Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"adidas" - 65 õppematerjali

adidas – Toodab suurem osa meestele tooteid (1263 toodet), naiste tooteid (694) ning laste tooteid (151). Põhirõhk tootmisel on spordijalatsitel, jooksmiseks, ujumiseks, võimlemiseks, sees kandmiseks ja väljas kandmiseks.
Adidas

Kasutaja: Adidas

Faile: 0
thumbnail
16
pptx

Adidas

•Adidas has a branded range of male and female geodorants, perfumes, aftershave and lotions. About company •Number of employees- 53 731 •The company's clothing and shoe designs typically feature three paralleel bars and the same motif is incorporated into Adidas's current official logo •It is the largest sportwear manufacturer in Europe and the second biggest in the world •"Adidas is all in" is the current global marketing strategy slogan for Adidas. Adidas Competitors •Nike •Puma •Converse Adidas Subsidiaries •Reebok •Runtastic •TaylorMade- Adidas •Ashworth Position and responsibilities •I would like work a Designer • Be responsible for the design of clothing and footwear •Thinking of new ideas

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
6
doc

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ADIDAS VERSUS NIKE ANALÜÜS Situatsioonülesanne Õppejõud: Mõdriku 2016 ADIDAS VERSUS NIKE ANALÜÜS Adidase turuosa vähenemist põhjustasid väga pinnapealsed ostsustused. Ilmselgelt 1970-ndatel oli otsustajaks üks isik või siis pisut enam ja kõik tehti selle järgi, mida nemad ütlesid. Adidas valmistas ainult võistlussportlastele mõeldud varustust, mis on küllaldki väike osa kogu võimlikust turust. Üks suurim viga sellel ajal oligi liiga kitsalt mõtlemine. Näha oli, et inimesed tahtsid niisama spordijalanõudega käia ja samuti ka sörkjooksu harrastada. Adidas ei teinud inimeste soovidest absoluutselt välja. Eiras potentsiaalseid uusi kliente ja turuosa. Kindlasti Adidase juhtkond või juht pisut kartis ehk oli ebakindel uuest turuosast

Majandus → Juhtimis alused ja...
3 allalaadimist
thumbnail
4
doc

ADIDAS versus NIKE

Küsimused: 1. Kuidas põhjustas halb otsustamine Adidase turuosa vähenemist? Kas oli selles mingi osa ka ebakindlusel? Paarikümne aastaga kaotati turuliidri koht ja Adidase turuosaks jäi vaid 4 % seni 82 % asemel. See oli kõrge kukkumine ja kindlasti mingi määral tingitud ka ebakindlusest. Adidasel oli eesmärk, kuid kahjuks puudus neil vajalik informatsioon alternatiivide ja tuleviku sündmuste kohta – ei osatud ette näha rahva kasvavat spordilembust. Keskkonna muutustele ei oldud valmis nii kiirelt reageerima, kui oleks vaja olnud. Enda edus oldi arvatavasti nii kindlad, et põhirõhk suunatigi sellele, mida hästi tehti, unustades, et kõik meie ümber on pidevas muutumises. 2. 1970-ndatel aastatel ei kasutatud Adidases rühmaotsustamist. Kuidas oleks see mõjutanud tegevuse lõpptulemusi? Rühmaotsustamisel oleks olnud võimalik jõuda sootuks teistsuguse strateegiani. Nii palju kui on erinevaid inimesi, oleks olnud ka erinevad ja võimalik...

Sport → Kehaline kasvatus
10 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä14KÕ Kristi Kaaremäe ADIDAS VERSUS NIKE Analüüs Õppejõud: Virve Transtok, MA Mõdriku 2015 SITUATSIOONIÜLESANNE 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad

Majandus → Ärijuhtimine
13 allalaadimist
thumbnail
4
doc

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusearvestuse õppetool Ä16KÕ Taimi Pent ADIDAS VERSUS NIKE Situatsiooniülesanne Õppejõud: Virve Transtok, MA Mõdriku 2017 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad

Majandus → Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Situatsiooni ülesanne - Adidas vs Nike

xxxxx Adidas versus Nike situatsiooniülesanne 1. Probleem Probleem on organisatsioonil ehk firmal Adidas, mis on tulnud juhtimisveast tõenäoliselt. Turuosa langus on kestev, tõsine ja sellega tuleb tegeleda, sest see on kestnud juba ligikaudu 20a. Probleem on suur, kuna 1972 . a oli Adidasel 82% turuosast, aga juhtimisvigade tõttu langes see 20 aastaga 4%-ni. Adidase turuosa langus mõjutas teisi firmasid, andes neile võimaluse turule tulla uute toodetega ja kasvatada oma turuosa. Tunnuseks on see, et turuosa langes väga palju ja teised firmad said võimule. Adidase firma

Majandus → Juhtimis alused ja...
137 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Adidas vs Nike situatsiooniülesanne

probleem ka teatud inimesi. Tugevus: Probleem on tugev, sest nad ei võta midagi ette oma jalatsite uuendamiseks ja täiustamiseks. Samuti ei paista nad olevat huvitataud uutest turgudest (ehk nad võiksid ju teha tooteid ka teistele spordialadele mitte ainult kergejõustikule). Sagedus: Probleem on kestev. Kuna tooted ei arene väheneb ka toodete müük eesotsas käibe ja turupositsiooniga, mis ajal jooksul langenud 82%-lt 4%-ni. Probleemi tunnused, põhjused, tagajärg Tunnused: Adidas ei loonud teiste spordialade jaoks jalatseid ega viinud läbi uuendusi ja arendusi oma tootes. Keskenduti põhiliselt vaid kergejõustikule, kuigi oleks võinud minna ka sörkjooksukingade turule nagu seda tegi Puma, Brooks Tiger. ,,Olles kindel oma turu-liidri positsioonis ei hakanud Adidas sörkjooksukingade turule aktiivselt püüdlema." Põhjused: Adidas oli kindel oma turu-positsioonis. ,,Miljoneid aktiivse spordiga mittetegelenud inimesed hakkasid äkki huvi tundma enda treenimise vastu

Sotsioloogia → Organisatsiooniline käitumine
40 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Situatsioonülesanne ADIDAS vs NIKE

Situatsiooniülesanne ADIDAS vs NIKE 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad

Majandus → Juhtimine
9 allalaadimist
thumbnail
2
doc

ADIDAS versus NIKE situatsiooni analüüs org. kultuur

ADIDAS versus NIKE Situatsiooniülesanne 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad

Ühiskond → Ühiskond
12 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Seente eluiga ja paljunemine

LÄÄNE ­ VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ­ ja majandusarvestuse õppetool IIÄ JUHTIMINE ADIDAS VS NIKE Situatsiooniülesanne Üliõpilane: Marko Aunapuu Õppejõud: Virve Transtok Mõdriku 2009 ADIDAS versus NIKE Situatsiooniülesanne 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja

Ökoloogia → Ökoloogia
47 allalaadimist
thumbnail
18
xlsx

Statisika ülesanded

Meeste Paco Rabanne Väga hea Naiste Versace Keskpärane Naiste Guess Hea Naiste Nina Ricci Hea Naiste Versace Väga hea Naiste VS Väga hea Naiste Adidas Puudulik Naiste Lacoste Keskpärane Naiste Adidas Puudulik Naiste VS Väga hea Meeste Armani Hea Naiste VS Väga hea Naiste Paco Rebanne Hea

Matemaatika → Matemaatika ja statistika
4 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Annelinna Prisma Signe Vois Ülevaade tööst Kaupade grupeerimine Kaupade väljapaneku meetodid Hinnasildid ja sooduspakkumised Riiulirääkijad Kaubakoodid Kaupade grupeerimine Prismas on selged väljapanekud. Kaubamärgi põhimõttel: Aura(mahlad), Prisma oma tooted(Rainbow), Alkoholid(Viru Valge), Leiva-ja saiatooted(Leibur) Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada. Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided(Adidas, Nike) Kaupade väljapaneku meetodid Ladumine: kohvi, suhkur, makaronid Vertikaalne: mahlad Horisontaalne: toiduõlid Mahul põhinev: igasugused joogid, supid, moosid. Inspireeriv: erinevad riided, nõud, sokolaadid, kommid. Hinnasildid ja sooduspakkumised Prismas pole pidevalt sooduspakkumisi nagu teistes poodides, kuna neil on igas kategoorias turu parima hinnatasemega tooted. Lühiajalised allahindlused väga kulukad, sest need nõuavad lisatööd. Kulud maksab aga kinni ostja, tasudes kõrgemat hinda. ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
38 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Niako

oktoober 2013 Lamarre Michael ehk Niako on Prantsusmaa hip hop tantsija. Ta alustas tantsimisega 1997. aastal, mil õppis Pariisis kunsti. Niako suurimaks instiratsiooniks on pop legend Michael Jackson. Peale selle on ta harjutanud igat stiili tantsu, alates hip hopist kuni B-Boyni. Samuti liitus Niako Daltons Poseega, kellega ta arendas oma oskusi edasi. Varsti alustas ta tööd profesionaalsete tantsijate ning koreograafidega kui ka suurte kaubamärkidega nagu näiteks Adidas ja Puma. Tal on olnud võimalus osaleda mitmetel hip hop üritustel ning teatrietendustel nagu ,,Encounters Urban La Villette" ja ,,Suresnes Cities Danse". Niako osales aastal 2001 International Dance Academy koolis, et õppida klassikalist-, kaasaegset- ja jazztantsu. Ta esines muusikalis ,,10 käsku" kõrval ka paljude suurepäraste Prantsuse koreograafide ning hip hop tantsijatega. See kogemus võimaldas tal arendada avatud meelt ja täiustada oma tehnikat. Tänaseks on ta

Biograafia → Kuulsused
2 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Hip-Hop Mode (ettekanne)

es schnell reguliert werden kann, um verschiedene Träger anzupassen. Während die Baseball- Kappe mit denjenigen spezifisch vereinigt wird, die das Spiel des Baseballs spielen, wird es häufig als eine Modebehauptung sowie praktische Halbkopfbedeckung getragen. Das ist in den Vereinigten Staaten und Japan sehr populär. Traditionell wird die Rechnung vorwärts getragen, die Augen vor der Sonne beschirmend, aber es wird auch in jedem anderen Engel getragen. 4. ADIDAS Superstar Superstar ist ein Basketballschuh verfertigt durch die athletische Ware-Gesellschaft ADIDAS seit 1969, befreit als eine niedrige Spitzenversion des Pro-Musterbasketballschuhs. Mit einem Spitznamen bezeichnet der "shelltoe" oder "Schale-Schuhe", für sein Gummischale-Zehe-Stück, ist sein ikonisches Design bekannt, um einer der Haupteinflüsse in der Sportschuh-Kultur zu sein. 5. Bling-bling Bling-Bling, auch Bling genannt, ist eine Bezeichnung der einfachen Umgangssprache für

Keeled → Saksa keel
10 allalaadimist
thumbnail
23
pptx

1990-2000 mood

19902000 mood ÜHEKSAKÜMNENDAD Koodsõnaks individuaalsus Kandja valis mida, kuidas või millega kanda Narko look Moevalik suur, saadi inspiratsiooni eelnevatelt kümnenditelt Inimesed olid kursis koguaeg moemaailma tegelaste ja nende toimetamistega Naised · Supermodellid ja kõrgmood · Neoon värvid, särk püksis stiil, suured kampsunid, tsärgid, pusad, nuku kleidid, mantlid koos võlts karusnahaga. · Teksad ja teksajakid muutusid tumedaks · Liibuvad teksad + kaboi saapad, pearätt, säärised Hipi stiil 95/96 disko stiil Must riietus Disainer rõivad(Chanel, Armani, Gucci, Chanel) Õrnad toonid Fliisjakk, maikad, union jack Casual chic Muu Papud, kaboisaapad, tennised, platvormkingad, jelly shoes, varbavaheplätud, jooksutossud Peavõru, pearätt, kuldehted Ülitumedad huuled Strigid Soeng Meg Ryan Jennifer Aniston Tumedad juuksed Kiilaspäisus Hobusesabad Mehed Flanell särgid Villa...

Kultuur-Kunst → Kultuuriajalugu
25 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Lionel Messi

2005. aasta suvel mängis Messi Argentina koondises alla 20-aastaste maailmameistrivõistlustel, kus ta tuli maailmameistriks ja valiti MM-i parimaks mängijaks. Samal aastal kirjutas ta alla lepingule, mis seob teda FC Barcelonaga kuni 2014. aastani. Messi’t võrreldakse tema pikkuse, kiiruse ja ründamisstiili poolest kuulsa Argentina jalgpalluri, Diego Maradonaga. Parima mängijana on Messist saanud mitmete ettevõtete reklaamnägu, nende hulka kuuluvad näiteks Adidas, Pepsi, EA Sports ja Turkish Airways. Septembris 2012 teatas FC Barcelona, et Messi on klubiga sõlminud lepingu pikenduse järgnevaks viieks aastaks. Dokumendi alusel on kuni aastani 2018 tema brutopalk 16 miljonit eurot. Klubist väljaostmisklausel on lepingu alusel 250 miljonit eurot. 2007. aastal lõi Messi fondi, et arendada puuetega noorte spordivõimalusi. 2010. aastal nimetas UNICEF Messi heatahtlikuse saadikuks, sest ta keskendus laste õiguste eest võitlemisele terves maailmas.

Sport → Jalgpall
1 allalaadimist
thumbnail
9
ppt

Oxford street

numerous brands' flagship stores, as well as hundreds of smaller shops. It is the major shopping street in central London, though not the most expensive or fashionable. What kind of shops can you find in Oxford street ? Marks & Spencer, the famous retailer's flagship store of 170,000 square feet. Schuh, the largest shoe store on Oxford Street. Disney Store, the UK flagship of the international brand. Adidas, a sports brand, has a store on Oxford Street opposite Selfridges. Borders, bookshop. Urban Outfitters, home to retro and vintage clothing. Oxford Street in 1875 Oxford Street today

Keeled → Inglise keel
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Bayern

B Adolf Hitler wohnte in München für eine Weile in den zwanziger Jahren, Neurologe Alois Alzheimer, der erste Krankheit beschriebenen Alzheimers, Levi Strauss, das Jeans erfand und Rudolf Diesel, der Dieselmotor erfand. Die Motorrad- und Automobilhersteller BMW (Bayerische Motoren-Werke) und Audi, Allianz, Grundig (Verbraucherelektronik), Siemens (Elektrizität, Telefone, Informatik, medizinische Instrumente), Continental (Automobilgummireifen und Elektronik), Adidas und Puma haben eine Bayerische industrielle Basis. Die öffnenden Szenen des Rodgers und Hammerstein Filmes Musikal der Ton von Musik wurden in den bayerischen Alpen geschossen. Bayern hat auch seinen Namen zu einer Holländischen hauptsächlichbrauerei, Bayern-Brauerei gegeben. Das Flag von Bayern Das Wappen von Bayern Die Lage von Bayern http://en.wikipedia.org/wiki/Bavaria http://de.wikipedia.org/wiki/Bayern

Keeled → Saksa keel
19 allalaadimist
thumbnail
30
odp

Saksamaa

• Saksamaa tähtsaimad ekspordipartnerid on Prantsusmaa 10,2%, Ameerika Ühendriigid 6,7%, Holland 6,7%, Suurbritannia 6,6%, Itaalia 6,3%, Austria 6%, Hiina 4,5%, Šveits 4,4% (2009) • Kõike huvitavat • Saksamaalt on pärit Vormel 1 piloodid Sebastian Vettel ja Michael Schumacher • • Saksamaa brändid • Saksamaa kuulsamad autod on BMW, Audi, Mercedes, Porsche ja Volkswagen. • Saksamaa tuntuim riidetootja on Adidas Küsimused? • Kaks Saksamaa kuulsamat F1 pilooti ? • • Mis vöötmes asub Saksamaa? • • Mis on Saksamaa lipu värvid? • • Millises Euroopa osas asub Saksamaa? • • Saksamaa suurim veekogu? • • • Täname kuulamast !

Ajalugu → Ajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Jalanõude kaubamärgid - Samelin ja Reebok

a laste trenni jalanõusid. 1982 aastal näitas tootja enda pühendumist sporti ja lõi jooksutossud mõeldud vaid naistele. Veidi hiljem hakkas firma laiendama jalanõude tootmist tennise ja aeroobika omadelt jooksu- ja korvpalli tossudele ja selleks ajaks oli Reebokil suurim jalanõude tootmishoone. 1989. a ehitas Reebok endale eraldi fitness stuudio, kus hakati erinevaid tooteid katsetama ja teaduslikult uurima, mis sobiks sportlasele kõige paremini. 2005. a ostis Adidas kõik Reeboki aktsiad, säilitades mõlemad nimed ja eraldi tootmise. 4 Suure osana fitness tööstusest, proovib Reebok pidevalt enda tegevusalasi laiendada ja kasvada. Firma teeb kõik võimaliku, et pakkuda enda kliendile parimaid treening vahendeid, riideid ja jalanõusid. 5 Kasutatud materjalid: http://careers

Majandus → Tööstuskaup
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Interbrand

Interbrand, a division of Omnicom, is a brand consultancy, specializing in areas such as brand strategy, brand analytics, brand valuation, corporate design, digital brand management, packaging design and naming. Interbrand method of the brand's assesment is based on a summation of the three groups of indicators: financial performance, achieved through the sale of branded products or services; the role of brand in the purchase decision; the contribution of the brand in the future profits of the company, namely the loyalty of customers. In order to qualify for a place in the ranking of the top 100 global brands of Interbrand, the company must meet certain requirements. In particular, the company's brand must be recognizable outside of its base of consumer audience, the financial and market documentation for each brand must be in the public domain. In addition, Interbrand emphasizes on global brands - to get into the rating, the company ...

Keeled → Business english
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Workday needs fairy tales

bravery when it has been fading away. The one that goes running would surely agree that there is no better feeling than running. Whichever worries have been collected during the day, are becoming forgotten. There, the person is together with the running lane, feet gently touching the ground and the target even more clean in front of their eyes. The body is heating up and the clothes are sticking to the sweaty body, the wind blowing through the hair and the sporting goods company Adidas banner: Impossible is nothing, really seems possible. It is the work, that you can see and feel the outcome right away and that's why it feels so inspiring and wonderful. Comes a feeling that ugly duckling can actually become beautiful swan if you work hard and give enough effort. Workday fairy tales can be hidden in unimportant details or be something totally common. Their charm comes in timing. In a right time even a butterfly flying by can make a day like a fairy tale.

Keeled → Inglise keel
5 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kaubamärgid ja mida nad toodavad

Kaubamärgid 1. Adidas ­ Toodab suurem osa meestele tooteid (1263 toodet), naiste tooteid (694) ning laste tooteid (151). Põhirõhk tootmisel on spordijalatsitel, jooksmiseks, ujumiseks, võimlemiseks, sees kandmiseks ja väljas kandmiseks. Sortiment on potased, toa sussid, baleriinikingad, tennised, vabaaja jalatsid, saapad.

Logistika → Laomajandus
27 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Saksamaa maavarad

Saksamaa Maavarad ja nende kasutus Saksamaa on föderaalne vabariik Kesk-Euroopas. Ta piirneb Taani, Poola, Tsehhi, Austria, Sveitsi, Prantsusmaa, Luksemburgi, Belgia ja Hollandiga. Põhjas moodustavad loodusliku riigipiiri Põhjameri ja Läänemeri. Pealinn ja valitsuse asukoht on Berliin. Maavarad Maavarad on pikaajalise kaevandamise tõttu suures osas ammendatud. Rikkalikult leidub kivi- ja pruunsütt ning kivi- ja kaalisoola, vähem raua- nikli- vase- uraani- jmt. metalli maaki, naftat ja maagaasi. Tähtsamad kivisöekaevandused asuvad Ruhri basseinis ja Saarimaal, pruunsöekaevandused Leipzigi-Halle ja Kölni piirkonnas. Metsad Mets katab ligi 30% Saksamaa pindalast. Metsas on eeskätt mägedes (kuusk ja nulg) ja maa kirde osas (mänd). Suur osa metsa on istutatud, sellest üle poole moodustab männimets. Looduslikku tamme- ja pöögimetsa on säilinud väga vähe, nulumetsa on kahjustanud happevihma...

Geograafia → Geograafia
14 allalaadimist
thumbnail
1
doc

18-aastane – täiskasvanu või laps

18-aastane ­ täiskasvanu või laps? Paljud noored ootavad kannatamatult seda aega millal nad saavad kaheksateist aastaseks. Seda seepärast, et sellega kaasneb vabadus ja õigus oma elu üle ise otsustada. Just see sama õigus oma enda tahtmise järgi tegutseda nõuab, et sa oled suuteline langetama täiskasvanulike otsuseid, mitte käituma nagu laps. Kohati võib isegi lapselik käitumine sulle või mõnele kaaskodanikule elu maksta. Et nõnda ei juhtuks tuleb olla nii vaimult kui ka füüsiliselt täisealine. Kuid kas ikka tänapäeva noore mõttemailm on nõnda avar, et käituda nagu ühelt 18-aastaselt oodatakse? Kõige parem kõneleb enda eest statistika. Järjest enam lisandub meie liikluskeerisesse noori rooli keerajaid, kes ei ole piisavalt kogenud, et hakkama saada sama hästi, kui mõni vanem inimene. Kuid kahjuks ei suuda kõik noored seda endale tunnistada või ei taha seda uskuda, et nad on kehvemad, kui nende ee...

Eesti keel → Eesti keel
44 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade, mida kodutöö peab sisaldama

toodete/teenuste vahel. 20.(paku ise, millel veel võiks äriidee tugineda) Äriidee kontseptsioon ­ Tossude kauplus Pakutava toote või teenuse kirjeldus Kauplus tegeleb tossude müümisega. Praegu on tossud väga populaarsed ning paljud inimesed omavad rohkem kui 1 paar tossuid. Kaupluses oleks võimalik osta tossuid suure brändide hulgast, mis praegu Eestis esitamata. Näiteks Saucony, Hypebeast, Nike Jordan. Brändideks ongi siis Nike, Adidas, New Balance, Reebok, Asics, Vans, Converse, Saucony, Hypebeast. Võimalik oleks osta ka tossuid limiteeritudest kollektsioonidest. Põhimõtte on selles, et pakkuda lai valikut tarbjatele. Kavandatav sihtturg Enamasti noored, aga muidugi sihituruks tuleb pidama kõiki inimesi, kellel on soov osta endale tossud. Müügis on nii meeste, naiste kui ka laste tossud. Praegu on tossud eriti populaarsed noorte hulgas ning neid kannakse kas suvel, kui ka talvel. Toote/teenuse poolt pakutavad hüved

Majandus → Ettevõtlus alused
3 allalaadimist
thumbnail
27
pptx

Saksamaa ( slaidid )

Põllumajandusega tegeleb 3mln inimest, mis on arenenud põhjaosas, kus kasvatatakse nisu, õlleotra, kartulit, suhkrupeeti LõunaSaksamaa spetsialiseerunud karjakasvatusele Reinimaa Pflazi liidumaa orgudes on viinamarjakasvatus Saksamaa peab oluliseks maaasulastiku aastasadade jooksul kujunenud kultuurmaastiku inimsõbraliku elukeskkonna säilitajaks. Tuntud brändid Mercedes, Volkswagen, Audi, BMW, Porsche Aral, SAP, Siemens, AEG, Bosch, Tmobile Aldi, Nivea, Lufthansa, BASF, Adidas, Puma, Hugo Boss Turism Turismitulu 36mld$ Tähtsamad turismipiirkonnad kultuuripäranditurism, loodusturism Turismilinnad ajaloolistest linnadest Berliin, München, Köln, Lübeck Ärikeskused Frankfurt, strastbourg Turismikohad lõbustuspark, sakraalturism Tähtsamaks kultuuriväärtuseks on Berliinis Brandenburgi värav, mis on rahvuslik sümbol Kohalike seas ka populaarne muuseum Island ,Leipzig on enim külastatud linn.

Geograafia → Geograafia
10 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Saksamaa üldiseloomustus, loodusvaradest, majandusest

nende vahele on rajatud palju kanaleid. Järvesid on Saksamaal vähe. Kalavarud veekogudes on tühised. Majandusharud Saksamaal on rohkesti heal järjel tööstusharusid, seal valmistatakse elektriseadmeid, arvuteid, tööpinke, riiet, ravimeid jne. Lääne-Saksamaa on kuulus heade ja täpsete toodete, näiteks autode ja Leitzi fotoaparaatide poolest. Kuigi sakslaste maine on seotud kõrgtehnoloogiaga, pärinevad Saksamaalt lisaks autodele ja kodumasinatele ka Hugo Boss, Adidas, Nivea, Quelle jne. Tuntud rahvusvahelised firmad Saksamaalt: Mobiilitootmisfirma Siemens, kodumasinatetootjad:Grunding, Bomann, Braun, autotootjad: Audi, BMW, Opel, Mercedes, Porche, VW jne. Välismajandus sidemed Saksamaa kuulub järgmistesse rahvusvahelistesse organisatsioonidesse: ADB,AfDB, Arctic Council,Australia Group, BIS, BSEC, CBSS, CDB, CE, CERN, EAPC, EBRD, EIB, EMU, ESA, EU, FAO, G-20, G-5, G-7, G-8, G-10, IADB, IAEA, IBRD, ICAO, ICC, ICCt, ICRM,

Geograafia → Geograafia
7 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Saksamaa

Tallinna Järveotsa Gümnaasium Referaat Saksamaast ............ Tallinn 2011 Saksamaa Saksamaa ametlik nimi on Saksamaa Liitvabariik mis on föderaalne vabariik Kesk-Euroopas. See piirneb Taani, Poola, Tsehhi, Austria, Sveitsi, Prantsusmaa, Luksemburgi, Belgia ja Hollandiga. Põhjas moodustavad loodusliku riigipiiri Põhjameri ja Läänemeri. Pindala: 357 023 km2 Rahvaarv: 82,282,988 (2010) Pealinn:Berlin Pealinna elanike arv: 3 439 100 Keel: Saksa Rahaühik: euro Rahvastikutihendus: 229,4 inimest ruutkilomeetri kohta Kliima Mõõdukas kliima sooja suve ja külma talvega, aga pikemaajalised pakase- ning lumeperioodid on haruldased. Vihma sajab aastaläbi. Talve keskmine temperatuur on 0 kraadi. Sademeid on mõõdukalt...

Geograafia → Geograafia
7 allalaadimist
thumbnail
2
docx

1990-2000 mood konspekt

Mood 1990-2000 Selle kümnendi moe koodsõnaks oli individuaalsus. See käis pikkuse, stiili, pükste ja kleitide kohta ­ kandja valida oli mitte ainult mida kanda, vaid ka kuidas ja millega. Kümnendi keskpaik tuli välja ka uue suunaga ­ narko look. Kondised näod, aukus silmad, nahk läbipaistev. Moevalik oli 1990ndatel äärmiselt suur, laenati palju eelnevatelt kümnenditelt. Inimesed olid kogu aeg kursis moemaailma tegelaste ja nende toimetamistega. *90ndate alguses hakati võtma eeskuju supermodellidelt ja kõrgmoelt. Alguses võis näha jätku 80ndate stiilile. Neoon värvid, särk püksis stiil, suured kampsunid, t-särgid, pusad, nukukleidid ja mantlid koos võlts karusnahaga. Teksad ja teksajakid muutusid tumedamaks võrreldes 80ndatega. Naised hakkasid rohkem kandma liibuvaid teksaseid, mille juurde käisid kaboi saapad,säärised, pearätt. *Üheksakümnendate keskel tulid tagasi moodi 60 lõpus ja 70 algul olnud hippie stiil. Võeti uuesti kasutusel...

Kultuur-Kunst → Kultuuriajalugu
28 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Kuidas reklaam mõjutab klienti. Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saad...

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Saksamaa

Saksamaa Üldandemed: Rahvaarv: 82 251 000 mln. Pindala: 357 023 km² Riigikord: parlamentaalne liitvabariik Riigikeel: saksa keel Rahaühik: euro Saksamaa on föderaalne vabariik Kesk- Euroopas. Pealinn ja valitsuse asukoht on Berliin, mõned üksikud ministeeriumid ja föderaalinstitutsioonid asuvad Bonnis, endise Lääne-Saksamaa pealinnas. Poliitiline ülesehitus on föderaalne ja organiseeritud parlamentaarse demokraatiana. Põhiseaduse järgi määratleb Saksamaa end demokraatliku ja sotsiaalse liitriigi ning õigusriigina. Riik koosneb 16 osaliselt suveräänsest liidumaast. Saksamaa on 82 miljoni elanikuga Venemaa järel elanike arvult teine riik Euroopas ja suurim Euroopa Liidus. Saksamaa on ka ÜRO, Euroopa Liidu, NATO ja G8 liikmesriik. Majandus Saksa majandus moodustab Euroopa Liidu majandusest rohkem kui 25% ja on maailmas suuruselt kolmandal kohal. Saksamaa majanduse puhul on teg...

Geograafia → Geograafia
81 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Saksamaa

aastast. IMF-i liikmed · Millised tuntumad rahvusvahelised firmad on pärit sellest riigist? 2008. aasta seisuga on maailmaturul Saksamaa tooted: 11.dal kohal Mercedes Benz 13.dal kohal BMW 31.dal kohal SAP arvuti tarkvara 48.dal kohal Siemens 53. ndal kohal Volkswagen 67. ndal kohal Audi 70. ndal kohal Adidas 75. ndal kohal automootoreid valmistav firma 82. kohal Alianz finantsteenuseid pakkuv firma 98. nadl kohal NIVEA Kasutatud Interbrand 2008. aasta 100 parimat ülemaailmset brändi. · Kui palju inimesi elab selles riigis? Kas see on suur, keskmine või väikeriik? Saksamaal elab 82,060,000 inimest (31. dets. 2008. a seisuga), mis teeb sellest riigist suure riigi.

Geograafia → Geograafia
43 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Smilers

detsembril. Alustas trummimänguga eelmise kümnendi alguses, olnud trummar ansamblites Speculative Rock'n'Roll Band, Uncle Fox, Supernova, Genialistid. Tsitaat temalt: "Olen Smilersit kummalisel kombel alati fännanud ja praegusest olukorrast unistanud. Tõsilugu. Fakte: Smilersi põhiline kitarr mängides: Fender (va Urmas, kes mängib Tokai Hard Puncher'il) Smilersi buss: Viru Valge logodega Merzu buss Smilersi sümbol (tunnusmärk): planeet Smilersi lemmik spordifirma: Adidas Smilersi ristiisa: kaudselt Rod Stewart Smilersi lisainfo ja naljalood: raamat Smilers A-Z 4 Minu Arvamus See on üks ainukestest pop-bändidest mis mulle Eestis meeldib .Muusika on neil on hea ja rahvale meeldib ka see .Ma kuulan enamasti välismaised artiste N:Block Party ja Black Tide

Muusika → Muusika
26 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Saksamaa

Referaat Saksamaa 2008 SISUKORD Geograafiline asend...................................................................................................................3 Kliima.........................................................................................................................................4 Pinnamood.................................................................................................................................5 Metsandus ja põllumajandus...................................................................................................6 Metall ja keemia........................................................................................................................7 Kommunikatsioon ja meedia...................................................................................................8 Kasutatud kirjandus..........................

Geograafia → Geograafia
92 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Konkurents

8.1 Konkurentsi olemus. Vasta teise värviga samale lehele. Vajadusel otsi abi internetist. Konkurents - ressursside nappusest tingitud võitlus. Kahe või enama isiku (firma, riigi) püüdlemine ühise eesmärgi poole. Konkurents majanduses on müüjate (tootjate) võitlus ostjate pärast. Kas kõik ettevõtted on omavahel konkurendid (miks)?Ei, sest mõned firmad võivad olla kasulikud teineteise läheduses (Hotellid, restoranid). Kõik sama temaatikaga ettevõtted on omavahel konkurendid (restoranid, kohvikud, baarid). Millised tooted moodustavad ühise turu? Ühise turu moodustavad sama liiki ja samadel põhimõtetel toimivad tooted. 8.2 Konkurentsi liigid Konkurents sõltub sellest: 1. kui palju on antud turul müüjaid; 2. kuidas nad mõjutavad hindu; 3. millised on turule sisenemise võimalused; 4. millist toodangut müüakse. Konkurentsi liigitust nimetatakse ka turu struktuuriks. Neli põhilist liiki on: 1. Täielik konkurents - tootjad konkureerivad omavah...

Majandus → Majandus
119 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

x Ei mõisteta klienti piisavalt. Tõeliselt radikaalne idee vajab, et kliendi vajadusi tuntakse põhjalikult. x Piiratud diskussioon. Ideed ei ole individuaalsed ,,eureka" momendid. Tavaliselt on need ideede kombinatsioon ja nende evolutsioon. x Status Quo Captivity. Uued ideed vajavad vanadest välja murdmist ja tuleviku võimaluste ettekujutlemist, seda on raske üksi teha. Innovatsiooni meeskonnad on parem lahendus tuleviku visiooni koostamiseks. 19. Kuidas Adidas kaasas kliente tootearendusse? Mis oli unikaalne? mi adidas. Tarbijate kaasamisel tootearendusse soovis Adidas teada saada nende eelistusi tootedisaini osas, pakkudes selleks mängulise vormi spordijalatseid klientidel ise disainida ja hinnata teiste poolt disainitud jalatseid. Adidase My Innovatsioon keskus lasi klientidel disainida endale meelepärased tossud. Sensorite järgi võeti kliendi jala profiil. Tossud jõudsid kohale 3-4 nädalaga. Loodi huvitav väljund, sellega kaasnes hasart,

Haldus → Strateegiline juhtimine
290 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Loomadel testitud toodete nimekiri !

STOP VIVISECTION! STOP ANIMAL TESTING! Vivisektsioonid on loomakatsed, mille vastu võitlevad loomakaitsjad paljudes maailmariikides. Iga aasta teaduslaborites hukkuvad miljonid loomad karmide katsete tulemusel. Loomadel katsetatakse ravimeid, kosmeetikat, relvi. Oma julmuselt vivisektsioonid ei jää alla teistele loomade piinamise vormidele. Kasse, koeri, rotte, hiiri, hamstreid, ahve, küülikuid ja teisi loomi piinatakse kuni nad surevad. Elusloomadel lõigatakse nahk lahti, neid piinatakse elektriga, pannakse söövitavaid aineid silmadesse, kõrvetatakse keeva veega ja kui nad veel hingavad võetakse nahk maha, purustatakse pead, murtakse konte, - see pole veel täiuslik nimekiri meetmeid, mida vivisektorid kasutavad. Loomakaitsjatel on olemas video- ja fototõendid. Vivisektsioonidel on palju alternatiive. Rahvusvaheline organisatsioon ,,Tudengid humaanse hariduse eest" on välja andnud kataloogi, milles on 400 alternatiivi vivisektsioonidele...

Kategooriata → Uurimistöö
37 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena

• Ruumilised kaubamärgid ¤voss vesi, Coca-cola klaaspudelil, ¤Säästumarket (kaupluste otsas) • Kollektiivmärgid ¤Tunnustatud eesti maitse ¤Eesti parim toiduaine ¤Ei ole lisatud säilitusaineid ¤100% naturaalne mahl Sarnased kaubamärgid: – pere - tere, durex - contex – lidl – säästumarket, bouhouse – bouhof, – elisa - elion – deel - dell – rannamõisa – ranna, päikseke – merevaik, – armani – adidas, Gucci – chanel, guess – gucci, – bentley - crysler, ford – carrier, Honda – Hyndai – promt - google drive, СNN - SEGA – Batman – valensia – Maxfator – manhetton Kaubamärgid, mis ei sobi kokku • kasiino ja haigekassa kõrvuti • Spordiajalehes suitsu-alko reklaam • Säästumarket ja butiik kõrvuti • Alkoholipood ja lastepood kõrvuti Funktsionaalsed kaubamärgi hüved

Majandus → Majandus
28 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Saksamaa

Järvamaa kutsehariduskeskus Teedeehitus TE21 Taavi Taada Saksamaa Referaat Paide 2011 2 Sisukord Sisukord......................................................................................................................3 Üldkirjeldus................................................................................................................4 Geograafiline asend....................................................................................................4 Rahvastik................................................................................................................5 Linnad.....................................................................................................................5 Majandus................................................................................................................ 5 Eksport..................

Geograafia → Geograafia
16 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Saksamaa - referaat

Üldandmed Rahvaarv: 82 251 000 mln. Pindala: 357 023 km² Riigikord: parlamentaalne liitvabariik Riigikeel: saksa keel Rahaühik: euro Saksamaa on föderaalne vabariik Kesk-Euroopas. Pealinn ja valitsuse asukoht on Berliin(elanikke: 3 397 000), mõned üksikud ministeeriumid ja föderaalinstitutsioonid asuvad Bonnis, endise Lääne-Saksamaa pealinnas. Poliitiline ülesehitus on föderaalne ja organiseeritud parlamentaarse demokraatiana. Põhiseaduse järgi määratleb Saksamaa end demokraatliku ja sotsiaalse liitriigi ning õigusriigina. Riik koosneb 16 osaliselt suveräänsest liidumaast. Saksamaa on 82 miljoni elanikuga Venemaa järel elanike arvult teine riik Euroopas ja suurim Euroopa Liidus. Saksamaa on ka ÜRO, Euroopa Liidu, NATO ja G8 liikmesriik. Geograafiline asukoht Saksamaa Liitvabariik on riik Kesk-Euroopas, mis piirneb Taani, Poola, Tsehhi, Austria, Sveitsi, Prantsusmaa, Luksemburgi, Belgia ja Hollandiga. Põhjas pii...

Geograafia → Geograafia
113 allalaadimist
thumbnail
15
doc

NBA

KURESSAARE AMETIKOOL ÄRIKOOLITUSE OSAKOND ARVUTITEENINDUS NATIONAL BASKETBALL ASSOCIATION KAIRO ANTSAAR ATP1 KURESSAARE 2006 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 1.Sissejuhatus......................................................................................................................... 3 3.Meeskonnad.........................................................................................................................8 4.Põhihooaeg........................................................................................................................ 11 5.Playoffid................................................................

Sport → Kehaline kasvatus
38 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Uurimistöö "Saksamaa"

UNMIS, UNOMIG, UNRWA, UNWTO, UPU, WADB, WCO, WEU, WFTU, WHO, WIPO, WMO, WTO, ZC. Saksamaal on rohkesti heal järjel tööstusharusid, seal valmistatakse elektriseadmeid, arvuteid, tööpinke, riiet, ravimeid jne. Lääne-Saksamaa on kuulus heade ja täpsete toodete, näiteks autode ja Leitzi fotoaparaatide poolest. Kuigi sakslaste maine on seotud kõrgtehnoloogiaga, pärinevad Saksamaalt lisaks autodele ja kodumasinatele ka Hugo Boss, Adidas, Nivea, Quelle jne. Tuntud rahvusvahelised firmad Saksamaalt: mobiilitootmisfirma Siemens, kodumasinatetootjad:Grunding, Bomann, Braun, autotootjad: Audi, BMW, Opel, Mercedes, Porche, VW jne. 9 4. Rahvastik Saksamaa on rahvaarvu poolest Euroopas Venemaa järel teine riik. Saksamaal elab 82 310 000. inimest. Rahvastiku keskmine tihedus on 231 in./km2 (2007). Kõige suurem on asustustihedus linn-

Geograafia → Geograafia
92 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Referaat Saksamaa

Paistu Kool Kristiina Kahu SAKSAMAA uurimustöö Juhendaja: Õpetaja: Sigrid Reili Sultsi 2009 2 SISUKORD SISUKORD......................................................................................................2 SISSEJUHATUS..............................................................................................3 1. TÄNANE SAKSAMAA..............................................................................4 1.1 Rahvastik...............................................................................................5 1.2 Poliitiline süsteem.................................................................................5 2. LOODUS.......................................................................................................7 2.1 Maastik....................................................................................................7 2.2 Looma...

Keeled → Saksa keel
33 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TARBIMISKULTUUR JA OSTUVABA PÄEV

Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Haridusteaduste instituut Klassiõpetaja õppekava Helin Lillian Talv TARBIMISKULTUUR JA OSTUVABA PÄEV referaat Juhendaja: Ees- ja perekonnanimi Läbiv pealkiri: Ostuvaba päev KAITSMISELE LUBATUD Juhendaja: (teaduskraad) .............................. (allkiri ja kuupäev) ...

Eesti keel → Akadeemilise kirjutamise...
16 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Uurimistöö - riietus koolis

Koolipluus oli sinakasroheline ja pidulik pluus valge. Esimesel aastal meeldis uus vorm, eriti seelik paljudele, kuid peagi oldi sellestki tüdinenud. Koolikotina olid moes väiksed seljakotid ja rihmaga üleõlakotid. Suuremad koolilapsed käisid koolis kilekotiga. ² http://www.miksike.ee/docs/elehed/4klass/2olid/elutuba/kool.htm -7- 3. Kaubamärkide roll inimeste seas ³ Kaubamärke on mitmeid, nendest populaarsemad on Nike, Adidas, Oneill, Jack and Jones, H&M, Cropp, Puma, Vans, Armani, Only, Seppälä ja AG. Kaubamärgi peamine ülesanne on aga eristada ühe tootja kaupu teise tootja kaupadest. Kaubamärgi järgi saab hinnata ka riide kvaliteeti, mille järgi omakorda ostavad inimesed omale riideid. Tihti juhtub ette inimesi, kes ostavad ja kannavad kotte, mis maksavad 1/5 nende kuupalgast. Või mantleid, mille hinnad küünivad isegi kuni veerandini nende sissetulekutest

Kategooriata → Uurimistöö
116 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Referaat "Saksamaa majandus"

Sissejuhatus Saksamaa majandus on Euroopas üks kiiremini ning paremini edenev majandus. Riik on rikastatud mitmete maavarade poolest, mis annab võimaluse tegutseda ka erinevate tööstusarudega. Soodne geograafiline asend ning kliima soodustavad nii põllumajanduse kui ka elektrienergja toodangut. Ekspordi suurus on võtmeks Saksamaa stabiilsele olekule. Majandus Saksa majandus moodustab Euroopa Liidu majandusest 20% ja on maailmas suuruselt neljandal kohal. Majanduse struktuuri iseloomustab keskendumine tööstuskaupadele ja teenustele. Toorainete ja põllumajanduslike kaupade tootmise osakaal majanduses on väike. Olulisemad majandusharud on autotööstus, masinatööstus, keemiatööstus, elektrotehnika, keskkonnatehnoloogiad, bio- ja nanotehnoloogiad, lennu- ja kosmosetööstus ning logistika sektor. Sisemajanduse koguprodukt tegevusala järgi ...

Geograafia → Geograafia
35 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaan OÜ VolleyS

ka võrkpalluritele. Eelkõige müüaksegi võrkpallialaseid tooteid. Tooteid müüakse nii noorukitele, meestele kui ka naistele. Pood pakuks klientidele spordijalanõusid, - särke, -pükse, -sokke, põlvekaitsmeid ning võimalik on soetada endale ka oma isiklik võrkpall. Peamised firmatooted, mida pood pakkuma hakkaks on: Macron, Asics, Mikasa, McDavid, Rucanor. Firmatoodetest oleksid veel Puma, Adidas ja Nike. Eeldatavaks sihtgrupiks oleks spordihuvilised vanuses 16-40 aastat. Ettevõte asuks Viljandi linnas. Plaanis on luua kolm töökohta: kaks töötajat, juhataja. Spordipoe omanikuks oleks Krete Allik. Reklaamikanaliteks oleks kindlasti spordipoe enda isiklik kodulehekülg, kus klientidel on võimalik tutvuda toodetega. Samuti reklaamimiseks hakatakse kasutama suhtlusvõrgustikke. (nt Facebook) 1.2 Asukoht Ettevõte asuks Viljandi linnas Leola 61. Ruumi üüritasu on 3

Majandus → Äriplaan
135 allalaadimist
thumbnail
4
docx

JUHTIMINE KONTROLLTÖÖ NR 1

Kavatsus aga ka tegevuse juhtmõte. NT: Ifi eesmärk on olla suurima kliendirahuloluga kindlustusselts, mis pakub kvaliteetseid ja tõhusaid kindlustuslahendusi. 47. Millega on seotud akronüüm SMART? Smart mudel on nõue eesmärgile! S ­ eriline, M-mõõdetav, A ­ saavutatav, R- reaalne, T- ajaga seotud. 48. Strateegia: on pikaajaliste eesmärkide ja nende saavutamise teede omavahel seostatud ning üheks tervikuks sulatatud tegevuskava. NT: Adidas Group: Luua uus: kiirus (kuidas kohaletoimetamine), linnad (kuhu transport toimub), avatud allikas (kuidas luua). Speed-cities-open source. 49. Missioon: Missioon kirjeldab organisatsiooni olemasolu põhjuseid ja suunda. NT: LHV missioon on aidata luua Eesti kapitali 50. Visioon: Visioon on kuidas organisatsioon soovib välja näha tulevikus. NT: LHV visioon on Eesti, kus inimesed ja ettevõtted julgevad suurelt mõelda, ette võtta ja tulevikku investeerida.

Majandus → Ärijuhtimine
4 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Ettevõtlus. Äriga alustamine. Tähtsad on ostjad- hõlbus juurdepääs ning võimalus kaupa osta. Suurte rahvusvaheliste ettevõtetega sõltub poliitilisest olukorrast ja seadusandluse arengust. Turismiärid sõltuvad vaatamisväärtustest. Tervise-ja puhkuseärid linnast eemale, vee äärde, head transporditingimused jm. Frantsiis- kaubamärgid, nimi ja sümboolika. Selle alusel tegutseb mitmeid kette(hotelliketid, toitlustusketid, bensiinijaamas jne). Nt on Hiltoni hotelliketis tuhandeid hotelle maailmas, aga see ei tähenda, et needk õik temale kuuluks. Frantsiis annab ka õiguse midagi teha, tooa või teenindada. Nt Coca-cola, mis samastub karastusjookide tootmisega. Coca-cola varustab finantsiisivõtjaid kontsentreeritud siirupiga. Riskid: Tururisk- järsud turusituatsiooni muutused, stabiilse sise- või välisturu puudumine või äralangemine, tarbijate eelistuste muutumine või ostujõu langus, konkurendid ja teised samalaadsed tooted/ teenused, odavamad h...

Majandus → Ettevõtlus
14 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun