Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"teenindama" - 123 õppematerjali

teenindama – kellegi jaoks midagi tegema
thumbnail
1
docx

Mina kui klienditeenindaja

Mina kui klienditeenindaja Iga päev me kohtame klienditeenindajaid nii positiivseid, kui ka negatiivseid inimesi. Iga klienditeendinaja peab olema poistiivse suhtumisega, naeratus näol jne. Mul on olemas kogemus klienditeenindusest. Ühel praktikapäeval me pidime hakkama kliente teenindama ehk meie kliendid olid õpetajad, ning lauda katma. Aga meie pole üldse õppinud kuidas peab lauda katma. Meile seletati ära kuidas ja mida tegema peab, ning hakkasime tööle. Laudade katmisega saime enam vähem hakkama, aga siis kui me pidime hakkama kliente teenindama, see oli katastroof. Esiteks: Hästi palju kliente tulid sööma, me olime kolmekesti, me pidime jooksma ühest nurgast teisse, viima taldrikuid ära jne. Teiseks: Kui sai või leib said otsa,

Majandus → Klienditeenindus
11 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Esmakordse külastuse põhjal võin järeldada, et teeninduslikku mõttelaadi selles poes ei kasutatud. klienditeenindaja reageeris ainult kliendi nõudmisel. Märgata oli palju passiivset tegutsemist, klienti aidati ainult siis kui klient midagi küsis. Teenindajad lähtusid iseenda mugavusest ning ei teinud head müügitööd. Müügisaalis viibivad teenindajad jätsid võõrandava mulje ja tundus et nad ei pidanud kohustust teenindama oluliseks. 04.01.18 Kõnnin kaupluse ukse poole sooviga soetada endale must t-särk. Jõuan sisse astuda meeste osakonda, kui juba tervitab mind teenindaja leti tagant, tervitan teda vastu. Vaatan kiire pilguga üle kaupluse tumedate t-särkide pakkumised ja suundun teenindaja poole. Palun tal soovitada mulle musta t-särki, teenindaja tunneb huvi millise kaelusega pluusi ma soovin. Olles üllatunud teenindaja lahkusest järgnen talle ning ta suunab mu tähelepanu paarile

Turism → Turismindus alused
17 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Avaldus

92101 Hiiumaa tel +372 56328182 Soovin kandideerida Teie poolt välja kuulutatud Hotell Sunrise administraatori leidmiseks. Avaldusele on lisatud täpsem elulookirjeldus. Leian, et uue tootmisettevõtte käivitamine võimaldab edukalt rakendada oma senist tööalast kogemust ning teoreetilist ettevalmistust, pakkudes võimalusi eneseteostuseks ja arenguks. Hotellis Lõoke olen tegitsenud administraatorina mõni aeg. Ülessandeks oli inimeste vastuvõtmine ja teenindamine. Pidin teenindama suuri Eesti kui ka välismaa gruppe. Suutsin tõõga hakkama saada nii hästi, et Hotelli kodulehele laekus palju kiidusõnu personali ja hotelli enda kohta. Olen kindel, et suudan tagada seda ka Teie hotellile. Olen omandanud põhihariduse Käina Gümnaasiumis matemaatika ja loodus kallakuga koolis ning tuleval aastal otsustan täiendada oma haridust ja alustada õpinguid erinevates töö kondsultantide juures. Minu palgasooviks on alates 800 EUR (bruto) kuus.

Eesti keel → Eesti keel
28 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Saksa keel - sõnad

Abwaschen-ära pesema Abwechseln-vahelduma Anhören-ära kuulama Ansehen-nägema Aufhängen-üles riputama Aufnehmen-vastu võtma Aufteilen-välja jagama Bedienen-teenindama Behalten-meeles pidama Behandeln-käsitlema Bestehen-sooritama Bestimmen-määrama Einhalten-kinni pidama Entscheiden-otsustama Sich erholen-puhkama Ertrinken-uppuma Feststellen-kindlaks tegema (sich)gewohnen-harjuma Herausfinden-avastama Leichtfallen-kerge olema Markieren- Sich merken-meelde jätma Planen- Schwerfallen- Steuern-juhtima,tüürima Tun-tegema Übernehmen-enda peale võtma Unterstützen-toetama Verbessern-parandama Verbringen-veetam Verlangen-nõudma Vermelden- Verteilen-jaotama Verwechhseln-ära vahetama Wache halten-vahti pidama Wiederholen-kordama Der Anker,- -ankur Die Arbeitszeit,en - tööaeg Die Aussprache,n - hääldus Die Dauer - Der dialog,e - kahekõne Das diktat,e - etteütlus Die disziplin - distsipliin Die fremdsprache,n - võõrkeel Das gedächtnis - mälu Langzeit...

Keeled → Saksa keel
10 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

9a Ööklubi garderoob peaks tagama kliendile õige riietuseseme väljastamise. 6 10a Ööklubi turvatöötajad peaksid leidma konfliktide või kaebuste korral kõiki pooli rahuldava lahenduse. 6 13a Ööklubi teenindajad peaksid kliente informeerima ettevõttes kehtivatest sooduskaartidest. 6 15a Ööklubi teenindajad peaksid tahtma teenindada ja olema valmis klienti teenindama. 6 16a Ööklubi teenindajad peaksid olema klientidega viisakad ja sõbralikud. 6 19a Ööklubisse tulles peaksid kliendid tundma, et nad on oodatud. 6 21a Ööklubi muusika valik peaks olema väljareklaamitud üritusele kohane (teemakohane). 6

Majandus → Ettevõtluskeskkond
75 allalaadimist
thumbnail
46
docx

LAENUTOOTED ÄRIETTEVÕTETELE, MIDA PAKUTAKSE NING MILLEKS SOBIVAD?

 Ettevõtjal ja ettevõtja ühelgi omanikul ei ole ületähtajalisi ajatamata võlgnevusi.  Ettevõtte äriregistris registreerimisest ei ole möödunud enam kui kolm aastat.  Kui ettevõttel on kuni 250 töötajat, aastakäive kuni 50 mln eurot ja/või aastabilansi kogumaht kuni 43 mln eurot.  Omakapital vastab äriseadustikus sätestatud nõuetele.  Ettevõtja on võimeline võetavat laenukohustust teenindama.  Ettevõtja on usaldusväärne ja tema äriplaan on teostatav. Stardilaenu ei väljastata järgnevatele tegevustele ja ettevõtjatele:  Põllumajandustoodete esmatootmine, kalandus ja vesiviljelus ning metsamajandus  Relva-, söe- ja tubakatööstus  Maanteekaubavedudel kasutatavate transpordivahendite ja seadmete soetamine  Jae- ja hulgikaubandusettevõtjate käibevahendite finantseerimine

Majandus → Raha ja pangandus
10 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kliendisuhte mõisted

Agressiivne käitumine – tuntud sisemine seisund, mida kutsub esile konkreetne abikord Bill Gates – „Kui sa oled sündinud vaesena, siis see ei ole sinu viga, aga kui sa sured vaesena, siis see on sinu viga“ Customer journey - klienditeekond, mille kohaselt teenindus jagatakse üksikuteks osadeks ja analüüsitakse iga teenindslüli ning leitakse kitsaskohad Daniel Bell – „Teenindus on mäng inimeste vahel. Me ei ole loodud teenijaks vaid teenindama“ Esmane kokkupuude – kodulehekülg, reklaam, suust-suhu informatsioon, jne Füüsilised takistused – raskendab suhtlemist kliendiga Giid – Giidi ja turismi vahel toimub teenindamine Hospitalitu – külalislahkus: positiivsus, sõbralikkus, organiseeritus, jne Itsitamine – mõned inimesed itsitavad, et vältida vestluspause või piinlikke hetki Jack Mitchell – „Äärmiselt rahulolevad kliendid on alati ustavad“ Kallistus – see tähendab ükskõik mida, mis ületab kliendi ootused – see on mõtteviis Lode...

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
3 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Klienditeeninduse head ja vead

Teenindusfilosoofia ehk teenindustarkus hõlmab endas vabadust, holistilist ehk tervikliku vaateviisi ja kindlasti isiklikku tunnustamist- nii alustab oma ettekannet Sirje Rekkor Tallinna ettevõtluspäeval Viru hotellis. Mis siis on klienditeeninduse head ja vead? Teenindushoiakul on kolm komponenti: emotsionaalne, kognitiivne ja käitumuslik. Lühidalt öeldes- tunnen, tean, teen: mis kokku moodustavad teenindusvalmiduse. Teenindusvalmidus ise tähendab elulaadi, olla võimeline teisi hästi teenindama. Sirje Rekkori arvates on aga kõige olulisem see, et klient ei ole mitte ainult rahul vaid vaimustunud, sest vaimustunud klient saab emotsiooni, mis jääb pikemaks ajaks meelde- see aitab hoida kliendi eluaegset väärtust. Kliendi vaimustus on kindlasti see, mis tekitab soovi just antud ettevõtesse tagasi pöörduda- saada püsikliendiks. Kui paljud Eesti klienditeenindajad suudavad oma klienti vaimustada? Leian, et see on ettevõtteti erinev. Kindlasti ei oota klient toidupoes igaõhtust

Majandus → Klienditeenindus
60 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Väitlus

Väitlus Väitlus on intelligentne vaidlus argumentidega. Tänapäeva ühiskonnas on oluline, et kasutatakse väitluselemente näiteks kohtusaalis, riigikogus. Kindlalt on olemas 1. Kaitsja 2. Väitja Uurimustöö kaitsmisel on alati oponent, kes esitab töö kohta küsimusi, otsib nõrkusi. Väitluse elemendid: 1. On eitajad ja jatajad e. Väitlejad 2. Teema 3. Kohtunik 4. Teema peab võimaldama mõlemal poolel väidelda. 5. Jatajate kohustus on teemal tõestada esitades omapoolsed argumendid. Juhivad väitlust. 6. Eitajad peavad jatajate kaasus ümber lükata. 7. Ristküsitlus, mille eesmärgiks on oma kaasuse tugevdamine ja vastaste nõrkustele tähelepanu juhtimine. 8. Väitluse alguses lepitakse kokku olulistes mõistetes. Mõtlemisaega on 5min. Küsitlemisaega on 3 minutit. Kui küsimus on liiga isiklik, siis vastama ei pea. Esindada ei tohi ainult iseennast. 1. jaataja 1. eitaja 2. jaataja ...

Eesti keel → Eesti keel
8 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kirjand" Tänapäeva Tuhkatriinu "

Tuhkatriinu Elas kord üks tüdruk, keda hüüti Tuhkatriinuks. Ta elas koos kasuema ning kahe kasuõega. Seal peres ei hoolitud Tuhkatriinust ja ta pidi ise oma eluga toime tulema. Tuhkatriinu pidi koristama oma kasuema järelt, tegema kasuõdede koolitöid ning koristama ja teenindama inimesi kasuema kohvikus. Lisaks sellele pidi ta õppima ning koolis käima. Tuhkatriinu kohtas läbi interneti ühte tundmatut poissi, kes muutus talle ajajooksul vägagi südamelähedaseks. Ta rääkis selle poisiga igapäev läbi telefoni ja interneti. Tuhkatriinu polnud koolis just kõige populaarsem. Teda ei sallitud, kuna ta oli labane ning töötas kasuema kohvikus, kus teenindas igapäevaselt oma koolikaaslasi. Koolikaaslased mõnitasid teda labaseks orjaks.

Kirjandus → Kirjandus
36 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused.

" samal ajal tema toodet valmistades. Sellega garanteerisin talle kiirema teeninduse ning parema mulje nii endast kui ka meie organisatsioonist. Kuna minu organisatsioonis polnud just kõige leebemad ülemused, siis sisekliendi teenindamisel oli just väga suur tähtsus. Kuna meie ettevõttes käisidki aeg-ajalt nö ,,kontrollid", kes jälgisid meie teenindust ning klienditeenindamist, siis pidime me sisekliente ka teenindama täpselt sama moodi kui väliskliente, kuna sellest olenes ka meie oma saatus. Seega alati kui sellesse ettevõttesse läksin, sain ma ikkagi korrektse ja sõbraliku tervitusega algava klienditeeninduse, kuigi sel hetkel oli ma ise selle ettevõtte siseklient. See motiveeris mind ennast ka teisi korrektsemalt teenindama, kuna kui ise saada perfektne teenindus, siis on kohe terveks päevaks tuju rõõmus, kuna sind onpandud tundma ennast vajaliku ja tahetuna selles ettevõttes

Turism → Turismi -ja hotelli...
307 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Hääliku õigekirja raskete sõnade tabel 9.klass

H ÕIGEKIRJUTUS h sõna algul h sõna keskel h sõna lõpus hajameelne psüühika ­ psühholoogia almanahh harrastama mehhaanika ­ mehhanism kasahh halastamatu sahhariin krahh herilane arahhis tsehh hubane stiihiline tsehh hulgus papaaha epohh hurtsik mahorka sahh hütt abstraheerima Aga: Kaashäälikuühendis: Aga hüüdsõnades: ulguma tsehlanna aitäh ulgumeri korjas pohli ...

Eesti keel → Eesti keel
27 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Tõde ja õigus, naiste rollid vargamäel

Peale selle oli vaja veel oma lehm lüpsta ja oma vanamehe eest hoolitseda. Üheks teose naispeategelaseks oli veel Oru Pearu naine, kelle elu oli Mäe perenaiste omast veidi kergem. Seda eelkõige seetõttu, et Pearu ei tapnud teda tööga nii, nagu Andres oma naisi. Kuigi pidi ta enda peale tõmbama joobnud mehest tuleneva viha. Kaitstes lapsi peksu eest, lasi Oru perenaine end peksta, et mees rahuneks. Kuna Pearu tahtis sagedasti näidata naisele oma vägevust,siis pidi naine teda teenindama. Vargamäe naiste elu oli tunduvalt raskem kui tänapäeval. Tol ajal polnud naistel endaga tegelemiseks erilist aega. Vargamäe naised tegid rasket tööd ja kasvatasid 7-8 last, nad olid mehe tallaalused ning kurva meeleoluga.

Kirjandus → Kirjandus
49 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kuidas kallistada kliente

ülemuste, vaid ka klientide poolt. Firmaomanikel on kindlasti võimalus välja töötada erinevaid boonussüsteeme, kuidas teenindajad saavad endale ise palka juurde teenida, samuti korraldada hea teeninduse koolitusi, panna puhkeruumidesse üles motiveerivaid lauseid-pilte, arvan, et see kõik mõjub. Samuti peaksid tööandjad olema inimeste palkamisel rangemad. Kui töökohale kandideerija on pidevalt torssis, ei sobi ta ka kliente teenindama. Hea klienditeenindaja on elurõõmus ja sõbralik inimene, kellele meeldib suhelda inimestega olenemata nende välimusest, rahvusest, vanusest või soost. Heal teenindajal ei tohiks olla kliendi kohta halba arvamust, sest klient on see, kes toob palga. Ka ei tohiks klienditeenindaja ise näha välja selline, et ostjal tekivad tema kohta kohe eelarvamused. Eesti ühiskonnas on toidupoe müüja peaaegu nagu sõimusõna. Inimesed ei taha kuidagi mõista, et kui

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
3 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

klienditeenindus kui selline seal peaaegu puudus. Klienditeenindaja võttis oma rolliks ainult tellimuse kuulamise, raha vastuvõtmise kohvi väljavalamise ja hiljem laudade koristamise. Jäi mulje nagu oleks tegu iseteenindust rakendava ettevõttega. ENESEANALÜÜS Mare: Külastasin Lehe kohvikut esimest korda ja ei olnud eelnevalt selle teeninduskorraga kursis, seetõttu käitusin nagu kohvikutes tavaliselt käitutakse: istusin lauda ja ootasin kuni klienditeenindaja tuleb mind teenindama, mida antud olukorras ei juhtunudki. Esimese külastuskorral kohvikusse sisenedes olin päris jahmunud, kui leti taga olnud teenindaja meist väljagi ei teinud, ja ei märganud ka ise esimesena teretada, vaid suundusin kohe lauda. Järgmisel korral, nähes et, klienditeenindaja ei kavatsegi meid tervitada, olin mina see, kes esimesena tervitas. Külastustele tagasi mõeldes leian, et oleksin ise võinud palju aktiivsem olla. Näiteks oleks võinud teenindajatelt midagi

Turism → Turismi -ja hotelli...
163 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Hispaania keel - minevik (tabel)

PRETERITO IMPERFECTO -ar -er -ir Ebareeglipärased jugar comer vivir IR(minema) SER(olema) VER(vaatama) HABER=HAY=HABIA yo jug-aba com-ía viv-ía iba era veia tú jug-abas com-ías viv-ías ibas eras veias él jug-aba com-ía viv-ía iba era veia nos jug-ábamos com-iamos viv-iamos ibamos eramos veiamos vos jug-abais com-iais viv-iais ibais erais veiais ellos jug-aban com-ian viv-ian iban eran veian PRETERITO IN...

Keeled → Hispaania keel
123 allalaadimist
thumbnail
2
docx

V.Hugo "Hüljatud" olulisemate tegelaste iseloomustus

kaotab päevapealt töö ja teenistuse. Fantine hakkab õmblejaks, kuid kasvavad võlad Thenardier'de ees ning süvenev vaesus sunnivad tal müüma hinge tagant kõik: esmalt pikad heledad juuksed, mida vabrikunaised alati kadestasid, ja medaljoni. Raha pole aga ikka piisavalt ning noor naine laseb välja tõmmata ja müüb oma kaunid valged esihambad. Viimaks saab temast prostituut. Tänavaelu viib Fantine'i kaklusse kliendiga, keda naine teenindama ei soostu, ning ta arreteeritakse. Linnapea Jean Valjean aga päästab Fantine'i trellide tagant ja viib ta haiglasse, kus Fantine meeleheites ja igatsuses Cosette'i järele sureb tuberkuloosi. Enne surma jõuab linnapea naisele tõotada võtta tema tütar enda juurde ning kasvatada ta suureks. Fantine`ile antud tõotusest ja seeläbi oma tegelikust päritolust saab Cosette teada alles romaani lõpuosas, viibides Jean Valjeani surivoodil COSETTE

Kirjandus → Kirjandus
157 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil

2 3 Im not ok 1 egoistid 2 väga negatiivse eluhoiakuga inimesed 3 puudub eneseusaldus tunnevad end ebavõrdsetena mängivad sageli abituid 4. usaldusväärsed positiivse mõtlemisega, vastutusvõimelised Käitumine mõjutab käitumist Klienditeeninduse etapid 1 etapp- ostja vastuvõtmine Tervitamine- vastavalt olukorrale Luua silmside mis annab märku et teenindaja on valmis teenindama Kehahoiak- avatud 2. etapp- soovi väljaselgitamine Küsimuste kaudu Pakkuda esmalt keskmise hinnaklassi tooteid Lisamüük Kaasneva kauba pakkumine Lähtuvalt situatsioonist Sünnipäevalauale magusat lisaks jooki Kas te soovite midagi veel? On see kõik Ei kasuta väljendeid On see kõik Ega te rohkem midagi ei soovi? 3etapp: arveldamine kliendiga Esitada küsimus kaardimakse või sularaha kohta 4 etapp Tänada ostu eest rääkimispuudega inimene

Majandus → Klienditeenindus
10 allalaadimist
thumbnail
19
pptx

Põhja-Korea elu

Totalitaarne reziim Põhja-Koreas · Totalitaarne reziim. · Pommitamise abil tahab diktaator oma reziimi kindlustada. · On olemas arvutid, televiisorid, internet, autod, kuid ei tähenda, et seda kõike võib kasutada. · Välismeedia kasutamine on rangelt piiratud. Inimeste õigused Põhja-Koreas · Õigus töötada on olemas, kuid ei ole nad ühinenud ÜRO-ga (Ühinenud Rahvaste Organisatsioon). · Karjääri valib riik. · 10-13 aastat peavad teenindama armees. · Kuritegu on olla töötu. · On õigus sõnavabadusele, kuid peavad jälgima reegleid. Elu Põhja-Koreas · Tööpäev algab kell 8:00. · Tööpäev lõppeb kell 17:00 ja kella 20:00 peavad olema mõned kodus. · 4-5 puhkepäeva aastas. · Vahel juhtuvad elektri katkestused. Koolielu ja haridus Põhja-Koreas · Tasuta haridus. · Algkool kestab 4. aastat. · 11. aastat õpivad koolis, kuid on plaan 12. aastasele õppele astuda, aga seda pole veel ellu viidud. · 1945

Geograafia → Geograafia
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Üllatuspidu sünnipäevalapsele

istub sinna kuhu tal soov on. Laud on paigutatud kindlasti nii, et see ei oleks muusikale liiga lähedal ja et saalis oleks ruumi ka tantsimiseks. Lauanõud ja linad: lauale tuleb valge lina. Nõudest kasutan ma praetaldrikuid, kahvleid, nuge, klaase, pitse, pokaale ja kohvitasse. Iga taldriku peale asetan volditud roosa salvrätiku. Laua kaunistamiseks kasutan ka erinevaid lilli, mis on madalad, et need inimesi, kes parasjagu vestlevad, segama ei hakkaks. Teenindamisviisid: keegi inimesi teenindama ei hakka, kõik söök on enamjaolt laua peal. Kõik kes midagi soovivad saavad küsida ja neile ulatatakse soovitav söök või jook. Suitsetamine: kui keegi külalistest soovib suitsetada, siis mul on ka selle peale mõeldud. Väljas trepi peal on suitsukonide jaoks pandud anum kuhu konid visata saab, nii et iga inimene saab väljas suitsetamas käia siis kui tahab ja seda värskes õhus. Toimumis aeg: pidu toimub õhtupoolikul, umbes kella seitsme ja kaheksa vahel.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
4 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Naiste rollid Vargamäel

naisi. Töö võrra oli tema elu küll kergem, aga oma keevalise mehe tõttu polnud tema igapäevane elu teps mitte kerge. Tihti pidi ta enda peale tõmbama joobnud mehest tuleneva viha. Kaitstes lapsi peksu eest, lasi Oru perenaine end peksta, et mees rahuneks. Samuti pidi Pearu naine väga palju muretsema, kuna tihti veetis ju Pearu nädalapäevad kõrtsis. Kuna Pearu tahtis sagedasti näidata naisele oma vägevust,siis pidi naine teda teenindama ja tegema selliseid asju, millega Pearu ise oleks väga edukalt toime tulnud. Vargamäe naiste elu oli tunduvalt raskem kui tänapäeval, kuid sellegipoolest löövad ka tänapäeval aeg-ajalt välja jooned nagu olid Vargamäe naiste elus. Vargamäe naised tegid rasket tööd ja kasvatasid 7-8 last, nad olid mehe tallaalused ning kurva meeleoluga. Tänapäeva naised kasvatavad enamasti 1-3 last, neil on kergem töö ning suurem võrdõiguslikkus meestega

Kirjandus → Kirjandus
431 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Rotterdam sadam

Nende hiiglaslike aluste vastuvõtmiseks on Rotterdam laiendamas oma süvasadama võimekust.Uus sadamaarendus tõmbab ligi investeeringuid ettevõtetelt üle kogu maailma, kuna soovitakse saada kasu Euroopa ühtsest turust. Uuel sadamaalal hakkab silma tosin uut kraanat, mis end välja sirutades ulatuvad pea sama kõrgele kui Erasmuse nimeline sild, mis ühendab Põhja- ja Lõuna-Rotterdami. Poolautomaatsed kraanad kuuluvad kahele konkureerivale konteinerterminalile, mis on võimelised teenindama kõige uuema põlvkonna konteinerlaevu 24 tundi ööpäevas. Kui uued terminalid novembris 2014 avati, ootas seal juba 25 kraanat. Ambitsioonikas laienemine näitab ilmekalt, kuidas Rotterdam on viimase 60 aasta jooksul arenenud tänu ühtsele turule. Rotterdami saabub aastas 32 000 ookeanilaeva ja ligi 87 000 alust Euroopa siseveekogudelt ning kokku saab sadamas tööd üle 90 000 inimese. Sadama aastane käive ulatub ligi 600 miljoni euroni.

Merendus → Eriala seminar
17 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Teenindusstandardid presentatsioon 2014

Tel: +372 33 66 666 Faks: +372 44 66 77 [email protected] www.sdelaisam.ee VALE: TERVITADES ANNIKA! TEL. 56333222 KLIENDIGA SUHTELMINE! Loon silmside, naeratan ja tervitan klienti alati esimesena Kui olen hetkel hõivatud, siis annan kliendile mõista kas pilgu, peanoogutuse või naeratusega, et olen teda märganud Esimese tervituse ütlen alati eesti keeles, kliendi vastuse järel valin edaspidiseks temale sobiva keele oma keeleoskuse piires Olen alati valmis klienti teenindama. Olen siin külalise jaoks, mitte vastupidi. Klienti teenindades mõtlen: kuidas saab, mitte kuidas ei saa, pakun alati lahendusi ja võimalusi . Hoolin kliendist, tekitan talle kodutunde pakkudes individuaalset teenindust. Ma olen alati abivalmis Ma ei jooksuta klienti, suhtlen ise õigete inimestega, leppides aegu kokku, arveid vormistades vms. Püsikliendi puhul jätan meelde tema eripära, tema soovid ja vajadused ning arvestan nendega

Majandus → Teenindus
20 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Naine ja perekond keskajal

NAINE JA PEREKOND KESKAJAL SISSEJUHATUS Ma valisin selle teema nagu Naine ja perekond sellepärst, et keskajal oli naiste elu väga raske, nad ei saanud teha isegi seda mis on tänapäeval meie arust täiesti normaalene, nad ei sanud ise omale meest valida ja pidid põhimõtteliselt istuma kodus ja teenindama teisi pereliikkmeid. NAINE JA PEREKOND Naisi püütakse paigutada raamistusse, mille kaasaegsed ise neile andsid, sellesse piiranguteta kompleksi, mille kaudu suguvõsa ja perekond takistasid naisel end kehtestamast juriidiliselt, kõlbeliselt ja majanduslikult täieõigusliku isikuna. Perekondliku kontekstiga piirdudes vaatleb see uurimus sugudevahelisi suhteid seal, kus need kõige ilmsemalt ja igapäevasemalt kaasa mängisid:

Ajalugu → Ajalugu
44 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Uued kultuuritraditsioonid 12. kuni 17. sajandil Eestis

KORDAMINE MUUSIKA KT-ks 1. Missugustest allikatest pärineb varasem teave Eesti alade muusikast? Üksikud teated vanades kroonikates või harvades säilinud dokumentides. Peamised allikad on oletused ja võrdlused *Saxo Grammaticuse kroonika "Gesta Danorum" ­taani ajaloolase ajalooline kroonika *Läti Henriku "Liivimaa Kroonika" *Balthasar Russowi kroonika 2. Mida uut tõid 13. sajandi sündmused Eesti alade muusikasse ? Jumalateenistustel hakkas kõlama laul. Kloostrite juurde rajatud koolid aitasid kaasa kirikulaulu edendamisele ­ õppekavas oli ka kirikulalul. Vaimulikke õpetati laulma, et ka jumalateenistusel kõlaks laul ja saaks seda õpetada. 3. Kirjelda ja iseloomusta lühidalt ilmaliku muusika seniseid traditsioone ja edasist käekäiku Eesti aladel. Mille poolest erines ränd- ja linnamuusikute tegevus? Algul esinesid rändmuusikud vaid väljaspool linna, hiljem said nad linnaloa ja hakkasid ka seal esinema....

Muusika → Muusikaajalugu
118 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Inglise keel sõnad

Inglise keel Holidays package holiday-puhkusepakket trip-reis tour-ringreis resort-kuurort to go on holiday/take a vacation-puhkusele minema to go sightseeing-vaatamisväärsusi vaatama minema to stay in a guesthouse-peatuma külalistemajas coach-reisibuss to hire a car-autot rentima cruise-kruiis beach-rand scenery-maastikupilt wildlife-loodus tent-telk mobile home-haagissuvila pool-bassein equipment-varustus remote places-kõrvalised kohad ancient cities-iidsed linnad white water rafting-kärestiku parvetamine adventure-seiklus cable car-tõstuk backpacking-seljakotiga reisimine to be fed up-kõrini olema abroad/aboard-välismaal/kaldal high season-kõrghooaeg travel agent's-reisibüroo to cash travellers'cheques-tsekke sularahaks tegema jab-süst to book a ticket in advance-proneerima piletit ette regional cuisine-kohalik köök handicrafts-käsitöö accommodation-majutus well-equipped-hästi varustatud Travelling Chec...

Keeled → Inglise keel
16 allalaadimist
thumbnail
43
ppt

Laua- ja joogietikett ning käitumine restoranis

piisab · Lühikesed püksid ja dressid ei pruugi sobida · Pintsak ja lips sobivad restorani ideaalselt Koha leidmine ja istumine · Eestis üldiselt vaba istekoha valik · Mõnes kultuuris istekohal suur tähtsus Mis võib juhtuda Jaapani restoranis, kui kaks naist istuvad lauas kõrvuti (mitte üksteise vastas? Mis võib juhtuda Jaapani restoranis, kui kaks naist istuvad lauas kõrvuti (mitte üksteise vastas? Kelner ei tule neid teenindama. Eine tellimine · Kui olete lauda istunud tuuakse menüü · Menüü ehk toidukaardi toob kelner kõigile lauas olijatele · Enne antakse menüü naistele · Siis meestele Kas vanus mängib menüü andmisel rolli? Kas vanus mängib menüü andmisel rolli? Enne antakse menüü vanematele, siis noorematele. 1. Vanem naine 2. Noorem naine 3. Vanem mees 4. Noorem mees Eine tellimine · Lastele antakse toidukaardid sageli esimesena

Psühholoogia → Käitumine ja etikett
52 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Sõnad inglise ja eesti keeles

Inglise keel Holidays package holiday-puhkusepakket trip-reis tour-ringreis resort-kuurort to go on holiday/take a vacation-puhkusele minema to go sightseeing-vaatamisväärsusi vaatama minema to stay in a guesthouse-peatuma külalistemajas coach-reisibuss to hire a car-autot rentima cruise-kruiis beach-rand scenery-maastikupilt wildlife-loodus tent-telk mobile home-haagissuvila pool-bassein equipment-varustus remote places-kõrvalised kohad ancient cities-iidsed linnad white water rafting-kärestiku parvetamine adventure-seiklus cable car-tõstuk backpacking-seljakotiga reisimine to be fed up-kõrini olema abroad/aboard-välismaal/kaldal high season-kõrghooaeg travel agent's-reisibüroo to cash travellers'cheques-tsekke sularahaks tegema jab-süst to book a ticket in advance-proneerima piletit ette regional cuisine-kohalik köök handicrafts-käsitöö accommodation-majutus well-equipped-hästi varustatud Travelling Chec...

Keeled → Inglise keel
12 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Sissejuhatus majandusse VI osa Tarbijad ja säästjad

• Ülesanne: Millised kohustused võttis Jürgen? Analüüsi tema otsust. Too välja põhjused, miks ta nii otsustas (negatiivsed ja positiivsed küljed). Kas ja kuidas mõjutas tema otsust reklaam? Tarbijad ja säästjad. Harjutus Sügiseks on tema tüdruksõber Kaja teinud otsuse sõita järgmisel suvel USA-sse ja Jürgen tahab tingimata kaasa minna. Kaja on välja uurinud, et tal on vaja vähemalt 1000 eurot ja ta planeerib selle säästa. Kuna Jürgen peab oma kiirlaenu teenindama, ei tule säästmine kõne alla. Aga ta ei heida meelt, sest kavatseb võetud laenu selleks ajaks tasuda ja uue võimaluse otsida (krediitkaart, väike- või kiirlaen). • Ülesanne: Analüüsi, kumb noortest tegi õigema otsuse. Miks? Kasuta Finantsinspektisooni infoveebi http://minuraha.ee/kasulikud-abivahendid/?popup=smslaenu_kalkulaator finantsteenuste võrdlustabelit. Kui palju peab Kaja ühes kuus säästma (6 kuu vältel)? Tarbijad ja säästjad. Harjutus

Majandus → Majandus
2 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Klienditeeninduse uurimustöö

kas saaks uut toodet kui vana ei ole ostja süü läbi katki läinud. Näha oli et teenindajal oli kiire, ning sellepärast see ka juhtus. Ettepanekud: 1) Klienditeenindaja oleks pidanud kohe viivitamatult lubama võtta uue toote, mitte enne seda veel pikalt mõtlema. 2) Kui klienditeenindajal on kiire, siis ta võiks panna leti juurde sildi, et pöörduda järgmisesse kassasse mitte kiiruga teenindama veel edasi. 3) Müüja ei oleks pidanud kasutama sõna vist, sest kui tema on ettevõttes klienditeenindaja ning kui tema on sinna tööle võetud, siis ta peaks teadma koheselt, mida sellises olukorras ette võtta. 9 6 PAIDE MAKSIMARKET Käisime sõbrannaga maksimarketis, et vaadata sealt lihtsalt omale midagi head meelepärast

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
98 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Mina kui klienditeenindaja

Teada on, et koleerikud on närvilised ja ebastabiilsed. Minu puhul see peab paika. Ma olen liikuv, erutusprotsessid on mul ülekaalus ja tihti võin olla plahvatusohtlik. Mistõttu oli mul teenindades väga raske ennast kontrollida, kui juhtus olema mõni halb hetk. Samuti olen ma takka sundiv ja energiline. Arvan, et teenindaja ametis töötades hakkasingi avastama oma häid ja halbu külgi ning minu arvamus on see, et koleerik ei sobi kliente teenindama, aga inimesed on erinevad. Mina lihtsalt sellel ajal ei osanud ennast kontrollida. Klienditeenindajana oled sa samuti ettevõtte nägu ja tegu, nagu seda on iga töötaja olgu selleks sekretäri või juhi amet. Klienditeenindaja tööks on minu arvates vajalikud isikuomadused nagu näiteks koostöövõime, kohanemisvõime, kohuse- ja vastutustundlikus, korrektsus, usaldusväärsus, kindlasti väga hea stressitaluvus, osata säilitada enesekontroll, suhtlusoskus jne.

Muu → Ainetöö
55 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kas Vana – Kreekas oli demokraatlik ühiskond

olid üldjuhul rikkamad kui mittekodanikud. ja õigusi oli neil tunduvalt rohkem. nad võisid osavõtta pidustusest, teatrietendustest ja ei pidanud riigimakse maksma . Mittekodanikeks peeti naisi, orje ja käsitöölisi ning välismaalasi. Nendel polnud õigust osaleda rahvakoosolekutes ja kosta midagi riigi poliitilistel asjaoludel. nad elasid enamasti väga vaeselt ja tegelesid enamasti käsitööga ja elasid linnades. Nad pidid riigile makse maksma ja teenima vajaduse ajal sõjaväes ning teenindama kodanike ning riigiametnike. Nendel polnud õigust osaleda rahvakoosolekutes ja pidustustel. Samuti jagunesid naiste ja meeste õigused kahele erinevale standardile. Nimelt mehi peeti rohkem otsustajateks. Nad osalesid pidustustel, olümpias, teatrietendustes ning neile ei pandud pahaks ka abielurikkumist. naistel oli hoopis teisiti nad pidid lapsikasvatama ja kodu puhtana hoidma. samuti puudusid neil kodanike õigused ja muud lõbustused. Nad allusid täielikult meessugupoolele

Ajalugu → Ajalugu
21 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Prantsuse kunst 17. sajandil

° Reeglipärane teedevõrk ° Geomeetriliselt kujundatud lillepeenrad ° Kuupideks, keradeks või silindriteks pügatud puud ja põõsad ° Väga palju allegoorilisi ja dekoratiivseid marmorskulptuure ­ fontäänide osana, gruppidena väljakutel, taimestikust moodustatud nurgakestes, ridadena tee ääres. Versailles' lossi siseruumid ° Ruumide paigutus rõhutab kuninga isiku tähtsust ° Hoone keskus kuninga magamistuba ° Aadlikud igal hommikul ärkamist jälgima ja teenindama ° Peegligalerii ° kaaraknad pargi poole, akende vastasseinas suured peeglid ° galerii otstes kaks salongi (vastuvõturuumi) ° Sõja salong ­ kuninga ruumidega seotud ° Rahu salong ­ kuninganna ruumidega seotud ° Tähtsaimad ruumid on külluslikult kaunistatud ° Värviline marmor ° Valged või kuldsed stukkreljeefid ° Seina- ja laemaalid Baroklik klassitsism arhitektuuris

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
65 allalaadimist
thumbnail
13
odt

Äriplaan - MTÜ Loomapesa

Siis saavad nad ilma, et loomad maha jätavad hoopis meile hoiule tuua. Ning meie salongis on võimalik pesta, lõigata karvu ja saada muid teenuseid teie looma jaoks. Turg Meie ettevõte pakub loomahoiu ja salongi teenuseid peamiselt kõigile kellel on oma lemmikloomad. Loomahoiu teenused on peamiselt neile kes reisivad tihti ning neil pole kuhugi oma lemmikuid jätta. Oleme uurinud sellel alal ka teisi loomahoiu teenuseid, aga neid ei ole väga palju. Peamiselt hakkame esialgu teenindama Tallinnas, aga plaanime ka laieneda. Meie potentsiaalsed tarbijad on lemmikloomad koertest kuni puuriloomadeni. Ning nõudlust uurisime inimestelt küsides. Ning nemad arvasid, et oleks rohkem vaja selliseid teenuseid. Ning müügikäive suurus kuus oleks suhteliselt suur summa. Tulevikus võiks nõudlus veelgi suurem olla, sest inimesed arenevad kiiresti ning seega reisivad nad ka rohkem. SWOT- analüüs Tugevad küljed : Tugev personal; Kvaliteetne tehnika; Palju kogemusi;

Majandus → Majandus
53 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Suhtlemisõpetus ja klienditeenindamine

on suhtlemisel pingevaba; väljendab oma mõtteid selgelt; võib olla väga veenev; märkab ja mõistab teiste tundeid; hoiab vestlemisel silmsidet. Teha seda kõike pole ültsegi raske. On teada et keskkonnatingimustel kaob ligi 60% edastatavast informatsioonist, järelikult tuleb vältida kõik segavad faktorid. Tuleb leida ruum kus vestluspartner või klient tunneks end hästi ja mugavalt. Kliendile on tähtis teada, et teda teatakse, märgatakse ja oodatakse siia ning ollakse valmis teda teenindama. Klient tahab kuulda tähtsust sisendavaid sõnu: ´´Kas teile sobib?...´´,´´Kas ma tohin...?´´,´´Kui te lubate...?´´Hoolitsust väljendavaid sõnu: ´´Kohe ma toon Teile´´,´´Võib-olla te soovite veel..?´´,´´Kas teil on ikka mugav..?´´ Ja ka kindlustunnet loovaid sõnu:´´Ma olen täiesti kindel, et..´´,´´Me oleme alati teie jaoks...´´,´´Me garanteerime,veenduge ise...´´ Märts on Eestis hea teeninduse kuu, see tõttu just praegu kohtan ma kui klient

Majandus → Klienditeenindus
77 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja.

Tartu Ülikooli Pärnu kolledz AÜTH1 Kristin Jakobson Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja. Essee Juhendaja: Dr Heli Tooman Pärnu 2010 Sissejuhatus Selle seminaritöö teemaks on Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja. Eesmärgiks selles seminaritöös on tuginedes loengumaterjalidele ja kirjandusallikatele, tuua välja olulisemad hea teeninduse tunnused ning tüüpilisemad vead. Analüüsida minu enda organisatsiooni teeninduskeelt ning anda kriitiline hinnang kasutatavale teeninduskeelele. 1. Olulisemad hea teeninduskeele tunnused Absoluutselt igas ettevõttes on teenindajad ja on ka kliendid. Klientide ja klienditeenindajate vahel toimub suhtlus. Olgu see siis kas suuline, kirjalik vms. Sellist suhtlemist saabki nimetada teeninduskeeleks. Samuti loetakse teeninduskeeleks ka lihtsalt telefoni ...

Turism → Turismi -ja hotelli...
308 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Tarneahela juhtimine

Teenusepakkuja suurem kompetents ­ parem veokorraldus 1. ASTE Varade vähendamine ­ müümise ja rentimise programmid Mastaap - ühiselt kasutatav võrgustik teiste klientidega 2. ASTE Äririskid ­ nõudluse langemine, laovarude vananemine Unikaalsed teenused ­ tarneahela läbipaistvus 3. ASTE 21. Tarneahelate juhtimise 7 põhimõtet + näide 1. Segmenteeri kliente võttes aluseks selgete sihtgruppide nõudlused ja kohanda tarneahel neid segmente tulusalt teenindama ­ N: kohaldatud portfoolio, prioriteedid paika 2.Kohalda logistikavõrgustik vastavalt teenuse nõudlusele ja turu segmentide tulususele ­ kauba jaotusligistiline kohaldamine mõjutab e/v-t rohkem kui tooted, mis on sarnased ­ N:3PL 3. Kuula turu signaale, ühilda see oma nõudluse plaaniga kogu tarneketi ulatuses - tagad prognooside järjepidevuse ja optimaalse ressursside paigutuse. N:Tootja kontrollib tarnija juures kauba varu ja vajadusel täiendab seda 4

Majandus → Kaubandus
67 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Rucola restorani külastamine

3. Personal peaks olema korrektse välimusega ja jätma meeldiva mulje 1 2 3 4 5 4. Sisustus peaks olema meeldiv ja hubane. 1 2 3 4 5 5. Ruumid ja lauad peaks olema puhtad ja korras. 1 2 3 4 5 6. Ruumide temperatuur ja valgus peaks vastama aastaaegadele. 1 2 3 4 5 7. Teenindajad peaksid tahtma teenindada ja olema valmis klienti 1 2 3 4 5 teenindama 8. Teenindajad peaksid olema viisakad ja sõbralikud 1 2 3 4 5 9. Teenindajad peaksid oskama vastata klientide küsimustele ja vajadus 1 2 3 4 5 oskama ka soovitada 10. Teenindajad peaksid täitma tellimusi veatult ja arveldades 1 2 3 4 5 11. Teenindajad peaksid olema kiired ja täpsed 1 2 3 4 5 12. Ettevõttel peaks olema hea maine. 1 2 3 4 5

Majandus → Klienditeenindus
26 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Tarneahela juhtimine

eesmärgiks klientide tellimuste täitmine ja kaupade kohaletoimetamine neid rahuldaval moel ja ajal koos kliendile vajalikuks osutuvate lisateenustega, eesmärgiga lisada kaupadele väärtust ning saavutada kliendi rahulolu ja ettevõtte ärieesmärkide täitumine. 9. Ostustrateegia peab peegeldama tarneahela strateegiat, kuidas ostab klient, samamoodi tuleb osta ka tarnijailt. Kui teatakse, kuidas klient ostab, peab teenindama teda ,,hanke suunas". Kui kliendid ostavad agiilselt, peab ka ostutegevuse ehitama üles agiilselt. Vastasel korral võivad tekkida suured puhvervarud. Keeruline on sünkroniseerida nõudlust ja pakkumist. Kui maailm on siirdumas tarnetega agiilsesse tsooni, siis ei ole enam abi LEAN tehnikatest. Sattudes kaootilisse tsooni, pole enam abi ka agiilsetest tehnikatest. 10. Time compression on aja kompressioon, mis võimaldab vähedada tarneketis

Haldus → Tarneahela juhtimine
186 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Prantsuse kunst 17. saj

fontäänide osana, gruppidena väikestel väljakutel taimestikust moodustatud nurgakestes või ridadena teede ääres. Pargi peamiseks kujundajaks oli Andre Le Notre (1613- 1700), kuid ka kuningas olevat tihti ise otsustanud, kuidas tema isikut kujunduse abil esile tõsta. Versailles' lossi siseruumid. Ka ruumide paigutus rõhutab kuninga isiku tähtsust. Hoone keskuseks võib pidada kuninga magamistuba, kuhu igal hommikul koondusid aadlikud kuninga ärkamist jälgima ja teda teenindama. Suurim ja kauneim ruum on Peegligalerii, mille kaaraknad avanevad pargi poole, aga akende vastasseinas on suured peeglid. Galerii otstes on kaks salongi (vastuvõturuumi). Kuninga ruumidena on seotud nn. Sõja salong, kuninganna omadega aga Rahu salong. Lossi tähtsamad ruumid on külluslikult kaunistatud värvilise marmori, valgete või kullatud stukkreljeefide ning seina- ja laemaalidega. Barokilik klassitsism arhitektuuris. Versailles' ansambel on barokilikum kui Louvre'i

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
18 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Ettevõtluse alused test 2

Sviidi omanikul on õigus ajaks,mil ta seda ise ei kasuta ,loovutada Domina Managmenti haldesse. (investeerimisobjektil ) - saab kokkulepitud aastast renti. 2. Milline on ettevõtte tegutsemise peaeesmärk? Hotellitöötajatel on ainult üks eesmärk -personaalne lähenemine igale kliendile maksimaalse mugavuse ja rahulolu tagamiseks. Kõiges ja kõikjal arvestatakse vaid kliendi soove ning hotelli baar, köök, pesumaja, saun jne. on pidevalt valmis külastajaid teenindama. Olulist rõhku on pandud sellelegi, et kliendil personaliga suhtlemisraskusi ei tekiks: inglise keelt oskavad kõik töötajad, kuid oma emakeeles saavad siin suhelda ka sakslased, rootslased, soomlased, norralased... Eesmärgiks on seatud, et personalil tuleks ka itaalia keel ara õppida. 3. Millistele klientide vajadustele ja soovidele on orienteerunud Ilmarise Residence? Ilmarine Residence on mõeldud eeskätt neile, kes Eestis käies pidevalt hotelliteenuseid vajavad, seega - pikemat

Majandus → Ettevõtlus alused
21 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Teenindusfilosoofia- ja teeninduse alused, konspekt

Raamatud: ,,Inimeselt inimesele." Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat ­ Heli Tooman & Aare Mae ,,Teeninduskunst" ­ John Tschohl ,,Sellised nad on ­ Venelased" ,,Parem teenindamine" ­ Lars-Olof Naessen ,,Kallista oma kliente" ­ Jack Mitchell ,,Tippteenindaja raskused ja rõõmud" ­ Kristin Anderson & Ron Zemke ,,Ole meie külaline" ­ Disney instituut ,,Kallista oma töökaaslasi" ­ Jack Mitchell ,,Töö lõpp" ­ Jeremy Rifkin Teenindusühiskonna areng ja teenindusfilosoofia Mis on filosoofia? ­ Mõttetarkus Eesti teeninduse head ja vead Head: Head teenindamist väärtustatakse üha rohkem Head teenindamist kohtab üha rohkem Üha rohkem on häid teenindajaid Üha rohkem on teadlikke ja nõudlike kliente Vead: Vähene kliendikesksus ja ebapiisav teeninduskvaliteet Teeninduskvaliteedi kõikumine Ebapiisav orienteeritus kvaliteedile, teenindusele, ärile Ebapiisavad teenindus- ja turundusalased teadmised ning võõrkeeleoskus Ebapiisav koostöö Pakutav...

Turism → Turismi -ja hotelli...
179 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Meheda nendevahelised suheted

oma naisi. Töö võrra oli tema elu küll kergem, aga oma keevalise mehe tõttu polnud "lambasihvri" igapäevane elu teps mitte kerge. Tihti pidi ta enda peale tõmbama joobnud mehest tuleneva viha. Kaitstes lapsi peksu eest, lasi Oru perenaine end peksta, et aga mees rahuneks. Samuti pidi Pearu naine väga palju muretsema. Tihti veetis ju Pearu nädalapäevad kõrtsis. Kuna sagedasti tahtis Pearu naisele näidata oma vägevust, siis pidi naine teda teenindama ja tegema selliseid asju, millega Pearu ise oleks väga edukalt toime tulnud. Selline oli Vargamäe naiste elu, mis oli tihedalt põimitud raskuse ja murega. Tõde ja õigus Keskne teos A. H. Tammsaare loomingus on 5-köiteline epopöa "Tõde ja õigus" (1926-33), avar läbilõige Eesti ühiskonna arengust 1870-ndaist aastaist kuni 1930-ndate aastateni; selles on esitatud lai eepiline panoraam taluelust ja linnaühiskonnast. Autori ideelise

Kirjandus → Kirjandus
8 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Lauaetiketi konspekt, koos tunniläbiviimise juhendiga ja ülesannetega

Tema järel lähevad naised. Kui veel mehi, siis nad järgnevad naistele. Riietus · Tavaliselt viisaka riietuse kandmisest piisab · Lühikesed püksid ja dressid ei pruugi sobida · Pintsak ja lips sobivad restorani ideaalselt Koha leidmine ja istumine · Eestis üldiselt vaba istekoha valik · Mõnes kultuuris istekohal suur tähtsus Mis võib juhtuda Jaapani restoranis, kui kaks naist istuvad lauas kõrvuti (mitte üksteise vastas? Vastus: Kelner ei tule teid teenindama. Eine tellimine: · Kui olete lauda istunud tuuakse menüü · Menüü ehk toidukaardi toob kelner kõigile lauas olijatele · Enne antakse menüü naistele · Siis meestele Kas vanus mängib menüü andmisel rolli? Enne antakse menüü vanematele, siis noorematele. Näide: 1. Vanem naine 2. Noorem naine 3. Vanem mees 4. Noorem mees Eine tellimine · Lastele antakse toidukaardid sageli esimesena · Kui toidukaardid käes tuuakse veini- või joogikaardid · Neid seltskonna peale üks

Psühholoogia → Käitumine ja etikett
52 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Positsioneerimine ja sihtturundus

Positsioneerimine turul Positsioneerimine ``..positsioneerimine pole midagi sellist,mida saab teha tootega.Positsioneerimine on see,mida sa teed potentsiaalse kliendi mõtete ja suhtumisega. See tähendab,et toodet positsioneeritakse potentsiaalse kliendi peas.'' Jack Trout ja Al Ries Positsioneerimine Ettevõtted kasutavad positsioneerimist selleks, et luua tarbijate teadvuses tootele, teenusele või brändile unikaalne ehk eristuv, väärtuslik ja atraktiivne kuvand. See lihtsustab tarbijale oma toote või teenuse müümist. Positsioneerimine on turundaja poolt teadlikult kujundatud protsess. Positsioneerimisega tegeleb ettevõte, kuid positsioon tekib tarbija teadvuses. Positsioneerimine Sageli pole tarbijad oma vajadustest teadlikud, s.t need on uinuvas olekus ning hea õnne korral on ühel toote/teenuse arendajal võimalik neid esimesena teenindama hakata. Nt, kui Evian tuli esimesena turul...

Majandus → Turundus
27 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Koera süda

Sarikule on tähtis söök, soojus ja turvalisus. See mõjutabki tema suhtumist inimestesse, teisuti öeldes ta «müüb oma hinge» sellele, kes annab talle tükike vorsti. Professor on peremees ja Sarik on valmis teda teenida. Doktor ei ole koera mõistuses seotub toiduga ja kuna tema hammustamine jäi karistamata jäi ta lihtsalt «hammustatud. Darja - «köögi kuninganna», temaga tuleb sõbrustada, Zina on teenija ja järelikult ta peab Sarikut teenindama. Sarik on tugevalt muutunud, Professor tõi koju tänavalt musta, sureva ja kõrvetatud küljega ning näljase koera. Nädalaga ta on muutunud paksuks, ilusaks koeraks. Alguses Sarik tundis muret: «Milleks ma olen professorile vajalik?» (tema kogemus ütles talle, et tasuta ei tee keegi midagi). Sattudes majja ta arvab, et on «koera ravilas» ja kaitses oma elu. Nähes, et teda miski ei ohusta,

Kirjandus → Kirjandus
587 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Klienditeeninduse esimese kursuse kokkuvõte

Kui istute, peab klient olema samal tasandil. Tervitage esimesena! Kui ei ole võimalik tervitada, siis naeratage või noogutage Ärge hinnake inimesi nende välimuse järgi ja naeratage siiralt kõikidele sisenejatele! Käituge kehtestavalt nii klientide kui oma kaastöötajatega Ärge unustage oma kehaasendit, peahoiakut ja näoilmet Iga teie sõna ja liigutus peab väljendama kliendile seda, et ta on teretulnud ning te olete valmis teda teenindama. Suuline suhtlemine. · Loomulik keel, milles jälgitakse kõne kiirust, rütmi, pause ning nende asukohta kõnes · Paralingvistilised vahendid: häälitsused, nagu nutt, naer, ohkamine, köhatamine, intonatsioon, parasiitsõnad · Öelge alati seda, mida te saate , mitte aga seda, mida te ei saa kliendi jaoks teha! KLIENDITEENINDUS III, KLENDITEEKOND · Customer journey, tuntud ka kui kvaliteedi teekond (quality journey) või teeninduse

Majandus → Klienditeenindus
33 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Puidutöö masinaohutusjuhendid

2. Kõikidest tööajal esinenud puudustest ja riketest tuleb teatada töölõigu juhile. 6 TÖÖOHUTUS KETASSAAGPINGIL ENNE TÖÖD 1. Enne töötamise algust tuleb ketassaag hoolikalt üle vaadata ja teda üksikasjalikult kontrollida (saeketta kinnituse kindlus ja tugevus, hammaste teritus ja räsamine, hõõrduvate osade määrimine). 2. Kõiki pinke peavad käivitama ja teenindama ainult need isikud, kellele nad on kinnistatud. Pinkide juurde tuleb üles panna vastutavate isikute perekonnanimed. 3. Igasugusel, isegi lühiajalisel töövaheajal tuleb pink välja lülitada. 4. Pingi väljalülitamine on kohustuslik: töötlemisinstrumendi vahetamisel, kinnitamisel ja mahavõtmisel, pingi remontimisel, puhastamisel ja määrimisel, laastude ja puru koristamisel. Pinge väljalülitumisel elektrivõrgust tuleb pink otsekohe välja lülitada. 5

Ametid → Tisleri eriala
109 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Koera süda

Sarikule on tähtis söök, soojus ja turvalisus. See mõjutabki tema suhtumist inimestesse, teisuti öeldes ta «müüb oma hinge» sellele, kes annab talle tükike vorsti. Professor on peremees ja Sarik on valmis teda teenida. Doktor ei ole koera mõistuses seotub toiduga ja kuna tema hammustamine jäi karistamata jäi ta lihtsalt «hammustatud. Darja - «köögi kuninganna», temaga tuleb sõbrustada, Zina on teenija ja järelikult ta peab Sarikut teenindama. Sarik on tugevalt muutunud, Professor tõi koju tänavalt musta, sureva ja kõrvetatud küljega ning näljase koera. Nädalaga ta on muutunud paksuks, ilusaks koeraks. Alguses Sarik tundis muret: «Milleks ma olen professorile vajalik?» (tema kogemus ütles talle, et tasuta ei tee keegi midagi). Sattudes majja ta arvab, et on «koera ravilas» ja kaitses oma elu. Nähes, et teda miski ei ohusta,

Kirjandus → Kirjandus
44 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Metsauuenduse ja metsakasvatuse komplekstöö

Leetunud ja kahkjad mullad samblarinne on pidev Angervaksa-Keskmiselt viljakas, kevadel üleujutatud, edasi märg, suve lõpus parasniiske. Metsauuendamisviisi valik Looduslikult paljuneb haab enamasti Juurevõsudega. Juurevõsude arv on suur, neid võib leida 20-25 meetri kaugusel vanadest puudest. Juurevõsudest tekkinud puud on juurte kaudu omavahel ühenduses ja reageerivad harvendamisele kiiresti. Väljaraiutud puude juured hakkavad teenindama allesjäänuid. Ka kännud elavad edasi ja kasvavad isegi jämedamaks. Kui pärast lageraiet ei soovita saada haava juurevõsu, võib paar aastat enne raiet rinnakõrguselt vanade haabade koort eemaldad. Juurevõsudega kaasnevad kergemini ka haigused kaasa, näiteks haavataelik, mis põhjustab südamemädaniku. Maapinna ettevalmistus Kasutatakse ketaskobestit, see on põhjamaadel kõige enam kasutatav maapinna ettevalmistus viis

Metsandus → Metsandus
36 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun