Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"turundusspetsialist" - 21 õppematerjali

turundusspetsialist – korraldab erinevaid reklaamikampaaniaid, leiab uusi võimalusi toote turustamiseks ning otsib võimalus tootjate ostjaskonna laiendamiseks.
thumbnail
7
docx

SMELLS OÜ ORGANISATSIOONI ARENDAMINE

Hariduse tase (sealhulgas ka ettevõte töötajate kvalifikatsiooni tase) võib mõjutada ettevõte tööd. Technological ­ Uute tehnoloogiate tulek võib muuta ettevõte tööd effektiivsemaks ja tuua suuremat kasumit, aga samas põhjustab suuremat kulu näiteks uue tehnika ostmiseks. Organisatsiooni struktuuri skeem Tegevjuht Juhiabi Turundusspetsialist Pearaamatupidaja Tootmisjuht Poe juhataja Vahetusevanem Parfüümiekspert(2) Raamatupidaja Parfüümidevalmistaja(2) Pakkija(4) Müüja(4) Renditöötajad Raamatupidaja firmast

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
6
xlsx

Puhkusegraafik näidis

Põhipuhkus 28 Põhipuhkus 21 Põhipuhkus 18 Ville Kuusalu Turundusjuht Põhipuhkus 28 Põhipuhkus 21 Põhipuhkus 14 Helle Toop Turundusspetsialist Põhipuhkus 28 Põhipuhkus 7 Rein Rosta Turundusspetsialist Põhipuhkus 28 Põhipuhkus 14 Põhipuhkus 7 Heino Viigard Müügidirektor Põhipuhkus 3+28

Muu → Töö- ja palgakorraldus
26 allalaadimist
thumbnail
4
docx

ETTEVÕTTE KÜLASTUS

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool ETTEVÕTTE KÜLASTUS Kodutöö õppeaines “Turundus” Autorid: Alina Olivson Matriklinumber: 143099EALB Õppejõud: Rein Riisalu Tallinn 2015 Kodune töö ettevõtte külastuse baasil peab sisaldama järgmisi punkte: 1) Külastatud ettevõtte nimi. Mida teadsin antud ettevõtte kohta enne ja millised ootused olid mul ettevõttesse minnes? 2) Kes Teiega täpsemalt kohtus ja ettevõtet tutvustas? (ametipositsioon). paari lausega, millest peamiselt rääkis. 3) Mida sain antud ettevõtte kohta uut teada? Kas mu ootused täitusid? 4) Kas selliseid ettevõtete ekskurseerimisi võiks turunduse aines ka tulevikus olla? Kui jah, siis miks? Kas oleks mingite muude tegevusvaldkonna ettevõtete osas ka huvi? Kui jah, palun nimeta. Kui taoline ekskurs...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Turunduse olemus

Turunduse seitse müüti · Turundus on vaid suurte ja rikaste ettevõtete pärusmaa. · Turunduseelarve on mõttetu kulu. · Turundusteenused on liiga kallid. · Ettevõttes töötab juba piisavalt hea turundusspetsialist. · Hea toode müüb ennast ise. · Ettevõttel on juba niigi suur käive. · Toote hinda saab määrata vaid omahinnast lähtudes. VÕTMESÕNAD · turg · turundus · turu segmenteerimine · sihtgrupid · positsioonimine · turundusmeetmestik · turundusstrateegia Turukonjuktuur Turukonjuktuur ehk turustusvõimalused kujutavad endast ostja vajadusi ja soove, mis pakuvad ettevõttele soodsat juhust neid tulutoovalt rahuldada

Majandus → Turundus
44 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kategooriajuhtimine

koguma ja levis üle kogu Euroopa, Austraalia ja Kanada. Mis on kategooria juhtimine? Kategooriajuhtimine on jaekaubanduses jaemüüja ja tootja müüdava toote või teenuse omaduse atraktiivsemaks, kasumlikumaks ja vastavalt tarbija vajadusi rahuldades. Sest tooted on vastavalt seatud kategooriatesse vastavalr, kuidas tarbija toodet kasutab. Eesmärk ongi tagada klientidele seda mida nad soovivad, kus soovivad ja millal soovivad. Samuti on ettevõttes tähtis kategooria juht ehk turundusspetsialist, kes valib ja ostab müüdavad tooted, määrab optimaalsed kogused ja kvaliteedinõuded. Ta on väga mitmekülgsete teadmiste ja oskustega juht, kes hindab tarbijate eelistusi, määrab kindlaks olulised tooted ning turud, juhib müügiedenduskampaaniaid, lepingute sõlmimist ja tarnijasuhteid. Minu mõistes on kategooria juht, kes siis vastutab kõikide ülesannete eest. Samuti tema üheks tähtsamaks ülesanndeks on kindlasti reklaami edendamine nii

Majandus → Juhtimine
44 allalaadimist
thumbnail
26
docx

AS ABAKHAN FABRICS EESTI

Maja all on kelder, kus asub kauplusejuhataja töökoht ning lisaks ettevõtte annab seal ruumid üürile. Ettevõttes töötab väga professionaalne meeskond. Igaühel on oma konkreetne töökoht, kus meeskonnaliikmed täidavad oma ülesandeid korrektselt ja kohusetundlikult. Allpool on toodud joonis, mis iseloomustab Abkhani organisatsioonistruktuuri. 4 Peakontoris on kokku üheksa ametikohta: veebidisainer, tootejuhid, kunstnik, haldusdirektor, turundusspetsialist, finantsdirektor, pearaamatupidaja, raamatupidaja ja raamatupidaja-sekretär. Veebidisainer tegeleb ettevõtte kodulehe ja e-poega. Tema kohustuseks on näiteks toodete fotode ja lühitutvuste ülespanek ning muude jooksvate uudiste kajastamine kodulehel. Tootejuhte on kaks: kangaste tootejuht ja pudukaupade tootejuht (pitsid, pärlid, nööbid, muud õmblustarvikud). Nad suhtlevad tarnijatega, tellivad tooteid, kujundavad hindu, vastavad klientide päringutele ja muudele küsimustele.

Majandus → Majandus
108 allalaadimist
thumbnail
6
rtf

Essee aines "ettevõtlus" Peep Vain

Essee aines "ettevotlus" Peep Vain Minu üheks eeskujuks on Peep Vain, sündinud 16.aprillil 1968.aastal, kes on koolitaja ja ettevõtja. Aasta enne sõjaväkke minekut astus ta TPIsse raadiotehnika kateedrisse. See oli inseneri-erialadest kõige prestiižsem, aga erilist soovi tulevikus sellel alal töötada ei olnud. Seejärel läks ta sõjaväkke, kus tal oli aega mõelda, mida ta tahab tegelikult tulevikus teha. Nõukogude ajal oli äri ja äriajamine midagi negatiivset ning seega tahtis ta majandust Rootsi õppima minna, aga kuna pärast nõukogude sõjaväes teenimist oli sobimatu välismaale minna, siis astus ta Tartu Ülikooli majandusteaduskonda. Samal sügisel hakkas ta rootsi keelt õppima. Ta sattus kokku ühe Princetoni üliõpilasega ja Peebul tekkis huvi hoopis Ameerikasse õppima minna ning see muutus talle kinnisideeks. Vastloodud Estonian Business School kutsus 1989.aasta lõpus kuus Tartu ja Tallinna üliõpilast osalema ...

Majandus → Ettevõtlus
19 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tarbijate hinnatundlikkus

Triin Mets TU12 Tarbijate hinnatundlikkus Tuntud Ameerika turundusspetsialist Philip Kotler defineerib turundust järgmisena: turundus on kõik see, mida firma võtab ette leidmaks ja säilitamaks tarbijaid. Tarbijate püsivateks klientideks muutmiseks, kasutatakse erinevaid osategevusi, mis moodustavadki turunduse. Põhifunktsioonide hulga kuuluvad keskkonna analüüsimine, turunduse uurimine, toote ja brändi arendamine, müügi- ja reklaamitöö, suhete korraldamine, kliendiinfosüsteemi loomine ja kasutamine. Lisaks kõigile

Majandus → Turunduse alused
20 allalaadimist
thumbnail
5
doc

LÕPPTARBIJA OSTUKÄITUMINE

individuaalsed- ja psühholoogilised mõjurid teie ostukäitumist mõjutasid? Millisesse Assaeli ostukäitumise neljast võimalikust kategooriast see kuulus? 4 Loetlege ostuprotsessi etapid ja kirjeldage, millistes ning kuidas teid oli võimalik mõjutada. Mida tehti ja mida tegemata jäeti? Kuidas oleksite klienti ise mõjutanud, kui oleksite olnud turundusspetsialist? Kuidas langetasite ostuotsuse? Kuidas mõjutavad järgmised demograafilised muutused erinevate tootmisharude tegevust (täitke tabel): Tootmis- Elanikkonna Suureneb töötavate Perekonna suurus haru keskmine vanus naiste arv väheneb kasvab Valmis- + + + riided

Majandus → Turundus
54 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Lõpptarbija ostukäitumine

). Mis oli ostu ajendiks? Millised keskkonna-, turunduse-, individuaalsed- ja psühholoogilised mõjurid teie ostukäitumist mõjutasid? Millisesse Assaeli ostukäitumise neljast võimalikust kategooriast see kuulus? Loetlege ostuprotsessi etapid ja kirjeldage, millistes ning kuidas teid oli võimalik mõjutada. Mida tehti ja mida tegemata jäeti? Kuidas oleksite klienti ise mõjutanud, kui oleksite olnud turundusspetsialist? Kuidas langetasite ostuotsuse? Ostsin Samsung Galaxy S7 Ajend: soov saada uuem ja võimsam telefon Ostukäitumist mõjutas: android süsteem, kaamera hea kvaliteet ja protsessori võimsus Assaeli ostukäitumise kategooria: kompleksne ostukäitumine 5 Ostuprotsessi etapid: 1. telefoni kaamera omaduste võrdlemine teiste mudelite ja tootjate omadega 2

Majandus → Turunduse alused
37 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Estraveli turundusplaan

tegevusaasta jooksul on Estravelis loodud 11 esindust Eestis, filiaal Lätis ja tütarettevõte Vilniuses. Estraveli omanik on Soome suurim reisibüroo Suomen Matkatoimisto (SMT), mis kuulub Finnairi kontserni. Estraveli reisibüroos on turunduse roll suur ja ettevõtte tegeleb igapäevaselt turundustegevustega. Selleks on ettevõttes eraldi loodud turundusosakond, mis koosneb seitsmest meeskonnaliikmest. Turundustiimis on peale turundus-ja kommunikatsioonijuhi veel turundusspetsialist, kelle ülesandeks on peamiselt kampaaniad läbi viia ja assisteerida nende ettevalmistamist, lojaalsusprogrammide juht, kes tegeleb püsiklientuuriga ning veebilehe sisu- ja keeletoimetaja, kes koostab e-kirju, monitoorib ja haldab veebi sisu. Meediaagentuuridest teeb Estravel koostööd MediaComiga, internetiturunduse osas aitab OKIA, reklaamiagentuuridest teeb suuremaid asju Tank ja väiksemaid Pult. Suhtekorraldusbürooks on Estravelil Hamburg ja Partnerid.

Turism → Turismiturundus
348 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Hinnakujundus on etapiline, kuna hindade kujundamisel tuleb aluseks võtta erinevaid aspekte ning hind kujuneb aja jooksul. 26) Kuidas erinevad hinnakujundus ja hinnapoliitika? Hinnapoliitika on hinnakujunduse viimane etapp – ettevõtte pikaajaline tegevussuund või käitumismall hindade kujundamise protsessis. 27) Mis on turunduskommunikatsioon? Mis on turunduskommunikatsiooni viis etappi? Kirjelda neid lühidalt? Millistes etappides tegutseb peamiselt turundusspetsialist? Turunduskommunikatsioon on ostu/müügiga seotud sõnumi edastamine saatjalt vastuvõtjale. 1. Sihtgrupi määramine – kellele tahetakse sõnumit saata. 2. Eesmärkide piiritlemine – milline on oodatav reaktsioon sihtgrupilt (ost). 3. Sõnumi koostamine – sõnumi sisu, tõhusus, tähelepanu tõmbamine. 4. Sõnumi saatmise kanali valimine – personaalsed- ning massikommunikatsioonikanalid. 5

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

12 Vajalikud ressursid Ressursi vajadus/olemasolu finantsressurss 70 000/ vajadus 30 000/ olemas personal blogijad, internetilehekülje arendajad, turundusspetsialist, raamatupidaja, veebiadministraator, puudub vajalik personal ning see tuleb värvata tegevuskoht vajalik leida sobiv koht ettevõtte registreerimiseks ning veebimajutust pakkuv

Majandus → Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

valmistama värvilisi kilesid. 3. Kirjeldage toote-turu maatriksi nelja kasvuteed mõne kohaliku (või Eesti) firma tegevuse põhjal. 23 4. TURG 4.1 Turu määramise astmed Turg on tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Turg tähendab teatud hulka inimesi või organisatsioone, kellel on potentsiaalne huvi, ostuvõime ja soov kulutada raha mingit vajadust rahuldava kauba või teenuse ostmiseks. Kogu rahvastikku aluseks võttes peab turundusspetsialist otsustama (vt joonis 2): 1) kas seda kaupa üldse vajatakse; 2) kas need, kes vajavad, on selle kauba ostmisest huvitatud või võivad olla huvitatud; 3) kas nendel tarbijatel on piisavalt raha kauba ostmiseks; 4) kas nendel, kel on piisavalt raha, on soovi seda kauba peale kulutada. Kas Kas Kas Kas Jah toote Jah otsmisest Jah omatakse Jah tahetakse Jah

Majandus → Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
25
doc

OÜ Rivervalley RISKIANALÜÜS

Töötajal on võimalik käia büroohoone ühistualetis, töötajal on võimalik kasutada sooja ja külma vett. Kontoris on võimalik keeta vett. Tööaeg on üldjuhul 8.00-17.00. Tööaeg võib varieeruda vastavalt klientide soovidele ja tellimustele. Tööaeg kontoris on umbes 1 tund tööpäevast. Töö on seotud peamiselt kliendi juures tööülesannete täitmisega. Töö on seatud peamiselt kuvariga ja kliendisuhtlusega. Ametikohtadena on esindatud tegevjuht, raamatupidaja ja turundusspetsialist. Kõik tööd on seotud suuremas osas kuvariga. Üle 50% tööajast töötab kuvariga tegevjuht, kes teostab reaalselt ise töid klientide juures. Klientide juures olevad ohutegurid võivad väga oluliselt varieeruda ning need ei ole kunagi üheselt ettenähtavad. Tegevjuht viibib tööülesannete täitmisel kliendi poolt loodud töökeskkonnas, mis ei pruugi

Muu → Tööohutus ja töötervishoid
29 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

Turu laiendamine ­ olemasolevate toodetega uutele turgudele. Diversifikatsioon ­ uued tooted uutel turgudel. 18 4. TURG 4.1 Turu määramise astmed Turg on tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Turg tähendab teatud hulka inimesi või organisatsioone, kellel on potentsiaalne huvi, ostuvõime ja soov kulutada raha mingit vajadust rahuldava kauba või teenuse ostmiseks. Kogu rahvastikku aluseks võttes peab turundusspetsialist otsustama (vt joonis 6): 1) kas seda kaupa üldse vajatakse; 2) kas need, kes vajavad, on selle kauba ostmisest huvitatud või võivad olla huvitatud; 3) kas nendel tarbijatel on piisavalt raha kauba ostmiseks; 4) kas nendel, kel on piisavalt raha, on soovi seda kauba peale kulutada. Kas Kas Kas Kas Jah toote Jah otsmisest Jah omatakse Jah tahetakse Jah

Majandus → Turunduse alused
91 allalaadimist
thumbnail
30
pdf

Kaheksakanna kui populaarse ornamendi tähendus Eestis läbi aegade

suunanäitaja. Samuti mainis ta, et kaheksakand kaitseb ja hoiab nii inimese hinge kui vara. 21 Tema jutust on näha, et ta on kuulnud vanu tähendusi, näiteks ilmakaared, ja need põiminud enda mõttemaailma jaoks sobivateks. Kaheksakand on ka suurerakonna Isamaa ja Res Publica Liidu (edaspidi IRL) sümboliks (vt ka pilt 5). Ka nende jaoks omab see tähendust, mis osaliselt on otsitud ajaloost, kuid osaliselt on ka uudne. Nimelt kirjutab IRLi turundusspetsialist Andres Kask, et kaheksakand sümboliseerib päikest, viljakust ja ilmakaari. Kask näeb, et parteilogona tähistab ornament mineviku ja tuleviku seost ning ka kahe erakonna omavahelist ühendust.22 Pilt 5. IRLi logo 23 Üldiselt võib väita, et inimesed, kes pole uurinud kaheksakanna tähendust, seda ka ei tea. Samas on populaarseks muutunud ornamendile uute tähenduste andmine ja seda tehakse tihti

Ajalugu → Käsitöö
12 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

Personaliplaan AMETIKOHT KOHTADE ARV VÄRBAMISE AEG Tegevdirektor 1 märts Sekretär-raamatupidaja 1 juuni Turundusjuht 1 juuni Turundusspetsialist 1 juuni Müügijuht 1 juuni Müügiesindaja 1 juuni Tootmisjuht 1 mai

Majandus → Majandus
383 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Turunduse alused kontrolltöö

nemine ja paljude ettevõtete senisest tegevusest loobumine või pankrotistumine. Kuna sissetulekud on madalad, pööratakse suuremat tähelepanu esmatarbekaupade ostmisele. Järgnevas kasvu ja õitsengu faasis toimub kõik vastupidiselt: tootmine intensiivistub, tekivad uued töökohad, toodete ja teenuste tarbimine kasvab. Teiseneb ka nõudluse struktuur: kulutused toidule ja eluasemele asenduvad järjest rohkem kestvuskaupade ostmisega. Turundusspetsialist peab olema kursis ka majandusliku arengu üldiste trendidega. Käesoleva aja majanduselu iseloomustavad järgmised tunnused: *kaupade pakkumises suureneb teenuste osakaal; *kasvab vahendustegevuse tähtsus; *suureneb väikeettevõtluse osakaal; *intensiivistub uuendustegevus ja uuendusprotsess kiireneb; *kiirelt arenevad teadus ja tehnika paljudes valdkondades (infotehnoloogia, bioenergeetika, side, elektroonika jt.); *tarbijate keskmine jõukus kasvab;

Majandus → Turunduse alused
213 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

tegemisel ja see kehtib samaväärselt nii isikute (tarbijad) kui ka institutsioonide kohta, - kliendilojaalsuse mõõtmine piirdub konkreetsete toote- või teenusekategooriatega, mis on funktsionaalselt asendatavad. Näiteks võib tarbija olla äärmiselt lojaalne Panasonic televiisorite suhtes, kuid ei ole lojaalne Panasonic või mõnele teisele brändile, mis puudutab muusikakeskuseid. Ameerika turundusspetsialist Craig D. Henry on välja toonud puudused, mille all kannatavad enamik lojaalsuskäsitlusi: 1. Üldlevinud meetrika keskendub kliendi kinnihoidmise käitumisele. See käitumisviis võib küll olla lojaalsusega seotud, ent pole sellega identne. 2. Käitumuslikud lähenemisviisid viivad alla mõiste lojaalsus, mis on kliendi püsimajäämise põhjusteks. 3. Mõned lojaalsuse käsitlused ajavad segamini põhjuse ja tagajärje, kandes kasumlikkuse lihtsustatult kliendi lojaalsuse arvele

Majandus → Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Kategooriajuhtimine arendab partneritevahelist funktsiooniülest tegutsemist ja üldjuhul kaasab ostmise, varude juhtimise, inantside, tarneahela, kaubanduse, turunduse, müügisaali planee- rimise, laotoimingute, müügi ja tootearendusega seotud töötajaid. Jaekaubanduse kategooriajuht on turundusspetsialist, kes valib ja ostab tootevalikus ole- vad tooted, määrab optimaalsed ostukogused ja kvaliteedinõuded. Ta on mitmekülgsete teadmiste ja oskustega juht, kes hindab tarbijate eelistusi, määrab kindlaks olulised tooted ning turud, juhib müügikampaaniaid, lepingute sõlmimist ja tarnijasuhteid. Jaekaubanduslik kategooriajuhtimine

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun