Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kasvatus eri kultuurides (8)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Kasvatus eri kultuurides #1 Kasvatus eri kultuurides #2 Kasvatus eri kultuurides #3 Kasvatus eri kultuurides #4 Kasvatus eri kultuurides #5 Kasvatus eri kultuurides #6 Kasvatus eri kultuurides #7 Kasvatus eri kultuurides #8 Kasvatus eri kultuurides #9 Kasvatus eri kultuurides #10 Kasvatus eri kultuurides #11 Kasvatus eri kultuurides #12 Kasvatus eri kultuurides #13 Kasvatus eri kultuurides #14 Kasvatus eri kultuurides #15 Kasvatus eri kultuurides #16 Kasvatus eri kultuurides #17 Kasvatus eri kultuurides #18 Kasvatus eri kultuurides #19 Kasvatus eri kultuurides #20 Kasvatus eri kultuurides #21 Kasvatus eri kultuurides #22 Kasvatus eri kultuurides #23 Kasvatus eri kultuurides #24 Kasvatus eri kultuurides #25 Kasvatus eri kultuurides #26 Kasvatus eri kultuurides #27 Kasvatus eri kultuurides #28 Kasvatus eri kultuurides #29 Kasvatus eri kultuurides #30 Kasvatus eri kultuurides #31 Kasvatus eri kultuurides #32
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 32 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 305 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 8 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor siky87 Õppematerjali autor
3 Samanimelise raamatu põhjal koostatud referaat.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
docx

Kasvatus eri kultuurides

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere kolledz alushariduse pedagoog AP I Sigrid Kaasik KASVATUS ERI KULTUURIDES Juhendaja: magister Lehte Tuuling Rakvere 2008 Sissejuhatus Esimeses raamatu osas on üldistatud iga perioodi ideaaltüüpi: muinasaeg on loodus- inimese kujundamine, Vana-Idamaades kujuneb kirjutaja, juudid on ennekõike ühe jumala ja tema seaduse inimesed, kreeklased kasvatavad kangelast ja roomlased rõhutavad kodanikku.

Pedagoogika
thumbnail
24
doc

Kasvatus eri kultuurides

Tähtis saavutus oli gümnastika. Kreeklasi võib pidada nüüdisaegse spordi rajajaks. Oli olemas ka hemerodroomide (kiirkäskjalad) koolitus. 4 saj.eKr kehtestati efeebia teenistus. See oli kõikidele ateenlastele kohustuslik alates 18. (16.) eluaastast ja teenistus kestis neli aastat. Füüsilist ettevalmistust korraldasid ja jälgisid pedotriibid. Sõjalised instruktorid jälgisid otseselt sõjalisi ettevalmistusi. Sparta kasvatus- arenes füüsiline kasvatus intellektuaalse ja esteetilise arvel. Spartalastelt nõuti vaprust, distsiplineeritust, suutlikust taluda valu, surmapõlgust, kiiret otsustusvõimet, tagasihoidlikkust, ükskõiksust igasuguse omandi ja varanduse suhtes. Ei välistanud lõbustusi. Kasvatus oli rajatud kiitusele ja laitusele. Spartas kasvatati lapsi väljaspool kodu ja see nõrgendas perekondlikke sidemeid. Kuni seitsmenda aastani kasvas poiss ema ja hoidjate järelvalve all. Mänguasjadeks olid

Alushariduse pedagoog
thumbnail
11
doc

Kasvatus Jaapani traditsioonis

............................................2 Teema valik.....................................................................................................................................3 Perekond......................................................................................................................................... 3 Seisused.......................................................................................................................................... 3 Õukondlase kasvatus.......................................................................................................................4 Samurai kasvatus ja ettevalmistus.................................................................................................. 4 Talupoja kasvatus........................................................................................................................... 5 Käsitöölised........................................................................................

Pedagoogika alused
thumbnail
11
docx

Keskaja haridus

Tartu 2012 SISUKORD................................................................................................2 SISSEJUHATUS...........................................................................................3 1. KESAJA LAPS.......................................................................................4 2. KESKAJA KOOLID.................................................................................5 3. VAIMULIKE KASVATUS.........................................................................6 4. RÜÜTLIKASVATUS...............................................................................8 5. KOLMANDA SEISUSE KASVATUS.........................................................9 5.1. Linlase kasvatus...........................................................................9 5.1.1. Kaupmehe kasvatus...............................................................9 5.1.2

Ajalugu
thumbnail
13
doc

Seisuslik haridus keskajal

.........................2 Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1. Seisuslik ühikond..............................................................................................................................4 2. Vaimuliku seisus...............................................................................................................................5 2.1 Vaimuliku kasvatus.............................................................................................................5 2.2 Vaimuliku naise kasvatus....................................................................................................6 3. Rüütli seisus......................................................................................................................................7 3.1 Rüütli kasvatus...............................................................

Pedagoogika
thumbnail
9
rtf

Kooli ajaloo referaat.(Kasvatus ja kool Vana-Roomas)

juures õpingute lõpetamist kohe ühiskondlikku ellu. 6 Õpetaja Rooma õpetajad ei paistnud silma erilise kannatlikkusega. Piisas väikesest õpilasepoolsest veast, kui õpetaja võis endast välja minna, karjuma hakata ja koguni kätele voli anda. Õpetaja sõimu kuuldi tavaliselt kaugele ja see oli koolipäeva tavaline koostisosa. Rooma isad ei heitnud õpetajatele liigset karmust ette, vastupidi, nad pelgasid, et pehme kasvatus hellitab nende lapsed ära. Pealegi põhjendati õpetaja vihapurskeid tema tõelise pühendumusega oma töösse : kui vihastab küllap tahab anda parimat. Kui see ei aidanud võttis õpetaja appi oma põhilise töövahendi pika joonlaua. Kool ja joonlaud olid lahutamatud mõisted. Lapsed pidid sirutama käed joonlaua löökide alla. Tõsisemate karistuste puhul läks käiku nahkrihm. Rooma koolis oli karm sõjaline distsipliin, kaasaegsed hakkasid selle vastu protestima, kirjutati

Pedagoogika alused
thumbnail
10
docx

Vana-Idamaade haridusest

iseärasustele ning erinevustele, kuigi suures plaanis on neil ka palju sarnaseid jooni. Seetõttu ei saagi nendest riikidest rääkida kui ühest suurest Vana-Idamaast. Üldiselt saab tuua Vana Idamaade tunnusjoonteks maaeraomandi puudumise, omandi kogukondlike vormide säilimise ning kunginga despootliku võimu. . (Struve ,,Vana- Idamaade ajalugu" 1949: 6, 8) Vana-Idamaade kasvatuskultuuri ajaloost Nii nagu teisteski iidsetes kultuurides, nii sai ka Vana-Idamaal riigieelsel ajal lapsest sündides sugukonna lastegrupi liige ning tema kasvatamine oli suuresti ühiskondlik. Lastegrupp oli kõige tihedamalt seotud sugukonna naiste grupiga, kuni nad jõudsid ikka kus neil tuli läbida initsiatsiooniriitus, mille läbinud tütarlapsed liitusid naiste ning noormehed meeste gruppidega ning selleks ajaks olidki nad omandanud kõik eluks vajalikud teadmised ja töövõtted. Töövõtteid õpetati lapsele perekonnas,

Pedagoogika alused
thumbnail
26
pdf

Kasvatus islami kultuuris

......................................................................................................................... 11 Kasutatud kirjandus .................................................................................................................. 12 Enesereflektsioon ..................................................................................................................... 13 SISSEJUHATUS Hea haridus on meie inimajaloos olnud oluline kord rohkem, kord vähem, aga õige kasvatus on saanud tänapäeva läänemaailmas aktuaalseks teemaks. Kui lapsest ei kasva ühiskonnale kasulik kodanik, süüdistataks oma mõtetes vanemaid ja arutletakse, mis on kasvatuses valesti läinud. Mõnikord ei taheta aga mõista, et teisest kultuuriruumist pärit inimesel võib olla teistsugune kasvatus, mis rõhuta just selliste omaduste arenemist, mis on olulised vaatleja maailmapildis. Referaat põhineb Maria Tilga raamatu „Kasvatus eri kultuurides“ kolmandal osal. See osa

Multikultuurne kasvukeskkond




Kommentaarid (8)

siky87 profiilipilt
siky87: Just nii, jäi mainimata kahjuks omal. Vabandan.
16:08 09-01-2009
p6ssake profiilipilt
p6ssake: päris põhjalik töö, aitäh
17:42 18-04-2009
wyoming profiilipilt
wyoming: Väga sisukas ning korralik.
19:32 20-03-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun