Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Logistika alused põhjalik konspekt (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes vastutab klienditeeninduse eest?
  • Kuidas toimida kauba puudumisel?
  • Mis on kliendile kõige tähtsamad elemendid teeninduses?
  • Milliseid täiendavaid teenuseid nad eeldavad?
  • Milline on konkurentide teenindustase?
  • Kuidas klient hindab teenindustaset konkurentde omaga võrreldes?

Lõik failist

LOGISTIKA ALUSED
Logistika missioon – tagada õigete kaupade ja teenuste kättesaadavus õigel ajal õiges seisundis õiges koguses õiges kohas õiglase hinnaga, et kindlustada kliendi rahulolu ja ettevõttele maksimaalne kasum.
Õiglane hind on siis, kui kaup ära ostetakse!
Logistika:
  • Rakenduslik tegevus, millesse on haaratud transport, laomajandus , klienditeenindus , turundus , arvestus ja infovahetus .
  • Osa ettevõtte juhtimisest, mis kindlustab kõikide teiste juhtmisfunktsioonide eduka töö.
  • Mõtteviis, mis võimaldab komplektselt vaadelda mitmesuguseid protsesse.
  • Teadusharu , mis uurib erinevaid meetodeid kasutades logistiliste protsesside toimimist ja sellega seonduvaid nähtusi, et luua metodoloogiline alus.
    Logistika arenguetapid
  • Tootjakeskne periood 1950-1960. 1956 pannakse alus logistika kogukulude konseptsioonile
  • Tarbijakeskne periood 1960-1980 , suurenes nomenklatuur ja ilmusid erinevad tooted, tekkis vajadus jaotuse järele
  • Logistikakeskne 1980-1990 – kuidas paremini kiiremini kliendile toimetada kaup.
  • Täieliku integratsiooni periood 2000 - IT tuleb logistikasse
    Aastal 2003 Ameerika Logistika Juhtimise Keskuse Konverents.
    Logistika on osa tarneketi tegevusest, mis planeerib, teostab ja kontrollib kaupade, teenuste ja informatsiooni efektiivset liikumist ja ladustamist lähtepunktist tarbimispunkti jõudmisel eesmärgiga rahuldada kliendi nõudmisi.
    Logistika konseptsioonid:
    Logistika on kaupade tootmise, hankimise ja jaotusega seotud strateegiliselt juhitud materjali, informatsiooni, raha ja teenuste voogude integreeritud protses, mille eesmärgiks on suurendada ettevõtte kasumit ja retaablust õigete strateegiliste valikute kaudu
    Logistika funktsioonid:
    Klienditeenindus
  • Vasakule Paremale
    Logistika alused põhjalik konspekt #1 Logistika alused põhjalik konspekt #2 Logistika alused põhjalik konspekt #3 Logistika alused põhjalik konspekt #4 Logistika alused põhjalik konspekt #5 Logistika alused põhjalik konspekt #6 Logistika alused põhjalik konspekt #7 Logistika alused põhjalik konspekt #8 Logistika alused põhjalik konspekt #9 Logistika alused põhjalik konspekt #10 Logistika alused põhjalik konspekt #11 Logistika alused põhjalik konspekt #12 Logistika alused põhjalik konspekt #13 Logistika alused põhjalik konspekt #14 Logistika alused põhjalik konspekt #15 Logistika alused põhjalik konspekt #16 Logistika alused põhjalik konspekt #17 Logistika alused põhjalik konspekt #18 Logistika alused põhjalik konspekt #19 Logistika alused põhjalik konspekt #20 Logistika alused põhjalik konspekt #21 Logistika alused põhjalik konspekt #22 Logistika alused põhjalik konspekt #23 Logistika alused põhjalik konspekt #24 Logistika alused põhjalik konspekt #25
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-12-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 324 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor maxu11 Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    30
    doc

    Klienditeenindus

    mida nad kaupade tarbimisest ja teenuste osutamisest saavad.= rahulolu. Klient ootab nii kvaliteetseid tooteid kui ka heal tasemel toodete turustamist ja müügijärgset teenindamist. Kuna konkureerivate toodete omadused on üsna sarnased, saab otsuste tegemisel määravaks pakutavate teenuste ulatus ja kvaliteet. Klienditeenindusel on otsene mõju turuosale, logistikakuludele, kasumlikkusele ja rentaablusele. 3 4 Klienditeenindus kui turunduse ja logistika ühendaja Turundus( marketing) on kogu ettevõtet hõlmav äriprotsess, mis seob endaga kõik teised valdkonnad. Logistika roll turunduse kõrval on korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelas kvaliteetselt ja tõhusalt kooskõlas turundus- ja müügistrateegiaga ning müügiplaanidega. Logistikasüsteemid peavad toetama turundust. Enne toote lõplikku omandamist läbitakse mitmeid ostu- müügiprotsesse, kus toimub klienditeenindamine. Tõhusat

    Klienditeenindus
    thumbnail
    26
    doc

    Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

    millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses? Tootmisettevõtte ja hulgimüügiettevõtte vahel on oluline erinevus see, et tootmisettevõtte puhul võib teeninduses osapooli olla rohkem. Hulgimüügiettevõttes ja jaeettevõtte erinevus – jaekaubanduses on personaalne pool olulisem. Jaekabanduses klienditeenindus sõltub toodetest (kuidas paigaldatud) ja kliendi rahulolust. 5. Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika? Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud? Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. Eesmärk on saavutada rahuldatud kliendi pealt kasumit, läbimüügi kasvu ja kliendi püsima jäämist pika perioodi jooksul. Logistika ülesanne on korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelates kooskõlas turundus-ja müügistrateegia ning müügiplaanidega kvaliteetsel ja efektiivsel viisil. 6

    Klienditeenindus logistikas
    thumbnail
    8
    docx

    Logistika eksami kordamiseks

    Kordamiseks: 1. Logistika olemus Logistika (inglise keeles logistics) on ressursside ajaline positsioonimine või kogu tarneahela strateegiline juhtimine. Tarneahel on jada üksteisele järgnevaid tegevusi, mille eesmärgiks on kliendi rahuldamine. See võib hõlmata hankeid, tootmist, jaotust ja jäätmekäitlust koos nendega kaasneva transpordi, ladustamise ja infotehnoloogiaga. See on üks paljudest definitsioonidest, sest logistika on mitmesse erialasse puutuv ja arenev teadusala, mille arenguperioodide kohta kehtivad erinevad määratlused. 2. Logistika arenguetapid Tootmiskeskne peroppd 50-60 aastatel, see tähendab müüja keskne turg, tootmise efektiivsusele ja jaotamisele pöörati vähem tähelepanu. Turunduskeskne periood 60-80 aastad, müüja turu muutmine ostja turuks, toodete ja teenuste valiku suurendamine. Logistikakeskuse periood, tarneahela juhtimise konseptsiooni loomine ja varude kasutamise

    Logistika alused
    thumbnail
    14
    doc

    Klienditeenindus logistikafirmas

    tegutsetakse. o Nii näiteks vajatakse kaulustes müüdavate toidu ja tarbekaupade puhul olulisemalt kõrgemat teenindustaset kui tehniliste kaupade ja seadmete hulgi ja projektimüügil. o Klienditeeninduse tase määrab ära, kui palju olemasolevaid kliente jääb alles kui paljudest potentsiaalsetest klientidest saavad tulevikus püsikliendid. o Nii on ettevõtte klienditeeninduse tasemel otsene mõju selle turuosadele, logistika kogutuludele, lõppkokkuvõttes ka ettevõtte kasumlikkusele ja rentaablusele. o Sel põhjusel kuulub klienditeenindus lahutamatu osana igasuguste logistiliste süsteemide planeerimise ja toimimise juurde. o Kui teenindustase peegeldab rohkem kooskõlastatud ja kokkulepitud tingimusi ja lubaduste taset, mida klient ootab ja mille täitmiseks on tarnijal potentsiaal, siis teeninduse kvaliteet iseloomustab kliendi poolt vaadatuna

    Teenindus ja müük
    thumbnail
    7
    docx

    Klienditeenindus logistilistes süsteemides

    Kuni tänase päevani tähendas see minu jaoks kui otseset klienditeenindust. Ehk siis müüja kui klienditeenindaja on leti taga ja müüb kaupa. Olen käinud ka Tallinna Tööstushariduskeskuses ja läbinud ainet klienditeenindus. Samas seal õpitud rõivaala müügikonsultandi amet ongi otsene klienditeenindus. Esimestest tundidest siin koolis tuli aga välja et päris nii see pole. Klienditeenindus on väga lai valdkond. Mäletan seda esimest ringi mis sai tahvlile joonistatud. Logistika ei saa olla kui pole klienditeenindust, tootmist, ladu ega transporti. Kõlas loogiliselt, aga et klienditeenindusel nii suur osakaal on, seda ei kujutanud ette. Nüüd järgnevatel ridadel saan kirjutada kui palju ma targemaks sain ja mida see mõiste klienditeenindus siis tegelikult tähendab. Klienditeeninduse mõiste Teeninduse all mõeldakse kõikide selliste toimingute koosmõju, mille abil teeb ettevõte kliendile toote või teenuse kättesaadavaks

    Klienditeenindus
    thumbnail
    15
    doc

    Logistika konspekt

    ETTEVÕTTE LOGISTIKA www.logistikauudised.net Arukalt korraldatud protsess. Eelis globaliseeruvas maailmas. Õige kaup, õiges kohas, õigel ajal, õiges koguses, õiges seisundis ja õiglase hinnaga. See, kes suudab efektiivsemalt korraldada toote või teenuse loomist ja lõpptarbijani jõudmist on võitja üha pingestuvamas konkurentsis. Logistikute ülesanne oli tagada

    Logistika
    thumbnail
    10
    docx

    Kordamisküsimused Logistikas

    eest Materjalilogistika ülesandeks on tooraine- ja pooltoodete voogude juhtimine tootmis- (töötlemis-)protsessi käigus. Tänapäeval on hanke-ja materjalilogistika omavahel integreerunud ning neid võib vaadata tervikuna e. hankelogistikana 2. Jaotuslogistika eesmärgiks on toimetada lõpptoode lõpptarbijani neid rahuldaval moel ja ajal. 3. Kogukulude kontseptsioon (total cost concept) eeldab, et kõikide logistika tegevusvaldkondade kulusid vaadeldakse tervikuna, arvesse võttes kõiki võimalikke kulusid. Eesmärk on leida lahendus, mille puhul kogukulud oleksid minimaalsed (säilitades seejures vajalik klienditeeninduse tase). Kontseptsiooni võti seisneb kõiki logistiliste kulude üheaegses arvestamises, saamaks minimaalsed kogukulud. TC(kogukulu)=Ct(transpordikulu)+Ci(teel olevate varudega seonduvad kulud) +Cd(hankija varudega seotud kulu)

    Logistika
    thumbnail
    5
    docx

    LOGISTIKA BAASKURSUSE KORDAMISKÜSIMUSED 2011

    LOGISTIKA BAASKURSUSE KORDAMISKÜSIMUSED 2011 1. Mis on hankelogistika ? Hankelogistika eesmärgiks on laia sortimendi tooraine ja pooltoodete omandamine ning toomis(töötlemis)paika toimetamine õiges koguses, õigel ajal ning vastuvõetava hinna eest. 2. Mis on jaotuslogistika ? Jaotuslogistika eesmärgiks on toimetada lõpptoode lõpptarbijani neid rahuldaval moel ja ajal. 3. Kirjelda kogukulude kontseptsiooni logistikas. Kogukulude kontseptsioon eeldab, et kõikide logistika tegevusvaldkondade kulusid vaadetakse tervikuna, arvesse võttes kõiki võimalikke kulusid. Eesmärk on leida lahendus, mille puhul kogukulud oleksid minimaalsed. Kontseptsiooni võti seisneb kõigi logistiliste kulude üheaegses arvestamises, saamaks minimaalseid kogukulusid. 4.Kirjelda kulude kompromissi kontseptsiooni logistikas. Tihti satuvad eri logistiliste tegevuste kulud omavahel konflikti. Ühtede kulude vähendamine toob endaga kaasamuude kulude suurenemise

    Logistika




    Kommentaarid (2)

    lembit91 profiilipilt
    Mihkel Lember: hea ja loogiline konpekt
    15:54 11-05-2021
    millermonster profiilipilt
    14:40 08-09-2016



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun