Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turu-uuring" - 266 õppematerjali

thumbnail
18
docx

Hipoteraapia turu-uuring

MAINORI KÕRGKOOL Hipoteraapia turu- ja konkurentide uuring Uurimustöö õppeaines turunduse alused Koostajad: Kristina Kalinina Katri Kauniste Õpperühm: PS-1-S-E-Tln Õppejõud: Aet Kull 2009Sissejuhatus Hipoteraapia ehk ratsutamisteraapia on kogu maailmas tuntud ravimeetod, mis aitab suhtlemisraskustega lastel ja täiskasvanutel ühiskonnas paremini kohaneda. Ratsutamine haarab kõiki ratsaniku meeli, mõjutab tema sõnalist väljendust, liikumist ja mõtlemist. Ratsutamine aitab puudega inimesel oma liigutusi ja rühti kontrollida, samuti arenevad hobust juhtima õppinud patsiendi minateadvus ja iseseisvus. Ratsutamisteraapia on täiend...

Majandus → Turunduse alused
93 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Äriidee ja turu-uuring

Äriidee on ettevõtte unikaalne KELLELE-MIDA-KUIDAS kombinatsioon (vt joonis 2). Joonis 2. Kellele-Mida-Kuidas (Allikas: Maripuu 2012) Mõtle läbi, millist kliendi probleemi sa lahendad, milliseid vahendeid vajad Sa äriidee realiseerimiseks ning kes on klientuuriks. Kõik inimesed ei ole Sinu kliendid sellel lihtsal põhjusel, et kõigil pole sarnane probleem. Oluline on määrata kliendi rühm ehk segment ja jõuda temani. Äriidee kohta tuleb koostada turu-uuring, mis peab kinnitama, et Sinu ideel on vajalik ka kliendid on nõus seda ostma. Turundusuuring peaks andma vastuse Sinu küsimustele: Mis? Kellele? Millal? Kus? Kuidas? Miks? Ennem turu-uuring koostamist analüüsi läbi järgnevad küsimused: 2 · Mida ma müün ehk kas sarnane toode on turul juba saadaval? · Kes ja millised on konkurendid?

Majandus → Analüüsimeetodid...
23 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Turu-uuring: Küsitlusankeet Koertekohvik

Tarbijauuringuankeet Õppeaines"Turundus" Küsitlusankeet Koertekohvik Juhendaja:OliverParts Tallinn 2017 Firmanimi Telefon Emal Aadress Lugupeetudvastaja, Antuduuringonkoostatudeesmärgigateadasaada,kasEestisonvaja/soovi koertekohvikujärele.Samaskauurida,misonteiekoeramaiuseeelistused. Vastatesjär...

Majandus → Turundus
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Õpilasfirma lõputöö

TURU-UURING, ehk KES ON MEIE KLIENDID? Turu-uuringu viisime läbi Saku Gümnaasiumi põhikooli ja gümnaasiumi õpilaste seas. Uuringu käigus selgus, et tootest huvitatud olid rohkem need, kes omavad nutitelefoni ning kelle jaoks on tähtis telefoni korrasolek ning mugavus laadimisel. Vanuseliselt jagunes huvi enam-vähem ühtlaselt. TOODE JA TOOTEARENDUS Meie tooted Nutitelefonid on tänapäeva keskkonnas kasvav trend, seega tahtsime luua midagi sellist, mis muudaks telefonide igapäevast kasutust hõlpsamaks. Idee leidsime googeldades asju, mis on valmistatud taaskasutatavatest materjalidest. Laadimistopsik tundus innovaatiline, seega otsustasime just sellise toote kasuks. Toote plussideks: kuidas saab laadida telefoni ilma, et peaks koperdama juhtmete otsa ning kus hoida laadijat mitte-laadimis perioodil, et see ära ei kaoks. Topsikutele lisaks otsustasime teha ka nutitaskuid, mis kaitsevad telefoni kriimustuste eest ning muudavad telefoni väl...

Majandus → Majandus alused
11 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Turundusuuring.Referaat

Turundusuuring. Põhimõisted. Turundusuuringu etapid ja vajalikkus. Andmete kogumise meetodid. Referaat Tallinn 2009 Turundusuuring 2 Turundusuuring 1. SISSEJUHATUS Turundajate mõttemalli järgi koosneb turunduse juhtimisprotsess viiest etapist, millest esimeseks on turu-uuring. Edukas turundus saab alguse turu-uuringust. See toob esile eri vajadustega tarbijad ehk eri segmendid. Ilma turu-uuringuta astuks firma turule pimedana. Uuringu alusel saab firma koostada kindlal strateegial põhineva finantseelarve. Näide P.Kotleri raamatust ,,Kotleri turundus.Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid": Hong-Kongi jalatsivalmistaja mõtles, et ühel kaugel vaikse ookeani saarel võiks olla tema jalatsitele turgu

Majandus → Turunduse alused
189 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

14. Turundusuuringu ja turu-uuringu mõisted ning erisused. Turundusuuring on turunduse juhtimise tugifunktsioon, st turundusotsuste langetamiseks vajaliku info süsteemset ja eesmärgipärast kogumist tarbijatelt, klientidelt. Turundusuuringute liigid: kavlitatiivsed ja kvantitatiivsed uuringud ja Ad hoc uuring (keskendub ainult tema uuringuülesandele, omandiõigus kuulub selle tellinud ettevõttele) ja mitmekliendiuuring (õigus kuulub uuringufirmale). Turu-uuring on süsteemselt kavandatud ja konkreetses ajavahemikus läbi viidud protseduur kindlaksmääratud andmete kogumiseks ja analüüsimiseks, et leida turuprobleemidele parim lahendus. 15. Turu-uuringu funktsioonid. Arusaamise täiustamine: võimaldab laiendada ja süvendada ettekujutusi turul toimivatest mõjuritest ning eksisteeriva nõudluse iseärasusest. Otsustamise kerguses: saadud tulemused kergendavad õigete otsuste vastuvõtmist ja

Majandus → Turunduse alused
81 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus? · Vajadusel idee otsimise protsessi korrata · Seejärel katsetada, kuidas Teie äriideed turul rakendada, e. viia läbi turu-uuring · Näide: äriidee analüüs. Telekanali äriidee: Eestikeelsele elanikkonnale meelelahutusvõimaluste pakkumine televisiooniprogrammide loomise ja edastamise kaudu Eestis · Kellele? Eestikeelne elanikkond 3 grupis: 1)15-49; 2) 50 a. ja vanemad, 3) - 15.a · Mida? Rahulolu ja lõõgastus meelelahutuse kaudu · Kuidas? Teleprogrammi kavandamine, saadete hankimine, tootmine, marketing, reklaamimüük.

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
949 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Turu-uuringud

Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ärijuhtimine, Väikeettevõtlus Turu-uuringud Baaskonspekt Õppejõud: MA Eva Vahtramäe Mõdriku 2008 1. TURU-UURING 1.1. Turu-uuringu olemus Turunduses peab otsuste tegemisel arvestama firma positsiooniga turul, firma eesmärkidega ja alternatiivsete strateegiatega, et saavutada firma eesmärki. Informatsiooni vastamine tegelikkusele mõjutab nii firma hetke- kui ka tulevikupositsiooni. Seega on oluline, et firmas kasutatav informatsioon oleks võimalikult täpne ja kajastaks olukorda adekvaatselt. Turu-uuring on tihedas seoses firma turunduse planeerimise ja kontrollimisega (Pride)

Majandus → Ettevõtlus
20 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Turunduseuuringute läbiviimise käik ja tulemuste kasutamine

3 SISSEJUHATUS Iga firma juhtimisel tuleb vastu võtta otsuseid, mis mõjutavad kas kaudselt või otseselt firma tulevikku ning finantsolukorda. Otsus, mille juht vastu võtab, peaks ideaalis tagama firma tootluse edukuse kui ka kasumi suurenemise. Risk vale otsus teha on suur ja seetõttu oleks igasugune eeltöö ning analüüs igati abiks. Suuremate probleemide tekkimisel on vaja teha turu-uuring, et firma ei läheks turule pimedana. Uuring on otsuse langetamiseks vajaliku informatsiooni kogumine, analüüsimine ning järelduste tegemine. Turu-uuring aitab langetada raskeid otsuseid lahendades firmas tekkinud probleeme. Turundusuuring on viiest etapist koosnev protsess, mille järel saab saadud teavet kasutada otsuse langetamisel. 4 1. TURUNDUSUURINGU LÄBIVIIMISE ETAPID

Majandus → Turunduse alused
21 allalaadimist
thumbnail
13
doc

ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED

................................................................................................................... 3 1. Strateegiline juhtimine.................................................................................................. 4 a. Strateegilise juhtimise põhiülesanded....................................................................... 4 2. Kvalitatiivne uurimisviis................................................................................................ 6 3. Turu-uuring................................................................................................................... 7 3.1 Uuringute tüübid ja teemad (R.Sirkeli järgi):............................................................ 7 4. Uuringute läbiviimine.................................................................................................. 10 b. Meetodite järgi jagunevad uuringud :...................................................................... 10 kokkuvõte.......

Majandus → Ettevõtlus
91 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Hinnakujunduse võimalused turunduses

spetsiifiline turundussituatsioon, s.t. alus turundusotsuste tegemiseks. Loomulikult peab enne väga täpselt määratlema, milleks üldse andmeid vajatakse. Kui uurimise käigus unustatakse infole phinev turundusotsus, kujuneb uuring kaootiliseks faktide kogumiseks, mis ei oma praktilist tähtsust firma püüdluste realiseerimisel. Turu-uuringud ei anna vastust küsimusele, kuidas olla turul edukas. Sellele annavad vastused turundusuuringud. Turu-uuring kirjeldab olemasolevat turgu: tootjate hulka seal, tarbijate hulka, turumahtu, hindu, trende, eksporti-importi, asendustooteid jm. Info kogumine baseerub peamiselt olemasolevale faktilisele materjalile. Turu-uuringuid teevad firmad peamiselt ise nii sise- kui välisturu kohta. Turundusuuringud aga kirjeldavad tarbijat ja tema käitumist, hinnanguid, hoiakuid, elustiile, turusegmente ning selle käigus luuakse eelkige uusi fakte, s.t. tulemused on

Majandus → Turunduse alused
141 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Family Pets OÜ

· Kenno Loomakliinik Tallinna mnt 77, Pärnu Tel: (44) 30 878, 56 464 264 · OÜ Terveks Riia mnt.109, Pärnu Tel: (44) 70 023 · Vana-Pärnu Loomakliinik Haapsalu mnt. 86, pärnu Tel: (44) 41 308, 50 92 593 Loomakliinikud paiknevad teises linna osas ja lähim neist OÜ Terveks pakub ainult lemmikloomade ravi teenust. 11 2.4. Turu-uuring 1. Kas Teil on lemmikloomi ja ei 2. Kas teil on puhkus tavaliselt: üks kord aastas mitu korda aastas 3. Kas te veedate tavaliselt oma puhkuse: Eesti turismitaludes või puhkekülades mujal 4. Kas te olete kunagi kasutanud oma lemmikute hoidmiseks teiste abi? ja ei 5. Kui palju te olete kulutatnud keskmiselt raha lemmikute reisile kaasavõtmiseks või hoiule andmiseks? 500 - 1000 kr. 1000 - 1500 kr.

Majandus → Äriplaan
557 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
49
ppt

Turundus

Haapsalu Kutsehariduskeskus Pille Nool Turunduse olemus Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab:   -  turuuuringuid,       -  toote/teenuse kujundamist,       -  turustuskanalite valikut,       -  hinnapoliitikat,       -  müügi toetamist ja       -  müüki ennast.  Turunduse eesmärgiks on tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.  Turundustegevus algab pikalt enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Turunduse juhtimine on suunatud teatud sihtgruppidega tulusate vahetusprotsesside kavandamisele (Joonis 1), kujundamisele ja tagamisele ettevõtte eesmärkide saavutamise nimel.  Joonis 1 Kliendi vajadusi arvestav turunduse juhtimine Turunduse rolliks on  mõjutada nõudluse suurust. Turunduse eesmärgiks ei ole mitte ühekordselt müügitehingult maksimaalse kasu saamine, vaid vastastikku kasulik...

Majandus → Majandus
11 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Disainerkaupade e-kaubamaja asutamine

 Soov omada enda firmat  Väikesed püsikulud  Suur ligipääs potensiaalsetele klientidele  Alguses ei pea palkama abijõude  Võimalik müüa kaupasi odavamalt, kui reaalsetes poodides.  Suur osa klientidest on noored või jõukamad, kes on harjunud kasutama internetti Riskivaldkonnad  Seaduste mittetundmine  Häkkerite rünnak  Pettuse ohvriks langemine  Transpordi liigi või marsruudi vale valik  Ebapiisav turu-uuring  Puuduvad kogemused ja oskused antud valdkonnas  Liialt vähene otse suhtlus klientidega  Vale hinnapoliitika  Liiga odav/algeline kodulehe disain  E-Kaubamaja raske kasutatavus  Pikk ostu kuni kauba kättesaamise periood Seaduste mittetundmine  Väljastpoolt EL’i tulevate kaupade puhul Tollid  Autoriõigusseaduste tundmine  Tegevusluba, müügiluba  Kaubandusseadus  Maksuseadused (KM, Tulumaks, Sots.

Majandus → Ettevõtlus
9 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Turunduse kokkuvõttev materjal

1 rida Turundus - teadmiste kogumit, mis tegeleb ettevõtja ja turu suhetega. Koosneb klientidest, konkurentidest, tarnijatest, jaotuskanalitest, sidevahenditest ja valitsuse normatiivaktidest. On tarbijate vajaduste määratlemine ja tulutoov rahuldamine. 4p+usp ­ toode, hind, turg, turunduskommunikatsioon. Unique selling point. Turusegmenteerimine - Eesmärgiks on sellise jaotuse leidmine, kus iga sihtgrupp mingis teatud segmendis reageerib sarnaselt turustusmeetmele. Turu segmenteerimine võimaldab:Turupotentsiaali ja konkurentsipildi määratlemise, Kliendi vajaduste ja tarbimisstiili sügavama mõistmise, Kliendi vajadustele vastavate lahenduste väljaarendamise, Strateegilise suunitluse valiku, Ressursside suunamise tasuvamatele segmentidele, Efektiivsema turukommunikatsiooni piiritletud sihtgruppidega. Hind ­ rahasumma, mida tarbija peab maksma toote omandamiseks. Milline peab olema hinnaskaala, alghind, hinnataseme paindlikkus, soodustuse...

Varia → Kategoriseerimata
18 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 2: küsimused ja vastused

TEST2 Küsimus 1 Turundus on ... a. tarbijate vajaduste määratlemine ja tulutoov rahuldamine b. mistahes osaline immateriaalne tegevus/eelis, mida üks osapool pakub teisele, mis ei too kaasa omandiõiguste üleminekut ning mis võib olla seotud materiaalsete toodetega c. materiaalne ese, teenus, isik, koht, idee või mistahes nende kombinatsioon Küsimus 2 Tarbimisstiil. Tarbimisliidreid iseloomustab kõige enam: a. reageerivad uuele kaubale suure hilinemisega b. hakkavad uut kaupa tarbima siis, kui on veendunud kauba praktilises väärtuses c. lülituvad ostuprotsessi esimesena, nende järel tulevad teised Küsimus 3 Toote/teenuse positsioon (positsioneerimine) on: a. toote või teenuse asukoht turul b. toote/ teenuse pakkumise füüsiline asukoht c. toote/teenuse koht tarbija teadvuses võrreldes konkurentidega Küsimus 4 Positsioneerimise strateegiad on: a. ümberpositsioneerimine, kaupade/teenuste hindade langetamine/tõstmine turu...

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
16 allalaadimist
thumbnail
16
odp

Turundusprobleem

TURU-UURING Miks inimesed tarbivad liigselt alkoholi? EESMÄRK Selgitada välja – miks inimesed tarbivad liigses koguses alkoholi? AJAVAHEMIK JA INIMESTE ARV ● Uuring kestis 7 päeva. Algas 8. mai ja lõppes 15. mail. ● Uuringus osales kokku 58 inimest. UURINGU KÜSIMUS Inimeste käest küsisime – Miks tarbivad inimesed liigses koguses alkoholi? UURINGU TULEMUSED ● 3 inimest 58-st tarbivad alkoholi pohmelli raviks ● 5 inimest 58-st tarbivad, et vältida kohustusi ● 8 inimest 58-st tarbivad, et lõõgastuda ● 10 inimest 58-st tarbivad, kuna alkoholist on saanud rutiin ● 14 inimest 58-st tarbivad liiga aktiivse ühiskondliku elu tõttu ● 18 inimest 58-st tarbivad alkoholi, sest kodus on probleeme JÄRELDUSED Uuringu tulemused näitasid, et ● Inimesed tarbivad liiga palju põgenemaks raske pereelu eest või vältimaks vastutust pere ees. ●...

Majandus → Turundus
3 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Turismiettevõtlus eksam

4. Uuringutulemuste tõlgendamine 5. Kokkuvõte uurimistulemustest. 16. Nimeta kolm hinnakujunduse põhimõtet. Kulukeskne – hind kujuneb omahinnast lähtuvaks, sellele lisatakse paras juurdehindlus. Turukeskne e. konkurentsikeskne – arvestab konkurentide toodete tegelikku hinda. Põhineb nõudluse ja pakkumise tasakaalustamisel. Tarbijakeskne e. väärtusekeskne – arvestab toote tarbijate poolt tajutavat väärtust. 17. Kirjelda, mida mõeldakse termini turu-uuring alla ja too kaks põhilisemat andmeallikat turu-uuringu jaoks. Turu-uuring - Spetsiifiline probleemide ja turundustegevuste uuring uue teabe saamiseks, et teha õigeid turundusotsuseid. Andmeallikad: Sekundaarandmed – andmed, mis on varem kogutud nii ettevõtte sees (klientide tagasiside) kui väljaspool (riiklik statistika) Primaarandmed – andmed, mille kogumiseks peab tegema spetsiaalseid uuringuid, küsitlusi, vaatlusi. 18

Turism → Turism
33 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

(ajastus). b. spetsified (konkreetsus), materiality (materiaalsus), agreed (kooskõlastus), rotation (rotatsioon), timed (ajastus). c. spetsified (konkreetsus), measured (mõõdetavus), agreed (kooskõlastus), rotation (rotatsioon), timed (ajastus). Küsimus 24 Omnibuss-uuring on ... a. ... personaalsetest interjuudest koosnev küsitlus, millega kogutakse korraga teavet paljudele klientidele. b. ... ühistranspordis läbi viidav turu-uuring. c. ... küsitlus, mis hõlmab eelkõige juhatuse intervjueerimist. Küsimus 25 Tarbijate uurimise põhilised meetodid on a. küsitlus, vaatlus, sissetulekute analüüs, vajaduste väljaselgitamine b. küsitlus, vaatlus, sissetulekute analüüs, nõudluse tekitamine c. küsitlus, vaatlus, eksperiment, simulatsioon

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Informaatika kodutöö 1.

Estonian Business School Juhtimise õppetool STRATEEGILISE TURUNDUSE TÄHTSUS ETTEVÕTTE TULEVASELE ÄRITEGEVUSELE Referatiivne ülevaade Õppejõud Viljo Kallas Tallinn 2010 Illustratsioonide sisukord Sissejuhatus Planeerimine on tulevikku suunatud tegevus, mis algab eesmärkide püstitamisega, üritab vältida oma teel kõiki võimalikke ohtusid, kasutada kõiki võimalusi, ning lõppeb eesmärkideni jõudmisega, seda mitte reaalselt, vaid teoreetiliselt. Plaani järgimine aitab hea plaani korral nende eesmärkideni ka reaalselt jõuda. Planeerimine ning püüd tulevikku ennetada on ettevõtluse juures üks olulisemaid käike, turundustegevuse planeerimine on mistahes valdkonnas tegutseva äriühingu edukaks toimimiseks lausa ülioluline. Seda tegevust peavad läbi viima nii sügavas konkurentsivees ujuvad väikeettevõtted ...

Informaatika → Informaatika
84 allalaadimist
thumbnail
42
docx

UUIRMISTÖÖALUSED

TEADMISTE LOOMINE • Teadmine kui kohanemisviis: homo sapiens sapiens – tark inimene. Ajaloost: tule kasutamine, ratta leiutamine, energiaallikad … • Teadmiste allikad: kollektiivne kogemus (suuline traditsioon/kiri), autoriteet, isiklik kogemus, uurimistöö … • Teadus – teaduslikku meetodit kasutava uurimistöö abil uue teadmise loomine • Teadusparadigma – põhimõtted, meetodid ja süsteem teaduspõhise teadmise loomiseks, säilitamiseks, kasutamiseks TEADMISTE TUNNUSED • Skeptiline eluhoiak. Tõestamata ei usu. Hirm absoluutsete tõdede ees • Ratsionaalsus. Mõistuseusk. Lääne tsivilisatsiooni alustala. • Kontrollitavus. Teadmise saamise protseduur on kirjeldatud ja järeletehtav. • Empiirialembus. Teadmine tuleb elust. • Meetodikesksus. Kuidas teadmine saadi? Keskne murekoht ja vaidlusteema. • Seostatus teadaolevaga. Teadmine süsteemi! • Avalikkus. Teaduse ag...

Muu → Uurimistöö alused
65 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tootmine ja tootlikkus

C 5. Majandusteadlase seisukohalt on töö A. ettevõtte organiseerimine ja juhtimine; B. kõik, mida tavaliselt vahetatakse vara, kaupade ja teenuste vastu; C. füüsiline ja vaimne jõupingutus kaupade ja teenuste tootmiseks; D. koos teiste tootmisteguritega seda kasutava firma omand. A 6. Klassikalised turundusmeetmed on A. avalikud suhted, toode, reklaam, müügikoht; B. toode, hind, müügikoht, turundussuhtlus; C. hind, turu-uuring, turundussuhtlus, müügikoht D. toode, personalitöö, hind, reklaam C 7. Mastaabisääst saavutatakse A. müües vähem ühikuid kõrgema hinnaga; B. väikeste kapitalimahutustega; C. kapitali mahutamisega tehase suurendamisse ja ühikukulude vähendamisega. D. Kõige eeltooduga. A 8. Mis suurendab täisvõimsusega töötava tehase tootlikkust kõige tõenäolisemalt? A. Suurema arvu või paremate masinate kasutamine. B

Majandus → Maailma majandus
18 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tarbijate ostukäitumine

interpreteerida informatsiooni, et seda kasutada turunduslikel eesmärkidel. 5. Tulemuste presenteerimine. Üldjuhul presenteerib uurija tulemused tellijale. Tulemuste presenteerimisel on väga tähtis tähele panna, et informatsioon mida presenteeritakse oleks abikõlblik turundusotsuste langetamisel. Kindlasti tuleb tähele panna, et informatsioon oleks presenteeritud lihtsalt ning selgesti ja üheselt mõistetavalt. 6. Otsuse langetamine. Kogu turu-uuring viidi läbi punktis üks püstitatud probleemi ja eesmärgi järel ning siinkohal tuleb võtta vastu otsus mida teha. Näitena võib tuua toote arenduse aspekti, kui uuriti kas kõrgem hind ja natukene rohkem võimalusi mõnel tootel oleksid kliendi poolt soositud või mitte. 3. Ettevõtte tegevust mõjutavad: Ettevõtte tugevused ja nõrkused. Kulud ja tulud, hinnad. Konkureerimine turul teisete ettevõtetega. Toodete ja teenuste nõudlus ostjate poolt.

Majandus → Teenindus
32 allalaadimist
thumbnail
3
xlsx

Rahanduse alused kodune töö 4 ülesanne1

1283689 1454420 Müügikasv 10% -513475.6 -581767.855 Hinnatõus 3% -162240 -168730 Otsekulud 40% Püsikulu kasv 4% 607973.4 703922 Vana toote läbimüük -50,000 -25609.5956 218163 Turu-uuring -20,000 -50,000 -50,000 Kinnisvara 500,000 500,000 Tootmisliin -1,300,000 400,000 Tootmisliini jääkväärtus 400,000 532,364 1,772,085 Käibevarad 15% Dividendid 200,000 asub end ära, tuleks vastu võtta. WACC 12%

Majandus → Rahanduse alused
33 allalaadimist
thumbnail
7
docx

TURUNDUSPLAAN

TURUNDUSPLAANI VORM AINES ETTEVÕTLUS JA TURUNDUS EESÕNA JA INSTRUKTSIOON Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millises piirkonnas) ja millise ettevõtlusvormina tegutsema hakata. Seejärel juba püüda oma ideid arendada turundusplaani raames, täites kõik selle turundusplaani osad. Igasse blokki (alapunkti) on jäetud piisavalt ruumi, vajadusel saab sinna sisse lisada tabeleid/ jooniseid või muid illustratsioone. Kui formulari alapunkt sisaldab tabelit, on selle täimine kohustuslik. 1. TURUNDUSPLAANI SISU LÜHIKIRJELDUS. Käesolevalt kirjeldage oma ettevõtmisest lähtuvat planeeritavat tegevust, tuues välja vähemalt tegevusvaldkonna lühikirjelduse; millises piirkonnas tegutsete; millistele turgudele ja kliendigruppidele oma tooteid/ teenuse...

Majandus → Ettevõtlus
192 allalaadimist
thumbnail
2
docx

UURING SOTSIAALMAJANDUSLIKE TEGURITE MÕJU KOHTA HISPAANIA FRANTSIISIANDJATE RAHVUSVAHELISEL LAIENEMISEL LADINA-AMEERIKA RIIKIDESSE

UURING SOTSIAALMAJANDUSLIKE TEGURITE MÕJU KOHTA HISPAANIA FRANTSIISIANDJATE RAHVUSVAHELISEL LAIENEMISEL LADINA-AMEERIKA RIIKIDESSE KOKKUVÕTE ARTIKLIST Antud kokkuvõte põhineb artiklil “Study of the influence of socio-economic factors in the international expansion of Spanish franchisors to Latin American countries”. Artikli autoriteks on Jose´ M. Ramı´rez-Hurtado, Juan M. Berbel-Pineda ja Beatriz Palacios- Florencio. Artikkel avaldati 2018 aastal veebileheküljel PlosOne. Globaliseerumine ja arenevad turud loovad kodumaistele frantsiisiandjatele tohutuid rahvusvahelistumise võimalusi. Frantsiisimine on rahvusvaheliste frantsiisiandjate välismaale laienemise kasvumudel, mis hõlmab minimaalset finantsriski ja kiiret turule mineku strateegiat. Hispaania konkreetsel juhul on Euroopa Liidu kogukonnaprojektiga liitumine avaldanud mõju kasvavale Hispaania välisele äritegevusele. Hispaani...

Majandus → Rahvusvaheline äri ja eetika
0 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Anda tarbijatele mida nad soovivad

Food Tecnology 09/ 10 lk- 52-53 Anda tarbijatele mida nad soovivad Kuus uut mega-suundumust ja turu väljakutsetele ja nõuded tootearendajate tähelepanule. 1. Kaalu lahendused. Tarbijad nõuavad drastilisi muutusi selleks, et toidutootjatele sõnastada sõnum, protsess ja isegi uue maitse toidud nii nagu nad ootavadtoiduainetööstuselt rohkem füüsilise tervise lahendusi ning üha mugavaid ja uusi võimalusi. Pärast neid uuendusi on kuus megatrendi ja aruanne turu probleemidest, IFT aastakoosolek & Food Expo esitlused ja näitused. Produkt arendajad ja turundajad, kes edukalt soovivad lahendada neid küsimusi, on üsna tõenäoline, et leitakse olulisi turustamise võimalusi ja kaalukaid lahendusi. Rohkem kui 1,3 miljardit inimest on maailmas ülekaalulised või rasvunud, vastavalt Maailma Terviseorganisatsiooni andmetele, ei ole üllatav, sest unikaalsed koostisosad- s...

Toit → Toitumisõpetus
10 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest1: küsimused ja vastused

TEST1 Küsimus 1 Mis on turundus? a. Tegevuste kogum, mis hõlmab turundusuuringuid, toote kujundamist, jaotuskanalite valikut, hinnapoliitikat ja turunduskommunikatsiooni, sh müüki. b. Tegevuste kogum, mis hõlmab turundusuuringuid, kuid toote kujundane ja jaotuskanalite valikud pole olulised c. Tegevuste kogum, mis hõlmab müüki Küsimus 2 Mis on segmenteerimine? a. Pakutakse erinevate omadustega tooteid. b. Turu jagamine väiksemateks osadeks ehk turusegmentideks. c. Ettevõte üritab rahuldada kogu turu vajadusi. Küsimus 3 Mis on tarbijakäitumine? a. Sarnaste vajadustega tarbijarühm. b. See, kuidas tarbija toodet näeb. c. Toodete ostmise ja tarbimisega seotud nähtus ning tegevus. Küsimus 4 Millised on olulisemad positsioneerimise elemendid? a. Hind, müügikoht, konkurendid b. Kvaliteet, hind, müügikoht c. Hind, kvaliteet, teenindus, pakend, jaotusvõrk Küsimus 5 Teenindussfääri osatähtsus maailmas ... a. langeb b. p...

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
11 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Logistika eksam

1. Mis on logistika eesmärk? Logistika eesmärk on lähetada kaup või inimesed õigeks ajaks õigesse kohta, õige hinnaga, õiges koguses, õige kvaliteediga, õige informatsiooni alusel. 2. Mitu protsenti ajast ja kuludest kuulub EL liikmesriikides tootmisele, transpordile ja ladustamisele? Tootmine: 2% ajast, 8% kuludest. Transport: 5% ajast, 32% kuludest. Ladustamine: 93% ajast, 60% kuludest. 3. Millised olid militaarlogistika võtmesõnad antiikajal, I maailmasõjas, II maailmasõjas ning millised on need tänapäeval? Militaarlogistika võtmesõnad antiikajal: Toit (ühekülgne), aeglane transport (veoloomad, purjelaevad), loomasööt, telgid, primitiivne teedevõrk. Militaarlogistika võtmesõnad I maailmasõjas: Toit (leib, konservid), loomasööt, hobuveokid, raudteetransport, laevad, sõjatehnika (püssid, kuulipildujad, kahurid, padrunid, mürsud, miinid), telgid, kaevikud, blindaazid, arenev teedevõrk. Militaarlogistika võtmesõnad II maailmasõjas...

Logistika → Baaslogistika
218 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Logistika

1. Mis on logistika eesmärk? Logistika eesmärk on lähetada kaup või inimesed õigeks ajaks õigesse kohta, õige hinnaga, õiges koguses, õige kvaliteediga, õige informatsiooni alusel. 2. Mitu protsenti ajast ja kuludest kuulub EL liikmesriikides tootmisele, transpordile ja ladustamisele? Tootmine: 2% ajast, 8% kuludest. Transport: 5% ajast, 32% kuludest. Ladustamine: 93% ajast, 60% kuludest. 3. Millised olid militaarlogistika võtmesõnad antiikajal, I maailmasõjas, II maailmasõjas ning millised on need tänapäeval? Militaarlogistika võtmesõnad antiikajal: Toit (ühekülgne), aeglane transport (veoloomad, purjelaevad), loomasööt, telgid, primitiivne teedevõrk. Militaarlogistika võtmesõnad I maailmasõjas: Toit (leib, konservid), loomasööt, hobuveokid, raudteetransport, laevad, sõjatehnika (püssid, kuulipildujad, kahurid, padrunid, mürsud, miinid), telgid, kaevikud, blindaazid, arenev teedevõrk. Militaarlogistika võtmesõnad II maailmasõjas...

Logistika → Baaslogistika
51 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Suhtekorralduse planeerimine

Suhtekorralduse planeerimine Ülevaade komm strateegiast ja planeerimisest Komstrat üldised eeldused Eelduste kindlakstegemiseks tehakse tavapäraselt uuring. Organisatsiooni:  arusaam oma identiteedist ja keskkonna olukorrast  teadmine oma sihtrühmadest  teadmine, milles on probleem, milles on kommunikatsiooni ülesanne- miks strateegiat üldse tehakse?  juhtkonna poolne tahe ja valmisolek koostamiseks ja rakenduseks  eelarve  strateegiat koostav, elluviiv ja hindav meeskond Komunikatsioonistratateegia alus  on visioon oma tegevuskeskkonnast pikemas perspektiivis ja oma organisatsiooni kohast selles  missioon- tegevused, milleks ollakse ellu kutsutud, kuidas oma visiooni teostada  põhiväärtused- mida organisatsioon hindab, millest juhindub oma tegevuses ja kommunikatsioonis. * vt. raadio 1, restart, E-residentsus, D. Vaarik. Sidusrühmad vs sihtrühmad- vahe seisneb selles, ...

Muu → Ainetöö
2 allalaadimist
thumbnail
20
xlsx

Fin rahandus - eksam

Pangalaen 800,000 1,200,000 ### ### ### Rahavood välja 0 1 2 3 Omahind 750,000 750,000 750,000 Tootmiskulu 150,000 150,000 150,000 Turu-uuring - pöördumatu kulu 0 Pangalaenu intress 64,000 64,000 64,000 Investeering seadmesse 900,000 Investering käibevarasse 300,000 1,200,000 964,000 964,000 964,000 Vahe 0 236,000 236,000 236,000

Majandus → Raha ja pangandus
27 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Turundusuuringud Meelis Zimmermann 1. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM JA TURUNDUSUURINGUD 1.1 Turunduse infosüsteem Turunduse infosüsteem (TIS) on inimeste , tehniliste vahendite ja protseduuride süsteem, mis kogub, korrastab, analüüsib ja teeb kättesaadavaks turundusotsuste langetamiseks vajaliku, õigeaegse ja täpse info. Infosüsteemi protseduuridega määratakse: - millist infot koguda, - kui sageli infot koguda, - millises vormis infot hoida, - milliseid analüüse teha korrapäraselt, - kelle ülesanne on info kogumine. Infosüsteemide protseduuride kooostamine on turundusjuhi või turunduse eest vastutava juhtkonna liikme ülesanne, kes hakkab kogutud info põhjal otsuseid langetama. Kuna info kogumisel ja kasutamisel osalevad ka teised allüksused, näiteks müük ja raamatupidamine, siis...

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Turunduse kordamisküsimused

Turunduse I kontrolltöö küsimused 1.Turunduse ajalooline taust 2.Turunduse olemus ja definitsioonid. Vajaduse ja soovi mõiste. Turunduse definitsioonid: 1)Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine 2)Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst 3)Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Soovid on vajaduste kohandatud väljendused. 1.Mis vahe on turunduskontseptsioonil ja turundustegevusel? 2.Milles avaldub tootmiskontseptsioon ja millises majandussituatsioonis saab seda rakendada? 3.Milles avaldub tootekontseptsioon ja millises majandussituatsioonis saab seda rakendada? 4.Milles avaldub müügikontsep...

Majandus → Turundus
79 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Annika Allik 11b TKoG Äriplaani kokkuvõte · Äriplaan on vaja luua selleks, et ette planeerida äri tuleviku · Äriplaani kohandatakse muutuvatele tingimustele · Vajalik selleks, et oleks olemas tegevuskava, millest otsuste langetamisel lähtuda · Vajalik selleks, et ette näha ja nö läbi mängida erinevaid situatsioone, et nendega oskaks arvestada · Selle abil saab hinnata ettevõtte edusamme, võrrelda planeeritud eduga · Selle abil investor otsustab, kas ettevõttesse tasub investeerida · Laenuandja saab otsustada, kas ettevõte suudab tasuda intresse ja laenu tagasimakseid · Äriplaan koosneb: *Lühikokkuvõttest *Äriidee *Missioon *Visioon *E...

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et vahetus oleks võimalikult mugav ja sujuv ning nimetatud lõhed kõrvaldatud:  Ruumilõhe: tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud. Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise ja tarbijale sobilikus kohas, luues ostmise kohamugavuse.  Ajalõhe: kaupade tootmine ja tarbimine toimuvad erineval ajal (erandiks teenused). Mõnikord on põhjuseks ka tootmise tsüklilisus. Turundu...

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Spikker_KT2

SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , , .. , .. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, usaldusväärne, vajalik (peab koguma seda infot, mida vajatakse, mitte seda, mida kätt...

Majandus → Interaktiivne turundus
72 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Case teemal " Alustamine import/eksport ettevõttega"

Alustamine import/eksport ettevõttega Sa oled huvitatud import/eksport ettevõttest. Võimalik, et sa oled samal positsiooonil nagu mina 5 kuud tagasi, kui mul polnud eelnevaid kogemusi sellel alal. Kust alustada? Augusti kuus ma alustasin iseseisvalt õpinguid Ühendriikide viski ekspordiga Vietnami koos Georgetown-i professori Michael Czinkotaga, ühega raamatu autoritest. Me otsustasime teha protsessi käigus märkmeid ja jagada mõningaid ettepanekuid siin, et tulevastel õpilastel oleks kasu meie tööst. Ma viin teid läbi protsessi, kuidas ma viie kuu eest ei teadnud midagi impordist/ekspordist, nüüd on mul aga eksklusiivsed õigused eksportida Wasmundi, viski brändi, Vietnami. Eeltöö: Vaata, kuhu viib sind Google Esimesena tuleb alustada teemast ning tuleb täita informatsiooni tühimik. Tuleb ära kasutada kõik informatsiooni allikad, mis on sinu käsutuses, nagu näiteks veebilehed, raamatud ja personaalsed kontaktid, et kogu...

Majandus → Rahvusvaheline turundus
20 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Allclean oü äriplaan

ALLCLEAN OÜ ÄRIPLAAN Ettevõtluse alused (RIM6013). Nipitiri ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE • Sise– ja väliruumide koristamine, keskendutakse regulaarsetele puhastusteenustele. • Pikaajalised kliendilepingud, erinevad lisateenused,. • Võimalus pakkuda erinevaid alternatiive, OÜ liikmete eelnev töökogemus. • Olemasolev kliendibaas, head eelnevad kliendisuhted. ÄRIIDEE KIRJELDUS • Suunatud era- kui ka ärikliendile, regulaarne hooldusteenus( Tallinnas ja lähiümbruses). • Kompleksteenuse pakkumine, puhastusteenust kui hooajalisi eriteenuseid. • Kogu vajaminev teenus ühelt kindlalt ettevõttelt. • Konkurents põhineb diferentseerimisstrateegial, kululiidristrateegia. • Personali eelnevad oskused eelnimetatud strateegiate toimimiseks. • Pädevus olla konkurendiks antud turusegmendis. VISIOON, MISSIOON, EESMÄRGID • Professionaalne ja kvaliteet...

Majandus → Äriplaan
168 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Height discrimination

Käsitletav artikkel uurib Ameerikas ja Suurbritannias töötavate immigrantide ja kohalike elanike sissetulekuid. Autor on püstitanud hüpoteesi, et on olemas seos inimese pikkuse ja võimekuse vahel. Töös võrreldakse immigrantide ja residentide füüsilise pikkuse ja palga vahelist seost. Toetudes empiirilistele andmetele, leitakse, et immigrantide puhul on pikkuse- palga seos kaks korda kõrgem kui residentide puhul. Sellega püstitatakse uurimisküsimus, et kas tegu on immigrantide diskrimineerimisega. Andmete kogumiseks kasutati põhiliselt Rahvastiku Tervise Ülevaate Uuringut, Inglismaa Tervise Uuringut, Tervise ja Pensioni Uuringut ja Uute Immigrantide Uuringut. Kasutades nimetatud allikaid, koguti piisavalt andmeid inimeste pikkuse, immigrandi staatuse ja tööjõu turu väljundite kohta. Selleks, et uuring oleks võimalikult täpne, pandi paika täpsed kriteeriumid valimi moodustamiseks. Valim moodustati täiskasvanud meestest, vanuses 20- 60 e...

Ühiskond → Ühiskond
2 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Nimetu

o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus? · Vajadusel idee otsimise protsessi korrata · Seejärel katsetada, kuidas Teie äriideed turul rakendada, e. viia läbi turu-uuring · Näide: äriidee analüüs. Telekanali äriidee: Eestikeelsele elanikkonnale meelelahutusvõimaluste pakkumine televisiooniprogrammide loomise ja edastamise kaudu Eestis · Kellele? Eestikeelne elanikkond 3 grupis: 1)15-49; 2) 50 a. ja vanemad, 3) - 15.a · Mida? Rahulolu ja lõõgastus meelelahutuse kaudu · Kuidas? Teleprogrammi kavandamine, saadete hankimine, tootmine, marketing, reklaamimüük. Konkurentidest eristumine toimub programmi baasstruktuuri kavandamise tasemel,

Varia → Kategoriseerimata
77 allalaadimist
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus?  Vajadusel idee otsimise protsessi korrata  Seejärel katsetada, kuidas Teie äriideed turul rakendada, e. viia läbi turu-uuring  Näide: äriidee analüüs. Telekanali äriidee: Eestikeelsele elanikkonnale meelelahutusvõimaluste pakkumine televisiooniprogrammide loomise ja edastamise kaudu Eestis  Kellele? Eestikeelne elanikkond 3 grupis: 1)15-49; 2) 50 a. ja vanemad, 3) - 15.a  Mida? Rahulolu ja lõõgastus meelelahutuse kaudu  Kuidas? Teleprogrammi kavandamine, saadete hankimine, tootmine, marketing, reklaamimüük.

Majandus → Ettevõtluse alused
71 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Eesti majanduse hetkeseis

Tallinna Teeninduskool Eesti majanduse hetkeseis Referaat Marlin Kroon Ko15-KE 2016 Eesti majanduse hetkeseis on rahuldav ning seda on oodata ka lähikuudel, kuid majanduskasvu pidurdavad euroala majandusprobleemid ja Venemaa-Ukraina konflikt, näitab Konjunktuuriinstituudi (EKI) kolmanda kvartali uuring. Konjunktuuriinstituudi küsitletud ekspertide hinnangul kasvab Eesti majandus sel aastal 2,0%, eratarbimine 3,5% ja tarbijahinnaindeks 0,2%. Selle aasta keskmiseks brutopalgaks prognoosib EKI 1000 eurot ning töötuse määraks 7,5%. Ekspordi maht on EKI prognoosi järgi 12,3 miljardit eurot ja impordi maht 13,3 miljardit eurot. Eesti majanduse edasine käekäik sõltub EKI teatel suuresti meie ekspordipartneritest, kes kõik (va Venemaa) ootavad aasta teisel poole majanduse üldise olukorra paranemist. Ettevõtjad peavad suurimaks probleemiks endiselt kvalifitse...

Majandus → Majandus
2 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Jagamismajandus turismisektoris

Jagamismajandus turismisektoris ­ platvormid Jagamismajandusel kui mõistel ei ole kindlat definitsiooni, mille abil saaks seda sõna täpselt määratleda. Majandusliku Koostöö ja Arengu Organisatsioon (OECD) piiritleb seda kui uut turgu, mis võimaldab teenuseid osutada võrdsel ja jagatud kasutusel. Samas Euroopa Komisjoni definitsiooni järgi peetakse jagamismajandust ärimudeliks, kus koostööplatvormid aitavad kaasa tegevustele, mis loovad avatud turu kaupade või teenuste ajutiseks kasutamiseks. Enamasti pakuvad selliseid teenuseid eraisikud. Samuti saab seda ka defineerida tarnija ressursside jagamist ajutiselt tarbijatele, tasuta või mingisuguse kasuteguri eest. (Juul, 2017) Autori arvates on jagamismajandus üha rohkem levinud suund turismisektoris ning ennustab tulevikus sellele suurt edu. On oluline käsitleda sellega seotud teemasid, et inimesed oleksid rohkem kursis antud teemaga., mida see endast täpsemalt kujutab...

Majandus → Majandus
2 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks. Koosneb: juhtkonna deklaratsioonist, turuolukorra analüüsist, ettevõtte hetkeolukorra analüüsist, turunduseesmärgist, turundusstrateegiast, taktikalisest tegevuskavast, finantsprognoosist ja kontrollist. Osad on: 1. Kokkuvõte 2. Turundusaudit/situatsiooni üldanalüüs 3. Turu ulatus 4. Turu-uuring 5. Sihtturg 6. Positsioneerimine 7. Eesmärgid 8. Turundusstrateegiad 9. Suutlikkuse näitajad 10. Täideviimine 11. Hindamine ja plaani ülevaatamine. Kasutatakse: Turundusplaan on hindamatu väärtusega organisatsiooni töötajate jaoks, sest see fikseerib eesmärgid, strateegiad ja töö hindamise alused. Mida peab tegema? Kes peab tegema? Mis ajaks peab tehtud olema? 11. Selgita brändi tähtsust ettevõttele

Muu → Turunduskommunikatsioon
29 allalaadimist
thumbnail
0
docx

Toode

Toode Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Tauno Ree Palle Viilu EV-1-P-E-tal TOODE Referaat Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2012 1 Toode SISUKORD 2 Toode SISSEJUHATUS Toode on üks turunduse põhimõistetest. Sellest lähtudes mõistetakse turunduses tootena kõike, mida võib pakkuda kellelegi tema vajaduste ja soovide rahuldamiseks. Tarbijate vajadust võib rahuldada ese, teenus või info. Antud referaadi esimeses punktis peatume pikemalt tootel, mis on asendamatu lüli turunduses. Teies punktis on kirjas tootearendusest, mis on iga toote juures oluline, sest tootel peab toimuma pidev areng, et olla konkurentsivõimeline. ...

Majandus → Turunduse alused
44 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Majandussüsteemid

Mitmesugused majandussüsteemid 1. Tootmisressursid on: · Loodusvarud · Maa · Tööjõud 2. Majanduslikke probleeme lahendades peab ühiskond vastama kolmele põhiküsimusele. Millistele? Kirjuta igast põhiküsimustest lähemalt. · Mida toota? -selleks tuleb teha turu uuring, et teada saada millist kaupa inimesed sooviksid turul juurde saada. · Kuidas toota?- tuleb läbi mõelda kus, millistest kogustes, millise tehnikaga, kui palju tööjõudu, kuidas turustada. · Kellele toota?- tuleb mõelda milline sihtrühm. 3. Nimeta 4 erinevat majandussüsteemi, kirjelda neid lähemalt paari lausega. · Naturaalmajandus- Kõik eluks vajalik toodetakse ise. · Plaanimajandus- totalitaarsetes riikides, kõik majandusküsimused otsustab riik (tänapäeva põhja-korea) · Turumajandus-toimub kõikides tänapäeva riikides ka Eestis, vabakonkurents, ettevõ...

Majandus → Majandus
6 allalaadimist
thumbnail
21
pdf

Rahvusvaheline õpilasfirma Simple Bag

Suurim eelis konkurentidel on madal hind ja antud firma eeliseks on toote unikaalsus. Turu-uuringul ilmnes ka, et antud hinna eest on nõus toodet ostma väga vähesed inimesed, samas kui praktikas läksid tooted kui soojad saiad, mis ühtlasi näitab, et otsitav informatsioon ei pruugi alati vettpidada. Vastavalt planeeringule võiks aasta lõpus firma olla palganud ühe töölise ning teeninud kasumit 270. Kõige raskem osa tööst on turu-uuring ja konkurentide hindamine, kuna alati ei leia vajalikku infot ning selle tõesus on tihtipeale kaheldav. Konkurentide kohta informatsiooni saamiseks kasutatakse tihti ebatavaseid meetodeid, mille hulka kuulub ka konkurentide klientide küsitlemine. Antud ettevõte on õpilasfirma, mille tõttu ei tasuks täisväärtusliku ettevõtte äriplaani koostamisel juhtnööre otsida antud tööst. Eelkõige on see mõeldud tutvustama firma planeerimist võhikutele, ettevõttlusega

Majandus → Majandus
41 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Alfred Marshall

Hiiumaa Ametikool Anneli Veel S16 TURUMAJANDUSETEOREETIKUD ALFRED MARSHALL Referaat Suuremõisa 2016 Sisukord Sisukord .................................................................................................................................................. 2 Sissejuhatus ............................................................................................................................................ 3 Elulugu .................................................................................................................................................... 4 Töö ja majandusalased ideed .............................................................................................................. 5 Olulisemad postulaadid ........................................................................................................................ 8 Kokkuvõte ..........

Majandus → Majandus
13 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun