Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"dekoltee" - 54 õppematerjali

dekoltee – kõik see näib pakkuvat küllaltki lihtsat , kerget erootilist rahuldust.
thumbnail
7
pdf

Ajatelg moest

linane, kodus kootud villane, karusnahk, nahk, siid valged pikad kindad vöökotike nokk-kingad/saapad chaperon vapiriietus lõigetega kleidid Kõrggooti cott, cyclas (1200-1350.a) korsett Hilisgooti brokaat, samet (1350-1525. a). dekoltee, pihik, sallkrae, slepp houppeland hennin, sarvtanu vöö, pikad varrukad püksid kellukesed, südamed, amuletid Renessanss Esimesed raamatud Itaalias rõivastusest Vararenessanss N: aluskleit, kleit, simara (1400-1500) M: alussärk/püksid, vest, Kõrgrenessanss pükssukad, jakk

Kultuur-Kunst → Moe ajalugu
74 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Rõivastiilise kronoloogiline ülevaatetabel

- võrk, nunna peakate, madal müts Mehed: - särk, jakk, tuunika, püks+sukad, cyclas-vest Hilisgootika - houppeland - habet ei kantud,pikkad lokkitud juuksed Hilisgootika 14. saj. - arenesid lõiked, levis korsett - tekkis ihupesu - erineva värvi sääred 15. saj. - siluett muutus, S-kujuline paine - vöökoht tõusis rinna alla, rind tõstetud - sügav vööni dekoltee, slepp ITAALIA RENESSANSS 15. saj. Vararenessanss - antiiktraditsioonid - heledad juuksed, paljas laup - esimesed raamatud rõivastest - granaatõuna ja paabulinnusule motiiv Naised: Vararenessanss - aluskleit, kleit ja simara - pikkad varrukad, varrukakaartel sisselõiked - nööritav pihaosa, väike dekoltee - rikkalikult kroogitud, slepp

Ajalugu → Kostüümiajalugu
20 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Rõivaste ajalugu ja tänapäev

Rõivaste ajalugu ja tänapäev Renessanssaja ja tänapäeva võrdlus Loreida Purga & Ainiita Karu Kapuutsiga mantel Mi partii Püstkrae Rõhutatud vööjoon Puhvvarrukad Baretid Mustrilised rõivad Avar dekoltee Valejuuksed

Ajalugu → Ajalugu
7 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tervis kuurordist

Spa Estonia hotell parnus Maxima AITÄH kaardi omanikele Lõõgastuspakett kaaslasele 50% soodsamalt PARGI MAJA 6,7 korrus 4 ööd /ühele inimesele 224e Sõber maksab 112eur Majutus Kokku 4 ööd/2 inimest= 336e Paketti sees alikust 2 erinevat protseduuri ravipäevas: Osokeriit Soolakamber LISA HOOLITSUSED Näo ja dekoltee massaaz 4tk 30 min 17=68e Spordimassaaz 4tk 60 min 32 =128e Jalatalla punktmassaaz 2tk 30 min 22 =44e Refleksoloogia 2tk 60 min 35 =70e Tervisekapsel 4tk 20 min 7 =28e Kokku lisa spaaholitsused=338e Georrg Ots spa saaremaal http://www.gospa.ee/hotell/eripakkumised/teine-oo-tasuta/ Kingime teise öö tasuta! Kahene tuba: alates 57 x2=114e +2 ööd tasuta LISA HOOLITSUSED GOSPA klassikaline massaaz 60 min 30 , 4tk= 120e

Antropoloogia → Antropoloogia
3 allalaadimist
thumbnail
16
odp

Barokk mood

Barokk mood Moe üldiseloomustus Välimusele pöörati väga palju tähelepanu Hinnati ka mugavust Parukad, uhked soengud Peened mustrid, uhked kangad Meeste mood Lühikesed püksid, pikk kuub Õlgadeni ulatuv krae, laia pitsäärega Peas laia äärega kübar Jalas kõrgete kontsadega saapad Naiste mood Sügav dekoltee Kaheosalised seelikud Pealmine seelik polsterdati külgedelt ja tagant traadiga Seelik lõppes pika slepiga Tikitud siidsukad Soengud Meestel pikad juuksed Hiljem tulid moodi lokitud parukad Naistel kõrged ja uhked soengud, mis püsisid üleval traadi ja paeltega Aksessuaarid Ehted lihtsad ja elegantsed Moes briljandid Kindaid kanti ilu pärast, külma eest kaitsesid muhvid Nii mehed kui naised

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
68 allalaadimist
thumbnail
13
ppt

Nimetu

Tuntumad kunsnikud rokokoo ajastul Prantsusmaal Jean ­ Antoine Watteau (1684-1721) Francois Boucher (1703-1770) Jean ­ Honore Fragonard (1732-1808) NAISTE RÕIVASTUS Panjeesidega seelik + kor ­ ett + sügavalt rinda paljastav dekoltee + lahtine seelikuosa nähtava alusseelikuga. Jean - Antoine Watteau aalid: toovad rokokooaegse elegantsi esile, maalidel kujutatud tualette hakati ühendama kunstniku nimega. Watteau-kleit: iga moeteadliku naise garderoobis pidi olema. Watteau sako: kodukleit, puusani kehasse töödeldud, esiosas kolmnurkne vahetükk seljaosas tihedalt allalangevad voldid. MEESTE RÕIVASTUS Rokokoo meesmoodi võik

Varia → Kategoriseerimata
3 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Barokk

Lõuna-Saksamaal ja ka Eestis. Barokki iseloomustab: jõulisus, hoogusus. Skulptuur: veidrad poosid, jalad üleval, pürgivad poosid, dünaamilised, ülevoolavad tunnetes. Tuntuim skulptor: Lorenzo Bernini. Barokk-i Riided Riided: materjalideks olid siid, samet, pits, linane, rasked kangad. Värvid olid tumedamad, pidulikud, uhked, jäigad, kaarjad, kaunistatud. kõrge vöökoht, lopsakad varrukad, all alussärk või -kleit, naistel slepp, mis näitas klassikuuluvust, peenike piht, dekoltee tõusis kõrgemale, mantoo, ümar krae kandilisemaks ja musta pitsi kanti talveriietuse juures. Meestel oli polsterdatud jäik riietus, kuub, vest, põlvpüksid, linased särgid, kingad topelttallaga. Juuksed: lokisoengud, parukad, laiaäärelised peakatted, kõrgustesse soengud. Ka meestel olid pikad juuksed. Aksessuaarid: päikesevari, lehvikud. Barokki Maalikunst: toonitab liikumist, ruumi sügavust näidatakse hele-tumedusega (nn keldriluugi valgus).

Kultuur-Kunst → Kultuur
6 allalaadimist
thumbnail
7
ppt

Kleitide etikett

soengut, parfüümi ja meiki Pruutkleidi valimine Arvestada tuleb esmalt seda, kus tseremoonia toimub Stiil ning pulma teema (rahvuslik, ökö, retro jne) Kirikus abielludes peab kleit olema maani või vähemalt põlvist allapoole Õlad peavad olema kaetud õlasalli või bolerooga Mõnes kirikus peab pruudi pea olema kindlasti kaetud loori või rätikuga Lõpuaktus Kleit/seelik ulatub põlvesilmani Õlad on kaetud-soovitatavalt varrukad Väike dekoltee Jalas ihutooni sukad Kinnise ninaga kingad NB! Üle 15 aastane tüdruk kniksu ei tee! Aitäh kuulamast!

Filosoofia → Eetika
39 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Barokk

· 17. SAJANDI BAROKI EESKUJUKS OLI EESTIS KÜLLALTKI LIHTSAKOELINE MADALMAADE BAROKK, MIS LEVIS SIIAMAILE ROOTSI VAHENDUSEL. · BAROKILE EELNES ARHITEKTUURIS RENESSANSS. PIETRO PAOLO NALDINI KIRIK WIESKIRCHE PALSME MÕIS RIIETUS · PIHAKOHT PIDI OLEMA RÕHUTATUD. NAISTE RIIETUSED · KANTI KORSETTI. · PARUKAD, UHKED SOENGU. · PEENED KANFAD, MUSTRID.' · NAISTEL KÕRGED JA UHKED SOENGUD, MIS PÜSISID ÜLEVAL TRAADI ABIL · SÜGAV DEKOLTEE. · KAHEOSALISED SEELIKUD. MEESTE RIIETUS ·LÜHIKESED PÜKSID, PIKK KUUB. ·ÕLGADENI ULATUV KRAE, LAIA PITSÄÄREGA. ·PIKAD JUUKSED-PARUKAD. ·SUKAD. ·JALANÕUD KÕRGETE KONTSADEGA. MUUSIKA · MUUSIKASSE TULI KONTSERTSTIIL. · MUUSIKA VÄLJENDAS JÕULISE INIMESE TUNDEID. · BAROKKMUUSIKALE OLID VÄGA A. CORELLI ISELOOMULIKUD PINGESTATUS, SUURED LA FOLIA KONTRASTID, SAGELI ÄÄRMUSLIK TUNDELISUS, TEATRAALNE

Kultuur-Kunst → Kunst
5 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Barokiajastu

Barokkrõivastusele oli iseloomulik lopsakas maaliline figuur, vaba rõivastuse juurde kuulus aeglane "ujuv" liikumine ja keeruline tseremoniaalsus. Rõivastus oli ekstsentriline ja luksuslik, väga dekoratiivne ja rikkalikult kaunistatud. Kaunistuselementidena kasutati kõikidel rõivaosadel pitsi, linte, lehve, tikandeid, nööpe. Rõivad valmistati tavaliselt mustrilisest brokaadist või atlass-siidist. Väga oluline oli luksuslik aluspesu, mis kohati paistis pealisrõivaste alt. Dekoltee oli julge ja sügav. Sai kombeks kanda erinevatel elujuhtudel erinevaid rõivaid: ballikleidid, jalutuskäigukleidid, buduaarirõivad, kodukleidid, jahirõivad jne. Muutusid materjalid ja kaunistused. Rasket sametit ja jäika brokaati hakkasid asendama siid ja pits. Kleite õmmeldi peamiselt Prantsusmaal toodetud siidist ja brokaadist, neid kasutati kogu Euroopas. Levinud olid ka sinine ja purpurne kalev, õhukesed kitsevillased kangad, trükitud puuvillased ja linased kangad. Eriti

Kultuur-Kunst → Kultuur
4 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Lühike kokkuvõte

Ei oska võlvida. Egeuse kultuuri ajal on rajatud palju losse, millest suurim on Knossose palee Kreetal. Lossid koosnesid paljudest enam-vähem ühesugustest ruumidest, mis asusid korrapäratult ümber suure neljanurkse keskõue. Kreeta mehed kandsid lühikest niudepõlle, naistel olid aga sügava dekoltee ja volangidega pikad rüüd. Mehed maaliti tavaliselt tumepruuni värviga, naised valgega. Egeuse keraamika oli väga värviküllane ja dekoratiivne. Mükeene arhitektuuri pikergust saali ehk

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
8 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Stiiliõpetuse iseseisev töö.

mulje. 10) SIRGE KÄEAUGUKAAR, sest se moonutab õlgade laiust. 10 tegumoe nimetust mis sobivad: 1) Liibuvad püksid, mis võimaldavad figuuri rõhutada. 2) Liibuvad pluusid mis toovad välja ilusa piha. 3) Pliiatsseelik, rõhutab puusi ja taljet 4) Lühikesed püksid, rõhutavad jalgu. 5) Piha kohal vöö või kummiga pluusid, rõhutavad liivakellale pmast peenikest pihta. 6) Piha seelikud, rõhutavad peenikest vöökohta. 7) Avara lõikeline dekoltee, et rohutada rinda. 8) Klapptaskutega või puusa-kaunistustega teksad rühutavad kurvikat figuuri. 9) Pika varukaline pika seelikuosaga kleit, rõhutab kurve. 10) Puhvis varukatega jakid rühutavad õlgu. 10 tegumoe nimetust, mis ei sobi: 1) Maksi pikkuses seelikud, sest nad kaotavad ära figuuri. 2) Lohvakad pluusid, sest nad kaotavad ära peenikese piha. 3) Laiad püksid, varjavad laiaad puusad. 4) Rüüside ja volangidega pluusid ja seelikud, kaotavad figuuri kurvid.

Kultuur-Kunst → Stiiliõpetus
19 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Impressionistide naised ja naisimpressionistid

Impressionistide naised ja naisimpressionistid Manet' maalid naistest on ebtüüpilised, sest tema käsitluses omandab meeste maalidel üsnatavaline naiste vaatamisviis kriitilise või mõnikord ka alternatiivse varjundi. Enamikul niisugustest maalidest, kus põhitemaatika on naised, on nad kujutatud spetsiifiliselt meheliku vaatlemise, meeste tähelepanu objektina ja rahuldavad niivisi meeste huve ning toidavad meeste ihasid, fantaasiaid ja hirme. Muidugi on ka meeste maale naistest, mis sellesse tüüpi ei kuulu, nagu näteks Pissarro maalid puhkavatest talunaistest. Aga väga paljude meeskunstnike , nende seas ka impressionistide maalides on naised olmselt meessoost vaatajatele objektiks, millele nad projitseerivad oma seksuaalsed ihad. Renoiri ,,Vihmavarjud" ,nagu me eelnevalt nägime, ergutab kindlasti meessoost vaatajaid tundma keelatud erootilist naudingut sellest juhslikust kohtumisest noore naisega, mis temale kui fl...

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
17 allalaadimist
thumbnail
39
pdf

KLASSITSISM 16 - 19. sajand

prantsuse kirjanduses Louis XIV ajal, Venemaal Katariina II ja Aleksander I ajal. Prantsuse revolutsiooni päevil muutus klassitsism tõusva kodanluse kunstiks ning sai Napoleon I ajastul taas valitsevaks kunstisuunaks. Tollal nimetati klassitsismi ampiirstiiliks (prantsuse sõnast empire 'impeerium') RIIDED Klassitsismi ajastul muutusid riided tagasihoidlikumaks, kõik ei olnud enam nii kaunistatud Ampiirstiilis riided: vöökoht kõrgel rinna all, avar dekoltee, puhvvarrukad, musliinkleit, värvilised paelad, kindad, sallid. Jalanõud õhukesed Mehed kandsid põlvpükse, pikkade sabadega kuube, veste JOSEPHINE DE BEAUHARNAIS Dikteeris Prantsusmaal moodi JUUKSED NAISED 18. sajandit iseloomustab naistel lopsakas, lahtiste lokkidega soeng. Neoklassitsismist inspireeritud pehmema soengumoe juurde käis 19. sajandil sageli ka juuksevõrk (caul). See oli valmistatud tavalisest või siidniidist ja tihti oli sellel

Kultuur-Kunst → Kultuur
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mood 17-18. sajandil

küsimusele, mida on teinud inimesed selleks, et olla ilusad. Naiste riietus: Naiste rõivastusse tõi 17. sajand vormivabaduse, mille parimaks näiteks oli dekolteeks nimetatud sügav kleidiväljalõige. Jäik hispaania krae oli sellest ajast peale minevik. Kuna barokiajastu iluideaal soosis loomulikke proportsioone, lõigati kleitide ülaosa sügavalt lahti ning jäeti rinnapartii ülemine osa täiesti nähtavale, mõnikord kaeti dekoltee aga pitskraega. Rõivamoe muutusi ei põhjustanud ainuüksi uued kultuurisündmused, vaid mängu tuli ka teaduse areng. 1628. aastal avastas William Harvey vereringe olemasolu. Otsekohe alanud vaidlused, kas naiste sagedased kaebused pole mitte ühenduses keha kokkunöörimisega, viisid lõpuks jäikade ja piinavate korsettide kadumisele. Kleitide pikk pihaosa oli väheste pitsidega kaunistatud, seelikuosa lopsakas. Puusapolsterdus oli jäänud, kuid

Ajalugu → Ajalugu
43 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Barokiajastu

Kolmekümneaastase sõja järel muutus meeste riietus sõjaolukorrale vastavamaks - mehed hakkasid kandma pikki, vabalt saabastesse ulatuvaid pükse ja lühikest kuube. Kõrged kraed asendusid õlgadeni ulatuvate kraedega, millel oli sageli lai pitsääris. Peas kanti laiaservalisi sulgedega kübaraid ja jalas kõrgete kontstega käänissaapaid. Aadliku rõivastuse juurde kuulus tingimata mõõk. Naiste riietus muutus samuti vabamaks - lõdvem korsett, avaram dekoltee. Krookkrae asendus pitskraega. Varrukaid kaunistasid laiad pitsmansetid. Sellel ajastul ehitati palju suurejoonelisi losse ja kirikuid. Losse ümbritsesid uhked pargid, kus põõsad olid kunstipäraselt pügatud ja lillepeenrad moodustasid dekoratiivseid kujundeid. Lisaks ümbritsesid losse ka tehistiigid, purskkaevud ja tasane muru. Ruumides oli palju peegleid ja skulptuure. Barokkarhitektuuris puudub rahu, kõik liigub ja lainetab. Sageli kavandati isegi ehitiste põhiplaanid

Muusika → Muusikaajalugu
18 allalaadimist
thumbnail
22
doc

19. saj naisterõivastus

slepiga. Voldid ja krooked paigutatud rohkem seljale. Varrukad erinevad: lühikesed 7 ja laiad, ülalt kroogitud või volditud, sageli ka laia kätisega, pikad ning kitsad, või pikad ja kitsad varrukad õmmeldud lühikeste puhvvarrukate külge. Lühikesi varrukaid kaunistati tikandite, tupsude ja narmastega. Kanti ka varrukateta kleite. Tavaliselt kleidid suure dekolteega. Päevakleidi dekoltee väiksem, õhtukostüümidel sageli kogu ülaosa paljastav, varrukast varrukani ulatuv, nelinurkse kujuga. Dekoltee ääred võisid olla kaunistatud kantide, volangide ja pitsidega, mõnikord oli kleidil taga ja külgedel püstkrae. Perioodi alguses kleidid antiikmoe eeskujul õmmeldud, all kanti liibuvat trikood või õhukest aluskleiti ja sageli ainsa ülerõivana õhulist salli. Sellist moodi nimetati ka "alasti mood". Kleit rõhutas saledat figuuri ja naiselikkust. 1805

Ajalugu → Ajalugu
45 allalaadimist
thumbnail
50
pdf

GOOTIKA 12 - 16. sajand

Vööjoon oli nihutatud allapoole. Kleidil olid pikad kitsad varrukad, vahel kinnitati varrukate külge pikad kitsad riideribad, mis ulatusid maani. Kanti alt laienevaid varrukaid. Kaunistusena hakati kasutama nöörimist. Nööritud kinnise vahelt paistis esiosas rikkalikult kaunistatud alussärk. Särgi peal kleidi all kandsid naised lühikest ja kitsast rinda toetavat pihikut Kleidi peal kanti teist nn varrukateta kleiti. Sellel olid kuni vööni või puusadeni ulatuvad käeavad ja suurem dekoltee. Esiosal võis olla lõhikkinnis, mis kaeti prossiga Ülerõivastena kanti endiselt keepi. See oli eest lühem, tagant pikem. Kanti ka kaelaavast kroogitud poolringikujulist keepi. Samuti kanti pelicon'i ja surcoat'i, millel võisid varrukad olla eest nööbitavad RIIETUS NAISED - HILIS GOOTIKA Kleite hakati vööjoonelt läbi lõikama, tekkis uus varrukalõige. 14. saj. tekkis ihupesu, Inglismaal korsett. Rõiva siluett muutus 15. saj. Vööjoon tõusis rinna alla, seda toonitas lai vöö

Ajalugu → Ajalugu
11 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Art Deco

Mood: Moodne naine oli pikakasvuline, sale, lamedarinnaline, laiaõlgne, talumatult sikk oma hästiistuvas pükskostüümis, kettrihmaga kotike üle õla heidetud. Kanti klosslõikelist kübarat, mis sarnanes kummulikeeratud kellukale, juuksed olid lühikeses soengus, nägu puuderdatud, suu ja sõrmeküüned erepunased. Moes oli karm dieet ja moodne oli suitsetada. Moodne oli ka juua ja teha meeletusi. 1930ndatel said ülimoodsateks õhtukleidid, mille rinnaesine oli kaetud, kuid seljal sügav dekoltee, mis kulges vöökohani ja lõppes kelmika lipsukese või buketiga. Moodne mees oli inglise dandy ja Ameerika gangsteri süntees: (näit: Hercule Poirot) kulmudele tõmmatud kaabu, mida ei võetud isegi siseruumides peast, briljantiiniga võitud soeng, taljesse õmmeldud pintsak ja laiad püksid, milles võis julgelt spagaati visata. Ülerõivad-pehmest kangast vööga mantel, rinnataskus nelgiõis, kaelas valge siidsall. Kolmekümnendate aastate algul heitsid

Kultuur-Kunst → Kunst
27 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Christian Lacroix

poolest. Värvimöll, mis eristab Lacroix tooteid, on and tema sünnikoha, Provance`i(regioon Kagu-Prantsusmaal), loodusele ja eredale päikesele. Siluett: Lacroix kasutab enamjaolt trapetsikujulisi ja püramiidjaid siluette, sellepärast on Lacroix riided pikad vabad rõivad, mis on kerged ja kaalutud. Disainerile meeldib luua ka mitmekihilisi ansambleid. Ehted ja dekoratiivsed elemendid: Lacroix kasutab tihti nii tehis-kui ka looduslikke värve, et viia tähelepanu dekoltee lõikele ning anda oma kübaratele omapärane aktsent. Tema loomingus on ohtralt rüüse, pitsilisi lainelisi kraesid ja mansette, volange ning zaboosid. Tema stiili lahutamatuks osaks peetakse õigusega tikandeid, mida Lacroix kasutab igal võimalusel. Tikitud ornament Lacroix kostüümidel meenutab tihti hispaania ajalooliste kostüümide tikandeid. Peale selle, moelooja ühendab tihti tikandid ja vääriskivid. Reeglina teeb tikandid Lacroix Moemaja jaoks kuulus tikkija Francois Lesage.

Ajalugu → Ajalugu
12 allalaadimist
thumbnail
67
odp

EGEUSE KULTUUR JA KUNST

Lisaks Knossosele on Kreetalt leitud veel 5-6 väiksemat lossi (Phaistos) Kreeta sammas Knossoses http://web.zone.ee/marjukodukas/Egeuse.pdf PHAISTOSE LOSSI VAREMED EGEUSE KULTUURIST Temaatika on üllatavalt rahumeelne, sõda ei kujutata üldse. Kujutati loodust, mänge ja õukondlikke pidustusi. On kujutatud ka mingit härjamängu ­ ilmselt oli härg püha loom. EGEUSE KULTUURIST Kreeta mehed kandsid lühikest niudepõlle, naistel olid aga sügava dekoltee ja volangidega pikad rüüd EGEUSE KUNSTIST Kreeta saarel kasutati ka kirja: ·hieroglüüfkiri ·lineaarkiri A ·lineaarkiri B Lineaarkiri-A. et.wikipedia.org/wiki/Lineaarkiri_A Lineaarkiri-B. http://et.wikipedia.org/wiki/Lineaarkiri_B KNOSSOS Korrapäratu põhiplaaniga Ehitatud labürindina 2-3 korruseline Lossi keskel asus suur siseõu

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
8 allalaadimist
thumbnail
67
odp

Egeuse kultuur ja kunst

Lisaks Knossosele on Kreetalt leitud veel 5-6 väiksemat lossi (Phaistos) Kreeta sammas Knossoses http://web.zone.ee/marjukodukas/Egeuse.pdf PHAISTOSE LOSSI VAREMED EGEUSE KULTUURIST Temaatika on üllatavalt rahumeelne, sõda ei kujutata üldse. Kujutati loodust, mänge ja õukondlikke pidustusi. On kujutatud ka mingit härjamängu ­ ilmselt oli härg püha loom. EGEUSE KULTUURIST Kreeta mehed kandsid lühikest niudepõlle, naistel olid aga sügava dekoltee ja volangidega pikad rüüd EGEUSE KUNSTIST Kreeta saarel kasutati ka kirja: ·hieroglüüfkiri ·lineaarkiri A ·lineaarkiri B Lineaarkiri-A. et.wikipedia.org/wiki/Lineaarkiri_A Lineaarkiri-B. http://et.wikipedia.org/wiki/Lineaarkiri_B KNOSSOS Korrapäratu põhiplaaniga Ehitatud labürindina 2-3 korruseline Lossi keskel asus suur siseõu

Kultuur-Kunst → Kunst
4 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Minu esimesed triibulised

Tundus, et ta ei suuda mind enam rohkem hulluks ajada. Siiski suutis ja tegi natukese aja pärast ettepaneku tualetti külastada. Pidin erutusest lõhkema. Ta hoidis mu paremat kätt ning juhatas mu sinna. Lukustades enda järel ukse, selgitas ta mulle veenvalt, et see pole õige koht suguühtesse astumiseks. Pidavat liiga kitsas olema, aga kuna ma olin kepimõtetes nii kinni, siis pidasin targaks end mitte peale suruda ja hiljem mu mustamäe korter segamini tuuselda. Ta dekoltee oli võimalikult palju minu poolt juba avatud. Ma ei osanud nii perfektsest kehast isegi und näha. Ühtäkki võttis ta oma seksika, musta värvi rinnahoidja vahelt väikese pulbrikoti. Ma ei keeldunud triibust, sest oli öö uutele tunnetele ja kogemustele. Sain oma esimesed triibulised lesbibaari tualetis poolpaljalt naiselt. Suundudes tagasi baaridaami juurde, tellis ta mulle kolm pitsi vodkat, ise jättis seekord ringi vahele

Kirjandus → Kirjandus
20 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

BAROKK ''korrapäratu kujuga pärl''

BAROKK ''korrapäratu kujuga pärl'' ISELOOMUSTUS Barokk on stiil, mis oli iseloomulik 17. ning osalt 16. ja 18. sajandi Euroopa arhitektuurile, kujutavale kunstile, muusikale ja ilukirjandusele Sõna 'barokk' tuleneb portugalikeelsest sõnast barocco, mis tähendab ebakorrapärast pärli. See oli algselt pilkenimi, mis anti ajastule 18.sajandi keskel, kuna tol ajal peeti ajastu katoliiklikku stiili ebaloomulikuks, kummaliseks ja liialdavaks. Kuid hiljem, 19.­20. sajandi vahetusel, võetigi see perioodi nimetusena kasutusele Valitsev vastureformatsioon vaim - usulise entusiasmi elustamine Taltsutamatu tundelisus, kirg, paatos, toonitatud ilmekus, toetumine meeltele ja tunnetele Baroki tugev jälg paljude maade rahvakunstis ISELOOMUSTUS Kuigi kujutav kunstis saab puhta baroki sünnist rääkida ainult seoses Itaaliaga, läheb 17. Sajandil juhtiv roll Itaalialt üle Prantsusmaale. Louvre, Louis'de õukonnad pimestavad kogu Euroopat Barokk-aja...

Kultuur-Kunst → Kultuur
3 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Renessanss

Kuldsete lokkide samiseks tuli pähe panna sisselõigetega laiaäärne kübar. Juuksed tõmmati avaustest välja ja neile kanti söögisoodast valmistatud segu. Nii tuli paar tundi päikese käes istuda. Juuksed pleekisid,-omandades punaka tooni. NAISTE RIIETUS: Riide värv ja kude oli lõikest olulisem. Kleit kaalus u. 25 kilo ja koosnes volditid sametist, villasest kalevist ning brokaadiga sobitatud siidist. Taljet rõhutati moodsa raudplaatidest valmistatud uudse korseti, rindu aga dekoltee abil, mis oli mõnikord täiesti paljastav, mõnikord kaetud aga õhukese siidiga. Moodi tulid kuni 30-sentimeetrise platvormiga kingad, millel daamid polnud suutelised ilma meeste või teenijate abita liikuma. MEESTE RIIETUS: Valitseb ohjeldamatu küllus: kamisoole kaunistati kuld-ja hõbetikandite, pärlite ja kalliskividega. Kaelas kanti mitut jämedat kuldketti ning igas sõrmes sõrmuseid. Lemmiktegevused SÖÖMAAEG: Skulptuuride, vaipade ja maalidega kaunistatud saali kaeti pikk laud

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
12 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Moelooja Coco Chanel

Kanepi Gümnaasium Moelooja Coco Chanel Referaat Autor : Mirell Lattik Juhendaja : Ele Kõiv Kanepi 2008 Sisukord: · Sissejuhatus · Elulugu · Looming · Kokkuvõte · Kasutatud materjalid Sissejuhatus Ma kirjutasin referaadi prantsuse ühe 20. sajandi kõige innovaatilisemast ja tähtsamast moeloojast Coco Chanel´ist. Valisin Chaneli, kuna tema looming on suurepärane ja elulugu huvitav ning mitmekülgne. Chanel´i tahtejõud on kadestamist väärt. Moeloojana on ta pidanud kõvasti pingutama et jõuda sellise karjäärini. Chaneli elulugu. Coco Chanel sünninimi on Gabrielle Bonheur Chasnel. Chanel sündis 19. augustil Saumuri 1883 ning suri 10. jaanuar 1971. Chanel ise on oma lapsepõlve ja noorpõlve kohta levitanud ilustatud versioone. Ta sündis rändkaupmees Albert Chaneli ning tema armukese Jeanne Devolle'i teise a...

Kultuur-Kunst → Kunst
23 allalaadimist
thumbnail
6
odt

BAROKK

raske teksti jälgida. Kompositsioonitehnika aluseks said meloodia ja toetav harmooniasaade, seda nii vokaal- kui ka instrumentaalmuusikas, nii soolopalades kui ka koori- ja orkestriteostes. Vokaalmuusikas kasvas teksti osatähtsus. Helilooja eesmärgiks sai tekstis kirjeldatava kujutamine muusikas. Muusikas muutus rõhutatult helistikukeskseks (tonaalseks). BAROKOSTIIL Naiste riided:muutus samuti vabamaks - lõdvem korsett, avaram dekoltee. Krookkrae asendus pitskraega. Varrukaid kaunistasid laiad pitsmansetid. Riietus koosnes sügavast dekolteest ja kaheosalisest seelikust.Kõrged soengud püsisid üleval traadi ja paelte abil. Jalas kanti tikitud siidsukki. Riietust täiendasid kindad ja lehvikud. Louis XIV ajal tulid aga moodi põlvpüksid. Põlvpükstega kanti pikka vesti ja kuube, kaelas lehvivaid rätikuid. Rõivastus oli maaliline,elegantne ja lihtne. Seda iseloomustas vaba vorm, pehmed kontuurid, erksad häasti sobivad

Ajalugu → Ajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
38
pdf

ROKOKOO

Hinnati pikantset nalja ja pealiskaudset peent vaimukust. Kuninga õukond neelas tohutult raha, väljend "Pärast meid tulgu või veeuputus" pärineb just neist aegadest. RIIETUS NAISED S-kujulised kleidid, kolmnurkne sügav kaelus, korsett, võrudest alusseelik- seelikud muutusid nii laiaks, et daamid mahtusid uksest sisse vaid külg ees, jäigad pitsvarrukad, õrnad lehvikud, peakatted ja õlasallid. Lai dekoltee, suur kleit, lipsud, korsett. Naiste riided olid mõeldud pidutsemiseks, lõbutsemiseks, mõnulemiseks. Riietel olid mustrid, volangid, õrnad - moodi tulid lendlevad tekstiilid. Tähtsamad materjalid riiete valmistamiseks olid atlass ja satään. Atlassi sära varjutati peene mati sameti ja õhukeste pitsidega, materjal pidi esile tooma rikkaliku valguse - varju mängu. Moes olid pehmed murtud toonid/pastelltoonid, mis kandsid nimetusi: londoni udu, surev ahv,

Ajalugu → Ajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
14
rtf

Moeleksikon

Samuti sinna juurde kuulub ka valge vest, mis ei tohi frakki esipoolt välja paista. Taskusse läheb valge taskurätik kitsa triibuga, mis peab olema kinldalt nähtav. Jalga lähevad nööritavad õhukesest nahast lakk- kingad, millega koos peavad olema mustad siidsokid. Topelt mansettidel peavad olema väikesed nööbid. Kuid juurde kuulub must mantel. Naine paneb täispikka õhtukleidi, mis peab kinldasti olema pidulikust materjalist. Tegumood peab ka olema klassikaline - seal peab olema dekoltee, kas pikad või lühikesed varrukad, Tavaliselt ülespandud soeng. Korralikult valida jalanõud, kindlasti kinnised ja kontsadega. Võivad olla toon-toonis või veidi tumedamad kleidist. Käekott peaks ka olema võimalikult väike. Frakki kantakse nii päeval kui ka õhtul vastavalt kutsele. Smoking: Smoking (black tie) seda ei kanta päeval tavaliselt peale kella 18. See on klassikalise lõikega pintsakmillel on üldjuhul nüübid üherealised. Nööbid ja

Muu → Käsitöö
74 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Renesanss

muutusid tervikuks. Mugavuse huvides olid püksid varustatud spetsiaalselt kotitaolise kubemekotiga. Hiljem sukamasina leiutamisega läksid moodi sukkpüksid, mis rõhutasid veelgi meeste mehelikkust. Samas kanti inglismaal aga laiu põlvpükse, veneetsias allapoole põlvi ulatuvad pükse, mille sääred oli kas kitsad või siis rohkem avarad just. Valge linane särk muutus renessaansi ajal oluliseks jõukuse märgiks. Särgi lõige oli lopsakas ja dekoltee suur. Hiljem lisandus särgi kaelusesse pisike kroogitud krae, mis aegade jooksul muutus olulisemalt suuremaks ja kroogete poolest rikkalikumaks. Krookkrae oli tärgeldatud, tugevast materjalist ja hoidsid pead võimalikult püsti. Tekitas mulje enesekindlast mehest. Sama kraed kasutasid ka naised aga vähe väiksemana. Vanemad mehed kandsid rohkem kinnisemat riietust, dekolteeritud vammuse all särki ja pikka kuube, mis oli kuni vööni avatud

Ajalugu → Ajalugu
31 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Mida ma võiksin teha, et minust parem esineja saaks

alusta analüüsist- mis tegelikult esinemise juures närvi ajab ja mida sellejuures kardad. Esmamulje publikule jätab esineja riietus, mille tasub eelmisel õhtul välja valida. Kingad peavad olema mugavad ning vältida tuleks äärmusi: mitte riietuda väga silmatorkavalt või igavalt halli massina. Mõelda tuleks eelkõige enda heaolule, miniseeliku ning avara dekolteega võid muuta endajaoks olukorra ebamugavaks, sikutades seelikut muudkui esinemise ajal allapoole ning jälgides, kas dekoltee ikka ilust on ja pesu paistma ei hakkaks. Publikule võib see nalja teha ning oluline teema millest rääkima pead on kõigil meelest läinud, algab kokutamine, higistamine, hirm ning kogu hästi ettevalmistatud esinemise võib läbikukkunuks nimetada. Hea, kui on võimalik oma ettekanne kellelegi kodus ette kanda- pereliikmele, sõbrale. Harjutada tuleks keha hoiakut- seista sirgelt, mitte kõikuda ning jalalt-jalale tammuda.

Psühholoogia → Suuline ja kirjalik...
66 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Etikett kui vananenud nähtus tänapäeva ühiskonnas

Võimutseb üldine casual look igas valdkonnas. Kõige ehedama näite tooksin oma 8 aasta tagusest gümnaasiumi lõpuaktuselt. Siinkohal märgin ära, et kooli juhtkond kindlustas, et nii põhikooli lõpetajad kui ka abituriendid saaksid õpetust etiketist. Räägiti riietusest, soengutest, õigest istumisstiilist neidudele ja ka poisid said nõuandeid. Siiski olid mõned vanemad õpetajad ahastuses, kui üks minu klassiõde ilmus lõpuaktusele kleidis, mis kattis vaevu tema istmiku ja dekoltee oli nii avar, et ka mõned vanemad selle kohta hiljem märkuse tegid. Kas seda neiut huvitas etikett? Vaevalt küll. Pidulikul üritusel, isegi suvisel perioodil, peaks neiud kandma kleidi või seelikuga alati ka sukki, neidki kandsid vaid näputäis tüdrukuid. Poisid olid nagu ikka – ülikonnad- lipsud ja kingad. Ja suurem osa meist nägid väga head ja šikid välja. See on üks väheseid pilte, kus me kõik nägime välja nö vastavalt olukorrale.

Majandus → Klienditeenindus
12 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Teadus ja kultuur uusaja esimesel perioodil

Kleitide pikk pihaosa oli väheste pitsidega kaunistatud, seelikuosa lopsakas. Puusapolsterdus oli jäänud, kuid kadunud olid ülemääraselt suured seelikuvõrud, mille koha võtsid sisse seelikutugevdused ja alusseelikud.Varrukad olid nüüd küünarnukini. 18. sajandil kandsid naised kuni revolutsioonini metallist puusatoestikke, mis laiendasid kleidi seelikuosa külgede suunas kuni pooleteise meetrini. Seeliku juurde kuulus alati korsett ja sügavalt rinda paljastav dekoltee, seelikuosa oli eest lahti lõigatud ning jättis alusseelikud nähtavale. Moe liikumisele lihtsuse suunas andis hoogu juurde revolutsioon. Revolutsioon kaotas oma teelt siidi, sameti ja brokaadi ning vabastas naised tülikatest detailidest nagu korsetid, kõrged puuderdatud parukad, kõrged kontsad, ilumärgid ja lehvid. Maanaise rõivastusse kuulus nüüd pihik, taljesse töödeldud jakk ja lopsakas kroogitud seelik. Vabariiki pooldavate naiste rõivastuseks

Ajalugu → Ajalugu
41 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Ajastute võrdlev tabel

Naise kõigepealt ülilaiast mood käisteta mantlit. Naiste erilise elegntsi lühike riietus muutus samuti rokokooseelikust. Hakati rõivas koosnes avarast mantel, mille juurde vabamaks- lõdvem eelistama valgest maaniulatuvast käisteta kuulusid parfümeeritud korsett, avaram musliinist avarat lihtsat kleidist ja lühikeste või kindad. Moepilti dekoltee. Krookkrae kleiti. Selle all kanti pikkade käistega särgist. täiendasid terava ninaga asendus pitskraega. vastu keha liibuvat Naise tualeti juurde kingad, kikkhabe ja Varrukaid kaunistasid trikood. Riietuse juurde kuulusid ka sallid ja vurrud. laiad pitsmansetid. kuulus õhuke sall. loorid. Suursuguste inimeste eesõigus oli kasutada erksas toonis kangaid. Talumehe

Muusika → Muusikaajalugu
54 allalaadimist
thumbnail
60
pdf

1900-1910 aastate rõivaste ajalugu

polnud mingi haruldus. Reklaamiti rohkelt valejuukseid, ihaldusväärseks saanud pehme lopsakuse andis juuste tagasikammimine. Sambana sale kael oli ajastule omase stiili jaoks hädatarvilik, tohutu suureks ja raskeks muutunud kübarad rõhutasid kaela haprust veelgi. Tähelepanuäratavateks olid õhtutualettide juurde kantavad sulgede ja kalliskividega peapaelad. Kaunistuse kõrgust rõhutati dekoltee sügavusega. Kübarad polnud mitte ainult suuremad kui kunagi varem, vaid veelgi keerulisemalt kaunistatud ja ääretult laia ettepoole kaldus äärega. Uudiseks oli autoga sõitmisel kübaratele tohutute looride lisamine. Kanti kübaraid, mille ülipikkade kübaranõeltele olid meisterdatud erilised pead. Kõik ihkasid endale kahvatut, õrna ja läbikumavat ihu. Selleks kasutati näol ja kehal talgi- või riisipulbrit ning

Kultuur-Kunst → Kultuur
18 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kihlus ja pulm

laialt levinud suuremas osas lääneriikides. (Suur perenaise käsiraamat: 2007) 2.2.3 Pruutpaari riietus Registreerimisel riietub pruut pidulikku kleiti või kostüümi, peigmees kannab ülikonda. Pruutkleidi tegumood oleneb peigmehe riietusest. Pruutkleidi värvideks on enamasti lumivalge või elevandiluukarva valge, kuid sobimatud pole ka teised heledad toonid. Kirikliku laulatuse puhul ei sobi sügav dekoltee ega paljastatud käsivarred. Pruudiloor on traditsiooniliselt süütuse sümbol ning see ehib esimest korda abielluja pead, teist korda abielludes valib pruut kübara või mõne muu peaehte. (Suur perenaise käsiraamat: 2007) Ehetest soosituimad on pärlikee ja pärlkõrvarõngad ning kihlasõrmus, ristitud pruudil ka tagasihoidlik kaelarist. Peigmees kannab talvel musta või tumedat ülikonda. Suvel sobib ka hele ülikond. Päevasärk on valge, lips või kikilips võib samuti valge olla

Varia → Kategoriseerimata
13 allalaadimist
thumbnail
46
docx

LOODUSEST INSPIREERITUD KLEIDI LOOMINE NING PÕHILISEMAD STIILIDE MUUTUMISED AASTAIL 1910-1990

sissetulekut. Moodi tulnud reibas ja sportlik stiil sobis paljudele. Eriti populaarseks said kõrge pihaga spordipüksid, mis mõne lõike puhul jätsid püksisääre alt laienemise tulemusena hoopis seeliku mulje (vt joonis 12). 1940ndate õmbluskunsti tipuks said monumentaalsed õlapealteta õhtukleidid, kuid pärast 30ndate voolava joonega moodi jättis see kümnend pigem betoonist valatud mulje (vt joonis 13). Kleidi ülemisele osale oli iseloomulik kinnine dekoltee, õlapatjade abil esiletoodud õlad ning puhvis varrukad. Kübarad sobisid suurepäraselt kokku ranges stiilis õmmeldud kostüümidega. Peakateteks kasutati erineva disainiga turbaneid, kootud juuksetaskuid, lilli, võrguga mütsikesi ning kübaraid. Uhke kübar, sõrmkindad ning huulepulga rohke kasutamine lisasid välimusele naiselikkust (vt joonis 11). Traditsioonilistele ehetele otsiti alternatiivseid materjalide allikaid, sest väärismetallid kasutati sõjaliseks otstarveks14.

Majandus → moetööstus
7 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Napoleon Bonaparte

Keisririigi ajal jätkusid arengutendentsid, mis olid alanud pärast 9.termidoori riigipööret. Kõrgseltskonnas muutusid mõjukaks salongid, mida pidasid aristokraatlikud daamid. (lõpuks ometi)Need olid kohad, mida külastasid uusrikkad, poliitikud ja ohvitserid, samuti haritlased. Lihtrahva asemel said moe loojateks kõrgseltskonna daamid. Kanti valgeid rõivaid, mis üllatasid Antiik- Kreeka lühidusega ja kõrgele ulatuva küljelõhikuga. Moes oli väga sügav dekoltee. Jalas kanti sandaale, mis jätsid nähtavale sõrmused suure varba umber. Sukki ei kantud, sest hinnatud olid peened katmata sääred. See oli vastand revolutsiooniaja lihtrahvalikkusele, mis hindas töötava ümarust ja jõulisust. Ilmselt pingudadakse suguelu aspektiga tugevasti üle. Kas seda tehakse tõesti lugejaskonna püüdmiseks? Siiski vist mitte. Prantsuse keeles on mõiste "Tema Majesteet" grammatiliselt naissoost. Keisrist kirjutades grammatilist naissugu kasutanud

Ajalugu → Ajalugu
55 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Baroki lühikokkuvõte

MOOD Kolmekümneaastase sõja järel muutus meeste riietus sõjaolukorrale vastavamaks - mehed hakkasid kandma pikki, vabalt saabastesse ulatuvaid pükse ja lühikest kuube. Kõrged kraed asendusid õlgadeni ulatuvate kraedega, millel oli sageli lai pitsääris. Peas kanti laiaservalisi sulgedega kübaraid ja jalas kõrgete kontstega käänissaapaid. Aadliku rõivastuse juurde kuulus tingimata mõõk. Naiste riietus muutus samuti vabamaks - lõdvem korsett, avaram dekoltee. Krookkrae asendus pitskraega. Varrukaid kaunistasid laiad pitsmansetid. Louis XIV ajal tulid aga moodi põlvpüksid. Põlvpükstega kanti pikka vesti ja kuube, kaelas lehvivaid rätikuid. Mehed kandsid allonparukaid, mis pidid sümboliseerima mehe jõudu ja tugevust. Riietus külvati üle hõbe- ja kuldtikandiga ning kaunistuspealtega. Ühe luksusliku ülikonna jaoks olevat kulunud üle 5 meetri brokaati, u 50 meetrit roosat siidpaela 500-600 seose tegemiseks, 12 m pitsi ja 70 nööpi

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
335 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Jean Renoir

Tema maalidel on pintslitõmbed nii rahulikud ja pehmed, isegi, kui ta on kasutanud tumedaid toone. Modellidel on näost näha, et õhkkond on olnud maalimise ajal meeldiv, pingevaba ja nii mõnegi teose pealt võib arvata, et on natuke nalja visatud (Renoirile meeldis ju nalja visata ja panna modellidele hüüdnimesid). Üks lemmikmaalidest on ,,Madame Henriot' portree". See on kuidagi väga helge ja muretu. Naise mandlipruunid silmad ja korallpunane suu õhkab sensuaalsust, samuti väga avar dekoltee ja kergelt punakad juuksed. Olen ju isegi nii mõneski nimekas muuseumis tema töid näinud (Mäletan, et Musée d'Orsay's oli neid üsna palju). Renoir oli minu jaoks ideaalse ellusuhtumisega ­ muretses vaid tõesti selle pärast, mis oli talle oluline ja muidu leidis enamasti kõiges vaid positiivset, ta võttis asju nii, nagu nad pidid olema. Taaskord üks suurepärane kunstnik, meeletu ande ja tahtejõuga. Seda raamatut kätte võttes ununes

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Kunstiajalugu

· Losside seinad olid kaunistatud eredate realistlike seinamaalingutega · Vulkaanilise tuha ja mulla all on need maalingud küllaltki hästi säilinud · Temaatika on üllatavalt rahumeelne, sõda ei kujutata üldse · Kujutati loodust, mänge ja õukondlikke pidustusi · On kujutatud ka mingit härjamängu ­ ilmselt oli härg püha loom · Kreeta mehed kandsid lühikest niudepõlle, naistel olid aga sügava dekoltee ja volangidega pikad rüüd · Tarbekunstist on olulisemad keraamikaleiud: Kreeta saarel valmistatud savinõud on kaunistatud kirevate maalingutega, millel võib näha ka mereelukaid ja loodust · Kreeta saare keraamika jaotatakse kaheks tüübiks: varasem ­ Kamares-keraamika hilisem ­ paleekeraamika · Nende peamiseks erinevuseks on nõude paksus · Kamares-keraamika on väga ebapraktiline ­ seinad on väga õhukesed

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
116 allalaadimist
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

· Soovitavalt mustad lakk-kingad. · Mustad pikemad sokid · Smokingut võib asendada spencer ­ puusajooneni ulatuv lühike pidulik pintsak, mida täiendavad smokinguga sarnased lisandid. Erandiks on see, et pintsak ja püksid võivad olla eri värvi. · Ei ole sobiv kanda aumärke. · Smokingut võib asendada tume ülikond. Daami rõivastus · Hinnalisest materjalist (siid, samet, sifoon, taft) pikk või lühike õhtukleit. Lubatud on paljastatud õlad ja avar dekoltee. · Tohib kanda ka kostüümi, kui see on valmistatud luksuslikust, hinnalisest materjalist. · Ridikül (väike käekott) harmoneerub kingade ning kleidi koloriidi ja materjaliga. · Pidulikud, mitte kunstmaterjalidest valmistatud ehted. TUME ÜLIKOND (DARK SUITE) · Kutsel märge: tume ülikond · Kandmisvõimalused mitmekülgsed: pidulikud vastuvõtud nii enne kui pärast kella 18.00. · Must, tumesinine, tumehall ühe- või kaherealine ülikond

Ametid → Sekretäritöö
51 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

kasvatamises) · õpetaja-kooli juhtkond (soovitavalt Teie-vormis rääkida ametlikes olukordades, · õpetaja-muu personal (tagada, et kõik õpilased kõikidesse neisse samasuguse lugupidamisega suhtuksid) Õpetaja riietus Õpetaja seelik peab olema pikem kui klassis kõige madalama laua pind. Kehtivad kõik need reeglid, mis kehtivad õpilase riietuse kohta. Õlapaelad, nabapluusid, minid ei ole lubatud, aluspesu ei eksponeerita, dekoltee viisakas, läbipaistvad riided. Sukad või sukkpüksid kõikidel päevadel kus õpilastega v lapsevanematega kokku puututakse. Kingad mugavad. Sussid ja plätud keelatud. Akadeemiline riietus. Nt aktustel. Mustvalge v tumedad või beezikat toonid. Tagasihoidlik muster, õlad kinni, sukad jalas. Alates kella kuuest võib kanda õhtukleiti. Õpetajate maailmaorganisatsiooni kutse-eetika deklaratsioon · kohustus õpetaja kutse ees(pidevalt edasi arenedes töötan)

Kategooriata → Õpetaja koolis ja ühiskonnas
139 allalaadimist
thumbnail
53
doc

Uurimustöö: ILU, RÕIVASTUS JA MOOD LÄBI AEGADE..

Naiste riietus: Naiste rõivastusse tõi 17.sajand vormivabaduse, mille parimaks näiteks oli dekolteeks nimetatud sügav kleidiväljalõige. Jäik hispaania krae oli sellest peale minevik. Kuna barokiajastu iluideaal soosis loomulikke proportsioone, lõigati kleitide ülaosa sügavalt lahti ning jäeti rinnapartii ülemine osa täiesti nähtavale; teinekord kaeti dekoltee aga pitskraega. Rõivamoe muutusi ei põhjustanud ainuüksi uued kultuurisündmused, vaid mängu tuli ka teaduse areng. 1628. aastal avastas William Harvey vereringe olemasolu. Otsekohe alanud vaidlused, kas naiste sagedased kaebused pole mitte ühenduses keha kokkunöörimisega, viisid lõpuks jäikade ja piinavate korsettide kadumisele. Järgneva uuendusena kadusid ülakeha pigistanud ja lamendanud rõivaesemed, mille asemele

Kirjandus → Kirjandus
282 allalaadimist
thumbnail
53
doc

Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade.

Naiste riietus: Naiste rõivastusse tõi 17.sajand vormivabaduse, mille parimaks näiteks oli dekolteeks nimetatud sügav kleidiväljalõige. Jäik hispaania krae oli sellest peale minevik. Kuna barokiajastu iluideaal soosis loomulikke proportsioone, lõigati kleitide ülaosa sügavalt lahti ning jäeti rinnapartii ülemine osa täiesti nähtavale; teinekord kaeti dekoltee aga pitskraega. Rõivamoe muutusi ei põhjustanud ainuüksi uued kultuurisündmused, vaid mängu tuli ka teaduse areng. 1628. aastal avastas William Harvey vereringe olemasolu. Otsekohe alanud vaidlused, kas naiste sagedased kaebused pole mitte ühenduses keha kokkunöörimisega, viisid lõpuks jäikade ja piinavate korsettide kadumisele. Järgneva uuendusena kadusid ülakeha pigistanud ja lamendanud rõivaesemed, mille asemele

Kultuur-Kunst → Rõiva ajalugu
39 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Eesti keele vormiõpetus

muu. · Võõrsõnadest: aaloe, kardavoi, meierei, salvei. PÕHITÜÜP PUU · Puu, puud, puusse, puude, puid e puusid, puudesse e puisse · Omasõnad: -aa, -oo, -uu, -öö. · Võõrsõnad: -ee · Näiteks: kuu, luu, maa, muu, soo, suu, truu, töö, vöö, öö, hää, pää, hea, pea ·Võõrsõnadest: abee, apogee, bidee, defilee, dekoltee, epee, fuajee, konferansjee, kupee, livree, mosee, relee, turnee, varietee. VORMISTIKUST: · Ains part: -d (kuud, sood, truud, turneed) · Ains illat: -sse (karreesse, luusse, öösse). Ka masse e maha, peasse e pähe, soosse e sohu, susse e suhu, töösse e töhe, öösse e öhe. · Mitm part: kuid, kuusid, soid, soosid, truid, truusid, töid, töösid PÕHITÜÜP KOI · Koi, koid, koisse, koide, koisid, koidesse

Eesti keel → Eesti keel
175 allalaadimist
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

6. Jaki või vesti juurde on lubatud kanda pikki viigipükse. Lühikesed püksid jäägu vabaaja riietuse juurde. 7. Seeliku serv peab olema sirge. Seeliku pikkus võib varieeruda, kuid samas ei tohi olla formaalriietusse kuuluv seelik minipikkusega ega maani. Klassikaline põlvesilma kattev pikkus on alati soositud. Samuti on lubamatud sügavad, st põlvest kõrgemale ulatuvad lõhikud. 8. Tööriietusena kantavad pluusid ei tohi olla liiga läbipaistvad. 9. Sügav dekoltee on vabaaja ja õhturiietuse osa, kuid tööriietuses lubamatu. 10. Ametiriietuse juurde ei sobi kunagi kanda lahtise ninaga kingi ja rihmikuid. Eelistada tuleb mugavaid ja poolkõrgeid, tervislikke täisnahast kingi. Kontorikingaks sobivad kaunistusteta, tagasihoidlikud mudelid. 11. Formaalriietuse juurde sobib ainult riidest taskurätik. Seltskonnas ei sobi kasutada paberrätikuid. 12

Ametid → Sekretäriõpe
220 allalaadimist
thumbnail
52
doc

Mehhaanilise puhastuse asendusvõimalused

Oluline 16 Eesti Esimene Erakosmeetikakool Mari Sarv Rahvusvaheline CIDESCO kool 38E on, et nahal ei oleks aktiivset aknet ehk põletikulisi koldeid, sest muidu kantakse lihvimisaparaadiga vistrikud näol laiali [24]. Näidustused: · Näo, kaela, dekoltee ja teiste kehapiirkondade ravi · Naha päikesekahjustused · Pindmised ja sügavamad kortsud · Pigmentatsiooni häired · Suurepooriline ja ebatasane nahk · Komedoonid · Erinevad armid: postakne, operatsioonijärgsed armid, põletus, traumad, tätoveeringud, venitusarmid, rebendid · Halb näojume · Ühekordne hooldus omab stimuleerivat ja toniseerivat toimet · Sobib nii naistele kui meestele [22]. Vastunäidustused:

Kosmeetika → Iluteenindus
75 allalaadimist
thumbnail
35
doc

Seksuoloogia ja seksuaalkasvatus

tolleaegse Inglismaaga seonduvalt kehtestas seadusandlikud piirangud ja oli ka ise moraalse puhtuse mudeliks rahva moraalilõtvuse vastu. Tolleaegsed teadlased ütlesid, et mida vähem seksi (vähem kui kord kuus), seda võimekam on mees, seda suurem on selle riigi võimsus. Ka Victoria-aegne riietus oli eriti jalgu kattev (ka klaveri- ja toolijalad kaeti kinni - peeti erootiliseks), keelatud juust, munad ja piim, mis pidid seksuaalset iha suurendama. Naiste dekoltee avar, seda ei peetud erootiliseks. Oma genitaalide puutumist karistati. Masturbeerivad naised saadeti hullumajja, puberteedieas poistele loodi 4 erektsiooni vältimiseks aktribuutika. Öeldi, et naistel ei ole võimalik orgasmi saavutada ega seksi nautida. Victoria ajal tekkisid võimsad foobiad ja kartused seoses seksuaalsusega. Seks läks põranda alla

Inimeseõpetus → Seksuoloogia ja...
237 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Kirjanduse Secunda teine arvestus

Järsku selline lugu, et mehele antakse kutse ballile, koos naisega. Naine leiab, et midagi pole selga panna. Kraabivad kokku viimase raha ja naisele ostetakse imekena kleit. Ootas ainult oma balli, et saaks tantsida ja särada. Kleit pole täiuslik, kui kleidi juures pole ehet. Raha ka pole. Naisele tuleb meelde, et tema pooltuttav sõbranna on riikam ja tal on ehteid ja laenas ühe briljantkaelakee. Kõik on jube hästi seal, sõidavad ballilt tõllaga koju, paneb käe dekoltee kohale ja briljantkaelakeed ei ole. Aga see tuleb tagasi viia. Laenavad ja ostavad uue kaelakee. Mööduvad aastad, ilusast noorest naisest on saanud selline ärakulunud, pahur ja torisev naine, kellel oma elu polegi olnud, ja sama on toimunud ka selle noore mehega. Juhtub, et naine näeb pargis seda peaaegu sõbrannat ja hakkavad sellest rääkima. See kaelakee oli võlts ja terve oma elu olid nad maksnud tagasi võlga, mida nad üldse ei oleks pidanud tekitama

Kirjandus → Kirjandus
21 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun