Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas loob kliendist lähtumine lisaväärtust?
  • Mida õpetas sulle Beer Game ?
  • Kuidas aitab CRM kaasa väärtusahele juhtimisele?
  • Mis su nimi nüüd oligi?
  • Mis see CRM siis on?
  • Milles seisneb CRM püramiidi tähtsus ?
  • Milles seisneb CRM maatrixi tähtsus?
  • Milliseid muutuseid on toonud kaasa ettevõtete toimimine väärtusahelais?
  • Millest tuleneb ettevõtete toimimismudeli muutus väärtusahela põhise toimimise suunas?
  • Kuidas väärtusahelas efektiivsemalt toimida?
  • Keskendumisega põhioskustele?
  • Milliseid muudatusi toob ettevõtluses kaasa jaotuskanalite demokratiseerimine?
  • Milliseid muutusi toob kaasa the Long Tail globaalsete brändide läbimüügis?
  • Milliseid muudatusi toob kaasa the Long Tail VKEle?
  • Millistes sektorites on the Long Tail mõju juba avaldunud?
  • Millistes sektorites on the Long Tail i mõju täna avaldumas?
  • Millised võivad jääda puutumata the Long Tail-i mõjust?
  • Milles seisneb the Long Tail?
  • Milliseid võimalusi Long Tail loob VKE-dele?
Vasakule Paremale
Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #1 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #2 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #3 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #4 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #5 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #6 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #7 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #8 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #9 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #10 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #11 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #12 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #13 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #14 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #15 Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 127 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mk1mk2mk3 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

kerge, harva võib näha vanu võistlejaid uusi positsioone avastamas. Nendeks on uued väikesed nisitegijad või uued turule tulijad. (nt Body Shop, CNN, Dell, easyjet, IKEA, Starbucks jne) Tema arvates on strateegia tuumaks valida unikaalne strateegiline positsioon, mida üks konkreetne ettevõte siis võiks omaks nimetada. Strateegiline positsioon kujutab endast lihtsalt kokkuvõtet ettevõtte vastusest järgmisele kolmele küsimusele: x Kes on meie klient? x Mis tooteid või teenuseid me peaksime pakkkuma? x Kuidas me saaksime kõige paremini neid teenuseid neile klientidele osutada? Kokkuvõttes on strateegia valikute tegemine ning ettevõtet saadab edu siis, kui ta valib eristatava strateegilise positsiooni, milleks on positsioon, mis erineb kõikide tema konkurentide omast. Markides on seisukohal, et parim strateegia arendamise protsess koosneb osaliselt planeerimisest ja osaliselt katse-eksitus meetodist, kuni tabatakse, mis toimub

Strateegiline juhtimine
thumbnail
8
pdf

Väärtusahela juhtimise eksami kordamisküsimused

Näiteks tsentraliseeritud jaotussüsteemi korral on võimalik vähendada varudega seotud kulusid, teenindades üha suuremat territooriumi. Mida rohkem on meil ladusid seda suuremad on tõenäoliselt varudega seotud kulud. Siiski viimastel aastatel on see tendents muutunud ­ klientide jaoks on tähtis, et tellimused täidetakse võimalikult kiiresti. Kuna transpordikulud järjest kasvavad, siis on otstarbekas suurendada jaotuskeskuste arvu. 4. Mis on väärtus? Väärtus on summa, mida klient on nõus toote ja/või teenuse eest maksma. Väärtus = toote füüsilised ja emotsionaalsed omadused / raha+aeg+JP(füüs.+em.) 5. Mis on lisandväärtus? Lisandväärtus on tootmisprotsessis kasutatud kaupade, teenuste ja töö väärtus, mis suurendab lõpptoodangu väärtust. Lisandväärtuseks võivad olla näiteks: kättetoimetamise aeg tellimise kergus pidev kättesaadavus, kokkusobivus süsteemiga tagavaraosad, hooldus, remont, kindlustus kokkulepped kliendiga

Väärtusahela juhtimine
thumbnail
6
docx

Väärtusahela juhtimine- eksami kordamisküsimused

toodet kõikjal ja kõigile. Tihtipeale on nemad just need, kes moodustavad ettevõtte suurimad ja tulusamad kliendid. Milles seisneb CRM maatrixi tähtsus? Lojaalsus on kliendikvaliteedist sõltuv kliendirahulolu tagajärg ning lojaalsuse tulemusel peaks tõusma kliendikasumlikkus. Ettevõtte edu sõltub tema klientide rahulolust, selle saavutamiseks on vaja mõista ja täita klientide vajadusi ning ületada neid. Klient peab tundma, et ta on oodatud ja tema soovidega arvestatakse. Et kliente paremini mõista on tarvis regulaarselt koguda tagasisidet ja vastavalt selle parendada tegevusi. Töötajate pühendumist mõõdetakse TRI*M indeksiga. Milliseid muutuseid on toonud kaasa ettevõtete toimimine väärtusahelais? Ettevõtted ostavad sisse erinevaid teenuseid ja ei tehta nii palju enam ise. Toimitakse vastavalt turunõudlusele, vanasti oldi tootmisele orienteeritud, nüüd turule

Logistika
thumbnail
22
docx

Juhtimise kordamisküsimused 2010

KORDAMISKÜSIMUSED I 18. aprill 2010. a. 21:23 1. Mida võib nimetada organisatsiooniks? Organisatsioon on kindla inimrühma terviklik ühendus, kus juhitakse ja kooskõlastatakse konkreetseid tegevusi ühiste eesmärkide saavutamise nimel. 2. Millistest osadest koosneb organisatsioon H. Mintzbergi käsitluses? 1. Põhitegijad (töö teostajad) 2. Eesliin (vähemalt üks juht) 3. Keskliin (ühendab eesliini põhitegijatega) 4. Tehnoloogiapersonal (planeerivad ja kontrollivad teiste tegevust) 5. Abistav personal 6. Ideoloogia (organisatsioonikultuur) 3. Kuidas võib jagada äriorganisatsiooni eesmärke? 7. tootmislikud eesmärgid - turgude hõivamine; toodangu sortimendi määratlemine; 8. finantseesmärgid - piisava likviidsuse tagamine; optimaalne kulude tase; 9. juhtimislikud eesmärgid - juhtimisstiil, tööjaotuse kindlaksmääramine; 10. sotsiaalsed eesmärgid - õiglane t

Juhtimine
thumbnail
23
docx

Juhtimine - eksamiks kordamisküsimused

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2015 1. Organisatsioon - kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. 2. Juhtimise kui protsess on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule (loovus, uuendused, muudatused). Organisatsioon peab jälgima ja arvestama väliskeskkonda, tegemaks muudatusi ja uuendusi. Uuendustel on mõte ainult siis, kui väliskeskkond neid aktsepteerib. 4. Kavandamine - organisatsiooni ja tema liikmete eesmärkide ning nende saavutamise teede

Juhtimine
thumbnail
15
docx

Juhtimine: kordamisküsimuste vastused

JUHTIMISE KORDAMISKÜSIMUSED I loeng: PÕHIMÕISTED 1. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates juhtimise definitsioon. Juhtimine on teiste inimeste tegevuse suunamise kaudu organisatsiooni eesmärkide saavutamise protsess, mis toimub muutuvas keskkonnas. Protsessi keskmes on efektiivsuse ja säästlikkuse tasakaal piiratud ressursside kasutamisel. ("Juhtimise alused" Ruth Alas) Juhtimine on sihipärane tegevus, mille tulemusena organisatsiooni eesmärgid saavutatakse teiste inimeste vahendusel ja abil. (Kreitner??) 2. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates organisatsiooni definitsioon. Organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. ("Juhtimise alused" Ruth Alas). Organisatsioon on inimeste grupp, kes on ühinenud selleks, et saavutada ühised eesmärgid. (Raoul Üksvärav) 3. Kirjeldage McKinsey 7S käsitlust. McKinsey kirjeldab organisatsiooni olemust 7S kaudu: Tugevad S-id (iseloomulikud juhile) - STRATEGY, SYSTEMS, STRUCTURE N

Juhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

2 Olge ausad. SWOT maatriksis ei paigutata tegureid õige nimetaja alla. Oluline on jälgida, et tugevused ja nõrkused tuleneksid ettevõtte sisekeskkonnast ning ohud ja võimalused väliskeskkonnast (ehk need asjad, mille toimumist meie ise mõjutada ei saa). 3 Vaadake asju kliendi vaatenurgast. Tugevused ja nõrkused tuleb kirja panna klienti vaatest - kui ikka kliendi arvates see ei ole teie tugevus, siis seda ka kirja ei panda. Või kui klient arvab, et sama tugevus on ka konkurentidel, siis ei ole tegemist tugevusega, vaid nn piletiga turule. Jällegi pole seda mõtet kirja panna. 4 Analüüs peab järgnema. Viga tehakse tihti sellega, kui pärast mõjutajate väljaselgitamist arvatakse, et töö on valmis. Saadud informatsiooni ei kasutata tegevusplaanide koostamise sisendinfona, vaid seda peetakse juba lõpptulemuseks

Organisatsiooni juhtimine



Lisainfo

eksamikonspekt

Märksõnad


Meedia

Kommentaarid (1)

alrn profiilipilt
alrn: head põhjalikud vastused, olen rahul
01:13 27-12-2018





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun