Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"segmentida" - 15 õppematerjali

segmentida on võimalik vajadustele vastavalt järgmistel alustel:
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Müügi toetamine- Kõik sobivad meediakanalid, eraldi segmentidele Hind- Eristuvad hinnad erinevatele gruppidele Strateegia rõhk- Töö suunatud kahele või enamale eristuvale grupile, kõigile eraldi turundusprogrammid Määratle oma kliendid ja nende käitumisharjumused Kirjelda potensiaalseid kliente ja koosta strateegia. 1. Tarbijate vajadused. Miks on tarbijatel sellist toodet vaja? Kes oleks toote tarbijateks? 2. Segmentimisnäitajad. Milliste näitajate alusel segmentida toote turg? 3. Strateegia valik. Vali ühe või mitmesegmendiline strateegia. Minu kohta: Potensiaalsed kliendid on need, kes loevad palju ning jäävad selle tõttu ka magama. 1. Tarbijad tahavad, et nende elektriarve poleks nii suur ning taimeriga lamp ei kulutaks nii palju elektrit kui põlema jäetud lamp. Tooteid tarbiks igas vanuses inimesed, sest ka väikestele lastele oleks see kasulik. Seda just seetõttu, et nad kardavad pimedust

Majandus → Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool KLIENDIKESKNE TURUNDUS KUI EDUKA ETTEVÕTTE STRATEEGIA Referaat Juhendaja: dotsent Ann Vihalem Tallinn 2012 2 3 SISUKORD Sisukord......................................................................................................................... 4 Sissejuhatus................................................................................................................... 5 1.Kliendikeskse turunduse loomine................................................................................ 6 1.1 Rahulolu............................................................................................................... 7 1.2 Lojaalsus.............................................................................................................. 9 ...

Majandus → Turundus
97 allalaadimist
thumbnail
6
doc

"Üldeeleteaduse" Foneetika ja fonoloogia ptk kokkuvõte

vastuvõtjal keelesüsteemi kohta on; vastuvõtj kasutab ära ka muid teadmisi. Tänu sellistele taustteadmistele suudab vastuvõtja tõlgendada ka sellist sõnumit, millest on tuvastanud vaid osa. Häälikute liigitus - Segmendid Vokaalid ja konsonandid on kõne segmendid ehk häälikuüksused. Nende vastandiks on suprasegmentaalsed omadused, nagu kvantiteet, rõhk, intonatsioon ja rütm. Emakeelt rääkiv inimene suudab eristada ehk segmentida oma esimest keelt. Paljud segmentidena tajutavad üksused on tegelikkuses mitmeosalised. Emakeele hääldamis- ja tõlgendamisharjumused mõjutavad paratamatult seda, kuidas kuuldakse teisi keeli. * Vokaalid ­ helilised häälikud. Vokaalide hääldamisel on artikulaatoriks keeleselg. Jagatakse häälduskoha järgi ees- [i, ü, e, ö, ä], kesk- , ja tagavokaalideks [õ, a, o, u]. Kirjelduses mõõtme

Keeled → Keeleteadus
69 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

Tihtilugu ei saa analoogsete toodete vahel olla suuri erinevusi ja seepärast peab turundusspetsialist edu saavutamiseks rõhutama väiksemaidki iseärasusi ja nüansse. Kõige uudsem lähenemisviis on aga sihtturustamine ehk kontsentreeritud turundus, mida iseloomustab otsus teha kindlaks grupid, kellest turg koosneb, ja kujundada nii tooted kui ka marketingiprogrammid valitud sihtgruppide jaoks (vt joonis 3). See lähenemisviis koosneb kolmest olulisest operatsioonist: · segmentida turg · valida sobivad segmendid · positsioonida seal oma kaup. Turundusmeetmestik Koguturg Diferentseerimata turundus I turundusmeetmestik I segment II turundusmeetmestik II segment III turundusmeetmestik III segment

Majandus → Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Transport logistikas

tema kaup oleks hinna poolest konkurentsivõimeline ka sihtturul, peale seda kui kauba hinnale on lisandunud transpordikulud sihtturule toimetamiseks. Transpordi tähtsus hinnaotsuste tegemisel sõltub kaubast, transpordikulude osatähtsus on seda suurem, mida väiksema väärtusega on kaup või mida suuremat rolli mängib turustamisstrateegias kauba (odav) hind. Turg tuleb täpselt segmentida. TRANSPORDIKULUSID MÕJUTAVAD FAKTORID TOOTEGA SEOTUD FAKTORID · Tihedus - toote ja massi ruumala suhe. Madala massi-ruumala suhtega kaupade transport maksab kilogrammi kohta rohkem kui kõrge massi-ruumalaga kaupde puhul. Transpordi kasutusel füüsilise kaalu ja arvutusliku kaalu mõiste. Transpordi liik Ruumala ja massi suhe Autotransport 1:3, ehk 1t =3 CBM, ehk 1CBM= 333kg

Logistika → Logistika
240 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Morfoloogia

mõiste, sest tihti on morfide tähendust väga raske kirjeldada. Morfianalüüsi käigus tekib sageli tõlgendusprobleeme (Mitu morfi on näiteks eesti keele sõnavormis järjestamistelegi?). (võib öelda, et sõnad järg, järjestama ja järjestamine on tänapäeva eesti keeles leksikaliseerunud iseseisvateks lekseemideks. Nende sisemised morfipiirid on struktuuriliselt (ortograafiliselt ja fonoloogiliselt) küll olemas ja neid saab etümoloogilisest perspektiivist segmentida, kuid kõik seda liiki sõnade tähendused ei ole tänapäeva eesti keeles reeglipäraselt osade põhitähendustest tuletatavad). Morfipiirid võivad seega olla rohkem või vähem läbipaistvad. Täiesti läbipaistev morfipiir vastab nii struktuuriliselt kui ka semantiliselt selgetele üldreeglitele. Vastavad morfid esinevad üldiselt teisteski sõnavormides samas tähenduses ja enam-vähem samal kujul. Sõna kogutähendus on kompositsiooniliselt tuletatav tema osade tähendustest.

Keeled → Keeleteadus
141 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse liikmed astuvad vahetusse, sest soovivad omavahel ressursse jagada.   Maks...

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

Tihtilugu ei saa analoogsete toodete vahel olla suuri erinevusi ja seepärast peab turundusspetsialist edu saavutamiseks rõhutama väiksemaidki iseärasusi ja nüansse. Kõige uudsem lähenemisviis on aga sihtturustamine ehk kontsentreeritud turundus, mida iseloomustab otsus teha kindlaks grupid, kellest turg koosneb, ja kujundada nii tooted kui ka turundusprogrammid valitud sihtgruppide jaoks (vt joonis 7). See lähenemisviis koosneb kolmest olulisest operatsioonist: segmentida turg; valida sobivad segmendid; positsioonida seal oma kaup. Turundusmeetmestik Koguturg Diferentseerimata turundus I turundusmeetmestik I segment II turundusmeetmestik II segment III turundusmeetmestik III segment

Majandus → Turunduse alused
91 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

Tarbijakäitumine 1. TARBIJAKÄITUMISE OLEMUS JA PÕHIMUDELID 1.1. Tarbijakäitumise ja tarbija olemus Tarbija on lõpptoote või teenuse kasutaja. Tarbija ei ole alati toote ostja ja kasutaja. Isik, kes ostab toote endale või oma perele tarbimiseks. Inimesed erinevad üksteisest vanuse, sissetuleku, hariduse, elulaadi jm alusel ning see mõjutab nende ostutoiminguid. Tänapäeva tarbijale iseloomulikud käitumistunnused: x valib teadlikult, esitab kõrgeid nõudmisi x soovib tooterühmast parimat x nõudlik toote suhtes ja teadlik kvaliteedist x ostab maitsest lähtuvalt x ostab ehtsaid tooteid x kaubanduse suhtes kriitiline x nõudlik teeninduse suhtes x soovib proovida uusi asju x skeptiline reklaami suhtes x hindab isikupära. Tarbijakäitumise all mõistetakse toodete ostmise ja tarbimisega seotud nähtusi. Tarbijakäitumise mõistmist on vaja toodete segmentimisel ja positsioonimisel, t...

Majandus → Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

• Keskendudes selgelt määratletud turule võib ettevõte kujuneda sellel turul eksperdiks. Seeläbi saab ta tagada klientidele kõrge teenindustaseme Turu segmentimine • Turg jagatakse erinevate ostjate gruppideks vastavalt tarbijate vajadustele, tunnustele ja käitumisele. • Eesmärgiks on leida parimaid võimalusi pakkuvad segmendid. • Turusegment on sarnaste vajadustega tarbijarühm, kes reageerib ühesuguselt teatud turundustegevusele. • Segmentida võib ühe (nt vanus) või mitme tunnuse järgi (nt vanus, sissetulek ja sugu). Turu segmentimine võimaldab: täpselt määratleda "oma" turgu, õigeaegselt kohaneda muutuvate turunõudmistega, oskuslikult paigutada turundusressursse, paremini hinnata ettevõtte ja tema konkurentide tugevaid ja nõrku külgi, konkreetsemalt püstitada turunduse eesmärke. 11. Turundusmeetmestiku komponendid.

Majandus → 10. klassi majandus
4 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

Segment peab olema ühtne ja terviklik, kättesaadav ühe kommunikatsiooni strateegiaga ja reageerima kommunikatsioonile ühtviisi. Turu segmentimine on tarbijate rühmitamine vastavalt nende vajadustele, tunnustele, ostukäitumisele jm. Turu segment (osa) on sarnaste vajadustega tarbijarühm, kes reageerib üheselt teatud turundusmeetmestikule. Segment peab olema eristuv, sisemiselt homogeenne, selgelt määratletav ja kirjeldatav ning stabiilne lühi¬ või pikaajaliselt. Segmentida on võimalik vajadustele vastavalt järgmistel alustel: · Geograafiline · Demograafiline · Psühhograafiline · Tarbimismuster · Otsitav kasu 1) Homogeenne turg koosneb ühesuguste vajadustega tarbijatest, võib kasutada massturundust ja ühesugust turundusmeetmestikku ning massikommunikatsiooni vahendeid. Segmenteerida pole vaja 2) Heterogeenne turg koosneb erivajadustega tarbijatest. Tuleb ette võtta turu segmenteerimine.

Majandus → Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

sihtrühmal tuleb nö silm peal hoida, sest teatud olukordades võib sekundaarne sihtrühm saada primaarseks. Aktiivsed ja passiivsed-Price- passiivsed sihtrühmad suhtlevad organisatsioonidega, et ei sekku organisatsiooni tegevusse või selle eesmärkidesse. Aktiivsed sihtrühmad jagunevad omakorda kolmeks: pühendunud, üldise huviga ja spetsiifilise huviga sihtrühmad. Latentsed ( varjatud) ja teadlikud Avalikkust saab segmentida ka sihtgruppide tähtsuse järgi: · Esmane grupp: isikud, kellega saab otseselt suhelda · Vahegrupp: isikud, kelle kaudu suheldakse teiste isikutega · Erigrupp: st igasugused organiseeritud grupid Avalikkus sihtgruppidena Avalikkuse saab liigitada neljaks grupiks: 1) Need, kes ei huvitu organisatsiooni tegevusest ja arvavad, et ei suud aseda mõjutada 2) Inimesed, kes on organisatsiooni probleemidest teadlikud ja sooviksid asjade kulgu

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

organiseerida sarnastesse gruppidesse, kasutades objektide omaduste varieerimist. See 40 Turundusuuringud 1 AP , 2008 kevad Meelis Zimmermann tehnika on sobilik olukordades, kus on vaja segmentida turgu, kuid puuduvad täpsed segmentimise alused. Klasteranalüüs lubab määrata objektide vahel sarnasusi ja paigutada objektid nende põhjal erinevatesse klastritesse. Pärast seda siis uurija otsustab, kas pakutud klastrid sobivad ka turu segmentimiseks. Näide – grupeerida bensiinimüügifirmad nende kaubamärkide järgi. Viiakse läbi küsitlus, milles autojuhid hindavad oma üldist hoiakut 10 kaubamärgi suhtes seitsmepallise skaala järgi

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

1. SISSEJUHATUS TURUNDUSE JUHTIMISSE Põhimõisted: 1) Turundus - kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete rekl...

Majandus → Turunduse juhtimine
97 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

(mittelojaalne, keskmine lojaalsus, tugev lojaalsus, täielik lojaalsus), ostuvalmidus (mitteteadlikud, teadlikud, informeeritud, mitteveendunud, veendunud), hoiakud (huvitatud, ükskõiksed, vaenulikud), hüved (materiaalsed, vaimsed) Demograafiline lõks - Kuna tarbijate demograafilisi tunnuseid on suhteliselt kerge välja selgitada ning nad mõjutavad üpris tugevalt tarbijate käitumist, siis tundub loogiline ka turg nende tunnuste põhjal segmentideks jagada. Näiteks pank võiks segmentida kliente vanuse, sissetuleku, hariduse, investeeritud summa ja tehingute sageduse alusel. Arvestades aga sellega, et igal neist tarbija-omadustest on kolm taset (0-20a.; 21-50a; 51-100a; jne) siis tekiks 243 võimalikku segmenti. 3x3x3x3x3=243. Selline hulk segmente on aga selge liialdus, mida on raske ellu rakendada. Veelgi tähtsam on aga see, et ükski neist kahesajast segmendist ei pruugi kajastada tarbijate tegelikke vajadusi

Majandus → Turundus
430 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun