni identiteeti. d. tähelepanu pöörata inimese ostujõule ja seda nii tervet turgu arvesse võttes, kui ka ühte sihtgruppi silmas pidades. Küsimus 4 Lühend USP tähendab ... a. konkurentsieelist b. konkurentsivõimeline positsioneerimist c. unikaalne tarbijakäitumist d. unikaalset müügiargumenti ...

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

aitavad seda ka kliendile müüa" Täpselt nii nagu ettevõte tehab oma kliente kaasata, informeerida ja lojaalseks muuta, tahab ta seda ka oma töötajate puhul. · Integreeritud turundus Koondada turundustegevused ning panna kokku täielikult integreeritud turundusstrateegia. · Roheline turundus Tarbijate vajaduste kasumlik rahuldamine, samal ajal võimalikult minimeerides ümbritsevale keskkonnale tehtavat kahju. · Suhteturundus Eesmärgiks on luua vastastikku kasulikke pikaajalisi suhteid oma põhiliste partneritega ­ tarbijate, hankijate, vahendajate ning teiste turuosalistega, et luua ning säilitada ärisuhet. · Kliendisuhete juhtimine Äristrateegia, mis seob ettevõttesisemised protsessid ja funktsioonid ning välimised võrgustikud sihiks võetud klientidele kasumlikult väärtuse loomiseks ja edasiandmiseks ning põhineb väga headel kliendiandmetel ja toetatud IT poolt.

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

Sissejuhatus turundusse Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Tootmiskontseptsioon (production concept) lähtub sellest, et tarbija eelistab odavamat toodet Tootekontseptsioon (product concept) eeldab, et tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet. Muugikontseptsioon (selling concept) eeldab, et tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid muuki toetavate meetmetega ergutatakse. Turunduskontseptsioon (marketing concept) on seisukohal, et ettevõte peab uurima konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuma välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid Sotsiaalse turunduse kontseptsioon (societal marketing concept) peegeldab uhiskonnakeskset lähenemist - kontseptsiooni aluseks on taotlus uhitada uhiskonna huvid tarbija huvidega. Suhtlusturunduse kontseptsioon - tarbija on asendunud kliendiga, st ...

Politoloogia → Rahvusvahelised suhted
3 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kliendisuhete juhtimine, mõisted

Kliendisuhete juhtimine, mõisted Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Philip Kotleri definitsioon on, et teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand. Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel. Teenindus on protsessikeskne mittemateriaalsete tegevuste seeria kliendi ja teenindaja vahel (laiemalt kogu toodete/teenuste tootjate süsteemi vahel) klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb kehtestavale, isiksust arvestavale käitumismallile ja „veaolukordade” lahendamise paratamatusele klienditeenindaja poolt Teeninduskvaliteet, nagu kliendid seda tajuvad, on kaks mõõdet: • Tehniline ehk see, MIDA kliendid saavad s...

Sotsioloogia → Sotsioloogia
22 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Lühikonspekt turundus

 Värbamisturunduse kontseptsioon: 1. Tööturg 2. Potentsiaalsed töötajad 3. Tööle kutsumise meetodid 4. Kasum ettevõtte imidži ja tuntuse tõstmiselt - Kontseptsioonid eristuvad lähtealuse, fookuse, vahendite ja eesmärkide poolest BCG maatriks: Turunduse areng: 1950-dad massturundus, sihtturunduse teke 1960-dad segmentimise buum ja rõhk disainil 1970-dad teenuste osatähtsuse suurenemine 1980-dad toodete kvaliteedi tõstmine  990-dad infotehnoloogia areng, suhteturundus 2000-2010 andmebaasiturundus, mobiilne turundus 2011-2020 sotsiaalmeedia Demograafiline segmentimine  Sugu  Vanus  Rass  Rahvus  Amet  Haridus  Sissetulek  Perekonnaseis ja pere elutsükkel  Religioosne kuuluvus  Seksuaalne orientatsioon Psühhograafiline segmentimine  Sotsiaalne klass  Elustiil  Isikupära  Väärtushinnangud Käitumuslik segmentimine  Tähtpäevadega seotud segmentimine  Kasu

Majandus → Turundus
0 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta. Turg ehk see, kus tarbija ettevõtte tooteid või teenuseid ostab....

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

Strateegia määrab selle, kuidas tegevused omavahel kokku sobivad; Järjepidevuse säilitamine. 8 Konkurentsi põhistrateegiad ja nendega seotud riskid Eristatakse kahte üldist tüüpi konkurentsieelist: madalad kulud ja diferentseeritus. Vastavalt sellele võib konkurentsistrateegia olla: · kulude eelise strateegia, · diferentseerituse strateegia või · fokuseerituse strateegia Riskid: Kvaliteet võib halveneda 9 Suhteturundus ja selle kujundamise põhiseisukohad. Suhteturunduses peetakse oluliseks mitte klientide arvu tõstmist, vaid pikaajalisi suhteid. Suhteturunduse puhul aga uurib ettevõte kliendi vajadusi, millest lähtudes genereeritakse idee, mida siis kliendile müüma asutakse. Suhteturundus tähendab ka oma sihtgrupi täpsemat selekteerimist. Suhteturunduse eesmärk on nõudluse suurendamine ja lojaalsete klientide leidmine ning pikaajalise kliendisuhte loomine

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

Rakendamise etapis viiakse planeeritu ellu. Muutuste juhtimine. Turundusjuhi ülesanne on planeerida, organiseerida, koordineerida, motiveerida, delegeerida ja kontrollida Turunduse kontrolli viiakse läbi jooksvalt ja pidevalt. Iga planeerimisperioodi lõppedes kontrollitakse eesmärkide saavutamist ja analüüsitakse saadud tulemusi Tegemist on järjepideva ringlusega, kontrolli lõpedes alustatakse taas analüüsiga jne. 2. SUHTETURUNDUS Põhimõisted: 1) Suhteturundus, suhtekonseptsioon Suhteturundus on strateegia, millega luuakse, hoitakse ja parandatakse kliendisuhteid. (L.Berry) Suhteturunduse eesmärgiks on arendada ja hoida firma ja tema klientide vahelisi kestvaid ja mõlemale tulutoovaid suhteid. (S.Rapp ja T.L.Collins) Suhteturunduses võetakse igat klienti indiviidina, ettevõtte tegevus sunatakse vastastikuse dialoogiga olemasolevatele klientidele ning kasum suureneb kliendisuhete tugevdamise kaudu. (BLomqvist, Dahl, Haeger)

Majandus → Turunduse juhtimine
97 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Ettevõtlus - planeerimine ettevõttes

reklaami, aktiivset müüki jm meetmeid ­ pakettimine (packaging) Turundussüsteem on ettevõtte olulisim allsüsteem, mille toimimine ­ partnerlus (partnership) (Christian Grönroos, Evert Gummesson jt) peab tagama: 3) suhteturundus (relationship marketing), mille (põhi)komponendid on: · tarbijatele õiged kaubad õige hinnaga, õigel ajal ja õiges kohas, ­ suhted (relationships) samuti õige reklaami, müügitoetusmeetmed jm; ­ võrgustikud (networks) · plaanitud (soovitud) müügikäibe ja kasumi saavutamise. ­ vastasmõju (interaction) (Christian Grönroos, Evert Gummesson jt)

Majandus → Ettevõtlus
94 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Tarneahela olemus/referaat

Järvamaa Kutsehariduskeskus MÜÜGIKORRALDUS 1 Anu Salujärv TARNEAHELA OLEMUS Referaat Juhendaja: Aili Kendaru Paide 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS..................................................................................................lk 3 1.Kuidas jaguneb logistika...................................................................................lk 4 1.1.Logistika ja tarneahel...................................................................................lk 4 1.2.Tarneahela logistilised omadused.................................................................lk 5 2.Mis on tarneahel................................................................................................lk 6 2.1.Tarneahelate juhtimine.................................................................................lk 7 2.2.Tarneahelate juhtimise funktsioonid ja võtmetegevuse...

Logistika → Logistika
231 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

pakkumise puhul kokku saama tarbijate soovid ja vajadused ning ettevõtte eesmärgid ja sihid (kasum). Sotsiaalse turunduse kontseptsioon - tuntud ka kui sotsiaalselt vastutustundlik turundus. Lisaks turunduskontseptsioonile (tarbijavajadused + ettevõtte eesmärgid) pööratakse selles oluliselt tähelepanu ka eetilisele, keskkonna-, juriidilisele ja sotsiaalsetele aspektidele. 6. Uued käsitlused: tervikkäsitlus, integreeritud turundus, suhteturundus, väärtuspõhine turundus, suust-suhu turundus. Tervikkäsitlus – et ettevõtte osakonnad räägiksid ühist keelt, on tarvilik erinevate osakondade ning tegevuste integratsioon. Tervikkäsitluse üks tähtis komponent on sisemine turundus, mille aluseks on põhimõte „müü oma toode kõigepealt maha oma töötajatele ja küll nemad siis aitavad seda ka kliendile müüa“. Sisemise turunduse eesmärgiks on töötajate

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

leidmine. Honda täiendused: Ratsahobused - suur turuosa kahaneval turul, kaitse, taandumine; Tiivutud linnud - väike turuosa kahaneval turul, taandumine. !Turunduse arenemise dünaamika!  1950-dad massturundus, sihtturunduse teke  1960-dad segmentimise buum ja rõhk disainil  1970-dad teenuste osatähtsuse suurenemine  1980-dad toodete kvaliteedi tõstmine  1990-dad infotehnoloogia areng, suhteturundus  2000-2010 andmebaasiturundus, mobiilne turundus  2011-2020 sotsiaalmeedia??? 3. Tarbijauuringu koostamise alused Uurimuse andmed  Esmased andmed (küsitlus, vaatlus, eksperiment)  Teisesed andmed (internet, varem tehtud turu-uuringud, raamatukogu materjalid, statistilised näitajad) Ehk andmed, mis on olemas juba enne kavandatava uuringu tegemist, need on teisesed andmed. Turundusuuring (suur analüüs, hõlmab palju) ehk turundusanalüüs.

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes

Siinkohal tasub ära märkida, et ka suhteturunduse kontseptsiooni alustalad on võrreldes 90ndate alguse seisukohtadega tänaseks muutunud. (,,Turunduskompleksist suhteturunduseni: paradigma muutuseni turunduses", Hirvoja, M., 2003) Käesolevas referaadis tehakse ülevaade turunduse senisest arengust (paljud ettevõtted rakendavad senini aastatetaguseid võtteid) ning käsitletakse uusi teooriaid ning reaalseid võtteid turunduses, mida võib asetada üldnimetaja suhteturundus alla. Vaatluse all on käesolev ajahetk kõigi oma võimaluste ja kitsendustega. 2. Turunduse mõiste ja selle rolli kujunemine ettevõtluses läbi lähiajaloo Turundust saab defineerida kui juhtimisprotsessi, mille eesmärgiks on kliendi vajaduste kindlaksmääramine ja nende vajaduste rahuldamine ettevõttele kõige tulutoovamal viisil. Turunduse roll võib olla ettevõtetes erinev, kuid üha enam ettevõtteid pööravad tähelepanu kliendi

Majandus → Ettevõtlus
294 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

5. Sotsiaalse turunduse konseptsioon Tarbija vajaduste rahuldamine, arvestades ettevõtte eesmärke(kasum), ühiskondlikku heaolu ning ratsionaalseid tarbimispõhimõtteid 7. Nüüdisaja turunduse tunnusjooned NB!! Terviklik turundus ­ Sisemine turundus, integreeritud turundus, sotsiaalselt vastutustundlik turundus, suhteturundus Kliendisuhete juhtimine Suust-suhu-turundus 8. Taktikaline ja strateegiline turunduse planeerimine Turunduse planeerimine on järjepidev ja loogiline protsess, mille käigus nähakse ette turunduseesmärgid ja nende saavutamise meetodid. 1. Turunduse strateegiline juhtimine koosneb turusegmentide valimisest, vajalike protsesside kindlakstegemisest ja ressursside leidmisest, et täita ettevõtte ärilise eesmärke. 2

Majandus → Turundus
65 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

(tekitatakse arvamusi), käitumuslik (kujundatakse mingeid harjumusi ja suunatakse käitumist). Funktisoonid- aitab ennetada ja analüüsida avalikku arvamust, konsulteerib juhtkonda erinevates küsimustes, aitab arendada ettevõttesiseseid projekte, informeerib avalikkust ettevõtte eesmärkidest, mõjutab avalikke hoiakuid. 44. Tehinguturunduse ja suhteturunduse erinevused. TUNNUS TEHINGUTURUNDUS SUHTETURUNDUS Valitsev Traditsiooniline Interaktiivne turundus turundusfunktsioon turunduskompleks Kvaliteedimõõde Tootele orienteeritud, Protsessile orienteeritud, Tehniline kvaliteet Funktsionaalne kvaliteet Kliendi hinnatundlikkus Suur Väike Firma funktsioonide Vähene, Oluline,

Majandus → Turunduse alused
81 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

SK(public relations)- rakenduslik sots teadus, o- sotsioloogia haru, milles panus ka süsteemiteooria, organisats Cutlip- Sk sots funkts on täidetud, kui ignorantsus, sundimine ja järelandmatus on asendatud teadmiste, teooria, kommu, psühholoogia, sotspsü, mänguteooria jt valdkonnad. kompromissi ja kohandumisega. Sk peab reag ühiskonna vajadustele. Aitab anal, tõlgend avalikku arvamust; annab nõu juhtkonnale; aitab arendada olemasolevaid orgsiseseid Grunig ja Hunt- 4 mudelit kommu ja sk analüüsimiseks (kasut mesotasandil- o- tasand). SK kui kommu projekte; uurib, juhendab, hindab organis teostatavaid programme; planeerib ja aitab kaasa avalikkuse juhtim organis ja tema sihtgr vahel. 1984. hoiakuid organis soodsas suunas. Grunig- meisterlikkuse teooria- tänane üldteoori...

Sotsioloogia → Avalikud suhted
18 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Suhteturunduse algus. 1990. mõjutasid turundust infotehnoloogia areng, rahvusvahelistumine ja globaliseerumine, konkurentsi teisenemine, muutused tarbijate käitumises, demograafilised muutused ning elukeskkonna, tervise väärtustamine. Kliendisuhete juhtimise algus. Tänapäevase turunduse eesmärk. Kotler on hakanud rääkima turunduse terviklikust käsitlusest. Terviklik turundus = sisemine turundus + integreeritud turundus + sotsiaalselt vastutustundlik turundus + suhteturundus. Sisemise turunduse põhimõte on, et müü oma toode kõigepealt maha oma töötajatele ja küll nemad aitavad seda siis kliendile maha müüa . Integreeritud turunduse turundaja ülesandeks on koondada turundustegevused ning panna kokku täielikult integreeritud turundusstrateegia, et luua, vahendada ning viia väärtus tarbijateni. Sotsiaalsest turundusest on välja arendatud roheline turundus, mille põhimõtteks on

Majandus → Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Ettevõtluse alused kordamiseks

Turunduskontseptsioonide (-teooriate) areng on jaotatav 3 etappi: 1) klassikaline (toote- või transaktsioonidekeskne) turundus ehk 4 P ­ toode (product) ­ koht (place) ­ hind (price) ­ edendamine / toetus (promotion) (Philip Kotler) 2) teenusteturundus ehk 4 P (klassikaline) + 5 P (spetsiifiline) = 9 P ­ inimesed (people) ­ positsioonimine (postitioning) ­ programmimine (programming) ­ pakettimine (packaging) ­ partnerlus (partnership)(Christian Grönroos, Evert Gummesson jt) 3) suhteturundus (relationship marketing), mille (põhi)komponendid on: ­ suhted (relationships) ­ võrgustikud (networks) ­ vastasmõju (interaction) (Christian Grönroos, Evert Gummesson jt) Organisatsioonide (ettevõtete) vahelised suhted Klassikaline arusaam -- eraettevõtjad on (eelkõige) konkurendid. Bengtsson jt (2000) eristavad nelja tüüpi suhteid: · kooseksisteerimine (pole majanduslikke, on infovahetus- ja sotsiaalsed suhted);

Majandus → Ettevõtlus alused
16 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Pakend omab endas reklaamifunktsiooni Pakend omab rohkem kaitsefunktsiooni Tarbekaupu üldiselt tarbijad ise ei valmista Tööstus võib tootmiseks vajalikke tooteid või detaile ise toota Turunduse eesmärk • Stimuleerida nõudlust • Toetada tootmist, vahendamist, tarbimist • Mõjutada inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili ja elukvaliteeti • Mõjutada ettevõtte kasumlikkust Suhteturundus on strateegia, millega luuakse, hoitakse ja parandatakse kliendisuhteid. Põhimõteteks on leida võita ja hoida. Tuginemine väärtusele, lubadusele, vahetusele ja usaldusele. kasumi eesmärgiks on kasum kliendi hoidmisest. Tehingu – vs suhtlusturundus lk 125 Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Tootmiskonteptsioon lk 14 • Lähtealus:Tootjakeskne • Fookus: tootja tehnoloogilised ja majanduslikud võimalused • Vahendid: Kättesaadavus, madal hind

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Kursusetöö "Võim"

Partnerlussuhet iseloomustab peale ametliku töölepingu ka emotsionaalse sobivuse olemasolu. Siis hakkab ka mõtteviis muutuma. Partnerlussuhtes on mõlemal poolel võimalus oma seisukohti selgitada ja jõuda võitja- võitja-lahenduseni. Siit võib teha järelduse, et partnerlus juhtide ja töötajate vahel ei ole veel jõudnud paljude Eesti firmade igapäevaellu. Partnerlus sündis koos suhteturunduse tõdemusega, et me ei saa müüa turul suhteid, mis on paremad kui suhted firma sees. Suhteturundus tõstatas kaks küsimust ­ millised on head suhted ja kes on hea suhtleja. Hea suhtleja tunnuseks on oskus tabada teise poole häid omadusi, uskuda tema headesse kavatsustesse ning suhe sellele üles ehitada. Michael Lissack ja Johan Roos jagavad oma raamatus "Uus mõtteviis": partnerlussuhte põhimõtet, öeldes, et produktiivsuse saavutamiseks tuleks vältida hierarhiat. Nende sõnul toetab hierarhiline organisatsioon mõtteviisi, et mõned inimesed on teistest paremad tänu oma seisusele

Psühholoogia → Psühholoogia
84 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine .....................................................................................

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun