Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas sellest tulenevaid riske maandada?
  • Kuidas on arenenud andmesalvestustehnoloogiad?
  • Kuidas on testimine seotud riskide haldamisega?
  • Mille poolest erineb mõistete infosüsteem� ja rakendus� sisu?
  • Mille poolest erineb mõistete infosüsteem� ja IT taristu� sisu?
  • Mis on IT juhtimine?
  • Milline toodud lugemissoovitustest andis Sulle suurima lisaväärtuse?
  • Kuidas on sõnastatud ülalhoiu põhiülesanne?
  • Kuidas on arenenud andmesalvestustehnoloogiad?
  • Milliseid xaaS teenuseid oskad nimetada?
  • Mitut ruumi on vaja?
  • Kui suuri ruume on vaja?
  • Millised on serveriruumi ideaalsed keskkonnatingimused ja miks?
  • Mida kirjeldab ASHRAE standard?
  • Mis vahe on online ja offline UPSil?
  • Millega tegeleb protsessiohje valdkond ?
  • Miks seda vaja on?
  • Milliseid sündmusi ja mil moel saab korreleerida?
  • Millised väljakutsed on seotud eriõiguste haldusega?
  • Kuidas neid ületada?
  • Kes autoriseerib parooli kasutuse?
  • Kus paroole hoida?
  • Mida teha paroolidega?
  • Mida kirjeldab Incoterms?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #1 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #2 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #3 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #4 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #5 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #6 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #7 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #8 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #9 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #10 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #11 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #12 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #13 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #14 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #15 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #16 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #17 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #18 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #19 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #20 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #21 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #22 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #23 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #24 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #25 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #26 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #27 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #28 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #29 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #30 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #31 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #32 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #33 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #34 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #35 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #36 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #37 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #38 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #39 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #40 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #41 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #42 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #43 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #44 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #45 Infosüsteemide ülalhoid - konspekt #46
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 46 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-02-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 80 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triinutamb Õppematerjali autor
Sisaldab varasemate aastate eksamipileteid, kordamisküsimuste vastuseid ning mõistete seletusi

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
51
pdf

IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes

IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes IT System Support and Arrangement in Enterprises Guido Leibur Sampo Panga IT haldusosakonna juhataja [email protected] 1 Guido Leibur Kursuse eesmärk: Omandada infosüsteemide haldamise parim praktika. Tulem: Kursuse läbinu: - tunneb IT haldusorganisatsiooni põhiprotsesse; - orienteerub erinevates meetodites ja standardites; - oskab hinnata organisatsiooni haldusprotsesside iseärasusi; - oskab mõjutada haldusprotsesse soovitavas suunas. Kursuse aeg: Loeng: E kell 08.15 ­ 09.45 Alates 02.02.09 ­ 29.05.09 Harjutus: R kell 08.15 ­ 09.45

Informaatika
thumbnail
13
docx

Juhtumi halduse protsess

Kasutatud kirjandus 1. W. Hoving, J van Bon The ISM Method ver 3 2012 2. MOF https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc535136.aspx 3. ITIL http://www.bmc.com/guides/itil-incident-management.html 4. ITIL https://en.wikipedia.org/wiki/ITIL 5. ISM http://www.inform-it.org/the-ism-method/?lang=en 6. I.Hiie ITIL protsesside mudel http://www.hiie.com/ito/protsessimudel_est.pdf 7. I. Hiie IT ülalhoid. Konspekt http://www.hiie.com/ito/IDU1341_konspekt.pdf 13

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
8
docx

Tehnilise dokumentatsiooni küsimused

Küsimused 7.2.1 1. Mis on mahuhalduse protsessi peaeesmärk?  Mahuhalduse protsessi peaeesmärk on tagada, et IT teenuste ja IT infrastruktuuri mahud oleksid piisavad teenustaseme sihtide saavutamiseks tulusal ja õigeaegsel viisil. 2. Nimeta 3 mahuhalduse ülesannet.  Jälgida IT teenuste sooritusvõimet ja efektiivsust ning selleks vajalikke infrastruktuuri komponente  Kasutada olemasolevaid ressursse efektiivselt  Mõõta äri nõuete täitmiseks olulised ressursid 3. Kuidas tuleb analüüsida mahuhalduse tegevevusi?  Arvestada maksumuse seost võimekusega, et tagada olemasolevate ressursside efektiivne kasutus  Arvestada pakutud teenuse vastavust nõudlusega, et kliendid oleksid rahul ja ressursid vastaksid nõudlusele 4. Mis on IT infrastruktuuride teek?  (ITIL - IT Infrastructure Library) on komplekt praktikatest ja põhimõtetest IT teenuste haldamiseks ja osutamiseks ning on kujunenud IT teenuste os

Tehnikaajalugu
thumbnail
9
docx

Ettevõtteinfosüsteem

INFOSÜSTEEMID Loeng1 Rahaliste IT vahendite kasutamine pole põhjendatud ettevõtte eesmärgil. ITIL CoBit 2002-2003 tekkis infosüst. metoodika. Kujunes välja tarkvarade kasutamis metoodika. 4 võimast ülemaailmset muutust ettevõtetes 1. Globaliseerumine ka majanduslik. Ebay,amazon,alibaba. Turg on globaliseerunud. Konkurents maailmaturul. Tekkisid globaal tarnimissüst.-d. 2. Tootmise automatiseerimine võimaldab kiiresti toota piiramatu arvu tooteid. Vaja spetsialiste. Tootmine on muutunud teadmistepõhiseks. Tootmine alguses ja hiljem on hinnapoolest sama. Arendus ja reklaam on tasutud ja poole aasta pärast toode poole odavam. Eluiga lühike. 3. Ettevõtete toote turuletoomine. Toote turuletoomine kiirendab uue toote arenduse ja turule toomist. Produkt vananeb moraalselt juba valmistamiseajal 4. E-firmade rajamised Intranet- ettevõtte siseseks kasutamiseks.

Ettevõtte infosüsteemid
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

o erinev detailsuse tase esitlusviisidel (ülevaade vs detailne kirjeldus). Mudeleid on vaja süsteemi visualiseerimiseks ning selleks, et süsteem ja selle toimimine oleks üheselt mõistetav. 6. Too erinevaid infosüsteemi definitsioone ja eesmärke ning selgita neid. on võimalik andmeid töödelda, salvestada või edastada tehniliste süsteemidega, mis kaasab normaalseks talituseks vajalike vahendite, resursside ja protsessidega Infosüsteem on mingi informatsiooni, selle töötlemist käsitlevate reeglite ja vajalike vahendite kompleks. Ehk: informatsioon kui süsteemi sisend, reeglid ja vajalikud vahendid ehk sisendi teisendamine ja vastavad vahendid süsteemis. · Infosüsteem on info liikumist käsitlevate reeglite kogumik. · Infosüsteem on teatav andmete süstemaatilise töötlemise ja säilitamise viis. Paberil, arvutis jne. 7. Info, andmed ..

Majandus
thumbnail
29
pdf

EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

Millise toodud stsenaariumi puhul on kasu grupitöö vahenditest kõige suurem? Paljudel inimestel tuleb töötada ühise ülesande kallal ja IKT võib lihtsustada nende suhtlust. Sotsiaalsed rühmad samas riigis või ka erinevates riikides omavad märgatavalt erinevaid võimalusi IKT võimalustele ligipääsuks ja nende kasutamiseks. Seda olukorda kirjeldab termin digitaalne lõhe. Näide IKT sisseostu kohta väliselt partnerilt: firma püstitab teenuspakkujale ülesande käivitada vajalik infosüsteem teenuspakkuja juures teatud kindlal, kokkulepitud teenustasemel. Lause, mis kirjeldab kõige täpsemalt infosüsteemi kogukulu komponente: infosüsteemi hankimise, juurutamise, käitamise ja hoolduse kulud, kaasa arvatud lõppkasutajate koolitus ja tugi. Infosüsteemi juurutamise tulude-kulude analüüsiks tuleb arvutada infosüsteemi juututamise materiaalste tulude ja kulude suhe rahalises väärtuses, hinnata mittemateriaalsed tulud ja kulud,

Infosüsteemi projekti juhtimine
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

· tarnijate kaasamiseks tööprotsessidesse Operatsioonilised (käitus-) süsteemid On vajalikud organisatsiooni igapäevase tegevuse juhtimiseks · toodete tegemiseks ja jaotamiseks · teenuste planeerimiseks ja osutamiseks Seda tüüpi süsteemide alla kuuluvad: · transaktsioonide töötlussüsteemid (Transaction Processing Systems) · protsesside juhtimissüsteemid (Process Control Systems) · kontori automatiseerimissüsteemid (Office Automation Systems) või kontori infosüsteemid (Office Information Systems) · spetsiifilised (professionaalsed) tugisüsteemid (Professional Support Systems) Transaktsioonide (tehingute) töötlussüsteemid teenindavad operatiivse juhtimise taset võimaldades korduvalt ja rutiinselt salvestada ja töödelda nii organisatsioonis endas kui väljaspool seda toimuvaid sündmusi ja fakte · klientide tellimused · pakkumised hankijatele · müügifaktid · inventari liikumine · palgad · arved, maksed jne

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
21
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid

sealhulgas planeerimist, organisatsiooni, dokumentatsiooni, hanget, projekti, projekti juhtimist, arendust, metoodikaid, kasutamist, hooldust, mõõtmist, aruandlust, jälgimist (sisemist kvaliteedihaldust). Audiitor võib kuuluda organisatsiooni koosseisu või olla väljaspool seda. Infosüsteemi audiitor on isik, kes soovitatavalt omades kehtivat infosüsteemi audiitori sertifikaati, auditeerib auditi eesmärgist lähtudes auditeeritava organisatsiooni infosüsteemi vastavalt infosüsteemide audiitorkontrolli eeskirjadele ja järgib infosüsteemi audiitori eetikanormistikku. Audiitorile esitatakse mitmesuguseid nõudmisi. Ta peaks olema sõltumatu auditeeritavast rakendusest ja organisatsioonist, olema ekspert infosüsteemide auditeerimises ja infotehnoloogia vastavas valdkonnas, jälgima auditeerimise head tava ja reegleid, olema tuttav Eesti seadusandlusega ja standarditega ning tundma mõnda tunnustatud auditeerimise metoodikat.

Tarkvara kvaliteet ja standardid




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun