Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mikro ja makroökonoomika terminid (0)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Mikro ja makroökonoomika terminid #1 Mikro ja makroökonoomika terminid #2 Mikro ja makroökonoomika terminid #3 Mikro ja makroökonoomika terminid #4 Mikro ja makroökonoomika terminid #5 Mikro ja makroökonoomika terminid #6 Mikro ja makroökonoomika terminid #7 Mikro ja makroökonoomika terminid #8 Mikro ja makroökonoomika terminid #9 Mikro ja makroökonoomika terminid #10 Mikro ja makroökonoomika terminid #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor bobic Õppematerjali autor
Majandusteoora

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

LÜHENDID JA SÜMBOLID

СОКРАЩЕНИЯ И СИМВОЛЫ В ЭКОНОМИКЕ LÜHENDID JA SÜMBOLID A Technological progress Технологический Tehniline progress прогресс AD Aggregate demand Совокупный спрос Kogunõudlus AE Aggregate expenses Совокупные затраты Kogukulutused AFC Average fix cost Средние постоянные Keskmine püsikulu затраты AP Average product Средний продукт Keskmine produkt, toodang APC Average propensity to Средняя склонность к Keskmine tarbimiskalduvus consume потреблению APS Average propensity to Средняя склонность к Keskmine säästmise

Vene keel
thumbnail
13
docx

Inglise keele majandussõnastik

1. A branded product ­ ............................................firmatoode 2. A cash dispenser ­ ...............................................sularahaautomaat 3. A commission charge ­ .......................................komisjoni tasu 4. A deadline ­ ........................................................(lõpp)tähtaeg 5. A defined goal ­ ..................................................püstitatud eesmärk 6. A detailed benefit analysis segmentation ­ .........läbi viia detailne kasumianalüüs 7. A genuine product ­ ............................................ehtne toode 8. A goal ­ ...............................................................eesmärk 9. A group leader ­ ..................................................kaadriülem 10. A liability ­ .........................................................kohustus 11. A matter-of-fact selling relationship ­ ................asjalik müügi suhe 12. A payment order ­ ...................................

Inglise keel
thumbnail
7
docx

Pure Competition

Pure Competition Competition The word "competition" may be used in two ways: ­ rivalry ­ (synonym; opposition, antagonism) ­ structural competition or "pure competition" The main characteristics of competition: 1. Number of firms 2. Type of product 3. Control over price 4. Conditions of entry 5. Nonprice competition 6. Information flow Pure Competition · Involves very large numbers of sellers and buyers. · Firms producing identical or homogeneous products. · Standardized product (a product identical to that of other producers). (ex. corn or cucumbers). · Free Entry and Exit: no significant legal, technological, financial, or other obstacles prohibiting new firms from selling their output in any competitive market No control over the price: "Price Takers" (

Micro_macro ökonoomika
thumbnail
7
docx

The cost of production

The costs of production Production Decisions about production require individual agents to make decisions about the allocation and use of physical inputs. · Objectives of agents, technology, availability and quality of inputs determine the nature of these decisions. Since the objectives are often pecuniary, it is often necessary to relate the decisions about the physical units of inputs and outputs to the costs of production. · If the prices of the inputs and the production relationships are known (or understood), it is possible to calculate or estimate all the cost relationships for each level of output. In practice

Micro_macro ökonoomika
thumbnail
18
docx

Majandusmõistete seletus eesti ja vene keeles

, . - Kellele, to whom ­ kellele kuulub hüvis, tulu - . 18.Makroökonoomika, microeconomiks ­uurib üksiktarbijaid ja - . ettevõtteid ning tootmisfaktorite turge 18. ­ 19. Makroökonoomika, macroeconomics ­ on õpetus turu üldisest tasakaalust . 19. - II.VABA ETTEVÕTLUS e. TURUMAJANDUS 1.Turumajanduse tugisambad, pilars of market economy. II. 2

Majandus
thumbnail
10
xls

Inglise keel: 500 sõna majanduserialadele

276 liberal economics liberaalne majandus 277 limited company aktsiaselts (AS) 278 liquidity likviidsus 279 loan balance laenujääk 280 loan term laenuperiood 281 long run pikk perspektiiv 282 long-term loan pikaajaline laen 283 macroeconimics makroökonoomika 284 macroeconomic framework makromajanduse raamistik 285 maintenance of plant and equipment masinate ja seadmete hooldamine 286 man of means jõukas mees 287 management team juhatus 288 manufacturer tootja 289 manufacturing tootmine 290 manufacturing process tootmisprotsess 291 margin piir, määr

Erialane inglise keel
thumbnail
106
pdf

Business peciliarities in Ukraine and Bealrus

TRADERUN MOODUL TRADERUN MODULE BUSINESS PECULIARITIES IN THE EU, RUSSIA AND EASTERN PARTNERSHIP COUNTRIES ÄRI ERIPÄRAD EUROOPA LIIDUS, VENEMAAL JA IDAPARTNERLUSRIIKIDES Lecturers: Ryhor Nizhnikau (responsible) Giorgi Gaganidze, Sergei Proskura, Andres Assor P2EC.00.202 (UT code), RIE 7044 (TLU code) Reading materials: Business peculiarities in Ukraine and Belarus Lugemismatejal: Äri eripärad Ukrainas ja Valgenenes Created by Andres Assor Tartu 2013 TABLE OF CONTENTS INTRODUCTION ................................................................................................................... 4 1. UKRAINE ...................................................................................................................... 5 1.1. General information .......

Inglise keel
thumbnail
51
pdf

Mikrooökonoomika konspekt

Majandusteadus. Mikro- ja makroökonoomika. A. Majapidamine on majandusüksus, kellel on ühine eelarve, sissetulek ja ühine otsus hüviste tarbimiseks. Intertemporal substitution – kuidas jaotada ressursse antud ja järgmise perioodi vahel • Ühiskonna ressursside juhtimine on tähtis, sest ressursside kogus on piiratud. • Kõiki tooteid ja teenuseid, mida meil vaja oleks, toota ei ole võimalik. MAJANDUSE KÜMME PÕHIMÕTET Majandusteadus (economics) on aine, mis katsub seletada, kuidas indiviidid ning firmad optimeerivad (piiratud) ressursside kasutamist. 1) Inimesed teevad kompromisse; Efektiivsus tähendab, et ressursse kasutatakse optimaalselt. Võrdsus ehk sotsiaalne õiglus tähendab, et ressurssidest saadav kasu jaotatakse ühiskonna liikmete vahel õiglaselt. 2) Igal asjal on oma hind; Alternatiivkulu (opportunity cost) on see, millest inimene loobub, selleks et saada seda, mida ta tahab. 3) Ratsionaalsed inimesed võtavad arvesse piir- ehk marginaalkulusid;

Mikroökonoomika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun