Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turundusplaani" - 61 õppematerjali

thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend

Majandus → Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Turundusplaani koostamine

Tallinna Majanduskool ,,Notes on preparing a marketing plan" Homework 03.05.2012 Liisi Nigul Turundus II Tallinn 2012 Toscana Gourmet is a place for family togetherness and will also be the leading gourmet Italian restaurant in Tallinn. The signature line of innovative, premium, pasta and risotto dishes include pesto with smoked salmon, pancetta and peas linguini in an special sauce, and fresh mussels and clams in a marinara sauce. Toscana also serves distinct salads, desserts, and beverages. Toscana Gourmet will reinvent the Italian food experience for individuals, families, and take out customers with discretionary income by selling high quality, innovative products at a reasonable price, designing tasteful, convenient locations, and providing excellent customer service. The basic mark...

Keeled → Inglise keel
35 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turundusplaan

Ning uute toodete arendamisel plaanitakse suunduta suurematesse kaubanduskeskustesse ning anda võimalus tavakodanikel maitsta ja hinnata ettevõtte plaanitavaid uusi tooteid.....................................................................6 5Turunduse eelarve................................................................................................ 7 6Turunduse organisatsioon..................................................................................... 8 1 Turundusplaani kokkuvõte Hõlmab kondiitri- ja pagaritoodete valdkonna tootmisettevõtte Küpsetusmeister majandustegevust aastatel 2016 kuni 2021. Pagaritöökoda asub Lääne-Saare vallas, aste alevikus Kuressaare linnast 13 km kaugusel. Põhitegevusena pakub ettevõte pagaritooteid, kuid valmistame ka kondiitritooteid. Nimetatud valdkonnas on vajalik pidev nii kvaliteedi kui ka toodete areng. Vajalik on väljatöödata tooteid mida saavad tarbida ka need kellel on allergiad või talumatused.

Majandus → Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

......................................................................37 Finantsprognoosid..........................................................................................................38 Tulemuste kontroll ja riskide analüüs......................................................................................39 PROJEKTI LÕPETAMINE..........................................................................................................41 Turundusplaani lõpetamine ja taotlusdokumendi koostamine ................................................41 Turundusplaani ja taotluse koostamise ABC ..........................................................................42 Kasutatud kirjandus.................................................................................................................43 Viited lisamaterjalidele ............................................................................................................43 SÕNASTIK

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokesk...

Majandus → Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

tootmisele ja müügile ning turundustegevuse terviklik, kompleksne planeerimine jäetakse tahaplaanile. Põhjenduseks tuuakse sageli see, et on ju juba koostatud äriplaan ja turundusplaani ei ole seetõttu vaja. Kuid selle väitega võib nõustuda ainult osaliselt. Need kaks ettevõttele väga vajalikku plaani on ainult teatud osades sarnased. Seetõttu on sellel, kes omab korraliku äriplaani tunduvalt kergem alustada turundusplaani koostamisega. Alljärgnev joonis püüab selgitad nende kahe plaani omavahelist seost. Äriplaan ja turundusplaan Nagu jooniselt näha, on turundusest ka äriplaanis juttu, kuid tunduvalt üldisemalt, kui turundusplaanis. Sageli on ettevõtte turundusplaan isegi mahukam, kui äriplaan, kuna sisaldab väga põhjalikku käsitlust selle kohta, kuidas on kavandatud ettevõtte turundustegevus. Korralikult koostatud turundusplaan võib olla ettevõttele mitmeti vajalik:

Majandus → Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turundusplaani analüüs

Kokku osales tuuril 3 päeva jooksul 18 inimest, kellest 4 osalesid mitmel järjestikul päeval ja üks nendest neljast ka järjestikul tuuril. Tuur toimus kolmel päeval. Esimene päev oli Neljapäev (02.06.2016), teine päev oli Reede (03.06.2016) ja viimane ehk kolmas päev Laupäev (04.06.2016). Neist kõige populaarsem päev oli Reede, kus osales kokku 11 inimest. Kõige kehvem päev oli Laupäev, kus osales kokku 5 inimest. Neljapäeval osales 6 inimest. Allolevas failis on analüüs turundusplaani ja toimunud tuuri kohta. Samuti kõik klienditega seotud andmed ei ole täielikud, sest tagasisideküsitluse täitsid 5 inimest 18-st. Nendest üks täitis seda paberkandjal. Seega 13 inimese tagasiside on puudu. 14 2. SWOT Tugevused: Säilinud algupärane Annelinna majade ilme. Pakub huvi ajaloohuvilistele,

Majandus → Turundus
33 allalaadimist
thumbnail
7
docx

TURUNDUSPLAAN

TURUNDUSPLAANI VORM AINES ETTEVÕTLUS JA TURUNDUS EESÕNA JA INSTRUKTSIOON Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millises piirkonnas) ja millise ettevõtlusvormina tegutsema hakata. Seejärel juba püüda oma ideid arendada turundusplaani raames, täites kõik selle turundusplaani osad. Igasse blokki (alapunkti) on jäetud piisavalt ruumi, vajadusel saab sinna sisse lisada tabeleid/ jooniseid või muid illustratsioone. Kui formulari alapunkt sisaldab tabelit, on selle täimine kohustuslik. 1. TURUNDUSPLAANI SISU LÜHIKIRJELDUS. Käesolevalt kirjeldage oma ettevõtmisest lähtuvat planeeritavat tegevust, tuues välja vähemalt tegevusvaldkonna lühikirjelduse; millises piirkonnas tegutsete; millistele turgudele ja kliendigruppidele oma tooteid/ teenuseid pakutakse. 2

Majandus → Ettevõtlus
192 allalaadimist
thumbnail
9
doc

METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE

ETTEVÕTLUSE JA MAJANDUSARVESTUSE ÕPPETOOL TURUNDUSPLAANI VORM METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE Koostaja: Eva Vahtramäe MA Mõdriku 2012 EESÕNA JA INSTRUKTSIOON Käesolev formular on täitmiseks, seda turunduse juhtimise aine iseseisva töö raames. Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millisel turul, ehk

Majandus → Kaubandus ökonoomika
71 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Turundusplaan

Tuleviku konkurentiteks on inimesed, kes saades meie omanäolisest tuurist idee hakkavad pakkuma sarnast teenust. 6. TEGEVUSKAVA 2 Allolvas tabelis on kirjas tegevused, mida on/oli vaja teha, et tõukerattatuur Annelinna päevadel 2016 toimuda saaks. Info kogumine voldikute jaoks. Banneri tegemine Postri tegemine Tagasisideküsitluse koostamine Turundusplaani jaoks info otsimine Turundusplaani koostamine Kohaplakati tegemine Turundusplaani ülevaatamine Proovituur Plakatite ülespanek Diplomi kavand Rataste vedamine Pudeli ja küpsiste siltide tegemine Vajaminevate asjade ostmine Meenete tegemine Tuuri ettevalmistus Tuuri toimumine Seadmete tagastamine Rataste ja kiivrite tagastamine Turundusplaani analüüs

Turism → Turismiturundus
113 allalaadimist
thumbnail
11
rtf

Tootmine ja turundus

(Turundus on majandusteaduse osa, mis käsitleb toodangu müügi võimalusi, nende laiendamist ja tegelikku müüki. See hõlmab turu-uuringuid, reklaami, turustust, müügikorraldust, müügipsühholoogiat jne. ) Tavaliselt arvatakse turunduse hulka järgmised valdkonnad: reklaamikorraldus, suhtekorraldus, üritusturundus, müügijuhtmine, e-kanalite juhtimine, kaubamärgi juhtimine, tootearendus, turu- uuringud jt. Need on tervikliku, järjepideva ja süsteemse turundusplaani osad ja viivad ellu ettevõtte üldstrateegiat. 6. Turundusplaan kirjeldab kõiki turundustegevusi, täpsustades muu hulgas vastutajad, eelarve, ajalise plaani ja eesmärgid. Plaan peaks oma esimeses osas andma vastuse, millisel turul tegutsetakse ja kes on klient. Lisaks ettevõtte äriidee ja tegevuskeskkonna lühitutvustusele võiks turundusplaanid täpsemalt selguda ka ettevõtte sidusrühmad, segmendid ja lahti võiks olla kirjutatud sihtsegment. 7. Sidusrühmad on kõik ettevõttega kokku

Majandus → Tootmine
9 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Rahvusvaheline turundus EKSAM

Küsimuse tekst Kindlasti tuleb enne turule sisenemist otsustada, kas potentsiaalseid kliente tuleb käsitleda diferentseeritult või diferentseerimata. Selle küsimuse on juhtkond esitanud ka Teile. Milline oleks õige lähenemine? Valige üks: a. Diferentseeritud klientide käsitlemine b. Diferentseerimata klientide käsitlemine Küsimus 16 Pole veel vastatud Võimalik punktisumma: 2.00 Märgi küsimus lipuga Küsimuse tekst Enne turule sisemist turundusplaani tegemisel tuleb põhjalikult analüüsida ka pakutavat toodet või teenust. Teada on, et toodet vaadatakse kolmekihilisena tuumiktoode, konkreetne toode ja laiendatud toode. Vaidluseks läks aga selle üle, kas toote eriomadused kuuluvad laiendatud toote omaduste või konkreetse toote omaduste hulka. Teie peate nüüd tegema otsuse, kummale tasandile eriomadused paigutada. Valige üks: a. Eriomadused on konkreetse toote tasandi omadused b. Eriomadused on laiendatud toote tasandi omadused

Majandus → Ekspordi korraldus
14 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub? - kuidas ta oma tooteid pakub (toote eripärad, eristuvus konkurentidest)? - kes on ettevõtte sihtgrupid ja/või sihtturud? 3. Mis on turundusplaan ja peamised turundusplaani osad? Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. Osad: 1) Ettevõtte tutvustus, ettevõtte tegevusvaldkond. 2) Missioon, visioon, tunnuslause (slogan). 3) Pakutavad tooted ja teenused. 4) Turunduskommunikatsioon. 5) SWOT-analüüs. 6) Konkurendid (otsesed ja kaudsed konkurendid), 7) Konkurentsieelis, toote/teenuse unikaalsus. 8) Turundusstrateegia.

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

• väga selge arusaam prioriteetidest • aitab määratleda tulevikuvajadusi • parem kontroll turunduse üle • vähem tundlik ootamatutele situatsioonidele Mida silmas pidada turundusplaanis? • Kus oleme praegu? • Kus me tahame olla tulevikus? • Kuidas me sinna tulevikku jõuame? • Eriti oluline on tähelepanu pööramine sellele, kuidas poolele Mis iseloomustab “perfektset” turundusplaani? SOSTAC + 3M mudel = “täiuslik” turundusplaan (perfect marketing plan), Samuti on olulised: Tähtajad, tegevuste ajaline graafik, kes teeb mida ja millal SOSTAC mudel • Situation analysis situatsioonianalüüs (kus oleme praegu) • Objectives eesmärgid (kuhu me tahame jõuda) • Strategy, strateegia (tegevuskava) • Tactics taktika (detailne plaan strateegia rakendamiseks) • Action turundusplaani elluviimine • Control, turundusplaani kontroll 3M mudel

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Rahvusvahelise turunduse kontrolltöö

Kontrolltöö 2.3 Iga õige vastus annab 3 punkti. Kokku maksimaalselt 42 punkti. Anna lühike, konkreetne vastus. Kirjuta arusaadavalt 1. Millised on levinumad vead rahvusvahelises hinnakujunduses · Hinnakujunduses orienteerutakse liialt kuludele · hinnaotsuseid ei revideerita piisavalt sageli ka muutunud turutingimustes · hinnakujundust vaadeltakse isoleeritult, mitte turundusplaani komplekse osana · hinnakujundus ei ole piisavalt paindlik, et kasutada ära erinevate turusegmentide (või riikide) potensiaali ja arvestada nende nõuetega 2. Milline peaks olema turgu hõlvav hinnakujundus · Standardne ülemaailmne eksporthind- võib olla ühetaoline sõltumata ostjast või olla arvutatud ühiku keskmiste kulude baasil · Duaalne hind (erinev kodu- ja välisturul)- erinevad kodused ja eksporthinnad

Majandus → Rahvusvaheline turundus
39 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Strateegiline juhtimine - eksamiküsimused

kohustus on.. a. Maksimeerida legaalsel viisil oma kasumit b. Suurendada oma turuosa c. Edendada töökeskkonna heaolu d. Rahuldada oma töötajaskonna vajadusi e. Rahuldada oma klientide vajadusi Strateegiline juhtimine – EKSAM 8. Äristrateegia fookus on … a. Olemasoleva turuosa säilitamisel b. Investorite investeeringute tulu tagamisel c. Konkurentide turundusplaani nurjamisel d. Konkurentsieelise taastamisel, kasutades selleks kõiki äriühingu ressursse e. Konkurentsieelise suurendamisel 9. Küsimus puudu 10.Tüüpiliselt viiakse strateegia suures äriühingus ellu . . . poolt a. Kõikide organistatsiooni liikmete b. Omanike c. Tippjuhtide d. Keskastmejuhtide e. Esmatasandi juhtide (tööjuhtide) 11

Majandus → Juhtimine
44 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Starditoetus

turuhinnast madalama tasuga sugulaste ja teiste seotud isikute palkamine). 4) Toetuse osakaal projekti maksumusest on maksimaalselt 80%, omafinantseering vähemalt 20%. 5) Starditoetust saab kasutada: põhivara soetamiseks (k.a. kapitalirendi abil soetamiseks). Materiaalse põhivara üksikeseme maksumuseks peab olema vähemalt 100 eurot ja kasutusiga vähemalt 3 aastat. turundustegevuste läbiviimiseks turundusplaani alusel rakendustarkvara (v.a. kontoritarkvara) soetamiseks ja arendamiseks patendi, kasuliku mudeli, kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse litsentsi omandamiseks 6) Starditoetust ei saa taotleda Töötukassast ettevõtluse alustamiseks toetust saanud ettevõtjaga seotud isikud, kes on saanud toetust samas valdkonnas tegutseva ettevõtja käivitamiseks. Taotlejaga seotud isikuteks loetakse taotlejas osalust omavad isikud ehk osanikud.

Majandus → Majandus
24 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

Millist aega võib lugeda kaasaegse turunduse sünniajaks? a. 20. sajandi algus, mil algas majanduse kiire industrialiseerumine. b. 1744, mil USAs hakati väljastama esimesi kaubakatalooge. c. 1800, mil Inglismaal loodi esimesed reklaamiagentuurid. d. 1930ndate aastae ülemaailmne majanduskriis. Küsimus 12 Mille puhul räägime ründe- ja kaitsestrateegiast? a. konkurentsistrateegia b. turundusstrateegia c. brändi väärtuse d. SWOT-analüüsi Küsimus 13 Millest peaks alustama turundusplaani koostamist? a. situatsioonianalüüsist b. tegevuskavast c. SWOT-analüüsist d. turunduse eelarvest Küsimus 14 Infomüra on põhiprobleemiks a. ründestrateegias b. SWOT-analüüsis c. fookuse strateegias d. turunduskommunikatsioonis Küsimus 15 Ühisturundus on ... a. ettevõtjate individuaalsete eesmärkide saavutamine ühiste turundustegevuste kaudu. b. lühiajalised klientide stimuleerimiseks tehtavad allahindlused, degusteerimised, tarbijamängud, loosimised. c

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Strateegiline juhtimine eksam

e. Sidusgruppide liikmeid 7. Majandusteadlane Milton Friedman on arvamusel, et äriühingu ainus kohustus on.. a. Maksimeerida legaalsel viisil oma kasumit b. Suurendada oma turuosa c. Edendada töökeskkonna heaolu d. Rahuldada oma töötajaskonna vajadusi e. Rahuldada oma klientide vajadusi 8. Äristrateegia fookus on ... a. Olemasoleva turuosa säilitamisel b. Investorite investeeringute tulu tagamisel c. Konkurentide turundusplaani nurjamisel d. Konkurentsieelise taastamisel, kasutades selleks kõiki äriühingu ressursse e. Konkurentsieelise suurendamisel 9. Küsimus puudu 10.Tüüpiliselt viiakse strateegia suures äriühingus ellu . . . poolt a. Kõikide organistatsiooni liikmete b. Omanike c. Tippjuhtide d. Keskastmejuhtide e. Esmatasandi juhtide (tööjuhtide) 11.Millise järgnevatest sündmustest ei ole strateegilise muutuse sünd? a

Majandus → Strateegiline planeerimine
21 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

19 5 TEGEVUSKAVA 21 KOKKUVÕTE Antud töö eesmärgiks oli ratsaklubile Hobuenergia turundusstrateegia ja tegevuskava väljatöötamine, läbi mille ettevõtte saavutab enda poolt püstitatud eesmärke. Hetkel ettevõtte Hobuenergia müüb ennast kui kliendisõbraliku ja esmateadmisi ratsaspordist ja hobuturismist toov ettevõtte. Eesmärkide saavutamiseks autor uuris teoreetilist materjali mis on seotud turundusplaani koostamisega , samas oli kasutatud isiklik kogemus töös hobustega ja klientidega. Seega autor oli täitnud oma eesmärke. Olid läbiviidud kliendi rahulolu turu-uuringud. Oli küsitletud 50 inimest ja rohkem kui pool neist on nõus kasutada üht või teist teenust mis pakub ratsaklubi. Kuid paljud vastasid et ei tea kus saab kasutada teenuseid seotud hobustega. Töös leiti vastus sellele kes on konkurendid, ja milline on tarbijate segment, samas ka oli

Majandus → Turundus
456 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

 Turunduseesmärgid, -strateegia, -infosüsteem, -planeerimine, -kontroll, -efektiivsus, kasum 10. Mis on turundusplaan, millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse? Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks väljatöötatud juhendeid turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks. Kasu saavad sellest turundusplaani koostajad, tippjuhtkond, teised ettevõtte osakonnad ja alluvad. Ülesehitus:  Juhtkonna deklaratsioon  Lühikokkuvõte tuleviku eesmärkidest, visioonist, missioonist, senini saavutatust ja toimunud arengust  Turuolukorra analüüs  Tegevusharu analüüs, turuanalüüs, konkurentsianalüüs, kliendianalüüs, eelduste analüüs, prognoosid  Ettevõtte hetkeolukorra analüüs  Ettevõttesiseste tugevuste ja nõrkuste analüüs; potentsiaalsed ohud ja

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Finantsaruandluse analüüs KT 1

Tulumaks kajastatkse dividendide väljakuulutamise hetkel. 23. Mille järgi planeeritakse turustuskulud, üldhalduskulud? Turustuskulud – planeerimine kasvumäärameetodil, tulev võtta arvesse siseseid ja väliseid tegureid tegurid. Üldhalduskulud - planeerimine kasvumäärameetodil, tulev võtta arvesse siseseid ja väliseid tegureid tegurid. Välistest teguritest arvestada inflatsiooni, sisestest turundusplaani. Kas on soovi ja võimalust vähendada üldhalduskulusid. 24. Mille järgi planeeritakse rahakonto, nõuded, varud, põhivara? Rahakonto – raha ja raha ekvivalendid perioodi lõpus, rahavoo eelarvest. Nõuded – mõlemad planeeritakse müügitulu järgi, kasutatakse parameetriliselt meetodit, seostades proportsionaalselt müügikäibega. Varud – planeeritake müügitulu järgi. Põhivara – meetod: valem, kasutatakse ka finantsotsuseid. Kas osta põhivara või

Majandus → Finantsanalüüs
28 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

Kevad, 2008 Mainori Kõrgkool · Aeg ­ kui ruttu soovitakse eesmärgini jõuda? Näide: Eesmärgiks on tõsta Tartus asuva hotelli YYY täituvust oktoobris ja novembris 60-lt protsendilt 70 %-ni 2008 aasta lõpuks. 13.1. Kui pikaks ajaks eesmärke seada? 13.2. Milliseid numbrilisi näitajaid kasutada?(käive, kasum, jm.) 13.3. Tuua võrdluseid olemasolevate numbriliste näitajatega (käivetega)? Ülesanne nr. 14. Turundusplaani väljatöötamine. Turundusplaan moodustab ühe olulise osa äriplaanist ja selle läbimõeldud tegevus võib anda suure panuse kindlustamaks kasumliku tuleviku. Turundusplaani suurus ja detailide tase avaldab tavaliselt mõju äri eesmärkide saavutamisele. 14. Tegevuskava turustamiseks. 14.1. Milliseid tegevusi teostatakse saavutamaks seatud eesmärke? 14.2. Millistest kaalutlustest lähtuvalt just need tegevused teostatakse? 14.3. Millised on turundustegevuste oodatavad tulemused? 14.4

Majandus → Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Turundusplaan

......................................... 0 1TURUNDUSPLAANI KOKKUVÕTE.......................................................2 SITUATSIOONIANALÜÜS....................................................................4 TURUNDUSE EESMÄRGID JA STRATEEGIAD..........................................5 TURUNDUSMEETMESTIK....................................................................6 1 1 Turundusplaani kokkuvõte Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakool (BFM) on Tallinna Ülikooli koosseisus olev õppeasutus, kus saab omandada televisiooni-, filmi- ja meedia- alast kõrgharidust. Õpetamine toimub inglise keeles. BFM’i õppekavad annavad erialase ettevalmistuse selleks, et töötada erinevates ametites, mis on seotud meedia, televisiooni või filmi tootmisega. Tudengitel on võimalus saavutada bakalauruse- ja magistritasemel haridust.

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

tarbimisele. Suhteturundus, kus kõige tähtsam on partnerlus ning kasulikud ja pikaajalised suhted. Suust suhu turundus 8. Taktikaline ja strateegiline turunduse planeerimine Kõik ettevõtte turundustegevused peavad baseeruma turunduse strateegilisel planeerimisel, sest läbimõeldud turunduseesmärgid ja -strateegia on ettevõtte edukuse aluseks. Paljudes ettevõtetes koostataksegi täpsete tegevustega turundusplaan mingi eesmärgi saavutamiseks. 9. Turundusplaani olemus ja vajalikkus Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks väljatöötatud juhendeid turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks. See on vajalik, kuna see aitab ettevõtte töötajatel konkreetsete sammude läbi viia firma eesmärkideni. 10. Mis on sihtrühm? Sihtrühm on inimesed, kellele on müüdav toode või teenus suunatud ning ettevõte teeb kõik endast oleneva, et nende inimesteni oma tootega jõuda. 11

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

novembris 60-lt protsendilt 70 %-ni 2008 aasta lõpuks. 13.1. Kui pikaks ajaks eesmärke seada? 13.2. Milliseid numbrilisi näitajaid kasutada?(käive, kasum, jm.) 13.3. Tuua võrdluseid olemasolevate numbriliste näitajatega (käivetega)? Turundusplaani väljatöötamine. Turundusplaan moodustab ühe olulise osa äriplaanist ja selle läbimõeldud tegevus võib anda suure panuse kindlustamaks kasumliku tuleviku. Turundusplaani suurus ja detailide tase avaldab tavaliselt mõju äri eesmärkide saavutamisele. 14. Tegevuskava turustamiseks. 14.1. Milliseid tegevusi teostatakse saavutamaks seatud eesmärke? 14.2. Millistest kaalutlustest lähtuvalt just need tegevused teostatakse? 14.3. Millised on turundustegevuste oodatavad tulemused? 14.4. Milline on tegevuste ajagraafik? 14.5. Kes on tegevuste ja tulemuste eest vastutavad?

Majandus → Äriplaan
76 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Kuidas koostada äriplaani

Kuidas koostada äriplaani? Efektiivne äri planeerimine ja hea äriplaani loomine on hädavajalikud esimesed sammud ettevõtte rajamisel. Selleks, et olla oma ettevõtmise edus kindel, on oluline planeerida tegevusi, mis aitavad reageerida tõhusalt probleemidele ja võimalustele, vältides seega ilmselgelt ebameeldivusi. On ikka veel palju äriinimesi, kes jättes koostamata esmalt selge tegevusplaani, astuvad seiklustesse riskides kogu oma isiklike ressurssidega. Soovitame alustaval ettevõtjal koostada oma äriplaan ise! Lisaks allolevale juhendile võite leida palju infot ettevõtluse kohta ettevõtja portaalist www.aktiva.ee . Äriplaani koostamiseks võite kasutada ka järgmist juhendit. Äriplaani koostamise juhend Äriplaani struktuur oleneb projekti vajadustest ja tuleneb autori eelistustest, kuid igas korralikus äriplaanis võiksid olla kajastatud vähemalt järgmised osad/peatükid: Kokkuvõte äriprojektist · Kokkuvõttes kirjeldatakse oma proj...

Varia → Kategoriseerimata
47 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Turundus ja müük

Turundus ja müük, eksamiks kordamine 1) Defineeri turunduse mõiste Turundus tervikuna on elementide kombinatsioon. Turundus on paljude tegevuste kogum, mis hõlmab turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, logistikat, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast ja sõltuvalt kaubast veel mitmeid muid tegevusi. Kõik need tegevused on vajalikud tarbija vajaduste tundmaõppimiseks, nende rahuldamiseks ning samal ajal ka ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. Kõige lihtsam definitsioon- turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine (meeting needs profitably) 2) Loetle turunduse juhtimisprotsessi põhietapid Turundusmõtlemise protsess: - Turu ­ uuring - Segmentatsioon, sihtturgude valik ja positsioneerimine ­ strateegiline turundus - Turundusmeetmestik ehk taktikaline turundus - Teostus - Kontroll 3) Mis on turu segme...

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Turunduse keskkond

käekäigust huvitatud ei ole (tarnijad, meedia, pangad). 3. Kolmanda kategooria moodustavad huvigrupid, kes on ette¬võtte tegevustest huvitatud, ettevõte aga nende tegevusest eriti huvitatud ei ole (kontrollorganid, KOV, avalikkus, ühiskondlikud organisatsioonid). 4 3. KAS JÄRGMISED VÄITED ON TÕESED VÕI VALED? 1. Firma kultuur on kontrollimatu faktor, millega juhtkond peab arvestama. TÕENE 2. Turundusplaani on vaja pidevalt korrigeerida vastavalt keskkonnatingimuste muutumisele. TÕENE 3. Oligopoolsel turul toimub firmade vahel äge hinnasõda. TÕENE 4. Tagasiside aitab firmadel tõsta oma konkurentsivõimet. TÕENE 5. Nii sise- kui välisturul tuleb rakendada ühesuguseid turundusprintsiipe. VALE 6. Huvigrupp on rühmitus, kellest ettevõte on alati huvitatud. TÕENE 7. On huvigruppe, kes ei ole ettevõtte käekäigust eriti huvitatud. TÕENE 8

Majandus → Turunduse alused
86 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

on segmenteeritud jne.  Konkurendid (competitors), sh kes nad on, milliseid strateegiaid nad kasutavad, mis on nende tugevused ja nõrkused jne.  Võimed (capabilites), sh mis on ettevõtte tugevused ja nõrkused turusegmentides, kus ta tegutseb, millised investeeringud on vajalikud, kuidas oleks kõige otstarbekam kasutada olemasolevaid ressursse jne. 12) Mis on turundusplaan? Defineeri mõiste. Selgita, mis on turundusplaani roll? Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks väljatöötatud juhendeid turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks. Turundusplaan aitab kindlustada järjepidevat koostööd; annab infot juhtkonnale, et ettevõte liigub soovitud suunas; võimaldab planeerida ka teiste funktsioonide ressursse, mis pole turundusega otseselt seotud; selgem ülevaade ülesannetest. 13) Mis on sihtturunduse strateegia

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus

6 Turunduse olemus ja juhtimise vajalikkus. Turundus majanduslanguse tingimustes. Piiratud ressursside ja paljude turuvõimaluste tingimustes peab ettevõte välja töötama tegevuskava, mis määrab ära, milliseid klientide vajadusi täidetakse, et saavutada ettevõtte käibe ja kasumi kasv ning klientide rahulolu. Turunduse tegevuskava või turundusplaani on vaja, et olla kindel tegevustes, mille abil saavutatakse eesmärgid, ning vaadata vähemalt poole aasta möödudes (soovitav isegi kord kvartalis) üle, millised tegevused toimisid, millised mitte, kas turuolukord on muutunud, kas oma tegevustega püsitakse eelarves ning kas järgmise perioodi tegevuskava vajab täiendusi või mitte. Selline mõtteviis turundustegevuse juhtimisel aitab vältida olukorda, kus tegevusaasta lõpus vaatame, mida tegime, ja peame tõdema, et oleks me poole aasta

Majandus → Turunduse alused
135 allalaadimist
thumbnail
17
docx

TURUNDUS SPIKKER

tarbijamugavuste loomine) ja funktsioonid. Turunduse ülesandeks on ületada tootmise ja tarbimise vahel eksisteerivad vastuolud ja lõhed ning luua tarbijate jaoks järgmisi kasulikkusi: vormikasu, kohakasu, ajakasu ja omandikasu. Funktsioonid: ostmine, müümine, transporti-mine, ladustamine, standardiseerimine, sorteerimine, finantseerimine, riski võtmine, info vahetamine 5. Turunduse juhtimise protsess (turuvõimaluste analüüs, sihtturu valik, turunduskompleksi kujundamine, turundusplaani elluviimine ja kontroll). Turunduse juhtimine on sihtotsijatega soodsate vahetuste sisseseadmiseks, alalhoidmiseks ja laiendamiseks mõeldud vahendite ja võtete analüüs, planeerimine, elluviimine ja kontroll lõppeesmärgiga saada kasumit, suurendada läbimüüki ja turuosa. Turuvõimaluste analüüs: *turundustingimuste süsteem ja turundusinfo *turunduskeskkond (makro ja mikrokeskkond) *turg (individuaaltarbijate ja ettevõtete turg) *toote ja turuvõrk

Majandus → Turundus
199 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Terasnool OÜ äriplaan

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Majandusteaduse osakond X AÜMD1 ÄRIPLAAN TERASNOOL OÜ Iseseisevtöö Pärnu 2013 1 ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE Ettevõte hakkaks tegutsema 2.02.2013. Juhatus koosneb kahest liikmest, kes on ka ettevõtte omanikud ning töölised. Ettevõtte pakub vibuspordi harrastamist kaasaegsel ja väga mitmekesisel harjutusplatsil ehk ka võistlusplatsil ning viburajal, mis asub metsas ja on 5 km pikk. Viburada annab inimestele uue vabaaja veetmise võimaluse, mis on sisutihe, parandab koostööd ja läbi ürituste paranevad peresuhted ja/või firma sisekliima. Ettevõte ootab koole ja teisi ettevõtteid teostama ekskursioone või veetma oma suvepäevi aktiivselt viburajal. Viburada on mõeldud kõigile huvilistele igas vanuseklassis. Viburaja seiklus kestab 2,5-3 tundi ning hiljem on võimalik grillida ja mõnus päev looduses veeta. 2 ETTEVÕTTE ÜLDANDMED Terasnool OÜ Ärivorm: Osaühing Aadress: Tartu...

Majandus → Majandus
95 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

ettevõtte prioriteetidest ja tegevuskavadest ülevaadet saada D plaan on orientiiriks koostööpartnerite otsimisel ja nendega läbirääkimiste pidamisel, kuigi plaanis sisalduvaid nägemusi ja andmeid jagatakse äripartneritega ainult valikuliselt, vastavalt nende vahel saavutatud vastastikuse usalduse astmele D plaani saab kasutada vajalike laenude või ekspordiabi taotlemisel. Turundusplaani ülesehitus: D kokkuvõte - turundusplaani põhiseisukohad, mis ei sisalda konfidentsiaalset infot ja on mõeldud firma perspektiivide selgitamiseks äripartneritele ning investorites huvi äratamiseks. D saavutatud turupositsioon - ettevõtte olemasoleva toodangu iseloomustus, müügitulemused turgude ja tooterühmade lõikes.Saavutatud turuosa müügikäive ja müügikate senistel turgudel. D turunduse arendamise võimalused - tooted, mille tootmismahtu saaks suurendada. Turud,

Majandus → Rahvusvaheline turundus
189 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Catweesi Turuuuring

Igapäevaselt toimub turundusjuhil tihe koostöö reklaamiagentuuriga, kelleks on Kontuur Leo Burnett OÜ ja kus valmivad turundusjuhi tellimusel kõik peamised kujundused, copyid kampaaniatele jne. Teine oluline koostööpartner turundusjuhile on Honda Balticu OÜ, kes on kogu Baltikumis Honda ametlik maaletooja. Lisaks neile kahele olulisele koostööparnerile on igapäevased koostööpartnerid meediaagentuur (Mediabroker OÜ) ja Newton Marketing OÜ (WWW haldus). "Catwees OÜ aastase turundusplaani ja turunduseelarve esitab iga aastaselt juhatusele turundusjuht. Plaan sisalda tegevusi auto-moto valdkonna jaoks. Lisaks Catwees OÜ oma kampaaniatele teeb Honda Baltic regulaarseid müügi-, imago-, uute mudelite kampaaniaid. Kampaaniad ei ole kattuvad ja see on Honda maaletooja tugi müügiedendamisele". 1.2. Turg Lähtuvalt viimaste aastate üldisest majanduskasvust tabas ka autoturgu iga-aastane varasemate müügirekordite löömine, mis jõudis kõrghetk 2008.a. sügisel, kuid pärast

Majandus → Turundus
80 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

vegan ajakirjad, taimetoidumessid ning läbi koostöö erinevate MTÜ-de ning vegan seltsidega. Kui oleme äppi laiendanud ning seeläbi ka sihtturgu hakkame end reklaamima ka üleüldistes toidu- ning fitnessajakirjades, toitumisega seotud Facebooki gruppides, toidumessidel ning läbi koostöö mõjukate blogijate ja youtuberitega. Loomulikult loome ka endale sotsiaalmeedia kontod ning hoiame kliente aktiivselt kursis enda tegevuste ja arendustega. Peale Soome laienemist kaasame turundusplaani ka kõik seaalsed samaväärsed platvormid. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Organisatsiooni struktuur. Oleme väike ettevõte, kus osanikud on ka juhatuseliikmed ning töötajad. Seetõttu on meie struktuur lihtne: iga osanik/juhatuseliige vastutab enda tegevusvaldkonna toimimise eest.

Majandus → Majandus
47 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Turundus eksam

esitatakse nende saavutamise teed - turundusstrateegia. Turunduse juhtimine - sihtostjatega soodsate vahetuste sisseseadmiseks, alalhoidmiseks ja laiendamiseks mõeldud vahendite ja võtete analüüs, planeerimine, elluviimine ja kontroll lõppeesmärgiga saada kasumit. Turunduse juhtimise protsess on esitatav järgmiste etappidena: 1. Turundusvõimaluste analüüs  turundusuuringud ja turundusinfo Nõuab turu-uuringut. Turu-uuringust saadav info turundusplaani jaoks koosneb teabest turu kohta:  turu mahust  turu tunnustest  turu staatusest  turu edasise arengu võimalustest ja teabest toote kohta:  seoses ettevõttega  seoses konkurentidega  seoses võimalike tarbijatega.  turunduskeskkond Ettevõtteväline keskkond: a) makrokeskkond - tingimuste kompleks, kus ollakse ise, kus on konkurendid ning ka tarbija.

Majandus → Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÃœSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

2. Taktikaline turundus keskendub sihtrühmade kesksete turundusplaanide ja tegevuskavade koostamisele. Selle käigus koostatakse vastav turundusmeetmestik ehk toote, hinna, turustuse ja jaotuse kombinatsioon. Taktikalise kava koostamine hõlmab järgmisi samme: sihtsegmendi valik eesmärkide täpsustamine turundusmeetmestiku koostamine tegevuskava koostamine teostus ja kontroll 9. Turundusplaani olemus ja vajalikkus Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks väljatöötatud juhendeid turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks, seetõttu on turundusplaan ka väga vajalik. 10. Mis on sihtrühm? = sihtturg? 11. Turunduse 4P ja nende kirjeldus? toode hind koht edustamine 12. Konkurentsianalüüsi olulisus

Majandus → Turundus
65 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

turu olukorda paremini peegeldavad näitajad. Kuna kõik neist ei ole tavaliselt võrdse tähtsusega, tuleks indeksi koostamiseks hinnata näitajate tähtsust andes neile kaalud. Ettevõtte turupositsiooni iseloomustavad tema turuosa, läbimüügi kasvutempo, tarbijate püsivus, finantsvahendite piisavus, tehnoloogia tase, toote kvaliteet, kulutuste suurus konkurentidega võrreldes, sobivate turustuskanalite olemasolu jne. Siingi on võimalik anda teguritele erinev tähtsus. 7.2. Turundusplaani koostamine Turunduse planeerimine on loogiliste sammude ahel, mis on suunatud turundusalaste eesmärkide püstitamisele ja nende saavutamiseks vajalike tegevuskavade formuleerimisele. Väikeettevõtetes on see protsess sageli mitteformaalne. Tippjuhtidel on alluvatega võrreldes olukorrast parem ülevaade. Osa samme (nt situatsiooni analüüs, turunduseesmärkide püstitamine), mille läbimine on küll vajalik, võivad jääda paberil fikseerimata.

Majandus → Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Kukruse mõisapark ja polaarmõis

vallale. Algas projektide esitamine toetuse saamiseks: I projektitaotlus: 23.12.2004 ,,Kukruse mõisa kui komplekse turismi- ja puhkekeskuse väljaarendamine" EAS-i Piirkondade konkurentsivõime tugevdamise programmi . Eitav otsus. II projektitaotlus: 29.08.2006 ,,Kukruse mõis kui atraktiivne turismi- ja puhkekeskus" Norra ja Euroopa majanduspiirkonna regionaaltoetus. Eitav otsus. Seejärel otsustati kirjutada sisu projekt ,,Kukruse mõisa perspektiivse väljaarendamise kava ja turundusplaani koostamine" Piirkondliku arengu kavandamise programmi, kust saadi stardiraha veerand miljonit krooni. Valmisloodud sisu kasutati uue projekti ,,Kukruse mõisa härrastemaja renoveerimise ja ekspositsiooni loomine" esitamisel. Ning raha saadi Eesti Regionaalarengu Fondist meetme ,,Piirkondade konkurentsivõime tugevdamine" alt. Otsus tehti EAS-s 30.09.2008, lõppmaksumusega 24 512 851,53 krooni. [1] 1.5 Ait

Loodus → Looduskaitse
5 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

loomine) ja funktsioonid. Turunduse ülesandeks on ületada tootmise ja tarbimise vahel eksisteerivad vastuolud ja lõhed ning luua tarbijate jaoks järgmisi kasulikkusi: vormikasu, kohakasu, ajakasu ja omandikasu. Funktsioonid: ostmine, müümine, transporti-mine, ladustamine, standardiseerimine, sorteerimine, finantseerimine, riski võtmine, info vahetamine 5. Turunduse juhtimise protsess (turuvõimaluste analüüs, sihtturu valik, turunduskompleksi kujundamine, turundusplaani elluviimine ja kontroll). Turunduse juhtimine on sihtotsijatega soodsate vahetuste sisseseadmiseks, alalhoidmiseks ja laiendamiseks mõeldud vahendite ja võtete analüüs, planeerimine, elluviimine ja kontroll lõppeesmärgiga saada kasumit, suurendada läbimüüki ja turuosa. Turuvõimaluste analüüs: *turundustingimuste süsteem ja turundusinfo *turunduskeskkond (makro ja mikrokeskkond) *turg (individuaaltarbijate ja ettevõtete turg) *toote ja turuvõrk

Majandus → Turundus
505 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

Ettevõtte turunduseesmärkide saavutamiseks tuleb neid barjääre hinnata ja kaaluda tema suurust ja ületamiseks tehtavaid jõupingutusi. E-turunduse planeerimine. Kuidas planeeritakse e-turundust, mis on e-turunduse planeerimisel oluline Kuna e-turundus on osa ettevõtte turundusest, planeeritakse seda koos teiste ettevõtte turundustöödega. Tavaliselt tehakse seda juba turundusaasta alguses ettevõtte aastase turundusplaani koostamise käigus. E-turunduse planeerimisel lähtutakse turunduse strateegilistest eesmärkidest, mis omakorda sõltuvad ettevõtte ärieesmärkidest. Planeerimise käigus püütakse vastuseid leida järgmisetele küsimustele: Kui laiad on ettevõtte turundusvajadused? Millised on ettevõtte äri ja turunduse strateegilised eesmärgid? Millised on turunduse taktikalised eesmärgid vaadeldaval ajavahemikul? Millisteks kujunevad eelnevate mõjul e-turunduse strateegilised

Tehnoloogia → E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Autologo+paigaldus 1tk 225+ 315 EAS Turunduse ja 90 reklaami tagamiseks 20 Kokku Investeeringud 515 2 555 4 700 Sh TTA 470 2 101 4 190 Sh omapanus 45 459 510 21 13 TURUNDUSPLAANI KOOSTAMINE Kirjeldan 3. esimest kuud alates avamisepäevast. Põhirõhk on turundusel, müügi suurendamisel ja kliendi rahulolu tagamisel. Turundus- ja müügikanalid Sihtgrupp/segment Turunduskanal (ehk antud sihtgrupile turundatakse/reklaamitakse) Kõik liikluses olevad Autoreklaam, kleebised sõidu/tööautole. inimesed( jalakäijad, autoga liiklejad) Blogijatele Reklaam Facebook'is enne avamist, kutsume

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
21
odt

Lõpueksami baasainete märksõnad- vastused

osa: Toode (Milliseid tootega seotud otsuseid on vaja vastu võtta?); Hind (Milline hind tuleks määrata?); Turustus (Kus ja kuidas tuleks turustada?); Toetus (Kuidas tuleks suhelda tarbijatega, veenmaks neid pakutavat ostma). Turundusmeetmestiku elemendid peavad olema omavahel kooskõlas ja vastama parimal võimalikul viisil sihtturu vajadustele. 9. Turu-uuring ­ Turu- ja turundusuuringud ongi aluseks ettevtte turundusplaani loomisel. Kui tarbijaturul on uuringute tähelepanu suunatud peamiselt tarbimisharjumuste, reklaami, disaini, pakendi, teeninduse kvaliteedi jms. uurimisele, siis organisatsiooniturul, s.h. puiduturul eelkige turumahu, jaotuskanalite, lpptarbijate (s.h. pooltoodete ostjate), hulgi- ja jaehindade jm. väljaselgitamisele ning seda nii enese kui ka konkurentide osas. See info on aluseks turundusotsuste

Majandus → Ettevõtlus
203 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

trükinduse valdkonnas. Peamisteks väljakujunenud toodeteks, mida ettevõte toodab ja teenusteks, mida ettevõte müüb, on kleebised, erinevad reklaamelemendid ja trükised ning "knowhow" disainis ja turunduses. Ettevõttel on tegutsemisaja algusest peale klientideks erinevad suuremad ja väiksemad kohalikud ja mujalt pärit firmad, kellega tehakse head koostööd. Antud hetkel pole veel ettevõte alustanud oma tegevust täies mahus, see tähendab, et ellu pole viidud eelarvelist turundusplaani ja muid investeeringuid, mille järgi ettevõte hakkaks teenindama täies mahus kõiki potentsiaalseid kliente. Ettevõtte omakapitali suurus on hetkel 120000 krooni. Omanike ja juhtkonna kirjeldus--------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mõlematel on eelnev töökogemus reklaamifirmas ja omandatud kogemused ja teadmised võimaldavad

Majandus → Majandus
934 allalaadimist
thumbnail
21
pdf

Rahvusvaheline õpilasfirma Simple Bag

Turgu liigitatakse kaheks: 1.Tarbeturg- turg, mille moodustavad majapidamised, kes ostavad tooteid isiklikkuks tarbimiseks. 2.Organisatsiooniturg- turu moodustavad isikud ja organisatsioonid, kes ostavad tooteid kas edasimüügiks, teiste toodete valmistamiseks või rakendamiseks organisatsioonisisestel eesmärkidel.Autori firma toodab müümiseks tarbeturule. Turu seisundi uurimine on vajaliku informatsiooni kogumine ning analüüsimine turundusplaani koostamiseks. (Peramets Terje 2011) Küsimustiku valim on gümnaasiumi õpilased, kellest vastasid 102 isikut ning kellest 93 olid oma kooli õpilased Küsitluste Tulemused: 18% 44% 40% 8% Riie jah

Majandus → Majandus
41 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

(mett turustades) järgmine: väga puhas ja tervislik, mürkainetega töötlemata alalt korjatud mesi. Unikaalne müügiargument vajab head kommunikeerimist ja seda on raske konkurentidel kopeerida. Oluline on turundusplaanis välja tuua see, millega veenate oma kliente, et nad eelistaksid teie firma tooteid teie konkurentide toodetele ­ konkurentsieelis(ed). Oluline on eristada strateegilist ja operatiivset turundusplaani. Strateegiline turundusplaan käsitleb pikemaajalisi visioone ja arenguid ning põhjalikku analüüsi lähiaastate turutrendide võimalike arengute kohta. Operatiivne turundusplaan keskendub tavaliselt aastasele perioodile ja sisaldab konkreetset turundusaktsioonide plaani (milliseid kampaaniaid, üritusi vm tegevusi planeeritakse). Väga põhjalikke strateegilisi turundusplaane koostatakse reeglina suurtes kontsernides, kus on tegemist erinevatel turgudel ja/

Majandus → Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Ettevõtluse alused kordamiseks

­ kas ja kuidas on nende vajadused juba rahuldatud. Turu-uuring tuleks teha enne, kui käivitada uus ettevõte või projekt. Turu-uuringu tüüpilise etapid on: ­ turundus- ehk äriidee genereerimine (sobib ajurünnakuna) ­ tööhüpoteesi kujundamine ­ infovajaduse määramine ­ teiseste infoallikate uurimine ­ esmaste infoallikate uurimine ­ andmete töötlemine, analüüs ja interpreteerimine ­ tööhüpoteesi kontroll (kui ei sobi, tagasi etappi b > uus hüpotees) ­ turundusplaani (äriplaani, strateegia) koostamine Turundusplaan tuleb seostada finantsplaaniga ja kavandada konservatiivselt!

Majandus → Ettevõtlus alused
16 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

unikaalne müügiargument võiks olla (mett turustades) järgmine: väga puhas ja tervislik, mürkainetega töötlemata alalt korjatud mesi. Unikaalne müügiargument vajab head kommunikeerimist ja seda on raske konkurentidel kopeerida. Oluline on turundusplaanis välja tuua see, millega veenate oma kliente, et nad eelistaksid teie firma tooteid teie konkurentide toodetele - konkurentsieelis(ed). Oluline on eristada strateegilist ja operatiivset turundusplaani. Strateegiline turundusplaan käsitleb pikemaajalisi visioone ja arenguid ning põhjalikku analüüsi lähiaastate turutrendide võimalike arengute kohta. Operatiivne turundusplaan keskendub tavaliselt aastasele perioodile ja sisaldab konkreetset turundusaktsioonide plaani (milliseid kampaaniaid, üritusi vm tegevusi planeeritakse). Väga põhjalikke strateegilisi turundusplaane koostatakse reeglina suurtes kontsernides, kus on tegemist erinevatel turgudel ja/ või tegevusaladel tegutsevate

Majandus → Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Ettevõtlus - planeerimine ettevõttes

Sõltumata valitud konkurentsistrateegiast ei tohi unustada arendustegevust ­ andmete töötlemine, analüüs ja interpreteerimine (R&D), sest konkurendid ei maga. Ka on otstarbekas üritada end kaitsta uute ­ tööhüpoteesi kontroll (kui ei sobi, tagasi etappi b > uus hüpotees) turule sisenejate vastu nn konkurentsibarjääriga. Selleks võivad olla suured ­ turundusplaani (äriplaani, strateegia) koostamine investeeringud (nt moodne tehnoloogia, ka inimkapital (st koolitatud töötajad) ning ainuõigused (patendid jm), kaubamärgid jne, samuti hea asukoht. Turundusplaan tuleb seostada finantsplaaniga ja kavandada konservatiivselt! Ettevõtluse alused - Arvi Kuura 2011 21 Ettevõtluse alused - Arvi Kuura 2011 22

Majandus → Ettevõtlus
94 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun