Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes mida kus millal?
  • Kes on Teie klient ja tarbija?
  • Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus ?
  • Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele?
  • Missuguse kaubateenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi?
  • Miks peaks klient ostma just Teilt?
  • Miks see on hea idee?
  • Millisele oletusele see arvamus tugineb?
  • Miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust miks ei peaks sobima?
  • Kuhukuidas ta sobib tulevikus?
  • Kuidas hinnata võimalusi ja ohte kuidas käituda?
  • Mille vastu võitleme?
  • Mida väldime Milleks me ei ole valmis?
  • Mida teha toote langusfaasis?
  • Palju KOERI kutsuvad esile ebapiisava rahavoo ning aeglase kasvu 20 Turustrateegiad lk ?
  • Kui palju on võimalik kulutada uute seadmete ostmiseks?
  • Kui suur on investeeritud kapitali tulukus?
  • Kui edukas on ettevõte?
Vasakule Paremale
Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #1 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #2 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #3 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #4 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #5 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #6 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #7 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #8 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #9 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #10 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #11 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #12 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #13 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #14 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #15 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #16 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #17 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #18 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #19 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #20 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #21 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #22 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #23 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #24 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #25 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #26 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #27
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 27 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor student94 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

Rerman) · "Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu" (P. Kotler) · "Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise"(P. Drucker) 8 · Turunduse üldmõisteteks on vajadus, soov, nõudlus; tooted/teenused; turud; turundus, turundajad. · TURG on toote olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijate ning tehingute kogum. · Tänapäeva majandus koosneb paljudest turgudest: o ressursid; o tooted vahendajatele; o tooted lõpptarbijatele; o tarbija müüb tööd; o palga eest ostab kaupu jne · Kes tahab müüa: o peab otsima ostjaid, o välja selgitama nende vajadused, o korraldama vastavate kaupade tootmise, o müügitoetuse, turustamise.

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
27
doc

Nimetu

Rerman) · "Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu" (P. Kotler) · "Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise"(P. Drucker) 8 · Turunduse üldmõisteteks on vajadus, soov, nõudlus; tooted/teenused; turud; turundus, turundajad. · TURG on toote olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijate ning tehingute kogum. · Tänapäeva majandus koosneb paljudest turgudest: o ressursid; o tooted vahendajatele; o tooted lõpptarbijatele; o tarbija müüb tööd; o palga eest ostab kaupu jne · Kes tahab müüa: o peab otsima ostjaid, o välja selgitama nende vajadused, o korraldama vastavate kaupade tootmise,

thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Logistika kui äritegevuse valdkonna järgi on olemas vajadus põhjusel, et tootmine ja kaubandus ei suudaks transpordi, ladustamise ja varude haldamiseta eksisteerida. Esmatähtsad valdkonnad on tarbijate vajaduste rahuldamine kaupade tootmise ja müügi kaudu. Seega on pri- maarsed turundus ja tootmine ning vastavad eesmärgid. Logistika funktsioon on teenindava vald- konna ülioluline funktsioon. Logistika strateegia, eesmärgid ja ülesanded lähtuvad ettevõtte ja selle turunduse eesmärkidest. Logistika peaks looma eeldused ja võimalused efektiivseks toot- miseks ning turunduseks.

Logistika alused
thumbnail
58
doc

Äri planeerimine kordamisküsimused

Võimalused Ohud Elanike ostuvõime suurenemine Tugev konkurents Rahvusvahelistumine Turgude küllastumine Varjatud kaubandustegevuse Väliskapitali pealetung ettevõtluses legaliseerimine Odavkaubanduse pealetung Muutused tarbijaeelistustes 9. Turunduse põhimõisted ja protsessid. 10. Turunduse planeerimine: etapid, protsess.  STRATEEGILINE TURUNDUS on: o rahvusvahelise standardi ISO 9000 järgi objekti elutsükli esimene faas, o kui kontseptsioon, mis orienteerib kõik tegevused tarbijale,  Ettevõtte turundustegevuse plaanimise etapid: o STRATEEGIA KUJUNDAMINE (kuidas tegutseda?) o STRATEEGIA VALIMINE (milline strateegia parim?) o TAKTIKA MÄÄRAMINE (mida teha ja miks?) o OPERATIIVSE PLAANI KOOSTAMINE JA REALISEERIMINE (kes, mida, kus ja millal peab tegema?)

Analüüsimeetodid...
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

mikroettevõtted, väikeettevõtted ja keskmised ettevõtted. Lisaks olemasolevate ettevõtete toetamisele on mitmed meetmed suunatud ka alles alustavatele ettevõtetele ning potentsiaalsetele ettevõtjatele, lähtudes vajadusest toetada uute ettevõtete loomist. Turunduse alused 1. Turunduse üldmõiste Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Turundus on tegevuste kompleks, mis hõlmab keskkonna analüüsi, turundus uuringuid, toote arendamist, hinna kujundamist, turustuskanalite valikut, müügitoetustegevust ja müüki ennast. 2. Turunduse funktsioonid 13 Eristatakse seitset turulõhet, mille ületamise turundus peab tagama: Ruumilõhe- tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud

Majanduse alused
thumbnail
16
docx

Ettevõtte kordamisküsimused

· harud muutuvad, sest teatud jõud tõukavad ettevõtteid muutma oma · sarnase hinna ja kvaliteedigrupi toodete müük. käitumist · liikumapanevate jõudude analüüsi rolliks on välja tuua tegevusharu 34. Turunduse mõiste, juhtimisfilosoofiad, 4P ja 4C turundusmeetmestikud. tähtsaimad liikumapanevad jõud( tavaliselt on neid 3-4), mis määravad TURUNDUS ­ (marketing) on tegevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote arengu lähiaastatel. kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki · Teadmata, millised välistegurid omavahel suurimat mõju järgmisel 1-3 ennast. aastal, ei ole võimalik head strateegiat välja töötada

Ettevõtlus
thumbnail
30
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

Kordamisküsimused: 1. EL ettevõtluse "suur pilt" ­ eri suurusega ettevõtete osakaal. 92% mikroettevõtted (0-9 töötajat) 7% väikeettevõtted (10-49) < 1% keskettevõtted (50-249) 0,2% suurettevõtted (250+) SMEs ­ Small and Medium Enterprises ­ 0-249 töötajat. 2. Ettevõtja ja palgatöötaja karjääri eelistamise põhimotiivid (Eurobaromeetri uuring), Palgatöötaja: Regulaarne, fikseeritud sissetulek 24/40% Tööhõive stabiilsus 27/35% Kindlad töötunnid 11/16% Sotsiaalne kindlustunne/kindlustatus 9/13% Ettevõtja: Sõltumatus/eneserealiseerimine/huvitavad ülesanded 62/68% Töötamise aja ja koha vaba valik 30/35% Paremad sissetulekuväljavaated 16/20% Ärivõimaluse realiseerimine 4/9% Et vältida hõivega seotud ebakindlust 3/4% 3. ettevõtlusega alustamise põhimotiivid (GEM uuring) GEM (Global Entrepreneurship Monitor) uuring jagab ettevõtjad kah

Ettevõtlus
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

Selged eeldused olgu välja toodud. Eelduste põhjendatus ja usutavus on ÄP hindamise juures üks olulisemaid asju. Usaldusväärsus ­ omanike ja võtmeisikute teadmised ja kogemus antud valdkonnas Keskkonnaanalüüs ­ kuidas läheb konkurentidel, nende tugevused-nõrkused, konkurentsieelis, turu areng ja selle mõju Riskianalüüs ­ riskid ja maandamisvahendid Peamised protsessid ­ tootmine, tarnijad, partnerid, inimkapitali roll, müük ja turundus Toetavaid fakte, andmeid ja illustratsioone võib esitada lisades. Äriplaan peab tuginema konkreetsetele lähteandmetele. Äriplaani finantsosa peaks tuginema selgelt väljatoodud eeldustel ja lähteandmetel ning olema kergesti jälgitav. Ole paindlik ­ äriplaan on töödokument, teda ei tohi kasutada liiga jäigalt. Oluline on, et lugejal tekiks pilt plaani realistlikkusest. Alusta äriplaani väljatöötamist nii vara kui võimalik. 12

Ettevõtluse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun