Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millises arengufaasis on toote turg tekkiv kasvav stabiliseeruv kahanev?
  • Kus on minu toodete koht Bostoni maatriksis nn "loomaaia maatriksis?
  • Kes teeb hinnaotsused?

Lõik failist

Kordamisküsimused 2011
Hinnapoliitika ja strateegia MS.0283
  • Hind, selle erinevad tähendused: tootja, tarbija, ühiskonna jaoks
    Laiemas käsitluses ( majandusteoorias ) on hind mehhanism kaupade ja teenuste jaotamiseks potentsiaalsete tarbijate vahel ning konkurentsi kindlustamiseks müüjate vahel avatud turumajanduses.
    Konkreetsemas lähenduses mõeldakse hinnast kui teatud kindlast rahasummast, mille peame ohverdama soovitud toote eest.
    K.M. Monroe: Hind on raha (või teenuste ja kaupade) kogus, mille ostja vahetab müüja poolt pakutavate kaupade ja teenuste vastu.
    Erinevad lähtenurgad hinna käsitlemiseks:
    • Hind tarbija seisukohalt
    • Hind tootja seisukohalt
    • Hind ühiskonna seisukohalt

    Hinna erinevad nimetused (hind, palk, õppemaks, honorar , teenustasu, rent, üür, altkäemaks jne).
  • Hinna roll majanduses: turgu korrastav ja arengut juhtiv
    Lühiajalised muutused: hinna “turgu korrastav funktsioon”
    Pikaajalised muutused: hinna “juhtiv” e. “ümberpaigutav funktsioon”
    Me võime summeerida nõudluse-pakkumise nihete ja hinnamuutuste käigu järgnevalt:
    • Nõudluse kasv viib tasakaaluhinna tõusule ja tasakaalukoguse suurenemisele.
    • Nõudluse vähenemine kajastub tasakaaluhinna languses ja tasakaalukoguse vähenemises.
    • Pakkumise kasv viib tasakaaluhinna langusele ja tasakaalukoguse tõusule.
    • Pakkumise vähenemine viib tasakaaluhinna tõusule ja tasakaalukoguse vähenemisele.

    Sellist tasakaaluhinna käiku nimetatakse hinna
  • Vasakule Paremale
    Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #1 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #2 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #3 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #4 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #5 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #6 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #7 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #8 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #9 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #10 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #11 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #12 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #13 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #14 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #15 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #16 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #17 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #18 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #19 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #20 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #21 Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused #22
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-01-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 295 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kadu2212 Õppematerjali autor
    Kordamisküsimused 2011

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    9
    doc

    Turunduse eksami küsimuste vastused

    müüjaid d)laost-e.riiuliltmüüjaid Piiratud teenustevalikuga hulgikaupleja tagab ainult osa normaalse hulgiettevõtte teenustest. a)selve-hulgimüüja b)otsekaubanduse hulgiettevõte c)laialiveofirmad d)postimüügi hulgifirma e)laostmüüja 31. Hinna mõiste: maj. teoorias on hind mehhanism kaupade ja teenuste jaotamiseks potentsiaalsete tarbijate vahel ning konkurentsi kindlustamiseks müüjate vahel avatud turumajanduses. Konkreetsemas tähenduses mõeldakse hinnast kui teatud kindlast rahasummast, mille peame ohverdama soovitud toote eest. Erinevad lähtenurgad hinna käsitlemiseks: *) hind tarbija seisukohalt; *) hind tootja seisukohalt; *) hind ühiskonna seisukohalt. Hinnakujunduse tähtsus turunduses: 1) kuludest lähtuv. Peamine kuludest lähtuv hinnapoliitika on kululiidri positsiooni taotlemine (odava hinnaga masstoodang). Peamised probleemid ­ millist kasuminormi võimaldab antud hinnatase

    Turundus
    thumbnail
    17
    docx

    Hinnakujunduse võimalused turunduses

    dumping, hinnadiferents, hinnaregulatsiooni eiramine ning tarbijaid eksitav hinnainfo ja ­reklaam. (Vihalem, A. 2008) Liiga madalad hinnad viivad ettevõtte lühikese ajaga raskustesse, liiga kõrged hinnad peatavad aga müügi ja taas on ettevõte raskustes. Seepärast peavadki hinnad olema optimaalsel tasemel. Hinnastrateegiad kujundatakse vastavalt sellele, mida soovitakse saavutada ­ on selleks siis turuosa, imago, kasum vms. Hinnastrateegia valik sõltub eelkõige turusituatsioonist, toote kvaliteedist, toote elutsükli faasist jms. (Turundusekonspekt) 1.1 OSTJATE HINNATUNDLIKKUS Kõigile on teada, et ostja hinnatundlikkust mõjutab tavaliselt eelkõige toote hind, peale selle on veel ligi kümmekond tegurit. Kõik need tegurid mõjutavad mingil viisil, kui suur tähtsus on hinnal ostuotsuse langetamisel. Siinjuures on sageli vaja eristada turunõudlust ja tootenõudlust.

    Turunduse alused
    thumbnail
    10
    doc

    HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA

    ettekujutust, millist mõju võib planeeritav kulude kasv, käibemahu kasv jne omada kasumile? (a) püsikulude muutumine (b) muutuvkulude muutumine (c) summaarsete kulude muutumine (d) jääktulumäära muuutmine 30. Mis on jääktulumäär? Mida veel on tarvis teada, et selle näitaja abil välja arvutada ettevõtte kasum? Jääktulumäär näitab jääktulu osatähtsust hinnas ja seda väljendatakse harilikult kümnendmurruna või protsentides. Peame teadma müügi laekumist ja püsikulusid 31. Milline järgnevatest näitajatest on muutumise korral kõige tugevama mõjuga kasumi tõusule/langusele (a) püsikulud (b) hind (c) ühiku muutuvkulud (d) müügimaht (ühikutes) 32.Millise näitaja teadmine on optimaalse hinna kehtestamiseks kõige kriitilisem? Oma kulude.

    Hinnapoliitika ja hinnastrateegia
    thumbnail
    15
    doc

    Hinna kujundamise etapid, hinnakujundusmeetodid

    Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Dokumendihaldus ja infotöötlus Magnus Kolk EV - 1 Kursus Päevane Tanel uusküla IT - 1 Kursus Päevane HINNA KUJUNDAMISE ETAPID HINNAKUJUNDUSMEETODID Referaat Tallinn 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................... 3 1 HINNA KUJUNDAMISE ETAPID........................................................................................ 4 1.1 Hinnaeesmärgid................................................................................................................ 5 1.1.1 Kasumile orienteeritud eesmärgid..............................................................................5 1.1.2 Kogusele (müügile) orienteeritud eesmärgid.............................................................5 1.1.3 Konkurentsil

    Turunduse alused
    thumbnail
    32
    docx

    Turunduse kordamisküsimused eksamiks

    Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et vahetus oleks võimalikult mugav ja sujuv ning nimetatud lõhed kõrvaldatud:  Ruumilõhe: tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud. Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise ja tarbijale sobilikus kohas, luues ostmise kohamugavuse.  Ajalõhe: kaupade tootmine ja tarbimine toimuvad erineval ajal (erandiks teenused). Mõnikord on põhjuseks ka tootmise tsüklilisus. Turundustegevus peab

    Turundus
    thumbnail
    17
    doc

    Turunduse vastused

    1. Turul põhinev tegevustulemuste mõõtmine. Turundusstrateegiate mõju turundusmarginaalile. MacDonalds Turunduse strateegilise planeerimise protsess (McDonald 1995): 1. I etapp ­ Eesmärkide püstitamine a. Missioon b. Tegevuseesmärgid 2. II etapp ­ hetkeolukorra analüüs c. Turundusaudit d. SWOT-analüüs e. Eeldused 3. III etapp ­ Strateegia formuleerimine f. Oodatavad tulemused g. Turunduseesmärgid ja strateegiad h. Alternatiivsed strateegiad 4. IV etapp ­ Ressursside planeerimine ja kontroll MÕÕTMINE JA ANALÜÜS i. Eelarve j. Elluviimise analüüs Esiteks ettevõte missioon Turundus strateegiate mõju turundusmarginaalile: Mida pikem on strateegia, seda suurem mõju. TURUNDUSMARGINAAL= [Turumaht * turuosa * (käive ­ muutuvkulu kliendi kohta)] ­ turunduskulu

    Majandus
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus
    thumbnail
    21
    doc

    Turunduse konspekt

    Hind on rahasumma, mida nõutakse toote (ning pakutavate lisateenuste) eest. Liiga madalad hinnad viivad ettevõtte lühikese ajaga raskustesse, liiga kõrged hinnad peatavad aga müügi ja taas on ettevõte raskustes. Seepärast peavadki hinnad olema optimaalsel tasemel. Hinnastrateegiad kujundatakse vastavalt sellele, mida soovitakse saavutada ­ on selleks siis turuosa, imago, kasum vms. Hinnastrateegia valik sõltub eelkõige turusituatsioonist, toote kvaliteedist, toote elutsükli faasist jms. Hinna diferentseerimine tähendab seda, et erinevad turusegmendid maksavad ühe ja sama toote eest erinevat hinda. Hind on üks tähtsamaid ettevõtte väärtust mõjutavatest komponentidest. Tüüpilise ettevõtte puhul 5%-ne hinna kasv võib suurendada ärikasumit rohkem kui kaks korda. Hind mõjutab ettevõtte väärtust läbi tema mõju ettevõtte kasumile ja käibele

    Majandusõpetus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun