Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"tooteportfelli" - 33 õppematerjali

thumbnail
1
xls

Tooteportfelli mudel

A B C D E F G H 1 Tooteportfelli mudel 2 3 Sisendandmed 4 Tunnitasu $8,00 z=6x1+2x2+4x3+3x4->max (kasum) 5 Metalli hind untsi kohta $0,50 2x1 +x2+3x3+2x4<=4000 (tööjõud) 6 Klaasi hind untsi kohta $0,75 4x1+2x2 +x3+2x4<=6000 (metall)

Majandus → Informaatika II
4 allalaadimist
thumbnail
1
pdf

Oliver Kruuda lühike elulookokkuvõte

Oliver Kruuda Oliver Kruuda on kuulus Eesti ettevõtja. Ta on sündinud 27. veebruaril, 1967.aastal. Kruuda on kasvanud veterinaaride peres ning kuulub Eesti jõukamate eraisikust aktsionääride hulka. Oliver Kruuda on AS Tere suuromanik ja juhatuse esimees. Talle kuulub ka hulk väiksemaid ettevõtteid. Haridus Kruuda on õppinud Nõo Keskkoolis(1982-1984) ja Põlva Keskkoolis(1984-1985). 1988. Aastal lõpetas Oliver Kruuda Eesti Maaülikooli veterinaarina. Ametikäik 1994-1998a - AS Tallinna Piimatööstus juhatuse esimees ning AS Hiiu Kalur nõukogude liige. 1998-1999a - AS Tallinna Piimatööstus nõukogude esimees. 1995-2000a - AS Kalev nõukogude liige. Alates 2000a - AS Kalev juhataja. AS Kalev Chocolate Factory AS Kalev Chocolate Factory on Eesti suurima ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas. Kalev on olnud aastaid Ees...

Majandus → Majandus
8 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Oliver Kruuda

Oliver Kruuda Olver Kruuda on eesti ettevõtja, kes on sündinud 27. veebruaril 1967. aastal Põlvas. Veterinaaride peres kasvanud Oliver Kruuda kuulub Eesti jõukamate eraisikust aktsionäride hulka. Kruuda on AS Tere suuromanik ja juhatuse esimees. Talle kuulub ka hulk väiksemaid ettevõtteid. Kruuda on õppinud Nõo Keskkoolis (1982­1984) ja Põlva Keskkoolis (1984­ 1985). 1988 lõpetas Kruuda veterinaarina EPA. Ametikäik 1994­1998 AS Tallinna Piimatööstus juhatuse esimees, AS Hiiu Kalur nõukogu liige. 1998­1999 AS Tallinna Piimatööstus nõukogu esimees. 1995­2000 AS Kalev nõukogu liige. Alates 2000 AS Kalev juhataja. Oliver Kruuda on heldelt raha annetanud Eesti erakondadele, sealhulgas parlamendivälistele. 24. detsembril 2002 annetas tema ettevõte Mailtec Keskerakonnale miljon krooni. 28. veebruaril 2003 annetas Kruuda ettevõte Reformierakonnale pool miljonit krooni. Tere AS Tere AS on kaasaegne ...

Majandus → Majandus
11 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Kaubarühma analüüs

Sertifikaadi olemasolu kindlustab nii müüjale kui ka tarbijale ostetud kauba stabiilse kvaliteedi. Professionaalsus: oleme oma töös asjatundlikud, tulemustele orienteeritud ja partnerluses koostöövalmid, peame kinni kokkulepetest ja tähtaegadest. Oleme ajakohased ja innovaatilised ning valmis turu nõuetele vastavalt muutuma. Väärtustame meeskonnatööd ja üheskoos tulemuste saavutamist. Efektiivsus: oleme oma tööprotsessides ja tooteportfelli koostamises orienteeritud kasumlikkusele ja jätkusuutlikkusele. Vastutustundlikkus: oleme vastutustundlik Eesti toiduainetööstuse ettevõte, kes eelistab kodumaist toorainet, annab tööd Eesti inimestele ja meie jäätised on tarbijate tervisele mõeldes võimalikult naturaalsed ja lisaainete vabad. Tarbija rahulolu: pakume seda, mida tarbijad süüa sooviksid. Enne tootma hakkamist testime uusi maitseid ja pakendeid, sest teame, et toote pakend,

Majandus → Kaubandus
3 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Coca-cola uurimustöö

1940ndate keskpaigast kuni 1960.a. kahekordistus Coca-Cola't villivate maade arv. Sõjajärgne Ameerika oli optimistlik ja õitsenguline. Coca-Cola oli osa lõbusast, stressivabast Ameerika elustiilist ning selle reklaamikeel ­ õnnelikud paarid drive-in restoranides, muretud emad sõitmas suurte kollaste kabriolettidega jne ­ peegeldas ajastu vaimu. Globaalne äri 1960-1981 Pärast 70 edukat ühele brändile keskendumise aastat, otsustas The Coca-Cola Company laiendada tooteportfelli uute brändidega: Fanta loodi 1940ndatel ning seda tutvustati tarbijatele 1950ndatel, 1961.a. järgnes Sprite, 1963.a. TAB ja 1966.a. Fresca. 1960. a. omandas The Coca-Cola Company The Minute Maid Company, lisades niiviisi enda tootevalikusse täiesti uue kategooria ­ mahlad. Diet coke ja New coke 1982-1989 80ndad olid sääriste, peapaelte ja aeroobika võidukäigu ajastu, mil toimus palju muudatusi ka The Coca-Cola Company's. 1981. a. sai The Coca-Cola Company

Majandus → Majandus
36 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Eesti disain

erinevalt inimesest pole ühelgi loomal olnud kunagi probleemi unega. Ööloom on müstiline, ent mitte hirmuäratav: nagu siil udus. Ööloom on toores, nagu uni, mis jääb hommiku süül pooleli. Ööloom on natuke totakas, nagu kõik unenäod, mis väärivad edasi rääkimist. 12. Mida toodab ettevõte Blue Tuesday ! Kirjelda nende tooteid. Ettevõte Bold Tuesday pakub julgeid unistusi interaktiivsete maakaartide ja plakatite näol. Täna kuuluvad Bold Tuesday tooteportfelli maailmakaardid, postrid ja kleepsudega postrid. Kõige värskem on Kalamaja asumikaart, mis on esimene Eesti-seeriast. Kaarte saab kasutada kahtepidi – kas märkida üles riigid, kus käidud või visualiseerida enda jaoks unistuste sihtkohad, kuhu kindlasti minna sooviks. Disainerid ise ütlevad, et tegemist on ideaalse kingitusega, sest lahendab ära probleemi leida originaalne ja ainulaadne kingitus. Nende tooteid müüakse lisaks Eestile ka Soomes, Saksamaal,

Kultuur-Kunst → Disain
10 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Eksam aines “ETTEVÕTTE MAJANDUSÕPETUS”

1. Bostoni turuosa-turukasvu maatrix tooteportfelli „tähed“ iseloomustab: o Suur turuosa kiiresti kasvaval turul. Tähed on turuliidrid kiiresti kasvaval turul. Nad võivad endale lubada erinevaid strateegiaid. Riskiks on senisest edust tingitud liigne uljus või teiselt poolt - liigne mugavus. Rahalehmad on turuliidrid aeglase kasvuga turul. Need ettevõtted enam selle toote arendamiseks sellel turul ei investeeri. Tuleb kas välja töötada uus toode, millele nõudlus kasvab või minna sellisele turule, kus kasv on veel kiire. Küsimärgid on väikesed ettevõtted kiiresti kasvaval turul. Nende tulevik sõltub sellest, kuidas käituvad Tähed. Kui tähed jätkavad investeerimist turuosa kasvatamisse, ei ole väikestel võimalik turu kasvust osa saada. Kui aga Tähed on jäänud mugavaks, avaneb väikestel võimalus turu kasvu arvel kasvada. Koerad on väikesed ettevõtted aeglaselt kasvaval turul. Tõenäoliselt haaravad Rahalehmad pea...

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
23 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Ettevõtte AS Tere analüüs

Ettevõtte analüüs 1. Ettevõtte lühikirjeldus : Tere AS on kaasaegne ning laia, ent samas efektiivse tooteportfelliga müügi- ja tootmisettevõte, mille peamisteks tegevusaladeks on toorpiima kokkuost, piimatoodete tootmine ja müük. Tooteportfelli täiendamiseks turustatakse ka mujal valmistatud kastmeid, sojajooke ning ka teisi mittepiimapõhiseid tooteid. Arvan, et ettevõtte on vägagi edukas ning paljud eelistavad just Tere tooteid teistele toodetele. 2. Swot analüüs : Tugevused: Nõrkused: · Võib tekkida töötajate vahelisi · Ettevõttel on hea maine ja neid

Majandus → Majandus
330 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Huvitav Eesti ettevõte

Referaat Üldinfo A. Le Coq on Eesti vanim ja suurim joogitootja, kelle tootevalikust leiab 11 erinevat tootegruppi. Neist suurim on õllede tooteportfell, järgnevad mahl, vesi ja karastusjook ning ülejäänud tootegrupid – siidrid, lahjad alkohoolsed joogid, Active mahlajoogid, spordi- ja energiajoogid, siirupid ning kali. Ettevõte seisab hea Eesti joogikultuuri säilimise ja arendamise eest, hoides au sees nii vanu joogitootmise traditsioone kui ka uuendades pidevalt oma tooteportfelli pakkumaks tarbijatele üha uusi ja tervislikke maitsekombinatsioone. A. Le Coq on Eesti joogiturul juhtival positsioonil õlle, mahla ja long drink’ide kategoorias ning tugeval teisel positsioonil vee, karastusjookide ja siidri tootmises. Juba kümnendat aastat järjest on ettevõte valitud Eesti toiduainetööstuste seas kõige konkurentsivõimelisemaks, mille on taganud järjepidev panustamine toodete kvaliteeti ja tootearendusse

Majandus → Ettevõtlus alused
4 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Äri planeerimine eksami vastused

1006 1.Bostoni turuosa-turukasvu maatriksi tooteportfelli tähed iseloomustab b) suur turuosa kiiresti areneval turul 2. Informatsioon ettevõtte rahalise seisundi muutumise kohta iseloomustab b) Rahavoogude aruanne 3. Täisühingu osanikuks ei või olla c) riigiasutus 4. Kui investeeringutele arvestatakse intressi kord aastas, siis võrreldes igakuise intresside arvutamisega on tegelik intressimäär c) väiksem 5. Keskmise suurusega ettevõtte a) 50-249 6. Millised kulud arvestatakse täismahus toote/tennuse omahinda a) perioodi kulud 7. Kasumilävi tükkides, kui kaup müüakse hinnaga 100 kr, püüsivkulud aastas on 3000 kr ja muutuvkulu 70kr/tk on: a) 100 8. Likvidsuse suhtarvud näitavad d) ettevõtte lühiajalise kohustuste tasumine 9. Bilansi aktivakosseisu ei kuulu d) võlad 10. Ärikasum on b) finantsulude ja kulude vahe 11. EMTAK on a) Eesti majandustegevusalade klasifikator 12. Füüsilisest isikust ettevõtja äriregistrisse kandmine on nõutav: d) k...

Majandus → Analüüsimeetodid...
92 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kliendisuhete juhtimine

ostukohtadesse. Kliendisuhete turundust nimetatakse teisiti ka kliendisuhete juhtimiseks ja see mõiste on vastavas teemakirjanduses leidnud isegi laiemat kasutamist. Eestis hakati suhteturunduse- alaste (sh suhete juhtimise) teemadega tegelema 2000-ndate alguses. Erinevused traditsioonilise turunduse ja kliendisuhete väärtustamisel põhineva turunduse vahel (Kuusik 2011): 1) Traditsiooniline tootjaturundus:  On seadnud eesmärgiks müügitulemused  Põhirõhk tooteportfelli juhtimisele ning tooteomadustele  Müüakse seda, mida toodetakse  Kliendisuhted on juhuslikud, vähe tähelepanu klienditeenindusele  Ühesuunaline kommunikatsioon ja müügitoetused 2) Kliendisuhete juhtimisel põhinev turundus:  Eesmärgiks kliendisuhted, eriti nende hoidmine  Põhirõhk kliendiportfelli juhtimisele, kliendi vajadustele ning teenindusele  Hoitakse pidevat kontakti kliendiga – tagasisidestamise võimalused, uuringud

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
35 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Majandusõpetuse alused

32.Oligopol - 33.Polüpol - Polüpol ­ kujuneb täielik konkurents, kui kaubeldakse homogeensete hüvistega (palju pakkujaid, palju tarbijaid). 34.Monopolistlik konkurents - Monopolistlik konkurents on selline turustruktuur, kus on nii monopoli kui ka täieliku konkurentsi elemente. 36. Mitterahalised eesmärgid. 37. Strateegia on kaugeima eesmärgi saavutamiseks koostatud tegevuskava 38. taktika on idee ettevalmistamise ja läbiviimise teooria ning praktika 39. Tooteportfelli analüüs ­ tooteportfelli kohandamine kliendi vajadustele paremini vastavaks 40. Price skimming is a product pricing strategy by which a firm charges the highest initial price that customers will pay. As the demand of the first customers is satisfied, the firm lowers the price to attract another, more price-sensitive segment. 41. Psühholoogiline hinnastamine 42.hinnadiskrimineerimine - Monopol võib oma kasumi suurendamiseks hakata oma toodangut müüma erinevatele ostjatele erineva hinnaga

Majandus → Majandus
13 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Äriplaneerimine TTÜ eksamivastused

Bostoni turuosa maatriks- tähed: suur turuosa, kiiresti kasvav nõudlus. rahalehmad: suur turuosa, kasv aeglane küsimärgid: turuosa väike, kasv kiire. koerad: turuosa väike, kasv väike(sabassörkijad) !! 1.Bostoni turuosa-turukasvu maatriksi tooteportfelli tähed iseloomustab b) suur turuosa kiiresti areneval turul ! 2. Informatsioon ettevõtte rahalise seisundi muutumise kohta iseloomustab b) Rahavoogude aruanne ! 3. Täisühingu osanikuks ei või olla c) riigiasutus ! 4. Kui investeeringutele arvestatakse intressi kord aastas, siis võrreldes igakuise intresside arvutamisega on tegelik intressimäär c) väiksem ! 5. Keskmise suurusega ettevõtte a) 50-249 ! 6. Millised kulud arvestatakse täismahus toote/tennuse omahinda a) perioodi kulud !

Majandus → Äriplaan
125 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turunduse alused

RAKENDAMINE pakub võimalust arendada ettevõtet arendada selle toodet ja teenust suurendada ettevõtte tulusid Miks on mõistlik ühiselt turundada? Mitmel ettevõttel koos on lihtsam turgu võita, eriti välisturgu. Üksikul Eesti ettevõtjal oleks liialt kulukas tipptegijat palgata ning väike ettevõte ei ole ka tippspetsialistile huvipakkuv. Mitu ettevõtet suudavad tagada edasimüüjale ka piisava müügimahu ja laiema tooteportfelli TOETUSED ÜHISTURUNDAMISEL Arendustöötaja kaasamise toetus - välisriigist turundusjuhi palkamiseks (programmi rahastab Euroopa Sotsiaalfond (ESF). MIKS? - suurendada ettevõtete rahvusvahelist konkurentsivõimet. KELLELE? - Eesti äriregistrisse kantud ettevõtetele. MILLEKS? - Toetatavad tegevused: arendustöötaja ettevõttesse värbamisega seotud tegevused; arendustöötaja rakendamine toetuse saaja projekti eesmärkide elluviimiseks. NB

Majandus → Turunduse alused
7 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

Võimalusel tuleks piirduda kõige rohkem viie olulisema konkurendi analüüsimisega. Potentsiaalsed konkurendid on turuosa otseselt ohustavad või tegevust mõjutavad ettevõtted, mille loomist alles planeeritakse. (www.lvrkk.ee) 9 5. Mayeri pesugeel Sensitive Mayeri Industries AS on 100-protsendiliselt Eesti kapitalil põhinev Baltikumi suurim tarbekeemiatehas. Ettevõtte tooteportfelli kuulub 16 kaubamärki neljas erinevas tootegrupis: kodukeemia, autokeemia, aiakeemia ja lahustid. Toodete peamiseks sihtturuks on jae- ja hulgimüügiettevõtted kui ka pesumajad ja HoReCa (lühend hotell/restoran/kohvikust) sektori ettevõtted kogu Läänemere piirkonnas. Mayeri tooted on koostiselt loodussõbralikud, ohutud inimestele ja elusloodusele ning kangaid ja puhastatavaid pindu säästvad, samas aga tõhusalt toimivad. Siit tuleneb ka

Majandus → Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

5.2 Tooted Wõro märgi all toodetakse keedu- ja suitsuvorste, keedu- ja suitsusinke, einevorste, pasteete, sülte, kanalihatooteid ja marineeritud liha, erinevaid snäkke jne. Grillvorstides on Wõro turuliider. 6 TERE AS Ettevõte Tere AS on kaasaegne müügi- ja tootmisettevõte, mis on tõusnud piimatöötlejast hästi organiseeritud innovaatiliseks ettevõtteks. Peamiseks tegevusaladeks on toorpiima kokkuost, piimatoodete tootmine ja müük. Tooteportfelli täiendamiseks turustatakse ka mujal valmistatud kastmeid, sojajooke ning ka teisi mittepiimapõhiseid tooteid. Tere tootmisüksused asuvad Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas. Ettevõtte tütarettevõteteks on Meieri Transport. Missiooniks on uuenduslike ja tervislike toodete kaudu pakkuda tarbija vajadustele vastavaid tooteid ja teenuseid ning arendada tarbija teadlikkust. 6.1 Tere kaubamärk Kaubamärk loodi enam kui kümme aastat tagasi ­ aastal 1996. Tere oli uue aja kõige

Toit → Toidukaubandus
74 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

o Turunduse strateegia koostamine eesmärkide saavutamiseks (sihtturgude strateegia, positsioneerimine, turunduskompleks, -kulud), o Turunduskompleksi elementide strateegiate koostamine, o Tegevuskavade väljatöötamine turunduse strateegiate elluviimiseks: mida, millal, teha, kes vastutab, mis maksab? o Eelarvete koostamine (tulud, kulud, kasum), o Kontrolli läbiviimise kord (aruannete põhjal). 19. Turundusstrateegia: tooteportfelli analüüs, nn Bostoni mudel. (lk 48-54, Turundus) · Ühes valdkonnas tegutsemine: o Eelised: fookus ühele valdkonnale; st kindlale tarbijale; hea tarbija tundmine; juhitakse paindlikult. o Puudused: tarbijaid vähe; tulud väiksed; kulud suured; sõltuvus tarbijatest, tarnijatest suur; sisemine vastuseis muutustele.. · Tooteportfelli hindamisel Bostoni mudel põhineb oletusel, et suurema turuosaga ettevõttel on

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
949 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Nimetu

o Turunduse strateegia koostamine eesmärkide saavutamiseks (sihtturgude strateegia, positsioneerimine, turunduskompleks, -kulud), o Turunduskompleksi elementide strateegiate koostamine, o Tegevuskavade väljatöötamine turunduse strateegiate elluviimiseks: mida, millal, teha, kes vastutab, mis maksab? o Eelarvete koostamine (tulud, kulud, kasum), o Kontrolli läbiviimise kord (aruannete põhjal). 19. Turundusstrateegia: tooteportfelli analüüs, nn Bostoni mudel. (lk 48-54, Turundus) · Ühes valdkonnas tegutsemine: o Eelised: fookus ühele valdkonnale; st kindlale tarbijale; hea tarbija tundmine; juhitakse paindlikult. o Puudused: tarbijaid vähe; tulud väiksed; kulud suured; sõltuvus tarbijatest, tarnijatest suur; sisemine vastuseis muutustele.. · Tooteportfelli hindamisel Bostoni mudel põhineb oletusel, et suurema turuosaga ettevõttel on

Varia → Kategoriseerimata
77 allalaadimist
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

o Turunduse strateegia koostamine eesmärkide saavutamiseks (sihtturgude strateegia, positsioneerimine, turunduskompleks, -kulud), o Turunduskompleksi elementide strateegiate koostamine, o Tegevuskavade väljatöötamine turunduse strateegiate elluviimiseks: mida, millal, teha, kes vastutab, mis maksab? o Eelarvete koostamine (tulud, kulud, kasum), o Kontrolli läbiviimise kord (aruannete põhjal). 19. Turundusstrateegia: tooteportfelli analüüs, nn Bostoni mudel. (lk 48-54, Turundus)  Ühes valdkonnas tegutsemine: o Eelised: fookus ühele valdkonnale; st kindlale tarbijale; hea tarbija tundmine; juhitakse paindlikult. o Puudused: tarbijaid vähe; tulud väiksed; kulud suured; sõltuvus tarbijatest, tarnijatest suur; sisemine vastuseis muutustele..  Tooteportfelli hindamisel Bostoni mudel põhineb oletusel, et suurema turuosaga ettevõttel on

Majandus → Ettevõtluse alused
71 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Eesti kaubamärgid

imehästi. Tänaseks annab Eesti Pagar tööd üle 300 inimesele. Pagaritooteid küpsetatakse Paide ja Võru tehastes. (Eesti Pagari koduleht: http://www.eestipagar.ee/ettevote/eesti-pagar) 9. TERE Tere AS on kaasaegne ning laia, ent samas efektiivse tooteportfelliga müügi- ja tootmisettevõte, mis on tõusnud piimatöötlejast hästi organiseeritud innovaatiliseks ettevõtteks. Tere AS peamisteks tegevusaladeks on toorpiima kokkuost, piimatoodete tootmine ja müük. Tooteportfelli täiendamiseks turustame ka mujal valmistatud kastmeid, sojajooke ning ka teisi mittepiimapõhiseid tooteid. Tere tootmisüksused asuvad Tallinnas, Kosel, Viljandis, Paides ja Põlvas. Tere tütarettevõtteks on Meieri Transport. Väärtustab kõrgelt kodumaist toorpiima ja traditsioone, olles samas innovatiivsed ja uutele suundadele avatud. Tundes tarbija ootusi kasutab uusi tehnoloogiaid ja arendab tervislikke tooteid, pakkudes nendega elujõudu ja rahulolu igas eas inimestele.

Majandus → Kaubandus ökonoomika
142 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Steve Jobs ja ettevõte / referaat

Pärast mitmeid ebaõnnestunud katseid parandada Mac OS'i, esmalt Taligent projektiga ja pärast Copland'i ja Gershwin'iga, otsustas Amelio osta NeXT Inc. ettevõtte koos tema NeXTSTEP operatsioonisüsteemiga, tuues Steve Jobs'i tagasi Apple'isse kui nõunikuna. 9. juulil 1997, Gil Amelio kaotas oma töö, kuna ettevõtte aktsiahind oli viimase kolma aasta madalaim ja ettevõttel olid suured finantskaotused. Jobs asus ajutiselt tegevjuhi kohale hakates ümber korraldama senist ettevõtte tooteportfelli. Aastal 1997 teatas Jobs, et Apple hakkab koostööd tegema Microsoft'iga, et tuua turule Microsoft Office Macintosh'ile ja, et Microsoft tegi 150 miljoni dollari suuruse investeeringu ostes Apple aktsiaid. 10. novembril 1997 tutvustati Apple Store't(online versioon) seoses Apple'i uue tootmisstrateegiaga 1.2.5 Apple hakkab kasumit teenima 15. augustil 1998 tutvustas Apple uut arvutit nimega iMac. Selle toote arendustiimi juhtis Jonathan Ive, kes hiljem disainis iPod'i ja iPhone'i

Ühiskond → Ühiskond
41 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

Head asjad:  Palju erinevaid mooduleid ja lai valik ühendumisi teiste süsteemidega;  Lihtne online müük ja pangalink;  Pakettide moodul;  Täpne tehingute info iga tegevuse juures;  Mõnusalt ülevaatlik kliendi profoolio;  Kassa. Saab kasutada tarkvararendi e-teenusena (ASP) Interneti kaudu kasutuslepingute alusel, kuid on ka väljaostu võimalus. 2.2 Micros-Fidelio On hotelli juhtimissüsteem. Fidelio tooteportfelli kuulub lai valik süsteeme, mis on mõeldud erinevate vajadustega majutusasutustele – limiteeritud teenustega iseseisvast väikehotellist kuni suurte komplekside ja hotellikettideni. Micros Fidelio jaguneb omakorda erinevateks süsteemideks: Micros-Fidelio Onity Trako Fidelio Front Office My Fidelio.net Fidelio Financial

Turism → Turismimajandus
15 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Kaubamärgid

6 Jahu ei ole liiga peen ega tolma.Kääritamis protsessil hea õhuläbivuse ja kohevusega. Leib jääb tugevamaitseline ,tume ja õhuline. 1.3 Tere Light jogurt Tere AS on kaasaegne ning laia, ent samas efektiivse tooteportfelliga müügi- ja tootmisettevõte, mis on tõusnud piimatöötlejast hästi organiseeritud innovaatiliseks ettevõtteks. Tere AS peamisteks tegevusaladeks on toorpiima kokkuost, piimatoodete tootmine ja müük. Tooteportfelli täiendamiseks turustame ka mujal valmistatud kastmeid, sojajooke ning ka teisi mittepiimapõhiseid tooteid. Tere tootmisüksused asuvad Tallinnas, Kosel, Viljandis, Paides ja Põlvas. Tere tütarettevõtteks on Meieri Transport. Ettevõttes töötab üle 615 töötaja. Väärtustame kõrgelt kodumaist toorpiima ja traditsioone, olles samas innovatiivsed ja uutele suundadele avatud. Tundes tarbija ootusi kasutame uusi tehnoloogiaid ja arendame

Majandus → Kaubandus ökonoomika
108 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

o Fokuseeritud differentseerumise strateegia o Parima hinna ja kvaliteedi strateegia Väärtusahela ümberkorraldamine (revamping the value chain) - kulukate sammude elimineerimine väärtusahelast. Näiteks müüa otse tarbijale ja jätte edasimüüjad vahele. Ründvad strateegiad (offensive strategy, competetive attack) - konkurentide ründamine läbi erinevate tegevuste nagu hinnaalandamine, pidev tooteportfelli värskendamine, teiste heade ideede ülevõtmine ja parandamine jne. Konkurentide turuosa ülevõtmine. o Sinise ookeani strateegia - uue tööstusharu segmendi avastamine/leiutamine, mis loob täiesti uue nõudluse. o Parima hinnapakkuja strateegia - tahetakse rahulolevate klientideni jõuda toote ootuste/kvaliteedi/omaduste/toimivuse/teeninduse täiustamisega ning samas pakkuda seda hea hinna eest.

Majandus → Juhtimine
62 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Arvestuse Alused

Majandusarvestus Kaugõppe osakong ARVESTUSE ALUSED Ainetöö Üliõpilane: Juhendaja: Aino Sillamaa Tallinn 2005 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................................................... 3 1.MAJANDUSAASTA ARUANDE KOOSTAMINE.................................................................................4 2. TEGEVUSARUANNE..............................................................................................................................9 3. ASTAARUANDE ARVESTUSPÕHIMÕTTED....................................................................................10 3.1. Nõuded ostjate vastu..................................................................................................................

Ökoloogia → Ökoloogia ja...
107 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

Nagu Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand EESTI KAUBAMÄRGID e. Brändid Iseseisevtöö Juhendaja: Mets Sirje Grupp: MY08 Tartu 2010 AS MAAG Piimatööstus on AS MAAG Grupi tütarettevõte ja tegeleb kvaliteetsete piimatoodete ja jäätiste tootmise ning turustamisega. ·MAAG Piimatööstus põhineb Eesti vanimal piimatööstusel. Aastal 1850 hakkas tööle Kunda mõisameierei (hilisem Linnuse tsehh- praeguseks suletud), millest on saanud tänaseks meie Rakvere tootmistsehh. AS Maag Piimatööstuse nime sai ettevõte 2003. aastal. MAAG Piimatööstus on kõige laiema tooteportfelliga piimatööstusettevõte Eestis, sealjuures ainuke piimatööstus, mis tegeleb lisaks piimatoodete, juustu ja kohukeste tootmisele ka jäätise tootmisega. MAAG Piimatööstus on ainus glasuurkohukeste tootja, mis töötleb too...

Majandus → Tööstuskaup
59 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Eneseteostuse ja -arendamise vajadus Alternatiivide hindamismudelid lk 87 Lojaalsuspõhine; tasakaalustav; leksikograafiline; minimalistlik; maksimalistlik; tulemuspõhine Riskid lk 89 Füüsiline; funktsionaalne; sotsiaalne; psühholoogiline; rahaline ABC MUDEL lk 101 Affect – mõju; Behavior – käitumine; Cognition – tunnetus ABC analüüs Ettevõtte tooted, teenused või kliendid reastatakse tähtsuse järjekorras, et korrastada ettevõtte tooteportfelli või kliendisuhteid. Selgitakse välja toodete või klientide kasumlikkuse struktuur. Saame teada, millised tooted on tooteportfellis üleliigsed või millised kliendid on meile üliolulised. Analüüs eeldab müüginäitajate olemasolu toodete lõikes. Esmalt leitakse ja koondatakse ühte tabelisse müügikäibed ning kulud ettevõtte toodete-teenuste või hoopis klientide lõikes. Kulude puhul tuleb arvesse võtta vaid neid kulusid, mis seotud selle tootega ABC-analüüsi järjekord 1

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

D Kuidas mõjutada tarbijat? î Eelistuse loomise strateegia Õ Eesmärk: mitmemõõtmelise eelise loomine Õ Eelistus tarbija psüühikas î Hinna/koguse strateegia Õ Eesmärk: ühemõõtmelise eelise loomine Õ Turundustegevuse kontsentreerumine hinnale D Kuidas käsitleda tarbijat? î Diferentseerimata vs diferentseeritult D Kuidas kasvada? 2. Tooteportfelli kujundamine Tootesari - rühm lähedasi tooteid, mida turule pakutakse. Tootesarjas on tooted omavahel seotud funktsioonide, tarbijate, turustuskanalite või hinnaga. Tootekompleks - sisaldab ettevõtte poolt valmistatavaid kõiki üksiktooteid. Firma tootekompleksi ulatuse määrab väljastatavate sarjade arv. Tootekompleksi sügavuse loob igas sarjas olevate toodete suuruste, mudelite või värvide hulk. Elutsükkel ja tootestrateegia Käibekatte analüüs

Majandus → Rahvusvaheline turundus
189 allalaadimist
thumbnail
60
pdf

Juhtimisarvestus konspekt-ülesanded (TAK0010; 2019/2020)

(raha genereerimise võimest). Selles maatriksis on neli juhtimisarvestuse seisukohast olulist ideed: raha on palju tähtsam kui (puhas)kasum, juhtide edukuse hindamise ja hüvitamise süsteemid võivad tooteportfelli eri osade puhul olla erinevad, tooteportfelli eri osade juhtide oskustele ja isikuomadustele esitatavad nõuded võivad oluliselt erineda, kasumlikkuse hinnangud on

Majandus → Juhtimisarvestus
226 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

tasuvuspunkt = 2000 / (5-2,5) = 800 saiakest Oletame, et saia koostise maksumus suurenes 20% ja hind jäi samaks. Milline on uus saiakeste tasuvuspunkt? Saia koostis on muutuvkulu, olgu selleks siis jahu, teravilja või vee või mille iganes kallinemine. Lahendus: Muutuvkulu suurenemine 2,5*1,2= 3 SEK 2000 / (5-3) = 1000 saiakest Toodete ABC-analüüs ABC-analüüsiga reastatakse ettevõtte tooted, teenused või kliendid tähtsuse järjekorras, et korrastada ettevõtte tooteportfelli või kliendisuhteid. Saame teada, millised tooted on tooteportfellis üleliigsed või millised kliendid on meile üliolulised. . (Kui teha joonis, siis akumuleeritud kulukatte põhjal, liha esimesena, joonis tõusev) Uute toodete kõige suuremateks ebaõnnestumise põhjusteks on:  Enne toote turule toomist ei tehtud tarbija- ja turu-uuringuid (28% juhtudest kukub uus toode läbi).  Toode pole uus turu jaoks (24%)  Tehnoloogiline viga (15%) 7

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse liikmed astuvad vahetusse, sest soovivad omavahel ressursse jagada.   Maks...

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

“20% klientidest tekitab 80% käibest”. Pareto uuris sissetulekute ja varanduse jagunemist rahvastiku ulgas ning kõrvuti Pareto printsiibiga tõi majandusteadusesse mõiste Pareto efektiivsus (ehk Pareto optimum), mis kirjeldab seisundit, kus on võimatu parandada kellegi heaolu ilma, et kannataks kellegi teise heaolu. Vilfredo Paretoga on seotud ka Pareto jaotus, Pareto graafik ja Pareto indeks. Pareto printsiip turunduses Peamiselt saab rakendada:  Tooteportfelli analüüsiks  Kliendiportfelli analüüsiks  Töötajate tulemuslikkuse analüüsiks 13 13) Kliendiportfell – 14) Tooteportfell – Teised mõisted: 1) Kliendi eluaegne väärtus – kõigi aktiivsete ostude summa/aktiivsete klientide arv 2) Püsikulud - Kulud, mis ei sõltu tehtava töö mahust.Nt. juhtimis- ja administratiivkulud, hoonete rendid, maksud, küttekulud, kindlustuskulud

Majandus → Turunduse juhtimine
97 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

- Sortimendijuhtimine - Kampaaniajuhtimine STRATEEGILISELT STRATEEGILISELT - Tootepõhine sihtkalkulatsioon - Väärtuspõhise juhtimise osa - Strateegiline hinna alampiiri - Kliendiväärtuse analüüs määratlus - Tulemuslikkuse analüüs ja - Väärtuspõhise juhtimise osa planeerimine kliendisuhete - Tooteportfelli otsused juhtimiseks - Turustuskanalite juhtimine Kululiikide arvestus ASis Piimatööstus ASis Piimatööstus tuleks kululiikide arvestuse raamides eristada kolme erinevat kuludega seotud aspektide gruppi e lähenemist: 1. Lähtumist tegevustsüklist ja sellega seotud tehnoloogilisest protsessi eripäradest üksikutes tütarettevõtetes. 2

Majandus → Finantsjuhtimine
195 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun