Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link


Kvaliteedijuhtimise konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes Kes on meie sihtgrupp ja meie kliendid?
  • Kes kasutavad meie teenuseid?
  • Kus Kus kliendid asuvad?
  • Millised Millised on meie kliendid?
  • Mida Millised on nende praegused ettekujutused vajadused ja soovid?
  • Kui me oma strateegiaid ellu viime?
  • Kui Kui rahul on kliendid meie pakkumistega?
  • Mida meie kliendid tahavad?
  • Miks on vaja rahvusvahelist standardiseerimist?
  • Mida saavutatakse rahvusvahelise standardiseerimisega?
  • Millest alustada kvaliteedisertifikaadi omandamist?
  • Keskkonna suhtes?
Vasakule Paremale
Kvaliteedijuhtimise konspekt #1 Kvaliteedijuhtimise konspekt #2 Kvaliteedijuhtimise konspekt #3 Kvaliteedijuhtimise konspekt #4 Kvaliteedijuhtimise konspekt #5 Kvaliteedijuhtimise konspekt #6 Kvaliteedijuhtimise konspekt #7 Kvaliteedijuhtimise konspekt #8 Kvaliteedijuhtimise konspekt #9 Kvaliteedijuhtimise konspekt #10 Kvaliteedijuhtimise konspekt #11 Kvaliteedijuhtimise konspekt #12 Kvaliteedijuhtimise konspekt #13 Kvaliteedijuhtimise konspekt #14 Kvaliteedijuhtimise konspekt #15 Kvaliteedijuhtimise konspekt #16 Kvaliteedijuhtimise konspekt #17 Kvaliteedijuhtimise konspekt #18 Kvaliteedijuhtimise konspekt #19 Kvaliteedijuhtimise konspekt #20 Kvaliteedijuhtimise konspekt #21 Kvaliteedijuhtimise konspekt #22 Kvaliteedijuhtimise konspekt #23 Kvaliteedijuhtimise konspekt #24 Kvaliteedijuhtimise konspekt #25 Kvaliteedijuhtimise konspekt #26 Kvaliteedijuhtimise konspekt #27 Kvaliteedijuhtimise konspekt #28 Kvaliteedijuhtimise konspekt #29 Kvaliteedijuhtimise konspekt #30 Kvaliteedijuhtimise konspekt #31 Kvaliteedijuhtimise konspekt #32 Kvaliteedijuhtimise konspekt #33 Kvaliteedijuhtimise konspekt #34 Kvaliteedijuhtimise konspekt #35 Kvaliteedijuhtimise konspekt #36 Kvaliteedijuhtimise konspekt #37 Kvaliteedijuhtimise konspekt #38 Kvaliteedijuhtimise konspekt #39 Kvaliteedijuhtimise konspekt #40 Kvaliteedijuhtimise konspekt #41 Kvaliteedijuhtimise konspekt #42 Kvaliteedijuhtimise konspekt #43 Kvaliteedijuhtimise konspekt #44 Kvaliteedijuhtimise konspekt #45 Kvaliteedijuhtimise konspekt #46 Kvaliteedijuhtimise konspekt #47 Kvaliteedijuhtimise konspekt #48 Kvaliteedijuhtimise konspekt #49 Kvaliteedijuhtimise konspekt #50 Kvaliteedijuhtimise konspekt #51 Kvaliteedijuhtimise konspekt #52 Kvaliteedijuhtimise konspekt #53 Kvaliteedijuhtimise konspekt #54 Kvaliteedijuhtimise konspekt #55 Kvaliteedijuhtimise konspekt #56 Kvaliteedijuhtimise konspekt #57 Kvaliteedijuhtimise konspekt #58 Kvaliteedijuhtimise konspekt #59 Kvaliteedijuhtimise konspekt #60 Kvaliteedijuhtimise konspekt #61 Kvaliteedijuhtimise konspekt #62 Kvaliteedijuhtimise konspekt #63 Kvaliteedijuhtimise konspekt #64 Kvaliteedijuhtimise konspekt #65 Kvaliteedijuhtimise konspekt #66 Kvaliteedijuhtimise konspekt #67
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 67 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 332 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor paberrostsai Õppematerjali autor

Lisainfo

Katrin Kreegimäe konspekt kvaliteedijuhtimiselt.

Märksõnad

Mõisted

kvaliteedisuunitlus, motoks, organisatsioone, kvaliteedi mõiste, võtmeküsimuseks, kvaliteetsus, erinevad autorid, eriline kvaliteet, ostjad, kaupade tootmine, usaldusväärsus, jaapanlased, teenuse kvaliteet, tarbijatel, madalamad üld, klient, õppeosakona kliendid, kvaliteedisuunitlus, kliendi rahulolu, pühendunud kliente, protsessil, protsessiomaniku ülesandeks, mõõtmiskohad protsessis, protsessijuhtimise mõttes, jaapanlastel, kliendinõuded, t c, võrdluspunktid, peamiseks põhjuseks, kvaliteedisüsteem, tarbijate mõiste, kavliteedi, kokkulepitu, pidas 1950, kvaliteedielementide kuluartiklid, kahel tasandil, neljal absoluudil, vigade allikaks, nendes kontseptsioonides, tqm, juhtimismudelitele, tqm, tqm, otstarbekam, planeeri, pdca tsükkel, standardiseerimine, kõikidel organisatsioonidel, kvaliteedisüsteem, kvaliteediarendamine, kvaliteedipoliitika, kvaliteedijuhtimisel, kvaliteedijuhtimine, standardid, spetsiifikast toote, kavandi tähis, standardiks, täiendavalt, standardeid kasutades, standardiseerimine, ükski majandus, globaalset standardiseerimist, praegusel hetkel, praegusel hetkel, tööstusharude, standardimis, iso missiooniks, rahvuslike standardiseerimis, koostööd iec, iso, iso, evs, siseaudit, auditi läbiviijaks, traditsioonidega, sertifitseerimisega seonduv, sertifitseerimise aluseks, sertifikaat, paljudes ettevõtetes, kvaliteedikäsiraamat, standard evs, protseduur, kvaliteediühinguid, eoq, paljudes riikides, võimaldajad, kvaliteedijuhtimis, ühiskondlik vastutus, inimressurs, demingi auhind, deming prize, eesti kvaliteediühing, butterworth

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

224
ppt
Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt
25
pdf
Operatsioonijuhtimine konspekt
1
doc
Kvaliteedi juhtimine - Spikker
102
pptx
Kvaliteedijuhtimise olemus
101
pdf
Projektipersonali juhtimine konspekt
126
doc
Lõpueksami küsimused ja vastused 2008
1072
pdf
Logistika õpik
28
docx
Projektijuhtimine konspekt





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun