Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade. (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas olla ilus?
Vasakule Paremale
Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #1 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #2 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #3 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #4 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #5 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #6 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #7 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #8 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #9 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #10 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #11 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #12 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #13 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #14 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #15 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #16 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #17 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #18 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #19 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #20 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #21 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #22 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #23 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #24 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #25 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #26 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #27 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #28 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #29 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #30 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #31 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #32 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #33 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #34 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #35 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #36 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #37 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #38 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #39 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #40 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #41 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #42 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #43 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #44 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #45 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #46 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #47 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #48 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #49 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #50 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #51 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #52 Uurimistöö-Ilu-rõivastus ja mood läbi aegade #53
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 53 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kert tikko Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
53
doc

Uurimustöö: ILU, RÕIVASTUS JA MOOD LÄBI AEGADE..

Retla Kool Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade. Anni Ruugla 8.klass Juhendaja: õp. Liivi Vassar Retla 2007 Sissejuhatus. Kuidas olla ilus? See on küsimus, mis on vaevanud inimesi aegaade algusest.

Kirjandus
thumbnail
50
pdf

GOOTIKA 12 - 16. sajand

Sajandil. Levis Itaalias, Inglismaal, Prantsusmaal, Saksamaal ja esimese suurema stiilina ka Eestisse. Gooti stiili arengus eristatakse kolme etappi: varagootikat (u 1140­1200) kõrggootikat (u 1200­1350) hilisgootikat (u 1350­1525). RIIETUS Ilmuvad esimesed raudrüüd. Raudrüü on ka see, mille põhjal pärast arendatakse välja varuka lõige. Siiani on varukas endiselt neljakandiline tükk riiet 13 sajandi kleit ja vammus e. tuunika lõigatakse taljest läbi ja lõigatakse ka varukas otsast. Samas käeaugu ja õlakaare konstruktsioon tuleb hiljem. Varukad ühendatakse nööpide ja prossidega kleidi külge 13 sajandi algul oli Pariisis 700 rätsepa ja 300 tsumfti. Gooti ajastul peeti tähtsaks roosi kui neitsi Maarja lille. Roosi õielehti pandi peekrisse joogi sisse või käidi õitega kaetud vannis. Roosid, tulbid ja viinamarjad on esimesed taimornamendid, mis kooti ka riietesse sisse. Lisaks kasutati ka tikandit, mis tugevdas õmblusi

Ajalugu
thumbnail
18
docx

Rõivastiilise kronoloogiline ülevaatetabel

Mehed: - alussärk/püksid, vest, pükssukad, jakk - lahtkäistega mantel - nöörkinnised, sisselõiked, vöö Kõrgrenessanss 15. saj. lõpp Materjalid: brokaat, samet, krepp siid, sifoon Naised: - riietusmudeliks kaks tippudega vastamisi asetatud kolmnurka Kõrgrenessanss - väga suured varrukad, paeltega kinnitatud sisselõiked - pits - rõivastus oli kirev - korsett, võruseelik Mehed: - rõivastus muutus lihtsamaks, tume ja ühevärviline - kandiliste ninadega jalatsid - barrett 16. saj. I veerand HISPAANIA RENESSANSS - katooliku kiriku mõju - geomeetrilised vormid 1550. a - karkassiga rõivastus - esimesed silmuskoelised sukid - rikkalikult kaunistatud

Kostüümiajalugu
thumbnail
58
pdf

RENESSANSS

Lehvikud Taskurätid NAISED Pikk ja kitsas nina Rüht pidi olema sirge Keskmine kehaehitus - ei tohtinud olla peenike ega ka paks Rääkides tohtis paista 4-5 hammast Väike ja korallpunane suu Otsaesine pidi hõivama daami näost Kahvatu jume ei olnud sobilik. Sobilik värv segati munaga ning sellega kaeti nägu JUUKSED Blonde juukseid püüti saada äädikaga niisutades ja päikesega pleegitades Spetsiaalne kübar ''Solna'', mille keskel oli auk, kust juuksed läbi tõmmati, et neid pleegitada Juustemoes jätkus keskaegne komme kanda kuni abiellumiseni keskelt lahku kammitud pikki lokilisi juukseid lahtiselt seljal. Pärast abiellumist tulid juuksed kinni katta Abielunaised hakkasid katsetama uutmoodi soenguid - nad punusid suurema osa oma juustest patsi ja keerasid selle ümber pea, osa juustest langes vabalt alla Kasutusel olid parukad ja valejuuksed, mida valmistati nii siidist kui ka inimjuustest Peakatteid kaunistati sulgede ja juveelidega

Kultuur
thumbnail
39
doc

Kübarad

1 Sissejuhatus Käesolevas töös heidan pilgu ajalukku ja uurin peakatete tähtsust ja tähendust läbi ajaloo alates Vana-Kreekast kuni tänapäevani. Peakatete roll on olnud läbi aja sama tähtis kui kogu muu riietus ning sinna juurde kuuluv. Väike pilk ajalukku viitab mütsile, kui staatuse ja klassisümbolile. Müts on peakate, millel võib olla nii kaitsefunktsioon, tseremoniaalne kui usuline tähendus, see võib kanda ohutuse eesmärki kui olla moe aksessuaar. Minevikus olid kübarad ja mütsid sotsiaalse staatuse näitajad. Lahingutes eraldasid need rahvuseid ja auasteid. Kübarad ja muud peakatted on olnud meie ümber väga pikka aega. On raske öelda

Ajalugu
thumbnail
22
doc

19. saj naisterõivastus

moodi valge värvi, mida hakati eelistama õhtutualettide juures. Josephine`i lemmikuteks olid karusnahad, eriti karakull, kärp ja soobel. Josephine`i kirge rõivaste vastu iseloomustab fakt, et 1809. aastal tehtud rõivaloenduse järgi oli Josephine`i garderoobis 676 kleiti, 49 õukonnatualetti riiklike kohustuste täitmiseks, 252 peakatet ja ­ ehet, 60 kasmiirsalli, 785 paari kingi, 432 paari sukki ja 498 tikandite ja pitsidega särki. Kuninganna Victoria Inglismaa naiste rõivastus oli kuninganna Victoria trooniletulekul lihtne. Seelikud ja varrukad olid pikad, kleidi piht pikk ja liibuv. Õhtukleidid olid tagasihoidlikud, lühikeste puhvkäiste ja südamekujulise väljalõikega. Rikkad naised kandsid siidsukkade all kasmiirvillaseid sukki. Kuigi noort Victoriat peeti üheks Euroopa moeliidriks, pidas ta rõivaid vaid kehakateteks. Eriti tüütud olid proovid, mistõttu ta käis üks kord proovis ja laskis sama mudeli järgi teha mitu erinevast kangast kleiti

Ajalugu
thumbnail
73
pdf

VANA - KREEKA

Peale sissekootud ornamendi osati tekstiili kaunistada nii tikkimise kui trükkimise abil RIIETUS NAISED 700 - 168 eKr Kandsid lihtsaid kehakatteid, milleks oli enamasti nelinurkne kangatükk. Õmblustööd polnud peaaegu üldse, sest rüü vajas vaid mähkimist ja drapeerimist. Viisi, kuidas kangas endale ümber seada ja voltida, määras traditsioon. Ideaalis pidi kehakate olema nii märkamatu, et keha ja rõivas muutusid nagu üheks tervikuks Kanti peplost või kitooni ja ülerõivana himationi. Peplos oli villane kangatükk, mille laius oli 180 cm ja pikkus umbes pool kandja kasvusl. Riidetükk keerati ümber keha ja kinnitati õlal fibula abil. Riidetüki üleliigne laius volditi ülaservas kokku ning moodustati sellest lühikest peleriini meenutav detail. Peplost kanti peamiselt vöötatult Kitoon oli palju avaram, laius ulatus kuni 2,5 m. Kitoon valmistati kahest

Ajalugu
thumbnail
9
doc

Barokiajastu mood

Lesbiline kooselu polnud 17. ja 18. sajandil võõras nähtus, kuid üks pooltest riietus tavaliselt meesterõivastesse. Naiste põhitegevus oli ikkagi laste kasvatamine ja abielu. Jõukate naiste rasedus ja sünnitus kulgesid endisest turvalisemalt, aksepteeriti ka meessoost naistearste.Toidu paranemine tähendas laste suremuse vähenemist. Võeti ka kasutusele rasestumisvastased vahendid ja laste arvu hakati ette planeerima. -5- 3. Rõivastus Moe areng kiirenes. Parem elujärk võimaldas inimestel katsetada erinevaid riietusmisstiile. Aastatel 1672-1674 vahetus varrukamood vähemalt seitse korda. Esmalt oli moes varrukad, millel olid randmel nööbid. Seejärel keerati varrukaotsad tagasi ja kaunistati värvilise rüüsidega. Järgmiseks tuli varrukas, mis laskis käsivarrel terves pikkuses välja paista. Oli pitside ja paeltega üle kuhjatud varrukas ning ka selline, millel oli kätisel ja käsivarre kohal kaks pitsiriba.

Ajalugu




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun