Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Add link

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on kvartali müügitulemused võrreldes eelmise aasta sama perioodiga?
  • Milline on tööjõu voolavuse näitaja?
  • Millises suunas peaks organisatsioon arenema milliseid tegevusvaldkondi muutma juurde tooma?
  • Mitu protsenti klientidest ostavad leiba ja õlut koos?
  • Miks on tähelepanu all protsessid?
  • Mida üritatakse sellega saavutada mis on selle eesmärk?
  • Kes tegutsejatest käivitavad kasutusloo?
  • Milliseid objekte süsteemis kasutatakse või muudetakse?
  • Mitme tegutseja jaoks?
  • Milliseid sõnumeid tegutseja ja süsteem omavahel vahetavad?
  • Millal kasutuslugu loetakse lõpetatuks ja milline väärtus edastatakse tegutsejale?
  • Milliseid väärtusi see võib omada?
  • Kuhu organisatsioon tahab pikaajalises perspektiivis välja jõuda suund?
  • Kuidas organisatsioon saaks konkurentidega võrreldes nendel turgudel paremini tegutseda eelised?
  • Millised välised keskkondlikud tegurid mõjutavad organisatsiooni konkureerimisvõimet keskkond?
  • Millised on nende väärtushinnangud ja ootused kes omavad mõju organisatsiooni üle huvirühmad?
Vasakule Paremale
Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #1 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #2 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #3 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #4 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #5 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #6 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #7 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #8 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #9 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #10 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #11 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #12 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #13 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #14 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #15 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #16 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #17 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #18 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #19 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #20 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #21 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #22 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #23 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #24 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #25 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #26 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #27 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #28 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #29 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #30 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #31 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #32 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #33 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #34 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #35 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #36 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #37 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #38 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #39 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #40 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #41 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #42 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #43 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #44 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #45 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #46 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #47 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #48 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #49 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #50 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #51 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #52
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 52 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-06-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 327 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Bixter Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014

ja/või kättesaadavaks tegemiseks ehk andmetöötluseks. Andmed salvestatakse andmehoidlatesse, kust need peavad olema rakendussüsteemide jaoks kättesaadavad. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis Infosüsteemidealast hetkeseisu ettevõtetes iseloomustavad alljärgnevad märksõnad: killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid; ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad; IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. Ettevõtete/organisatsioonide kriitiline nõue Selleks, et konkurentsis püsida, on ettevõtete jaoks kriitiliseks nõudeks nende võime pidevalt oma tegutsemist parendada. Võtmemõisteteks on tegutsemise agiilsus (lihtsus) ja paindlikkus. Selleks, et saada rohkem

Sissejuhatus...
thumbnail
22
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse kordamisküsimused

andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid probleemide analüüsil, keerukate teemade visualiseerimisel ja uute toodete loomisel. 3. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis:  killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid  ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad  IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. 4. Infosüsteemi üldised eesmärgid- IT infrastruktuuri, andmete ja kogu ettevõtet hõlmavate andmetöötlussüsteemide planeerimine; loomine või hankimine; rakendamine ja haldamine ; uute IT võimaluste jälgimine ning nende kaasamine organisatsiooni strateegiatesse, plaanidesse ja praktikatesse .

Sissejuhatus...
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused

1. Valige ÕIGE väide. Relatsioonilistes andmebaasides (Näiteks MS Access) hoitakse andmeid Kaustades Vormides Tabelites Failides Raportites 2. Valige ÕIGE väide. Organisatsiooni eesmärgiks on: oma tegevuse kiire lõpetamine oma töötajate arvu suurendamine oma huvigruppide vajaduste rahuldamine oma huvirühmade vajaduste rahuldamata jätmine oma töötajate arvu vähendamine 3. Valige VALE väide. Iteratiivset ja inkrementaalset arendusmetoodikat iseloomustab: mini-kose metoodika korduv teostamine süsteemi "tükeldamine" väiksemateks osadeks programmeerijate arusaamine, et infosüsteemi nõuded on arenduse alguses täpselt teada 4. Valige ÕIGE väide. IT teenuste käitlemisel (Service Operation) toimub: IT teenustega seotud vajaduste analüüs uute IT teenuste väljamõtlemine IT teenuste kasutamiseks ligipääsude võimaldamine 5. Valige VALE väide. Infosüsteemi arenduse kontseptsioon sisaldab: infosüstee

Sissejuhatus...
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

kättesaadavaks tegemiseks ehk andmetöötluseks. Andmed salvestatakse andmehoidlatesse, kust need peavad olema rakendussüsteemide jaoks kättesaadavad. · Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis Infosüsteemidealast hetkeseisu ettevõtetes iseloomustavad alljärgnevad märksõnad: killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut · Ettevõtete/organisatsioonide kriitiline nõue Selleks, et konkurentsis püsida, on ettevõtete jaoks kriitiliseks nõudeks nende võime pidevalt oma tegutsemist parendada. Võtmemõisteteks on tegutsemise agiilsus (lihtsus) ja paindlikkus. Selleks,

Infoharidus
thumbnail
138
docx

Sissejuhatus infotehnoloogiasse konspekt

Sissejuhatus infotehnoloogiasse 1. Loeng Algoritm on täpne samm-sammuline, kuid mitte tingimata formaalne juhend millegi tegemiseks. Näited: a. Toiduretsept. b. Juhend ruutvõrrandi lahendamiseks Algoritmiline probleem - probleem, mille lahenduse saab kirja panna täidetavate juhendite loeteluna. Programm on formaalses, üheselt mõistetavas keeles kirja pandud algoritm. Arvutid suudavad täita ainult programme. Analoogsüsteem  andmeid salvestatakse (peegeldatakse) proportsionaalselt  Näit: termomeeter, vinüülplaat, foto Digitaalsüsteem  (pidevad) andmed lõhutakse üksikuteks tükkideks, mis salvestatakse eraldi  Näit: CD, arvutiprogramm, kiri tähtede ja bittidena Ühelt teisele: digitaliseerimine  The three major comparisons of computers are:  Electronic computers versus Mechanical computers  Gen

Sissejuhatus...
thumbnail
17
doc

Põhimõisted

Sissejuhatus infosüsteemidesse IDU3530 © Karin Rava 1. Erialagrupid infojuht (Chief Information Officer) infotehnoloogia juht (Chief Technology Officer) infosüsteemi projektijuht infosüsteemi rühmajuht süsteemianalüütik süsteemiarhitekt ja -disainer süsteemi administraator andmebaaside spetsialist / administraator programmeerija 2. Süsteem on omavahel seotud osade (komponentide) organiseeritud kogum mis töötab ühise eesmärgi nimel teisendades süsteemi sisendeid väljunditeks millega toimub süsteemi soovitud eesmärgi saavutamine tervik, mis on midagi enamat kui selle elemendid eraldi võetuna Ntx: bioloogilised süsteemid: taim, loom, inimene, vereringe mehhaanilised süsteemid: auto, mootor ökoloogilised süsteemid: loodus sotsiaalsed süsteemid: organisatsioon, grupp, sõprus, pakkumine-nõudlus 3. Süsteemi üldine mudel organiseeritud ja koordineeritud inimeste grupp koos vastavate tööviiside, rutiinide ja vastastike ootust

Sissejuhatus...
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine



Lisainfo

Loengute konspekt kontrolltöö sooritamiseks

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (2)

oskarl profiilipilt
Oskar Liblik: päris hea
22:55 26-11-2012
Gegegerda profiilipilt
Gegegerda: hea
19:31 06-12-2013





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun