Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"maksetingimused" - 76 õppematerjali

thumbnail
39
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 3 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................3 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 4 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................4 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................5 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................6 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid.................................................................... 6 1.6 Tur...

Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
79
doc

Majandusanalüüs

Kui kõrvaltootel pole mingit väärtust ja sellest lahtisaamine on raske, mõjutab see otse põhitoote hinda; 2) Põhitoode on odav, lisandid kallid. Eesmärk on siin esimese toote madala hinnaga meelitada tarbijad tooteid kasutama ning kasseerida kasum hiljem teise toote müügilt. Hinnaläbirääkimistel tuleb kindlasti kehtestada maksetingimused . Makse tähtaeg määratakse kindlaks ostu-müügi lepingu sõlmimisel. Klient võib maksta kas kohe või pärast kauba kättesaamist. Kuigi üldiselt müüja tahab raha kohe kätte saada, on konkurentsi tingimustes sageli kasutusel vastupidine praktika, kus müüja annab ostjale mitmekuuse tähtaja. III OMAHIND Ettevõtte toodangu omahind väljendab valmistatud toodangu või üksiktoote ja ­ teenuse tootmiseks ettevalmistamise, tootmise ja müügi kulusid rahas. Toodangu...

Majandus
888 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

Turismimajandus

Looduslikud Tehislikud Kliima Avalik sektor Rajatud muul eesmärgil maastik erasektor rajatud atraktsioonina loomastik mittetulundusühing üritused 24. Konverentsi turism, mida peab arvestama + konverentsi ruumid hotelli toad tegevused(õhtune meelelahutus) sõõgid maksetingimused teenindus - palju osalejaid kust tullakse, millise transpordiga kas minnakse turistidele vastu 25. Turismi positiivsed ja negatiivsed mõjud isikule, keskkonnale, piirkonnale, riigile, kohalikule kogukonnale iskik keskkond + - + - uued töökohad alkoholism vaatamisväärsus müra...

Turismimajandus
176 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Viini konventsioon

Milline dokument on ja millega tegeleb Viini Konventsioon? ÜRO konventsioon kaupade rahvusvahelise ostu-müügi lepingute kohta (üldkasutatav lühend CISG) on rahvusvaheline leping, mis pakub ühtlustatud müügireegleid ning on siduv riikidele, mis moodustavad kaks kolmandikku kogu maailmakaubandusest. Leping allkirjastati Viinis 11. aprillil 1980. aastal ning seetõttu viidatakse sellele mõnikord kui Viini konventsioonile, kuid on oluline seda mitte segi ajada muude Viinis alla kirjutatud lepingutega. Leping jõustus 1. jaanuaril 1988 peale 10 riigi poolt ratifitseerimist. Konventsiooni depositaariks on ÜRO peasekretär [http://et.wikipedia.org/wiki/ %C3%9CRO_konventsioon_kaupade_rahvusvahelise_ostu-m%C3%BC %C3%BCgi_lepingute_kohta]. Kõige laiemas mõttes on rahvusvaheline leping rahvusvahelise õiguse subjektide vahel sõlmitud kokkule...

Rahvusvaheline majandus
141 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Ettevõtlus

a., Tallinn 1. Ettevõtluse olemus ja ettevõtjaks kujunemine 1.1. Ettevõtja mõiste Ettevõtja on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või teenuseid ning kaupade ja teenuste müük on talle püsivaks tegevuseks, ning seaduses sätestatud äriühing. Äriühinguks on täisühing, usaldusühing, osaühing, aktsiaselts ja tulundusühistu. (Sellest tulenevalt käsitlevad Eesti statistilised väljaanded ettevõtjatena nt osaühinguid ja aktsiaseltse, mitte nende rajajaid.) Ärinimi ehk firma on äriregistrisse kantud nimi, mille all ettevõtja tegutseb. Ettevõte on majandusüksus, mille kaudu ettevõtja tegutseb. 1.2. Ettevõtjaks kujunemine Ettevõtjaks saamise otsust mõjutab sageli mingi muutus elus, mis seab inimese teelahkmele, kus tuleb otsustada, kuidas edasi elada ja töötada. Tegemist võib olla ka teadliku sooviga oma eluviisi muuta. Sellisteks pöördepunktideks võivad...

Ettevõtlus
351 allalaadimist
thumbnail
33
pdf

Finantsjuhtimine: Pangandus

LÜHIAJALINE FINANTSPLANEERIMINE 7.1. Raha juhtimise mudelid Rahakonto juhtimine on saanud ettevõtetes väga aktuaalseks teemaks. Põhjus on selles, et üleliigse raha hoidmine kontol on suure alternatiivkuluga. Raha tasub hoida vaid niipalju, kui seda on jooksvaks äritegevuseks vaja1. Kui on arvata, et rahavajadus lähiajal suureneb, siis ei ole mõtet nn üleliigset raha dividendidena välja maksta, vaid lühiajaliselt investeerida. Suured ettevõtted saavad raha juhtimisel kasutada ajutiselt üleöödeposiiti. Selle miinimumsummaks on Eestis enamasti 1 miljon krooni. Lisaks võib raha panna ka rahaturufondi osakutesse. Ajutiselt üleliigse raha investeerimisega kaasneb risk. Finantsjuhi ülesandeks on leida kompromiss riski ja tulususe vahel. Riski maandamiseks võib kasutada ka tähtajalist hoiust. Paljud ettevõtted õigustavad suurt rahavaru ett...

Finantsjuhtimine
205 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Lihtsustatud äriplaan

5 3.1.2. Eeldatavad konkurendid ­ iseloomustus..............................................................5 3.1.3. Ettevõtte konkurentsieelised ja strateegia ........................................................... 5 4. TURUNDUSSTRATEEGIA .............................................................................................6 4.1. Püsiklientuur, nende osakaal müügist, maksetingimused ........................................... 6 4.2. Müügi- ja turustamiskanalid.......................................................................................6 4.3. Hinnakujundusstrateegia, võrdlus konkurentidega..................................................... 6 4.4. Teenuste mitmekesistamine........................................................................................ 6 4.5. Turuosa prognoosid (positsioon turul)...

Majandus
398 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

Tänapäeval kasutatakse kaubakäsitluse hõlbustamiseks ulatuslikult unitiseerimist ehk kaubaühikuteks koondamist ning moodulpakendite süsteeme. 10. Hankimine ja sisseost. Iga ettevõte sõltub teiste ettevõtete poolt tarnitavatest materiaalsetest ressurssidest ja teenustest. Ca 40-60% ettevõtte tulust makstakse materiaalsete ressursside ja teenuste tarnijatele Siia kuulub tarneallikate asukoha valik, maksetingimused , ostude ajastamine, hinna kokkuleppimine, tarnete kvaliteedi kontroll jne. 10. Müügijärgne teenindus (varuosade ja teenuste tugi). Lisaks tooraine- pooltoodete ja valmistoodete voogudele tegeleb logistika ka müüdud toodete tehnilise teenindamise ja lisateenuste pakkumisega, toimetades kohale varuosad või asendades ebakvaliteetse kauba. Müügijärgset teenindust loetakse sageli osaks klienditeenindusest. 11. Pakkimine...

Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Äriplaani koostamine

Strateegiliste võimaluste hindamiseks hinnatakse, kas ettevõte on pigem nõrk või tugev, kas rohkem on ohte või võimalusi. Oluline on hindamisel tegurite olulisus ja mõju suurus, mitte nende arv! 7. HINNAKUJUNDUS Hinnakujundusmeetodid? ­ millist meetodi kasutada teenuste / toodete hinna määramisel? Hinnasoodustused ­ kellele ja millises ulatuses? Maksetingimused , tähtajad? Tooge välja mõned toodete / teenuste hindade näited! 8. KONKURENTS Konkurentide kirjeldus, nende iseloomulikud jooned, eelised-puudused. Teie eelised konkurentide ees? Kui kerge on potentsiaalsetel konkurentidel tulla samasse valdkonda tegutsema? Konkurentsiuuringu kõige olulisemaks tulemuseks on oma ettevõtte konkurentsieeliste leidmine. NB! Konkrentsieelis ei pruugi olla igavene. Milline võiks olla teie ettevõtte tegevusplaan eeliste säilitamiseks? 9...

Majandus
185 allalaadimist
thumbnail
79
doc

Ehituskorraldus

h. VORMID 23 · PAKKUJATE KVALIFITSEERIMISE TINGIMUSED , VAJALIKE DOKUMENTIDE LOETELU JA TÄHTAJAD · HINNAPAKKUMISARVUTUSTE DETAILSUSASTE JA VIGADE ARVESTAMISE SKEEM · HINDAMISKRITEERIUMID JA NENDE ARVESTUSSKEEM · MAKSETINGIMUSED JA TÄHTAJAD · NÕUTAVAD TAGATISED ( VORMID ) · SELGITUSTE SAAMISE KORD · PAKKUMISTE VAJALIK JÕUSOLKU AEG · PAKKUMISE AVAMISE AEG JA KOHT. PROTSEDUURID · TAGASILÜKKAMISE ( KA KÕIK ) TINGIMUSED JA PÕHJENDUSTE MITTEESITAMISE VÕI ESITAMISE ÕIGUS · PAKKUMISKUTSE DOKUMENTIDE EEST TASUMISE KORD 3.5.3. PAKKUMINE KÕIGI PRETENDENTIDE VÕRDNE KOHTLEMINE. MÕLEMAPOOLNE KONFIDENTSIAALSUS...

Ehituskorraldus
259 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Rahanduse aluste kontrolltöö vastused

Kuna tegemist on nö oma raha varem kättesaamisega, siis ei ole vaja lisatagatist, sest selleks on debitoorne võlgnevus. Seetõttu on faktooring hea finantseerimise viis ettevõtetele, kellel ei ole pangast võimalik laenu saada. Faktooringut on mõttekas kasutada püsiklientide puhul, sest muidu peab iga kliendi kohta määrama limiidid ja maksetingimused , mis tõstab oluliselt müümise tehingukulusid. Faktooring on ettevõttele kasulik järgmiste aspektide tõttu: · aitab suurendada ettevõtte müügikäivet, · suurendab ettevõtte konkurentsivõimet turul; · vähendab finantskohustusi bilansis; · suurendab likviidsust ja maksevõimet; · aitab teha täpsemaid lühiajalisi finantsplaane; · võimaldab klientidele pikemaid maksetähtaegu ja toob seega kliente juurde; · aitab hinnata ostjatega kaasnevat makseriski....

Rahanduse alused
658 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Ärilogistika Kontrolltöö küsimused

1) väiksem soetamiskulu 2) peetakse kinni sõlmitud tarnelepingust 3) tarne kõrge tehniline tase ja kvaliteet 4) ebapiisav tootmisvõimalus 5) säilitatakse alternatiivsed tarneallikad 6) välditakse toote täiendavaid arenduskulusid 7) soovitud toode on kaitstud patendiga 8) soov firma tegevust mitte laiendada 9) soov müüa tarnijatele oma toodangut. 24. Kuidas toimub tarnija valik ja tarnija reitingu arvutamine? 1) Tarnija usaldusväärsus 2) Hind 3) Toote kvaliteet 4) Maksetingimused 5) Plaaniväline taenete võimalus 6) Tarnija finantsseisund 25. Kuidas varusid liigitatakse? 1) toor- ja põhimaterjaliks 2) komplekteeritavaks toodanguks 3) pooltoodangut 4) valmistoodanguks 5) taaraks- ja pakkematerjalideks 6) abimaterjalideks 7) varudeks teel, mille eest on tasutud, kuid kasutada ei saa 8) varuosad 26. Laomajandusega seotud kulud ja nende liigitamine ? 1) amortatsioon 2) laoseadmete amortisatsioon 3) profülaktilised remondikulud 4) küte, elektrienergia, vesi...

Ärilogistika
221 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Majandusalused

· Milliseid seadmeid oleks vaja juurde hankida, kes pakub, milline on hind · Kui pikk on uute seadmete töölerakendamise periood, kas see toob kaasa tööseisakuid · Milline on uute seadmete kasutamise tulemus · Millistel alustel arvutatakse kulumit Varustajad · Kelle käest, mida hangib ja millise hinnaga, · Millised komponendid on kriitilise tähtsusega · Kuidas on valitud varustajad · Millised on maksetingimused , millest need sõltuvad · Kui pikk on aeg tellimuse esitamisest materjalide saabumiseni ettevõttesse · Kui kasutab alltöövõtjad, nende ülevaade · Mõju keskkonnale Riskianalüüs · SWOT ­ siseriskid, välisriskid · Milline on mõju, kuidas maandada · Siserisk: lühike tegutsemisaeg ­ investorid eelistavad ettevõtteid, kes on oma võimekust juba tõestanud · Personalirisk: kui ettevõtte tegevus sõltub üksikute spetsialistide olemasolust...

Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Kui toode/teenus on turul juba tuntud, siis mis on antud toodete/teenuste eelis konkureerivatetoodete/teenusteees. Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (transport, konsultatsioon,hooldus,remont,tagavaraosad vms.). Kaubamärgid,patendid.. Hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodete hindadega. Maksetingimused . Garantiitingimused. Pakend. Kuidas kavatsetakse toodet/teenust tulevikus edasi arendada. · Turg ­ Selles peatükis uuritaks, kui paljudel inimestel või ettevõtetel on vajadus eelmises peatükis kirjeldatud toote või teenuse järele olemas ja kui paljud neist hakkavad seda vajadust rahuldama just antud toote või teenuse abil. Tegutsev ettevõte toob siin lisaks ülevaate oma kliendibaasist, pöörates erilist rõhku püsiklintidele...

Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Lisateenuste pakkumine (ürituste korraldamine, söök kaasa, elav muusika) VÄLISKESKKOND Võimalused Ohud Eestlase loomupärane töökus- tööjõu Tootmissisendite kallinemine olemasolu (energia, tooraine, tööjõud jne) Tööjõu voolavus (sh välismaale) Soodsad laenu- ja maksetingimused Maksupoliitika senisest ebasoodsamaks muutumine Kasvav klientuur Välisturu eelarvamused Eesti ja Eesti toodete suhtes Koostöö tugistruktuuridega (EAS, Suurenev konkurents PEAK) Hooajalisus Tehnoloogia uuendamine- Majandusarengu heitlikkus...

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Klienditeenindus logistilistes süsteemides

Klienditeeninduse faktorid Tase seondub teenindusfaktorite tasemega, millest tuleb kasu klienditeeninduse planeerimisel. Teenindusfaktorid määravad kvantitatiivsed eesmärgid, millega mõõdetakse teostatud teenindust. Teenindusfaktor jaotatakse: 1. Kaubanduse teenindusfaktorid · Reklaam ja müügikülastuste arv · Hinnaalandused · Arvelduste täpsus ja maksetingimused · Müügijärgne tugi ja hooldusteenused 2. Logistika teenindusfaktorid · Toodete saadavus Tarnevõime Tarne täpsus ­ sisu täpne, asjalik? Makseaeg, krediidipiirid? Müügitoiming, arve, komplekteerimine, pakkimine, kohaletoimetamine. Tarnekindlus Tarne aeg Tarnepoliitika Tarneaja paindlikkus · Partii suuruse piirang...

Klienditeenindus
68 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Ariplaan - F

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL F&B ACCOUNTING and CONSULTING Äriplaan Juhendaja: Juhan Teder Tallinn 2012 SISUKORD 1. ÜLEVAADE/LÜHIKOKKUVÕTE................................................................................... 5 2. ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS.............................................................................5 2.1 Eellugu, lühiülevaade ettevõtte rajamise taustast..........................................................5 2.2 Ettevõtte nimi, aadress ja telefon.................................................................................. 6 2.3 Omanikud, osalus põhikapitalis ja häälte arv................................................................6 2.4 Ülevaade ettevõttest ja äritegevusest.............................................................................6 2.4.1 Asukoht, tegevusala ja ettevõtte plaanitav suurus...

Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
232 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Ehituskorraldus Roode Liias

pakkumuse ettevalmistamise juhised ja vormid 2. selgituste saamise kord (aeg, kontaktisik) 3. kvalifitseerimiseks vajalike dokumentide loetelu ja nende esitamise tähtajad 4. pakkumuste jõus oleku aeg 5. pakkumushinna väljendamise viis ja pakkumuses kasutatavad valuutad 6. hinnakujunduse põhimõtted ja hindade korrigeerimise põhimõtted 7. maksetingimused ja ­tähtajad 8. pakkumuse hindamiskriteeriumid 9. pakkumuste avamise aeg ja tingimused 46. Pakkumistegevused, mis tagavad tellijale tema huvide kaitse · Tellija jätab endale õiguse lükata tagasi enne hankelepingu sõlmimist kõik pakkumused, kui hindamisel kõige madalama hinnaga pakkumus ületab Tellija poolt hanke tulemuse alusel sõlmitava hankelepingu maksumuse katteks planeeritud rahalisi vahendeid....

Ehituskorraldus
356 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äri- ja transpordistrateegia praktiline korraldus HansaTrans OÜ näitel

HansaTrans jaoks on strateegiliselt ja majanduslikult efektiivseim viis kasutada veoteenust sisseostetava teenusena, vähemalt esimesed 6 kuud, kuna vedude graafik ei ole veel välja kujunenud ning alginvesteerinute vältimine püsikulude madalal hoidmine on efektiivsuse alus. Kindlasti tasub veel tööd teha suunal, et kas leidub lähemast piirkonnast usaldusväärset ja kogemustega vedajat, kes suudab pakkuda konkurentsivõimelisi tingimusi (autopargi suurus, veokite omadused , hind ja maksetingimused . . 10. Kasutatud kirjandus 1. Villemi, Transport 2.http://www.illimar.com/foorum/viewtopic.php Tegevuspõhine kuluarvestus haldab kasvavaid üldkulusid 3.E. Koik Mullaharimise maksumus ja teravilja omahind, EMVI teadur 16 Lisa 1 : Ehitusveod pakkumine Lisa 2 Veoki müügikuulutus Auto24 Lisa3 Veoki müügikuulutus Auto24 17...

Ärilogistika
77 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

Kuidas on tagatud toote kvaliteet? Hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodetega. Tootmiskulud: · konkureerivate toodete hind; · majanduse üldseis; · firma maine; · jaotuskanalite juurdehindlus; · tootmismaht. Maksetingimused . Garantiitingimused. Pakend. 8. Tootmine või teenindamine Tootmise/teenindamise protsessi kirjeldamisel ei tohi laskuda liialt detailidesse, soovitav on esile tuua vaid oluline: kirjelda kavandatava ettevõtte asukohta ja varustamise kanaleid ning tegevust. Antud peatükis on oluline võrrelda tootmis- või teenindusprotsessi konkurentidega ja tuua välja tulem kliendile. Kirjelda ettevõtte hooneid, ruume, seadmeid, kavandatavat tootmist ning kasutatavat...

Äriplaan
111 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun