Facebook Like
Add link


Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine" (1)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised strateegiad töötasid millised mitte?
  • Miks valitud strateegia oli või ei olnud efektiivne?
  • Kui ei ole siis miks?
  • Millised olid otseste ja kaudsete konkurentide strateegiad?
Vasakule Paremale
Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #1 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #2 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #3 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #4 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #5 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #6 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #7 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #8 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #9 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #10 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #11 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #12 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #13 Referaat teemal-Turundusstrateegia kujundamine #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 126 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor crismo Õppematerjali autor

Lisainfo

Referaadi teemaks valisin turundusstrateegia kujundamine kuna äri- ja turundusplaane vajavad nii alustavad kui tegutsevad ettevõtted. Edukas organisatsioon peab tundma oma sise- ja väliskeskkonda, turunduse planeerimine hõlmab endas teabe kogumist ja analüüsimist nii turul toimuva kui ka organisatsiooni enda kohta.
Turg koosneb suurest hulgast tarbijatest ja igal on neist erinevad nõudmised nii tootetele kui teenustele Tootjatel on võimatu kohanduda iga tarbija personaalsetele vajadustele, sestap tuleb analüüsida, kas pakutava toote/teenuse turg on hetero- või homogeene ning kui spetsiifiliseks saab pakkuja ostjate suhtes minna.
Turundusstrateegia- ja programmi kavandamist võib iseloomustada kui üksteist mõjutavate alternatiivide hulgas põhjus-tagajärg süsteemi loomist
Uurimuse eesmärk on anda kokkuvõtlik lühiülevaade turundusstrateegia olulisusest, kujunemisest ja selle põhiprintsiipidest.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (1)

z4j3biz profiilipilt
z4j3biz: oli abiks
17:01 19-02-2013


Sarnased materjalid

1072
pdf
Logistika õpik
161
pdf
Juhtimise alused
1
docx
Rahvusvaheline turundus
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
12
doc
Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes
54
doc
Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused
113
doc
TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
50
doc
ETTEVÕTLUS ÄRIPLAANI KOOSTAMISE ALUSED





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun