Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Turunduse alused (4)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on kõige ohtlikum konkurent?
  • Milline on kõige nõrgem konkurent?
  • Milline on kõige vähem eristuv millegi poolest silmapaistev konkurent?
  • Millist konkurenti on kõige raskem rünnata hea hinna-kvaliteedi suhtega?
  • Kuidas oleks võimalik töökodade konkurentsipositsiooni parandada?
  • MISSIOON Mission milline on meie äri What business are we in?
Vasakule Paremale
Turunduse alused #1 Turunduse alused #2 Turunduse alused #3 Turunduse alused #4 Turunduse alused #5 Turunduse alused #6 Turunduse alused #7 Turunduse alused #8 Turunduse alused #9 Turunduse alused #10 Turunduse alused #11 Turunduse alused #12 Turunduse alused #13 Turunduse alused #14 Turunduse alused #15 Turunduse alused #16 Turunduse alused #17 Turunduse alused #18 Turunduse alused #19 Turunduse alused #20 Turunduse alused #21 Turunduse alused #22 Turunduse alused #23 Turunduse alused #24 Turunduse alused #25 Turunduse alused #26 Turunduse alused #27 Turunduse alused #28 Turunduse alused #29 Turunduse alused #30 Turunduse alused #31 Turunduse alused #32 Turunduse alused #33 Turunduse alused #34 Turunduse alused #35 Turunduse alused #36 Turunduse alused #37 Turunduse alused #38 Turunduse alused #39
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 39 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 524 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor raikozirul Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
69
doc

TURUNDUS

1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 Turunduse määratlused Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärke realiseerida. Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P. Kotler). Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Vajadusest tuleb nõudlus. Vahend vajaduse rahuldamiseks on kaup. Kaup ­ vahend, mille abil saab rahuldada vajadust. Kaup ja teenus on turunduse seisukohalt võrdsed. Kaup = teenus. Kaup on pakitud teenus. Vajadus kaup turundus vahetus peavad turul kokku saama. Kui inimene rahuldab oma vajadust teatud kindlaks määratud viisil, mida nimetatakse

Turunduse alused
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

) on maailmas väga laialt levinud termin. Selle sõna eestikeelseks vasteks pakutakse mõnikord turustamist, mis aga ei hõlma kogu turunduse olemust. Kaasajal vaadeldakse turundust põhiliselt kahest aspektist: 1) filosoofiana, kontseptsioonina 2) juhtimise funktsioonina Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Turundus on tegevuste kompleks, mis hõlmab keskkonna analüüsi, turundus uuringuid, toote arendamist, hinna kujundamist, turustuskanalite valikut, müügitoetustegevust ja müüki ennast. Turundusteoorial ei ole keskset üldtunnustatud teoreetilist tuuma nagu enamikel teistel distsipliinidel. Paljud turundusspetsialistid on seisukohal, et praegusel arenguetapil koosneb turundus mitmetest eraldiseisvatest teooriatest. Peamised ,,doonorid" on majandusteadused, käitumisteadused ja juhtimisteadused.

Turunduse alused
thumbnail
3
doc

Turunduse alused

efektiivselt ostja vajaduste ja soovidega, mille selgitamiseks selle strateegilist kavandamist niisugusel viisil, et tagada uute viiakse läbi turu-uuringuid. Kogu turundustegevust analüüsitakse ja toodete toetamiseks vajalik pidev rahavoog, õigel ajal kõrvaldada Mikrokeskkond ­ moodustavad detailsed moodulid ­ nt ettevõtet vananenud kaupu ning:valida sobiv turundus strateegia igale tootele. vahetult ümbritsevad ja tema ärisuhteid mõjutavad. ­ hankijad, Igale positsioonile on antud maatriksis sümboolne nimetus: täht, vahendajad, tarbijad, konkurendid, sisemised ja välised rahalehm, koer ja küsimärk. Järgnevalt iseloomustame neid huvigrupid. sümboleid vastavalt maatriksi positsioonile. Sisene keskkond:

Turunduse alused
thumbnail
12
docx

Turunduse alused

Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. · Konversioonne turundus ­ mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. · Stimuleeriv turundus ­ turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. · Arenev turundus ­ nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. · Re-turundus ­ nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. · Sünkroturundus ­ nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. · Säilitav turundus ­ turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust. · De-turundus ­ nõudlus on ülemäära kõrge, ülesanne vähendada.

Turunduse alused
thumbnail
15
docx

Turunduse alused

korporatiivne kultuur KUIDAS TEHAKSE? 1. finantssüsteemid 2. kommunikatsiooni süsteem 3. IT-süsteemid Pank toetab pigem suurettevõtteid kuna loodab sealt suuremat intressi saada. TURUNDUSE OLEMUS turundus - tegevus, mis viib kokku ostjad ja müüjad turul toimub vahetamine: kauplemine, ostmine ja müümine eesmärgiga teha tuluaid tehinguid Mida teha, et teha tulusaid tehinguid? tarbijapoolne vaade - mida ootab ettevõtjapoolne vaade - turundus - kliendiväärtuse loomine (miks?) turunuds - reklaamitegevus (kuidas?) turundus tähendab mõista kliendi vajadusi, soove ja ootusi paremini, kui ta ise Ettevõtte turundusmeetmestik: Tarbija poolne vaade: kaup/toode/teenus hind väärtus/hüve turg/jaotuskanal kulu

Turunduse alused



Lisainfo

Loengukonspekt

Kommentaarid (4)

tups66 profiilipilt
tups66: Väga konstruktiivne materjal oli, tänan.
21:40 14-01-2011
trinka01 profiilipilt
trinka01: lootus oli saada ise tehtud konspekti.
21:57 17-01-2010
wertuses40 profiilipilt
wertuses40: Oli väga suureks abiks
20:29 23-02-2016





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun