Eesti astumine Euroopa Liitu suurendas väliskülastusi 2004. aasta suvel 20 25% või isegi enam. Nädalavahetusel reisijad tulevad põhiliselt Soomest, aga ka Rootsist, samuti Venemaalt ja Lätist. Viimastel aastatel on oluliselt kasvanud turistide arv Venemaalt, kes tulevad taasavastama kunagisi populaarseid puhkekohti ning veetma nädala- või aastavahetust Tallinnas. 2008. aasta Oktoobris peatus majutusettevõtetes 174 000 turisti, välisturistid moodustasid neist 65% Võrreldes eelmise aastaga, Soome ja Venemaa turistide arv kasvas, vastavalt 15% ja 22% Oktoobris pakkus külastajatele teenust 732 majutusettevõtet Külastajate käsutuses oli 17 100 tuba ja 37 000 voodikohta. Tubade täitumus oli 37% ja see jäi kahe protsendipunkti võrra väiksemaks kui eelmise aasta oktoobris 2012. aasta 2012. a esimesel kahek...
15.aprill 2012 Väimela Mõisahotell Sigrit Viira Mõisa 87 Kontakt telefon: 56084566 E-mail: Sigrit.Viira001@mail.ee Lp. Malle Sookail InFacTo projektijuht Kontakt telefon: 5032341 E-mail: Malle.sookail@infacto.ee Hinnapakkumine 13. 15.aprill 2012 Tere päevast! Täname Teid, et tunnete huvi meie Väimela Mõisahotelli vastu. Saadame Teile hinnapakkumise, mis on koostatud 22- le inimesele. Teenus Teenuse Kogus Hind Hind kokku Märkused kirjeldus 1-le Majutus 2 10 750.- 750x2x10=15000 Sisseregisterimine ööd,kahesed 3 EEK .-EEK toimub alatest kella toad,sviit 1000. 1000x2x3=6000.- 14-st,kokkuleppel -EEK EEK saab väikese lisatasu...
Hõlmab majutustegevust majutusettevõttes ja nendest väljaspoole. (Haiglates, rongides, ühiselamustes vms) kuid nendel pole eraldi terminit. Majutustoode- kliendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul. Hotell- toitlustusteenust pakkuv, 10 majutusruumi Motell- maanteeäärne, mootorsõidukitega liiklejatele Külalistemaja- toitlustusteenust pakkuv, 5 majutusruumi Hostel- toiduvalm. ja -teenust pakkuv 1*-lihthotell 2*-mugavustega 3*- keskklassi 4*- 1.klassi 5*- lukshotell Juhtimisstruktuur- oleneb hotelli suurusest Sihtturu alusel: Ärihotell- äriklientidele, meelitavad ka teisi. Suurim hulk hotelle maailmas, mitmekesised teenused, sest sõltub hetkevajadusest. Lennujaama- äriklientuur, lennuliinide reisijad, töötajad, konverentsisaalid, keemiline puhastus, iluteenused jne Sviithotell- kiiremini kasvav sektor, salong+kööginiss+...
Kolme erineva majutusettev õtte võrdlus kodulehekülje põhjal Maarja Janson H12 L'ERMITAGE HOTEL Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level L'ERMITAGE HOTEL 1. klassi hotell, mis avati 2004. Aastal. Hotell L'Ermitage asub Tallinna vanalinna külje all. Hotellis on soome saun, konverentsiruum ning restoran. L'ermitage Hotel pakub mitmeid teisigi lisateenuseid (autorent, parkimine garaazis, jalgrattad jne). L'ERMITAGE HOTEL veebileht Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level L'ERMITA...
Mis on majutustoode ? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago.söök, jook, , lõhnad, materjalid, värvid mööbel disain.rahuldus ja turvatunne. Külastuseelne koha tellimine, sisseregistreerimine saabumisel, väljaregistreerimine lahkumise, pakihoid,arveldamine, puhtus ja kord, külalislahkus, toitlustamine, muud teenused, bassein, juuksur, kauplused rõivaste puhastus, jne. Majutustoode on kompleksne sulam erinevatest teguritest, mis üksteise koosmõjul peaksid meelitama külastajaid seda tarbima. Konkreetne majutustoode kujuneb igale majutuskohale omastest osadest, nt suure luksushotelli puhul rõhutakse teenuste tasemele, lisateenuste paljususele, kvaliteedile, teenuse profesionaalsusele- teenus on suunatud konkreetsele sihtrühmale ärireisija , jõukas puhkusereis...
Mis on majutustoode ? On kliendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjus, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago jne. 2. Turismiseadus majutusettevõtlusest Vastavalt turismiseadusele on majutusettevõte majutusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5. Majutusettevõtete liigitami...
Erinevate osakondade seosed majutusasutustes Kõik osakonnad majutusasutuses on omavahel tihedalt seotud, kus toimub toetav tegevus: Majapidamine Vastuvõtuosakond Majapidamine Konverentsi osakond Majapidamine Haldus ja remont Majapidamine Toitlustus (restoran/köök) Majapidamine SPAA/saun 2. Mõiste "professionaalne puhtus" teenindustööna Puhtus on osa rahvuskultuurist. Erinevatel rahvastel on erinevad nõudes puhtuse osas, nt. kodudes, avalikes kohtades ja tänavatel. Koristustöö nõuab selle tegijalt iseseisvate otsuste tegemist, koostöövõimet, vastustust ja ausust.Puhtuse hoidmisega tagatakse muud tööd ja tegevused.Puhtusest sõltub tervisPuhtus on mugavus. 3. Koristamine kui teenindustöö Puhastusteenindaja nii öelda toodab puhtust ja korda. See, kuidas puhtus saavutatakse ongi teenindamine.Kui toiduaine...
Üldsätted 1.1 Toateenija allub majapidamisosakonna perenaisele. 1.2 Toateenijat asendab puhastusteenindaja. 2. Põhinõuded 2.1 Toateenijale esitatavad põhinõuded on: 2.1.1 keskharidus või keskeriharidus; 2.1.2 eesti keele oskus kõrgtasemel, inglise ja vene keele oskus kesktasemel sealhulgas ühe võõrkeele valdamine ametialase sõnavara valdamisega; 2.2 Toateenija peab tööülesannete täitmiseks vajalikus ulatuses: 2.2.1 tundma tööks vajalike vahendeid; 2.2.2 omama piisavalt teadmisi koristamisest; 2.2.3 omama piisavalt teadmisi klienditeenindusest; 2.2.4 omama piisavalt teadmisi etiketist; 2.3 Toateenijale esitatavad isiksuseomaduste põhinõuded: 2.3.1 otsustus- ja vastutusvõime, täpsus ja iseseisvus oma tööülesannete täitmisel; 2.3.2 algatus-, analüüsi- ja arenemisvõime. 2.3.3 sobivus meeskonnatööks, kohanemisvõime. 3. Teenistuskohustused 3.1 Toateenija teenistu...
Analüüs. Hotel Victoria Ettevõtte missioon on pakkuda majutus ja toitlustusteenust Pärnu kesklinnas. Tegevus on suunatud nii äri kui puhkereisijate teenindamisele. Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi hubases õhkkonnas, mis kutsub taas hotelli külastama. Ettevõtte visioon on soov olla kõige mugavam ajaloohõnguline väikehotell, pakkudes oma klientidele personaalset teenindust nende soove ennetades ja ootusi ületades. Analüüs: Leian, et ettevõte missioon ja visioon on reaalsed, selgesti arusaadavad ja võimetekohased. Ettevõttel on olemas kõik, et täide viia oma missioon ja visioon. Hotell on väga ajaloohõnguline ja hubane. Fra Mare Thalasso SPA Ettevõtte missiooniks on anda oma panus elurõõmu suurendamiseks ja täisväärtusliku elu pikendamiseks. Ettevõtte visioo...
Essee Minu nägemus tööl majutusteenindajana Kohe peale põhikooli lõpetamist teadsin , et lähen edasi õppima eriala mis on seotud hotellindusega. Palju küsisid miks ma just selle eriala valisin. Majutusteeninduse eriala valisin ma sellepärast , et olen varem sellega palju kokkupuutunud.Nimelt minu vanaema töötas Susi hotellis . Ta tegi seal köögitööd. Viis ja tõi nõusid ,koristas, pesi nõusid , ja peale suuri pidusid , koristas saale . Mõnikord paluti teda ka midagi muud teha. Näiteks oli abiks hommikusöögi toomises ja letis. Ma käisin vanaema väga tihti aitamas. Esimesed korrad tundusid minu jaoks rasked , aga hiljem kui olin juba mitu korda seal käinud ,sain aru et see töö on küllaltki huvitav .Kuna ma ise olen sõbralik , meeldib mul olla aktiivses ja suhtlusrohkes ringkonnas. Hotellitöö on mitmekülgne ja huvitav. Seal on pidev suhtlemine , palju uusi teadmisi , saad tuttavaks paljude erineva...
Gr eete Runtel-Orav M J212 12. 09.2012 Hotellimajanduse ajalooline ülevaade maailmas ja eestis Hotellimajandust loetakse üheks maailma vanimaks majandusharuks, millel on väga pikk eellugu ning mida saab avada mõistete ,,võõrustamine'' ja ,,kostitamine'' abil. Kõige olulisemad mõjutused on tulnud reisijatelt, nende motivatsioonist ja reisimisvahenditest. Euroopa hotellimajanduse pikka arengulugu saab jagada mitmeks perioodiks: · Eelfaas(kuni 1850.aastani) · Algfaas(1851-1914) · Arengufaas(1915-1945) · Kõrgfaas(1945.aastast tänaseni) Eelfaasile(kuni 1850.aastani) oli iseloomulik , et reisimine ei olnud eesmärgiks omaette, vaid vajadus ja vahend...
Teele Talv Täname Teid huvi tundmast meie hotelli teenuste vastu. Pakume Teile majutust , konverentsi ja toitlustust Grand Hotell Viljandis. Majutus 25-27.02.2010 Ühene tuba 900 kr 5 tuba 2 ööd 9000 kr Kahene tuba 1100kr 5 tuba 2 ööd 11000 kr Majutus kokku: 20000 kr Hinnaalandus 10%: 2000 kr Hind: 18000 kr Hommikuseks kõhutäiteks pakume rikkalikku buffet- stiilis hommikusööki mis on majutuse hinna sees. Sidukite parkimiseks on hotellil videovalvega parkla. Konverents 26.02.2010 Konverentsi saal 1 päev 1200 kr Meie poolt on saalis pabertahvel ja pliiatsid, grafoprojektor ja ekraan, TV ja video, dataproj...
Millise ministeeriumi haldusalas on Eestis majutusettev õtlus ? Turismimajandus kuulub Eesti Vabariigis Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalasse. 2. Millised seadused ja määrused reguleerivad majutus ettevõtlust Eestis ? Majutusettevõtlust Eestis reguleerivad rahvusvahelised aktid : · Turismi Harta · Haagi Turismikonverentsi printsiibid · Ülemaailmne turismieetika koodeks · Nõukogu direktiiv 13. juunist 1990 turismipakette, puhkusepakettide ja reisipakettide kohta (90/314/EEC) · Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv 94/47/EÜ ostjate kaitse kohta, mis puudutab kinnisvara osaajalise kasutamise õiguse ostu-müügilepingute teatavaid aspekte 26. oktoober 1994 · Rahvusvahelise Hotellide ja Restoranide Assotsiatsiooni ( IH&RA ) ja Ülemaailmse Reisibüroode Liitude Föderatsiooni ( UFTAA ) koostatud Hotellide ja Reisibüroode suhtlemise reeglistik · PS! Euroopa Liidu õigus ei reguleeri majutus...
Hinnagrupid Rack rate - letihind ( ette vähemalt 6 kuud ja jääb hooaja jooksul kehtima ) kõrgeim võimalik hinda Group rate - rühmahind ( rühma algab 15 inimest ) pakutakse lepingupartneritele ja on sõltuvuses majutusmahtudest Group net rate - rühmahind, millest on komisjonitasu maha arvatud Corporative rate/corporate rate - lepinguline hind firma ja majutusettevõtte vahel; sõltub majutusmahtudest. Seasonal rate - hooaja hind, vahelduv hind. Võib olla : low season - madalhooaja hind, letihinnast madalam hind, peamiselt ärihotellides hooajavälised nädalalõpud; puhkepiirkondades hooajavälise aja hind high season - kõrghooaja hind, letihinnast kõrgem hind ürituste ja teiste väga kõrge nõudlusega perioodi ajaks ( tuleb anda koos letihinnaga periood ette ) weekend rate - erihind nädalalõpuks võib olla nii kõrgem kui madalam letihinnast Day rate- mitteööbivale külalisele kehtestatud hind, tavaliselt 50...
OMANIKUD TEGEVJUHT Hotellidirektor Pearaamatupidaja Toitlustusjuht Haldusdirektor raamatupidaja peakokk vanemadmin peaarst müügijuht Vabaajakesk. juht vanemtoat. hooldus töölised...
Seleta järgmiste mõistete tähendus: Front office ( 2 ) Vastuvõtuosakond (administraator), ülesanne klientidega suhelda, ettevõtte allüksus. Security department ( 2 ) turvalisuse osakond (turvaülem, turvamehed, valvurid jne). Kaitsta külalisi ja hotellitöötajaid. Double delux ( 2 ) suurem luksuslik tuba, parema asukohaga ja sisseseadega. Ühe laia voodiga kaheinimesetuba. Tourist class twin room ( 2 ) kahe eraldi voodiga turistiklassi tuba. Tavaline miinimumnõuetele vastav tuba, ühesuguse sisustusega, suuruse ja vaatega. Food and beverage department ( 2) Toitlustus- ja joogiosakond (köök, baar, restoran, ettekandjad, kokad, kelnerid, baarmenid). Triple room ( 2 ) kolmekohaline tuba, võib olla kolme eraldi voodiga, aga ka ühe laia voodi ja nariga või ühe laia ja ühe väikese voodiga. Sales and marketing department ( 2 ) Müügi- ja turundusosakond (müügijuht, turundusjuh...
Tubade tüübid ja tubade seisud Tubade tüübid on: Standard või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba Superior class room parema sisseseade ja asukohaga tuba Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne Delux luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht Executive floor esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada Single room(SGL) ühekohaline tuba, üks voodi (>80 x 190 cm ) ühele inimesele Double room(DBL) kahekohaline laia voodiga tuba (>140 x 190 cm ) kahele inimesele Twin room(TWN) kahekohaline kahe eraldi voodiga t...
Millal kasutatakes Day rate? ( 2 ) Kui külastaja kasutab ainult päeval tuba st ei ööbi toas. Tuba on võimalik mitu korda müüa (päevas). 2. Mida tähendab ja millal kasutatakse mõistet Complimentary? ( 2 ) See tähendab tasuta majutust , eelkõige veaolukordade kompenseerimiseks. 3. Milline on majutusettevõttes kõrgeim võimalik hinnaklass ( 2 ), selgita ( 3 ) ? Letihind, rack rate, peab vähemalt 6 kuud ette teatama ja kehtib kogu hooaja vältel. 4. Mida tähendab Group rate ? ( 2 ) Grupihind, (grupp al 15 inimesest), ei pea igal grupil sama olema. Koostatakse näiteks lepingupartneritele ja on sõltub majutusmahtudega. 5. Mis on Group rate ja Group net rate erinevus ? ( 2 ) Group net rate on hind, millest on komisjonitasu maha arvatud, ehk siis hind, millega reisikorraldaja saab toad kätte. 6. Selgita mõisted: ( 4 ) European Plan hind sisaldab vaid majutust Modified American Plan hind sisaldab majutust, hommikusööki ja v...
Mis on majutustoode ? Majutustooteks on kogu elamus. Ei saa ladustada, hoiustada, kindla hetkevõimalusega ( abstraktne), mittemateriaalne sõltub inimesest endast. Müüa tuleb kogemuste kvaliteeti, mitte hotelli toa kvaliteeti. 2. Mida räägib turismiseadus majutusettevõtlusest Turismiseaduse $2 loetletud turismiteenustest on olulisem majutusteenuse osutamine. Majutusteenus saab ka küllaltki täpset seaduslikku regulatsiooni. Turismiseaduse 3. peatükis defineeritakse majutuseettevõtte mõiste- majutusettevõte on majandusüksus, mille kaudu ettevõtja pakub tasu eest majutusteenust ja sellega kaasnevaid teenuseid. Samas $ tuuakse ära teenused teenused, mida ei loeta majutusteenusteks. Turismiseaduses on toodud majutusettevõtte liigid-hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkemaja, laager, puhkeküla, külaliskorter, kodumajutus. Muid majutusettevõtte liike ei nähta. Majutusettevõtte ei tohi ilma tunnust...
VARAD = KOHUSTUSED + OMAKAPITAL · Assets = Liabilities + Equity KOHUSTUSED VARAD OMAKAPITAL VARAD ALLIKAD KOHUSTUSED Käibevarad Lühiajalised Pikaajalised Põhivarad OMAKAPITAL VARAD ALLIKAD Võlakohustused (laenud) Raha Ostjate ettemaksud Aktsiad ja väärtpaberid Võlad tarnijatele Nõuded ostjate vastu' Muud lühiajalised võlad Muud nõuded ja ettemaksud Varud Pikaajalised laenud Muud pikad kohustused Pikaajalised finantsinvesteeringud OMAKAPITAL Materiaalne põhivara Immateriaalne põhivara Omakapital Omakapital- aktsias...