Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Turunduse seminar II (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris

Sisukord
1 Mõisted 2
2 Küsimused 6
3 Väited 10
4 Analüüs 11
5 Hindamine 12
  • Mõisted


    • Demograafia - rahvastikuteadus , uurib rahvastiku arvu, vanust , sugu, tihedust jne.
    • Huvigrupid – jõud, mis võivad firma tegevust soodustada, takistada, mõjutada:
      • Finantsorganisatsioonid
      • Massikommunikatsioon
      • Riigivõimuorganid
      • Ühiskondlikud organisatsioonid
      • Kohalik võim
      • Avalikkus
      • Firmasisesed huvigrupid
    • Mikrokeskkond – sisaldab äri toimimist (firma ise, hankijad , konkurendid, vahendajad, tarbijad, huvigrupid)
    • Makrokeskkond – põhijõud, mis mõjutavad mikrokeskkonda (majanduslik, ökoloogiline, tehniline, poliitiline, kultuuriline, demograafiline)
    • Ettevõtte sisene turunduskeskkond – sisendiks on inimene, oma väärtushinnangute, vajaduste, eesmärkidega, ka varutavad loodusressursid, tootmisprotsessid , tehnoloogiad on oluliseks komponendiks. Väljund on toode.
    • Tarbijad – toote, teenuse kasutajad, ostjad .
    • Tarbija ostusoovide ja vajaduste konkurents – konkureerivad tarbija soovid, kas olla ratsionaalne ja osta auto või emotsionaalne ja minna reisile?

    • Tarbijaturgude liigitus:
      • Tarbeturg
      • Tööstusturg
      • Kaubandusturg
      • Ametkonnaturg
      • Välisturg
    • Konkurendid – otsesed - pakuvad sama teenust/toodet; kaudsed - pakuvad asendustoodet samal või teisel turul
    • Tarnija- e. hankija muretseb firmale kaupade/teenuste tootmiseks vajalikke ressursse.
    • Funktsionaalne konkurents – toimub sarnaseid tarbimisvajadusi rahuldavate kaupade vahel (auto, mootorratas , jalgratas)
    • Margi konkurents – konkureerivad ühe ja sama toote erinevad margid .
    • Monopolistlik konkurents – e. jaeturg, kus on palju müüjaid, sarnaseid tooteid, toimub suur hinna konkurents.
    • Üldised konkurendid – võistluses osalevad kõik müüjad, kes pakuvad midagi ning seda sama eesmärgiga (kasum, turuosa)
    • Liigi konkurents – ühe kauba liigid konkureerivad mõõdu, võimsuse, tüübi jne alusel.
    • Oligopolistlik konkurents – turul vähe pakkujaid , toode homogeenne , turule sisenemine raskendatud. Toimub suurte ettevõtete vahel.
    • Monopol – toode on unikaalne , üks pakkuja
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Turunduse seminar II #1 Turunduse seminar II #2 Turunduse seminar II #3 Turunduse seminar II #4 Turunduse seminar II #5 Turunduse seminar II #6 Turunduse seminar II #7 Turunduse seminar II #8 Turunduse seminar II #9 Turunduse seminar II #10 Turunduse seminar II #11
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-01-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 65 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor naabribeib Õppematerjali autor

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    69
    doc
    Turunduse eksam
    7
    doc
    TURUNDUSE SEMINAR
    120
    docx
    TURUNDUSE ALUSED
    39
    doc
    Turunduse alused
    20
    docx
    TURUNDUSE EKSAM
    17
    docx
    TURUNDUS SPIKKER
    16
    docx
    Turunduse keskkond
    5
    pdf
    Turunduse eksam I



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun