Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"logistikateenuste" - 46 õppematerjali

thumbnail
13
pdf

Outsourcing logistika

alusel. Logistikateenuste osutamise ajajärgud tehnoloogia arengule Aastad 1985 - 2000 3PL (Third Part Logistics) ehk logistiliste teenuste outsourcing Ettevõtted on mõnest logistilisest tegevusest täielikult loobunud ehk ostavad need spetsiliseerunud ettevõtetelt. Sel juhul sünnivad strateegilised ühisused ja partnerlused. Ühisuse puhul lepivad osalised (kauba saatja/müüja ja saaja/ostja) kokku logistikateenust pakkuva firma nn 3 osalise teenuse teenuste kasutamises. Logistikateenuste osutamise ajajärgud tehnoloogia arengule Aastad 2000 - 2020 4PL (Fourth Part Logistics) ehk logistiline integratsioon. Mõnevõrra tinglik, sest ka praegu on ettevõtteid, kes on 1. 2. ja 3. ajajärgus või lähevad madalamale tagasi. Outsourcingu Outsourcing all mõeldakse ettevõtte poolt teostatud toimingu eraldamist muudest toimingutest ja selle määratlemist eriliseks vajaduseks, mille rahuldab väljaspool ettevõtet olev teenuste osutaja/tarnija.

Logistika → Baaslogistika
13 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Logistika lühendid ja tähendused

LÜHENDITE LOETELU 3PL​ - kolmanda poole logistika (​third party logistics​) või kolmanda poole logistikateenuste osutaja, kasutatakse ka lühendit TPL 4PL​ - neljanda poole logistika (​fourth party logistics​) või neljanda poole logistikateenuste osutaja, kasutatakse ka lühendit FPL Auto-ID​ - automaatne andmetuvastus (​auto identification)​ BPR​ - äriprotsesside ümberkujundamine (​business process reengeneering)​ CAD​ - raalprojekteerimine (​computer aided design​) CAM​ - raalijuhtimisega tootmine (​computer aided manufacturing​) CIM​ - raalintegreeritud projekteerimine ja tootmine (​computer integrated manufacturing​) CL​ - täiskonteinerisaadetis (​container load​)

Logistika → Logistika
6 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Transpordi terminid

raudteevedusid reguleeriva COTIF-i konventsiooni üks lisadest. CIM-lepinguga on liitunud valdav osa Euroopa raudteefirmadest ja ettevõtetest. CMR konventsioon (Rahvusvahelise kaupade autoveolepingu konventsioon) Rahvusvaheliselt on kokku lepitud kaubaveo tingimused, kus kajastatakse veolepingu kõikide poolte õigusi ja kohustusi. ELEA (Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon) see on FIATA liige ELEA on rahvusvahelise ekspedeerimisega ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. Organisatsiooni eesmärgiks on esindada ja kaitsta liikmete ühiseid tööalaseid huve, vältida ebaausat konkurentsi ja aidata kaasa oma valdkonna õigusaktide väljatöötamisele ning sellealase info levikule. Käesoleval ajal ühendab ELEA endas 51 rahvusvahelise transpordi ja ekspedeerimisega või muude logistikateenuste pakkumisega tegelevat firmat.

Logistika → Baaslogistika
3 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Riskid tarneahelas

Juhtkond ise võib olla riskide põhjustajaks, kuna osa selle liikmeid ei pruugi mõista, kuidas toimib tarneahel. Lõppkokkuvõttes võivad juhtkonna liikmed hakata survestama tarneahela juhtimise meeskonda ja suurendada sellega erinevaid riske. Kulude kompressioon Tarneahela juhtidele avaldatakse survet kulude vähendamiseks. See asetab ettevõtte aga olukorda, kus on vaja kasutada üht tarnijat, odavamaid, kuid kõrgema riskitasemega tarnijaid või logistikateenuste osutajaid ning tegema tarneid ebastabiilsetest piirkondadest. Varude vähendamine Varude ja käibekapitali vähendamine ei pruugi iseenesest olla riskide põhjustajaks. Varud on puhvriks, mis aitavad kaitsta ettevõtet ebakindluse ja määramatuse vastu. Need aitavad vähendada riskijuhtumite mõju. Kui varud on liialt väikesed, võivad teatud juhtudel tekkida arvestatavad tõrked ettevõtte tegevuses. 2. Välised osapooled

Logistika → Laomajandus
63 allalaadimist
thumbnail
13
docx

SmartPOST

vajaliku oskusteabe konsultatsioone alates finantsplaanist ja konkurentsianalüüsist kuni logistikaprotsesside-, klienditeeninduse- ja turunduseni (1). 2.2 Kellele on Cleveroni postipakkide logistikalahendus mõeldud? Logistikaettevõtetele, kes juba teenindavad kaugmüügi ettevõtteid ning soovivad oma teenuseid kvaliteetsemaks ja kasumlikumaks muuta ning kaitsta oma turgu uute võimalike konkurentide eest. Ettevõtetele kes veel ei tegutse kaugmüügi ettevõtetele logistikateenuste pakkumisega kuid soovivad sellesse ärisegmenti siseneda. Cleveroni PDS käivitamine võimaldab tekkivate konkurentsieeliste abil uue tulijana kiirelt turgu haarata ning kasumlikult tegutseda peaaegu igas arenenud riigis (1). 2.3 Pakiautomaatide riistvara Pakiautomaadid on spetsiaalselt disainitud lõpptarbijate jaoks, et võimaldada iseteeninduslikku pakkide saatmist ja vastuvõtmist kõige kliendisõbralikumal moel. Cleveroni pakiautomaadid on modulaarsed

Logistika → Logistika
80 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Klienditeenindus logistikas

soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. ,,Tarbija" 3. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijaile, vaid ka nendele vahelülidele, kes asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbijate vahel 4. Klientide vajaduste rahuldamisele toodete järele( ostmine jae-või hulgikaubandusest, edasimüüjalt jne) , teenuste järele ( logistikateenuste ostmine) või toote järele, mille kättetoimetamisega kliendile osutatakse logistikateenust. 5.Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. Rahuldatud klienti nähakse, kui ainsat võimalust saavutada kasumit, läbimüügi kasvu ja püsima jäämist pika perioodi jooksul. Logistika- korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelates kooskõlas turundus-

Logistika → Klienditeenindus logistikas
42 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Globaalse tarneahelaga seonduvad riskid, ohud ja probleemid

kodumaal. Paljudel juhtudel algab ja lõpeb riskide tuvastamine ning hindamine tarnijate juures. Kui aga tarnijad hakkavad muutuma tarneahela juhtidele äärmiselt olulisteks riskide juhtimise objektideks, räägib see pigem nende vähesest professionaalsusest. 3. Protsessi juhtimise väljakutse. Tarneahela juhtimine on organisatsiooni vertikaalselt läbiv protsess, mis ulatub sellest väljaspoole tarnijate, klientide, logistikateenuste pakkujate ning muude osapoolteni, kes võivad paikneda kõikjal maailmas. Tohutu geograafiline ulatus, pikad vahemaad ja ahelate juhtimise keerukus põhjustavad selle, et tarneahelate planeerimise ja haldamise protsess muutub äärmiselt komplitseerituks. Inimeste ja tehnoloogiate juhtimine suurendab niigi tõsise väljakutse ulatust. Tehnoloogiad ja personal on ühest küljest olulised tegurid tarneahela

Logistika → Baaslogistika
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Logistika terminid

kaubasaatja, kaubasaaja ja vedaja kohustusi ning vastutust. Euroopa piires toimuvate rahvusvaheliste maanteevedude korraldamisel puudub alternatiiv CMR-ist erineva lepingu sõlmimiseks. CMR Konventsiooni võttis 1956. aastal vastu ÜRO Euroopa Majanduskomisjon. See käsitleb rahvusvaheliste maanteevedude veorahalepingu sätteid. Eesti ühines lepinguga peale taasiseseisvuse saavutamist. ● ELEA- on rahvusvahelise ekspedeerimisega ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. Organisatsiooni eesmärgiks on esindada ja kaitsta liikmete ühiseid tööalaseid huve, vältida ebaausat konkurentsi ja aidata kaasa oma valdkonna õigusaktide väljatöötamisele ning sellealase info levikule. ● PROLOG- PROLOGi ehk Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühingu tegevuse eesmärgiks on ostu- ja tarneahelate juhtimise edendamine, ühingu liikmete

Logistika → Logistika
3 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Logistika areng Menlo Worldwide

kasumimarginaali. Kuidas tulevikus veelgi efektiivsust parandada? Kolm lihtsat punkti, mida paljud ettevõtted võiksid järgida suuremaks kulude kokkuhoiuks on järgmised : transpordikulud, tehnoloogia ning kaupade saatmine ning vastuvõtt. Transpordikulude vähendamiseks on mitmeid võimalusi. Üheks variandiks on olemasolevate lepingutingimuste uuesti läbi rääkida ja vähendada makstavat miinimumsummat näiteks ühes teatus piirkonnas saadetavate pakkide arvelt. Teiseks on logistikateenuste pakkujate hulk väga suur ja näiteks on võimalik kasutada väikeseid kohalikke ettevõtteid, kes võivad pakkuda parimat hinna/ kvaliteedisuhet. Tehnoloogia kasutuselevõtul on eeliseks kiirus ja koordineerimine. Kui tegemist on üle riigipiiri mineva saadetisega, siis peavad teatud dokumendid olema tollis ööpäev enne saadetise reaalset piirile saabumist, vältimaks viivitusi ja selle tagajärjena ka saadetise hilinemist sihtkohta.

Logistika → Logistika
16 allalaadimist
thumbnail
5
docx

NÄGEMUS LOGISTIKA VALDKONNA ARENGUST JA TULEVASEST ELUKUTSEST

viis ka osa meie ekspordi turust. Antud olukord sundis meid otsima uusi turge nii läänest kui põhjast aga ka efektiivsemat tootmisahelat, laondust, tarnet ja transpoti, et võistelda lääne turul pakutava kaubaga. 2007.aastal korraldatud uuringu järgi on Eesti logistika arengusuunadeks järgmised punktid:1. Logistika, eriti transporditeenuste laialdane väljasttellimine. Kasvab nõudlus intregeeritud logistikateenuste pakettide ja klientidele kohandatud, väärtust lisavate teenuste järele. Samas suureneb pidevalt klientide nõudlikkus logistikateenuste kvaliteedi ja paindlikkuse suhtes. 2. Ettevõttevaheliste partnerlussuhete areng. Tihenev kooperatsioon, protsesside integreerumine ja partnerlussuheted, eriti tellimuste täitmise valdkonnas. 3. Kasvav tähelepanu laondusele. Toimub laonduse tsentraliseerimine Balti religiooni pluss Soome, Rootsi ja Poola tasandile. Koos

Logistika → Logistika
41 allalaadimist
thumbnail
6
doc

VEOKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja VASTUSED

Trantspordisüsteemi komponendid on: infrastruktuur, trantspordivahendid, tugisüsteemid, juhtimine ja reguleerimine. 32. Mis on transpordipoliitika? Abinõude kompleks, mille abil valitsus mõjutab trantsporditeenuste kasutamist, püüdes saavutada trantspordisüsteemi optimaalset arendamist, reisija- ja kaubaveotingimuste parandamist. Kaasajal põhisuundadeks deregulatsioon, turuorientatsiooni tugevnemine ja sellega kaasnev privatsiseerimine. 33. Kes on LLP (lead logstics provider)? Juhtivad logistikateenuste pakkujad. Vahendaja kaubasaatja ja rohkem spetsaliseeritud logistikateenuste osutajate vahel. (vedajad, laopidajad, kullerid) peamine eelis, et kõike saab tellida ühelt pakkujalt. Nt DHL 34. Kes on neljanda poole logistikateenuse osutaja (4PL)? Tarneahela integreerija kes ühendab kliendi ja 3PL teenuse pakkuja läbi juhtimis- ja IT teenuste. 4PL on nagu vahendaja klientfirma ja 3 PL vahel, tegeledes selle koostöö juhtimise ja IT poolega

Logistika → Veokorraldus
120 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

vaatenurgast. Õiglase hinnangu andmiseks tuleb lähtuda objektiivse mõõtmissüsteemi tulemustest ja kvaliteedistatistika andmetest. See aitab emotsiooni ajel antud hinnanguid ümber lükata. Klient võib tajuda temale pakutavat teenindustaset palju madalama või kõrgemana, kui ettevõtte keskmine klientidele osutatavate teenuste tase. Teenindustase sõltub paljudest erinevatest teguritest:  Tellimuse täitmise ja tarnimise kiirusest  Ostjale osutatavate logistikateenuste struktuurist  Kaubavoogude kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete parameetrite vastavusest tellija nõudmistele  Optimaalse suurusega kaubavoogudest  Optimaalse suuruse ja koosseisuga varudest  Transpordiliigi ja transpordivahendite valikust  Logistikateenuste hindade ja tariifide ühtlasel tasemel hoidmisest pika aja jooksul Paindlikkus Ettevõtte võime tulla vastu kliendi soovidele, mis erinevad varem kokkulepitust. Eeldatakse teenusepakkuja kiiret ja

Majandus → Klienditeenindus
50 allalaadimist
thumbnail
6
docx

BAASLOGISTIKA

 Eksisteeris tootmiskeskne tootmisettevõtte Logitikateenuste mõtteviis. konkreetse vajaduse vahel (Vajadust sisseost.Millistesse nelsja  Logistikat käsitleti põhiliselt suuremad või väiksemad kaubapartiid arengujärku jaotub tootmisettevõtte transpordi- ja põhjustavad logistikateenuste osutamise laokulude vähendamise samu tagajärgi nagu ostutähtaegadest areng,nimetage neid ja kirjeldage vahendina. mittekinnipdamine). lühidalt?  Peamiseks teguriks tootmiskulude • Materjalide ja pooltoodete kvaliteedi 1. Aastad 1950-1970 1PL (First Part vähendamisel sai kontroll. Logistics) ehk ettevõttesisene

Logistika → Baaslogistika
31 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Turunduslogistika kordamiseks

o Otseselt seotud klienditeenindusega o Streteegiliseks peetava info jagamist o Logistikaprotsessi seisukohalt olulised protsessid o Ei nõua suuremahulisi investeeringuid o Kiire tasuvusega investeeringud o Tegevused mis ei vaja väljakujunenud protsesse o Tegevused, mis nõuavad spetsiifilisi oskusi, mis teenuse osutajatel puuduvad. Kolmanda poole logistikateenuste osutajate liigid · Kolmanda poole logistikateenuste osutajate liikideks on: o Varadepõhised logistikateenuse osutajad (logistikaettevõtted, kes rendivad vastavaid varasid, et teenust pakkuda) o Võrgustikupõhised logistikateenuste osutajad (kuller- ja kiiresaadetised, kes omavad vastavat võrgustikku) o Oskustepõhised logistikateenuste osutajad (konsultatsiooni-, finants-, IT-, ja juhtimisteenudei pakkuvad ettevõtted) Logistika väljasttellimise protsess

Logistika → Baaslogistika
59 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Logistika

Termin "logistika" võeti kasutusele Prantsuse armees 1670-ndatel aastatel. Teise Maailmasõja ajal arenes logistika hoogsalt. Esmalt kasutati militaar -logistika meetodeid peamiselt jaotuses materjalivoogude juhtimisel, hiljem ka tootmise juhtimisel. 4. Logistika definitsioonid Logistika definitsioon võib olla erinev sõltuvalt vaatenurgast, kust seda määratletakse. Nii võivad logistikat määratleda veidi erinevalt tootja, hulgimüü-ja, jaemüüja ja logistikateenuste osutaja. 5. Logistika rolli suurendavad tegurid tänapäeva majanduses Toodete eluea lüh. , nõudluse killustumine, turgude ebastabiilsus, vajdus suurendada paindlikkust; kaupade sortimendi laienemine; hindade järjepidev kasv; turunduse areng; kliendisuhete juhtimine. Roll on tootja ja tarbija vahel materjali raha- ja infovoogude juhtimine, millele on lisandunud taaskasutatavate materjalide voog ja ettevõtete koostamine 6. Logistika põhimõisted

Logistika → Baaslogistika
73 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Logistika eksami kordamiseks

3. Kiired ja segedased kättetoimetamised. 4. Tarneahela eri osades ühendatakse mastaabisääst ja kulude efektiivsus. 5. Jaotus toimub koostöös vahendajatega. 6. Paljude vedajate vedu igapäev otse lõpptarbijale. 7. Ladustamine minimeeritakse läbivoolupõhimõttel. 8. Kogu väärtusketti kattev sidesüsteem. 9. Jaotusvõrgu arendamine on strateegiline konkurentsis püsimise abinõu , mitte veokulude põhjustaja. 10. Logistikakeskuste rajamine teatud piirkonna jaoks. 11. Logistikateenuste arendamine lähtudes strateegilisest seisukohast, integreerides materjali-, info- ja rahavoogudega seotud teenused konkurentsieelisteks. 12. Kogu tarneahela rakendamine lisaväärtuse loomisele. 13. Mõõdupuuks on tarbija soovide rahuldamine. 8. Laomajanduse põhitõed Klienditeenindus, kaitse erakorraliste olukorra vastu, varude tasandamine. 9. Mõisted kauba käsitlemisel, Inventeerimine, lähetamine, ristlaadimine, konsolideerimine, distributsioon, hoiustamine, 10

Logistika → Logistika alused
81 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Baaslogistika Eksam 2015

• konteinerit on suhteliselt kallis kasutada odavate kaupade transportimiseks; • kaubasaatjal ja vastuvõtjal peab olema konteineri tõstmiseks vajalik tehnika (siirdetõstukid, jms. seadmed); • konteinerites ei tasu transportida väikesi kaubakoguseid, kus puudub võimalus nende koondamiseks suuremateks ühikuteks; • võrreldes konteinerite kasutamisaega on konteinerite all kinni suhteliselt palju kapitali. Logitikateenuste sisseost.Millistesse nelsja arengujärku jaotub logistikateenuste osutamise areng,nimetage neid ja kirjeldage lühidalt? 1. Aastad 1950-1970 1PL (First Part Logistics) ehk ettevõttesisene logistikateenus. Sel perioodil teostas ettevõtte oma jõududega kõik logistilised tegevused. 2. Aastad 1970-1985 2PL (Second Part Logistics) ehk logistiliste teenuste allhange. Teenuste sisseostmine toimus juhuslikult ja lühiajaliste lepingute alusel. 3. Aastad 1985-2000 3PL (Third Part Logistics) ehk logistiliste teenuste sisseost (outsourcing).

Logistika → Baaslogistika
70 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Logistika spikker

4. Süsteemi paindlikkus. Klienditeeninduse võime reageerida ettenägematutele juhtumitele. 7. Defektid Defektide tootmine ja defektide parandamine rasiakavad aega ja raha. 5. Teeninduse juhtimine. KAIZEN ­ tegevuste operatsioonide vähehaaval täiustamine. Logistikateenuste osutamise areng jaotub 4 tasandisse vastavalt tehnoloogia arengule: Tegevusaegsed elemendid kindlustavad otseselt toote jaotuse kliendile: 1. 1PL (1950 ­ 1970) First Part Logistics ehk asutusesisene logistika. Sel ajajärgul tegi 1. Defitsiidi tase . laodefitsiiti analüüsitakse kaupade ning klientide lõikes. Juhul, kui laos ettevõte oma jõududega kõik logistilised tegevused. Ettevõttel oli oma autopark ja laod ja

Majandus → Ettevõtlus
69 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Riskid tarneahelas

väljaspool. Tarneahela võtmetegevuseks on : · kliendisuhete juhtimine · klienditeeninduse juhtimine · nõudluse juhtimine · tellimuste täitmine · tootmisprotsessi juhtimine · hankimine · toote arendus ja ärindus · korje Ettevõtte riskide hindamise struktuur · Kaardista nii sisemine (ettevõtte sisene) kui ka väline tarneahel, toimingud, osapooled (tarnijad, kliendid, finantsinstitutsioonid, tootmine, logistikateenuste osutajad jne), mahud (koguselised ja rahalised) ning toimingute teostamise kohad · Tuvasta kriitilised tegevused ja osapooled · Tuvasta kõik olulised toimingud ja tarneahela toimimise seisukohalt tähtsad osapooled · Koosta pingerida kõikidest olulistest toimingutest, osapooltest ja suhetest osapoolte vahel · Kaardista kõik nii inimeste kui ka tehnoloogiate poolt juhitavate toimingute

Logistika → Logistika
119 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kuidas toimib logistika?

Teisest küljest tähendab logistika juhtimine üksikute või integreeritud logistikatoimingute korraldamist ja täideviimist tarneahelas, väljaspool oma ettevõtet. Logistikategevuste juhtimisel ei peeta traditsiooniliselt silmas mitte niivõrd tarneahela liikmete huve ja ahela lõpus oleva tarnijat, kuivõrd oma ettevõtte huve ja eesmärke. Sellest tulenevalt haldab ettevõtte logistikajuht üldjuhul oma ettevõtte logistikatoiminguid, suheldes seejuures tarnijate, klientide ja logistikateenuste pakkujatega. Logistikajuhi töö peaks olema suunatud ettevõtte kasumi, rentaabluse, ettevõtte väärtuse ja turuosa suurendamisele. Logistikatoiminguteks ehk funktsioonideks nimetatakse materjalivoogudele lisatud ja neid saatvaid tegevusi. Logistikatoiminguteks on näiteks maha- ja pealelaadimine, ümberlaadimine, transport, ladustamine, sorteerimine, konsolideerimine, pakendamine, jaotamine, markeerimine, koostamine jne. Logistikatoiminguteks, mis on seotud tihedalt

Logistika → Logistika alused
20 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Tarneahela juhtimine eksamiküsimused vastustega

Hiljem tellimus tühistatakse ja tootjal on raske määrata tegelikku nõudlust oma toodete vastu. 3. Tarneahela juhtimise kontseptsioon sai alguse 80ndatel, kui ilmnes et ... (3p) a) "push" lähenemine toodete turustamisel on märksa tõhusam ja kasulikum kui "pull"; b) logistikal puudub selline väärtuse loomise potentsiaal nagu turundusel; c) tarneahela täiustamine ei saa toimida vaid eraldi iga ettevõtte siseselt; d) järjest rohkem hakati tarneahelas vältima logistikateenuste sisseostmist. 4. Milline lause väljendab üht populaarset seisukohta tänapäevases tarneahelate juhtimises? (4p) Kõige parem ladu on: a) kindlustatud ladu; b) täisautomatiseeritud ladu; c) odava tööjõuga ladu; d) ratastel olev ladu; e) võlgu ostetud ladu. Kommenteerige lühidalt, millega seda väidet võiks õigustada? Parim logistiline lahendus on tihti selline, milles tullakse toime ilma kauba vahepealse lattu paigutamiseta

Haldus → Tarneahela juhtimine
166 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Praktika aruanne-DSV Transport AS

samuti kogemuste ja oskuste omandamine. Käesoleva aruandega antakse ülevaade veokorraldaja tööst ettevõtes. Võttes arvesse, et töö põhimõte on igas veondusettevõttes sarnane, erinevad nad siiski käsitletavate kaubaliikide poolest, millega erinevad firmad kokku puutuvad. 1. 3 1. Praktikaettevõtte iseloomustus DSV on üleilmne transpordi- ja logistikateenuste pakkuja. Ettevõttel on kontoreid enam kui 70 riigis ning rahvusvaheline partnerite ja esinduste võrgustik, tänu millele suudetakse teenuseid pakkuda kogu maailmas. Tõhusad professionaalsed lahendused, mida ettevõtte pikaajalised töötajad pakuvad, võimaldasid DSV-l saavutada 2014. aastal üleilmse tulu kuus ja pool miljardi eurot. Tulemuslikule töö läbi on firma saavutanud usaldusväärse ja paindliku partneri maine veo-,

Logistika → Transpordi- ja laologistika
67 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Maanteetranspordi arengukava

ettevõtetele juurdepääs nende igapäevategevuseks vajalikele objektidele. Seega on efektiivne transpordisüsteem majandus- ja sotsiaalarengu üheks oluliseks eeltingimuseks. Efektiivne transpordisüsteem tähendab korrasolevaid ja rahvusvahelistele normidele vastavaid teid, ummikuteta ja ohutut liikluskorraldust, kiireid ja efektiivseid transpordivahendeid, tarbijasõbralikku ühistranspordikorraldust, turvalist liikluskeskkonda kergliiklusele, kaasaegsete logistikateenuste rakendamist, minimaalseid tolliformaalsuseid, koostalitlust välisriikidega, efektiivset ja õiglast seadusandlust ning maksupoliitikat, info kiiret liikumist ja paljut muud. Teisalt eeldab majanduse efektiivne toimimine mitte transpordi kui eraldi majandussektori kiiret arengut, vaid transpordikulude optimeerimist igal tasandil, seal hulgas asjatu transpordivajaduse vältimist. See tähendab liikumisvajaduse vähendamist ja hajutamist, aga ka efektiivset logistikat ja iga

Logistika → Logistika
36 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

saamise kaudu. • Tahe ehk pühendumine on sisemise motivatsiooni edasiarendus: sihikindel, kõigutamatu ja otsustav tahtepingutus, mille on tinginud isiklik valik ja otsus. 5. Kes on ettevõtte sisekliendid? Siseklientideks võivad olla ühelt poolt ettevõtte töötajad (allüksused), kes tellivad tooteid/teenuseid firma tarvis ettevõtte muude allüksuste töötajailt. Teiselt poolt on siseklientideks töötajad/allüksused, kes vahendavad näiteks integreeritud logistikateenuste tellimuste täitmist, millest ühe osa korraldavad muude allüksuste töötajad. (välisklient väljapool ettevõtet) 6. Miks on siseklientide tasemel teenindamine oluline? Siseklientide vajaduste arvestamine on samavõrd oluline nagu arvestamine välisklientide vajadustega. Täiendava väärtuse loomine ettevõtte sees parandab kogu süsteemi ja loob sünergiat, mis kokkuvõttes muudab lihtsamaks kasu loomise välistele klientidele. 7

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Majanduskeskkond ja logistika VAHEEKSAM

Majanduskeskkond logistikas Vaheeksam (20 punkti) - 17.03.2020.a. I osa Valige vastamiseks viis küsimust (5*2=10 punkti) 1. Millised on riigi majandusse sekkumise viisid, nimetage kolm (2 p.) ● Riik sekkub majandusse turutõrgete kaudu. (monopol, määramatus, välismõjud, avalikud hüvised). o Avalike hüvitise loomine on oluline; o infrastruktuuri loomine ja arendamine (aitab ühtlasi kaasa äride paremusele, kuna kaubaliikumine on kergendatum ja sihtkohti saab rohkem olla, kuna ei pea nii palju tiirutama punktide vahel); ● Kui võtame vaatluse alla ettevõtluse ja nende huvid, siis sellest tulenevalt lähtuvalt hinnatakse ettevõtetele osaks langevaid koormised, olgu selleks kasvõi maksukoormus, ning erinevaid hüvesid, näiteks maksusoodustus. ● Institutsiooni tasandil peab toimimise ja tehingute hindamise puhul keskenduma majanduse mõjule firmade ülesehitamisele. Samuti läh...

Logistika → Majanduskeskkond ja logistika
17 allalaadimist
thumbnail
20
doc

teenuse mõõdikud klienditeeninduses

vormistatakse, tellimusi vastu võetakse ja täidetakse, kuidas kliendiga telefoni ja elektronposti teel suheldakse. Kui hoolikalt uuritakse kliendi vajadusi enne pakkumiste tegemist, kas paku- takse standardseid teenuste pakette või koostatakse kliendi vajadustest lähtuv pakkumine • Suhtlemise ja asjaajamise lihtsus ning usaldusväärsus. See, kui suure osa tööst partner kliendi eest ära teeb. Usaldusväärne partner muudab logistikateenuste tellimise kliendile võimalikult mugavaks ning samas võib klient kindel olla, et teenus täidetakse õigel ajal ja kvaliteetselt • Informatsiooni liikumine – enamasti soovib klient võimalust saada veoprotsessi igas faasis informatsiooni saadetise staatusekohta.Juhtivad logistikafirmad pakuvad saadetiste jälgimise võimalust oma kodulehekülgedel (Track and Trace), kuid loomulikult annab partner vajadusel ka ise saadetise liikumise kohta soovitud infot ning hoiab klienti toimuvaga kursis

Logistika → Logistika
25 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Kuluarvestus

Turutasakaalu kujunemine D=S, ehk nõudlus=pakkumisega Kulu- mistahes majandusressurssi loovutamine ehk kasu suurenemine, mida ressurssidest võib saada parimat võimalikku alternatiivi kasutades. Kulude liigitus:finantskulud ja loobumiskulu ehk alternatiivkulu ehk majanduskulu. Loobumiskulu - Saamatajäänud kasulikkus, kui tarbitakse piiratud ressursse, kuid ressursid on piiratud igal ajal ja igas ühiskonnas. Logistikateenuste kogus on piiratud, mistõttu tarbijal tuleb teha valikuid.Näited : 1)Tee-ehituse alla jäävat maad ei ole enam võimalik kasutada põllumajandusmaana. 2) Raudtee-ehituseks kasutatud materjale ei ole enam võimalik kasutada haiglaehitusel. Finantskulud- Aruandeperioodi väljaminekud, millega kaasneb varade vähenemine või kohustuste suurenemine ja mis vähendavad raamatupidamiskohustuslase omakapitali, välja arvatud omanikele tehtud väljamaksed omakapitalist

Majandus → Kuluarvestus logistikas
27 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Logistika alused põhjalik konspekt

info tellimuse kohta, süsteemi töö täpsus) Teenindustaseme võtmeelemendid logistikas: Tähtsaimad elemendid on tarnevõime, tarneaeg, tarne täpsus ja tarnekindlus, paindlikkus. Logistikas Kehtib tingimusteta nõue- 6 missiooni. Teenindustase sõltub paljudest erinevatest teguritest: · Tellimuse täitmise ja tarnimise kiirusest · Ostjale osutavate logistikateenuste struktuurist · Kaubavoogude kvaliteetsete ja kvantiteetsete parameetrite vastavusest tellija nõudmisele · Optimaalse suurusega kaubavoogudest(pidev, ühtlane kaubavoog) · Optimaalse suuruse ja koosseisuga varudest(valik erinevaid kaupu laos) · Transpordiliigi ja transpordivahendite valikust · Logistikateenuste hindade ja tariifide ühtlasel tasemel hoidmisest pika aja jooksul Paindlikkus

Logistika → Logistika alused
324 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Transport ja ekspedeerimine I KT

c. Ekspedeerija ei vastuta, kui ta tõendab, et kahju ei oleks saanud ära hoida korraliku ettevõtja hoolsusega. d. Kui kahju tekkimisele aitas kaasa saatja käitumine või veose eriline puudus, sõltub hüvitamise kohustus ning ka hüvitise suurus sellest, millises ulatuses need asjaolud soodustasid kahju tekkimist. 19. Ekspedeerijate Assotsiatsioonide Rahvusvaheline Föderatsioon (FIATA) on rahvusvahelise ekspedeerimisega ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. Organisatsiooni tegutsemise eesmärgiks on: a. ekspedeerijate ja ekspedeerimise kui majandusharu huvide esindamine ja kaitsmine; b. ekspedeerimistegevuse kui majandustegevuse edendamine kõige globaalsemas ulatuses, aidates sellega kaasa rahvusvahelise kaubandustegevuse arengule. Majandusharu unifitseerimine maailma ulatuses; c

Logistika → Transpordi infosüsteem
52 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Ärilogistika eksami kordamisküsimused

ettevõttele endale kauba atraktiviseerimine maksma läheb. 8. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistikategevust? Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 1) Siseneva ja väljuva transpordi haldamine 2) Veeremipargi tegevuse korraldamine 3) Ladustamine 4) Materjali käsitlus 5) Tellimuste täitmine 6) Logistikavõrgustike kavandamine 7) Varude haldamine 8) Tarnete ja nõudluse plaanimine 9) Koostöö kolmanda poole logistikateenuste pakkujatega 9. Mis on väärtusahel, kuidas see seondub logistikaga? Väärtusahel on jada omavahel seotud tegevusi, mis loovad väärtust. Tarnijad firma klient. Väärtusahelat saab kasutada konkurentsieelise võimaluste leidmiseks ja mõistmiseks ning kuidas need võimalused mõjutavad väljamüügiväärtust

Logistika → Ärilogistika
230 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Organisatsioon ja juhtimine I kodutöö

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Sotsiaalteaduskond Ragnar Nurkse innovatsiooni ja valitsemise instituut Aleks Joa 154937HAAB Organisatsioon ja juhtimine I kodutöö Juhendaja: Tiina Randma-Liiv Tallinn 2016 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................3 1. Mõiste organisatsioon.............................................................................................................4 2. Agora DC OÜ..........................................................................................................................5 3.Organisatsiooni struktuuriline ülesehitus.................................................................................6 4.Väliste faktorite mõju organisatsioonile....................

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
88 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Baaslogistika eksam 2018

8. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistikategevust? Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 1) Siseneva ja väljuva transpordi haldamine 2) Veeremipargi tegevuse korraldamine 3) Ladustamine 4) Materjali käsitlus 5) Tellimuste täitmine 6) Logistikavõrgustike kavandamine 7) Varude haldamine 8) Tarnete ja nõudluse plaanimine 9) Koostöö kolmanda poole logistikateenuste pakkujatega 9. Mis on väärtusahel, kuidas see seondub logistikaga? Väärtusahel on jada omavahel seotud tegevusi, mis loovad väärtust. Tarnijad-firma klient. Väärtusahelat saab kasutada konkurentsieelise võimaluste leidmiseks ja mõistmiseks ning kuidas need võimalused mõjutavad väljamüügiväärtust. Väärtusahel koosneb primaarsetest e. põhitegevustest ning sekundaarsetest, ehk toetavatest tegevustest.

Logistika → Baaslogistika
34 allalaadimist
thumbnail
62
pdf

Transport - logistika 1 töö konspekt

­ Tegelemine Euroopa ühisturu probleemidega ekspedeerimise valdkonnas ­ Liikmete esindatuse saavutamine Euroopa Liidu juhtorganites ­ Liikmete varustamine informatsiooniga · Eesti ei ole vahetult esindatud 9.05.2010 34 Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA) · Rahvusvahelise ekspedeerimise ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. · Asutatud 1994, FIATA liige alates 1995 · Kodulehe andmetel 53 põhi- ja assotsieerunud liiget · Tegevusvaldkonnad: ­ Ekspedeerijate jt logistikateenuste pakkujate esindamine suhetes riiklike institutsioonidega, osalemine ekspedeerijaid puudutavate seadusandlike õigusaktide väljatöötamisel. ­ PR-suhete arendamine, massiteabe informeerimine kõikidest tähtsamatest ELEA sündmustest.

Varia → Kategoriseerimata
49 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Transport logistikas

Sisuliselt puudub, erinev rööpmevahe. Kvalifitseeritud tööjõud, ehkki vajab Geograafiliselt EL ääreala, seetõttu veokulud ümberõpet. EL kesksetele turgudele kõrged. Piisav koostöökogemus EL-ga. Madal tootlus. Soodne ettevõtete maksupoliitika. Piiretud siseturg tõstab logistikateenuste hinda, vähe lootust massiefektile. Paindlik reageerimine muutustele ­ Eesti on Väike ­ ja keskmiste ettevõtete madal lihtsalt nii väike. kapitaliseeritus. Eesti riikliku transpordipoliitika eesmärgid : · Eesti elanikel, kõigil füüsilistel ja juriidilistel isikutel võimaldada liiklemiseks avalikke teid

Logistika → Logistika
240 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

füüsiline jaotus. IT süsteemide ja kommunikatsioonide küre areng. 1990-ndad. Logistiliste funktsioonide integreerimisprotsess jätkub. Enam ei integreerita logistilisi funktsioone mitte ainult oma organisatsiooni siseselt vaid ka nende ettevõtteväliste funktsioonidega, mis tagavad lõpptarbija toodetega varustamise. Sellega seoses tuleb kasutusele termin SUPPLY CHAIN MANAGEMENT, e, tarneahela juhtimine. Tarneahelasse kuuluvad tootjad, jaeketid, lepinguliste logistikateenuste pakkujad, jms -- kõik kes seotud toodete liikumisega tooraineallikast või tootmisliinilt lõppturuni. Tihedam koostöö eeldab tihedaid partnerlussuhteid tarneahela vötmeliikmete vahel alates 2000. Konkurentsi kasv sunnib äriorganisatsioone pidevalt parendama oma turupositsiooni, tooma turule uusi tooteid ja leidma võimalusi kasumikkuse suurendamiseks. Uued juhtimiskontseptsioonid, mis rõhuvad eelkõige organisatsiooni suutlikkusele olla paindlik kiiresti muutuvas majanduskeskonnas

Logistika → Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Logistika konspekt

Sõiduaja salvestamiseks kasutatakse analoogsõidumeerikus salvestuslehte ja digitaalse sõidumeeriku korral juhikaarti. AJAPÕHINE TEEKASUTUSTASU- Eestis kehtib ajapõhine tasu, mille soetamine annab õiguse kasutada teid kindla ajavahemiku jooksul, tasu ei sõltu läbitud kilometraazist. Teekasutustasu tuleb maksta enne teele sõitmist. Tasuda saab 24 tundi päevas ja 7 päeva nädalas. Teekasutustasu on üle 3,5 tonnistele veoautodele. ELEA- rahvusvahelise ekspedeerimisega ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. Organisatsiooni eesmärgiks on esindada ja kaitsta liikmete ühiseid tööalaseid huve, vältida ebaausat konkurentsi ja aidata kaasa oma valdkonna õigusaktide väljatöötamisele ning sellealase info levikule. BILATERAALNE (KAHEPOOLNE) VEOLUBA- seotud kauba peale -ja mahalaadimisega nendes riikide. Loa annab kummagi riigi selleks volitatud ametkond. INTERMODAALNE TRANSPORT- see on rohkem kui üks veoviis, üks operaator

Logistika → Logistika
100 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

optimeerimine; 5 hangete ja ostudega tegelemine - ostutoimingud, ostuvalik, lepingute sõlmimine, ostuga seotud protsesside edasiarendamine, tarnijasuhted; 6 materjalijuhtimine ja tootmise planeerimine - vajaduste analüüs, prognoosid, vajalike materjalide ja varude tagamine, protsesside analüüs ja täiustamine; 7 tarneahelate haldamine - juhtimissüsteemid, logistikateenuste ost, koostöösuhted, analüüs, voogude juhtimise täiustamine, logistika kuluarvestussüsteem. Samuti tegeleb logistik klienditeenindusega seotud protsesside täiustamise, logistikaga seotud personali valiku ja värbamisega, kaupade ja teenustega seotud riskide hindamise, juhtimise ning keskkonnamõjude hindamisega. Logistikajuhi töö hõlmab protsesside juhtimist, planeerimist, strateegilist juhtimist,

Logistika → Laomajandus
266 allalaadimist
thumbnail
398
ppt

ELEA Organisatsioon

ELEA organisatsioon ELEA EESTI LOGISTIKA ja EKSPEDEERIMISE ASSOTSIATSIOON asutatud 06.12.1994.a. ühendab 71 rahvusvahelise transpordi ja ekspedeerimise ning logistikateenuste pakkumisega tegelevat firmat. Kuidas jaotatakse organisatsioonid? FIATA, a nongovernmental organisation, represents today an industry covering approximately 40,000 forwarding and logistics firms, also known as the "Architects of Transport", employing around 8 10 million people in 150 countries. ELEA on rahvusvahelise ekspedeerimisega ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus.

Logistika → Logistika
56 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Tarneahel (Supply Chain) näitab millistest tarne etappidest koosneb lõpptoote kujunemine Tarneahelat vaadeldakse ühtse tervikuna. Samuti arvestatakse kulutusi kokku tarneahela peale. Koostöö erinevate partnerite vahel aitab optimeerida kulusid, suurendada paindlikust, vähendada varudega seonduvaid kulutusi. E-kaubanduse areng. Tootjate globaliseerumine ning ettevõtjate selge tajumine, missugused võimalused peituvad logistikateenuste integreeritud juhtimises. Nõuded loodussäästlikusele. IT ja teenindus said võtmesõnadeks. Turule orienteeritus. Täpsus ja usaldus, et tegevus vastab kliendiga kokkulepitule. Tarnetäpsus (on-time delivery) – mõõdetakse tegeliku ja planeeritud tarneaja kokkulangemist. Kliendi jaoks on kõige tähtsam tarneajast kinnipidamine, kuna see võimaldab kliendil paremini planeerida ja teostada oma tegevusi. Klient tahab professionaalset ning tema jaoks mugavat teenust

Muu → Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

edasisele logistika ja tarneahela juhtimise kiirele arengule: revolutsioon infotehnoloogias, perso- naalarvutite ulatuslik kasutuselevõtmine, turgude globaliseerumine, kvaliteedijuhtimise ilosooia omaksvõtmine ja levik, logistikateenuste väljasttellimise (outsourcing) kasude mõistmine ja koos sellega outsourcing’u laiaulatuslik kasutuselevõtmine veonduses ning laonduses. Alates 1990. aastatest on leidnud aset olulised muutused eri maade transpordialastes õigus- aktides, eelkõige USA-s ja Euroopa Liidus, mille tulemusena on loodud soodsad tingimused trans-

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

kõigi teiste konventsioonis kehtestatud punktidega. AETR kokkulepe (AETR agreement) Euroopa riikide konventsioon, mis määratleb autojuhi/autojuhtide töö- ja puhkeaja rezhiimi rahvusvaheliste maanteevedude teostamisel. Konventsioon kehtestab kindla sõidu- ja puhketundide arvu autojuhile, kes liigub AETR-konventsiooniga ühinenud riiki või läbib seda. ELEA on rahvusvahelise ekspedeerimisega ja logistikateenuste pakkumisega tegelevate juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. Organisatsiooni eesmärgiks on esindada ja kaitsta liikmete ühiseid tööalaseid huve, vältida ebaausat konkurentsi ja aidata kaasa oma valdkonna õigusaktide väljatöötamisele ning sellealase info levikule. Seatud eesmärkide saavutamiseks korraldab ELEA istungeid, koostab ettekandeid, teeb koostööd Eesti ning teiste riikide organisatsioonide ja ametiisikutega. Assotsiatsioon on mittetulundusühing. 16

Logistika → Ärilogistika
215 allalaadimist
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

27. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistikategevust? Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 1) Siseneva ja väljuva transpordi haldamine 2) Veeremipargi tegevuse korraldamine 3) Ladustamine 4) Materjali käsitlus 5) Tellimuste täitmine 6) Logistikavõrgustike kavandamine 7) Varude haldamine 8) Tarnete ja nõudluse plaanimine 9) Koostöö kolmanda poole logistikateenuste pakkujatega 28. Mis on väärtusahel, kuidas see seondub logistikaga? Väärtusahel on jada omavahel seotud tegevusi, mis loovad väärtust. Tarnijad-firma-klient. Väärtusahelat saab kasutada konkurentsieelise võimaluste leidmiseks ja mõistmiseks ning kuidas need võimalused mõjutavad väljamüügiväärtust. Väärtusahel koosneb primaarsetest e. põhitegevustest ning sekundaarsetest, ehk toetavatest tegevustest.

Logistika → Baaslogistika
132 allalaadimist
thumbnail
49
doc

Laondus ja veokorraldus

29. Terminalid töötavad üldjuhul U ­ kujulise läbivoolu põhimõttel otseläbivoolu põhimõttel otseläbivoolu ja U- kujulise läbivoolu kombineeritud põhimõtetel suvalisel läbivoolu põhimõttel, mille puhul on minimeeritud kaubaga liikumise teekondade pikkused 30. Kus nimetatud valdkondadest on ladude vajadus spetsiifiline ja ladusid planeeritakse vastavalt väga erinevatele nõudmistele? jaekaubanduses hulgikaubanduses tootmises logistikateenuste osutamisel 31. Milliste ladude puhul on ehitamise ja laiendamise kriteeriumid suhteliselt universaalsed? tootmise ladude puhul konsignatsiooniladude puhul jaekaubanduse ladude puhul hulgikaubanduse ladude puhul 32. Mis on laohoone efektiivse kasutamise seisukohalt hoiustamise tarvis kõige olulisem? lao põrandapinna efektiivne kasutamine lao tööalade efektiivne kasutamine lao ruumi efektiivne kasutamine laotehnika ja -riiulite efektiivne kasutamine

Logistika → Veokorraldus
232 allalaadimist
thumbnail
54
pdf

Kauba kaitlemine

ajal palju kaupa, toovad korraga sisse palju kaupa ning teevad hulgaliselt saadetiste väljastusi. Kui avaliku lao pidajal on palju erinevaid kliente, kujunevad töökoormus ja hoiustamise mahud laos suhteliselt ühtlaseks. Avalike ladude pidajateks võivad olla ainult laoteenuste pakkumisele pühendunud ettevõt- ted ehk firmad, kes ei tegutse muudes valdkondades. Levinum on siiski kombinatsioon avaliku lao teenuste ja muude logistikateenuste osutamisest. Avalikud laod on enamasti logistikateenuseid pak- kuvatel ettevõtetel ­ ekspedeerimisfirmadel, maanteevedajatel ja sadamaoperaatoritel. Avalikuks laoks on ka terminal, kus saadetised peatuvad veoprotsessis lühiajaliselt enne edasisaatmist. Kui kliendil on vaja suuremahulisi laoteenuseid ja ta soovib, et ladu toimiks täpselt nii, nagu see talle on vajalik, on tegemist lepingulise laoga. Laoteenust ostetakse pikaajalise koos-

Logistika → Logistika
55 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

U ­ kujulise läbivoolu põhimõttel otseläbivoolu põhimõttel otseläbivoolu ja U- kujulise läbivoolu kombineeritud põhimõtetel suvalisel läbivoolu põhimõttel, mille puhul on minimeeritud kaubaga liikumise teekondade pikkused 30. Kus nimetatud valdkondadest on ladude vajadus spetsiifiline ja ladusid planeeritakse vastavalt väga erinevatele nõudmistele? jaekaubanduses hulgikaubanduses tootmises logistikateenuste osutamisel 31. Milliste ladude puhul on ehitamise ja laiendamise kriteeriumid suhteliselt universaalsed? tootmise ladude puhul konsignatsiooniladude puhul jaekaubanduse ladude puhul hulgikaubanduse ladude puhul 32. Mis on laohoone efektiivse kasutamise seisukohalt hoiustamise tarvis kõige olulisem? lao põrandapinna efektiivne kasutamine lao tööalade efektiivne kasutamine lao ruumi efektiivne kasutamine

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

 U – kujulise läbivoolu põhimõttel otseläbivoolu põhimõttel  otseläbivoolu ja U- kujulise läbivoolu kombineeritud põhimõtetel  suvalisel läbivoolu põhimõttel, mille puhul on minimeeritud kaubaga liikumise teekondade pikkused 30. Kus nimetatud valdkondadest on ladude vajadus spetsiifiline ja ladusid planeeritakse vastavalt väga erinevatele nõudmistele?  jaekaubanduses  hulgikaubanduses tootmises  logistikateenuste osutamisel 31. Milliste ladude puhul on ehitamise ja laiendamise kriteeriumid suhteliselt universaalsed?  tootmise ladude puhul  konsignatsiooniladude puhul  jaekaubanduse ladude puhul hulgikaubanduse ladude puhul 8 32. Mis on laohoone efektiivse kasutamise seisukohalt hoiustamise tarvis kõige olulisem?  lao põrandapinna efektiivne kasutamine

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun