Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Klienditeenindus logistikafirmas (3)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tajub teenindustaset tarnija ?
  • Kuidas tajub teenindustaset klient ?
  • Millist teenindustaset on vaja klientidele pakkuda ?
 
Säutsu twitteris

KLIENDITEENINDUS LOGISTIKAFIRMAS


Sissejuhatus.Mõiste


  • Kliendikeskne teenindus saab alguse klientide vajaduste arvestamisest.
  • Klienditeeninduse all mõeldakse kõikide selliste toimingute koosmõju, mille abil teeb ettevõte kliendile toote või teenuse kättesaadavaks.
  • Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult lõpptarbijale, vaid ka nandele vahelülidele, kes asuvad logistilises ahelas tarnija ja lõpptarnijatest.

Klienditeeninduse protsess.
  • Klienditeenindus in protsess, misleiab aset müüja, ostja ja/või logistiliste teenuse tarnija vahel.
  • Üha sagedamini osaleb protsessi ka kolmas osapool, kelleks on enamasti logistiliste teenuste tarnija.
  • Protsess hõlmab selliseid tegevusi, nagu tellimuste töötlemine, laotoimingud, arveldamine , kaebuste käsitlemine jne.

Klienditeeninduse tähtsus.


  • Klienditeenindust peetakse logistiliste süsteemide üheks kõige tähtsamaks komponandiks.
  • Kõik logistilised tegevused peaksid olema korraldatud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärki.
  • Kuna logistilise teenindamise põhimõtted seavad proiriteediks tarbija, siis klienditeeninduse sisu ja teenindustase on logistikas juhtivaks kriteeriumiks.
  • Klienditeenindus on äritegevuse funktsioon, mille taotluseks on kliendi rahulolu saavutamine läbi müügitellimuste täitmise või teenuste osutamise.
  • Viimasel ajal käsitletakse klienditeenindust sageli kui teatud standartit logistiliste tegevuste soovitud kvaliteeditaseme saavutamiseks.
  • Klienditeenindust käsitletakse ka kui kogumit tegevusest, mida organisatsioon pakub oma klientidele.
  • Klienditeenindus kujutab endast komplekti erinevatest tegevustest tellimuste täitmisest ja klientide hoidmisel rahulolevatena. Ettevõtte soov on panna oma kliendid tajuma, et nendega on hea ja kerge koostööd tegema.
  • Klienditeenindus on funktsioon või tulemus, mis toetab lõppeesmärki- kliendipoolsed positiivset hinnangut ja rahulolu. Seega ei saa klienditeenindus ise olla lõppeesmärgiks, vaid on vahendiks selle saavutamiseks. Kui teenuse osutamise käigus klient tajub , et pakutav väärtus on temale tähtis ja oluline, saavutatakse kliendi rahulolu ja teenuse positiivne väärtustamine.
  • Tasemel klienditeenindus on oivaline relv konkurentsivõitluses ja kujutab endast täiendavat eelist hinnakonkurentsis.
  • Tasemel klienditeenindus ei tähenda üksnes olemasolevate klientide jäämist, vaid ka kliendibaasi laienemist uute klientide lisandumise kaudu.

Tellimuste tsükkel.


  • Seoses klientide teenindamisega on vaja ettevõttel sooritada igapäevaselt erinevaid toiminguid. Kõik vastavad toimingud on seotud üldjuhul tellimustsükliga, mis algab kliendi juurest ja lõpeb ka seal.
  • Tellimustsükkel on suhteline mõiste, millel on mitmeid erinevaid tähendusi olenevalt sellest, kelle poolt toimingutele vaadata.
  • Ostja silmis algab tellimustsükkel hetkel, mil ta on saatnud majast tellimuse välja ning lõpeb siis, kui kaup on võetud tema valdustesse.
  • Müüja arvab sageli, et tellimustsükkel hetkel, kui ta on saanud telimuse ja lõpeb sel hetkel, mil saadetis on üle antud vedaja valdustesse.

Tellimustsükli faasid.


  • Tellimustsükkel koosneb üldjuhul järmistest faasidest :
    • Tellimuste planeerimine ja käsitlemine
    • Tellimuste edastamine
    • Tellimuste töötlemine
    • Tellimuste käsitlemine tootmises ja/või laos
    • Tellimuste tarnimine

Tellimuste kuhjumine.


  • Kliendipoolsel tellimuste käsitlemisel on peamiseks probleemiks tellimuste kuhjumine .
  • Kuhjumine on põhjustatud enamasti sellest, et suur osa klientidest teeb oma tellimused enam-vähem ühel ajal.
  • Selline tellimuste käsitlemise
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Klienditeenindus logistikafirmas #1 Klienditeenindus logistikafirmas #2 Klienditeenindus logistikafirmas #3 Klienditeenindus logistikafirmas #4 Klienditeenindus logistikafirmas #5 Klienditeenindus logistikafirmas #6 Klienditeenindus logistikafirmas #7 Klienditeenindus logistikafirmas #8 Klienditeenindus logistikafirmas #9 Klienditeenindus logistikafirmas #10 Klienditeenindus logistikafirmas #11 Klienditeenindus logistikafirmas #12 Klienditeenindus logistikafirmas #13 Klienditeenindus logistikafirmas #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-12-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 184 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sigrit25 Õppematerjali autor

Lisainfo

siin on materjal õppeainst klienditeenindus teisel kursusel..
klienditeenindus

Kommentaarid (3)

belladonnakillz profiilipilt
belladonnakillz: hea materjal klienditeeninduses
21:38 03-10-2011
raikozirul profiilipilt
raikozirul: Suureks abiks !
21:06 27-05-2009
Loodus12 profiilipilt
Loodus12: oli abiks
21:58 20-04-2011


Sarnased materjalid

7
docx
Klienditeenindus logistilistes süsteemides
30
doc
Klienditeenindus
11
doc
Siseklienditeeninduse analüüs
13
doc
Klienditeeninduse konspekt
12
odt
Klienditeeninduse õpimapp
30
docx
Klienditeeninduse alused
15
odt
Klienditeenindus
8
docx
Klienditeenindus



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun