Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on üldse kvaliteet ?
  • Miks on kvaliteet tähtis?
  • Miks nii tehakse?
  • Kui tihti tehakse?
  • Kui palju on rakendatud?
  • Millised tegevused annavad selliseid tulemusi?
  • Mitmes valdkonnas?
  • Mida praegu tehakse?
  • Kui sageli seda tehakse?
  • Mida küsida mida on vaja teada?
  • Kuidas küsida paberil telefon veebis?
  • Kui paljusid küsitleda valimi suurus?
  • Mida tulemused näitavad järeldused?
  • Mida tulemused tähendavad rakendatavus?
  • KES MIS MILLAL?
Vasakule Paremale
Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #1 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #2 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #3 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #4 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #5 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #6 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #7 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #8 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #9 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #10 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #11 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #12 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #13 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #14 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #15 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #16 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #17 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #18 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #19 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #20 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #21 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #22 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #23 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #24 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #25 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #26 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #27 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #28 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #29 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #30 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #31 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #32 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #33 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #34 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #35 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #36 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #37 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #38 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #39 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #40 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #41 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #42 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #43 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #44 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #45 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #46 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #47 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #48 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #49 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #50 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #51 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #52 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #53 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #54 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #55 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #56 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #57 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #58 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #59 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #60 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #61 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #62 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #63 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #64 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #65 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #66 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #67 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #68 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #69 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #70 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #71 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #72 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #73 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #74 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #75 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #76 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #77 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #78 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #79 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #80 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #81 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #82 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #83 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #84 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #85 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #86 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #87 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #88 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #89 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #90 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #91 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #92 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #93 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #94 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #95 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #96 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #97 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #98 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #99 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #100 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #101 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #102 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #103 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #104 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #105 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #106 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #107 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #108 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #109 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #110 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #111 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #112 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #113 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #114 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #115 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #116 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #117 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #118 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #119 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #120 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #121 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #122 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #123 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #124 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #125 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #126 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #127 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #128 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #129 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #130 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #131 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #132 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #133 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #134 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #135 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #136 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #137 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #138 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #139 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #140 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #141 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #142 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #143 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #144 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #145 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #146 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #147 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #148 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #149 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #150 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #151 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #152 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #153 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #154 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #155 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #156 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #157 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #158 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #159 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #160 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #161 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #162 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #163 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #164 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #165 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #166 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #167 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #168 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #169 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #170 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #171 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #172 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #173 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #174 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #175 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #176 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #177 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #178 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #179 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #180 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #181 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #182 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #183 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #184 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #185 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #186 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #187 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #188 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #189 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #190 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #191 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #192 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #193 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #194 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #195 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #196 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #197 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #198 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #199 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #200 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #201 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #202 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #203 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #204 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #205 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #206 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #207 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #208 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #209 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #210 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #211 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #212 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #213 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #214 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #215 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #216 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #217 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #218 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #219 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #220 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #221 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #222 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #223 Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt #224
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 224 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 209 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Mmsak Õppematerjali autor
Tegemist on PowerPointi esitlusega. Kõrvale sobib õpik "Terviklik kvaliteedijuhtimine"

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

.............................................34 5.1.1. Kvaliteedijuhtimissüsteemi loomise eeldused........................................34 5.1.2. Kvaliteedijuhtimissüsteemi vajalikkus...................................................35 5.2.Kvaliteedijuhtimissüsteemi juurutamine ettevõtte kultuuri.............................36 5.2.1. Organisatsiooni kultuur ja väärtused......................................................36 5.2.2. Kvaliteedijuhtimise organisatsioonikultuuriline aspekt.........................37 5.2.3. Kvaliteedijuhtimine kui juhtimistegevuse osa.......................................38 5.2.4. Juhtkonna roll kvaliteedijuhtimises........................................................39 5.2.5. Kvaliteedialane koolitus.........................................................................41 6. Standardid ja standardiseerimine............................................................

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
114
pptx

Juhtimissuesteemi standardid ISO9000 ja IS

JUHTIMISSÜSTEEMI STANDARDID ISO 9000 ja ISO 14000 JUHTIMISSÜSTEEMISTANDARDID: ISO 9000 SEERIA STANDARDID ISO 9000 standardite ’perekonna’ peaeesmärk on tarbija rahuldamine läbi toote/teenuse kvaliteedi tagamise organisatsioonis ning selleks organisatsiooni töötaja motiveerituse ja pühendumuse saavutamine ISO 9000 standardid on loodud, et abistada mistahes tüüpi ja suurusega organisatsioone, et juurutada ja kasutada efektiivselt kvaliteedijuhtimise süsteeme Olulisemad ISO 9000 seeria standardid  ISO 9000 - kirjeldab kvaliteedijuhtimise süsteemi aluseid ja kvaliteedijuhtimise süsteemi terminoloogiat ISO 9001 - kirjeldab kvaliteedijuhtimise süsteemidele esitatavaid nõudeid, kus organisatsioon peab demonstreerima oma võimet pakkuda toodet, mis täidab tarbija poolt esitatud ja seadusandluses ettenähtud nõudeid ning taotleb tarbija rahuldamist ISO 9004 - pakub juhendid kvaliteedijuhtimise süsteemi

Juhtimine
thumbnail
1
doc

Kvaliteedi juhtimine - Spikker

TQMi tähtsamad tehnikad ­ Kvaliteediringid, jõustumine, mõõduvõtmine, 4. J. M. Juran ­ Juhtimiskonsultant. Tema peamine idee seisneb selles, et kvaliteedi välistele allikatele toetumine, tootmistsükli lühendamine, pidev täiustamine. lõplik mõõt on kliendirahulolu. 35. Kvaliteedijuhtimissüsteemi olemus ­ Tavaliselt mõistetakse kvaliteedijuhtimise all 5. K. Ishikawa ­ Tõi välja Jaapanis kvaliteedijuhtimissüsteemi rakendamisel esinenud ainult toodete lõppkontrolli e. kvaliteedisõnavara kasutades, korrigeerivat tegevust. põhiprobleemi ­ ,, lugematu hulga mitterealiseeritavate abstraktsete juhtimisteooriate Sellisel teel suudetakse küll tagada, et ebakvaliteetne toode avastatakse enne kliendile olemasolu, milledel puudub teaduslik metodoloogia"

Kategoriseerimata
thumbnail
102
pptx

Kvaliteedijuhtimise olemus

 *org. struktuur hierarhiline integreeritud  *probleemide tippjuhtkond kõik asjaosalised  lahendaja  *kv. teadmised juhtkonnal töö tegijal  *vigade töötaja süsteem ja juhtimine  päritolu  *kv. eest kvaliteedikontroll kõik töötajad  vastutaja  *org. kultuur karistamine pidev parendamine Kvaliteedijuhtimise gurud (1) Philip B. Crosby On sõnastanud kolm populaarset teesi, mida tuntakse ka nulldefektsuse nime all: • Tee kohe õigesti (do it right first time) • Ei ühtegi vigast toodet (zero defects) • Kvaliteet on tasuta (quality is free) Kvaliteedijuhtimise gurud (2) Crosby kvaliteedijuhtimise koostisosad. 1. Juhtkonna toetus. 2. Kvaliteedirühm. 3. Kvaliteedi mõõtmine. 4. Kvaliteedi maksumuse hinnang. 5. Töötajate kvaliteediteadlikkus, selle õpetamine. 6. Nulldefekti komitee. 7

Majandus
thumbnail
16
pptx

Kvaliteedijuhtimissuestee mid

5. KVALITEEDIJUHTIMIS- SÜSTEEMID KVALITEEDIJUHTIMISSÜSTEEM Kvaliteedisüsteem on vahend kvaliteedijuhtimise teostamiseks, mis hõlmab organisatsiooni struktuuri, protseduure, protsesse ja ressursse. Kvaliteedijuhtimine seisneb tervet ettevõtet hõlmava kvaliteedisüsteemi loomises. Kvaliteedisüsteemi rakendamine kui investeering peab kasu tooma paranenud konkurentsivõime ja sisemise efektiivsuse arvel. Kvaliteedisüsteemiga fikseeritakse: organisatsiooni struktuur, eesmärgid, kvaliteedijuhtimise vastutuskompleksid, protsessid, menetlused ja vahendid kvaliteedi realiseerimiseks.

Majandus
thumbnail
6
pdf

ARVESTUS-KVJ TEST-Attempt review

Complete Mark 1 out of 1 Select one: a. Organisatsiooni kasumlikkus b. Keskendumine kliendi rahulolule c. Keskendumine meeskonnatööle Question 7 Kvaliteedijuhtimissüsteem on Complete Mark 1 out of 1 Select one: a. Vahend kvaliteedijuhtimise teostamiseks b. Vahend sisendite kvaliteedikontrolliks c. Vahend toote kvaliteedi parendamiseks Question 8 Kvaliteedisüsteemi loomine ettevõttes algab Complete Mark 1 out of 1 Select one: a. Kvaliteedisüsteemi rakendamisest, kaasates sellesse kõik ettevõtte töötajad

Kategoriseerimata
thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi:

Juhtimine
thumbnail
11
doc

Kvaliteediprogramm

Kvaliteediplaan on dokument, mis spetsifitseerib, kelle poolt ja milla mis protseduure ning seonduvaid protsesse tuleb rakendada eri projekti, toote või lepingu puhul. Kvaliteediplaanis on kirjas valitud paendusvaldkond, kuidas parendusvaldkond leiti, miks antud valdkond oluline on ning miks sellega tegeleda tuleb. Kvaliteediplaanis peab ettevõte koostama ähemalt ühe valdkonna parenduste juurutamiseks ning parenused teatud perioodi jooksul ellu viima. Kvaliteediplaanimine on kvaliteedijuhtimise osa, mis keskendub 6 Ettevõtluse arendamise sihtasutus http://www.eaq.ee/files/c603/c652/KLIENDITEEKOND,%20Heli %20Tooman%20konspekt%202009.doc( 13.11.20109 kvaliteedieesmärkide püstitamisele ning nende täitmiseks vajalike toimimis protsesside ja nende seotud ressuside määratlemisele. 7 Parendutegevused peavad olema vastavalt kvaliteediprogrammi hindamise põhimõtetele · Planeeritud · Ellu viidud · Üle vaadatud ja sellest tuginevalt korrigeeritud

Hotellimajandus




Meedia

Kommentaarid (2)

HgreteH profiilipilt
HgreteH: Väga hea üldise ülevaate annab sellest teemast.
10:54 26-11-2018
ket142 profiilipilt
ket142: Väga põhjalik
16:21 27-11-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun