Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"erakliendid" - 33 õppematerjali

erakliendid on pangale vähem riskantsed, sest nende palk on suhteliselt stabiilne ja kergemini prognoositav.
thumbnail
12
docx

Äriplaan

Kirjeldage olemasolevaid asenduskaupu/asendusteenuseid ja nende tähtsust. Andke hinnang ohupotentsiaalidele ja uute konkurentide tulekule (sisenemisbarjäärid). Tabel. Ettevõtte konkurentide analüüs Konkurent Kirjeldus iii. Kliendianalüüs Kirjeldage toote või teenuse sihtgruppi, sihtgrupi suurust ja asukohta. Samuti tooge välja, kas ettevõttel on ärikliendid, erakliendid või mõlemad. Millised on peamised kriteeriumid, mida kliendid tootest või teenusest ootavad. Milline on praegune või plaanitav klientide osakaal kogu käibest. [ettevõtte logo] 4 Graafik. Ettevõtte klientide analüüs Tabel. Ettevõtte klientide andmed Teised kliendid Klientide arv:

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Äriplaan: kookide ja tortide müük

Äriplaan Ettevõte üldandmed: Ettevõtte nimi: FIE... (oma nimi) Tegevuskoha aadress: Telefon: E-posti aadress: Kodulehe aadress: www.eritellimuselkoogid.ee Juhatuse liikmete nimed: Osakapitali suurus: 120 eurot Omanikud ning nende osaluse suurus: 1) Turu ülevaade Ettevõtte hakkab tegutsema kookide ja tortide müümise valdkonnas. Üksikisikust eritellimusel kookide valmistajaid ning pakkujaid on suhteliselt vähe. Potentsiaalsed kliendid on erakliendid, kes elavad suuremalt jaolt Järvamaa piirides. Kookide järele on turul nõudlus suur, minu turuosa peaks kujunema kookide müümisel. Nõudlus on aastaringne. 2) Konkurents Konkurendid on suuremad poeketid, kellel on suur valik erinevaid küpsetisi. Samuti on mõned eraisikud, kes teevad ise eritellimusel kooke jms. (Nt: Maxima, Selver.) Minu tooted erinevad selle poolest, et klient saab ise valida erinevate täidiste, kujunduse ning suurusega tordi. 3)Ettevõtte tooted ja teenused

Majandus → Äriplaan
14 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Kliendirahuloluuuring

hetkedel koos olla ja nautida kvaliteetset aega, mitte et ema käib lapp käes toast tuppa. Oma uuringu tegin, vähe üle aasta vanuse koristusfirma kohta, mis asub Soomes. Uuringu objektiks oli teeninduse kvaliteet, teenindajatega rahulolu ja klientide arvamus meist. Eesmärk on saada võimalikul palju tagasisidet, et vajadusel muuta ennast kliendile meeldivamaks. Hetkel on ettevõttel umbes 25 klienti, kliendid on nii äri- kui ka erakliendid. Oma uuringu jaoks kahjuks ei olnud võimalik kõigilt tagasisidet veel saada, kuid siiski 15 küsitluslehte sai täidetud. Ettevõttes on personal väike kõigest 3 töölist. Kuid see eest oleme väga paindlikud klientidele. Uurimismeetod Klientide kvantitatiivne küsitlus Mis see on ? Tarbijate ja/või klientide küsitlus on levinumaid turundusliku info kogumise meetodeid algallikalt ehk sihtrühmalt

Muu → Ainetöö
77 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Turunduseuuringute läbiviimise käik ja tulemuste kasutamine

E-ope veebileht.Turundusuuringute olemus ja sisu. https://docs.google.com/viewer? a=v&q=cache:HSbBPX6V_FYJ:www.e- ope.ee/_download/euni_repository/file/2404/5%2520TURUNDUSUURINGUTE%2520OLEMUS %2520JA%2520SISU,%2520KONKURENTSI-%2520JA%2520KLIENDIANAL%25C3%259C %25C3%259CS.pdf+&hl=en&gl=uk&pid=bl&srcid=ADGEESi97AQeLrJG8Uu26MtcjF9U2zeBU ZWuvoBUuZFoiWc7_ZgTNoSNOohggkhpse3F- 5gIDLOXGb2bPeOCJjU2UkgGQ4untUxXAFSMNr8u_CUX8qPYP1AqDw1ChPmR8- XSmX9B2Xh-&sig=AHIEtbTcSVjHD6O5iSegpawVQKCqIBjd3A 4. Traks, K. Erakliendid armastavad kõige enam SEB panka. Artikkel veebilehelt www.juhtimine.ee 18.12.2012. http://www.juhtimine.ee/1078260/erakliendid-armastavad-koige-enam-seb-panka/

Majandus → Turunduse alused
21 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

Turundus 6 Triinu Kask Mainori Kõrgkool 2009.05.18 Uurimustöö juhend J Ettekanne : 1. ja 8. juunil Reaalselt eksisteeriv äriettevõte(piisavalt suur, min ~5) Aega ettekandeks ca 15 min. Uurimise eelduseks turundusmõistete ja peamiste turundusideede valdamine Kasutada illustratsioone(pildid, diagrammid, skeemid jne) Slaidid esitada 6 kaupa lehel Ei soovita a la transpordi ettevõtet. Uurimustöö juhend 2 Transpordi ­ klassikalist turundustegevust eriti pole. Tekst, mida räägin nt kõnekaartidel Kasutada rohkelt illustratsioone Kuidas infot saada? Ettevõtte koduleht Usutlused töötajatega(juht, turundusjuht jne) Ettevõtte dokumentatsioon(äriplaan, turundusplaan, rahataotlused(EAS), Meedias ilmunud materjalid (reklaamid, artikklid jms.) Sissejuhatus Logo Nimetus Miks valisin, põhjendus Leidmise kirjeldus Info saamine, kuidas sain Mida sain, kust sain, kellelt, kuidas küsisin, mi...

Majandus → Turunduse alused
147 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Auguste Rodin

inspiratsiooniks ja samas ka andekas skulptor, aidates meest tema töödes. Lõpuks jäi Rodin siiski truuks oma kaaslasele ja poja emale Rose Beuret'le (paremal) ning skulptori ja tema muusa teed läksid lahku 1898. aastal. Rodini maine kasvas koos tema töödega. 1900. aastaks oli ta ülemaailmselt tunnustatud kunstnik. Rikkad erakliendid hakkasid Rodini töödest peale ta esimest Maailmanäitust huvituma. Samuti seltsis Rodin kõrgprofiili intellektuaalide ja kunstnikega. Peale 53-aastast kooselu abiellus ta Rose'ga nende mõlema viimasel eluaastal. Tema skulptuurid kaotasid peale tema surma 1917. aastal populaarsuse, kuid mõne aastakümne pärast tõusis ta pärand taas au sisse. Skulptuure: 1. ,,Pronksiajastu" ­ elusuuruses pronksist kuju alasti mehest, mille esmaesitlus oli 1877. aastal Salonis Pariisis

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
22 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Ettevõtluse õpimapp - turundus ja sihtturundus

Turundus Turunduse mõiste ja olemus · Turul toimub vahetamine, kauplemine, ostmine ja müümine. · Turumajandus toimib samadel põhimõtetel mis turg. · Turumajanduse eesmärk on teha tulusaid tehinguid. · tulusaid tehinguid saab siis kui on tarbija poolne vaade ja ettevõtja poolne vaade. · turundus=müügitegevus,reklaamitegevus jne. Tootjad(kasum) -->Tehing(tooted,teenused,väärtused)-->Tarbijad(soovid ja vajadused) Väärtus ja tarbija rahuldus Väärtus = kasud tootest/ kulutused toote hankimisele Peamised turud on : 1)Rahvusvaheline turg(globaalne) 2)Mittekommertsturg & Riiklik turg 3)Äritoodete turg 4)Tarbimisturg Turunduse määratlus 1)Turunduse orientatsioon tähendab turunduskntseptsiooni elluviimist. 2)Turundus on tarbijate vajaduste määratlemine ja tulutoov rahuldamine 3)Turundus on tegevus,mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaud...

Majandus → Turunduse alused
69 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriidee kirjeldus: OÜ KODUKAUNISTUS

kaunistusi enda nägemuse järgi. 2.2. Turg ning konkurents Turg kodukaunistusi müüvate ettevõtete seas on üsna tihe, suurimaks konkurendiks on Home4You, kuid meie pakutavas tootevalikus on midagi, mis neil puudub – kliendi enda idee teoks tegemine. Peale nimetatud konkurendi on meil väikseid konkurente, keda me ohtlikeks ei pea, kuna nende kaubavalik on üsna väike ja inimesed ei tea nendest poodidest kuigi palju. Sihtturuks on erakliendid ning ka suurkliendid Meie esimene ettevõte tuleks Pärnu kesklinna lähedusse, edasi on püüd laiendada oma ketti ka Tallinna ja Tartusse. 6 3. TURUSTAMINE 3.1. Turustuskanalid  Otsepakkumised sihtgruppidele  Internet (lihtne ja konkreetne kodulehekülg)  Müügijuhid ise oma strateegiatega (pakkumised personaalselt, telefoni teel, sooduspakkumised)  Reklaam (internet, ajalehtedes, lendlehed postkastidesse jne.) 3

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turundusplaan

talumatused. Ettevõtte üldandmed: Nimi: Küpsetusmeister OÜ Aadress: Lääne- Saare vald, Aste alevik, Lepik 21 93731 Aste Tel: +372 4513289 E-mail: kü[email protected] 2 Situatsioonianalüüs 2.1 Turuanalüüs Turunduskeskkond (tarbijad, konkurendid): kohalik ja välismaine (turist) eraisik. Konkurentsisituatsioon: Kõik ettevõtted, kes toodavad ja müüvad pagari- ja kondiitritooteid. Kliendid: Kohalikud erakliendid, turistid, ettevõtted (Restoranid, kohvikud, poed). Klient ostab toodet, mille kvaliteet on vastav hinnale. Turul on palju sarnaseid ja sarnase välimusega tooteid, kuid meie firma pakub tooteid mis on valmistatud vanaaegsete retseptide järgi ja milles on kasutatud täisväärtuslikke tooraineid ja huvitavaid maitseid ning välimus on tehtud tavapärasest teistsuguseks. Esialgu toodame väiksema koguse tooteid ning kui näeme, et toodetel on turgu suurendame tootmist. 2.2 Konkurents

Majandus → Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Müügistrateegiad ettevõttes

ise asju tellida (ehk nii, et neile ei pea otseselt müüma). Edasi on vaja vähem inimtegevust, mida loetakse iga ettevõtte suurimaks kuluks. Klient teeb ise osa tööst ära tutvudes toodetega ning pannes kokku tellimuse müüja firma koduleheküljel. Tavaliselt on esmane otsus müügistrateegia loomisel see, kas luuakse oma müügimeeskond, kes tegeleb müügiga lõpptarbijatele, olgu nendeks siis erakliendid või ettevõtted, või turustatakse toodet vahendajate kaudu, hoides oma müügimeeskonda suhteliselt vähemuses. Kui tegemist on alustava ettevõttega, tuleb eriti selgelt oma piiratud ressurssi kasutada ning otsustada, kas alustada kõige suurema potentsiaaliga (võimalusega) müügikanalitega koostööd või keskenduda hoopis teisejärgulistele, kus konkurents on väiksem ning koostöösuhete alustamine võib olla lihtsam.

Majandus → Klienditeenindus
170 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Referaat Soojuspumbad

Sinu Kool Sinu Eriala/Klass Sinu Nimi SOOJUSPUMBAD Referaat Juhendaja: Õpetaja Nimi Pärnu 2012 Sisukord Sisukord...................................................................................................................................... 2 1. Sissejuhatus............................................................................................................................ 4 2. Soojuspumba töö põhimõte..................................................................................................... 5 3. Soojuspumpadest üldiselt........................................................................................................ 6 4. Soojuspumpade lühiiseloomustus........................................................................................... 7 4.1 Õhk ­ Õhksoojuspumbad...............................

Ehitus → Maja soojustus
35 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel

jäätise tootjad jne. Tarbija võib soovida kõiki sama hinnaklassi tooteid, kuid finantsvõimalused lubavad valida ainult ühe. Kliendid · Ärikliendid on teised ettevõtted, kes ostavad ettevõtte tooteid hulgi. Neid ettevõtteid on umbes 70 - olenevalt aastaajast, suvel rohkem, talvel vähem. Organisatsioonid moodustavad enamuse klientidest (3/4 klientidest). · Erakliendid ehk eraisikud, kes ostavad tooteid esinduspoest või tellivad torte ja kringleid. Üksikisikud mängivad üldjuhul väikest rolli (1/4 klientidest). Tarnijad · Põhilisteks tarnijateks on pagariäris vajaminevaid tooraineid müüvad ettevõtted. Balt ­ Hellin, kes töötab pagaritööstuse vallas ning pakub Lääne-Euroopa ja rahvusvahelist 5 päritolu tooraineid

Sotsioloogia → Organisatsioon-a juhtimine
86 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

Teiseks on meie firma sõlminud koostööpartneriga lepingu, et partnerfirma toodab ise aknad ja annab meile õiguse neid soodsalt müüa. 3.2. MUUTUSED ETTEVÕTLUSKESKKONNAS (võimalikud väliskeskkonna muutused lähema 3aasta jooksul ning nende mõju äriprojektile) Ettevõtluskeskkonnas on väga suur konkurents, kuna turul on väga suuri firmasid. Kuid meie firma eelis turule pürgimisel on konkurentidest odavamad akende hinnad. Väga oluline äriidee teostamisel on see, kuidas ja kas erakliendid meie firma pakkumised omaks võtavad. 5 4. ÄRIPROJEKT 4.1. TOODE/TEENUS · Toote/teenuse olemus, selle erilised omadused, koostis: Äriidee on pakkuda nii tavakujuga kui ka erikujuga PVC aknaid Eesti turule. Toote süsteem Corona AS 60 vastab kaasaegsele PVC-U-aknale esitatavatele kõigile nõuetele.

Majandus → Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

selles vanusest. Kuigi 16 - 18a. vanused, võivad autot juhtida vaid staazikama kõrvalistuva autojuhiga. 4. Autojuhi lubade olemasoluga - ilma autojuhi lubadeta ei ole seadusega lubatud autot juhtida. 5. Nii mees - kui naissoost - sugu ei ole absoluutselt oluline. 6. Automobiili omanikud või ajutised kasutajad - kas rekka-, veo-, sõiduautode jne. omanikud või ajutised kasutajad, kes tulevad kasutama pesula teenuseid. 7. Suurfirmad, erakliendid - suurim tuluallikas. Kasutavad kõige enam pesula teenuseid. Reeglina on nendega sõlmitud lepingud. 13 KLIENDIKOGEMUS RESTORANIS ,,MUSTIKAS". Käisin hiljuti lõunat söömas Mustamäe "Prismas" asuvas restoranis ,,Mustikas". Pealt vaadates tundus see koht, nagu üks tavaline restoran ikka, kuid oma tellimust kätte saades, olin mina meeldivalt üllatunud.

Majandus → Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

EKSPERTINTERVJUU

EKSPERTINTERVJUU [ERIMÄRKIDE SELGITUS: Lisaks tavalises kirjas antud küsimustele on ekspertintervjuu lehel ka erimärke ja muid kirja viise. () sees on antud täpsustused, kaldkirjaga on info, mille intervjueerija peaks ise välja ütlema, a) jne näitavad täpsustavaid küsimusi, nagu ka , rasvase kirjaga on asjad, mida rõhutad, halli kirjaga vähemolulised andmed ning [] sees on täpsustav info. ] [Intervjuu kondikavas välja toodud punktide suhtes kehtib reegel, et pole oluline, kuidas küsida, oluline on see, et midagi olulist küsimata ei jääks.] Uuringu sisu tutvustus vestluspartnerile ……………………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… I. TAUSTINFO 1. Ettevõtte nimi: Eurovara Grupp OÜ 2. Ettevõtte tüüp: Eraettevõte 3. Intervjueeritav...

Majandus → Ettevõtlus
3 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktika

müük. Tegevuses peetakse tähtsaks teeninduse kiirust, kvaliteeti ja usaldatavust. Tuginedes oma toodete ja teenuste müügis rohkem heale kvaliteedile ja vastupidavusele kui odavatele hindadele, püüab ettevõte edasi anda kõrge turvalisuse ja turvatunde. Siinkohal tuleb ära mainida, et ettevõte põhieesmärgiks on vahendada oma tooteid ja teenuseid läbi ehitajate, arhidektide ja uksetootjate ning - müüjate lõpptarbijani, kuid tähelepanuta ei jää kindlasti ka erakliendid. Ettevõtte imago on üles ehitatud kliendisõbralikule teenindusele, sest kõik algab suhtumisest. Ettevõte tegutseb Tallinnas, kuid töid teostatakse üle Eestiliselt. 1.1.1 Ettevõtte kujunemislugu Kuna Eurolukud OÜ asutajad olid juba mitmeid aastaid tegelenud lukutoodete ja projektide müügiga, siis otsustati ühiselt asutada ettevõte, mille läbi teadmised proovile panna ja samas ka kasu teenida. Ettevõte alustas tegevust 18.01.2007 Tallinna linnas Pärnu mnt

Majandus → Äritegevuse alused
456 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Põhjalik äriplaan

(spordivõistlused, perepäevad,pulmad, üritused jms). Muul ajal ehk kõrghooaja välisel ajal pakutakse teenust siiski jätkusuutlikult edasi, sest nõudlus pulmadele, sünnipäevadele ja erinevatele tööalastele kokkutulekutele on suur. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). Teenust pakutakse ettevõttetele või üritusekorraldajatele, võimaluse saavad ka erakliendid. Klientide asukoht on kõikjal üle Eesti, igas suuruses ettevõtted igas valdkonnas. Ettevõtte eelised on: Kõrgkvaliteetne teenus Kasutajasõbralik teenindus Kiire ja mitmekülgne teenus Kogemus 10. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Muu info - kaua nad on turul tegutsenud , töötajate arv, jaotuskanalid, müügimeetodid. Võimalusel antakse ülevaade konkurentide käibest ning teistest finantsnäitajatest. Konkurendi tugevad ja nõrgad küljed

Majandus → Ettevõtlus alused
85 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Andmebaasi eksami eeldustöö IT Kolledžis

äriklient ja on seotud ka isikuga. Klinet_kone Klient, Kone Olem 'Klient_kone', seos omavahel olemeid 'Klient' ja 'Kone' Kliendi_tuup Eraklient, Ariklient Kliendid on kas erakliendid või ärikliendid. Eraklient Kliendi_tuup Olem 'Eraklient' näitab, millist tüüpi kliendiga on tegu Ariklient Kliendi_tuup Olem 'Ariklient' näitab, millist tüüpi kliendiga on

Informaatika → Andmebaasisüsteemide alused
360 allalaadimist
thumbnail
30
docx

ORGANISATSIOONI JUHTIMINE

TMO3171 ORGANISATSIOONI JUHTIMINE KORDAMISKÜSIMUSED – KONTROLLTÖÖ nr 1 1. Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Organisatsioon on inimrühm, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel (teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke.). Tunnused:  Organisatsioon on sotsiaalset identiteeti omav grupp, mis tähendab , et org-l on psühholoogiline tähendus igale tema liikmele.  Org-i iseloomustab koordineeritus, inimeste tegevus on organiseeritud ja struktureeritud.  Org-i tegevus on eesmärgistatud, on suunatud teatud tulemuse saavutamiseks 2. Mis on organisatsiooni edukuse eelduseks?  Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine.  Igal organisatsioonil on vähemalt neli põh...

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
45 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Organisatsiooni Juhtimine - Kontrolltöö I kordamisküsimused

sisukord: 1. Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Organisatsioon - terviklikult korraldatud sotsiaalne ühendus, mis on moodustatud kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks. See on teadlikult koordineeritud ja koosneb kahest või enamast inimesest, funktsioneerib enam-vähem katkematult. Seega tunnused on: Kaks või enam liiget Katkematu funktsioneerimine Kindla eesmärgi täitmiseks moodustatud Koosneb H. Mintzbergi kohaselt kuuest osast: Põhitegijad e töö teostajad Eesliin (vähemalt üks juht) Keskliin (ühendab eeslini ehk juhti töö teostajatega) Tehnoloogiapersonal (planeerivad ja kontrollivad teiste tegevust) Abistav personal Ideoloogia e organisatsiooni kultuur On nelja tüüpi organisatsiooni "iseloomusid" Võimule suunatud - püüab valit...

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
21 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokesk...

Majandus → Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
12
docx

II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS

1. Mida nimetatakse organisatsiooni struktuuriks? Struktuur on organisatsiooni ülesehitus. Organisatsiooni struktuur määrab kindlaks ametikohad ja struktuuriüksused ning nendevahelised alluvus- ja koordineerimissuhted. Vahend, mille kaudu juhid suunavad ressurssi nii, et kõik tööd saaksid tehtud. 2. Nimetage põhjused, miks on organisatsiooni struktuur vajalik. Organisatsiooni struktuuri on vaja selleks, et: 1. Tagada firma tegevuse efektiivsus 2. Koordineerida organisatsiooni eri osade tegevust vastavate tegevusvaldkondade lõikes 3. Tagada paindlikkus ja kohanemisvõime 4. Määratleda ametikohtade aruandekohustused: kes kellele aru annab Struktuur määrab ka töö, selle sisu ja vastutuse. 3. Millistel juhtudel rakendatakse töökohtade kavandamist? Organisatsiooni strutkuuri loomisel, organisatsiooni laienemisel ja uute töötajate palkamisel Töökoha kavandamisel tuleb esitada järgmised küsimused: 1. Mis...

Majandus → Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Juhtimine - KT2 vastused

JUHTIMINE KT2 1. Mida nimetatakse organisatsiooni struktuuriks? Organisatsiooni struktuuriks nimetatakse organisatsiooni ametikohtade vaheliste suhete mudelit. 2. Nimetage põhjused, miks on organisatsiooni struktuur vajalik. Tagab firma tegevuse efektiivsuse; Koordineerib organisatsiooni eri osade tegevust vastavate tegevusvaldkondade lõikes; Tagab paindlikkuse ja kohanemisvõime; Määratleb ametikohtade aruandekohustused. 3. Millistel juhtudel rakendatakse töökohtade kavandamist? Organisatsiooni loomisel. 4. Mida nimetatakse töö spetsialiseerimiseks? Sõnastage eluline/praktiline näide. Töö spetsialiseerimiseks nimetatakse tööjaotust, kus kogu tööd ei tee üks inimene, vaid see on jaotatud etappideks ja iga etappi teostab eri inimene. Töötajad spetsialiseeruvad tegevuse osale. Näide: Henry Fordi tööjaotuse kontseptsioon: igale Fordi töötajale oli määratud spetsiifiline, kor...

Majandus → Juhtimine
37 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

pakkuda erinevaid lisateenuseid. Meil on head eeldused aastaringse turismi arendamiseks. Meie plussiks võib pidada ka majutuse valikuvõimalusi vastavalt kliendisoovidele. Samuti peame enda eeliseks kõrget teeninduse kvaliteeti. Hinnatase, võrreldes teiste Tartumaa majatuskohtadega, on võrdlemisi hea. Soovime pakkuda taskukohast majutust. Sihtrühmadeks on peamiselt 15-34 aastased ­ 40% ulatuses võrreldes teiste vanuserühmadega. Kogu klientidest moodustavad erakliendid 60% ja ärikliendid 40%. Müügiplaanide järgi on kõige suurem nõudlus majutusele suvehooajati. Turismitalu plaanime käivitada kõrghooajal ehk juuni alguses 2012. 3 1 ÜLDANDMED 1.1 Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: Hanso turismitalu Omandivorm: Osaühing Alusdokumendid: Äriregistrisse kandmise kuupäev 13.10.2011 ja reg-nr 987654321

Majandus → Ettevõtlus alused
588 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid

TMO3170 Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid Kordamisküsimused 1. Organisatsiooni definitsioon Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2. Juhtimise definitsioon Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja ra...

Ühiskond → Ühiskond
181 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

Aine "Turunduse juhtimine" (MJJV.02.083) kordamisküsimused 1. Turunduse olemus ja areng. Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi, sh klientide vajaduste kindlakstegemine, kasulike klientide hoidmine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. · kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. (M.Porter) Turunduse üldmõisteteks on vajadused, soovid, nõudlus, toode, vahetus, tehingud ja turud. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Nt söök, jook (A.Maslow vajaduste hierarhia)Turundus saab mõjutada kuidas vajadusi ra...

Majandus → Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Finantsanalüüs Estravel AS

Anu Jõgi (2011) kirjutab Äripäeva artiklis, et suurim osa Estraveli käibest tuleb lennupiletitest. 60% käibest moodustavad lennupiletid, 14% pakettreisid, 13% hotellid ja 5-6% laevapiletid. Estravel müüb aastas 100 000 lennupiletit. Neist 80% on Euroopa- sisesed lennud algusega Tallinnast, populaarseimad sihtkohad on Helsinki ja Stockholm. Reisipakette müüb Estravel aastas ligikaudu 11 000. 62% Estraveli klientidest on ärikliendid, 38% erakliendid. Estraveli tugevusteks on hea maine, usaldusväärsus ning tuntus antud piirkonnas. Ettevõtte peakontor asub geograafiliselt sobivas kohas Tallinna vanalinnas, mis on hea lüli Põhja-Euroopa, Kesk-Euroopa ja Venemaa vahel. Tallinn asub Eesti siseselt strateegiliselt heas kohas ­ antud linnas on sadam, lennujaam, bussijaam ja raudteejaam. See annab Estravelile võimaluse läheneda kliendi vajadustele personaalselt. 5

Majandus → Finantsjuhtimine
574 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Organisatsiooni juhtimise kordamisküsimused

TMO3170 Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid kordamisküsimused Organisatsiooni definitsioon + Juhtimise definitsioon + Organisatsiooni edukuse eeldused + Organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna tegurid + Eesmärgi definitsioon, eesmärkide jaotus, SMART mudel + Juhtimise funktsioonide definitsioonid + Juhtide jaotus juhtimistasandite järgi + Juhtide jaotus juhtimisvaldkondade järgi + Juhi rollid H.Minzbergi järgi + Juhile vajalikud oskused + Klassikalised juhtimisteooriad + Neoklassikalised juhtimisteooriad + Kaasaegsed juhtimisteooriad + Kavandamise mõiste. Kavandamise vajalikkus + Kavade ja plaanide liigid + Strateegia olemus, strateegilise juhtimise protsess + Organiseerimise mõiste, olemus + Organisatsiooni arengutsüklid - Struktuuri tüübid, nende eelised ja puudused + Orgaanilised, mehhaanilised organisatsioonid + Juhtimisulatus, juhtimistasand, eelised ja puudused + Rivi- ja staabiorganisat...

Majandus → Juhtimis alused ja...
255 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

kasutamine Tulude juhtimine Joonis 5. Teenindusettevõtte nõudluse ja pakkumise kattumise strateegiad. (Fitzsimmons, 1998, lk. 387) Nõudluse jaotamise puhul grupeeritakse eesmärgiga ühtlustada nõudlus erinevateks osadeks, näiteks planeeritud ja ootamatud kliendid, erakliendid ja ärikliendid, tööpäevade kliendid ja nädalavahetuse kliendid jne. Hinnaalanduste tegemise puhul on samuti tegu nõudluse ühtlustamisega ning seda tehakse tavaliselt väikese nõudlusega teenindusaja nõudluse suurendamiseks: hinnaalandused nädalavahetustel, tööpäeva lõppedes, hooaja välisel ajal, kommunaalteenuste öised tariifid. 29

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Panga finantsjuhtimine

Tavaliselt on hulgihoiustajate riskitaluvus reeglina kõrgem, tänu sellele on nende hoiused stabiilsemad ja nende käitumine ettearvatavam. Need tunnused ongi olulised panga likviidsuse planeerimisel. 1. Panga põhihoiuste sh väiksemate erahoiuste suurendamine - maailma majanduse praktika on näidanud, et stabiilses majanduskeskkonnas ja stabiilse rahasüsteemi tingimustes on eelkõige erakliendid pankade jaoks kõige lojaalsemad hoiustajad, millega garanteeritakse pankadele suhteliselt stabiilne ning ühtlane finantseerimifaas. Selliste klientide kaasamisel peab pank arvestama, et nimetatud kliendirühm on suhteliselt kergesti mõjutatav ning majandus- ja finantsprobleemide tekkimisel võivad nad reageerida mitte kõige adekvaatsemalt ehk mõtlematult. 1. Võimalikult harv laenamine keskpangalt kui viimaselt laenuandjalt -

Majandus → Finantsjuhtimine
41 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Juhtimine - eksamiks kordamisküsimused

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2015 1. Organisatsioon - kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. 2. Juhtimise kui protsess on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. Juhtimine on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule (loovus, uuendused, muudatused). Organisatsioon peab jälgima ja arvestama väliskeskkonda, tegemaks muudatusi ja uuendusi. Uuendustel on mõte ainult siis, kui väliskeskkond neid aktsepteerib. 4. Kavandamine - organisatsiooni ja tema liikmete eesmär...

Majandus → Juhtimine
64 allalaadimist
thumbnail
60
doc

Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2014 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Organisatsioon peab olema suunatud pidevale arengule, märksõnadeks loovus, uuendused, muudatu...

Majandus → Juhtimine
118 allalaadimist
thumbnail
33
pdf

Finantsjuhtimine: Pangandus

9.3.4. Laenusaaja krediidivõime Laenu andmiseks hindab pank laenusaaja krediidivõimelisust. Krediidivõime on võime ja valmidus tagasi maksta laen koos intressidega vastavalt laenulepingule. Laenusaaja krediidivõimelisus sõltub paljudest teguritest, millest olulisemad on järgmised: · poliitiline ja majanduslik seisund riigis, · teovõime, · sotsiaalne seisund, · sissetulek, · tagatised. Eraisiku ja ettevõtte krediidivõimelisuse hindamine on üsna erinev. Erakliendid on pangale vähem riskantsed, sest nende palk on suhteliselt stabiilne ja kergemini prognoositav. Tagatiseks on ka isiklik vara. Ärikliendi tegevus on raskemini prognoositav, nende vajadused on tihti suuremad ja keerulisemad. (Ivanova 1998) Ärikliendi krediidivõimelisuse hindamine eeldab ka head finantsaruannete tundmist ehk hindaja peab olema hea raamatupidamist tundev spetsialist. 19 20

Majandus → Finantsjuhtimine
205 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun