Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teenuste kvaliteet ja hindamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Teenuste kvaliteet ja hindamine #1 Teenuste kvaliteet ja hindamine #2 Teenuste kvaliteet ja hindamine #3 Teenuste kvaliteet ja hindamine #4 Teenuste kvaliteet ja hindamine #5 Teenuste kvaliteet ja hindamine #6 Teenuste kvaliteet ja hindamine #7 Teenuste kvaliteet ja hindamine #8 Teenuste kvaliteet ja hindamine #9 Teenuste kvaliteet ja hindamine #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristajoost Õppematerjali autor
Demingi ring,TOM KVALITEET

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

Mainori Kõrgkool Kvaliteedijuhtimine Quality Management (õppematerjal) Koostanud: dotsent Katrin Kreegimäe Tartu 2009 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................4 1. Kvaliteedi olemus............ ....................................................................................5 1.1.Toote kvaliteet..................................................................................................6 1.2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
1
doc

Kvaliteedi juhtimine - Spikker

Kvaliteediohje definitsioon ­ Selle moodustavad meetodid ja tegevused, mida mingi valdkond töötab. Nt. juhtimisparadigmad. kasutatakse kvaliteedinõuete täitmiseks. Kvaliteediohje sisaldab toimimismenetlusi ja 2. Kvaliteedi olemus ­ Kvaliteedi mõiste on ära toodud rahvusvahelises tegevusi majandsuliku efektiivsuse saavutamiseks. terministandardis (EVS-EN ISO 8402:1996). Kvaliteet on toote või teenuse omaduste 32. TQMi definitsioon ­ Kui ettevõtte strateegiline juhtimiskonseptsioon. Tegemist on ja karakteristikute kogum, mis võimaldab rahuldada kindlaksmääratud või eeldatavaid Ameerika päritolu konseptsiooniga, mis Jaapanis praktiliselt välja arendati. vajadusi. 33. Protsessi parendamise tööriistad ­ Ajurünnak, maatriksdiagramm, kalaluu, 3. W. E

Kategoriseerimata
thumbnail
102
pptx

Kvaliteedijuhtimise olemus

4. KVALITEEDIJUHTIMI SE OLEMUS KVALITEEDIJUHTIMINE Kvaliteedijuhtimine on ettevõtte eesmärkide saavutamine läbi protsessikeskse juhtimise, mille tulemusena kindlustatakse toodete ja teenuste pidev kvaliteeditaseme paranemine. Kvaliteedijuhtimine sisaldab kõiki juhtimisalaseid tegevusi, mis määravad kvaliteedipoliitika, eesmärgid ja kohustused ning teostavad need kvaliteedisüsteemi raames kvaliteediplaneerimise, kvaliteediohje, kvaliteeditagamise ja kvaliteediparenduse abil. Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimistasandite kohustus ja selle teostamine hõlmab organisatsiooni kõiki töötajaid. Kvaliteedi juhtimine Kvaliteedijuhtimine on seotud sellega, kuidas

Majandus
thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi:

Juhtimine
thumbnail
23
docx

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria

Esimest korda julgustati töölisi küsima küsimusi, kui nad oma tööst aru ei saa ning isegi tegema ettepanekuid töö paremaks korraldamiseks. · rõhutas ka korraliku töötasu tähtsust. Sel ajal oli tööstuses töötajate palgad kõige madalamad. Gantt uskus, et kui juhtkond maksab töölistele kõrgemat palka, siis töötajad panustavad ettevõttesse rohkem ja kokkuvõttes saab ettevõte rohkem tagasi kui palgatõusu kulutused ning tõuseb töö kvaliteet. Gantt arvas, et paljud töötajad ühinesid ametiühingutega, sest neile maksti äärmiselt madalat palka ning leidlikkus ja efektiivsus ei leidnud tunnustamist juhtide poolt. Ad m i n i s t r a t i i v n e ko o l ko n d Administratiivne koolkond keskendus organisatsioonide juhtimisele ja juhtimise efektiivsetele praktikatele. HENRI FAYOL (18411925) Fayoli juhtimise viis elementi planeerimine, organiseerimine, käsutamine, koordineerimine ja kontroll on

Juhtimise alused
thumbnail
224
ppt

Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt

· Lennujuhtimise treeningseade (ATCSim) sertifikaat Väljastaja: UFA Väljastatud: 13. aprill 2007 · Lennunduse inglise keele eksamikeskuse (TEA) sertifikaat Väljastaja: Mayflower College Kehtib kuni: 25. jaanuar 2012 · Lennunduse erialakeele testija sertifikaat Väljastaja: Lennuamet Kehtib kuni: 31. detsember 2012 · Lennujuhtide koolitamise vastavuse Eurocontrol´i ja ICAO standarditele hindamise raport Rootsi Lennuliiklusteeninduse Akadeemia (SATSA) ekspertide poolt Hindamine toimus: 1.-2. aprill 2003 Aruanne esitati: 29. aprill 2003 · Pilootide koolitustegevuse vastavuse ühtsetele lennundusnõuetele hindamise raport (JAR) Rootsi audiitorfirma AviaQ poolt Hindamine toimus: 20.-21. mai 2003 Aruanne väljastati: 24. juuni 2003 Mis on üldse kvaliteet ? · Olemi karakteristikute kogum, mis rahuldab kliendi vajadusi Kvaliteedimääratlusi on palju: Kvaliteet on spetsifikaatidele vastavus Kvaliteet on nõuetele vastavus

Kvaliteedijuhtimise alused
thumbnail
13
doc

SWEDBANK

eesmärkide saavutamine. Huvigrupid aitavad kirjeldada organisatsiooni (organisatsioonikäitumise loengukonspekt 2011). Antud organisatsiooni huvigruppid on: töötajad, kliendid, investorid, ühiskond, valitsus, partnerid, konkurendid. 1.1 Töötajad Töötajad mõjutavad oma teadmiste ja oskustega, panusega ja pühendumisega organisatsiooni eesmärkide saavutamist. Tänapäeval surub tihenev konkurents peale vajaduse parandada teenuste kvaliteeti ning suurendada efektiivsust. Ka odavate teenuste tarbijad eeldavad, et teenus väärib usaldusväärse partneri tiitlit. Kuidas on võimalik seda saavutada tagasihoidliku tahte ja oskustega tööjõudu kasutades? Pikaajalises perspektiivis ei olegi. Kuna konkurentidel on lihtne kiiresti järgi teha investeeringuid füüsilistesse vahenditesse, annab 21. sajandil konkurentsieelise hoopis pühendanud, entusiastlik, maailmatasemel oskustega töötajaskond.

Arendustegevus
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Aine "Turunduse juhtimine" (MJJV.02.083) kordamisküsimused 1. Turunduse olemus ja areng. Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun