Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida me tahame IT ga saavutada?
Vasakule Paremale
IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #1 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #2 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #3 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #4 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #5 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #6 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #7 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #8 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #9 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #10 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #11 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #12 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #13 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #14 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #15 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #16 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #17 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #18 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #19 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #20 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #21 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #22 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #23 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #24 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #25 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #26 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #27 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #28 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #29 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #30 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #31 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #32 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #33 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #34 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #35 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #36 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #37 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #38 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #39 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #40 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #41 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #42 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #43 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #44 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #45 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #46 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #47 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #48 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #49 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #50 IT süsteemide tugi ja korraldus ettevõttes #51
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 51 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 79 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor chiro Õppematerjali autor
Loeng 1

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

tippspetsialist -> tiimi juht/projektijuht -> arhitekt/juht. ● IT töötajat motiveerivad tegurid erinevad mõnevõrra tavapärasest. Tavapilgule töövahendina tagamisena tunduv võib IT-spetsialisti jaoks olla oluline motivaator (võimalus kasutada tehnoloogiliselt kõrgelt arenenud töövahendeid või hallata keerukat süsteemi). ● Spetsialistide koolitamine IT valdkonnas on erakordselt kallis ning „lauskoolitamist“ teha pole võimalik. IT kannab ettevõttes tihti unikaalset teadmust. Üheks selle väljenduseks on olla teadlik infotehnoloogiaga seotud riskidest ning juhtida nende riskide maandamist. See on põhjuseks, miks IT postiserveri administraatoril on tihti lisaroll kasutajaid hariva isikuna. Näiteks tuleb IT-l oma panus anda sisekorraeeskirjade kehtestamisel. IT organisatsioonis töötavate inimeste optimaalne profiil oleks „vastutustundlikud loomeinimesed“.

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
13
docx

Juhtumi halduse protsess

,,Normalne teenuse töö" on defineeritud vastavalt SLA-le. Juhtumi haldus on tähtsal kohal IT halduse korraldamises, kuna läbi selle protsessi kogutakse informatsiooni IT-teenustes ning toestavas infrastruktuuris esinevat tõrgete/intsidentide kohta. Oluline on lahendada lõppkasutajaid mõjutavaid juhtumeid, olenemata lõppkasutajate suurusest või tüübist. ITIL ITIL on protsessiraamistik, mis pakub süstemaatilist lähenemist IT-teenuste kvaliteetsele haldusele ettevõttes. ITIL keskendub IT-teenuste halduse pidavale mõõtlmisele ja arengule, et tagada äri poole ja kliendi rahulolu. ITIL kirjeldab, kuidas korraldada ettevõtte töö nii, et ettevõte oleks võimeline pakkuma kvaliteetset teenuste haldust. ITILi ajalugu ITILi omanikuks on OGC (Office of Goverment Commerce) ja see koosneb mitmest seeriast raamatutest, mis hõlmavad kvaliteetsete IT teenusete osutamist. 4

Infosüsteemide ülalhoid
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

mitteamorfne ja terviklik. Süsteemi iseloomustavad elemendid ehk objektid, sidemed, hierarhia ja käitumine. Sageli on süsteemi piiritlemine keeruline. · Süsteemi struktuur ja omadused peavad garanteerima süsteemi eesmärkide täitmise. · Joonised: Sisendiks on mingi ressurss, tegevuseks (süsteemis sees) mingi teisendus/protsess ja väljundiks tulemus. 3. Selgita süsteemide klassifitseerimise aluseid. · Käitumine ­ staatilised vs dünaamilised (ajas muutuvad). · Matemaatiline ­ lineaarsed vs mittelineaarsed. · Aeg ­ pidevaja vs diskreetaja süsteemid. · Parameetrid ­ statsionaarsed vs portatiivsed süsteemid. · Sisendite ja väljundite arv ­ ühemõõtmelised vs mitmemõõtmelised. 4. Mida käsitletakse mõistega mudel, too näiteid (kasuta joonist).

Majandus
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

Tegeleb kõigega, mis on seotud inimvõimete suurendamisega infotehnoloogia abil ja see puudutab: · probleemide lahendamist · otsuste vastuvõtmist · vajalike tegevuste sooritamist · arusaamise/mõistmise loomist Täpsemalt tegeletakse probleemidega, mis on seotud infotehnoloogiliste ressursside ja teenuste soetamise, kasutamise ja juhtimisega organisatsioonis - probleemidega, mis on seotud kasutatavate infotehnoloogiliste infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks. Infosüsteemide valdkonna spetsialisti teadmised · ärialased teadmised · infotehnoloogia-alased teadmised · analüütiline ja kriitiline mõtlemine · suhtlus, meeskonnatöö oskused Kokku võetuna ­ infotehnoloogial põhinevat ettevõtet ja tema arendust puudutavad teadmised Infotehnoloogia (IT) definitsioon Infotehnoloogia (IT) üks võimalikke definitsioone

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
24
docx

Starteegiline juhtimine

interest situations. Role of the Board in Strategic Management • Monitor developments inside and outside the corporation. • Evaluate and influence management proposals, decisions and actions. • Set corporate strategy, the corporation’s overall direction, mission, and vision. Carroll’s (1979) four responsibilities of business in order of priority … • Economic (must do) • Legal (have do) • Ethical (should do) • Discretionary (might do) *agenditeooria suures ettevõttes, * mis on mission, EKSISTENTS – KES ME OLEMA JA MIDA VÄÄRTUSTAME *suure ettevõtte hierarhia *Mintzberg The 5 Ps of Strategy were created by Henry Mintzberg in 1987. Each of the 5 Ps stands for a different approach to strategy: 1. Plan. 2. Ploy. 3. Pattern. 4. Position. 5. Perspective. As a Plan, strategy needs to be developed in advance and with purpose. As a Ploy, strategy is a means of outsmarting the competition.

Juhtimine
thumbnail
120
doc

Lühendite seletus

A... AA Auto Answer AAA Authentication, Authorization and Accounting AAB All-to-All Broadcast AAC Advanced Audio Coding AACS Advanced Access Control System AAL Asynchronous Transfer Mode Adaption Layer AAM Automatic Acoustic Management AAP Applications Access Point [DEC] AARP AppleTalk Address Resolution Protocol AAS All-to-All Scatter AASP ASCII Asynchronous Support Package AAT Average Access Time AATP Authorized Academic Training Program [Microsoft] .ABA Address Book Archive (file name extension) [Palm] ABAP Advanced Business Application Programming [SAP] ABC * Atanasoff-Berry Computer (First digital calculating machine that used vacuum tubes) ABEND Abnormal End ABI Application Binary Interface ABIOS Advanced BIOS ABIST Automatic Built-In Self-Test [IBM] ABLE Adaptive Battery Life Extender + Agent Building and Learning Environment [IBM] ABM Asynchronous Balanced Mode ABR Available Bit Rate ABRD

Informaatika
thumbnail
14
docx

Strateegilise juhtimise konspekt

Strateegiline juhtimine: Strateegiate hierarhia: 1. Omanikkonna strateegia 2. Üldstrateegia ehk organisatsiooniline strateegia 3. Äristrateegia ehk konkurentsi strateegia 4. Operatiivstrateegia ehk funktsionaalne ÜLDINE: STRATEEGILISE ANALÜÜSI ÜLDMUDEL: 1. KESKKONNASEIRE a. Väliskeskkond ­ võimalused, ohud i. Looduskeskkond ii. Sotsiaalne keskkond iii. Task environment b. Sisekeskkonna analüüs ­ tugevused, nõrkused i. Struktuur ii. Kultuur iii. Ressursid 2. STRATEEGIA FORMULEERIMINE (SÕNASTAMINE) a. Missioon b. Eesmärgid c. Strateegiad d. Poliitikad 3. STRATEEGIA ELLUVIIMINE a. Programs, tegevused, mis on vajalikud plaanide täitmiseks b. Eelarved c. Procedures ­ tööde tegemiseks 4. HINDAMINE JA KONTROLL a. Performance ­ tegelikud tulemused 5. TAGA

Juhtimine
thumbnail
21
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid

loomise protsessi. Seega seob kvaliteet toote, nõuded tootele ja tootmise protsessi. Standard võtab arvesse kasutus-, välis-, sise- ja protsessi kvaliteeti. Elutsükli protsesside kvaliteet soodustab toote kvaliteedi (sise- ja väliskvaliteedi) parandamist, toote kvaliteet aga soodustab kasutuskvaliteedi tõstmist. Kasutuskvaliteedi atribuudid on tõhusus, tööviljakus, ohutus ja rahuldus. 7. Läbivaatus/inspektsioon, selle plussid, miinused, eeltingimused, osavõtjad, korraldus Läbivaatus on suunatud toote kvaliteedi parandamisele, selle tulemused ei tohiks mõjutada töötajate palka, heaolu, ametikõrgendust vms. Läbivaatuse idee on toote (spetsifikatsioon, projekt, dokumentatsioon,...) ühisarutelu kindlate reeglite järgi. Läbivaatusel on palju soodsaid külgi: · vigu saab leida varastel arenduse etappidel. Mida varasemal etapil viga on tehtud, seda suurema maksumusega on selle negatiivsed tagajärjed, kui viga jääb avastamata. Kuna

Tarkvara kvaliteet ja standardid




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun