Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundus juhtimine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille poolest erineb turunduskontseptsioon tootmis-ja tootekontseptsioonidest?
  • Millest koosneb?
  • Mida tähendab Win-Win suhe kliendisuhete juhtimise kontekstis?
  • Mida mõõta analüütilise CRM-iga?
  • Mis on kliendi elueaväärtus LTV?
  • Milline on tõenäosus et klient tulevikus erinevatel perioodidel ostab erinevaid ettevõtte tooteidteenuseid?
  • Milline on oodatav ettevõtte toodeteteenuste kasumimarginaal periooditi?
  • Millised saavad olema kliendi teenindamise kulud periooditi?
  • Millised on uue kliendi saamise kulud?
  • Kuidas läbi tootepoliitiliste otsuste luua kliendile väärtust?
  • Kuidas läbi teeninduse ja protsesside luua kliendile väärtust?
  • Kuidas läbi füüsilise tõenduse luua kliendile väärtust?
  • Kes on sihtkliendid mida nad vajavad ja kuidas meiega suhtlevad?
  • Mis paneb kliente ostma?
  • Milliseid elamusi kliendid pakkuja juures ootavad?
  • Mis on kliendi jaoks konkreetse müügiprotsessi juures väärtuseks mille eest nad on nõus eraldi maksma?
  • Milliseid kanaleid kasutavad kliendid täna ja kuhu võiksid nad suunduda tulevikus?
  • Mida peaks tegema et kliendid hakkaks olulselt rohkem ostma?
  • Mida sa ise kasutad?
Vasakule Paremale
Turundus juhtimine #1 Turundus juhtimine #2 Turundus juhtimine #3 Turundus juhtimine #4 Turundus juhtimine #5 Turundus juhtimine #6 Turundus juhtimine #7 Turundus juhtimine #8 Turundus juhtimine #9 Turundus juhtimine #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 277 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eveli Punnison Õppematerjali autor
kordamisküsimused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

Klientide arv/marginaal Kõrge Keskmine Madal Suur Kontrolliv Julgustav Alg või julgustav Keskmine Ennetav Kontrolliv Julgustav Väike Koostöö Ennetav Kontrolliv x Algturundus ­ müüja müüb toodet x Julgustav turundus ­ müüja müüb toodet ja ergutab klienti teatama, kui on küsimusi, kaebusi x Kontrolliv turundus ­ müüja võtab kliendiga pärast müüki kontakti kontrollimaks toote vastavust ootusele x Ennetav turundus ­ müüja suhtleb kliendiga andes aeg-ajalt vajalikku infot täiustatud või uutest toodetest x Koostööturundus ­ firma töötab kliendiga pidevalt mõjutamaks kliendi tegevusi, tulemusi, tulusid

Tarbijakäitumine
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

LISAMATERJAL KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS Eva Vahtramäe 2 EESSÕNA Viimastel aastatel kliendisuhete juhtimise parendamist Eesti ettevõtetes iseloomustab ühelt poolt püüd rakendada CRM'i (Customer Relationship Management, kliendisuhete juhtimine, ingl. k) ja teiselt poolt odavate pakkumiste reklaamikampaaniad. Kahtlemata mõlemad rakendused leiavad klientides vastukaja, üks pikemas ja teine lühemas perspektiivis. Soliidsemates ettevõtetes (näiteks Eesti Mobiiltelefon, Tallinna Vesi) on klassikaline kulude juhtimine muutumas kliendikeskseks tulude juhtimiseks. Kui ettevõtte põhialused pole paigas, suhted pole rajatud usaldust ja pühendumist väärivatele printsiipidele ning tegevusele, siis ajavad

Klienditeenindus
thumbnail
5
docx

Kliendisuhete juhtimine

Erinevused traditsioonilise turunduse ja kliendisuhete väärtustamisel põhineva turunduse vahel (Kuusik 2011): 1) Traditsiooniline tootjaturundus:  On seadnud eesmärgiks müügitulemused  Põhirõhk tooteportfelli juhtimisele ning tooteomadustele  Müüakse seda, mida toodetakse  Kliendisuhted on juhuslikud, vähe tähelepanu klienditeenindusele  Ühesuunaline kommunikatsioon ja müügitoetused 2) Kliendisuhete juhtimisel põhinev turundus:  Eesmärgiks kliendisuhted, eriti nende hoidmine  Põhirõhk kliendiportfelli juhtimisele, kliendi vajadustele ning teenindusele  Hoitakse pidevat kontakti kliendiga – tagasisidestamise võimalused, uuringud  Toodetakse seda, mida klient ostab – kliendid on kaasatud tootearendusse  Arendatakse dialoogi kliendiga 1

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool KLIENDIKESKNE TURUNDUS KUI EDUKA ETTEVÕTTE STRATEEGIA Referaat Juhendaja: dotsent Ann Vihalem Tallinn 2012 2 3 SISUKORD Sisukord......................................................................................................................... 4 Sissejuhatus................................................................................................................... 5 1.Kliendikeskse turunduse loomine..................................

Turundus
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Hõlmab nii personali värbamist kui ka materjalide, komponentide ja teenuste ostmist, alltöövõtjatega suhtlemist ja vajaliku tehnika hankimist. 2. tegevused/tootmine – sisendite lõpptooteks muutmine klientide poolt soovitud toodetesse või teenustesse. Tööpinkidel töötlemine, pakkimine, kooste, kvaliteedi kontrollimine, sisseseade korrashoid, tegevusop. planeerimine ja kontrollimine. 3. väljuv logistika – toodangu või teenuse toimetamine klientideni. 4. müük ja turundus – toote või teenuse info viimine klientideni, tutvustades nende omandamise ja kasutamise võimalusi. 5. teenindus– tegevused, mis seonduvad teenuste osutamisega toote väärtuste suurendamiseks või säilitamiseks nt paigaldus, remont, koolitus, varuosade tarnimine, toote kohandamine Abitegevusalad- toetavad põhitegevusi ja üksteist, tagades tegevussisendi hankimise, tehnoloogia, inimressursid ja erinevad ettevõtet hõlmavad funktsioonid. 1

Väärtusahele juhtimine
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus

Turundus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tootekontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Tootekeskne • Fookus: Toote omadused • Vahendid: innovatsioon, tootearendus ja kvaliteet • Eesmärk: Kasum kvaliteedilt Müügikontseptsioon lk 14 • Lähtealus: Firmakeskne • Fookus: Tooted • Vahendid: müük ja reklaam • Eesmärk: kasum käibe kasvult Turunduskontseptsioon lk 15 • Lähtealus: Turg • Fookus: Tarbija vajadused ja soovid • Vahendid: Juhitud turundus (4p mudel) • Eesmärk: kasum kliendi rahulolult Sotsiaalse turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Ühiskond • Fookus: Tarbija ning ühiskonna vajadused ja soovid • Vahendid: 4P, suhtekorraldus, ühiskondlik vastutus • Eesmärk: kasum rahulolult, eelistustelt Suhtlus(suhte)turunduse kontseptsioon lk 17 • Lähtealus: Klient • Fookus: Kliendivajaduste ja soovide tundmine • Vahendid: turndus vastavalt kliendile

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun