Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Monopol on majanduslikult mitteefektiivne: a. Kuna ta kehtestab tootmise mahu enne minimaalse ATV saavutamist ja hind ületab MC b. Ainult sellepärast, et ta kehtestab tootmise mahu peale ATC punkti c. Kuna ta kehtestab tootmise mahu enne minimaalse ATV saavutamist ja MC on hinnast kõrgem d. Ainult sellepärast, et ta kehtestab tootmise mahu enne ATC punkti
Monopolaarne polütrihh e. lofotrihh, Pseudomonas, Thiospirillum C. Bipolaarne monotrihh, Wolinella succinogenes (all keskel) Bipolaarne polütrihh, Halobacterium halobium, Spirillum D. Peritrihh, E. coli, Salmonella typhimurium, Bacillus subtilis Muu paigutus, Alcaligenes, Selenomonas, Pectinatus, Propionispora vibrioides Periplasmaatilised viburid spiroheetidel
Monopolistlik konkurents – monopolistliku konkurentsiga on tegemist kui turul on suur hulk tootjaid, kes kõik toodavad sarnast ent mingil määral eristatud toodet, mis võivad küll teineteist asendada, aga ei ole siiski ideaalsed asenduskaubad.
Monopol – riigis või regioonis pakub mingit teenust või toodet vaid üks ettevõte 2. Oligopol – turul on väike arv suuri pakkujaid, tooted võivad olla nii selgelt eristuvad kui ka standardiseeritud 3. Monopolistlik konkurents – mitmed ettevõtted on võimelised oma tooteid diferetseerima – kas kogu ulatuses või osaliselt.
Monopoli nõudluskõver on turunõudluskõver • Monopoli MR


Monopolil on mitu tekkepõhjust • 1.Mastaabiökonoomia e –sääst • Kui üksainus firma suudab valmistada tootmisharu kogutoodangu madalama kuluga, • kui seda teeksid kaks või rohkem firmat, siis on tegemist loomuliku monopoliga • Sellist tüüpi turul suudab tänu oma kulude iseloomule vastu pidada vaid üksainus firma
Monopoli puhul on kogu turg ühe ettevõtte käes. Kahe äärmuse vahele jäävad veel näiteks monopolistlik konkurents ja oligopol.
Monopolistliku konkurentsiga on tegemist, kui turul on suur hulk tootjaid, kes kõik toodavad sarnast, ent mingil määral eristatud toodet, mis võivad küll teineteist asendada, aga ei ole siiski ideaalsed asenduskaubad. Toodangu erinevuse tõttu on monopolistliku konkurentsi puhul pakkujatel võimalus mõjutada hindu.
Monopol on turustruktuur, kus kaubal on ainult üks tootja või müüja, kus müüakse unikaalset toodet, millel puuduvad täielikult asenduskaubad, monopol on hinnategija, turule sisenemise ja sealt väljumise barjäärid on väga kõrged (turukaitsetõkked takistavad konkurentide turule tulekut).
Monopol – turuvorm, kus on üks müüja, teenus või ressurss, millel ei ole lähedasi asenduskaupu, eksisteerivad turule sisenemise barjäärid, üksik ettevõte ei pea alluma turuhinnale vaid määrab selle ise. Monopol saab küsida erinevatelt tarbijatelt erinevat hinda.
Monopolisti toodangule on nõudlusfunktsioon P = 3 Q –1/2 ja tema toodangufunktsioon on Q = (L K) 2/3, kusjuures tööjõud L on hinnamääraga w ning kapitalimahutused K hinnamääraga r. a) Leida L * ja K *, mille korral kasum on maksimaalne. b) Kontrollida Hesse maatriksi tingimusi.
Monopolistlikul konkurentsil on kolm omadust: • Iga ettevõtte jaoks on nõudluskõver langev • Turule on vab juurdepääs (st. puuduvad suured sisenemisbarjäärid) • Ettevõtete arv tööstusharus on suur Fakt, et iga ettevõtte jaoks on nõudluskõver langev, on sarnane monopolile.
Monopol on hinnategija/-määraja  monopoli nõudluskõver on samaaegselt ka turunõudluskõver  monopoli nõudluskõver on negatiivse tõusuga  monopoli piirtulu MR ≠ tooteühiku hind P  monopoli piirtulukõver MR ei lange kokku nõudluskõveraga
Monopol on turuvorm, kus on üks müüja, teenus või ressurss, millel ei ole lähedasi asenduskaupu, ning eksisteerivad turule sisenemise barjäärid. Üksik ettevõte, ei pea alluma turuhinnale vaid määrab selle ise (vt tabel 8.2). Monopson on turul
Monopolide kontrollimine on konkurentsi tagamise tõhus võimalus, mille kontrollimiseks on enamik arenenud maid vastu võtnud konkurentsiseaduse . Ettevõte, kellele langeb vähemalt 40% turukäibest, on olulise turujõuga ning tema tegevusele kehtestatakse piirangud.
Monopol – üks müüa, teenus või resurss, millel ei ole lähedasi asenduskaupu, ning eksisteerivad turule sisenemise barjäärid (litsensid, patendid). Loomulik monopol – kujuneb turul, kus ilma kahjumit saamata suudab toota vaid üks ettevõte.
Monopoli nõudluskõver on ühtlasi ka tema keskmise tulu (AR) kõver, sest: monopol suudab müüa 4 tooteühikut hinnaga 6,75 kr/tk. Seega on TP 27.-. jagades kogutulu toodetud kogusega, saame keskmise tulu 6.75 ja näeme et see on võrdne tooteühiku hinnaga.
Monopol on turuvorm , kus on üks müüja, kes kehtestab hinna, või teenus ,millel puudub asenduskaup. Loomulik monopol – kujuneb kui tootmise alustamine nõuab suuri investeeringuid, ja selle koondamine ühte ettevõttesse on odavam.
Monopolile on omane turuvõim, s. t. võimet tõsta hindu tasakaaluhinnast kõrgemale (seejuures toodangut vähendades) Viimasest eeldusest lähtuvalt ei saa käsitleda mitte igat tootmisharu, kus tegutseb ainult üks tootja, monopolina.
Monopolisti toodangule on nõudlusfunktsioon P = 4 Q –1/ 4 ja tema toodangufunktsioon on Q = L 1/3 K 2/3, kusjuures tööjõu L palgamäär on w ning kapitali K hinnamäär on r. a) Leida L * ja K *, mille korral kasum on maksimaalne.
Monopoli korral on üks pakkuja, tooted on unikaalsed ja neil puuduvad asendajad, eksisteerib hulgaliselt sisenemisbarjääre, müüjate ja ostjate kasutuses olev turuinfo on perfektne, tarbija peab nõustuma tootja pakkumisega.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Monopol – on turustruktuur, kus tegutseb üksainus firma ja teiste firmade juurde tulekut tõkestavad sisenemisbarjäärid (turukaitsetõkked) . Monopolistlik konkurents – on turustruktuur, kus 1) on palju müüjaid, kes pakuvad diferentseeritud hüvist, mis võimaldab igal müüjal oma toote hinda teataval määral kontrollida; 2) on madalad sisenemisbarjäärid; 3) on oluline roll hinnavälisel konkurentsil.
Monopolistlik konkurents on turu struktuur, kus palju firmasid müüb diferentseeritud toodangut. Kuna erinevused on aga väikesed, tuleb teistega konkureerida, s.t tegu on konkurentsiga, millel on monopolistlikke jooni.
Monopolistliku konkurentsiga on tegemist, kui turul on suur hulk tootjaid, kes kõik toodavad sarnast, ent mingil määral eristatud toodet, mis võivad küll teineteist asendada, aga ei ole siiski ideaalsed asenduskaubad.
Monopolistlik konkurents tähendab seda, et: A. Monopol on tootnud niipalju toodangut, et on hakanud iseendaga konkureerima B. Täieliku konkurentsi turule on tekkinud monopol ja konkureerib kõikude ülejäänutega
Monopolistlik konkurents on väga sarnane täieliku konkurentsiga, st seal on palju firmasid, turule sisenemine ja turult lahkumine pole piiratud, ostjaid on palju ja ka informatsioon on kõigile kättesaadav.
Monopol – (1) ainuõigus, eriti mingi kauba tootmise ja sellega kauplemise ainuõigus; (2) kapitalistlik suurettevõte, mis valitseb tootmist ja turustamist ühes või mitmes tootmisharus.
Monopol –  ainuõigus ; tootmist ja turustamist valitsev suurettevõte ; turuolukord kus  mingi kauba/teenuse osas puudub konkurents ning üks pakkuja kontrollib hinda
Monopoli korral on aga kogu turg ühe ettevõtte käes. Nende kahe äärmuse kõrvale mahub veel lisaks mitmeid konkurentsivorme, millest tuntumad on monopolistlik ja oligopoolne konkurents.
Monopol on turuvorm, kus on üks müüja, kes kehtestab hinna, või teenus, millel puudub asenduskaup. Tarbija ei saa valida mitme erineva toote vahel ega osale hinna määramises.
Monopol – turuvorm, kus on üks müüja, kes kehtestab hinna ning millel puudub asenduskaup Loomulik monopool – kujuneb siis, kui tootmise alustamine nõuab väga suuri invest.
Monopol on majandusteadus, kus turuseisund on püsiv ning ühte toodet pakub ainult üks kaupmees ning selle puhul puudub konkurents. Talupoegadelt võetavad maksud kasvasid.
Monopoliga on tegu, kui hüvist valmistab vaid üks ettevõte ja sellel hüvisel ei ole lähedasi asenduskaupu. Siis on tarbija sunnitud tarbima just selle ettevõtte toodangut.
Monopol - konkurentsi täielik puudumine, kaubal ainult üks tootja v müüja, unikaalsed tooted, millel puuduvad asenduskaubad, monopol hinnategija, turubarjäärid väga
Monopolidevasta - ne poliitika X Riik sekkub väga vähe Infopuudulikusest ülesaamine X Iganädalal on inftunnid, lisaks pressiteated Kindlustus X Riik ei kindlusta oma rahvast
Monopol on turuvorm, kus tegutseb üks müüja, teenuse osutaja või ressurss, millele ei ole lähedasi asenduskaupu ning täiendavalt on turule sisenemine takistatud.
Monopol – ainuõigus: tootmist ja turustamist valitsev suurettevõte; turuolukord, kus mingi kauba/teenuse osas puudub konkurents ning üks pakkuja kontrollib hinda
Vote UP
-1
Vote DOWN
Monopol - turul on ainult üks firma Ceteris paribus printsiip- kõik muud tingimused jäävad samaks SKP- kindla perioodi jooksul lõpptoodanguna valminud toodete ja teenuste väärtus Kompromiss valiku tegemisel loobutakse pisut ühest alternatiivist, et saada ka natuke teist PPP- ostujõu prioriteet, korrigeeritud elatustaseme järgi Monopson on ainuostja turul
Monopol – ainult üks müüja, sarnased asenduskaubad puuduvad, turutõrked – võimalikud rivaalid ei pääse turule, vabas turumajanduses monopolid puuduvad.
Monopol - Monopol on turuvorm, kus on üks müüja, teenus või ressurss, millel ei ole lähedasi asenduskaupu, ning eksisteerivad turule sisenemise barjäärid.
Monopolide üle on väga oluline, sest kui neil on suur võim turu üle, puudub neil ka surve toota võimalikult madalate kuludega, mis aga pole kasulik tarbijale.
Monopolid – poliitikad/seadused annavad mõnele firmale monopoli seisundi, mastaabisääst – tootmise laienemisega kaasnevad kahanevad keskmised kulud.
Monopolidel on suured juhid, kes otsustavad ülejäänud juhtkonna üle. Uusparempoolne poliitiline filosoofia Klassikalise liberalismi poliitilised ideed.
Monopol – ühe ettevõtte või ühenduse kontroll tarbekaupade või teenuste litsentsi, tootmise või vedude üle, mis võimaldab määrata hinda.
Monopolistlik konkurents - Monopolistliku konkurentsiga on tegemist kui turul on suur hulk tootjaid,kes kõik toodavad sarnast, ent mingil määral eristatud toodet.
Monopol - üks-suur-väga raske-unikaalne Mis liiki konkurentsiga puutuvad kokku järgmised ettevõtted?Ei saa kõigi puhul ühiselt mõista seda.
Monopolistlik konkurents – Monopolistlik konkurents iseloomustab turgu, kus on palju müüjaid, kelle tooted on küll sarnased, kuid mitte täpselt ühesugused.
Monopol on kahjulik • ei huvitu tehnika arengust • Kallis – tarbijale halb • Vähendab kogust, tõstab hinda • Suurendab tööpuudust
Monopol – kõige tarbijavaenulikum turuvorm, sest see võib viia tarbija hinnavaru vähenemiseni ja selle omandamiseni monopolisti poolt.
Monopol – (kreeka sõnadest monos – „üks“ ja polein – „müüma“), kus mingit teenust või toodet pakub ainult üks müüja.
Monopol on turuvorm, kus on üks müüja ja teenus või ressurss, millele ei ole asenduskaupu ning turule sisenemiseks on barjäärid.
Monopol on majandusteadus, kus turuseisund on püsiv ning ühte toodet pakub ainult üks kaupmees ning selle puhul puudub konkurents.
Monopol – turul on üks või vähe tootjaid, nemad saavad kehtestada endale sobiva hinna kellestki sõltumata (riik võib sekkuda).
Monopolistlik konkurents on olukord, kui turul on tegemist suure hulga tootjatega, kes kõik toodavad sarnast, kuid mingil määral eristatud toodet.
Monopolid on võimelised nihutama tootmisvõimaluste kõverat väljapoole ning seeläbi kompenseerima senist ebaefektiivset tootmist.
Monopolistlik konkurents on turu struktuur, mille korral harus on palju tootjaid ( müüjaid), kusjuures iga firma toodab diferentseeritud produkti.
Monopol – 1) mingi kauba tootmise ja müümise ainuõigus; 2) kapitalistlik suurettevõte, mis toodab ise ja müüb oma toodet.
Monopol - turuseisund, kus mingit teenust või toodet pakub ainult üks müüja; puudub konkurents. 4. Ühiskondlikud liikumised:
Monopoli piirtulu on hinnast väiksem, sest tootes 5 kogust , TR=32,5. Seega tõuseb piirtulu 5,5 krooni võrra, mis on väiksem kui hind.
Monopol - Ainuõigus, mingi kauba või teenuse ainumüügi või ainutootmise õigus. Võib kuuluda riigile või üksik isikule.
Monopol on majanduslikult mitteefektiivne: Kuna ta kehtestab tootmise mahu enne minimaalse ATV saavutamist ja hind ületab MC.
Monopol on küllalt ebaefektiivne konkurentsivorm, kuna ta toodab vähem kui oleks optimaalne ja küsib liiga kõrget hinda.
Monopolistlik konkurents – on turu struktuur, mille korral on harus palju müüjaid, kusjuures iga firma toodab differentseeritud produkti
Monopol – ettevõtte või ettevõtete ühendus, mis kontrollib tootmist ja turustamist ühes või mitmes tootmisharus.
Monopolistic competition - a market with a large number of sellers and relatively free entry; each firm “differentiates” its product.
Monopolistliku konkurentsiga on tegemist, kui turul on suur hulk tootjaid, kes kõik toodavad sarnast, ent mingil määral eristunud toodet.
Monopolide teke - suurettevõte või ettevõtete liit, mis annab turul enamuse ühest toodangust ja seetõttu dikteerib hinna.
Monopol - Ainuõigus mingi kauba tootmise ja sellega kauplemise üle. Indrustiaal ühiskond-Suurtööstuse arenemine
Monopol - see on turg, kus on ainult 1 müüja,kes võib oma toodangule hinna määrata,see on siis monopoolne turg.
Monopol on ainuke toodagu pakkuja kogu majandusharus, mis tähendab, et firma ja tootmisharu antud juhul kattuvad.
Monopoli puhul on probleemiks, et ta võib tarbijalt küsida piirkulu ületavat hinda ja seetõttu väheneb tarbijakasu.
Monopol - ainuõigus, turuolukord, kus mingi kauba/teenuse osas puudub konkurents ja 1 pakkuja kontrollib hinda.
Monopolistlik konkurents - turuvorm, kus on suur hulk tootjaid, kes kõik toodavad sarnast, ent mingil määral eristatud toodet.
Monopol on selline olukord, kus mingi kauba/teenuse osas puudub konkurents ning üks pakkuja kontrollib hinda.
Monopole – õigusi teatud kauba tootmiseks, õigusi tegelda kaubandusega mingis teatud kindlas piirkonnas.
Monopoli puhul on turul vaid üksainus pakkuja ning hind ei kujune turu toimel, vaid kehtestatakse pakkuja poolt.
Monopol – turg, kus on vaid üks pakkuja, kas riiklik monopol, seaaduslik või ebaseaduslik eramonopol.
Monopol - Kapitalistlik suurettevõte, valitseb tootmist ja turustamist ühes või mitmes tootmisharus.
Monopolistlik konkurents – iseloomustab turgu kus on palju müüjaid kelle toodang on küll sarnane aga mitte identne.
Monopoli eriliik on loomulik monopol, mis tekib siis, kui ilma kahjumit saamata saab toota vaid üks ettevõte.
Monopol on turuvorm, kus on üks müüa, kes kehtestab hinna, või teenus, millel puudub asenduskaup.
Monopol - on majanduses püsiv turuseisund, kus mingit teenust või toodet pakub ainult üks müüja.
Monopoli efektiivsus - Monopol ei suuda ressursse kasutada niisama efektiivselt kui täielikult konkureeriv firma.
Monopol – kellegi ainuõigus toetada kaupa või pakkuda teenust, ettevötte vöi vötete ühendus.
Monopoli puhul on ainult üks ettevõte ning nõudluskõver selle ettevõtte jaoks on turu nõudluskõver.
Monopol on hinnakujundaja, kuid ebaefektiivne, sest ta toodab väiksemat kogust kõrgema hinnaga.
Monopol on turul olev firma, kes toodab kogu turul oleva toodangu ise ja seega määrab ka hinna.
Monopolistlik konkurents - monopolistliku konkurentsi turul on palju firmasid, kes pakuvad diferentseeritud kaupa.
Monopolistlik konkurents – e. jaeturg, kus on palju müüjaid, sarnaseid tooteid, toimub suur hinna konkurents.
Monopoly on   the   fur   trade   and   they   would   receive   all   the   profits.
Monopol – on majanduslik seisund, kus mingit teenust või toodet pakub ainult üks müüja.
Monopol – püsiv turuseisund, kus mingit teenust või toodet pakub ainult üks müüja.
Monopol – on turustruktuur, mille puhul üksainus firma toodab ja müüb harutodoangu.
Monopol – turul üks ettevõte, unikaalne toode, hinnamääraja, sisenemisbarjäärid.
Monopoli tulu - ja kulukõverad Monopoli nõudluskõver on ühtlasi tema keskmise tulu kõver.
Monopol on ainuke toodangu pakkuja kogu tootmisharus, s.t firma ja tootmisharu langevad
Monopolid – hiigelettevõtted, mis tekkisid tootmise ja kapitali koondumise tulemusena.
Monopolistlik konkurents on struktuur, kus palju firmasid müüb diferentseeritud (eristatud) toodangut.
Monopoli kasum on maksimaalne siis, kui kauba hinna ja keskmise kogukulu vahe on maksimaalne.
Monopol on hinnakujunadaja, sest ta saab hinda mõjutada kuna on toote ainus müüja.
Monopol on hinnakujundaja, ostjad on sunnitud maksma monopoli poolt määratud hinda.
Monopoly - a single seller of a good with no close substitutes and barriers of entry.
Monopol – ainuõigus, eriti mingi kauba tootmise ja sellege kauplemise ainuõigus
Monopol on turu struktuur, mille korral üksainus firma toodab ja müüb kogu haru
Monopol on ainuke toodangu pakkuja, st.Firma ja tootmisharu antud juhul kattuvad.
Monopolistlik konkurents on turu struktuur, kus palju firmasid müüb diferentseeritud toodangut.
Monopol on firma või asutus, mis pakub toodet mida rahvas on kohustatud ostma.
Monopol – ainuõigus toota mingit kaupa, osutada teenust ja määrata hindu.
Monopolistlik konkurents – turul palju firmasid, kes toodavad kõik natuke erinevaid tooteid.
Monopol – suurettevõte, mis valitseb tootmist mitmes produtseerimisharus.
Monopol - 1 pakkuja, ei tohi olla eksporti/importi/asenduskaupu ei tohi olla
Monopolistlik konkurents – e/v pakuvad sarnaseid, kuid mitte täpselt ühesuguseid tooteid.
Monopol –  on maailmas levinud, kuid enamustes  riikides keelatud.
Monopol on turu struktuur, kus hüviseid toodab ja müüb üksainus firma.
Monopoli tootmismaht on väiksem ja hind kõrgem kui täielikult konkureerival firmal.
Monopolistlikud koondised – kartellid, kes peavad silmas ainuüksi suurtöösturite huve.
Monopoli nõudluskõver on terve turu nõudluskõver, kuna see on ainus ettevõte turul.
Monopol – tõrjub järjest teised välja – see on loomulik monopol.
Monopolistlikuks turuks - tootja näeb pisut rohkem vaeva, et teha oma toode eriliseks.
Monopol on turu struktuur, kus kaupu toodab ja müüb üksainus firma.
Monopol - ainuõigus toota kaupa , pakkuda teenust ja määrata hinda.
Monopoli tunnus on aga, et pakutaval tootel puuduvad lähedased asenduskaubad.
Monopol - ainuõigus, tootmist ja turustamist valitsev suurettevõte.
Monopolistlik konkurents - toodangu erinevuse tõttu on pakkujatel võimalus mõjutada
Monopoli n - kõvera elastsus on väikseim võimalik antud kauba puhul
Monopoli eriliik on loomulik monopol, mille tekkimine on seotud tootmisega.
Monopoli eriliik on LOOMULIK MONOPOL- tekib siis kui ilma kahjumit saamata
Monopoli piirtulu on antud tootmistasemel 3 krooni ja piirkulu on 2 krooni.
Monopolide kontrollimiseks on enamik arenenud maid vastu võtnud konkurentsiseaduse.
Monopol – toode on unikaalne, üks pakkuja, konkurents puudub.
Monopol – mingit teenust või toodet pakub ainult üks müüa.
Monopol - turuolukord, kus kauba/teenuse osas puudub konkurents
Monopoli korral on samuti tegu mittetäieliku konkurentsiga turgudega.
Monopolidel on mitmeid tekkepõhjusi: 1) Mastaabiefekt e. sääst.
Monopol –  on ainuõigus, konkurentsi puudumine turul.
Monopol – Ettevõtteid ainult üks, puuduvad asenduskaubad.
Monopol – konkurentsivorm, kus turul on vaid üks müüja.
Monopol on turuseisund, kus eesotsas on ainult üks inimene.
Monopolistlik konkurents - paljud firmad müüvad diferentseeritud toodangut.
Monopol – tootmist ja turustamist valitsev suurettevõte.
Monopol – puudub konkurents, müüja kehtestab ise hinna.
Monopol – konkurentsivorm kus turul on ainult 1 müüa.
Monopoli korral on tootjaid vaid üks, konkurentsi korral palju.
Monopol - ainuõigus, konkurentsi puudumine turul .
Monopol – hiigelettevõtted ja nende ühendused.
Monopolide kontrollimine on konkurentsi tagamise tõhus võimalus.
Monopol - valitsev riik,millel puudub konkurent.
Monopol on tootmisharus ainuke toodangu pakkuja.
Monopol - müüb vähe ja küsib kõrget hinda.
Monopol - suurasutus, millel puudub konkurents.
Monopol - teenuste v kauba ainupakkuja turul.
Monopol on turg, kus on ainult üks müüja.
Monopol - monopoolsel turul on üks müüja.
Monopol - turgu valitseb ainult üks tootja.
Monopolil on eeldus kujuneda ebaefektiivseks.
Monopol – palju tarbijaid, üks pakkuja.
Monopol on majanduslikult mitteefektiivne:
Monopol on täiusliku konkurentsi vastand.
Monopoli nõudluskõver on ühtlasi ka turunõudluskõver.
Monopolistlik konkurents - toode eristatud ja hind kõrgem.
Monopol –  turg, kus on 1 müüja
Monopolistlik konkurents – turul on palju pakkujaid.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Monopolistlik konkurents on mittetäielik konkurentsi turu struktuur, kus on palju firmasid, kes müüvad diferentseeritud kaupa(kaup mis ei ole päris sama, mida toodavad teised firmad, erineb natuke nt. seebid)



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun