Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"imagot" - 89 õppematerjali

imagot on võimalik mõjutada teadliku kommunikeerimise, igapäevaste tegevuste ja ühtsete väärtushinnangute kaudu.
thumbnail
2
doc

Mis tähtsus on viisakusel?

Mis tähtsus on viisakusel? Heade tavade tundmine kujundab inimese elu. Väärt kommetel on elus palju suurem kaal, kui oskame arvata. Viisakas käitumine on tähtis suhete loomisel ja hoidmisel. Samuti on see vajalik endast hea mulje jätmiseks. Uute inimestega kohtumisel on esmasmulje kõige olulisem, sest sellest sõltub, kas soovitakse suhteid edasi arendada või mitte. Endast jäetavat imagot on raske muuta ja sellepärast tuleks kohe alguses pingutada, et endast halba kuvandit mitte jätta. Viisakusreeglite tundmine ja lugupidavalt käitumine aitab kaasa hea esmamulje kujunemisele ja mängib suurt rolli edasiste suhete kujunemisel. Viisakas inimene oskab valida sobiva suhtlusviisi. Erinevate inimestega suhtlemisel tuleb kasutada olukorrale paslikku suhtlus – ja kõneviisi. Võõraste inimestega kõnelemisel on

Kirjandus → Kirjandus
18 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Pilk tagasi, mis saab edasi?

paremad, näiteks Somaalia, kes oli prantsusmaa koloonia sai enda probleemidega palju paremini hakkama ja haridustase oli palju kõrgem kui hetkeseisuga. Sellest saame järeldada, et iseseisvumisega tekitasid nad endale paju probleeme. Hetkeseisul on arenenud riikides väga moodi läinud humanism ehk inimestearmastus, kõik suuremad staarid teenivad kontserditel raha ning annetavad sellest poole väikestele lastele aafrikas, ise aga sellega enda imagot tõstmas. Suurem pool annetustest on tavaliselt valesti ära kasutatud või hoopiski läinud valede inimeste kätte. Ma arvan, et eelkõige oleks vaja annetuste asemel saada Aafrika üle suurem kontroll kui nad ise hakkama ei saa.

Eesti keel → Eesti keel
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Wagneri ooperireformi plussid ja miinused

Wagneri ooperireformi plussid ja miinused Wagner oli saksa helilooja-romantik, dirigent, ooperite autor ja ooperiuuendaja, muusikateoreetik, -kriitik ja -kirjanik ning poliitikategelane. Ta sündis Leipzigis 22. mail 1813. Tema isa suri samal aastal, ema abiellus seejärel mehega, kes võis olla ka Wagneri pärisisa, seejuures juudi verd. Wagner sai ka ametlikku muusikaharidust, aga eelistas iseõppinud geeniuse imagot. Ta töötas mitmes teatris koormeistri või dirigendina, muuhulgas kapellmeistrina Riias, kust ta võlgades, passita, koos naise ja koeraga tormisel merel põgenedes sai väidetavalt tugeva tõuke "Lendava hollandlase" kirjutamiseks. Wagner tegi ka ooperireformi , mis seisnes selles ,et : 1.Ta kustutas saalis tuled, et laval olev tegevus oleks paremini jälgitav. 2. Saali põrand oli ehitatud kaldu, et ka viimastest ridadest oleks tegevus jälgitav. 3

Muusika → Muusika
60 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

5 satanismi müüti ja fakti

5 Satanismi müüti ja fakti 1. Müüt: Satanistid ohverdavad loomi ja inimesi Fakt: Satanistid ei ohverda mitte midagi. Nende reeglid keelavad rangelt millegile elavale liiga tegemast. Erandeid saab teha kui sa tapad loomi toidu saamise eesmärgil või kui sa tapad enesekaitseks. Anton Szandor LaVey kes on saatana kiriku rajaja tegi satanistide jaoks reeglid mida nad teha ei tohi ja üks neist on: "Ära tapa inimesi,loomi kui just sind pole rünnatud või kui on loomi vaja tappa söögi eesmärgil" 2. Müüt: Satanistid teevad lastele liiga Fakt: järgmine LaVey reegel: "Ära tee liiga lastele" 3. Müüt: Satanistid sunnivad teisi inimesi oma üritustest osa võtma Fakt: Satanism pole traditsiooniline "kultus". Mitte kedagi ei sunnita mitte ühegist üritusest osa võtma. Liikmed ühinevad oma vabast tahtest ja pealekauba satanis...

Kultuur-Kunst → Kultuur
1 allalaadimist
thumbnail
10
doc

SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES

olukorrast. Näiteks mõni konkreetne pank võib näiliselt inimestele siiski tunduda turuliidrina ja sellisena oma tegevust jätkatagi, kuigi tema kvaliteet võib olla ammu langenud. Samas mõnel teisel pangal võib olla tükk aega veel teisejärguline, halb imago, kuigi ta on oma tegevuses tõusnud esmaklassiliseks asutuseks. Imago võib tegelikkusest maha jääda viie kuni kümne aasta jooksul. Philip Kotler võrdleb imagot taevatähtedega, mida me näeme nende tegelikust olekust hiljem, kuna valguse liikumine võtab aega. 4 Imago püsivust saab selgitada asjaoluga, et inimesed tihtipeale näevad asju nii nagu nad neid tahavad näha, mitte nii nagu nad tegelikult on. See omakorda tähendab, et pankadel on väga raske oma imagot lühiajaliselt parandada, isegi siis kui ollakse muudatusteks nõus kulutama suuri rahasummasid

Majandus → Turundus
38 allalaadimist
thumbnail
1
docx

1 EUR toob tulu 2,2 EUR

1 EUR toob tulu 2,2 EUR Tööandjad peavad pidevalt jälgima, et nende pakutav töökeskkond oleks töötajate jaoks piisavalt turvaline ning aitaks vältida töökohal võimalikke õnnetusi. Siinkohal tekib küsimus kas sellise töökeskkonna loomine on tööandjale ka rahaliselt tulus. Selle välja uurimiseks viisid mitmed Saksamaa institutsioonid 2010. aastal läbi uuringu, et näha ergonoomilisema töökeskkonna mõju tööandja rahakotile. Uuringu eesmärk oli luua kulude-tulude analüüs, mõistmaks töökoha ergonoomilisemaks muutmise kuludest tulenevat kasu. Töökeskkonna turvalisemaks muutmisel tekkinud heaolu mõõdeti intervjuude käigus, mis viidi läbi näiteks firmajuhtide, töönõukogu liikmete ja ohutuse eest vastutavate ametnikega. Tulemused näitasid, et kõige suuremat mõju omas ohutusabinõude täiustamine tootmise valdkonnas, millele järgnesid transport ja laotöö. Need on ühtlasi ka valdkonnad kus töökeskkonna turvalisusele j...

Ergonoomika → Ergonoomika
52 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Tubakas ja rasedus

hingamishäirete, astma, allergia, keskkõrvapõletiku jms all vähenevad Abi loobumiseks Raseduseaegne nõustamine ja pidev tugi Loobumisnõustamine oleks kättesaadav naistekliinikutes ja sünnitusosakondades Partneri ja perekonnapoolne toetamine Hoolitseva keskkonna loomine suitsetava naise ümber, mitte süüdistamine Sünnitusmajade ja naistekliinikute muutmine suitsuvabaks keskkonnaks Ennetamine Eriti teismeliste ja noorte seas Mittesuitsetava naise imagot tuleb rohkem väärtustada Mittesuitsetamine on elunorm, seda eriti lastootava naise puhul Raseduse ajal naised tahavad ja suudavad muuta eluviisi tervislikumaks, kuna nad soovivad saada tervet last ja ka ise terveks jääda Kasutatud kirjandus http://www.kliinikum.ee/attachments/a rticle/522/Suitsetamine_raseduse_ajal _tosised_faktid.pdf http://www.terviseinfo.ee/valdkonnad /tubakas/tubakatarvitamine/tubakas-j a-tervis/tubakas-ja-rasedus http://www.lastehaigla

Meditsiin → Narkootikumid
4 allalaadimist
thumbnail
1
doc

SUHTEKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja vastused

1)Ettevõtte juhtkonnal pole seni olnud 1. Milline on suhtluskorralduse kogemusi suhtekorraldusprogrammide põhifunktsioon? läbiviimisel Suhtekorralduse põhifunktsioon on 2)Organisatsioon asub kaugel informeerida, esitada oma seisukohti kommunikatsiooni ja ja sellega muuta kellegi suhtumist või finantskeskustest käitumist. 3)Ettevõttel on väga palju kontakte 2. Mida tähendab indentiteet?. 4)Kõrgetasemelist suhtekorraldust See kuidas tahetakse näha oma vajatakse vaid lühiajaliselt organisatsiooni ise 5)Eesmärkide saavutamiseks on 3. Mida tähendab 33330 mudel? vajalik erapooletu hinnang väljastpoolt Artikli lugejaskonna määratlemisel on 15.Millest algab kampaania tuntud "30330" mudel. ...

Psühholoogia → Suhtluskorraldus
26 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Kognitiivne pilt Hoiak Uskumus Skeem Stereotüüp Ettekujutus Mulje 9 Imago ei peegelda org või isiku kõiki omadusi Imago ja maine Ettevõtte puhul korrektne: · maine (e reputatsiooni) kujundamine org-i tegevus imago (e kuvandi) kujunemisel Organisatsiooni imago 6.4/II Suhtekorralduses mõistame imagot kui vastuvõtja loodud pilti. Turundus näeb imagot liidetavate summana, kuhu kuulub ka reputatsioon (maine). Reputatsioon on organisatsiooni kujutis, mille organisatsioon loob endale teadliku tegevuse tulemusel. Reputatsioon vastab konkreetselt organisatsiooni omadustele ja selle loovad suhtekorraldusspetsialistid. Organisatsiooni imago 6.4.1 Imago on mulje, mis ühel või mitmel sihtrühmal organisatsioonist kujuneb. Org-i imago loovad

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Auguste Rodin

realistlik, idealiseerimata, ilma käte ja peata. Rodin on keskendunud tema jaoks põhilisele: dünaamilisele poosile. See skulptuur iseloomustab Rodini karjääri viimast osa. 4. ,,Mõtleja"(vasakul) ­ loodud 1902. Materjal pronks ja marmor. Skulptuur kujutab käsipõsakil istuvat meest kainelt mediteerimas ja võitlemas enda sees toimuvaga. Seda imagot kasutatakse tihti filosoofia esindamiseks. 5. ,,Suudlus"(paremal) ­ loodud 1889. Materjal marmor. Originaalselt oli osa ,,Põrguvärava" reljeefist, nagu ka ,,Mõtleja". 6. ,,Põrguväravad" ­ Rodin töötas selle kallal vahelduva eduga 37 aastat, kuni oma surmani 1917. aastal. Skulptuur kujutab stseeni ,,Inferno" Dante Alighieri

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
22 allalaadimist
thumbnail
3
doc

NAISED TÖÖKESKKONNAS

See ei jätnud mõjutamata inimeste heaolu ja rahulolu endaga. Näiteks Soomes läbi viidud uuringu järgi töö- ja pereelu jagamisega rahulolust tunneb kaks töötajat viiest, et nad on liiga vähe oma perega koos. Suur enamus nii töötajaid kui tööandjaid, kes on töö- ja pereelu ühendamisega juba aastaid tegelenud, tundis, et see aitab neil paremini oma tööga toime tulla ja tööatmosfäär paraneb. See teeb töökoha meeldivaks paigaks, mis tõstab omakorda ettevõtte välist imagot. Enamus naisi planeerivad töötada nii kaua kui võimalik, sageli kuni mõni nädal enne sünnitust. Paljud traditsioonilised naisteametid on väsitavad ja võivad kaasa tuua riske. Põetuses, vanurite ja laste hoolduses esineb raskuste tõstmist, ebamugavaid tööaegu, suitsust personaliruumi ja kontakti nakkusainete, kemikaalide ja narkoosigaasidega. Raske ja stressitekitav võib olla ka töö vabrikus, restoranis ja koristajana.

Haldus → Töökeskkond
20 allalaadimist
thumbnail
4
doc

1980ndate mood

Mina arvan, et inimesed ei oleks pidanud tänavatel enda treenitud välimust demonstreerima. See näitas, et inimesed oli uhkeldavad 1980ndatel. Uhkeldamispaikadeks olid kallid restoranid ning kuna sel kümnendil kasvas hea rätsepatöö, käisid päevaajal inimesed lausa kostüümides. Moodi tulid ka stretch-kangast lühike ja liibuv miniseelik ning tohutu suured õlandid, mis rõhutasid puusade kitsust. Karjääri tähtsust silmas pidades tahtsid paljud naised rõhutada „ajudega“ imagot ning kandsid prille. Paljud karjäärinaised hakkasid sel kümnendil kandma tööle minnes botaseid, vahetades need pärast reibast jalutuskäiku metroojaamast kontroris kingade vastu. Väärisehete ja ehtsate karusnahkade kandjate elustiil tõusis üldsuse huviorbiiti – oli seltskonnaajakirjade kõrgaeg. Kõige šikim aksessuaar, mis kellelgi olla sai, oli hämmastaval kombel laps. Beebi pidi olema loomulikult täiuslikult ilus, puhas ja kaunilt riides

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
11 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Äriplaan

ÄRIPLAAN Toomas Kelo Uku Eller Alfred Kosljak Tallinn 2013 1. Äriplaani kokkuvõte Meie idee on luua ettevõte, mis erineb kõigist teistest küpsetuskodadest, andes kliendile rohkem kui lihtsalt sooja saiakest kohvi või tee kõrvale. Tahame anda edasi tõetruud kogemust keskaegsest pagarikojast, alustades töövahenditest ning lõpetades retseptidega. Suur osa selle kogemuse edasiandmisel on meie rendipind Tallinna vanalinnas, Raekoja platsi läheduses. Sellele lisame antiikse moega mööbli, ajaloohõngulised söögid ning joogid ja õhtused live- muusikud - see kõik tekitab kliendis tunde, nagu ta oleks ajas tagasi rännanud. Oma missiooniks oleme seadnud kasvada usaldusväärseks ning kliendisõbralikuks ettevõtteks ja koguda tuntust nii kodu- kui ka välismaiste klientide hulgas. Meie visiooniks on luua keskajale iseloomulik atmosfäär, kus kehtib ütlus "klient on kuningas". Oma toodangu valmistamisel kasutame vaid keskajale omaseid söögite...

Majandus → Ettevõtlus
74 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Toitlustusettevõtte liigitus ja äriidee

Mida ettevõte toodab? Kuidas tooteid ja teenuseid teostatakse? Äriidee moodustub järgmiselt: • valitakse või määratletakse ettevõtte kliendid • selgitatakse välja kliendirühma vajadused ja ootused • luuakse ettevõttele imago, mille abil erinetakse konkurentidest ja mõjutatakse kliente valima just selle ettevõtte tooteid ja teenuseid • luuakse klientide vajadustele vastavad imagot toetavad tooted ja teenused • määratletakse ettevõtte tegevuskava (5;47-49) KELLELE Mida täpsemalt sihtrühma on võimalik määratleda ja piiritleda, seda selgemalt suudetakse toodet valitud kliendirühmale suunata. Sihtgrupp võidakse valida näiteks vanuse või soo järgi. Sihtgrupi valiku alusteks võivad olla ka tulevase kliendigrupi hobid, näiteks jahipidamine või kalastamine. Sihtgrupis võivad olla ka näiteks kiirtoitu, kiiret soodsat lõunat,

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Hard Bop

47-a-selt sureb infarkti tagajärjrl Lood: Nat Adderley "Work Song",Joe Zawinul "Mercy, Mercy, Mercy", "Never Will I Marry" Sonny Rollins (1930) Isa on must, ema Kariib mere saarelt Tenorsax, hard bop. Hard bopi keskseim kuju ­ pioneer. Noorest peast oli tal palju õnne, tutvus noorelt korüfeedega. Oli meeletult enesekriitiline. Aeg-ajalt kadus avalikkuse eest, sest ei pidanud end küllalt heaks. 60-tel mitu kontsertreisi Indiasse ja Jaapanisse. Muudab imagot. Uus on motiiviline arendus Palju lugusid, millest on saanud jazzi standardid. "Valse Hot" (esimene jazz-valss) Otsis uut soundi "St. Thomas" Horace Silver (1928) Juht, helilooja, pianist, hard bop, teosed kohe igihaljad Bluesi põhi oli emalt päritud. Tähtis oli "The Blues Messengers" 3 1956. a. lahkub sealt ja tegeleb ise solisti ning bändijuhina. Humoorikas klaverimängustiil (palju laene teistelt ja stiilidest) 60-te algusest tuleb ka Ladina-Ameerika mõjusid

Muusika → Muusika
17 allalaadimist
thumbnail
3
doc

II kontrolltöö mõned küsimused

1. Aastatel 1991- 1992 koosatud majandusprognoosid eksisid põhiliselt järgnevas a. tööstuse osa SKP-s langes prognoositust tunduvalt vähem b. uue tselluloosikombinaadi ehitus Kehras ei saanud teoks c. tööpuudus ja suurte liiduliste ettevõtete likvideerimine kujunes prognoositust kergemaks probleemiks 2. Eesti majandusreformide edu põhuseks peetakse suuresti a. riigi vaiksust ja head imagot b. ime programmi c. nõrku ametiühinguid 3. Kolhoosid ja sovhoosid oli ettenähtud likvideerida a. aprilliks 1995 b. aprilliks 1994 c. aprilliks 1993 4. Riigi seisukohast on põllumajanduse põhiprobleemiks a. põllumajandustoodangu vähenemine b. raskused toiduainetööstuse ettevõtete varustamisele toorainega c. tööpuudus, sotsiaalsed probleemid 5

Majandus → Majanduspoliitika
161 allalaadimist
thumbnail
15
doc

KULTUUR JA ELU-OLU 1950-1980. AASTATEL

soovitavalt moeateljees. Naised: Uute liibuvate spordirõivaste kõrval, mida kanti tänaval, said uue tähenduse ka teksased. Need olid konservatiivsed ning neid kanti sametkingade ja valge pluusiga. Moodi tulid stretch-kangast lühike ja liibuv miniseelik ning tohutu suured õlandid, mis rõhutasid puusade kitsust. Sel kümnendil võeti uuesti välja ka ballikleidid. Karjääri tähtsust silmas pidades tahtsid paljud naised rõhutada ,,ajudega" imagot ning kandsid prille. Paljud karjäärinaised hakkasid sel kümnendil kandma tööle minnes botaseid. Väärisehete ja ehtsate karusnahkade kandjate elustiil tõusis üldsuse huviorbiiti. Kõige sikim aksessuaar, mis kellelgi olla sai, oli hämmastaval kombel laps. Beebi pidi olema loomulikult täiuslikult ilus, puhas ja kaunilt riides. Mehed: · Klassikaline ülikond oli lihtne ja korrektne. · Oli avaramaid ja liibuvamaid pintsakuid, laiemaid ja kitsamaid pükse.

Ajalugu → Ajalugu
48 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Giorgio Armani Referaat

xxx Giorgio Armani REFERAAT Õppeaines: Rõivaajalugu Rõiva- ja tekstiiliteaduskond Õpperühm: TD 11 Juhendaja: lektor Lea Koldmets Esitamiskuupäev:……………. Üliõpilase allkiri:…………….. Õppejõu allkiri: ……………… Tallinn 2014 Giorgio Armani on sündinud 11. juulil 1934(Emilia-Romagnas Piacenzas) on itaalia moelooja. Eriti tuntud on tema loodud meesterõivad. Armani sündis kolmelapselisse perekonda, kus kõik lapsed olid suurte vanusevahedega. Poolteist aastat enne Giorgio sündi oli surnud väike õde Silvana. Tema isa oli fasistliku partei administratiivtöötaja ja ema oli küll koduperenaine kuid oli tegev ka sotsiaalsfääris. Just ema oli see, kes teda inspireeris, olles nõudlik ja õrnustele mitte aldis. Ema valmistas militaarriietest ja langevarjudest lastele riideid, ta oskas kõige lihtsamat eset eriliseks muut...

Kultuur-Kunst → Moe ajalugu
10 allalaadimist
thumbnail
46
pptx

ESITLUS: India XIX ja XX sajandil

Vägivallatus oli rahvusvaheline nähtus (via Bayard Rustin) Gandhi Indias Julgustas I maailmasõtta värbamist Levitas ideid rahumeelsest vastupanust Laia toetajaskonnaga sai 1920 IRK juhiks Muutis kongressi massidele avatud rahvuslikuks organisatsiooniks Kõneles ka moslemite eest, millega võitis nende toetuse Jawaharlal Nehru saab hiljem India Kongress õhutas Gandhi imagot messiasena esimeseks presidendiks Esimene suurem vastupanuliikumine lahknes rahumeelsusest, mille tõttu Gandhi katkestas selle avalikult 1928 sooviti brittidelt dominoonistaatust. Soolamarss 1930 30ndatel levisid rahvuslikud meeleolud, eesmärgiks iseseisvus Tähelepanu rahvusvaheliselt meedialt Tõi valgust probleemidele Indias: britte mõisteti rahvusvaheliselt hukka Massiline osavõtt 60 000 arreteerimist Briti võimude poolt

Ajalugu → 12. klassi ajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Eetika ehk teadus moraalist

Eetika on teadus moraalist. Eetika on filosoofia haru, mis tegeleb küsimusega, kuidas me peaksime elama. Eetika tuleneb kreeka keelsest sõnast ethos, mis tähendas asupaika, inimeste elamut. Sõna moraal tuleneb ladina keelest morales, mis tähendab kõlbeline. Vanade kreeklaste moraali iseärasused tulenesid nende ajalookogemusest. Maine elu oli tõeline elu ja vääris elamist. Kreeklased ei muretsenud eriti hauataguse elu pärast. Teine iseärasus väljendus püüdes olla riigile kasulik. Kolmas iseärasus: Mõistus täpsustab käitumise motiivid ja mõjutades tahet kujundab kasulikud harjumused. Sokrates (469-399 eKr) hindas kõige enam inimeses mõistust, mehisust ja tasakaalukust. Sokratese eetika oli elurõõmus. Elu eesmärgiks on õnn. Naudingud on selleks, et õnnelikult elada. Mõistus peab valitsema tundeid. Platon (428-348 eKr) arendas edasi Sokratese ideid. Platoni järgi peab inimene arendama vaimseid võimeid. Kui inimesel...

Filosoofia → Eetika ja etiket
58 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Eetika konspekt

Eetika on teadus moraalist. Eetika on filosoofia haru, mis tegeleb küsimusega, kuidas me peaksime elama. Eetika tuleneb kreeka keelsest sõnast ethos, mis tähendas asupaika, inimeste elamut. Sõna moraal tuleneb ladina keelest morales, mis tähendab kõlbeline. Vanade kreeklaste moraali iseärasused tulenesid nende ajalookogemusest. Maine elu oli tõeline elu ja vääris elamist. Kreeklased ei muretsenud eriti hauataguse elu pärast. Teine iseärasus väljendus püüdes olla riigile kasulik. Kolmas iseärasus: Mõistus täpsustab käitumise motiivid ja mõjutades tahet kujundab kasulikud harjumused. Sokrates (469-399 eKr) hindas kõige enam inimeses mõistust, mehisust ja tasakaalukust. Sokratese eetika oli elurõõmus. Elu eesmärgiks on õnn. Naudingud on selleks, et õnnelikult elada. Mõistus peab valitsema tundeid. Platon (428-348 eKr) arendas edasi Sokratese ideid. Platoni järgi peab inimene arendama vaimseid võimeid. Kui inimesel...

Filosoofia → Eetika
32 allalaadimist
thumbnail
13
docx

II Kontrolltöö majanduspoliitikas

Majanduspoliitika II KT 1 Aastatel 1991- 1992 koosatud majandusprognoosid eksisid põhiliselt järgnevas a tööstuse osa SKP-s langes prognoositust tunduvalt vähem b uue tselluloosikombinaadi ehitus Kehras ei saanud teoks c tööpuudus ja suurte liiduliste ettevõtete likvideerimine kujunes prognoositust kergemaks probleemiks 2 Eesti majandusreformide edu põhuseks peetakse suuresti a riigi vaiksust ja head imagot b ime programmi c nõrku ametiühinguid 3 Kolhoosid ja sovhoosid oli ettenähtud likvideerida a aprilliks 1995 b aprilliks 1994 c aprilliks 1993 4 Riigi seisukohast on põllumajanduse põhiprobleemiks a põllumajandustoodangu vähenemine b raskused toiduainetööstuse ettevõtete varustamisele toorainega c tööpuudus, sotsiaalsed probleemid

Majandus → Majanduspoliitika
18 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Äriplaan

Ettevõtte tegevust mõjutab veel mastaabiefekt, kogemuskurvi efekti olemasolu, kapitalivajadus. Kohviku sihtturg on keskimine ja klienditeks on turistid ning nõudlikumad kohalikud. Meil on olemas kindlad kliendisuhted Rakvere Lihakombinaadiga, kes kasutaks meie kohvikut meelsasti ärialasteks kohtumisteks. Olulisemaks turulemineku takistuseks on tihe konkurents kuid meie eeliseks on see, et me suudame teenuste kõrval müüa ka koha omapäras keskkonda, kujundust ja imagot ehk lisaväärtust, mis eristab meid konkurentidest. Ettevõtte saab hakkama ka kõrghooaja välisel ajal kuna klente jätkub igal hooajal. Hinnad toitlustus valdkondade turul on nüüdseks stabiliseerunud. Turustamine Turunduse juhtimine hõlmab turundusotsuste analüüsi, planeerimist, rakendamist ja kontrollimist. Need tegevused on suunatud sihtturu vajadustele ja soovide rahuldamisele. Kliente teavitame reklaamitöö korraldamisega. Reklaamikanalites kasutame välireklaami ja

Majandus → Äritegevuse alused
117 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Aruandlus

Samas peab aruanne sisaldama kogu lähteülesandes nõutud informatsiooni. Head aruannet on lihtne lugeda, sest ta on korrektne, loogiliselt liigendatud, selgelt sõnastatud ning kirjavigadeta. Heakskiidetud ehk lõplik variant aruandest võiks olla köidetud isegi siis, kui aruandest on nõutud vaid elektroonset versiooni. Köidetud aruannet on mugav kasutada ja säilitada. Aruanne kannab endas ka projekti teostava firma/organisatsiooni imagot. Seega tuleb kasuks atraktiivne, kuid samas liialdusteta välisilme. Reeglina tuleb projekti olulisemate aruannete aruteluks kokku projekti juhtkomitee. Sellisel juhul kujuneb mulje projekti edukusest peale aruande enese ka selle esitluse põhjal. Aruannet esitleb tavaliselt projektijuht. Esitluse juures tasub keskenduda kõige olulisematele küsimustele, kuna projekti detaile on juhtkomitee liikmed eeldatavasti juba lugenud.

Haldus → Projektijuhtimine
60 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Muusikateater: operett ja muusikal.

Õppeaine: Muusikaõpetus Klass:9 Teema: Muusikaieater: operett, muusikal Opereti muusika kirjutamisel olid heliloojatele inspiratsiooni allikaks parasjagu ühiskonnas moes Dokumendi tüüp: KONSPEKT Teema: MUUSIKATEATER: OPERETT, MUUSIKAL Klass: 9 Õpetaja: KATRIN KOBOLT Koostamise aeg: 20.10.2013 1. OPERETT Operett on meelelahutuslik muusikaline näitemäng, mille sündmustik tuuakse kuulajani laulu ja kõnetekstide kaudu. Operetta tähendab itaalia keeles väikest ooperit. Samuti nagu ooperis on ka opereti aluseks libreto (ooperi süzee), mille sisu on tavaliselt humoorikas, sageli päevakajaline või ka satiiriline. Opereti eelkäijad: Itaalia koomiline ooper ja prantsuse vodevill (vodevill - laulu ja tantsuga muusikaline näitemäng). PTG Õpetaja: Katrin Kobolt Page...

Muusika → Muusika
19 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Esmamulje, kehakeel ja positiivne imago

kirjaldamist, mis esineb verbaalsel kujul. Materjali otsitakse kirjalikest allikatest. Töö koosneb kolmest osast, mis omakorda on jaotatud alapunktideks. Esimeses osas on juttu esmamuljest, selle tekkimisest ja kuidas luua head esmamuljet. Töö teine osa keskendub kehakeelele, kuidas see mängib rolli teistega suhtlemises ja mida see ütleb teistele inimestele.Töö kolmas osa koosneb imagost ja räägib kuidas see on seotud kahe eelnevad osaga.Samuti räägib see sellest kuidas luua imagot ja brändi. 3 1. ESMAMULJE 1.1. Mis on esmamulje ja kuidas see tekib Esmamulje on üks tähtsamaid asju inimestega suheldes, kuna see on suhtlemise üheks osaks. See tekib kiiresti ja seda muuta on väga raske. Iga inimene peaks teadma kuidas tekib esmamulje ja kuidas tunduda teiste jaoks algusest peale positiivne. Seega on kõigepealt vaja teada mis on esmamulje ja kuidas see tekib.

Psühholoogia → Enesejuhtimine
10 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

ületamine olla keerukam kui teisel. Kasutada ära hapukurgihooajad: jaanipäevast augusti keskpaigani, Imago- o kohta käivate muljete/hinnangute summa, pilt, mille on loonud indiviid või sihtgrupp; kujutluspilt, jaanuar, eriti esimene pool, ülestõusmispühade teine püha; nädalapäevadest raadios laupäev ja pühapäev, mis ei peegelda o kõiki omadusi. Kui imagot teadlikult luuakse, siis on tegu “pettusediskursusega”. I loovad esmaspäeva hommik. Sagedasti on palju uudiseid neljapäeviti ja reedeti. sihtgrupid. tekib– sellest, mis o ise enda kohta ütleb;– sihtgruppide isiklikust kogemusest; kolmandatest • Väljaande, tele/raadiojaama võimalused uudiste hankimisel väljaspool kodulinna – korrespondente allikatest tulevast infost

Sotsioloogia → Avalikud suhted
18 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Inimtüübid meeskonnas

müügitöös sotsiaalseid tüüpe, finantsjuhtimises reegleid arvestavaid tüüpe, haridusringkondades intellektuaalseid tüüpe. Tavaline meeskonna arengu dünaamika on selline: intellektuaalsed tüübid genereerivad ideid, mida praktikud ellu viivad. Reeglite järgijad jälgivad, et tegevus oleks seadusega kooskõlas ja majandusnäitajad korras. Sotsiaalsed tüübid loovad ja hoiavad meeskonnaliikmete vahelisi suhteid ning artistlikud tüübid toovad meeskonda loovust ja kujundavad imagot. Siinkohal tuleb ära märkida, et puhtaid tüüpe pole olemas, on ainult ühe või teise tüübi omaduste esiletulemine. Näide 1. Praktikud jätsid visioonid unarusse. Vabariigi algusaastatel rajasid ettevõtlikud mehed kodumasinate parandustöökoja. Kuna välismaised kodumasinad olid sel ajal Eesti turul minev kaup, siis saavutasid nad ruttu hea majandusliku järje. Edu peeti iseenesestmõistetavaks ning kuna enamik töökollektiivist kuulus isiksuseomadustelt praktikute

Psühholoogia → Psühholoogia
101 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Mood 20.sajandil

1980-1990 Moes oli igakülgne treening ning kõik huvitusid teemadest nagu toidu vähene soolasisaldus ja toiteväärtus. Uute liibuvate spordirõivaste kõrval, mida kanti tänaval, et oma raske töö tulemustdemonstreerida, said uue tähenduse ka teksased. Need olid konservatiivsed ning neid kanti sametkingade ja valge pluusiga. Samuti olid moes rebitud teksased Karjääri tähtsust silmas pidades tahtsid paljud naised rõhutada ,,ajudega" imagot ning kandsid prille. Kaheksakümnendate lõpus tulid moodi ka nn ,,peenikesed vahvlilokid", mida tehti spetsiaalsete kuumade tangidega. 1990-2000 Selle kümnendi moe koodsõnaks oli individuaalsus. See käis pikkuse, stiili, pükste ja kleitide kohta ­ kandja valida oli mitte ainult mida kanda, vaid ka kuidas ja millega. Kümnendi keskpaik tuli välja ka uue suunaga ­ narko look. Kondised näod, aukus silmad, nahk läbipaistev.

Kultuur-Kunst → Kultuur
34 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Avaliku sektori kommunikatsioon

· IV etapp - tagasiside ja olukorra hindamine Tegevuste mõõtmine Mõõtmise vajalikkus ­ annab võimaluse välja selgitada kulutatud rahaliste vahendite ja tegelikult saadud tulemi suhte. Lühiajalised ja ühekordsed tulemused (meediakajastuste hulk) Pikaajalised ja kestva iseloomuga (sihtgrupi teadlikkuse tõstmine, muutused auditooriumi suhtumises ja käitumises) · Avaliku sektori kommunikatsioon 6.2 Avaliku sektori imagot mõjutab tavakodanike "omaniku" ja "teenindatava" mentaliteet Kommunikatsioon peab lähtuma põhimõttest: kodanik, kellega igapäevaselt suhtleme, on klient, kellest sõltub meie kui organisatsiooni edu. Kommunikatsioonipoliitika osad: · kodanike aktiivne teavitamine org-i pakutavatest teenustest seaduste muutumise aktiivne selgitamine. infomaterjalide loomine teenuste tutvustamiseks

Meedia → Suhtekorraldus
64 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ärieetika

elukutse jaoks, olles ise kõlbelise kultuuri tähtis osa Kutse eetika põhimõisteed-eetikaüldmõisted - Profesionaalsee kohuse mõiste, milles fikseeritakse elukutse tähtsamad tööalased kohustused - Kõrgendatud vastutus - Professionaalne au ja väärikus(näitab ühe või teise elukutse tähtsust) - Võimaldavad teineteist täiendades hoida kõrgel elukutse nime ja imagot - Erunevad au mõisted: ärimehe auj, professori au - Professionaalne õiglus, taktitunne Kutse-eetiks printsiibid  Humanismi printsiip  Utilitarism, inimen kui vahend üleüldise kasu saamiseks  Optimismi printsiip- usk oma elukutse vajalikkusesse.

Filosoofia → Ärieetika
19 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

- Esmamuljest (toode ise, reklaam) kujuneb välja imago.Ja seda on juba raske muuta 2. Arendada ja süvendada margi-ja firmateadvust – Kui enda firmat teada ja suhtuda temasse kui pereliikmesse siis on nad ka klientidele justkui vanad sõbrad. Tuttavaid saab ju usaldada. 3. Luua tuleb hüüdlause – Mis vastaks tarbija positiivsetele ootustele, nt Nokia – Connecting People 4. Imago üheks põhialuseks on ainuomane müügieeldus. (USP) 5. Imagot peavad toetama kõige erinevamad reklaamivahenid ja elemendid ning tegema seda kooskõlastatult. – Logotüüp,hüüdlaused,põhiteksti ja pildimaterjali apelleeringud. Järjepidevus ja kooskõla on vajalikud. 6. Mõelda tuleb sellele, et spetsialistid (reklaamitegijad,psühooloogid,ärimehed, ajakirjanikud) omandaksid firma ja/või margi imago ning propageeriksid seda ka väljaspool reklaamteateid, võimendades seega reklaami edu. – Nt

Meedia → Reklaam
74 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Eetika ja kapitalism

· vaid kohandab neid mingi elukutse jaoks, olles ise kõlbelise kultuuri tähtis osa ­ kutse-eetika koodeks · Kutse-eetika põhimõisted ­ eetika üldmõisted ­ Professionaalse kohuse mõiste, milles fikseeritakse elukutse tähtsamad tööalased kohustused ­ kõrgendatud vastutus ­ professionaalne au ja väärikus ­ näitab ühe või teise elukutse tähtsust ­ Võimaldavad teineteist täiendades hoida kõrgel elukutse nime ja imagot ­ erinevad au mõisted: ärimehe au, professori au ­ Professionaalne õiglus ­ Professionaalne taktitunne · Kutse-eetika printsiibid: ­ humanismi printsiip ­ utilitarism, inimene kui vahend üleüldise kasu saamiseks ­ optimismi printsiip ­ usk oma elukutse vajalikkusesse Eetikakoodeksid · Eetiline käitumine - hea käitumine üle seaduslike normide,

Filosoofia → Eetika
16 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Audi ajalugu

firma kogu 20ndate aastate autotoodangule. Aga asi ei piirdunud väikeautodega. 20ndate aastate lõpul muutus Wanderer juba nõnda söakaks, et julges välja tulla ka kabriolettide ning selliste sõiduriistadega, mida tol ajal võis pidada juba limusiinideks. 50 hobust kapoti all ja 6 silindrit kannatasid sellise võrdluse vabalt välja. Ent sihik oli suunatud mujalegi. Üsna ootamatult võitsid sõiduautodega pea võrdse müügiedu toidu- ja külmutusautod. Firma imagot iseloomustas erakordne usaldusväärsus, ehkki miinusena tõi see kaasa autode kõrge hinna. 20ndate aastate lõpul lõppes aga ka Wandereri pidu. Suur ülemaailmne majanduskriis oli jõudnud Euroopassegi. Ei aidanud enam mingid võlusõnad, ei uus keredisain ega Ferdinand Porsche abikäsi, kes 1932. aastal tõi mudelite W15 ja W17 tarvis mängu hullvõimsad mootorid. Kivi oli kuristiku poole teel ja 1932. aastal läks kogu Wandereri autotoodang üle Auto Union AGsse.

Ajalugu → Ajalugu
103 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Referaat amiinide praktilisest tähtsusest

[17] Osad amiinid on algselt olnud kasutusel ravimitena, kuid hiljem kantud keelatud ainete nimekirja oma tugeva narkootilise toime tõttu (sõltuvust tekitavad), nt. amfetamiin, metamfetamiin jt. [2] Lisaks kuuluvad amiinide hulka ka antidepressandid (nortriptüliin, lofepramiin, imipramiin jt). [18] Dieeditooted; nt. jõutreeninguga tegelevate inimeste hulgas 4 kultuslikku imagot omav efedriin, mida on kasutatud ka traditsioonilistes külmetusevastastes ravimites. [19] Amiine on kasutatud ka koht-tuimestuse tegemiseks ning näiteks potentsiravimis Viagara. [20] Muid kasutusalasid Amiine kasutatakse ka kummi tootmise protsessis vulkaniseerimise (kõvendamise) kiirendamiseks. Varasemalt on kasutatud N-nitrosoamiine, millel on kõrged terviseriskid, nüüd katsetatakse ka nn ohutute amiinidega (näiteks sulfiidamiinidega). [21]

Keemia → Orgaaniline keemia
13 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Molotov, Vjatšeslav Mihhailovitš

Molotov oli ,,teine" sekretär. Stalini hoole all, sai Molotov poliitbüroo liikmeks aastal 1926. Võimuvõitluse ajal peale Lenini surma aastal 1924, jäi Molotov lojaalseks Stalini toetajaks tema igasuguste vastaste vastu: esiteks Leon Trotsky, hiljem Lev Kamenev ja Grigory Zinoviev ja lõpuks Nikolai Bukkharin. Paljud inimesed alahindasid Molotovi, kuid tegelikult oli tal terav meel ja suur administratiivne talent. Ta töötas peamiselt tagaplaanil ja kasvatas imagot värvitu bürokraadina- näiteks, ta oli ainuke radikaalist juht, kes kandis alati ülikonda ja lipsu. PEAMINISTER Kui Bukharin'i liitlane, Aleksei Rikov, eemaldati Rahvakomissaaride Nõukogu esimehe kohalt detsembris 1930. aastal, võttis selle koha tema järel Molotov. Sellel ametipostil juhendas ta Stalini reziimi suurimat sotsiaalrevolutsiooni, kolhoseerimist. Molotov kasutas Stalini jõu ja propaganda kombineerimise moodi talupoegade

Ajalugu → Ajalugu
8 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Olla nagu kõik või jääda iseendaks

kirjeldatud, ei olnud külastatavus suur, sest inimesed olevat ukse peal ringi pööranud, ei muutnud kunstnik iseenda tõekspidamist ja ei riputanud uusi maale üles. Sarnaselt kunstnikega, kes maadlevad enda olemuse üle, samamoodi peavad oma eksistentsi tõestama ka muusikud. Maailma üks edukamaid ja kuulsamaid bände "The Beatles" , kellele üks plaadifima ütles, et nende muusika on lääge ning akustiline kitarr ei lähe rahvale peale. Kuid siiski, ei muutnud The Beatles oma imagot ja neil on tuhandeid fänne ka tänapäeval. Bändi saatsid rahvamassid nagu kuninglikke perekondi tänapäeval. Nende muusika müüb endiselt hästi. Neli vaprat meest, kes otsustasid mitte alla anda ja jääda truuks oma loomingule. Kuulsus ja rikkus mis neid saatis tänu sellele, et nad jäid iseendaks ning ei sarnanenud tolleaegse halli massiga. Sama võib öelda ka Elvis Presley kohta, kes elab mingis mõttes tänapäevalgi edasi, sest tema järgijaid on lihtsalt niivõrd palju

Kirjandus → Kirjandus
62 allalaadimist
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

Imago on üks peamisi vahendeid margi või firma eristamiseks teistest. Imago on firma või toote/margi isiksus ehk persoon, mille loovad reklaam ja tarbija kogemused. Imago on nende teadmiste, ootuste, uskumuste ja muljete summa, mida keegi toote või teenuse kohta omab. Iga üksikreklaam peab olema kooskõlas imagoga. Psühholoogiline vastuseis ehk resistentsus imago muutumisele – kui imago näib inimesele stabiilne ning kui inimest ümbritsevad referentgrupid imagot järkuvalt toetavad, siis psühholoogilielt tõrjutakse nii seesmisi (nt kahtlused) kui väliseid (propaganda imago vastu) imago-vastaseid jõude. Rebranging – suures osas tegelikult imago muutmist. Imago loomisel on palju eeltingimusi, seaduspärasusi ja võtteid: 1) Tähtis on algusmoment. 2) Arendada ja süvendada margi-ja firmateadvust 3) Luua tuleb hüüdlause 4) Imago üheks põhialuseks on ainuomane müügieeldus (USP) –

Psühholoogia → Psühholoogia
7 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes

Näiteks mõni konkreetne firma, võib näiliselt inimestele siiski tunduda turuliidrina ja sellisena oma tegevust jätkatagi, kuigi tema kvaliteet võib olla ammu langenud. Samas mõnel teisel ettevõtel võib olla tükk aega veel kehvem maine, kuigi ta on oma tegevuses tõusnud ilmselgelt esmaklassiliseks asutuseks. Maine võib tegelikkusest maha jääda viie kuni kümne aasta jooksul. Philip Kotler võrdleb imagot taevatähtedega, mida me näeme nende tegelikust olekust hiljem, kuna valguse liikumine võtab aega. Inimesed näevad tihtipeale asju, nii nagu nad neid näha tahavad, mitte nii, nagu need tegelikult on. See omakorda tähendab, et ettevõtetel on väga raske oma mainet lühiajaliselt parandada, isegi siis kui ollakse muudatusteks nõus kulutama suuri rahasummasid. Positiivne maine kujuneb heade tegude, sõnade ja sõbraliku suhtumise pikaajalisel koosmõjul. Alustav ettevõtja peab hästi

Majandus → Turunduse alused
101 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

tähtis on nende arvates hind otsustamisel, kas osta või mitte. Kallite toodete müüjatel on otstarbekas kulutada märkimisväärne rahasumma reklaamile, kuulutamaks nende erinevust konkurentide omast ning omistamaks sellele erinevusele kõrget väärtust. - Hinna ja kvaliteedi seos Mõnede toodete puhul tähendab hind palju enamat kui raha, mille ostja peab välja andma. Niisuguseid tooteid jagatakse turunduse õpikutes mõnikord kolme rühma: · imagot andvad tooted · erakordsed tooted · tundmatu kvaliteediga tooted. Niisuguste toodete puhul kehtib reegel: mida enamat kaup ostjale tähendab, seda vähem on ostjad hinnatundlikud, kuivõrd kõrgem hind annab tunnistust toote kõrgemast kvaliteedist. Siinjuures tuleb arvestada, et mida kahjulikumad on madala kvaliteediga kauba omandamise tagajärjed, seda enam see efekt võimendub. · *Kogukulutuse mõju Turu-uuringud näitavad, et ostjad on seda hinnatundlikumad, mida suurem on kulutus

Majandus → Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

tähtis on nende arvates hind otsustamisel, kas osta või mitte. Kallite toodete müüjatel on otstarbekas kulutada märkimisväärne rahasumma reklaamile, kuulutamaks nende erinevust konkurentide omast ning omistamaks sellele erinevusele kõrget väärtust. - Hinna ja kvaliteedi seos Mõnede toodete puhul tähendab hind palju enamat kui raha, mille ostja peab välja andma. Niisuguseid tooteid jagatakse turunduse õpikutes mõnikord kolme rühma: · imagot andvad tooted · erakordsed tooted · tundmatu kvaliteediga tooted. Niisuguste toodete puhul kehtib reegel: mida enamat kaup ostjale tähendab, seda vähem on ostjad hinnatundlikud, kuivõrd kõrgem hind annab tunnistust toote kõrgemast kvaliteedist. Siinjuures tuleb arvestada, et mida kahjulikumad on madala kvaliteediga kauba omandamise tagajärjed, seda enam see efekt võimendub. · *Kogukulutuse mõju Turu-uuringud näitavad, et ostjad on seda hinnatundlikumad, mida suurem on kulutus

Majandus → Majandusõpetus
39 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

Kasuta selleks uurimismeetodeid nagu küsimustikud ja töö sihtgruppidega. Otsi tahtmatult saadetud sõnumeid. Tähelepanu pööra kõigele, mis võib ettevõtte kohta sõnumit kanda (hooned, klienditeenindus). Hea imago loomiseks võib kuluda aastaid, ent maine hävitamiseks piisab sekunditest. Maine säilitamise eest tuleb hoolt kanda, selleks hinda ja hoia personaliga vahetuid suhteid. Vähemotiveeritud töötajad ja puudulik infovahetus organisatsiooni sees, kahjustab ettevõtte imagot. Klienditeeninduse tase tuleb viia nii professionaalsele tasemele, et inimestel poleks mingit vajadust kaevata. Kaebuste tekkel tuleb need lahendada kiiresti ja viisakalt. Maine kujundamine on edukas juhul, kui loodav imago ja olemasolev imago osaliselt kattuvad. Oluline on see, millisena ettevõtte end reklaamib, toetab inimese kogemust firma suhtes. Näiteks EMT, kellel on väga hea koostöö oma sihtgruppidega ja personaliga.

Sotsioloogia → Organisatsiooni...
187 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Pokker

bluffimine kätkeb endas alati riski ja kui seda ei rakendata korrektselt, siis võib tulla palju pahandust. Bluffimine pokkeris on kunst ja see kujutab endast hoopis enamat kui lihtsalt suure zetoonihunniku keset lauda lükkamist, et käia oma vastasetele närvidele ning samas loota, et nad kõik oma käest loobuvad. Bluff ei saa tekkida tühja koha pealt, vaid seda tuleb hoolikalt planeerida. Arvesse tuleb võtta oma vastast, kaarte laual, stäkkide suurusi, sinu laua imagot ja seda, kuidas käsi seni kulgenud on. Kui mängida algaja või väga halva mängija vastu, kes maksab iga paari ja tõmbega, siis ei oma tema käest, minema bluffimise üritus suuremat mõtet, sest suure tõenäosusega maksab ta igal juhul. Selliste mängijate vastu on parem idee mängida sirgjooneliselt, oodata tugevat kätt ja siis võtta nende nupud. Kui flopp toob hirmuäratava laua nagu A-K-10, siis suure tõenäosusega on keegi sinu

Muu → Pokker
10 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

(1: lk190). Oluline on sõnumi järjepidevus (one voice communication, seamless communication)- üks ja selge imidz, põhisõnum, teema, müügilubadus jne. Arvestada tuleb ka nende sõnumitega, mis pole turunduslikult kontrollitavad. (K.Kerem). Firma filosoofia, missioon ja põhiväärtused kujundavad strateegilise järjepidevuse. Ka integreeritult planeeritud turunduskommunikatsioon ning planeerimata ja tootest suunduvad sõnumid loovad järjepidevust. S. E. Moriarty järgi: · firma imagot kujundavad erinevad liitunud sõnumid; · kui sõnumid väljendavad ühte ja sama, on imago tugev ning arenemisvõimeline; · kui sõnumid on vastuolus, on firmal imagokonflikt. Positiivne planeerimata sõnum säilitab ja parandab firma mainet, negatiivne planeerimata sõnum aga rikub seda. (1: lk191). BRÄNDI SÕNUM Unikaalne müügiargument on argument, mis eristab toodet konkurentidest (oma kategoorias esimene, ainus)

Majandus → Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
16
docx

RISKIJUHTIMINE

(1, lk 15) Riskide juhtimine kaitseb organisatsiooni ja annab talle lisaväärtust, toetades organisatsiooni eesmärke järgnevalt: 1. Loob organisatsiooni tegevusele järjepidevuse ja kontrolli raamistiku 2. Aitab kaasa otsustamisele, planeerimisele ja prioriteetide seadmisele, luues organisatsiooni tegevusest, ohtudest ja võimalustest struktureeritud arusaama 3. Suunab kapitali ja ressursside efektiivsemat kasutamist 4. Kaitseb firma imagot 5. Arendab inimesi ja kogu organisatsiooni teadmiste baasi 6. Optimeerib tegevuse efektiivsust (3, lk15) Juhtkonna ülesanne on riskide juhtimine viisil, mis kindlustab asutuse eesmärkide saavutamise. Kuna ressursid on alati piiratud, siis ei saa riske täielikult maandada ega vältida (riski täielik vältimine on võimalik vaid mitte midagi tehes), vaid ainult maandada juhtkonnale vastuvõetava tasemeni

Majandus → Juhtimiskontroll
227 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Majanduseksamiks vajalik

13 Üks konkurent jääb vähemaks 14 Olemas on väljakoolitatud personal 15 Teiste ostjate puudumisel võib ettevõte müügihind olla madal 2) Ostmise puudused: 16 Päritakse halb maine ja tegevuses esinevad vead 17 Kaubavalik, toodang, tegevuse korraltatu ei pruugi sobida uue omaniku arvates 18 Võib pärida ebasoovitavaid töötajaid, vallandamine on keeruline ja tekitab pingeid 19 Klientuur ei pruugi olla kõige soovitum, firma imagot on raske muuta 20 Ostuhind võib olla liiga kõrge või pole sobivat ettevõtet müügis 21 Töökorraldust on raske muuta 22 Ettevõte on müügis, sest pole end õigustanud 23 Asukoht ja ruumid ei pruugi olla kavandatud muutusteks sobivad 6. Tegutseva ettevõtte hindamise meetodid 24 Bilansiline väärtus ­ varadest lahutatakse kohustused 25 Korrigeeritud bilansiline väärtus ­ hinnatakse ümber varad, mille bilansiline

Majandus → Majandus
75 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Eetika ja kapitalism

· vaid kohandab neid mingi elukutse jaoks, olles ise kõlbelise kultuuri tähtis osa ­ kutse-eetika koodeks · Aukohtud · Kutse-eetika põhimõisted ­ eetika üldmõisted ­ Professionaalse kohuse mõiste, milles fikseeritakse elukutse tähtsamad tööalased kohustused ­ kõrgendatud vastutus ­ professionaalne au ja väärikus ­ näitab ühe või teise elukutse tähtsust ­ Võimaldavad teineteist täiendades hoida kõrgel elukutse nime ja imagot ­ erinevad au mõisted: ärimehe au, professori au ­ Professionaalne õiglus ­ Professionaalne taktitunne · Kutse-eetika printsiibid: ­ humanismi printsiip ­ utilitarism, inimene kui vahend üleüldise kasu saamiseks ­ optimismi printsiip ­ usk oma elukutse vajalikkusesse Eetikakoodeksid · Eetiline käitumine - hea käitumine üle seaduslike normide,

Ühiskond → Ühiskond
15 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Rõivastus aastatel 1960-1969

väljanägemisega nahk, sageli kergelt päevitunud või koguni tedretähniline, tugevalt piiritletud suu ja silmadega. Kulmud olid Brooke Shieldsi mõjul paksud ja huulepulk sageli power red- puhas punane, shocking pink- käreroosa, ning laupliiatsid olid moest väljas kõigi puhul, va. Walesi printsess. Silmalainer muutus väga moekaks ning lauvärvid olid tavaliselt loomulikes värvides. Tellimise peale tehti jumestuskreeme, vastavalt nahatoonile. Et rõhutada "ajudega" imagot kanti paksude sarvraamidega prille- Kontaktläätsed pidi olema suursed või tumevioletsed. Rõivastus aastatel 1990-1999 1990ndate kujundites oli androgüünsus tähtsal kohal. 1990ndate moevalik oli äärmiselt suur. Väljanägemise määras sisemine hoiak. Kehakuju oli kõigepealt lihaseline treenitud figuuriga kui ka heidikute waif look oli populaarne. Dekaadi moe koondsõnaks oli individuaalsus- kandja valida oli mitte ainult mida kanda, vaid ka

Ajalugu → Moeajalugu
20 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

 Mõjutab tarbijaid proovima  Toetab toodete jaotust jaotuskanalites (pood võtab parema meelega toote müügile kui tal on reklaami toetus)  Mõjutab brändi kasutustihedust  Loob brändieelistust ja lojaalsust  Alandab müügikulusid Reklaami tugevused  Täielik kontroll edatatava sõnumi üle (võimalik ise määrata soovitav kanal, aeg ja sihtauditoorium sõnumi edastamiseks)  Kiirus  Võime pikaajaliselt imagot luua ja säilitada  Võime katta suurt auditooriumi  Võimalus reklaami täpselt suunata ühiste huvidega segmentidele  Madal kontaktihind Reklaami puudused  madal usutavus  suhteliselt kõrged kulud  aeglane tagasiside ja kaudsed mõõtmise meetodid  impersonaalne Reklaami kriitika  Konsumerism ja selle tagajärjed keskkonnale  Manipuleerimine

Varia → Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Kutse-eetika

- norme mingi elukutse tarvis, olles ise kõlbelise kultuuri tähtis osa. PROFESSIONAALNE KOHUS on mõiste, milles fikseeritakse elukutse tähtsamad tööalased kohustused (advokaat, insener, sõjaväelane jt.). Professionaalne kohus tingib kõrgendatud vastutuse, stimuleerib ennastsalgavat käitumist. PROFESSIONAALNE AU näitab ühe või teise elukutse tähtsust. VÄÄRIKUS ja au võimaldavad teineteist täiendades hoida kõrgel elukutse nime ja imagot. PROFESSIONAALNE ÕIGLUS nõuab objektiivsust ega luba alluda väisele survele (jurist, poliitik). PROFESSIONAALNE TAKTITUNNE on oluline nendes valdkondades, mille tegevuse objektiks on inimene, ei tohi meenutada füüsilist ebatäiust, muret jne. (õpetaja). Ärieetika Ärieetika on üks normatiivse eetika alaliik, tegevusala eetika, mille aineks on äritegevuse moraalinormid ja ­ ideaalid.

Filosoofia → Eetika
23 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun